Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
regulator ciśnienia na pompie....
nie wiem, ale mniejszej nie znalazłem, zawsze możesz dać regulator ciśnienia po tej pompie
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
To teraz dokładnie przestudiuj załączony rysunek i jeszcze raz sprawdź. Dodano po 19 Tam raczej Bosch jest a nie Siemens.
Ja mam pompę z regulatorem ciśnienia ale ustawiam ok. 10-15bar i jest zawsze ok
dzieki za pomoc
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Volvo ew160e błąd P018F-01 czerwony stop. Maszyna pracuje, brak spadku mocy, układ paliwowy (czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia, pompa wstępna, filtry) nowe. Wiązka przetarta, naprawiona, a błąd dalej jest.
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Błąd P0090 dotyczy obwodu regulatora ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia. Z tego co piszesz to nikt nie sprawdzał nstalacji. Dlaczego? Drugi błąd dotyczy ciśnienia, jest skutkiem. Wymieniałeś pompę wysokiego ciśnienia razem z regulatorem?
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
A jednak trzeba adaptacja regulatora ciśnienia i pompy
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Przydało by się czytać parametry silnika podczas odpalania bo inaczej to wróżymy z fusów. Ale z doświadczenia szukał bym przyczyny w uciekającym paliwie z układu. Może byś wszystko a najpewniej drobnostka. Regulator ciśnienia,pompa paliwa itp.
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
To jeszcze do tego zmajstruj sterowanie regulatorem ciśnienia pompy i możesz testować
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Pewnie w pompie paliwa!
Pewnie zgłasza błąd za dużego ciśnienia na listwie.. tak jak kolega daras radzi, na pierwszy ogień regulator ciśnienia na pompie wc..
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Też podejrzewam, że wentylator to tylko reakcja na inną awarię. Tak jak wskazałeś, też podejrzewam pompę, a dokładnie jej regulator ciśnienia. Niestety, nigdzie nie idzie kupić tej części. Tylko cała pompa, która jest strasznie droga :( Czy jest jakiś zamiennik tego regulatora ciśnienia w pompie do zdobycia?
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Pracę zacznij od sprawdzenia czy pompa nie jest zapowietrzana, oraz czy masz powietrze w zbiorniku i czy jego ciśnienie jest prawidłowe. Zdjęcie pierwsze : do regulacji ciśnienia włącz.- wyłącz. służą te dwie nakrętki na dłuższym i krótszym gwincie w regulatorze , pod którymi znajdują się sprężyny. - regulacja ciśnienia włączania to dłuższa śrubka:...
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
Zwykle są to opiłki koloru złotawego, więc pewnie u ciebie pochodzą z baku lub ze stacji paliw. Trzeba zdjąć bak dobrze go umyć i wydmuchać cały układ, warto byłoby jeszcze kupić orgnialny filtr paliwa Ford/PSA i go wymienić. Sugeruje też dodać filtr paliwa taki mały przezroczysty jak np. w kosiarce i co kilka dni kontrolować jego zapchanie.
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Na początek to proponuję wykręcić i przeczyścić regulator ciśnienia paliwa jest na pompie 2 lub 3 śrubki torx 25
A który to dokładnie? Gdzie się znajduje? Mam te same objawy. Wymieniłem już regulator ciśnienia na pompie ten na dwa imbusy ale nie pomogło.
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Pompa paliwa wymieniona przewody wymienione bak wyczyszczony .czy powodem może być przerwany regulator ciśnienia na pompie paliwa ? Dodano po 1 Pompa paliwa wymieniona przewody wymienione bak wyczyszczony .czy powodem może być przerwany regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia ?
Są dwa regulatory ciśnienia? Na pompie i listwie?
Witam . Przede wszystkim jakie błędy wyświetla komputer. SGR to skrzynia biegów. Pewno będzie przeciek oleju przy zmianie biegów i spada cisnienie w układzie. Trzeba będzie sprawdzić cisnienie na pompie niskiego ciśnienia zobaczyć jak ona się zachowuje . Czyli podłączyć zegar ciśnienia do regulatora ciśnienia na pompie. Jeśli pompa utrzymuje cisnienie...
