Przy zdjętej wtyczce z regulatora (bez działania elektroniki) silnik ustawiony jest w pracę awaryjną - czyli przy 80 stopniach można jechać, jednak mieszanka nie jest ani wzbogacana, ani zubożana.
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
a regulator ciśnienia paliwa??
Ogarnę jutro te obroty do 20 jakoś by on ostygł na spokojnie bo silnik ciepły na razie jest jeszcze Dodano po 14 Właśnie przypomniało mi się że przy tym regulatorze "CHYBA" w tych rejonach jakieś lekkie syczenie słyszałem ciśnienie jakby uciekało? Czy ten regulator ma jakąś uszczelkę może ona? Jak ma to może bym wymienił duże koszta chyba nie są
To nie pompa reguluje ciśnienie, masz regulator na silniku. Jaki masz problem z silnikiem?
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
a wtryski otwiera ? Pewnie regulator ciśnienia skoro pompa jest ok
Samo zawieszenie jest raczej sprawne, wszak sam zauważyłeś, że chwilę jest dobrze. Problemem jest raczej sterowanie nim. Podłącz kompa I zerknij na parametry zawieszenia. Ciśnienie, regulator ciśnienia oraz czujniki położenia (wysokości) zawieszenia, te parametry Cię interesują.
Zobacz co się dzieje z ciśnieniem podczas dodawania gazu.Jakie jest wymagane i rzeczywiste.Jak bedzie za małe lub za duże to sterownik odcina dawke. Najczęściej leci w nich regulator ciśnienia.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
no a widzi jakiekolwiek ciśnienie na listwie ? Zapnij kable bezpośrednio, jak regulator sprawny to wiadomo komputer.
Potwierdzam jeszcze regulator ciśnienia magistrai
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
Jurgen Kasedof jest moją lekturą od I wydania 1994r. Chwilowo wszystkim dziękuję klient kupił kompletny zespół wtrysku za 200 zł (używka).Jak będę miał chwilkę to staremu zrobię sekcję.Również stawiam na regulator ciśnienia.
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
sprawdź ciśnienie na listwie i wtryski na powrotach częsta usterjka to oring na regulatorze na listwie z tyłu siklnika
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Witam, mam problem z mercedesem A160 2.0 CDI 2005r. 82km. Problem polega na świecącej się kontrolce "Check engine" Komputer wykazał błąd "Za wysokie ciśnienie Paliwa" Próbowałem: Wymieniłem regulator ciśnienia, lecz jednak nie dało to skutku. Po uruchomienia silnika, komputer pokazuje prawidłowe ciśnienie, aczkolwiek kontrolka "check engine" oświeca...
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
powodem jest słabe ciśnienie są trzy opcje - regulator ciśnienia - wtryskiwacze dają za dużo na przelew - słaba pompa najtańsza i najbardziej prawdopodobna opcja - regulator ciśnienia do wymiany/ podmiany z innego sprawnego samochodu - 3 śrubki 15 min roboty
Witam. Posiadam palnik ciśnieniowy na olej przepracowany. Potrzebuje pomocy przy wyborze odpowietrznika na podgrzewaczu. Obecnie posiadam DURO i FLAMCO FLEXVENT("podobno" mercedes wśród odpowietrzników) Podgrzewacz pionowy z rurki grubościennej grzałka od dołu termostat od góry, odpowietrznik u góry wypuszczony w bok na kolanku i przedłużce. Wejście...
Witam, znajomy ma problem podczas odpalania samochodu "na kable" omyłkowo zostały pomylone bieguny przewodów przy akumulatorze. Mercedes S-Klasa W140 4.2l 92r Po całej przygodzie działa wszystko oprócz prędkościomierza, ciśnienia oleju i "średniego spalania". Żaden bezpiecznik pod maską się nie uszkodził. Mam pytanie czy w liczniku są jakieś regulatory...
bo sądzę ze to moze byc przyczyną niepalenia auta? Moim zdaniem nie ma to sensu ,szkoda czasu na szukanie w ciemno. Poszukaj kogoś ze starką to Ci to ogarnie. Popatrzyłbym najpierw na ciśnienia w railu. Piszesz, że wtryski się pocą... a próba przelewowa była? Jak grubo przelewa to w szynie ciśnienia nie będzie i nie zapali. Na końcu listwy jest regulator...
