Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Wiem ze benzyna, ale system podobny do CR. Cisnienie robocze to 140 bar. Jezeli ni jest osiagalne, to problem jest po stronie regulatora cisnienia, pompy zasilajacej, lub samej pompy wys cisnienia.
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Dosyc czesto walcze z tym problemem. Regulator cisnienia na pompie. Z opisu winika ze zostal on wymieniony ale to nie zmienia faktu ze moze byc uszkodzony, a dokladnie zielony oring najczesciej powoduje identyczne problemy. Moze podczas montazu zostal uszkodzony. Dwie opcje pyzeciety oring lub zacierajaca sie iglica w regulatorze.
pompa wtryski regulator cisnienia do sprawdzenia .
wymien regulator cisnienia na pompie + wczytanie
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
Problem rozwiązany, przerdzewial regulator cisnienia nad pompą. Po wymianie ekspres wrócił do formy:)
a moze to regulator cisnienia w pompie ?
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
Stanowczo za mało. min 120 bar zeby chwycił. Wtryski na powrotach, regulator cisnienia, pompa podająca.
jesli chodzi ci o o zmane cisnienie to za to raczej odpowiada regulator cisnienia pompa itak daje troche wieksze niz potrzeba (i ile sprawna) a jak dasz wieksza regulator itak zadziała i je zmniejszey przed szyna
Padały tam pompy wysokiego cisnienia i był recall na nie. Ponadto padały regulatory cisnienia w zbiorniku. Masz miec 5 bar na pompie podającej. Sprawdź ustawienie rozrzadu i naciag łancucha.
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz
Problem rozwiazany regulator cisnienia na pompie i szynie zalatwil sprawe
Po pierwsze musisz podpiąc pod kompa to ci wszystko pokaze, dawki,cinienia itp a jak nie to sadze ze masz uszkodzony albo czujnik pierwszego wtrysku albo regulator cisnienia pompy wtryskowej a najprawdopodobniej po prostu leją ci wtryski. Pozdrawiam
Skoro pompa sprawdzona to pozostaje regulator cisnienia na pompie lub czujnik cisnienia. Czujnik cisnienia ma miec 0,5 V na zapłonie i 1,5V na jałowych. Regulator cisnienia od 0 do ok 10 Ω. Ponadto sprawdź wiazke i przewody paliwowe.
Ja podmienilbym jeszcze regulator cisnienia na pompie, jak nic to nie da to pompa i wytryski out do sprawdzenia
Regulator cisnienia zmieniony razem z pompa, powrot paliwa tez sprawdzony.
witam czy rozwiazales ten problem z trybem awaryjnym ja mam to samo tez wymienilem pompe odprogowa, czujnik na listwie, regulator cisnienia na pompie CR, wtryski spr podobno dobre, filtr, pompe w baku i dalej to samo
Regulator cisnienia pompy był wymieniany. listwy nie. na plaku, samostarcie i innym sprayu nie pali. nie sprawdzalem synchronizacji czujników i nie sprawdzałem pradu na wtryskiwaczach. Narazie czekam jak wyjma skrzynie i obejza dwumase. dam znac co sie dzieje.
Witam Pacjent Fiat fiorino 1.3 2022r Auto przyjechalo do mnie z dzienym problemem. Auto po calej nocy po odpaleniu i przejechaniu parku km gasnie. Zrobi tak pare razy i potem juz caly dzien chodzi bez problemu. W pamieci jest blad p0090-22 - regulator cisnienia w pompie paliwa Poprzednicy wymieniali juz ten regulator i nic to nie dalo. Zrobilem adaptacje...
kowadelko masz pod pompa wtryskowa. Sprawdz sobie jeszcze regulator cisnienia w pompie wtryskowej, zacinajacy sie regulator moze prowadzic do zbyt duzego cisnienia na listwie co bedzie objawialo sie gasnieciem zaraz po odpaleniu, bo ECU widziac wysokie cisnienie na listwie odcina pompe wtryskowa. Majac odpiety czujnik cisnienia paliwa na listwie silnik...
Szanowny kolego sprawdźczy nie ma opiłków na regulatorze cisnienia w pompie oraz kolego sprawdź filtry i układ po stronie niskiego cisnienia
witam jak mozna zrobic smarowanie do Sprężarki dwucylindrowej od Jelcza typ 440 HS 21. na 4 stronie bylo napisane ze ktos zastosowal pompe hydrauliczna z regulatorem cisnienia czyli moze to byc pompa olejowa samochodowa tylko jaka nabije 3 at?
