Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Sytuacja jest jasna. Nie ma paliwa na powrocie = nie otwiera się regulator ciśnienia = za małe ciśnienie = pompa lub połączenie gumowe w zbiorniku do wymiany. Osobiście to też stawiam na pompę. Na przyszłość: jak chodzi dobrze na gazie,to na pewno winne nie są świece.
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Do regulatora na górze pompy potrzebne jest ciśnienie , bez niego silnik dymi .
A pompa paliwa w baku działa? jeżeli działa to sprawdź też ciśnienie paliwa jakie daje pompa, potem sprawdź regulator ciśnienia paliwa, oraz przekaźnik i bezpiecznik pompy. Może być też wina sterownika instalacji gazowej i nie przełącza na benzynę a wyłącza gaz. Jaki wtyk do komputera 10 pin czy 16?
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Wrzuć jak masz odczyty podczas kręcenia.. ciśnienie paliwa, napięcie regulatora itd.. bo albo masz za małe ciśnienie paliwa albo za duże.. jak za duże obstawiam regulator a jak za małe to pompa ;)
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Witam.Sprawdź najpierw podstawowe parametry;czujnik ciśnienia CR,regulator ciśnienia CR,Ciśnienie pompy wstępnego zasilania.......
Sprawdź ciśnienie pompy przed regulatorem paliwa. Tylko uważaj aby nie uszkodzić pompy. Jeżeli ciśnienie wzrośnie to uszkodzony jest regulator jeżeli nie wzrośnie to pompa lub filtr
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie , nadal podejrzana pompa albo regulator .
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Witam ponownie. Jak u was wygląda kolejność : 1 pompa, regulator ciśnienia, grzałka przepływowa, elektrozawór, dysza. 2 pompa, grzałka przepływowa, regulator ciśnienia, elektrozawór, dysza. Regulujecie ciśnienie, bądź przepływ gorącego czy zimnego oleju? Jakich reduktorów używacie? Po przeczytaniu tego forum ktoś kiedyś polecał taki jak na zdjęciu,...
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Całą listwa wtryskowa podmieniona z czujnikiem ciśnienia i z regulatorem ciśnienia. I bez zmian. Ciśnienie jakie generuję pompa wstępna to 0.40mpa czyli 4 Bar. Nie posiadam zegara aby zmierzyć ciśnienie pompy CR
regulator ciśnienia na pompie....
To w moim przypadku dokładnie z powrotu do zbiornika leje się strumieniem, podczas pracy silnika w ciągu 2 minut przelało się 5 litrów paliwa.Musze zmierzyć ciśnienie z tego co znalazłem ma mieć max 1 bar. Narazie dziękuję za pomoc , coś mnie już naprowadziłeś na temat .
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
A regulator w pompie sprawdzałeś/podmieniałeś?
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Ciśnienie zasillania (regulowane regulatorem ciśnienia) nie powinno być mniejsze niż 5,4 bar. Dobra pompa daje 10 bar po zablokowaniu powrotu.
Co do jakości to się nie wypowiem ,ale możliwe jest że te pompki z koszami są tylko zdjęcia poglądowe bo już sie kiedyś dawno spotkałem a w rzeczywistości i tak dostajesz samą pompę paliwa.Pompa nie ma znaczenia czy jest od forda,czy opla np.ważne aby miała odpowiednie parametry takie jak ciśnienie ,regulator cisnienia znajduje sie w aucie i on ustala...
A który to dokładnie? Gdzie się znajduje? Mam te same objawy. Wymieniłem już regulator ciśnienia na pompie ten na dwa imbusy ale nie pomogło.
Zasada działania jest prosta: w regulatorze jest membrana, na którą z jednej strony działa ciśnienie z układu, a z drugiej strony jest sprężyna. Jeśli siła sprężyny "pokona" siłę ciśnienia to znaczy, że jest ono zbyt małe i włącza się pompa. Regulując ścisk sprężyny ustalasz pożądane ciśnienie.
samochód nie zapal na benzynie. Paliwo nie powraca przewodem powrotym. Czy to pompa czy regulator ciśnienia? Ciśnienie na pompie mam 3 Bar. Jakie powinno być cinienie na pompie, maks. i robocze?
Na mono wtrysku od 0,9 - 1,1 bara. Tak ma utrzymywać regulator ciśnienia.
Witam, mam minikoparkę Nex N12-chińczyk. Chciałbym zwiększyć ciśnienie robocze ale nie bardzo wiem gdzie tego dokonać. Na pompie nie zauważyłem żadnego regulatora z kontrą. Możliwe że da się zwiększyć ciśnienie na rozdzielaczu a pompa pompuje stale takie samo ciśnienie?