Panowie, może być wtrysk mechaniczny, może być gaźnik... Nie sugerowałbym się rocznikiem auta. Zapewne jednak problem będzie tkwił w palcu i kopułce lub module zapłonowym. To taki typowy kaprysik tych aut. Natomiast pytanie nadal pozostaje aktualne, czemu nie włącza pompy paliwa. Po zasileniu jej na krótko, silnik nawet sterownika nie potrzebuje. Nie...
Witam. Według Mojego opisu też wychodzi na ciśnienie paliwa. p2624 - Injector control pressure regulator circuit low. Podjedź do tego mechanizatora i pojeździjcie z podglądem na parametry ciśnienia paliwa. Może się wyjaśni czy to wina ciśnienia czy softu.
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
1 sonda lambda niema nic do tego 2 niema tam silniczka krokowego nalezy posprawdzac: -zasilanie ecu -regulator biegu jalowego -czujnik połozenia klapy spietrzajacej -wstepne wtregulowanie ramienia klapy -ciśnienie paliwa zasilajace -działanie regulatora paliwa systemowego -nieszczelności układu powietrznego -regulacja klapy spietrzajacej po zrobienui...
Witam. Sprawdź szczelność całego układu dolotowego oraz ciśnienie doładowania podczas jazdy. Ubytek powietrza (niedoładowanie) powoduje wchodzenie w tryb awaryjny (to tak dla ochrony środowiska :D )
Kolego sprawdź zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. Jest mało możliwe, żeby w railu utrzymywało się do rana 50 barów. Albo nawet mniej. Zamiast na regulatorze ciśnienia skupiłbym się raczej na czujniku. Zresztą można zrobić prostą próbę: podłączyć rano tester, włączyć zapłon, sprawdzić ile ciśnienia jest w railu i następnie poluzować którąś ze...
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Dlaczego nie doprowadzisz zatem ciśnienia do wartości, jaką przewidzieli twórcy pedału i wspomagania sprzęgła? Regulator trzeba by wymienić, czy wyczyścić. Jak nie ogarniasz, to popraw po konstruktorze- montując reduktor na 8,5 bara na zasilaniu wspomagania sprzęgła :D
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Jak 200 to mało z tego co pamiętam powinien mieć 300 bar na start. Zobacz czy masz w testerze takie coś jak ciśnienie zmierzone a oczekiwane ! Tam regulator jest na listwie czy pompie ? Jak na pompie to zacznij od niego i wymiany zielonej uszczelki.
Witam Proszę o pomoc w mercedesie w211 3,0 v6 z roku 2007. Przy dynamicznym ruszaniu lub wyprzedzaniu autem szarpie, powtarzając czynność kilkakrotnie szarpanie ustaje i jest ok. Po podłączeniu kom. w momencie szarpania pojawiły się błędy: p2510 regulator ciśnienia zasilenia. p2616 ciśnienie na wlocie filtra cząstek. Problem pojawia się tylko w momencie...
Osuszacz składa się z podstawy (zawiera układ regulacji ciśnienia i układ oczyszczenia powietrza) oraz wymiennego wkładu. W podstawie znajduje się regulator na klucz imbus i nim można zmienić ciśnienie, przy którym następuje tzw "odbicie". Co do podkładek, to nie słyszałem, co do elektroniki, to np. w Scanii R owszem jest, ale w Atego 1998 nie wydaje...
Witam mam problem z mercedesem jak w tytule auto na czystej PB problem polega na tym że auto bardzo nierówno pracuje po odpaleniu i nie reaguje na dodanie gazu. Nierówna praca i brak reakcji na gaz jest tylko przy ciśnieniu paliwa 3bar (mierzone na listwie wtryskowej) teoretycznie jest to prawidłowe ciśnienie które jest utrzymywane przez cały czas po...
na 1 i 3 - 5v na środkowym około pół volta w spoczynku i 1.3v ma jałowym biegu. Tak myślę, że to będzie coś z tym czujnikiem ciśnienia, lub jego okablowaniem, po zgaśnięciu auta czujnik pokazuje, że w listwie jest jeszcze ciśnienie to wtedy regulator ciśnienia się nie otworzy i auto nie odpala? Dzisiaj na zimnym po zgaszeniu auta poprzez wyciągnięcie...
