po pierwsze to napisz jaki audi b2, b3 jak b3 to jeżeli chodzi o rezystor to jest on przy dmuchawie, a jeżeli tylko o przełącznik to dojdzieśz do niego po odkręceniu osłony z pokrętłami przykręcony na dwa wkręty tzeba przeczyścić styki bo czasami nie kontaktują
to kupić nowy regulator?
Panowie, tam na listwie nie ma żadnego czujnika ciśnienia. Jest tylko membranowy regulator.
Ponawiam swoje pytanie. I zapytuje o to jak powinnien działać taki regulator.
nie wiem wlasnie czy nie kupic tego regulatora
moim zdaniem padł regulator natężenia oświetlenia który jest w liczniku
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
Piotrmarczak. to nie ten czujnik. To co podałeś jest prawdziwe dla elementu podającego info dla ECU. Dla wskaźnika w liczniku rezystancja o ile dobrze sobie przypominam jest o połowę mniejsza. (at)darek127 Czy wskaźnik ilości paliwa też zawyża? Jeśli tak, sprawdź regulator napięcia z tyłu licznika.
Cześć!! Mam b3 i kontrolki sie nie pala i do tego nie ma ładowaia a samochód odpala.Wszystkie styki poprawdzane i bylem nawet u elektryka i nic nie mógł znaleźć. Wymieniłem regulator napięcia.
Zodiak nie to nie ta śrubka do składu mieszanki chodzi mi o tą śrubkę co jest w regulatorze paliwa do niej można się dostać po uprzednim zdemontowaniu regulatora paliwa.
albo problemy z regulatorem cisnienia paliwa
To moze byc rowniez regulator polozenia przepustnicy.
Potrzebuje porady albo diagnozy. Żarzy mi się lampka od ładowania w audi 80 regulator i szczotki wymienione na nowe i to samo żarzy się lampka przy próbie zwiększenia obrotów silnika. Z góry dziękuje.
spróbuję jutro zrobić te zwarcie na wtyczce Nie rób zwarcia na wtyczce, tylko weź kawałek przewodu, włóż jeden koniec do wtyczki czujnika, środkowy pin, a drugim dotykaj do masy. Ściągnij czarny dekiel z góry, z korpusu monowtrysku i obserwuj co się tam dzieje, czy leje się paliwo z regulatora ciśnienia, czy wtryskiwacz pracuje etc.
może ktos mi przyblizyc dzialanie "wylacznika przepsutnicy" ? i "regulatora podgrzewacza" ? czy jest tam jakis zawor na elektromagnes ktory dziala na 12V czy jest cos innego ? prosze o pomoc.... pozdrawiam
Podejc na szrot i wyciag z poloneza regulator dmuchawy Tam jest regulacja plynna i bardzo latwo sie podlacza Na regulatorze jest opis
Możesz,.... ale musisz unieruchomić regulator odśrodkowy i podciśnieniowy
W benzyniaku elektozaworu paliwowego to nigdy nie widziałem. Wtryskiwacz w czasie pracy na lpg jest odłaczany (elektrycznie) a pompa chodzi dalej. Nieszczelność może być gdzieś na powrocie do zbiornika. Nie ma z pod maski mocnego zapachu benzyny? Do kupienia jest raczej cały regulator ciśnienia.
musisz wyciągnąć alternator,rozłożyć go na czynniki pierwsze,rozlutować stojan od mostka prostowniczego.Zbadać wszystkie diody,9 sztuk czy mają przejście tylko w jedną strone.Zbadać stojan czy nie ma przebicia na masę,zbadać wirnik ,czy ma przejście na pierścieniach i czy nie ma przebicia na masę.No i wtedy zostaje jeszcze sprawdzenie regulatora,powodzenia.
Jeśli wszystko jest dobrze podłączone, to wygląda to na uszkodzony regulator napięcia.