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
Układ jest elektrycznie i hydraulicznie skopany. Jeden wyłącznik ciśnieniowy, jedna pompa, jeden zbiornik - 2 nitki poboru wody : dom i zraszacze, 2 szt reduktorów i ustawione osobno ciśnienia robocze na dom i zraszacze. Jeśli za szybko uzupełnia spadek ciśnienia w zbiorniku = wymiana na większy zbiornik. Źle dobrana pojemność zbiornika do wydajności...
zajrzyj do regulatora ciśnienia na pompie lub samego baku - taki syfek zawsze gdzieś się przedostanie. Co do filtra - można się wykłócać, sam montuje tylko orginał - jak ktoś nie chce nie zmieniam wcale.
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
Witam Nie wiem co można kwestionować ? -przedostatnio badałem Diesla(regulator ciśnienia pompy wtryskowej w CR) i -instalacja w domu z wyłącznikiem p.porażeniowym,oscyloskop zasilany z gniazda z bolcem -przy badaniu opamp wspólne masy sond i zasilacza Do czego można się jeszcze "przyczepić"?
Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?
Decybel91, ten patent z sprawdzeniem pompy wysokiego ciśnienia w tym samochodzie nie działa, bo gdy odłączę wtyczkę od regulatora ciśnienia na pompie, to nie można uruchomić silnika. Jednak gdy uruchomiłem rozrusznik kablem, ciśnienie wynosiło 4 bary, które pojawiało się i znikało.
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Witam ponownie. Jak u was wygląda kolejność : 1 pompa, regulator ciśnienia, grzałka przepływowa, elektrozawór, dysza. 2 pompa, grzałka przepływowa, regulator ciśnienia, elektrozawór, dysza. Regulujecie ciśnienie, bądź przepływ gorącego czy zimnego oleju? Jakich reduktorów używacie? Po przeczytaniu tego forum ktoś kiedyś polecał taki jak na zdjęciu,...
regulator ciśnienia, pompa już niewiele warta jeżeli do otworów dostały się zanieczyszczenia
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Skoro tak skacze ciśnienie paliwa to raczej coś z regulatorem ciśnienia lub zasilaniem pompy. Proponowałby podłączyć żarówkę pod wtyczkę pompy a najlepiej jakiegoś LEDa i patrzeć czy nie miga. Jeżeli tutaj ok i zbiornik czysty to zająłbym się regulatorem ciśnienia. Zazwyczaj auta azjatyckie mają regulator ciśnienia w koszu pompy.
Problem rozwiązany. Winny był zablokowany regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Wymiana na używkę 50 zł, 1,5 godziny roboty. Regulator nie sypał żadnymi błędami. Nie wibrował podczas testu diagboxem.
Na mono wtrysku od 0,9 - 1,1 bara. Tak ma utrzymywać regulator ciśnienia.
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
regulator ciśnienia na pompie wtryskowej do wymiany
Z tego, co pamiętam, to coś około 5000. Dziś sprawdzę jeszcze raz. Myślę, że może to być wina regulatora ciśnienia na pompie, ale to tylko moje domysły, bo dość często ludzie mieli ten problem i objawy by się zgadzały.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
Pompy wysokiego ciśnienia też padają nagminnie , ogólnie to regulatory ciśnienia (najczęściej ) no i pompy wysokiego ciśnienia , czujniki na szynie przeważnie pokazują prawdę .... PS. widziałem i robiłem te silniki nie raz :) ...
Regulator ciśnienia na pompie się może zacinać. Jak pompa opiłkuje to masz pozamiatane ...
Panowie stwierdziłem, że mam uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienia lub regulator ciśnienia na pompie. Odkręciłem przewód wysokiego ciśnienia zaraz za pompą WC i po przekręceniu zapłonu ropa leci, zaś przy kręceniu rozrusznikiem susza. Czy uszkodzony regulator ciśnienia na pompie również powoduje, że przy kręceniu rozrusznikiem kropla ropy nawet nie wyleci...
