Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
poniżej 2 barów, załączała się pompa, dobijała zbiornik do 4 barów i wyłączała się. ale wtedy ciśnienie w układzie było niestabilne, szczególnie dokuczliwe przy kąpieli pod prysznicem. Jak np. 2 bary byłyby wystarczające to może zastosuj regulator ciśnienia wody na wyjściu z hydrofora? Wtedy nie będzie takich wahań ciśnienia w instalacji, gdy pompa...
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Podstawowe pytanie ,czy jest już ciśnienie paliwa ? bo to że pompa wymieniona wcale nie znaczy że będzie ,bo często regulator ciśnienia z zaworkami znajduje się na zewnątrz. Tak ma np.audi A4 B6 gdzie wymienili trzy pompki i się poddali bo przyczyną braku ciśnienia był właśnie regulator na zewnątrz A i nie pisz że masz tylko sprawdź dokładnie.
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie , nadal podejrzana pompa albo regulator .
Musisz wysterowac regulator zewnętrznym zasilaniem PWM. Zmieniając wypełnienie dowiemy się czy jest pompa WC i reszta dobra. Potem zostaję do sprawdzenia EDC i wychodzący sygnał na regulator.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Odpuściłem sobie zabawę z montażem wodnego zaworu zwrotnego w miejsce nieszczelnych oryginalnych. Poprzedni właściciel cos grzebał w sterowaniu kompresora, teraz zrobiłem to "po bożemu"(czyli tak jak przewiduje producent) i przed każdym uruchomieniem(zwłaszcza w trybie AUTOMATYKA), jeszcze przed załączeniem stycznika Y, przez kilka sekund odpręża się...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Cześć, po pierwsze i najważniejsze będziesz potrzebował zbiornika, najlepiej membranowego do tłumienia pulsacji - pompa perystaltyczna z definicji podaje ciecz skokowo, jeżeli wylot pompy bezpośrednio sprzęgniesz z czujnikiem, regulator zdurnieje. Co do czujnika - może być to MPX4250DP - czujnik jest wprawdzie różnicowy, ale ma lepszą czułość niż np....
Znów ci się mieszają te czujniki. TCJ - gaz skroplony, ew dochłodzenie, cienka rura cieczowa, wyjście ze skraplacza. TC - właściwie samo skraplanie, temperatura rury z przemianą fazową. To ok 1-2K więcej niż temperatura wody na wyjściu. Ale nie może to być rura tłoczna, bo tam często ponad 55C i będzie aktywowane zabezpieczenie przed nadmiernie wysokim...
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Z instrukcji kotła wynika, że moc min wynosi 8.9 KW jaka jest max dla c.o. nie wiem. Mój atmosferyk VUW240/2-5 wg instrukcji ma 9,1kW, a wydawało mi się, że zwykle TURBO miały ciut większą moc, stąd sugestia, że masz ok. 10kW. Ustawienie parametru mocy d.0 jest na poziomie d=13. (zakres od 1do 15). Przy ostawieniu d=10 i mrozach w granicach -18 st....
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Kolego w tych silnikach jest cos takiego jak ZAWÓR REGULATOR CISNIENIA OLEJU .. JEST ON TUZ NAD TYLNA CZESCIA SPREZARKI KLIMATYZACJI I JEST STEROWANY ELEKTRYCZNIE GDY SILNIK JEST ROZGRZANY I CHODZI NA WOLNYCH OBROTACH TO TEN ZAWOR MA OBNIZYC CISNIENIE OLEJU BY ZMNIEJSZYC OBCIAZENIE I TYM SAMYM SPALANIE PALIWA.. NIESTETY NIE WIEM JESZCZE W JAKIEJ POZYCJI...
Mam podobny problem z Karcherem 570. Mianowicie wysokie ciśnienie "pulsuje" tak że przez sekundę jest wysokie ciśnienie a przez nastepną go nie ma i tak cały czas. Manometr leci na około 150bar i następuje spadek do zera (i tak w kółko). Jeśli zmniejszam ciśnienie regulatorem to w okolocach 40 - 50bar udaje mi się ustawić stały strumień wody. Pompa...
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
Do czego używasz pompy. Olej jest zasysany podciśnieniem. witam.....są 3 rodzaje doprowadzenia oleju do komory spalania kotła. 1) Podciśnienie jakie masz, gdzie podciśnienie zasysania oleju do dyszy tworzy sprężone powietrze, które rozpyla podgrzany olej. 2) palnik, w którym gorący olej jest wtryskiwany przez ciśnienie wytwarzane przez pompę olejową...