To że nie słyszałeś o tym... Przyjrzyj się zasadzie przygotowania mieszanki, jest to wtrysk w fazie ciągłej i to jest jego największa zaleta. To że mechanicy uciekają na jego widok, jest skomplikowany w regulacji, wredny na fałszywe powietrze i czasochłonny w regulacji. Wymień głowice rozdzielacza, zwróć uwagę na oznaczenia wg/ boscha i kolor regulatora...
Mam pytanie gdzie znajdę sterownik LPG w audi 80 b4 2.0 ABT. Jak on wygląda. .. jest jakieś umowne miejsce gdzie go montują? I jeszcze jedno pytanie... chciałbym rozebrać regulator ciśnienia paliwa, co trzeba zrobić najpierw? Jestem w tym zielony ....; (
wykręc i obejżyj czujnik polożenia klapy bo pomiary bywaja mylne (tak ostatnio mialem - na oscyloskopie zero szmerów a wtytarty i niedzialal jak powinien) sprawdz ciśnenie paliwa, i dzialanie regulatora ciśnienia systemowego
Masz uszkodzony regulator nawiewu, nie wiem czy w beczce regulacja była na rezystorach, czy jakoś inaczej. rezystor w kanale nawiewowym. Na 4 chodzi bezpośrednio.
W tym silniku szczelność dolotu to podstawa. Posprawdzaj. Sprawdź przewody podciśnienia, ten do regulatora ciśnienia paliwa też.
(pedał gazu zapada się). Na początek trzeba sprawdzić wtyczkę i wiązkę od regulatora położenia przepustnicy. Sprawdzić również potencjometr przepustnicy.
Sprawdź miernikiem ładowanie. Powinno oscylować około 14v (nawet troszkę więcej). Jeśli ładuje mniej to regulator napięcia do wymiany.
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Odpal samochód i zmierz napięcie ,jeśli przekracza 15V to wina leży po jego stronie.
sprawdz regulator wolnych oobrotów i jego obwód
być może to nie regulator pompa paliwa sprawdż cisnienie pompy
Wygląda mi to na silnik krokowy sterujący przepustnicą. zwykle dodaje on trochę gazu np przy włączaniu dużego obciążenia (ogrzewanie szyby) tak by silnik miał takie sam obroty na biegu jałowym. Jeśli to występuje właśnie na biegu jałowym, a po otwarciu przepustnicy przestaje to wygląda to właśnie na "regulator biegu jałowego"
Możesz zamontować.
Witam. W audi 80 b3 1.6 td padł mi alternator. Posiadam dobry alternator z drugiego mojego auta audi a4 b8 140A. Na montaż mam już pomysł jak spasować go z paskiem itd. Pytanie jak podpiąć go w kwestii elektronicznej, aby ładował. W alternatorze z a4 b8 mam wtyczkę 2 pinową, czy bez podpiętej wtyczki alternator będzie ładował? Z tego co doczytałem i...
Sprawdź czy dobrze wskoczył seger na regulatorze A najlepiej rozebrać i zrobić zdjęcia żeby było wiadomo o co chodzi
Wystarczy że odepniesz wtyczkę od regulatora ciśnienia i wykluczysz w ten sposób całkowicie elektronikę.
Tak się domyślałem , lecz Jego schemat to nie to! Regulator PWM super.
Witam! Czy możesz napisac jakie są te pozostałe kontrolki które zapalają się? Obrotomierz jest połączony z alternatorem z końcówką W z której przewód idzie na końcówkę 1 na cewce zapłonowej i stąd są zbierane impulsy na obrotomierz. Sprawdź połączenia w alternatorze! Ja mam Audi 100 i kiedyś podskakiwała mi strzałka obrotomierza i okazało się że to...
Napisałem CI jak sprawdzić regulator ciśnienia - zdejmij wężyk przy regulatorze ciśnienia - jeżeli masz tam benzynę to ten zaworek jest uszkodzony.
