Regulator ciśnienia paliwa.
Jest na szynie CR. Ale trzeba najpierw diagnozę wykonać np lexią, chyba że chcesz na pałę wymieniać
Uszkodzany regulator ciśnienia paliwa
Witam. Mam problem z Citroën C3 1.4 HDi. Na zimnym silniku szarpie i gaśnie a jak jest nagrzany wszystko ok. Co może być przyczyną? Błąd P1113 - regulator ciśnienia paliwa.
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Wygląda na uszkodzenie wtryskiwaczy, dzwięk i dym oznaczają zwiększoną dawkę paliwa. Na początek sprawdź wtryskiwacze oraz wymontuj i wyczyść regulator ciśnienia paliwa.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
P11B4 i P0228 i po odpaleniu auta załącza się od razu wentylator na maksymalne obroty, auto jedzie, ale nie ma mocy, podmiana przepustnicy i pedału gazu nic nie pomogła. Tak się spodziewałem że auto nie ma mocy https://obrazki.elektroda.pl/5324438600_... P003 https://obrazki.elektroda.pl/4104283300_... No i właśnie...
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Witam ,mam pytanie w jaki sposób i czy da się wymienić regulator ciśnienia paliwa ten co jest na pompie w prosty sposób , gdzie on się znajduję? czy z od dołu trzeba go wykręcić , lub szukać go z góry, chciałbym go wymienić sam lecz nie wiem czy normalnie go da się wymontować,jeżeli ktoś z was zna temat to z góry dziękuję,,
Ciekawi mnie czy zrobiłeś cokolwiek z tym regulatorem ciśnienia w deklu filtra. Jak ma sześć barów na wejściu to widać że coś tam jest skopane. A może filtr paliwa masz zabity, zaglądałeś tam w ogóle? Sprawdź czy paliwo dochodzi do pompy HP i jakie ma tam ciśnienie. Sprawdź też czy paliwo przechodzi przez pompę HP. Sprawdź jakie jest ciśnienie na powrocie...
Miałem podobny przypadek w xsarze picasso, nowy regulator ciśnienia paliwa rozwiązał sprawę, podmień go.
30 sek ok 0.5/0.8L paliwa na powrocie po pokonaniu regulatora ciśnienia
No u mnie były w filtrze i na siteczku regulatora ciśnienia paliwa na pompie CR.
Do sprawdzenia pompa paliwa w baku, jaki i regulator ciśnienia. W Toyocie D4D miałem przypadek że węże rozsadzało, bo zimą ropa zamarzła i wtedy pompę w zbiorniku szlag trafił. Takie ciśnienie robiła.
Witam. Miałem problem z odpalaniem na benzynie. Silnik odpalał od strzała ale gasł po dwóch, trzech sekundach. Jak nie zgasł to telepało silnikiem jakby jeden cylinder nie palił. I popularny błąd "depollution system faulty". Jeżeli w czasie jak nie zgasł zdążył przełączyć się na LPG to wszystko wracało do normy. Silnik pracował równo. Jako że w warsztacie...
Błąd świec żarowych nie powinien w niczym przeszkadzać. Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa i zobacz jakie będą efekty.
Podmień regulator ciśnienia paliwa, bo często on jest winowajcą.
A moze tylko filtr paliwa?
Miałem podobny problem tylko był silnik 1.4.Usterką było ciśnienie paliwa-lub brak regulacji ciśnienia paliwa.Zatkany regulator ciśnienia paliwa.Sprawdź po zdjęciu wężyka powrotnego do zbiornika,powinno po załączeniu zapłonu przez chwilę paliwo obficie wypływać.W moim przypadku nie było powrotu właściwie żadnego samochód z trudem zapalał obroty były...
Wymieniony regulator , na pompie , i na ciepłym jest troszkę lepiej ale i tak musi kręcić długo zanim zapali ( około 5-10s). Błąd 0091 zapala się tylko przy bardzo wysokich obrotach -powyżej 3500 obr/min. Dalej trochę dymi na czarno. Czy ktoś wie , czy paliwo które jest tłoczone przez pompę w zbiorniku -napełnia też listwę RAIL ??( czyli czy po odkręceniu...
