Jeżeli wypad to włącz silnik i słuchaj gdzie syczy. Zobacz z tyłu przepustnicy.
Sprawdź cały układ czy jest szczelny i to, że jakies ciśnienie pokazuje jeszcze o niczym nie świadczy. Za ten błąd najczęściej odpowiada uszkodzony regulator ciśnienia na listwie CR.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Trzeba czytać i sprawdzać to co piszą "stare repy"! Tylko nie wiadomo co jest przyczyną , czy pompa paliwa (to najczęściej) czy regulator ciśnienia na listwie (jeżeli jest)!
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Warto sprawdzić jeszcze czujniki temperatury, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
drugi ze regulator cisnienia paliwa Płaciłeś mu za tą konsultację? To jeszcze może wróżkę zapytaj. Tam nie ma regulatora ciśnienia na listwie. Masz 2 opcje, albo oddajesz auto do warsztatu na rzetelną diagnozę, albo wymieniasz olej, tankujesz i jeździsz.
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
Witam. Czy udało się zdiagnozować usterkę? Mam ten sam problem: Farmall 95A wywala mi błędy 3808, bądź 3141, bądź 3293. Wymienione zostały wtryski, pompa, czujnik na listwie, regulator ciśnienia na listwie, a dalej są błędy?
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
Miałem podobny problem w 4.0 XJ, przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwie.
jeśli brał benzynę jak oszalały to do sprawdzenia regulator ciśnienia na listwie wtrysków może teraz padł dokumentnie i leje paliwo tak że nie odpali nawet z gazem w podłodze (sprawdzić czy w wężyku podciśnieniowym nie ma paliwa) jeszcze jedno co istotne ale Marzena nie napisała jak było sprawdzane - (wtryski podają prawidłowo) - po właczeniu zapłonu...
Regulator ciśnienia na listwie był wymieniany na nowy. Sprawdzę ciśnienie. ECU nie wywala żadnych błędów.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Temat rozwiązany. Wymiana regulatora ciśnienia na listwie (pęknięte sitko) i wymiana pompy wysokiego ciśnienia rozwiązała problem z odpalaniem.
Jest tam na listwie jakiś czujnik ciśnienia paliwa, ale czy on robi takiego psikusa Tak, prawdopodobnie to ten czujnik ciśnienia paliwa. Wymień go i powinno pomóc. Odpowiada on za utrzymanie stałego ciśnienia na listwie.
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Nie, regulator musi być na swoim miejscu.
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
Dziś zmieniłem drugi regulator ciśnienia ,ten listwie i nadal nic .Ktoś miał może takie problemy?
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Regulator ciśnienia na listwie, wykręć go i zobacz czy nie ma tam opiłków.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Temperatury cieczy,regulator ciśnienia na listwie,czujnik ciśnienia na listwie. Jak jest to EGR, przepływomierz.
Są dwie opcje albo zaworki we wtryskach i za dużo paliwa idzie na przelew albo regulator ciśnienia na listwie.
Są dwa regulatory ciśnienia? Na pompie i listwie?
Zobacz sobie regulator ciśnienia na listwie. Czasem tam lubi się zasyfic. Oring na nim też są ważne.
Miałem taki sam przypadek.co ty cały czas regulator ciśnienia na listwie wtryskowej się zapychał.gas raz po 5km a raz po 300km odplał jak chciał .okazało sie ze to pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie tulejka na wałku byla pokryta jakąś taśmą smarującą i ta taśma zaczęła sie wykruszać i zapychała regulator cisnienia na listwie wtryskowej.kolor szary...
Kolo zmiennych faz rozrządu, rozrząd przestawiony, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Jeżeli masz tam regulator ciśnienia na listwie to sprawdź czy nie puszcza benzyny w kolektor.
Sprawdź czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie przepuszcza ci paliwa w dolot. Miałem tak w lagunie. Sterownik nie radził sobie z wyregulowaniem dawki i odcinał wtrysk na sekundę.
Czujnik temperatury w termostacie? Wymięcie na nowy i zobaczcie. Często miałem podobnie i wszystko wracało do nowy. Jeszcze może być zacinający się regulator ciśnienia na listwie- mam tak w 407 - przy pełnym gazie dymi i zacina się regulator i daje za dużą dawkę na wtryski.