1 to czujnik położenia klapy spiętrzającej (potencjometr), regulator ciśnienia to 5 na tym zdjęciu
Na początek spróbuj odłączyć na chwilę (powiedzmy 30s) akumulator, możliwe że ECU nałapał dziwnych nastaw i oszalał... Po drugie, trzebaby sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego dla ECU (ten dolny na króćcu węża między blokiem a chłodnicą), sprawdzić działanie włącznika i regulatora (silniczka) obrotów biegu jałowego .
Filtr raczej nie gdyby był przytkany miał byś problem z wyższymi obrotami i silnik był by słaby. Wybłyskaj błędy i podaj ten pomiar regulatora ciśnienia paliwa na rozgrzanym silniku oczywiście się mierzy.
to ja tego czujnika sprawwdzalem opor i teraz nie pamietam, albo jest zero, albo 1... a dziala, tylko jakby zle wskazywal, bo zamiast 90, jest 70stC. pozycja nr 2 na ponizszym rysunku to ten czujnik wody http://obrazki.elektroda.net/15_11685085... druga sprawa to wymienilem wczoraj akumulator na nowy i gosciu zmierzyl mi na wlaczonych swiatlach,...
Ja proponuję po prostu ustawić zapłon. W Digifancie nie jest to takie proste i niejeden mechanik na tym poległ. Objawy źle ustawionego zapłonu są podobne jak u kolegi. Ponadto sprawdziłbym czujnik temperatury silnika i regulator ciśnienia paliwa. Zapraszam na forum Audi 80. http://www.audi80.pl Twój silnik o oznaczeniu 2E w wykonaniu dla Audi ma symbol...
Czy w audi 80 jest fazy lotnej czy tylko cieklej? Tylko ciekłej, wbudowany. Jak te zdjęcia to za mało to zrobię w samochodzie. Za reduktorem jest elektryczny regulator przepływu. Mam drugi reduktor (trochę inny), ale zamiast wymieniać na chybił trafił wole się zorientować co mogę zrobić.
Hmm... ciężki temat, jeśli nie jest to w niczym uciążliwe to dałbym sobie spokój. Aha a sprawdzałeś regulator wolnych obrotów? Ale raczej byłby to troche inny efekt
Sprawdzać można zawsze, natomiast najciekawszy wynik będzie w chwili awarii - bez wątpienia. Jednak nie będzie to chyba "zwykła", mechaniczna usterka. Możliwa jest awaria regulatora napięcia bądź mostka w alternatorze, ujawniająca się po nagrzaniu elementów.
Mały podgląd na regulator w Audi, może to coś Ci rozjaśni: http://www.eschenba.ch/auto/audi/80/regl... Na ogół zamontowany jest w "szczotkotrzymaczu".
A sprawdzałeś napięcia, kiedyś padł mi regulator napięcia i też obroty spadały nawet po włączeniu świateł, nie mówiąc już o klimie.
Jasne, że będzie działał wszakże pod warunkiem, ze nieco zmienisz połączenia w instalacji elektrycznej. Mianowicie regulator prądnicy zupełnie nie nadaje się do stosowania po pierwsze, że alternator posiada raczej regulator wewnętrzny a po drugie lampka ładowania jest inaczej włączana. Oczywiście musisz mieć na masie minus akumulatora (Ursusy miewały...
Napewno sie dostanie do kolektora. Regulator dziala na zasadzie podcisnienia. Jego zadaniem jest zmniejszenie cisnienia paliwa w belce na biegu jalowym.
Ze śrubki idzie bezpośrednio na regulator, nie przez diody. Pewnie śrubka przy odkręcaniu/przykręcaniu się zruszyła i tam nie łączy.
A na czym polega to "zatarcie" wtrysku? Tzn. co się dzieje, że samochód ciężko pali. Ponoć często też wtryskiwacz rozruchowy się psuje, leje za dużą dawkę paliwa. Czujnik temperatury, regulator ciśnienia paliwa. To tak co wyczytałem w internecie.