Nie zaglądałem dwa dni, a tu temat się rozkręcił. Dzięki za zainteresowanie. KotBury ciekawie to wszystko opisałeś. Posiadam lexie i mógłbym niektóre parametry posprawdzać. Tylko które? Co do czujnika to miesiąc temu wymieniałem termostat razem z czujnikiem. Sprawdziłem wskazania temperatury przez niego i są poprawne. Co do EGR-u, był myty jakieś 15tys...
jeśli filtr paliwa został wymieniony i auto nadal gaśnie podczas jazdy to bedzie wina regulatora cisnienia paliwa,czujnika ciśnienia paliwa lub pompki paliwa (elektrycznej).. Regulatora ciśnienia raczej nie idzie sprawdzic jak coś to ewentualnie podmienić z innego samchodu...
Pompa nie ma czujnika pozycji..... Wiec nawet gdyby się przestawiła pozycja nie zmieni pracy silnika... Na pompie jest tylko zawór wydatku, i regulator ciśnienia paliwa...
Mam lexię i podłączałem go wiele razy pod kompa. Po zgaśnięciu silnika raz ukazał się błąd o za niskim ciśnienia paliwa. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia na nowy, brak efektów.
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Problem rozwiązany, regulator ciśnienia paliwa przestał działać, po wymianie wszystko wróciło do normy
Problem rozwiązany. Winny był zablokowany regulator ciśnienia paliwa na pompie CR. Wymiana na używkę 50 zł, 1,5 godziny roboty. Regulator nie sypał żadnymi błędami. Nie wibrował podczas testu diagboxem.
Witam. Z początku pokazywało błąd P0087, wymieniłem filtr paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i regulator paliwa. P0087 znikł, pojawił się P1199 "Obwód paliwowy. Niespójność rezerwowego cisnienia paliwa (zbliża sie do braku paliwa)" Nie wiem co dalej przeglądać.
A czy regulator ciśnienia może mieć coś z tym wspólnego lub jakiś czujnik paliwa ???
Czyli prawdopodobnie regulator ciśnienia paliwa bo w elektryce niema zwarć a rozrząd ok
Witam, wygląda to na tryb awaryjny, sprawdż cały dolot z czujnikiem cisnienia doładowania, i ciśnienie paliwa w czasie rozruchu moze regulator na pompie szwankuje,powodzenia.
czujnik wymieniony, wtyczka zalutowana nowa bo mam drugi silnik do tego czegos (citroena) w zapasie :D:D:D zrobilem okolo 200km i narazie jest git. Jedyny blad to ten plyn do FAPa, malo wydajny wentylator mam 1 sztukę oraz przeladowanie turbiny jesli utrzymuje maksymalna predkosc dluzej niz 30 sekund :P Ale z tymi usterkami da sie zyc :) wazne zeby...
Jakie odczyty MAP widzi ECU silnika? Co z ciśnieniem paliwa? Regulator ma całą membranę, nie puszcza paliwa do kolektora?
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
Z tym ciśnieniem to chyba ci jedno zero zginęło. Może ci się regulator ciśnienia tnie. Potrafi również dawać "piki" ciśnienia przy sporadycznych niewielkich bąbelkach powietrza.
za mało paliwa= zapchany wtryskiwacz, pompa, regulator ciśnienia, komp
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Niestety kolego masz większy problem . To ,że pompa była sprawdzana i jest ok nie znaczy ,że ok. Często pada pompa w baku i pojawiają się opiłki w układzie paliwowym. Te opiłki osiadają za siateczce regulatora wysokiego ciśnienia powodując brak przepływu właśnie przez niego paliwa co skutkuje bardzo wysokim ciśnieniem na szynie i ecu silnika zatrzymuje...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Witam serdecznie mam citroen c4 2005r 1.6hdi 110 km autko mialo uszkodzony wtrysk paliwa autko jezdzilo tylko bardzo mocno kopcilo na bialo przy wyjmowaniu wtrysku okazalo sie ze on ani nie drgnie tak byl zapieczony zawowalem ekipe trudniąca sie wyjmowaniem wtryskow wyjeli ale koszt wyjecia jednego wtryskiwacza wyniusł mnie 800 zł wiez pozostalem przy...
Cewka zapłonowa ma dwa uzwojenia pierwotne i wtórne. To pierwsze ma rezystancję na poziomie poniżej jednego ohma, to drugie na poziomie 7-10 kiloohmów. Przynajmniej tak jest w mojej Nexii. Dokładnych schematów i danych musiałbyś szukać na schematach od berlingo. Do tego możesz oglądnąć izolację cewki, jej powierzchnia nie może mieć pęknięć ani innych...