Sprawa rozwiązana. Regulator ciśnienia na listwie był uszkodzony. Chociaż żadnego błędu związanego z nim nie było. Zanim zmieniłem regulator to jeszcze zrobiłem test przelewowy wtrysków, jeden strasznie przelewał, drugi był taki średni. Wymienilem dwa wtryski i regulator i jest ok. Odpala na widok kluczyka :D
winny może być, czujnik temperatury, przepływomierz, regulator ciśnienia na listwie.
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Witam, Ja mam podobny problem. Choć obroty nie wariują jak na filmie. To ciśnienie na listwie skacze . Dodatkowym objawem są stosunkowo wysokie korekcje na wtryskach. Potrafi pokazać nawet około 1.7 z tym że jak dodam gazu i odpuszczę to korekcje z 1 wszego cylindra wędrują na 4 lub odwrotnie. Zastanawiam sie czy może być to właśnie regulator ciśnienia...
Czujnik temperatury, poprawnie podaje temperaturę, przynajmniej tak wynika z VAG. Świece i przewody rok temu wymieniane. Na gazie samochód jeździ bez zarzutu, problemy są tylko na benzynie, szczególnie rano po odpaleniu i dopóki się nie przełączy na gaz, to traci obroty, nierówno pracuje. Ewidentnie jak by miał problemy z benzyną, ale filtr paliwa nowy,...
Błąd za małego ciśnienia jest od lejących wtrysków,za małego ciśnienia pompy,złego działania regulatora ciśnienia na listwie i złego odczytu czujnika ciśnienia na listwie.Jak się podepniesz i w blokach danych będziesz widział co nie tak.
jest tam jakiś regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ? bo nie pamiętam.
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
Zdejmij przewody podcisnieniowe z regulatorów ciśnienia na listwie wtryskowej i sprawdź czy nie ma w nich paliwa.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Czujnik ciśnienia na listwie? Że co? 1.6 SR to benzyna i ma regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Do sprawdzenia: cewka zapłonowa, wiązka oraz sterownik silnika.
A regulator ciśnienia na listwie nie dziurawy ,nie wali paliwa w dolot?
Witaj, niedawno miałem podobny przypadek na podnośniku. Skończyło się... wymianą baku, wyczyszczeniem pompy paliwa, wyczyszczeniem przewodów paliwa oraz regulatora ciśnienia na listwie. I właśnie tutaj szukał bym problemu, czyli zajrzeć do zbiornika ;)
Zrobione wtryski wymieniony czujnik na listwie regulator ciśnienia na pompie wyświetla błąd zbyt wysokiego ciśnienia paliwa na listwie auto gaśnie podczas jazdy ktoś coś
ciśnienie ma po 9 bar, ciśnienie paliwa jest ok. w jaki sposób mogę sprawdzić regulator ciśnienia paliwa na listwie??
witam. Pompa jest w zbiorniku. Sprawdź czy nie masz zbyt wysokiego ciśnienia na listwie. często pada regulator, jest przy pompce. ogólnie i tak musisz wymienić cała pompke. Jeżeli czujnik na listwie pokazuje za wysoka wartość to pompką nie będzie pracowała. Czyli najpierw clip i diagnostyka. Bo pompką tania nie jest. A nawymieniasz się i dalej będzie...
Witam. Udało się rozwiązać sprawę falujących obrotów. Winowajcą był regulator wysokiego ciśnienia paliwa na listwie CR. Przez niego ciśnienie paliwa strasznie skakało poza normy i stąd te falowania na wolnych obrotach. Po wymianie należy poprzez VCDS zrobić adaptację.
Zobacz czy regulator ciśnienia na listwie wtryskowej nie puszcza paliwa w dolot. A odczyty możesz sprawdzić woltomierzem.
Jeśli jest benzyna w wężykach podciśnienia to regulator ciśnienia w listwie wtryskowej bezwzględnie do wymiany.
Masz jakieś wiarygodne dane co do ciśnienia?Niema regulatora na listwie.
Częsta padają wtryski albo regulator ciśnienia na listwie, ale na pewno trzeba podłączyć pod komputer!!!!!!!!!!!!!! Patrz j.w.
Jako, że jest tam klasyczny układ z regulatorem ciśnienia na listwie i przewodem powrotnym, to bardziej istotna jest wydajność pompy, niż jej maksymalne ciśnienie, bo przy zbyt wysokiej regulator może "nie wydolić".
Też tak miałem, wymieniłem regulator ciśnienia na listwie paliwa i jest wszystko ok. W wężyku podciśnienia było paliwo, a tam ma byś sucho.