Witam mam problemik od jakiegoś tygodnia mam problem z obrotami silnika. Po rozruchu spadają na 400-500 obr/min i niewiem czy to silniczek krokowy czy inny regulator obrotów. Jest to Audi 80 B4 93r silnik ABT na monowtrysku. Problem pojawił się najpierw na bęzynce ale teraz jest i na gazie. Jeszcze jedno przy wiązce kabli koło silniczka krokowego były...
Witam będe zakładał alternator do ursusa c 330 tylko niewiem jaki. mam od fiata 125p i od audi 80 pasują idealnie ale niewiem czy doładują akumulator o pojemnosci 170Ah. Czy moglby mi ktos doradzic jaki zalozyc? i jaki regulator napiecia zalozyc do niego? Pozdrawiam
Witam w ostatnim czasie szukam konwertera, przetwornika, aby za pomocą natężenia prądowego, który steruje cewką, wygenerować impuls czasu. Chciałbym to urządzenie zastosować do samochodu. Słynnego wtrysku ke-motronic w audi 80 quattro. W celu założenia instalacji wtrysku gazu IV generacji (w full group). Chciałbym pobrać sygnał z cewki regulatora ciśnienia,...
pompe wymieniałem juz 3 razy i raczej nie są wadliwe ,fakt śą uzywane ale sprawdzone a pracuje na autozłomie i wiem że były pewne ale chyba wyrzuce ten regulator dam znac jak wyszło,dziękuje i pozdrawiam
nie chodzi tutaj o calkowity brak grzania chodzi o to ze, podobno naprawa regulatora w domu i lutowane rezystory albo sie przepalaja albo od nagrznia rozlutowuja.
Mialem Golfa 81r.z automatem i smigala jak nowka. Jesli jest to ta sama skrzynia (3biegi) to opisany tutaj problem wyglada mi na regulator odsrodkowy jest to taka puszka wystajaca ze skrzyni zapieta druciana spinka. PS.czy dziala KICK DAWN?
Bez urazy , ale chyba wyczułem nutę złośliwości. Absolutnie bez złośliwości, jedynie informacyjnie. Co do wymiany jednego regulatora to za chwilę może zacząć stukać kolejny i kolejny raz zapłacisz za wymianę.
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Witam! Po zapaleniu silnika alternator nie ładuje, dopiero po przekroczeniu 3000 obrotów sie załącza i ładuje nawet przy niskich obrotach ale chyba słabo bo co jakiś czas rozładowuje się akumulator. Wymieniałem regulator ale dalej to samo! Co to może by? Z góry dziękuje i pozdrawiam!
witam audi 80 na pełnym wtrysku 1.8 benzyna gaz na gazie chodzi dobrze na benzynie nie wchodzi na obroty ,ciśnienie paliwa jest dobre nie wiem co z rozdzielaczem paliwa bo paliwo do niego dochodzi potem z niego wychodzi do regulatora ciśnienia i z niego wychodzi a potem znika gdzieś na rozdzielaczu ??? nie wiem co jest przyczyną czy wymienić rozdzielacz...
Tak na poczatku sprawdz cisnienie paliwa jakie podaje pompa a nastepnie jakie jest utrzymywane przy wtrysku przez regulator cisnienia. nastepnie nalezy spradzic wydajnosc czyli ile paliwa "wychodzi". Podaj rezultat a pomoc pojdzie dalej
Mam dwa auta z silnikami 2E i nie zauważyłem żeby ten wtryskiwacz miał większe znaczenie, odpalają na największym mrozie z odłączoną jego wtyczką bez najmniejszego problemu. Zresztą w nowszych 2E go zlikwidowano. No ale skoro jest to ma działać. Więc może po prostu trzeba się przejechać po kablu zasilającym, jest na bezpieczniku wspólnym z regulatorem...