Do "serwis_gh"; "Zero" w odniesieniu do mojego auta lewa strona: 0,3, prawa strona: 0,2. Nie wiem czy pracujesz z mercedesami, ale ja tak i naprawdę zanim coś napisze to auto przechodzi gruntowną diagnostykę pod każdym względem. Tutaj przypadek jest jeszcze albo bardzo wczesny i zbyt wcześnie na zdiagnozowanie lub po prostu "dziwny" :) Dlatego piszę...
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
Ponad 6 bar to dużo. Tam jest ok. 5,4 bara, a w komorze dolnej rozdzielacza jeszcze mniej. Może tu jest problem? Ale czy tam na pompie jest jakiś regulator czy w inny sposób jest regulowane ciśnienie? ESI tronic mówi o ciśnieniu 6,2 do 6,4 bara. Między komorami jest jakaś membrana lub uszczelnienie mogące "puścić"?
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
pompa każda się nadaje, jeśli pompuje ciśnienie, choć 6 bar to jakoś strasznie dużo, ale od tego jest regulator na listwie wtryskowej żeby koniec końców było ok 2 bary podłącz żarówkę od migacza pod kostkę od pompy i zobacz czy jak samochód gaśnie to żarówka chwile wcześniej gaśnie, czy gaśnie już PO zgaśnięciu silnika i wciśnięciu sprzęgła (po zatrzymaniu...
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w Mercedesie E220CDI rok. prod 2008. Samochód odpala jedynie przy użyciu środka samostart/plak. Po odpaleniu silnik pracuje bdb. Silnik po generalnym remoncie (100% sprawny). Wtryski sprawdzone, sprawne. Układ wtryskowy odpowietrzony. Ciśnienie na szynie wtryskowej 220-230 (po wył. silnika ciśnienie spada do 50-70)....
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Witam Silnik Mercedes 2.2 CDI OM651.950 2017r Vito 447 Zatarło mi turbinę. Wymieniany silnik na gwarancji, przejechane 70tyś. Brak opiłków w oleju i filtrze. Ciśnienie oleju na biegu jałowym 2 Bary. Po dodaniu gazu 3,5tyś/obr także 2 Bary gdy od puszę gaz wskakuje na chwilę na 3 Bary. Jest tam jakoś regulowane ciśnienie oleju?? Jest taki regulator w...
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Z boku na rozdzielaczu masz szarą albo czarną lub brązową kostkę, dwu pinową, to jest regulacja ciśnienia sterującego. Regulator który pokazałeś na fotce, to regulator mechaniczny, utrzymujący stałą wartość ciśnienia roboczego.
To jest regulator ciśnienia /beczułka/ , jego nie naprawisz tylko podmiana.
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
Witam. Wyświlił się błąd E 01 a 1 85 17 za pare minut zgasł. Może ktoś pomoże. Pozdrawiam 1 85 17 Wartość zmierzona przez czujnik ciśnienia sprężonego powietrza SCR jest nieprawidłowa. Witam wszystkich serdecznie 1. zmierzyć ciśnienie powietrza na module wtryskiwacza (dyfuzor) ok.5,5bar(±0.2). Jeśli jest za małe, przyczyna w regulatorze cisnienia...
Jak dla mnie owy przypadek kolegi ,,procsa,,wydaje mi się raczej dziwny ,wiele tych gwiazd i nie tylko , lata bez kalp wirowych i to całkiem przyzwoicie zaraz po tzw operacji , nawet z parametrem lepszym jak przed ich demontażem . Moim zdaniem jest coś nie tak , z montażem kolektora , złym lub nie prawidłowym odpowietrzeniem układu paliwa ( powietrze...
Wszystko w normie oprocz cisnienia w inst. paliw. - jest 10 bar a powinno 5,5-6. Po podmiance regulatora nadal to samo. A co to dla Ciebie jest "regulator"? Dla mnie to część nr 59 na obrazku. http://www.unitcat.ru/mercedes/7/1/1/102... Jeżeli to wymieniałeś, a ciśnienie dalej się utrzymuje to prawdopodobnie zatkana jest rurka przelewowa...
