To nie przepływomierz a regulator ciśnienia paliwa :)
Tak jest, regulator ciśnienia.
Regulator ciśnienia paliwa.
Jeśli faktycznie piszesz o przewodzie powrotnym to znaczy że brat ma zapchany pochłaniacz oparów. Skoro już podejrzewasz regulator ciśnienia to jego uszkodzenie przeważnie polega na tym że tam gdzie idzie wężyk podciśnieniowy przecieka benzyna.
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
A jednak trzeba adaptacja regulatora ciśnienia i pompy
Sprawdzić ciśnienie paliwa oraz czy nie leje wtryskiwacz/ regulator ciśnienia
albo regulator ciśnienia
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa.
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
witam sprawdź czy wtryski nie leją i wymień przy pompie regulator ciśnienia paliwa
Pompa cr, choć warto podmienić regulator ciśnienia paliwa.
Nie ma czegoś takiego w tym aucie, regulator ciśnienia owszem
pompy co prawda nie ruszałem,ale odpiąłem podciśnienie co dochodzi do regulatora,chodził bez zmian,przedmuchałem ten wężyk złożyłem z powrotem i przez jakiś czas było jak należy,tyle że usterka się powtórzyła.Teraz jest raz dobrze a raz nie,może to wskazywac na usterke regulatora ciśnienia?
Mam podobny objaw z moim Meganem. Też myślałem, że będę musiał wymienić pompę, bo w Pandzie też miałem podobny objaw i tam nie da się wymienić tylko o-ringu. Dobre rozwiązanie z tym regulatorem ciśnienia w tej Megance.
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Podstaw mu inny regulator ciśnienia .
Brakuje ciśnienia-do kontroli układ wysokiego ciśnienia(niekoniecznie regulator)-wtryski,pompa...
To wygląda na opiłki gdzieś w zaworach. Albo uszkodzony jakiś zawór , regulator ciśnienia itd
kolego sprawdź wtryski na przelewach jak są OK to wymień zasobnik ( listwę, w niej znajduje się regulator ciśnienia pewnie szwankuje )
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
No to napewno, ale czy przy takim wydatku może on powodować problemy z rozruchem, i gaśnięciem w czasie jazdy. Ciśnienia jakie wytwarza pompa wydają się być dobre, zastanawiam się nad zamówieniem regulatora ciśnienia pompy.
potencjometr pedału gazu wymieniałeś ? podłącz do komputera dodatkową masę regulator ciśnienia paliwa podmień
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Możliwe uszkodzenie regulatora ciśnienia na pompie.
szymekk u ciebie to typowy problem regulatora ciśnienia w zasobniku
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
Na 3, 4tym biegu usterka nie występuje? Pasowałoby skontrolować parametry rzeczywiste: ciśnienie w kol. ssącym, w szynie paliwowej, wysterowanie regulatora ciśnienia, przepływomierz.
Kolo zmiennych faz rozrządu, rozrząd przestawiony, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Po porównaniu wtryskiwaczy na przelewach jeżeli będzie ok. to skup się na pompie i zacznij od wyczyszczenia regulatora wysokiego ciśnienia. Pozdrawiam
Witam i jak był ten regulator ciśnienia paliwa do wymiany? bo mam te same objawy.
Zmień regulator ciśnienia na prawidłowy albo zmień konfigurację regulatora w sterowniku ( jeśli się da ).
Podłącza się manometr na przewodzie zasilającym. Może być tylko sam regulator ciśnienia paliwa który się blokuje.
To nic, jest jeszcze po drodze regulator ciśnienia. Pomiar musisz zrobić.
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
Dzieki za info. Zawór juz naprawiłem.
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Ile teraz w aso? Zresztą są na allegro w tej samej cenie co i umnie. A nikt ci nie da gwarancji zę za tydzień, miesiąc regulator nie padnie. Bo to taka kaszana i nic więcej.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Równo dobrze może być uszkodzony regulator ciśnienia lub masę innych rzeczy.
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
Regulator ciśnienia paliwa lub podciśnienie dają ciała.
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa, może dziurawy i przelewa..
wystarczyła wymiana regulatora ciśnienia paliwa na pompie i jest ok . Pozdrawiam
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Jeśli błąd jest powtarzalny to szukałbym w instalacji paliwowej. Na pierwszy rzut pompa paliwowa. Może zużycie, może zatkanie filtra, może regulator ciśnienia? Mowa o silkimu k4?