Błąd cisnienia na szynie moze wynikac z kilku powodów. Wtryski. Zawór upustowy na szynie. Pompa cr. Regulator cisnienia.Filtry. Elektryka. Itd
Koledzy, mam problem z tym cudem techniki francuskiej a mianowicie zatarl sie regulator cisnienia w pompie wysokiego cisnienia i mam jedno pytanie: czy on musi sie tylko krecic dookola wlasnej osi czy musi sie tez wysuwac?A poza tym jaka jest zasada dzialania tego regulatora? Generalnie problem z odpaleniem auta wystepuje poprzez modul BSI do ktorego...
No tylko pytanie czy pompa,regulator na pompie który potrafił sie sypnąć czy czujnik na listwie który ponoć jest wymieniony. Co do pompy to stawiał bym na końcu a na początku regulator na pompie.
Sprawdź wtryski na powrotach. Choć objawy troche nie pasuja. Miałem raz taka Merive i problem był z regulatorem cisnienia na pompie. Wypnij go i zobacz jaka bedzie reakcja.
Dzięki za link ale opisy tych błędów znałem. Zastanawia mnie tylko co może je wywoływać regulator cisnienia na pompie czy przepływomierz? No i jak to jest z tym niskim ciśnieniem bo wersji różnych się doczytałem i wartości ich są od 0.5 do 3 bar. Więc jakie jest prawidłowe?
Gasniecie silnika na 5/6 biegu na moje oko raczej sugeruje problemy pracy regulatora cisnienia paliwa lub samej pompy.
regulator cisnienia na pompie bym sprawdzil jesli nie bedziesz miał cisnienia na wtryskach ok 270bar to auto nie odpali a pompka moze nie chodzi bo nabiła odpowiednie cisnienie wstepne.jak nie poradzisz to pisz na priwe
Regulatora cisnienia na pompie mechanik który o robi mówi że pompa robi opiłki i dla tego tak się dzieje już nie wiem co robić i co kupić
Czesto tez regulator cisnienia w pompie glownej siada i tez auto nie zapali, ale tutaj mówisz ze paliwo nie dochodzi wiec mysle ze ta pompa w zbiorniku
Odczyt CDiF łańcuch założony na znaki,czy mogło się zbiec i poszedł regulator cisnienia paliwa
mam jeszcze pytanie odnosnie regulatora cisnienia paliwa zamontowanego na pompie wysokiego cisnienia wymontowałem go i po podłączeniu wtyczki nie ma zadnej reakcji oczywiscie prad dochodzi do niego czy to normalne? pozdrawiam
Albo regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie.
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
pompa, wtryski, listwa paliwa, regulator cisnienia do sprawdzenia
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Sprawdz regulator cisnienia paliwa w pompie (czy wgl pracuje) Jak pracuje na plaku? idealnie rowno? jak nie patrz nizej :) Silnik mial kolizje? Nie wiem jak w tych nowych 2.0 typu rhh na delphim ale np 1,6 przy kolizji przekreca krzywki na walku.
1. Dodatek do oleju napedowego to Eloys. Uzupełniany co ok 120tyś km, w zależności od sposobu użytkowania oraz rodzaju tego dodatku. Jeżeli jest go za mało, pojawia się odpowiedni komunikat. Jego brak czy też problemy z filtrem FAP nie maja zadnego wpływu na uruchomienie sielnika. 2. Podstawa to diagnostyka oraz odczyt parametrów w chwili rozruchu....
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Została wymieniona pompa wysokiego cisnienia z regulatorem cisnienia. Auto odpala lecz problem z P1199 nadal występuje.
A jednak trzeba adaptacja regulatora ciśnienia i pompy
Po zaslepieniu EGR dopiero jak sie rozgrzal to zaczął delikatnie kopcic prawie niewidoczny biały dym. Zastanawiam sie nad wymiana regulatora cisnienia na pompie. Dodano po 24 poza tym pali na dotyk
Powinna pasowac , pompa wydoła a pozatym jest na listwie regulator cisnienia paliwa. Na kazdej pompie masz numery , sprawdz z obydwuch pompach i porównaj cisniena (dane znajdziesz w necie) . Pzdr
Pompa, regulator cisnienia do sprawdzenia.
Jaki symbol silnika ? ( 6-8 nr vin) Jako iz jest to HDI proponuje sprawdzić, jak koledzy pisza wtryski na przelew, oraz cisnienie paliwa na komputerze. Kiedy nie odpala moge Ci zaproponować zebyś poruszał grubą instalacją pod akumulatorem, sprawdził zasilanie na czujnikach ( czujnik cisnienia paliwa w listwie, regulator cisnienia w pompie, ma być ok...