Krzysztofie pompa pompuje paliwo na opór, a regulator ustala ciśnienie. jeżeli pompa pompuje za mało regulator nie utrzyma ciśnienia, jeżeli za dużo to nadmiar trafia z powrotem do baku ale moja obecna pompa pompuje go sporo więcej niż potrzebuje i ten nadmiar który trafia do zbiornika chcę zmniejszyć wiem wiem "jak nie jest zepsute to nie naprawiaj"...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
Podstawowe pytanie ,czy jest już ciśnienie paliwa ? bo to że pompa wymieniona wcale nie znaczy że będzie ,bo często regulator ciśnienia z zaworkami znajduje się na zewnątrz. Tak ma np.audi A4 B6 gdzie wymienili trzy pompki i się poddali bo przyczyną braku ciśnienia był właśnie regulator na zewnątrz A i nie pisz że masz tylko sprawdź dokładnie.
Decybel91, ten patent z sprawdzeniem pompy wysokiego ciśnienia w tym samochodzie nie działa, bo gdy odłączę wtyczkę od regulatora ciśnienia na pompie, to nie można uruchomić silnika. Jednak gdy uruchomiłem rozrusznik kablem, ciśnienie wynosiło 4 bary, które pojawiało się i znikało.
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
3 atm. sprawdz regulator cisnienia , filtr, moze pompa cisnie juz słabo, moze zagięty przewód paliwa
Pompa pracuje i napełnia układ paliwa (masz tam ciśnienie uzyskane poprzez regulator ciśnienia paliwa) Pompa przestaje pracować, i te ciśnienie uchodzi razem z paliwem przez jakąś nieszczelność.
nie wiem, ale mniejszej nie znalazłem, zawsze możesz dać regulator ciśnienia po tej pompie
To nie pompa reguluje ciśnienie, masz regulator na silniku. Jaki masz problem z silnikiem?
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
hm... ciekawy przypadek, a może ciśnienie paliwa nie takie(regulator lub pompa) i dlatego zamula, tworzenie mieszanki na złym poziomie, to niekoniecznie wina lambdy. W tym silniku lambda ma mały wpływ na moc silnika, po prostu wywala złe parametry spalin bo ma nie taką mieszankę. Emulacja inst. gaz. nie ma nic do sterowania silnikiem przy zasilaniu...
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
Zaworek zwrotny na pompie CR wymieniony razem z regulatorem ciśnienia paliwa na pompie. Niestety bez poprawy
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
dzieki za pomoc
Sprawdził ktoś ciśnienie na listwie? może padł regulator ciśnienia lu pompa wysokiego ciśnienia.
Ale problemów co, ilu urzytkowników tyle opini, pompa nie chodzi chodzi też zle. Problem leży Panowie po stronie paliwa a nie tego czy pompka chodzi czy nie. Jeśli z auta pracującego tylko na benzynie z szyny wtryskiwaczy wylewamy wode i to pomimo filtra jakie to dziwne substancje trafiają do naszych zbiorników. To z tego"cudownego paliwa" biorą się...
Witam, mam problem z odcinającą mocą przy 3 tys. obrotach. Błąd - P008800 za wysokie ciśnienie w rampie/stałe Pompa i wtryski niedawno sprawdzane. Regulator ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Czujnik ciśnienia na listwie nic nie zmienił. Regulator ciśnienia na pompie, odcina go przy 3.5 tys. Cały czas wyskakuje błąd. Proszę o pomoc, Pozdrawiam
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Skoro tak skacze ciśnienie paliwa to raczej coś z regulatorem ciśnienia lub zasilaniem pompy. Proponowałby podłączyć żarówkę pod wtyczkę pompy a najlepiej jakiegoś LEDa i patrzeć czy nie miga. Jeżeli tutaj ok i zbiornik czysty to zająłbym się regulatorem ciśnienia. Zazwyczaj auta azjatyckie mają regulator ciśnienia w koszu pompy.
W ogóle zasysa i pompuje wodę pod niskim ciśnieniem (przy odłączonym wężu elastycznym wysokiego ciśnienia)? Brak ciśnienia może być jeszcze spowodowany zacięciem się regulatora ciśnienia (od góry na pompie).
Dokładnie tak czujnik tylko odczytuje zmierzone ciśnienie a za nie odpowiadać może regulator na pompie
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
poniżej 2 barów, załączała się pompa, dobijała zbiornik do 4 barów i wyłączała się. ale wtedy ciśnienie w układzie było niestabilne, szczególnie dokuczliwe przy kąpieli pod prysznicem. Jak np. 2 bary byłyby wystarczające to może zastosuj regulator ciśnienia wody na wyjściu z hydrofora? Wtedy nie będzie takich wahań ciśnienia w instalacji, gdy pompa...
bo woda jest ze studni i pompa daje ciśnienie 4 atm o wydajności 3,6m3 na godzinę. Jeśli tak uważasz, bo ja bym nie był pewny ale to moje zdanie . Jeszcze może być regulator ciśnienia na pompie jeśli jest.
Podstawić regulator ciśnienia w pompie?? Możesz spróbować na początek. A jak nie, to zaworki w głowicy pompy CR.
Elektroniczny regulator ciśnienia na pompie WC lub jego okablowanie.
Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens... Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Nie znam tego silnila ale jak w common rail to ciśnienie reguluje regulator w pompie więc tam szukaj przyczyny no chyba że pompa padła. Trzeba sprawdzić wysterowanie regulatora.