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Uruchomiłem układ smarowania ciśnieniowego oparty na pompie od wspomagania ( z Forda) , filtr oleju z fiata Uno i zawór przelewowy z ursusa C 360, wszystko zalane olejem Lotos 15W40 . Ciśnienie na wyjściu stałe 4,5 atmosfery . Jak ktoś robi układ smarowania ciśnieniowy to kilka uwag - wąż na ssaniu do pompy min 16 mm inaczej będzie zasysać powietrze...
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
im na dworze zimniej tym ciśnienie mniejsze, bo w parowniku więcej czynnika zostawało A dlaczego uważasz że więcej czynnika zostawało w parowniku? Co to w ogóle znaczy? Od czego jest TZR? Dla ozdoby? Parownik to nie dziupla wiewiórki, ani nie magazyn czynnika. Choć twój Honeywell bez wyrównania mógł powodować zalewanie,jednego z dwóch,kawałka parownika....
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
W opryskiwaczu w powyższym modelu nie podaje wody na lancę. https://obrazki.elektroda.pl/5858582100_... https://obrazki.elektroda.pl/4965848300_... Co może być przyc... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsze przyczyny „nie podaje na lancę” w tym opryskiwaczu JARMET z pompą UDOR ZETA 140/10 (ze zdjęć) to: - zawór/regulator ciśnienia...
Mam problem w bmw e90 silnik n47. Ciśnienie w szynie comonrail waha się od 300 do 340bar, cały czas podczas pracy silnika na wolnych obrotach ciśnienie faluje w tym zakresie, a sterownik zadaje 325bar. Wymieniłem czujnik ciśnienia i regulator na listwie jak i również regulator na pompie CR i filtr paliwa. Pompa comonrail została wymieniona problem pozostał....
Dziękuję za pytania i przepraszam, że nie odpowiem na nie, ale zrobiłem dziś kolejne podejście do tego auta i oto, co zaobserwowałem a to odpowiada na niektóre z tych pytań. Zrobiliśmy z kolegą taki test: odłączyłem regulator, następnie przez chwilę kręciłem rozrusznikiem, aż ciśnienie skoczyło do kilkuset barów, po czym kolega podłączył regulator a...
Witam, stary zabytkowy karcher HDS 797 CI, po półrocznym postoju dobijał ciśnienie, wyłącza się i je trzyma ale brakuje mu wydajności, spadek ciśnienia po otwarciu dyszy na tyle duży, że dysza rotacyjna nawet nie chciała się kręcić. Zdarzało się, że nie mógł dobić i chodził jakby mielił wkoło, pomagało kręcenie zaworem od regulacji ciśnienia lub wyłączenie...
Wymieniłem regulator ciśnienia na listwie cr i dalej jest to samo. Dziś zauważyłem a raczej usłyszałem buczenie podczas próby odpalenia. Pompa zaczyna się włączać dopiero po lekkim załapaniu silnika. Tak jakby dostał ciśnienia na sekundę słychać buczenie coś na dźwięk pracy na sucho pompy i koniec. Zamówiłem też regulator ciśnienia na pompę cr. wyczytałem...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam Pacjent Mercedes ML350 chyba 2013r. Silnik OM276. Mam do Was w związku z tym ścierwem pytanie, czy ktoś z was spotkał się z taką historią, że jest brak ciśnienia oleju /a właściwie niskie/ na lewej głowicy? Diagnoza wskazywała na lewy wałek ssący poza zakresem. Kontrola łańcuchów / 53°, kontrola w otworach czujników/ nie wskazuje na zużycie. Po...
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
Najpierw trzeba zadać pytanie po co regulować obroty? Jak chcesz mniejszy przepływ lub niższe ciśnienie zastosuj po prostu regulator ciśnienia lub przepływu. Pompa mimo pracy na nominalnych obrotach będzie pobierała tyle energii ile będzie potrzeba na przepompowanie określonej ilości wody. Więc nie regulator obrotów (PWM się nie nada, fazowy mocno obciąża...
Witam, mam problem z Berlingo 1 2006 1.6HDI 90km. Jakiś czas temu podczas jazdy zgasł i wyskoczył check wraz z napisem "Antipollution fault". Po podpięciu pod komputer pokazało niskie ciśnienie paliwa. Wymieniony został filtr paliwa, regulator na pompie wtryskowej oraz czujnik na listwie wtryskowej. Auto jeździ normalnie, ale powyżej 3000 obrotów odcina...