Gazownik dał ciała. Odciął dopływ paliwa regulatorem ciśnienia paliwa. Działa to tak długo dopóki jest sprawny rozdzielacz paliwa. Wizyta u gazownika który wie jak to działa (jest ich niewielu). Samemu trudno Ci będzie sobie z tym poradzić.
Witam! Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy wtryskowej...jeśli podczas pracy pompy paliwa w wężyku dochodzącym do przepustnicy pojawia się paliwo to jest on uszkodzony. Pozdrawiam
W takim razie musisz sprawdzić dwie rzeczy: 1. Ciśnienie paliwa, króre ma się zawierać między 5.5 a 6.5 atm 2. Włączyć w szereg regulatora ciśnienia (tego przy rozdzielaczu) miliamperomierz o zakresie od - 100 mA do + 100 mA i odczytać to co będzie się działo. Bez zapłonu 0 mA, po włączeniu zapłonu przy zimnym silniku powinno być okolo 40 - 50 mA (jeśli...
Witam, Dwa tygodnie temu miałem przyjemność lekko podtopić mój ukochany samochód (woda ok. 20cm od dolnej krawędzi szyb). Wszystko było OK, auto odstawiłem do wyschnięcia na tydzień, w zeszły weekend ładnie odpalił, ładowanie bez zmian (w normie), przejechałem po asfalcie ok. 150 km i nagle ładowanie zniknęło zupełnie. Altka wczoraj udało mi się wyciągnąć,...
W gaźnikowych takie rzeczy się zdarzały, ale we wtryskowych. Albo wtryskiwacz puszcza paliwo albo regulator ciśnienia. Mogą być złe świece lub dużo nagaru, ale nie musi. Kiedyś byłem świadkiem w Audi 80 na gaźniku silnik pracował po wyłączeniu zapłonu i zdjęciu kabla WN z cewki. Mało tego odbił i pracował w drugą stronę. Powodem był źle ustawiony rozrząd...
tak to działa bo wczesniej sparwdzalem regulator biegu jalowego jest sprawny w 100% bo jak nie ma bladu w komputerze wtrysku to działa normalnie ale to trawa krutko ,poźniej znowu wszystko wraca do normy..
Dokumentacja VAG do silników 4-cyl. CR bez elektronicznego regulatora ciśnienia oleju podaje, że przy temp. oleju 80°C na jałowych ma być ciśnienie min. 0,8 bara, a przy 2 tys. obrotów min. 1,4 bara. Też mocno się naszukałem, co jest powodem takiego spadku w silnikach z rodziny Euro 5 (one są bez elektronicznego zaworu ciśnienia oleju) i wychodzi na...
OD PEWNEGO CZASU NIE DZIAŁA MI NAWIEW WE WSZYSTKICH POZYCJACH REGULATORA SPRAWDZAŁEM BEZPIECZNIKI W SKRZYNCE POD MASKĄ I WSZYSTKO JEST OK. NIE WIEM CZY NIE BĘDĘ MUSIAŁ JECHAĆ DO ELEKTRYKA ALE WIADOMO Z CZYM WIĄŻE SIĘ TA WIZYTA. :sm1:
Właśnie z czym ona się zapali sama ze sobą, bez tlenu. Ciśnienie podgrzanej rozszerzającej się benzyny zostanie zrzucone przez regulator lub ujdzie przez pompę jeśli nie trzyma zawór zwrotny. Powody, które przemawiają za nie wyłączaniem pompy są nieco inne.
Ja w swoim ABT odcięcie PB miałem zrobione tak, że w obwód wtryskiwacza miałem wstawiony przekaźnik rozwierny. Zasilanie dostawał od elektrozaworu na reduktorze. Działało to wzorowo. Pompa paliwowa i tak wyłączała się przez regulator ciśnienia przy wtryskiwaczu więc o to nie musiałem się martwić. U mnie też był STAG-2. Na PB nie miałem problemów z odpalaniem.