Na 90% regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
bo woda jest ze studni i pompa daje ciśnienie 4 atm o wydajności 3,6m3 na godzinę. Jeśli tak uważasz, bo ja bym nie był pewny ale to moje zdanie . Jeszcze może być regulator ciśnienia na pompie jeśli jest.
Witam ma problem z iveco 50c13 zapala sie kontrolka wtrysku paliwa przy odpuszczeniu pedału gazu.Pojazd wtedy traci moc. Po około 5 sekund wraca to do normy.Usterka ta nie występuje kiedy miedzy przełaczaniem biegu robi się przygazówke.Został wymieniony regulator ciśnienia pompy wtryskowej i pompa została wyczyszczona.Pomogło to tylko na pare kilometrów.
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
czy regulator ciśnienia jest pod 4 śrubami na górze pompy
No to napewno, ale czy przy takim wydatku może on powodować problemy z rozruchem, i gaśnięciem w czasie jazdy. Ciśnienia jakie wytwarza pompa wydają się być dobre, zastanawiam się nad zamówieniem regulatora ciśnienia pompy.
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Przy szynie jest czujnik ciśnienia jak on by był uszkodzony nie odpali auta. Regulator jest na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdź czy po wypięciu wtyczki na pompie nie przecieka ropa, warto sprawdzić pompkę w baku jeśli jest
Rocznik 98 , wielopunk i ma regulator ciśnienia paliwa w zespole pompy paliwa? Może. Jest możliwość , że przewód odprowadzający paliwo w zespole pompy do listwy wtryskowej jest pękniety. Zespół do góry lub wcześniej ciśnieniomierz na rurkę doprowadzającej paliwo do listwy.
Elektroniczny regulator ciśnienia na pompie WC lub jego okablowanie.
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Pompa bosh, wtryski bosh. Regulator ciśnienia na pompie wymieniony, więc to raczej nie jego wina. Może być kwestia obudowy filtra, bo był taki moment że wydawało mi się, że poprawienie wtyczki od czujnika ciśnienia na listwie usuwa tymczasowo problem, a żeby się do niej dostać trzeba wyjąć obudowę filtra. Jutro sprawdzę, spuszcze paliwo i zajrzę do...
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Tak, wtryskiwacze były oddane do Iławy do Bosch na sprawdzenie. Tak samo regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia oraz ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia.
u mnie był uszkodzony regulator ciśnienia na pompie.
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
regulator ciśnienia przy pompie wysokiego ciśnienia błąd obwodu to spalona świeca wtryski zostaw w spokoju
Zrobione wtryski wymieniony czujnik na listwie regulator ciśnienia na pompie wyświetla błąd zbyt wysokiego ciśnienia paliwa na listwie auto gaśnie podczas jazdy ktoś coś
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
czujnik jest na szynie,regulator na pompie
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
Iveco daily 3.0 150 koni 2018 rok, wyświetlał się błąd silnika i regulator ciśnienia na pompie, wymieniłem regulator silnik pracuje normalnie ma moc lecz raz na jakiś czas wyłącza się całkowicie przeważnie przy zmianie biegów z trójki na czwórkę. Odpala z powrotem normalnie i normalnie pracuje, dalej pokazuje się błąd regulatora ciśnienia z tym że mechanik...
denso jeden zaworek 136KM prawdopodobnie,temat zamknięty drugi regulator ciśnienia w pompie pomógł
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Problem rozwiązany,przyczyną był zacierający się regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnieni.
Standardowa usterka, gdy kończą się szczotki/ komutator w pompie Czy regulator ciśnienia wyłącza pośrednio pompę Bzdura totalna, regulator ciśnienia jest podzespołem mechanicznym, nie ma żadnego elektrycznego czujnika ciśnienia paliwa. Pompa jest uruchamiana na 2 sek po włączeniu zapłonu, później pracuje stale gdy sterownik otrzymuje impulsy z czujnika...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
regulator ciśnienia paliwa pompie spadek ciśnienia pompie spadek ciśnienia pompie hydroforowej
regulator moment excel szablon ospel schemat
sterownik kotła bosch stereo koder
Brak iskry w Peugeot 206 mimo sprawnego rozrusznika i pompy paliwa Jak odblokować drzwi pralki po siłowym otwarciu?