Witam. Toyota Corolla 2022/23 1,5VVTI MLZEA11 benzyna - odpala na sekundę , może klika - różnie.., i gaśnie . "Na plaka" gada więc to nie układ zapłonowy . Po stronie niskiego ciśnienia paliwa jest od 360 do 550 kpa więc książkowo ale na listwie 20 bar to już chwilowy luksus i tak udało mi się uchwycić fragment od kręcenia przez chwilowe odpalenie aż...
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Panowie, może ktoś pomoże. Crafter 2.0 140 KM, 13r, przebieg 380 tys. Problem z ciśnieniem paliwa na rampie. Sprawdziłem wtryski i wszystkie ok. Na 1. i 2. biegu szarpie, jak nie dam więcej gazu. Przy 2 tys. obrotów jedzie normalnie. Rano, po odpaleniu, nierówna praca silnika, falowanie obrotów, wskazówka obrotów na 1 tysiąc. Regulator na pompie wtryskowej...
Witam mam problem, a mianowicie: Kia sportage II 2.0crdi 113km 2005r. Podczas hamowania i nagłych ostrych zakrętów samochód gaśnie, słychać pompę przez sekundę i koniec, pompa przy ponownym załączeniu zapłonu nie działa. Po chwili odczekania pompa się załącza i auto normalnie jeździ znów do ostrego hamowania/skręcania. Jedyne błędy które się pojawiają...
Witam. Czy ktoś z forumowiczów miał styczność z myjką OLEO MAC PW 300HC Posiada osiową pompę z trzema tłokami zamontowaną bezpośrednio do silnika, mosiężną głowicę. Układ rozruchowy Easy Start zapewnia płynne uruchomienie silnika niezależnie od rodzaju podłączenia do źródła zasilania. Dzięki zastosowaniu pionowego podgrzewacza z podwójną wężownicą woda...
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Rano podpiąłem DiagBoxa i przęgręciłem kluczyk . Pokazało 5bar na zadanym i 5bar na uzyskanym ciśnieniu. Odpaliłem silnik i wyskoczyła awaria silnika. Zadane ciśnienie 30bar a uzyskane 5bar. Przegazowałem silnik na 3000obr. i zadane ciśnienie 60bar a uzyskane 5bar. Czyli pompa ze zbiornika daje 5bar, a ta wysokiego ciśnienia nic nie podbija. Oczywiście...
Szukasz problemu nie tam gdzie trzeba. Parowniki LPG cierpią na problem twardnienia membran, potrafiły się robić plastikowe nawet po stosunkowo niskich przebiegach rzędu 20 Mm, a co dopiero po 20 latach. Parowniki niektórych firm były bardziej narażone na to zjawisko. Jeśli instalacja gazowa została nieprawidłowo dopasowana do silnika (mikser) i wyregulowana,...
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Wtryskiwacze na przelewy sprawdź. Pompę wysokiego ciśnienia sprawdzasz tak, że odpinasz 4 wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa - podczas kręcenia rozrszunikiem musi zrobić 1800-2000bar, jeśli nie to pompa też szrot.
bo woda jest ze studni i pompa daje ciśnienie 4 atm o wydajności 3,6m3 na godzinę. Jeśli tak uważasz, bo ja bym nie był pewny ale to moje zdanie . Jeszcze może być regulator ciśnienia na pompie jeśli jest.
Własne ten silnik mam co na zdjęciu. Tam były dwie wersje wtrysku: - albo z maks ciśnieniem 1350 bar, mocą 115KM i normą spalin euro 3 - albo z ciśnieniem 1400 bar, mocą 120KM i normą euro 4 Ja mam ten słabszy wariant. Jest tu pompa Bosch CP1 z elektrycznym regulatorem wysokiego ciśnienia w korpusie, nie ma elektrycznego regulatora niskiego ciśnienia...
wymieniona pompka paliwa w baku , filtr paliwa , regulator ciśnienia na pompie wtryskowej , czujnik ciśnienia na listwie używany , sprawdzony sterownik auta i sprawdzone przelewy na wtryskach i nadal to samo !!! napięcia na czujniku na listwie nie są takie jak powinny być czyli pokazuje około 1,5 v czyli wolne obroty po dodaniu gazu napięcie nie wzrasta...