Zamiast jeżdzić całymi dniami po trasie na światłach mijania,zamontuj sobie światła do jazdy dziennej.Przy zamontowaniu takowych na LEDach oszczędzasz na poborze prądu z aku przy zamontowanych żarówkach 65W nie mniej niż 13A i już oszczędzasz.Wiatraki.Tu już się nie da zaoszczędzić i jak się obydwa włączą to skubną około 27A z aku.Z uwagi na to iż regulatory...
Niestety po wymianie sondy lambda, bez zmian. Napięcie zmierzone przy odłączonej sondzie (spalanie benzyny 12l/100km) waha się w granicach 0,6V, przy podłączonej (spalanie 15l/100) około 0,8V. Przy podłączonym komputerze wykazało błąd: regulator wysokościowy jest w maksimum, później znikło. Spaliny OK na biegu jałowym, po dodaniu gazu wariuje i kopci....
Byłem u elektromechanika niby zaje......... , ale niestety powiedział że nawet do tego auta nie podchodzi , bo niby sprzętu to tego rodzaju auta nie posiada ( zaznaczę że moje auto ma złącze do kompa , a on posiadał komputer diagnostyczny boscha) ,więc h.. nie mechanik.Ale akurat brakło mi w butli lpg więc musiałem trochę pojeżdzić na benzynie po tygoniu...
2 tygodnie temu wysiadł mi autopart (prod. polska z mielca). Wiedziałem że jest kiepski, wiec byłem przekonany że to wina akumulatora a nie regulatora. Jeśli wysiadł z winy regulatora to zrobiłem na nim z 800km, jeśli nie to mam nadzieje że regulator padł nie dawno. Tak czy tak już nic nie zmienię, ale szukam rozwiązania by pojeździc na nim jak najdłużej....
Albo powrót niedrożny i regulator nie spełnia swojej funkcji, albo złe sterowanie ze sterownika być może tranzystor zwarty, ale to by lało zaraz po włączeniu zapłonu. Chyba, że przewody od TPS gdzieś zwarte/przerwane i sterownik dostaje informację "pełne otwarcie przepustnicy". Pozdrawiam.
Regulator Ciśnienia mam elektroniczny i chyba tutaj w nim nie ma możlwości regulacji ( zdjęcie) co do klapy spiętrzającej spróbuje się za nią zabrać . Sondy nie mogłem znaleść . http://obrazki.elektroda.pl/7329160800_1...
Witam. Mam problemik ze starym Bosch'em. Na wyjściu alternatora 13,2 V, na wejściu wzbudzenia około 15 V, żaróweczka żarzy. Po załączeniu kolejnych odbiorników napięcie na akumulatorze spada Po zwarciu wzbudzenia i wyjścia wszystko OK (napięcie na akumulatorze ponad 14 v). Wszystkie diody sprawdzone (miernikiem i żarówką) i są OK. Wirnik ma oporność...
Czyli z opisu wynika że jednak nie kradnie prądu 👍 Wartość napięcia baterii z ładowanim no jest jakaś taka nie bardzo 12,3V podczas gdy nominalne napięcie baterii bez ładowania to oczywiście 12,6V. Muszę pomyśleć 😎 Na zagraniczneej grupie DS3 ludzie pisza ze maja pod maska przy wlaczonym silniku 13.5 13.6 v jednak wiekszosc grupy ma...
Witam. Mam Audi 80 1.9 TDi 1z. Jeszcze w zimie zaczęła mi mrugać kontrolka od świec żarowych, po podpięciu wyszło, że padł wtrysk sterujący. Zamówiłem używkę na allegro i przy zakładaniu okazało się, że stary wtrysk jest AA6 z 95r. Wymieniłem wtrysk, odpowietrzyłem, i było ok. Tylko auto czasami szarpało i przerywało. Później przerywanie ustawało, aż...