Witam, po wymianie gruszek NIVO samochód już się nie podniósł ... przed było ok (nie licząc twardości) po kolei było tak : 1- przy odpowietrzaniu urwałem gwint więc musiałem wymienić regulator więc regulator raczej odpada 2- wymieniłem przewody ponieważ jeden musiałem odciąć a jeden był lekko przygięty - więc przewody raczej też odpadają 3- olej nowy...
Witam wszystkich, posiadam starszą damę mercedesa atego 815 Wczoraj podczas jazdy usłyszałem syczenie i zaczęło spadać ciśnienie powietrza. Okazało się ze na dole podstawy osuszacza tam, gdzie jest zawór, którym spuszcza powietrze, aby regenerować wkład osuszacza, coś się rozszczelniło i wydostaje się tamtędy powietrze. Wydostaje się ono tak szybko...
Jaki przepływomierz??? Wsadz rękę przy aparacie pod kolektor ssący i sprawdź czy wąż od regulatora powietrza nie wisi.Ew sitko zapchane na wlocie do rozdzielacza,ciśnienie paliwa ~5,5bar ma być z uderzeniem nie z muła.Klapa rozdzielacza ma chodzić bez zacięć i ma być prosta.Guma pod kolektorem i kupa innych trudnych rzeczy.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Dzięki za informację. Dzisiaj samochód zapalił, jednak cały czas pali się błąd p0190 i nie wiem co z tym zrobić. Nawet jak nie ma ciśnienia na listwie to pokazuje mi że niby ma te 240 bar. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniałem na sprawdzony i dokładnie to samo. Nawet jak odepnę regulator na listwie to pokazuje mi na kompie ciśnienie 240 bar, nawet...
Chciałbym się podłączyć do tematu. Mam podobną sytuację.Miękki pedał i po kilkunastu sekundach ciągłego nacisku potrafi cały wejść w podłogę.Płynu nie ubywa. Jeśli pedał puszczę to ponownie można hamować.Pompowanie podnosi oczywiście pedał.Mam jeszcze podczas hamowania (na postoju także) objaw drgania auta.Jak puszczę hamulec ustaje.Czy to poduszki...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
Sprawdź, czy pompa jest sucha. Wyjmij też regulator nastawu dawki z listry cr i zobcz, czy aby uszczelka nie puszcza. Musi być w idealnym stanie. Coś mi tu pasuje na te 2 sprawy. To ciśnienie takie jak w usterce pompy. Oczywiście mogę się mylić, więc nie bijcie. Zrobiłem ok 30 silników z cr, więc mgliste pojęcie mam. Pozdrawiam.
Okazało się że nie ma regulatora ciśnienia turbo.Regulator został założony,a problem jest dalej.Tryb awaryjny jest cały czas,tester TEXA nie pokazuje więcej błedów.Gdzie szukać przyczyny?
Witam kolego na przewodach do słownika jest ciśnienie 9atm tyle będzie szło na przednie koła , ale powinno iść 10bar bo na tyle jest regulowany reduktor w zaworze zabezpieczającym. jednak siła hamowania połowę słabsza siła hamowania zależy od ładunku jaki masz na kipie bo tak działa regulator siły hamowania. na pusto będziesz miał w granicach 2,5-3bar...
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
Witam mam pytanie bo vito mi nie chodzi silnik 2.2 cdi 2000 rok.Dodamże usterką była uszkodzona skrzynia biegów(automat).Po naprawie skrzyni samochód nie chce odpalic(na plaku chodzi a na ropie nie).Samochód był u elektryka i podmienił na chwilę czujnik ciśnienia ropy,czyjnik wałka rozrządu i czujnik wału oraz regulator ciśnienia na listwie)I w tej...
Witam, zamówiłem pompke - tylko 210 zeta + przesyłka :cry: ale "wanna play - gotta pay":D A co Ty tam chcesz mierzyć wakuometrem??? Jak to co?? Ciśnienie paliwa w układzie wytwarzane przez pompkę żeby miec pewność że jest sprawna. Domyślam się że chodzi Ci o użytą nazwę "wakuometr" - wiem że niepoprwanie ale w mojej okolicy tak sie mówi. Co do regulatora...