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Wykonaj diagnostykę komputerową. Z opisu wynika, że masz problem z regulatorem Ciśnienia paliwa na listwie CR. Bez diagnozy możesz jeszcze sporo rzeczy wymienić bez potrzeby.
ja bym się doszukiwał problemu w tym wężu na początku który wymieniłeś. A mianowicie czy podczas wymiany tego przewody nie uszkodziłem przewodów paliwowych poprzez zagięcie(ograniczony przepływ paliwa na niskim ciśnieniu przekłada się na problemy na wysokim ciśnieniu) to by wyjaśniało błędy regulatora ciśnienia. Mogę się mylić ale sprawdź to.
Po wymianie wtryskiwacza, silnik pracował bez zarzutów na 2 miesiące do jednego dnia, gdzie silnik nie chciał odpalić.Trochę się rozczarowałem bo szczerze już mi się nie chcę ciągle grzebać w silniku... :) Tym razem pompa paliwa nie dawała znaku życia.Zacząłem szukać na necie pompy paliwa do citroen C3, ceny kompletnej pompy z czujnikiem poziomu paliwa...
Wróciłem. Na tarczy.. Zacząłem dziś od idealnego wręcz ustawienia rozrządu i pompy na kołki. Pierwsze odpalenie po dobie stania - od jednego obrotu. 4 sekundy pracy i silnik dusi się po czym gaśnie. Pierwsze co robię to odłączam wtyczkę niebieską - od przestawiacza kąta wtrysku. Po zakręceniu silnik odpala od razu, pracuje na jałowym wyraźnie dłużej,...
Witam Może podaj jaki masz tam silnik. Jeśli masz HDI to sprawdź na początek uszczelnienia i sam regulator ciśnienia paliwa. Jeżeli ASO nie wykryła ci tej usterki to dobra rada, zmień ASO. Pozdro :boss:
Właściwie to nie, ale napięcie do regulatorów dochodzi. Dwa że w teście lexii pracują (słychać i czuć). Jedyne co na chwilę obecną przychodzi mi do głowy to regulator wydatku. Ten co był na początku jest całkowicie spalony, ten drugi z używanej pompy po podaniu 12v pracuje (słychać mocne puknięcie), ale co dzieje się gdy wysterowany jest na 30% to już...
Proponuję oczyścić styki złącz na czujniku i regulatorze ciśnienia używając preparatu do styków. Spryskać, wpiąć i wypiąć kilka razy złącza. Jeśli to nie pomoże to możliwe uszkodzenie regulatora ciśnienia lub niestety samej pompy.
http://obrazki.elektroda.pl/3378628500_1... Witam. Przedstawiam moją konstrukcję ogrzewania garażu na piecu webasto thermo top Z diesel. Piecyk zakupiłem ze dwa lata temu z myślą o ogrzewaczu. Często czas spędzam w garażu przy modyfikacjach auta lub po prostu dla zabicia czasu i tworzeniu różnych rzeczy. Całość składa się z kilku rzeczy:...
Z tego co wiem, bardzo często problemem że po wyjęciu kluczyka silnik pracuje, jest regulator ciśnienia w pompie paliwa (tej na pasku). Ale diagnostyka to podstawa. To nie Wartburg że nic nie powie.
Wychodzi na to że to regulator ciśnienia... A znajduje się on na końcu pompy wysokiego ciśnienia, ma dwupinową kostkę i jest mocowany na dwie śruby torx 30. Jak pracowałem w ASO Citroena to pare regulatorów w śmietnik poszło... A jak wygląda temat filtra paliwa i pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku? Pozdrawiam
Żadne czyszczenie czy psikanie nie pomoże. Na początek to skasuj błędy i zobacz które wrócą. Co do samej diagnozy ten sprzęt nie jest wiarygodny. Ja bym stawiał na problem z zasilaniem albo przekaźnikiem (P0685), który może być w bsm. Drugi błąd który może mieszać to regulator ciśnienia paliwa. Trzeba zajrzeć na schemat i zobaczyć czy te błędy nie są...
Na plaka chodzi normalnie? Obstawial bym tu raczej wtryski. Zobacz sobie w blokach pomiarowych Cisnienie w listwie paliwowej podczas odpalania powinno byc okolo 300bar. Mozliwe tez ze uszkodzony jest regulator pompy paliwa .