Oba włączniki mają działać niezależnie w zależności w którym układzie (dom czy nawadnianie) wystąpi zapotrzebowanie na wodę. W domu jak ciśnienie w zbiorniku spadnie do 2,5 bar. W nawadnianiu gdy otworzy się elektrozawór. Czyli mamy rozumieć że jak spadnie ciśnienie w układzie nawadniania (otwarcie elektrozaworu) to w układzie zasilania domu ciśnienie...
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Witam. Kolego jestem w posiadaniu takiego agregatu (ZE 400/24), od listopada 2013. Jak na razie działa bez problemów. Kompresor elektryczny, (śrubowy) o mocy 30kW mam podpięty pod niego i daje sobie radę. Agregat spala 10L ON/ h przy ciągłej pracy i obciążeniu 30kW. A o to opis jaki znalazłem w sieci do tego agregatu, który posiadam. -Agregat z prądnicą...
Kocioł gazowy ogrzewa wodę która jest kierowana do kaloryferów lub może także podgrzewać zbiornik cwu. Tej funkcji nie używam, cwu grzana jest elektrycznie grzałką w zbiorniku cwu. Gdy włączam ogrzewanie regulatorem temperatury załącza się pompa Grundfos UPS 15-60 130 i kocioł gazowy rozpoczyna pracę. Kaloryfery robią się ciepłe. Po pewnym czasie, zwykle...
Witam, Potrzebuję waszej pomocy, czy jeżeli regulator na pompie wysokiego ciśnienia (0jak nie będzie zasilany) to będzie puszczał maksymalne ciśnienie na listwę ,czy odetnie na przelew, mam problem ponieważ pompa przelewa na powrót błędów w kompie brak ,ciśnienia na listwie też brak
(...) stoi w miejscu. Co do określonych warunków wydaje mi się, że zimą jest łagodniej. Jeśli chodzi o wiązkę to próbowałem w wielu miejscach nią ruszać, szarpać, stukać w różne przekaźniki i nie wywoływało to problemu. Zapomniałem dodać jednej ważnej rzeczy- gdy samochód zgaśnie, to odpala bezproblemowo. Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
Pracę zacznij od sprawdzenia czy pompa nie jest zapowietrzana, oraz czy masz powietrze w zbiorniku i czy jego ciśnienie jest prawidłowe. Zdjęcie pierwsze : do regulacji ciśnienia włącz.- wyłącz. służą te dwie nakrętki na dłuższym i krótszym gwincie w regulatorze , pod którymi znajdują się sprężyny. - regulacja ciśnienia włączania to dłuższa śrubka:...
Bardzo dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi. W moim przypadku stary KARCHER 4000PSI 17L/min , silnik Honda gx390 mam już wymienione tłoki , wszystkie uszczelnienia no i wychodzi na to że zostały nieszczęsne zaworki bo max ciśnienie na manometrze to 150bar przy dyszy 040. Jeśli chodzi o dyszę rotacyjną też 040 , to pompa nie wydala i pracuje z przerwami...
Skoro sprawdziłeś wiele kluczowych komponentów i nie znalazłeś żadnych kodów błędów, ale nadal masz problemy z nierówną pracą silnika, oto kilka dodatkowych rzeczy, które warto sprawdzić: 1. Syczenie z przewodu paliwowego może sugerować problemy z ciśnieniem paliwa. Upewnij się, że ciśnienie paliwa jest zgodne z zaleceniami producenta. Sprawdź, czy...
Napisane przez kkknc "Panowie i 10W wystarczy. Kwestia przełożenia. Chociaż wtedy 1 metr pokona w 10 minut." Ja powiem szczerze swoje życie przerobiłem w doświadczeniach technicznych i prądowych w akumulatorniach i magazyn energii (próba), dojść mają falowniki i panele. Ale to co napisał Pan 10W to ja bym nawet palcem nie kiwnął bo to nie jest możliwe...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Jako komentarz opisze swoja historie, też gasł przy dodawaniu gazu (P089, 091, 092), czasem przy zmianie biegu, regulator wymieniony, pompa w baku hałasowała (domniewywalem ze to zawór bezpieczeństwa działa) filtr nowy... W końcu samochód ledwo jechał. mechanik po zabraniu sie w koncu za pompę wysokiego ciśnienia wyciągnął z króćca dolotowego jakieś...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Miałem zwykłą instalację hydroforową: pompa głębinowa (-30m) plus zbiornik przeponowy 50l i zwykły mechaniczny wyłącznik ciśnieniowy (2 bary - 4 bary). Pompa jest 1F, moc 1.1kW na głębokości ~25 metrów, poziom lustra wody nieokreślony. Denerwowały mnie zmiany ciśnienia, raz mocniej leci woda, raz słabiej, chciałbym mieć jak w mieście stałe ciśnienie. Doszukałem...