Witam, mam podobny problem. Mianowicie komputer nie wskazuje zadnych bledow, ale mam nierowne cisnienie na listwie CR. Skacze od 20-43bar. Podmieniony zostal regulator cisnienia na pompie gdyz byl walniety. Krotka poprawa. Od kilku dni zauwazylem, ze obroty sie stabilizuja jak sie sam. nagrzeje. Co moze byc jeszcze przyczyna?
pamietajcie panowie ze egr to rowniez podlega pod mieszanke paliwa ;) wiec musi byc sprawny zeby czujniki nie padaly w tym wypadku na listwie...a jesli czujnik uszkodzony(regulator cisnienia) to pompa daje cisnienie max. z czym sie wiaze pompa sie konczy.tydzien temu mialem takiego pacjenta,jeszcze dalo rade uratowac egr'a wyczyszczeniem ale czujnik...
to mnie nie pocieszyłeś, bo koszty a pompa ma tez regulator cisnienia moze to on sie zablokował ?
Do sprawdzenia wtryski i pompa wlacznie z regulatorem cisnienia
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
Regulator cisnienia jest wymieniony cała pompa jest po regeneracji.
Moze, nie musi... Zmierz cisnienie, to bedzie wiadomo ze pompa / regulator cisnienia jest ok.
5 bar przy 500 obr i ma byc dobrze? Komus sie cos pomyliło. Co z regulatorem cisnienia paliwa na pompie? Na zapłonie przy wypieciu wtyczki stuka? Napiecie jakies tam jest?
po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa Ale jak - palcem ? Coś więcej - błąd niezgdodności danych , błąd zasilania , za niskie ciśnienie, za wysokie ... ??? czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny na listwie listwa przepływomierz egr sonda lambda Taniej Cię...
Sprawdz czujnik cisnienia paliwa i regulator na pompie
Okazało się że regulator paliwa przy pompie jest do wymiany a pompa wysokiego cisnienia igiełkuje bo w miejscu regulatora było dużo opiłków. Po podłączeniu drugiego regulatora wszystko jest w porządku prócz tego że silnik delikatnie czasami przyfaluje obrotami i mechanik jest w trakcie ustalania przyczyny tego falowania. Czyli wnioskując pompa wysokiego...
Aleksandrze rozumiem ze VW to nie to samo co lata temu ale Crafter taki ostatni nie jest.opiłki raczej nie są przyczyna gaśnięcia silnika powyżej 2200 obrotów poprostu sterownik reaguje na odchyłek ciśnienia paliwa od wartości zakładanej.poza tym regulator cisnienia w pompie raczej by się poddał po kontakcie z opiłkami a o sekcjach tłoczących już nie...
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
1. Regulator ciśnienia na pompie wysokiego cisnienia 2. Czujnik na listwie 3. Sama pompa cisnienia
to mówimy o książce regulatora cisnienia Wiązka pompy to wiązka regulatora SCV przecież jest... Wiązka składa się z przewodów zaworu (regulatora) SCV i przewodów czujnika temperatury. Pompa CR to nie pompa rotacyjna - elektrycznie jest bardzo prosta. Sprawdź czy dobrze odczytujesz ciśnienie na szynie, niektóre testery mają źle oznakowane jednostki...
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Mierzysz cisnienie pompy za zatkanym węzyku czy pracującej w układzie gdzie jeszcze jest regulator cisnienia?
Fiat doblo z roku 2008 1.9 jtd 77kw Błędy: 2294,2296- regulacja cisnienia paliwa. Objawy: podczas przyspieszania (oprócz 1 biegu), obciążenia silnika powyżej 2 tys obrotów silnik gaśnie Po czym daje sie odrazu odpalić. Silnik pracuje równo nie kopci itp. Na postoju można gazowac i wszystko jest Ok, problem zaczyna sie od 2 biegu. Auto przyjechało do...