Wydaje mi się, że będę musiał poszukać właśnie od ABS albo pokrewnego z 1.6 tamtego okresu. AEA ma już immo i 6pinowy regulator biegu jałowego z dodatkowym czujnikiem w środku gdzie w AAM jest 4pin. Zastanawia mnie czy sterownik od ABS ma możliwość pracy z dwu przewodową sondą lambda. Wg schematu występowały jedno i dwuprzewodowe z ogrzewaniem. Czy...
Zapomniałem na początku napisać że przepustnica była czyszczona,oraz wymieniony regulator ciśnienia paliwa. Nie mam pojęcia co jeszcze może być nie tak. Ogólnie auto dobrze pracuje poza tą usterką. Dodano po 1 Właśnie chodzi o to że paliwo jest i iskra także.
Sam prowadzę duskusję ale licze na zainteresowanie przypadkowe.Wspomniałem że do regulatora mieszanki dochodzą przewody z lewej 3 z prawej 2.N a żadnym z nich nie pojawia się napięcie w czasie próby uruchomienia silnika.Chciałbym sprawdzić ten slad .Prosze o pomoc.Skąd te przewody przychodzą? jest to quattro 2l mogą byc róznice. prosze podpowiedzieć...
Witam i proszę o pomoc, sprawa dotyczy audi 80 b4 92r.benzyna.tydzień temu przestał palić i został wymieniony regulator w alternatorze i akumulator.Przez tydzień wszystko było ok. nic nie dawało sygnałów , ze coś jest nie tak-aż do wczoraj.Auto dopaliło ale jakoś dziwnie ,podczas jazdy zaczęła palić się kontrolka ładowania szczególnie na wolnych obrotach,po...
komp reguluje kąt wtrysku w pewnych granicach w jakich pozwala na to regulator w pompie. jak pan ustawi pompe zle to regulator może nie dać rady zmienić. poza tym ta regulacja jest po to żeby komp korygowal kąt w zalezności od warunkow pracy. a ustawiasz go statycznie. może być taka sytuacja że jak pompa jest ustawiona nieprawidłowo ale o nie duzo,...
Witam! Chciałbym prosić o pomoc w podłączeniu woltomierza do samochodu. Otóż szwagrowi w Audi B4 padło ładowanie, jak się okazało zdechł regulator napięcia, i co ciekawe podczas jazdy nie zapaliła się kontrolka ładowania, więc jechał na akumulatorze (kontrolka wróciła po wymianie regulatora napięcia ze szczotkami). Miałem stary licznik z audi A6 b5...
To,że ją słychac nie oznacza , ze podaje pal.pod odpowiednim cisnieniem. Sprawdz czy paliwo wraca do baku,tzn.czy za regulatorem cisnienia odpływa tym drugim wężem do baku.Jezeli nie to pompa do wymiany,filtr tez jezeli byl dawno nie wymieniany(to najprostszy"domowy"sposób spr.). Pompe mozna regenerowac,ale na rynku jest tego teraz tyle,ze... nie polecam...
Samochód Skoda Favorit 91', silnik 1.3, gaźnik, zapłon elektroniczny (regulator zapłonu, cewka, modół - to co w Polonezie). A tak przary okazji to zakładając centralny zamek wystczy mi ten z siłownikami 4kg czy musze kupić z siłownikami 7kg. Nie umiem okreslić jak chodzą zamki, według mnie - normalnie ;P Ale raczej też jak w Polonezie. Jeśli to niepotrzebne...
Pierwsza sprawa, to sprawdzenie czy jakie jest napięcie na akumulatorze i wyjściu B+ alternatora, oraz sprawdzenie czy po ciemku nie widać żarzenia się kontrolki ładowania przy włączonym silniku (można wykręcić regulator napięcia i zobaczyć w jakim stanie są pierścienie ślizgowe i szczotki poruszające się po nich w alternatorze). Taka kontrola jest...