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Fiat Qubo 1,3 Multijet 16V Nie odpala po remoncie silnika, głowica uszczelniona, pierścienie tłokowe wymienione, wtryski po regeneracji, rozrząd złożony na blokady. Auto odpala i gaśnie. Błąd, jaki został odczytany, to za wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej. Wymieniony czujnik na nowy, regulator ciśnienia pompy wtryskowej — w dalszym ciągu to samo....
denso jeden zaworek 136KM prawdopodobnie,temat zamknięty drugi regulator ciśnienia w pompie pomógł
Spada ciśnienie na railu, na 50 bar, rośnie doładowanie. To co udało mi się zaobserwować. Regulator, pompa w.c. ,przepływomierz. Za krótki czas ekspozycji. :(
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
Regulator wys. ciśnienia w pompie bosch działa jak zawór bezpieczeństwa, posiada wewnątrz sprężynę, która powinna sama utrzymywać ciśnienie ok. 70 bar. Po zasileniu przez komputer prądem RCO ciśnienie ma wzrastać do zadanego(na wolnych obr. ok. 300 bar.) Znaczy to, że cewka el. zaworu zwiększa dociskanie zaworka, i podnosi regulowane ciśnienie. Jak...
Najpierw trzeba zadać pytanie po co regulować obroty? Jak chcesz mniejszy przepływ lub niższe ciśnienie zastosuj po prostu regulator ciśnienia lub przepływu. Pompa mimo pracy na nominalnych obrotach będzie pobierała tyle energii ile będzie potrzeba na przepompowanie określonej ilości wody. Więc nie regulator obrotów (PWM się nie nada, fazowy mocno obciąża...
Witam, pompa nie podaje w ogóle paliwa na układ CR wymieniałem regulator ciśnienia sprawdzałem układ paliwowy w całym układzie jest paliwo lecz nie podaję na wtryski.po zdjęciu regulatora i zatkaniu palcem podał paliwo na wtryski lecz oczywiście za niskie ciśnienie poza tym nie byłem w stanie utrzymać palca więc wygląda tak jakby nie otwierał prawidłowo...
A co z regulatorem na pompie paliwowej? Pierwsze co trzeba sprawdzic to jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej gdy nie chce odpalić. Regulator był wymieniony razem z pompą ale sprawdze to i dam znac. Dzieki za zainterresowanie koledzy
Jak paliwo nie wraca przewałem, to pompa daje za małe ciśnienie aby otworzyć regulator, jednym słowem albo pompa poległa, albo jest nieszczelny przewód w baku
Tego niestety nie wiem. Wiem tylko , że gdy pompa paliwa pracuje przed zapłonem to słychać w okolicach za rozrządem syczenie tak jakby brał lewe powietrze. Autko odpala normalnie zima lato. Zimą falowanie mu ustało. Teraz gdy się zrobiło ciepło wróciło. W poniedziałek chce oddać go do mechanika na sprawdzenie tych rzeczy, ale wolę się poradzić dodatkowo....
Ale co ma do tego pompka, skoro regulator ustala ciśnienie na 0,76 bar? Przynajmniej powinien. Wydajność pompy paliwa to około 1.4 litra na 30 sekund – czyli dwa razy nad normę, ale to chyba nie problem. Przy jakim ciśnieniu?
Witam, Potrzebuję waszej pomocy, czy jeżeli regulator na pompie wysokiego ciśnienia (0jak nie będzie zasilany) to będzie puszczał maksymalne ciśnienie na listwę ,czy odetnie na przelew, mam problem ponieważ pompa przelewa na powrót błędów w kompie brak ,ciśnienia na listwie też brak
problemem był regulator ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam
to było mierzone na pompie przed regulatorem czyli takie jakby ciśnienie robocze pompy a nie panujące w układzie, no niestety za regulatorem nie mam możliwości zmierzenia ale myślę że jest ok poza tym wydaje mi się że nawet jak jest wiecej to po to jest regulator żeby było tyle ile ma być, reszta wróci przelewem
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
Witam potrzebuje pomocy jak dużo więcej włascicieli Sorento auto pali ale na samostart wymieniłem czujnik ciśnienia na comon rail na nowy i też nic układ szczelny załozyłem igielit i ropa się nie cofa na kompie okazywało ciśnienie 350 przed wymianą czujnika co jeszcze może jej dolegać może to być reduktor na listwie czy może regulator ciśnienia na pompie.?
Volvo ew160e błąd P018F-01 czerwony stop. Maszyna pracuje, brak spadku mocy, układ paliwowy (czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia, pompa wstępna, filtry) nowe. Wiązka przetarta, naprawiona, a błąd dalej jest.
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
regulator ciśnienie paliwo pompa regulator ciśnienie pompa paliwo regulator różnica ciśnienie pompa
czyszczenie ekspres irf640 irf540 usunąć wirus malware
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Błąd P0400 w Opel Astra - problem z EGR Wymiana akumulatora w golarce NG-888B - instrukcja krok po kroku