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Każdy układ elektroniczny wcześniej czy później trzeba w końcu polutować. Czy to będzie zestaw elementów do samodzielnego montażu (KiT) czy też własnoręcznie zaprojektowany układ - przychodzi taki moment gdy płytkę stykową trzeba zamienić na PCB (płytkę drukowaną z wytrawionymi połączeniami), czy też naprawiając jakieś uszkodzone urządzenie elektroniczne...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Mam taki sam silnik (x16szr z lpg) i auto a tego samego roku i opisze swój przypadek. Uszkodzeniu uległa membrana regulująca ciśnienie na wtryskiwaczu. Nie wymieniałem jej i kupiłem używaną część z wtryskiwaczem . Założyłem i było ok do czasu zimniejszych dni. Do tego czasu odpalałem zimnego z gazu więc nie zauważyłem usterki. Po tym jak zacząłem używać...
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
(at)shegipl 1. Sprawdzę, ale póki co z silnikiem nie ma innych problemów, włącznie z tym że trzyma równo obroty, więc jakby była większa nieszczelność (taka żeby auto nie zgasło po zatkaniu dolotu) to check by raczej nie zgasł, no i pewnie obroty by wariowały. Rozważałem nieszczelność kolektora, bo w końcu to tylko ulep z dwóch kawałków plastiku, ale...
Na pewno. https://obrazki.elektroda.pl/1761347300_... Pompa ciśnienia systemowego (7) poprzez regulator (8) utrzymuje ciśnienie 30 bar - linia fioletowa. Czujnik ciśnienia (49) znajduje się właśnie na tej linii. Dopiero za nim znajduje się zawór redukcyjny (50) zbijający ciśnienie do 20bar. Dla drugiej wersji skrzyni jest podobnie....
(...) a co mogę zrobić żeby to naprawić Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby ustalić właściwą przyczynę nierównej pracy silnika i dźwięku przypominającego kosiarkę w SEAT Ibiza 1.4 MPI (2002 r.), należy przeprowadzić szereg podstawowych testów diagnostycznych. Najistotniejsze jest sprawdzenie stanu układu zapłonowego (cewki i przewody),...
Witam. Auto jak w temacie, silnik CAXC. Wywala dwa błędy, P0016 - brak synchronizacji rozrządu i drugi P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). W parametrach ciśnienie paliwa na biegu jałowym około 140bar, maleje jak zwiększam obroty. Do tego pompa wysokiego ciśnienia wydaje dziwny pisk, ale tylko gdy właśnie ciśnienie wzrośnie do maksymalnego....
Witam proszę o pomoc mam problem z ciśnieniem paliwa w VW Jetta 1.6 TDI 105 koni z 2009 r. Otóż po przejechaniu mniej więcej 30 km zapał się kontrolka od świec źarowych i auto pochodzi w stan serwisowy po wyłączeniu silnika po chwili uruchomienia samochód jedzie znowu normalnie i po jakimś czasie znowu to samo i teraz tak wymienione zostały wtryski,...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Witam Trafiła w moje ręce Opel Astra G 1.7 CDTI Pompa bosch. Po diagnozie komputerowej widać ze przy kręceniu rozrusznikiem przy ciepłym ciśnienie mierzone to około 14Mpa (za mało) Po odpaleniu z Plaka samochód już dalej sam normalnie pracuje i przyspiesza nie czuć żadnych dolegliwości brak błędów. Ciśnienie paliwa mierzone wynosi wtedy 25Mpa na biegu...
regulator ciśnienie paliwo pompa regulator ciśnienie pompa paliwo regulator różnica ciśnienie pompa
wydajność excel monitorować akumulator smart pilot samsung
podłączyć silnik gwiazda trójkąt gwiazda trójkąt
Toyota Starlet 1998 4E-FE – numer zaworu wolnych obrotów, typowe usterki IAC, objawy i diagnostyka ESP8266 odbiór danych HTTP, Arduino, BearSSL, JSON, deep-sleep, certyfikaty, OTA