Geeri szukałem. A więc, na plaku zachwycił i palił tak długo jak plaka sikałem. Regulator przeczyszczony i nic. To samo. Czujnik ciśnienia przeczyszczony, to samo. Mam na podmianke regulator,jutro zobaczę co będzie.
no właśnie, tylne są słabe na tyle, że przy podniesionej tylnej osi i wciśniętym hamulcu nożnym, mogę koło obrócić. Używam do tego klucz dynamometrycznego i wartości wahają się od 60 do 70 Nm które muszę włożyć żeby koło przekręcić. Tak jak ja to odczytuje na rozum to śrubę regulacyjną należy wkręcać, żeby osiągnąć efekt cięższego auta a przy tym, żeby...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
sprawa pierwsza to sprawdź wtryskiwacze czy się w ogóle zamykają bo to że leją to druga sprawa sprawdza się prosto: wykręcasz z kolektora, podlączasz do rurek, gaz do końca i kręcisz rozrusznikiem aż ze wszystkich nie będzie leciało dobry wtryskiwacz pyli i nic z niego nie kapie po zatrzymaniu silnika jeśli masz manometr do ok 60bar to możesz założyć...
Proszę o poradę w moim ML 2,7CDI podczas szybkiego przyspieszania ok. 3000 obr./min. silnik ciągnie przez 50 m po czym gaśnie i świeci się EPC. Wtryskiwacze są sprawne regulator ciśnienia paliwa również, nie ma żadnych błędów.
Wracam z tematem. Kupiłem zestaw szczęk + zestaw nowych sprężyn i wymieniłem. Stare okładziny były faktycznie starte, ale jeszcze było na nich trochę warstwy ciernej. Wyczyściłem wszystko szczotką na wiertarce, rozpierak na lince chodzi luźno, regulator również bez problemów się wkręca w palcach. Po złożeniu wszystkiego (linka jeszcze luźna) podkręciłem...
Na obecną chwilę nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia sprężania. Zapala bez problemu. Czy w skutek unowocześniania celowo nie zwiększono ciśnienia wtrysku? W Escort 335 ciśnienie wtrysku to 19.5 MPa z tym że wtryskiwacze są wielotworowe i innej produkcji pompa wtryskowa. Silnik to już S312D a nie S312C. Na śrubie regulacyjnej (u góry regulatora...
Witam mam pytanie bo vito mi nie chodzi silnik 2.2 cdi 2000 rok.Dodamże usterką była uszkodzona skrzynia biegów(automat).Po naprawie skrzyni samochód nie chce odpalic(na plaku chodzi a na ropie nie).Samochód był u elektryka i podmienił na chwilę czujnik ciśnienia ropy,czyjnik wałka rozrządu i czujnik wału oraz regulator ciśnienia na listwie)I w tej...
problem polega na tym,że po odłaczeniu pompy paliwa maleje ciśnienie benzyny i klapa spiętrzajaca za chowuje się jak na zimnym silniku, czyli idzie bardziej w duł.Sterownik chce ją podnieść i w tym celu przymyka regulator biegu jałowego a co za tym idzie auto gaśnie. Można stosować różne "ogłupiacze" i "idiotyzery"ale ja to robię tak: szeregowo z czójnikiem...
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
Odłącz regulator ciśnienia, zobacz czy szarpanie będzie dalej występowało. Jeśli tak, problem jest po stronie układu WN, jeśli nie, to problem w części elektronicznej wtrysku. Po objawach wygląda na układ WN.
Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa" a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
Nie jestem pewien czy biały dym jest oznaką płynu w cylindrze. Czytam inne fora o tym silniku i podobnych problemach i mokra świeca może być oznaką zalewania przez rozdzielacz paliwa. Testy ciśnienia były robione i zapewniano mnie że jest ok ale w weekend sprawdzę sam bo już w nic im nie wieżę. Licze się z tym, że pierścienie moga być do wymiany (tylko...
mercedes sprinter regulator ciśnienie mercedes regulator ciśnienie paliwo mercedes ciśnienie
wyłącznik przedlicznikowy unitra r8040 poziomować światła
najlepsza zmywarka wybór lodówki
Jak sparować myszkę Esperanza EM123S przez Bluetooth? Niedziałające przyciski i pokrętła głośności w wieży Sony