C5 ma ręczny hamulec z przodu. Może źle ustawił tłoczki hamulcowe? Druga sprawa to zużyte i nierówne tarcze. Jeśli na takowe nałożysz nowe klocki to jaka powierzchnia tarcia będzie podczas hamowania? Może trzeba było wymienić klocki i tarcze? Jedź do mechanika i nie żałuj na bezpieczeństwie! A co do odpalania, to chyba trzeba było sprawdzić na przyrządzie...
lecz nurtuje mnie czujnik ciśnienia paliwa na pompie. Niech cię nie nurtuje, na pompie go nie ma. Jest natomiast regulator wydatku paliwa. Poczytaj o tym.
Tylko jest to silnik kolizyjny więc coś by wyszło, pogięte zawory. Nawet jakby o 1 lub 2 ząbki był przestawiony rozrząd to już by mogły zawory dostać po tyłku?? jeżeli tak to rozrząd odpada , bo silnik pracuję równo i cicho nawet jak zimny. Dodano po 2 Jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie ciśnienia na listwie wtryskowej? czytałem gdzieś że można...
Pytam z ciekawości - udało Ci się zdiagnozować problem? Wg mnie gaśnie bo nie dostaje paliwa, a paliwa nie dostaje bo albo włacza się immo albo pompa w baku się wyłacza - częsty przypadek w tym silniku z wypalonymi stykami przekaźnika w bsm pod maską, możesz też mieć upalony któryś z pinów we wtyczce silnika do ecu. wg mnie dobry elektromechanik z lexią...
Silnik pracuje nierówno na wolnych obrotach tak, jakby nie działał na jednym cylindrze. Po dodaniu gazu silnik zaczyna pracować normalnie, a po odjęciu gazu znowu pracuje nierówno. Czy silnik zapala normalnie od pierwszego razu, czy może są jakieś problemy, np. zbyt długie kręcenie rozrusznikiem (powyżej 2 sec)? Czy jednostka napędowa nadmiernie kopci,...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Witam, mam problem z Citroenem C5 2,2 HDI (rok 2002). Przejadę kilka kilometrów i nie mogę go ponownie uruchomić. PO odczekaniu 1,5-2 godzin zapala. Na zimno zapala zawsze. Gaśnie mi równiez przy podczas przyspieszania - zwykle na piątym biegu, chociaż zdarzało się i na czwartym. Jeśli zgaśnie mi podczas jazdy to pojawia się zwykle komunikat: antypollution...
Jakie było moje zdziwieni kiedy po dwóch dniach znów zapaliła się kontrolka wtrysku.nie wytrzymałem i kupiłem przejśćiówke Pin 2 (foto) sprawdziłem co jest przyczyną i okazało się że winowajcą był regulator ciśnienia paliwa w pompie. przy okazji przetestowałem parametry mam nadzieje że autko teraz już nie będzie robiło Niespodzianek
Więc tak, podczas kręcenia rozrusznikiem paliwo z poluzowanej nakretki wtrysku leci naprawdę obficie. Po odpieciu zaworu regulacji przepływu pojawia się błąd od niego, po odpieciu wtyczki regulatora ciśnienia ta sama sytuacja. Zauważyłem po zdjęciu kawałka peszla przed wtyczką czujnika wysokiego ciśnienia ze wtyczka była kiedyś wymieniana, lecz na taką...
witam posiadam citroena xsare picasso 2.0 hdi 2000 rok tydzien temu wymienilem regulator cisnienia i samochod jezdzil i bylo ok od 3 dni zapala mi sie blad p1138-czujnik cisnienia paliwa nieprawidlowa wartosc po czym mam brak mocy po skasowaniu bledu jest ok. dzisiaj zaczal mi takze gasnac i to nie ma znaczenia czy samochod stoi na swiatlach czy jade...
Tak jak w temacie. Jak zimny to pali na tzw. dotyk, a jak go zgasze na goracym silniku i proboje odpalic po 10 min, kręci, ale nie zapala, czasami jak by juz prawie załapał. Jak przestygnie całkiem no to wtedy odpala ok. Nie dawno miałem zmieniany regulator ciśnienia pompy wtryskowej no i filtr paliwa, komputer wykazał jeszcze błąd "0110 Czujnik temp....
Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa oryginalny firmy denzo i dalej nic. Przejechałem 30 km i auto znowu zaczęło tracić moc, wpada w tryb awaryjny. Panowie co to może być, tak jak pisałem wcześniej wtryski sprawdzone.