Regulator w pompie.
witam ja mialem problem latem padniety byl zawor na pompie wysokiego cisnienia wymien pierwsze filtr jesli niepomoze po odpieciu kostki i zapieciu spowrotem pompa powinna chodzic jesli staje to odepnij kostke zapnij spowrotem jesli pompa ruszy to zawor to sie chyba nazyza regulator cisnienia
Witam. Jak w temacie, podczas dodawania gazu silnik pracuje jakby nie na wszystkich cylindrach. Wtryski regenerowane, filtr paliwa i powietrza wymienione, wymieniony regulator cisnienia na pompie wtryskowej, potem ponownie sprawdzone wtryski. I nic, komputer pokazuje na 2 wtrysku za duza korekcje, a czasami na 4 wtrysku. Czy to wtryski, czy pompa wysokiego...
odczytaj błedy. i zobacz tez wartości mierzone. może siadaja wtryski, pompa, regulator cisnienia , ecu ale o tum dowiesz sie po odczytaniu błedów
Witam, Wymieniłem wysprzęglik w tym ustrojstwie. Po poskładaniu auto nie odpala, na desce czerwony napis stop i Serv. Po podpięciu kompa (nie dedykowany pod renault) wyskoczył błąd P0032 związany z lambdą której tam niema ;p W samochodzie było ogólnie bardzo mało paliwa, kiedy był podniesiony za przód nie wiem czy nie mogło dojść do zapowietrzenia....
Dzieki za posta, U mnie sprawa okazala sie troche bardziej nietypowa. Sprawdzilem czujnik cisnienia na listwie jak rowniez regulator cisnienia na pompie i regulator ilosci poliwa - wszystko sprawne. Po dlugich poszukiwaniach trafilem do przelacznika znajdujacego sie nad pedalem sprzegla. Okazuje sie, ze wysprzeglajac auto komputer chwilowo obniza cisnienie...
Rozwiazalem juz problem z tym samochodem;) Okazało się ,ze pompa paliwa byla nie wydajna oraz regulator cisnienia paliwa(przepuszczal benzynę do kolektora ssacego, a z ssacego do wydechowego:D jak ktos by mial problem z kia odezwijcie sie na pw Na tym samochodzie zeby zjadlem:D
Nie kupuj niemiecki pomp ponieważ są drogie , jest polski zamiennik nie dosyć że 1/3 ceny to dużo lepsze https://www.sklep.f5r.eu/?72,en_opel-22-... masz tu link tylko regulator listwy paliwa nie może być poniżej 2009 roku ,, jest to pompa tłokowa nie membranowa , wymieniłem i problem z głowy a robie średni 30-35 tys.kilometrów...
Cześć, mam xsarę picasso z silnikiem 2.0 hdi RHY na osprzęcie Bosch. Wymieniłem regulator cisnienia w pompie bo albo mi nie zapalał albo nie gasł od razu tylko 3-5 sekund po przekręceniu kluczyka. Pojeździłem 200km i znów nie gasł od razu. Przeczyściłem regulator w myjce ultradźwiękowej i znowu po 200-300km normalnej jazdy pojawai się problem opóźnionego...
a sprawdzałeś regulator ciśnienia tego paliwa objawy jakie opisałeś mogą być od uszkodzonej /zbyt małe ciśnienie/pompy ale również należy sprawdzić regulator cisnienia na listwie wtryskiwaczy
Dwa razy miał zakładany nowy regulator cisnienia na pompie i przyuczany, a przy okazji sprawdzane były parametry. Ciśnienie paliwa jest w normie, w momencie szarpnięcia ( spadku obrotów) ciśnienie oczywiście spada. Dodam , ze błędów nie pokazuje. Zastanawia mnie to połączenie spadających obrotów ze sprzęgłem. jeden warsztat specjalizujący sie we Francuzach...
JAK ZACHOWUJE SIE cisnienie podczas rozruchu na rampie i chwile po? sprawdz przelewy, filtr paliwa, swiece zarowe i ich zasilanie przekaznik swiec synchronizacje, wiazke pod przednią lewą lampą czujnik wałka i wału (odległości) przekażnik sterownika T09/R10 cisnienie pompy w baku zaworek paliwowy na powrocie korekcje wtryskiwaczy i wczytanie odchyłek...
Zerwany pasek uszkodzil ci czujnik, czy regulator cisnienia? Zastanow sie troche. O jakim "zaworze" piszesz? Na pompie jest tylko regulator cisnienia (dzialajacy, skoro uruchamiasz silnik) i dezaktywator trzeciego cylindra. Brak masy na czujniku cisnienia uniemozliwia uruchomienie. Szukaj raczej porwanych przewodow. Z objawow wynika, ze moze brakowac...
w tym aucie pompa paliwowa jest zasilana przez taki sterownik impulsami PWM.Nie ma tam typowego mechanicznego regulatora cisnienia.wydatek pompy a zarazem i cisnienie paliwa jest regulowane wsp wypełnienia impulsow zasilania.Kiedys walczylem z tym tematem i nie do konca go rozwiazalem.Emulator zamiast czujnika cisnienia wedlug mnie nie ma sensu,bo to...
układ sterowania silnika nie sklada sie tylko z elektronicznych podzespołow jeszcze jest pompa paliwa ,regulator cisnienia ,filtr paliwa.Sprawdz cisnienie paliwa
Tak jak pisałem wcześniej pewnie jest taka możliwosc, ale samo ustawienie parametrów czy też dogranie regulatora PID jest wyjątkowo uciążliwe.