Cześć panowie mam nadzieje że mnie na coś nakierujecie bo mi już uszami wychodzi. Problem dotyczy samochodu AUDI 80 2.0 8V ABT na moowtrysku z LPG auto posiada fabryczny autoalarm. Problem pojawia się w zimie przy dużej wilgoci i niskiej temperaturze, samochód gaśnie i nie chce odpalić niema znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie auto podczas jazdy...
Mam problem z zamkiem centralnym w Audi 80 b3 91r silnik benzynowy 1.8 Po problemach z alternatorem (przeładowywanie akumulatora, napięcie 19V) oraz jego naprawie poprzez wymianę regulatora pojawiły się skutki awarii. Oprócz popalonych żarówek mam problem z zamkiem centralnym (nie otwiera, nie zamyka drzwi). Bezpiecznik przy próbie podmiany natychmiast...
Bez zmian we zwrotnicy możesz zastosować GDWK 9/120 z szeregowym opornikiem 2R7/5wat. Średniotonowy u ciebie to GDM10/60 który ma około 90 dB i nie przekrzyczy reszty pasma. Jak wcześniej powywalałeś regulatory "i słusznie" , to strasznie tuba musiała cię męczyć swoją wysoka efektywnością i metalicznościa brzmienia. Jak zmienisz na GDWK9/120 różnica...
Akumulator wygląda na dobry. Założyłem inny i było to samo. Ostatnio robiłem alternator w audi 80 b3 i tam było 14,4 nawet z włączonymi światłami. Zastanawiałem się czy dioda nie jest czasem spalona w alternatorze ale stwierdziłem że raczej nie możliwe bo różnica napięć była by o wiele wyższa. Dzisiaj kupie nowy regulator napięcia sprawdzę wszystkie...
Ciśnienie paliwa w gaźniku jest dość niskie, jeśli przytkasz paluchem to regulator ciśnienia puści na powrót. Podejrzewam, ze masz Pierburga 2e2 lub 2ee (nie wiem czy ten był akurat montowany w audi 1,8 -on ma sondę lambda. Możesz mieć przyblokowany zawór iglicowy pływaka. Ale aby się do niego dobrać potrzebne będzie zdemontowanie góry gaźnika, a to...
Dzięki (at)andrzej20001 za sugestię. Faktycznie prócz wspomnianej przez Ciebie ludzie montują też od: - Audi 80 - Golf II - Fiatowski 125p - Poloneza ATU Plus '95 w górę Ponieważ sprzęt nie jest mój wprowadziłem Was w błąd za co przepraszam sugerując się oryginalną instrukcją od Ursusa. Miałem ostatnio chwilę na to zerknąć i okazało się, że ktoś już...
Witam.Mam problem z moim 1.8JN w samej benzynie, mianowice gdy odpalam go zimnego to odpala od tzw, Strzała ale z początku trochę nierówno chodzi zanim wbije się na obroty około 1200RPM, gdy się zagrzeje do temperatury roboczej i chcę go zapalić to trzeba go kręcić około 2-4 sekund, czasami nawet i więcej, sprawdziłem szczelność połączeń regulatora...
Problem przysiadania napięcia w instalacji zawsze będzie występował, w mniejszym lub większym stopniu. W pierwszej kolejności sprawdź jaki masz spadek na plecionce pod silnikiem, tzn między blokiem silnika a karoserią samochodu. Dalej zobacz jaki masz spadek na przewodzie alternator-akumulator. Następnie spadek na przewodach od masy akumulatora do karoserii...
regulator regulator reduktor regulator prądu regulator pradu regulator regulator alternatora schemat
akordeon miech tylnia wycieraczka konwertery triax
firmware flash beninca schemat
Skymaster M265 nie widzi dysku zewnętrznego - przyczyny i rozwiązania Iskrzenie przy podłączaniu okapu AKPO WK-6 Largo