Kolego sam zacząłem ten temat ale brak konkretów. W moim citroenie zszedłem ze spalaniem do 9 litrów , praca żmudna lecz z efektami. Proponuje na początek wymienić termostat ,po wymianie u mnie urwałem około 2,5 litra. potem sprawdź czujnik powietrza zasysanego i czujnik cieczy. Dalej posprawdzaj wszystkie wężyki ,dziura w którymś z nich to kolejne...
Witam! Suzuki z roku 2001 z silnikiem chyba 2.0 HDI jakby z Peugeota albo Citroena, cały czas jest błąd P1517 - IMRC IMPUT ERROR i w sadzie też P0090 (tutaj chyba chodzi o regulator ciśnienia paliwa) Auto nie osiąga pełnej mocy, czasami zgaśnie czasie jazdy, czasami nie chce odpalić Co to za błąd P1517? Pozdrawiam! Dodano po 4 Co to jest to IMRC?
Auto oddałem do porządnego mechanika i okazało się że padła pompa paliwowa i jakiś regulator ciśnienia.
Sugeruję oddać pompę paliwową do sprawdzenia na przyrządach pod kątem wydajności oraz poprawności działania regulatorów ciśnienia. Jaki przebieg auta? Jaki system wtrysku? V.
Jakieś błędy się pojawiają? Na starym regulatorze jak wyglądało sitko? W swoim HDI 90KM też miałem ten problem tym że miałem błąd P0230. Regulator do podmiany na 20 km spokój, potem znów ten sam błąd. Pompa wysokiego ciśnienia (Pompa CR na rozrządzie) do naprawy u mnie poszła. Opiłki w układzie paliwowym. Zgasł i nie chciał odpalić. Odłączenie klemy...
witam mam citroen jumper 2.2hdi. 2009r. po kapitalnym remoncie silnika zakupie nowego turba regerowanych wtryskòw nowego regulatora ciśnienia paliwa auto po odpaleniu na wolnych obrotach po lekkim dodawaniu gazu słychać dziwnie metaliczny dźwięk jak by ktoś tłòkł młotkiem z góry w tłoki ale jak przekroczyć powyżej 1500 obrotów dźwięk znika...
Witam, byłem wczoraj na kanale i prześledziłem dokąd idą przewody paliwowe ze zbiornika, oba ido aż do przedziału silnika, niestety nie mogłem ich dalej prześledzić bo wchodzą z tyłu silnika i tam znikają. Zawór recyrkulacji oparów znalazłem i jest faktycznie z lewej strony silnika tak jak zaznaczył kolega psooya, niestety zapinki przewodów przy tyn...
Witam Pacjent tak jak w temacie Citroen Jumper 2.2 HDI 4hu (120KM) rok 2007, przebieg 160,000 Km. Brak kodów błedów, symptom nierówna praca na BJ, parametry wskazujące na problem to zmierzone ciśnienie paliwa na szynie CR = 860 bar. Auto odpala bez problemów, w pełnym zakresie zachowuje się ok (nie traci mocy, nie gaśnie). Wtryskiwacze sprawdzone testem...
Witam, Z tym stołem to ja bym nie był taki pewien. U mnie dopiero jak się silnik dobrze zagrzał i nieźle dostał w trasie to wywalał błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie. Ja bym zainwestował w jednego lub dwa z pewnymi danymi do wpisania do komputera np. od autoryzowanego dilera Citroen/Peugeot/Delphi i poprzekładał. A nuż będzie trafienie. Wtrysk...
Witam, szukam rozwiązania problemu z Citroenem Jumperem 2.2 HDI 2004. Auto gaśnie przy dynamicznej jeździe, przy normalnej troche dłużej pojeździ, ale też zgaśnie. Jak już zacznie gasnąć to potem coraz częściej i łatwiej to wymusić. Wyłącza się silnik, zapala check engine, lexia wywala błąd P0191, czyli niepoprawny sygnał ciśnienia. 1) wtryski były...
Jeździłem P406 HDI z salonu. Puki była gwarancja wszystko super. Po gwarancji tragedia. Żadnym autem nie wracałem tyle razy na lawecie co tym badziewiem. Padło: pompa paliwa, regulator ciśnienia, koło pasowe itd. Po dwu i pół letniej eksploatacji i przebiegu 138kkm z ulgą pozbyłem się tego badziewia. Paliwo lałem na renomowanych stacjach ale to nie...