Regulator ciśnienia. 1600 bar czyli cały czas max.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Ciekawe po co odpinałeś zasilania wtrysków do zdemontowania regulatora ciśnienia jak sam regulator jest na pompie wysokiego ciś??? Ruszyłeś czujnik ciśnienia CR i teraz masz problem
nigdy nie spotkałem sie z za wysoki ciśnieniem w w renault 1.5 dci, chyba że rozłą czyłeś regulator ciśnienia, albo umyłeś silnik
Ilu litrowy silnik?? Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID124 Regulator ciśnienia w układzie wydechowym FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą A mianowicie coś się dzieję z cewką sterującą hamulcem wydechowym.
Dzięki za odpowiedź, przyjmuję z pokorą. Wnioskuję że trzeba poluzować tą śrubę, liczyłem obroty ile razy wykręcałem i wkręcałem ale to jedyna którą ruszałem. popróbuję. Odkręcałem ją bo za pierwszym razem kiedy naprawiałem sterownik jeden z wałków(te małe zawory) był zapieczony i trzeba było go przepolerować. Kupiłem auto do naprawy i uparłem się że...
...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane Co robiłeś z listwą? Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
U mnie w DX5 mam podobne problemy jak kolega "szyniu". Przy przyśpieszaniu a pod górę tym bardziej, silnik wchodzi w tryb awaryjny ale błędów nie ma. Długo walczę z usterką i jestem blisko chyba. Proszę Was o informację, czy przy odpiętym elektrycznie regulatorem ciśnienia paliwa silnik powinien odpalić ? U mnie odpala a ciśnienie szaleje 500 - 1500...
Taki pokazuje błąd jak leją wtryski .Pompa nie może nabić ciśnienia.
Jest możliwe że regulator w kulki leci.
Jakie są granice wachania ciśnienia paliwa? Coś myślę że pompa nie daje na wolnych stabilnego ciśnienia.
Do sprawdzenia kabloteka regulatora i czujnika ciś. na listwie.
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Masz na myśli to, że listwa nie ma regulatora ciśnienia i powrotu paliwa? Większość samochodów z XXI wieku tak ma.
Witam! Mam problem z renaultem clio 1,4 energy (monowtrysk) auto po dodaniu gazu dławi się. Ciśnienie paliwa ok, wtryskiwacz ok , regulator ciśnienia paliwa ok, filtry nowe, gdzie jeszcze mogę szukać problemu
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Piszesz o wtryskiwaczu a pokazujesz regulator ciśnienia, określ się. Regulator ciśnienia też siedzi w oringu, pewnie poprzecinałeś uszczelnienia podczas składania, albo wogóle nie dałeś uszczelnień.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Tester wszystko pokaże. :D A co to oznacza? Czyli, że co wyciągali wtryski i co chcieli zrobić, co osiągnęli, po co? Zauważyłem,że wtryski zostały założone nie w tej kolejności jak były. a jak to sprawdziłeś? : regulator ciśnienia w porządku
Po pierwsze po co wymieniany rozrząd skoro producent zaleca po 120 tys km? Ale wolno. Sugerowałbym sprawdzenie przpływomierza (MAPP sensor) oraz regulatora ciśnienia paliwa. Rozumiem, że autodiagnostyka w porządku.
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
Wtryski potrafią paść nawet po 1 tankowaniu złej jakości paliwa, więc przebieg ma się nijak do stanu wtryskiwaczy. Wychodzi że pada jedna z trzech części układu wtyskowego :pompa wys. ciśnienia, regulator ciśnienia paliwa lub najpewniej właśnie wtyski.
mam pytanie najpierw do kolegi cóż wspólnego z rozrusznikiem ma regulator pilwa? Przecież nawet jak regulator ciśnienia paliwa byłby uszkodzony to rozrusznik wystawia ja tu miałem take renault u siebie wyciągłem mu pompe paliwa wraz ze zbiornikiem i tylko błędy wyłapał ale rozrusznik chodził czemu tobie nie chodzi?
Wciąż nie wiadomo jaka instalacja nawet, bo "Tomasseto" elektroniki nie spotkałem. Może wtrysk benzyny lub regulator ciśnienia przeciekać, może też emulator któregoś z wtrysków nie przełączać.
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
a czy przyczyną może być regulator ciśnienia?? membranka jest dość mocno zużyta i pofalowana no obwodzie
Dzień dobry. Problem dotyczy Trafica 2006 rok 2.0. Samochód ma duże problemy z odpaleniem na zimnym po nocy. Wymienione wtryski, świece. Na pewno jest założony w nim inny regulator ciśnienia paliwa. Założony o innych numerach od Volvo. Możliwe, że to będzie przyczyną złego odpalania? Na ciepłym silniku odpala normalnie.
standart,problem z cisnieniem paliwa,regulatory padaja na potege
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Nie rozwali silnika jak obróce wałki o 180 stopni? ciśnienie jest na szynie a wtryski się nie otwierają wywala brak ciśnienia na listwie że uszkodzony regulator ciśnienia , raczej by był do usunięcia ten błąd .