Ok.8-9stow,kompletny zespol pompy w obudowie z regulatorem cisnienia i czujnikiem poziomu paliwa(nowa,nie w ASO).Tam,gdzie pytalem samej pompy nie maja
Witam Borykam sie z problemem bledow 4560,4570 -za niskie cisnienie na szynie cr. Jak narazie podmieniony zostal 1 wtrysk bo przelewal, czujnik cisnienia na szynie cr oraz regulator na używany, pompa cr na inna. Problem nadal występuje. Przy pomiarze cisnienia paliwa z pompy elektrycznej wartośći na wodnych ôbrotach to okolo 5bar a przy gazowaniu to...
zaworek jest w gruszce i teraz jest sprawny 100%, wczesniej paliwo sie cofalo, teraz wgl Dodano po 25 podmieniona pompa wytryskowa bez regulatora cisnienia. Poprawy brak Co myslicie o regulatorze? auto niby nie gaslo podczas jazdy ale moze sie zacina? Swoja droga tego wuja, ktory zostawil 3 cm miejsca miedzy pompa w grodzia to bym .... :P
Znajdź regulator cisnienia, jest właśnie chyba na pompie i spróbuj go przemyć i sprawdzić, jak nie to pompa padła (jak masz opiłki to cały układ paliwa do czyszczenia, CAŁY!!! włącznie z bakiem).
Jeśli masz opilki w filtrze to powinieneś wykręcić zawór pompy - regulator cisnienia i na nim sprawdzić czy nie ma opilków. Ogólnie sytuacja bardzo niebezpieczna dla wtryskow i całości układu cr. Jeśli widać jakiekolwiek opilki to wypadało by zaprzestać dalszej jazdy.
Faktycznie cisnienie 1,5bar to juz jest za male. Cisnienie powinno byc chociaz 2,8 - 3 bary. Czyli wychodzi na to ze regulator cisnienia paliwa jest uszkodzony, przepuszcza paliwo, albo pompa nie daje rady. Tak mi sie wydaje. A sprawdzales filtr paliwa ??? moze jest zawalony i blokuje doplyw na wtrysk. Regulator cisnienia pownien miec rezystancje rzedu...
Uklad CR, wtyski na poacztek do sprawdzenia, potem pompa CP oraz regulator cisnienia.
Na pompie jest regulator cisnienia nie czujnik i on te moze byc uszkodzony trzeba go wykrecic i sprawdzic czy jest czysty. Filtr paliwa tez do wymiany i musisz sprawdzic czy nie ma w nim opilkow.
filtr nowy, cisnienie na listwie wtryskowej przed regulatorem cisnienia jest ok 6bar wiec cisnienie jest duże, z tym ze pompa pompuje dlugo, miernik cisnienia pokazuje takie cisnienie zaraz po zalaczeniu pompy wiec po co ona tak dlugo pompuje?
pompa paliwo podaje ciśnienie na listwie jest oki, Jezeli z cisnieniem jest rzeczywiscie wszysko ok, to powinno w tym czasie sikac paliwo z wryskiwacza. W jaki sposob stwierdziles ze pompa / regulator cisnienia na listwie pracuje prawidlowo?
Na pompie masz regulator cisnienia, na koncu listwy masz czujnik przeplywu. Wymieniany z cala listwa. A na poczatku listwy masz wlasciwy czujnik cisnienia. Kolor bodajze kawa z mlekiem. Na wpietej wtyczce jakie masz napiecie na nim? powinno byc okolo 0.5 V i okolo 1V na wolnych jak juz odpalisz. Przy koncu listwy masz wezyk gumowy. Leci paliwo z niego...
Usterka naprawiona, przyczyną falowania cisnienia paliwa, okazał się regulator ciśnienia na pompie, został wymieniony, została przeprowadzona adaptacja pompy, i jest ok.
regulator cisnienia regulator cisnienia powietrza regulator cisnienia mozna
numer rozdzielni podaruj punkty szarpak starter
rozrusznik staje speaker selector
Schemat zapłonu Citroën Jumpy 1.6i benzyna 2000 Ciśnienie w oponach wózka widłowego Balkancar DV 1792