Jak nie sprawdziłeś ogranicznika ciśnienia to jeszcze się zdziwisz. 2.2 HDI PUMA na DELPHI hahaha to jest dopiero gniot. W listwie paliwowej jest wkręcony ogranicznik ciśnienia. Kiedy regulator zaczyna się wieszać to po kilku skokach ciśnienia roz......la ogranicznik. Trzeba go wymienić na nowy bądź zregenerować...lepiej wymienić,( chociaż ja je regeneruję...
byłem u innego i stwierdził regulator ciśnienia paliwa a jak zapytałem o sondę to sprawdził ją i powiedział że faktycznie jest uszkodzona ... Dodano po 1 rano jak silnik jest zimny to kontrolka gaśnie i silnik oddzyskuje moc wszystko jest ok! po 1min. usterka powraca i wchodzi błąd sondy więc czy paliwo czy może być to sonda? proszę o wszelkie sugestie
to zx 1.4 95r monowtrysk magnetimarelli z lpg. Więc przestał chodzić na benzynie, padła pompa paliwa syf w baku filter total korozja wymian pompy i filtra jakoś tam zaczoł chodzić, za jakiś czas znowu padł, wtrysk zapchany membrana od regulatora ciśnienia paliwa dziura wymiana i nadal nic nie loto szarpie prycha nieraz załapie kostka do diagnozy z dwoma...
Witam! Mam bardzo uciążliwy problem. Mianowicie. Jadąc swoją XP (2.0 HDI 90KM 2001r) gasła mi na środku drogi... Samochodzik zgasł mi też na autostradzie. Zabrała mnie laweta i zawiozła do "zaufanego" mechanika. Powiedzieli mi że siada pompa paliwa przy zbiorniku paliwa. Fakt bo nie raz głośno buczała przy przekręceniu kluczyka a na autostradzie to...
Z ciekawości popytałem dziś parę osób. Okazuje się, że tutaj sprzedano dość sporo "renówek" z tymi silnikami. I oczywiście jest problem. Ludzie klną i płaczą. W serwisach wymieniają im czujniki ciśnienia i regulatory nawet po kilka razy w roku. W kilku przypadkach doszły, sterownik, przewody paliwowe, pompa w zbiorniku i wiązka silnika. Oczywiście pomaga...
Proszę bardzo. Dane pojazdu Linia produktu C5 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09650 CJ 1 0539 Data Początku Gwarancji 19.05.2003 Numer seryjny silnika 10 DYPL 4000741 OPB R005 NRE e2*98/14*0220*03 Informacje ogólne Dane pojazdu WYKOŃCZENIE WYSOKA ŚREDNIA RODZAJ FARBY LAKIER METALICZNY DWUWARSTWOWY KOLOR NADWOZIA EZR - LAKIER SZAROŚĆ...
Witam. Kupiłem Citroena C4 Picasso mogę prosić o rozkodowanie VIN VF7UA5FWC9J178865. Zarejestrowałem się na stronie Citroena ale jakoś nie znalazłem listy z rozkodowanym VIN z góry dziękuje za pomoc :) Pozdrawiam C4 PICASSO KOMBI REKREACYJNE 1.6 VTi 16V 120 (EP6) BVM 5 Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11924...
Dane pojazdu Linia produktuC4 PICASSO Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12371 FV 2 0268 Data Początku Gwarancji15.10.2010 OPBK00F NREe2*2001/116*0345*13 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUCITROEN LINIA PRODUKTUC4 PICASSO TYP NADWOZIAKOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIEWYSOKIE ŚREDNIE PLUS SILNIKDIESEL TURBO...
Dane pojazdu Linia produktu C8 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09731 U9 1 0349 Data Początku Gwarancji 29.07.2003 OPB 3E2M NRE e2*98/14*0254*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU CITROEN LINIA PRODUKTU C8 TYP NADWOZIA HATCHBACK FAMILIALE WYKOŃCZENIE WYSOKA ŚREDNIA SILNIK WTRYSK EW12J4 PRZENIESIENIE...
citroen ciśnienie paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo regulator ciśnienie paliwo
łączyć kabel ziemia gniazdo przyczepki podłączenie blokować szyba
wierza philips toyota skrzynia
Różnice między stabilizatorami LT i LM: Linear Technology vs National Semiconductor Delta Dore Micro Tybox H Radio - brak komunikacji ze sterownikiem