Trzeci kod dotyczy pomp wysokiego ciśnienia - regulatora ciśnienia. Ten kod jest charakterystyczny tylko dla dxi7 z silnikiem Deutz. Czwarty dotyczy ciśnienia powietrza na naczepę. Piąty dotyczy immo. Jakie są problemy z autem?
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
regulator ciśnienia paliwa jest zintegrowany z wtryskiwaczem i raczej nie jest sterowany podciśnieniem.
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
Carsomot też to przechodziłem wymieniałem katalizator, czukjnik ciśnienia,Turbina o regeneracji. A okazał się regulator ciśnienia.Mimo że pokazywał że ok. Na zimnym było ok
to tak: po podłączeniu pod kompa okazało się ze ma zbyd dużo spalin w komorze: -wymieniłem EGR na nowy - Wywaliłem katalizator Auto trochę zaczęło jeździć ale pojawił się nowy problem: zaczeło znowu mu brakować mocy na starcie, nie wkręcał sie w obroty od startu tylko później, teraz doszły jeszcze falujące obroty. -Wymieniłem przepływomierz na nowy(Magnetti...
Witam,posiadam Renault Clio 1.5 DCI ,autko nabyłem uszkodzone,zostało zrobione,jednak silnik nie pracuje jak trzeba.Po diagnozie clipem można odczytać błąd: Regulator ciśnienia paliwa 1 - wadliwe działanie. Dodam,że silnik chodzi nie równo i dymi,cięzko odpala. Nasuwa się pytanie,czy uszkodzony jest ten regulator,od czego zacząć. Pozdrawiam i z góry...
ciśnienia paliwa... objawy by się zgadzały, przemawia za tym również fakt, że ten egzemplarz posiada "filtr paliwa" wbudowany w pompę paliwa która to znajduje się w baku. W odróżnieniu od silnika 2.0 ze zmiennymi fazami ten nie posiada regulatora ciśnienia na listwie doprowadzającej paliwo do wtryskiwaczy... dzięki za naprowadzenie.
na zawór 5v. Na pewno mierzysz na regulatorze ciśnienia na pompie :?: Tam powinno być pełne napięcie akumulatora a z drugiej strony masa ze sterownika - sterowanie PWM .
gdzie indziej napisali że to wina regulatora ciśnienia na pompie że , jest na wykończeniu i to są jego ostatnie podrygi ale nie bardzo jest na macanego naprawiać bo taki regulator trochę kosztuje
to nie jest silnik poczytaj co piszą koledzy, ten blad może oznaczać regulator ciśnienia, albo wtrysk, albo czujnik ciśnienia na rampie. zapraszam do mie london
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
Objawy: -trudności z odpaleniem na benzynie (na lpg jest ok) zwłaszcza rano -podczas jazdy tak jak by mu mocy brakowało szarpie i się dławi A regulator ciśnienia paliwa sprawdził kto?
Ostatnio chciałem przełożyć od 1.9 dCi renault do 2.3 jtd fiat. Mimo że są identyczne nie dało się odpalić. Tu będzie podobnie.
to, że paliwo sika przy filtrze to o niczym nie świadczy, trzeba odczytać ciśnienie na listwie przy kręceniu rozrusznikiem. Jeżeli to stało jakiś czas, możliwe, że regulator ciśnienia nie trzyma, spróbuj na plaka, jak wspomniał kolega...może ruszy.
Witam mam problem z swoim Renault. Po zmianie sondy lambda auto nie zapala . Pokazuje błąd regulator ciśnienia paliwa ten w pompie . Pompa zmieniona na nową . Sterownik silnika zmieniony . Auto odrazu po zapłonie pokazuje ten błąd . Zauważyłem że pompa nie pobiera paliwa. W zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia. Czy miał ktoś może podobny przyyw...
renault regulator ciśnienia regulator ciśnienia wtrysku renault renault regulator ciśnienia paliwa
opalarka regulacja temperatury picasso benzyna kontrolki podłączenie przyczepki gniazda
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Gasik RC do transformatora 150W 230V na przełącznik obrotowy Wyciek oleju w BMW X5 E53 4.9is - przyczyny i rozwiązania