Może benzyna "lipna" mialem kiedyś taki przypadek z punto. Po nalaniu innej pracowa prawidlowo. Regulator ciśnienia na listwie sprawdź..
Witam ponownie udało mi się znalezć przycznę wadą był regulator ciśnienia paliwa i listwa paliwowa.Którą zakupiłem używaną od anglika regluator kupiłem nowy.I teraz jest wszystko wporządku.
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Mniemam, że chodzi o regulator ciśnienia paliwa na szynie common rail? Auto odpala?
A ja obstawiam regulator ciśnienia na listwie, Biały teflonowy oring się wyrabia. Lub uszkodzone wtryski.
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Dostaje oprócz gazu benzynę. Przyczyny: uszkodzony emulator wtryskiwaczy, regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy.
Witam Sprawdź czy wtryski benzynowe nie przepuszczają paliwa lub czy regulator ciśnienia paliwa na listwie nie przepuszcza w dolot Pozdrawiam
Wydaje mi sie że Bosch nie robi sobie jaj i sprawdził wszystkie elementy które mu dostarczyłem czyli pompa wysokiego ciśnienia kompletna, listwa kompletna razem z regulatorem mechanicznym ciśnienia na listwie i wszystkie wtryski. Regulator o którym piszesz był zmieniany 3-krotnie. Pomiary wykonane na KTS i CDiF 2. Porównywałem ciśnienia rzeczywiste...
Pokazuje 97 bar, tylko co może być? Wiązka silnika zmieniona, bo kable były spękane. Nic nie dało, może sterownik. Dodano po 4 Co było wymienione: pompa wysokiego ciśnienia, czujnik na listwie i regulator, wiązka silnika cała. Błąd: kontrola ciśnienia szyny, numer P2637 i nieznany kod usterki 224531.
Uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie, albo regulator ciśnienia.
Kolego regulator lub czujnik ciśnienia na listwie do wyrzucenia w CR ciśnienie powinno być mniej więcej takie same na każdych obrotach.
Do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Najlepiej na początek podjechać do warsztatu i sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Na podłączonej sondzie i włączonym zapłonie napięcie na czarnym sondy ma by ok. 0,5V. Sprawdź regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy.
być może uszkodzony jest regulator ciśnienia przy listwie paliwowej i przez pękniętą membranę paliwo podsysane jest do kolektora podczas pracy na gazie...
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Dawka paliwa zależy od ciśnienia paliwa na listwie wystarczy że pompa już słabo podaje albo regulator padł i będą problemy z pracą.
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Podłącz jeden regulator ciśnienia obok listwy, jeden zostaw w listwie i obserwuj ciśnienia paliwa. Powinno odrazu do oporu pójść.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej i ciśnienie paliwa na listwie.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Witam!!! Sprawdź przewód podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, często pada regulator i podciśnieniem wali paliwo do kolektora ssącego.
Jak zrozumiałem z pierwszego postu paliwo na wężyku przed listwą wtryskiwaczy jest, a na samej listwie i wężyku powrotu nie? Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie.
być może masz uszkodzony regulator ciśnienia na listwie wtrysków. jak odpalicz to sprawdz czy wszystkie cylindry chodzą, z pewnością ostatnie nie. rozwiązania dwa jedno wymiana regulatora (koszt około 500 zł) lub wyłączenie pompy paliwowej
Czy regulator ciśnienia paliwa na listwie mógł by być przyczyną ?
Sprawdź czy nie leje paliwem przez wężyk podciśnienia na regulator ciśnienia paliwa na listwie!
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Właśnie listwa, uszkodzenie gniazda regulatora ciśnienia.
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
A czy podczas kręcenia silnikiem na rozruchu wydobywał się dym z rury,ja mam ten sam silnik i nie mogę dać rady zmieniłem pompę czujnik polozenia wału rozrząd ustawiony idealnie ,auto chodzi ale tylko na plaku No a jakie ciśnienie na listwie? Wysterowanie regulatora ciśnienia jest? Opisz co zrobiłeś i co sprawdziłeś.
ciśnienia listwie trafic zawór ciśnienia listwie błąd ciśnienia listwie
manetka jazdy układ zapłonowy skuter przedwzmacniacz stereo
Lokalizacja rozrusznika w Fordzie Mondeo Polar TS 136 - Wymiana żarówki krok po kroku