Potrzebuję pomocy. Kingway fenmari 4t 139 qmb przerobiony na 80c W ostatnim czasie skuter nie miał mocy i ogólnie nie za dobrze działał. Postanowiłem powymieniać trochę części na nowe bo od kilku lat nie zaglądałem do nich. Wymieniłem. gaźnik filtr powietrza filtr paliwa króciec gaźnika stator z iskrownikiem moduł zapłonowy cdi ac regulator napięcia...
Witam, mam problem z alternatorem w samochodzie volvo 440 (1991r) 1.7 gaźnik. Przygotowuje go wrakrace'a. Samochód kupiłem za dosłownie grosze gdyż był wybrakowany (brak wnętrza, wiązki elektrycznej itp). Jestem w trakcie odtwarzania wiązki elektrycznej potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania silnika i reszty podzespołów. Posługując się niemieckimi...
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Jakiego producenta silnik tam założyłeś? Czerwony masz na myśli jest podłączony do elektrozaworu przy gaźniku! No to sprawdź czy fioletowy nie jest podłączony do regulatora ! A biały nie jest od gaszenia do cewki zapłonowej. Podobnie jak poniżej.
Tak czytałem i zdjęcie z tego wątku, ale nie bardzo rozumiem jak należy ten regulator ustawić?
witam, mam problem z podłączeniem regulatora pokojowego Gira do pieca gazowego wiem że od pieca idą dwa kable do regulatora, ale nie wiem w które miejsce mam wkręcić kabelki. w załączniku schemat regulatora z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Jesteś pewien że to gaźnik jest przyczyną problemów. Jest to tak proste urządzenie, jedyne co tam może się popsuć to chyba tylko membrana. Zmiana gaźnika wiąże się z przeróbką połączenia go z regulatorem. Jeżeli jesteśmy przy regulatorze, masz go dobrze podłączonego.
Jeżeli regulator jest dobrze złożony i podłączony do gaźnika to silnik musi reagować na regulację śrubą, którą pokazałem na zdjęciu w poście wyżej. Wkręcanie jej powinno podnosić obroty a wykręcanie zmniejszać. Masz albo rozregulowany, albo źle złożony regulator obrotów.
Pamiętaj że akumulatora nie można rozładowywać poniżej 11V!! Bo wtedy zaczyna się zasiarczać! Znajdź ten regulator powinien mieć 4przewody, bynajmniej takie regulatory znalazłem do tej jawy. Zrób jego zdjęcie a ja zobaczę czy to taki sam. I ci powiem na których przewodach zmierzysz czy napięcie idzie z silnika a na których idzie stabilizowane do ładowania.
Kolego a jaki to jest silnik ?? To nie jest oryginalny MF 70 , nie jest to diesel jaki był w MF i nie jest to silnik MF72 benzynowy czterosuwowy . Jaki by to nie był to jest to dźwignia regulatora obrotów. W silniku gaźnikowym jest to podłączone zestawem dźwigni i sprężynek z gaźnikiem, a w dieslu z pompą wtryskową. Popatrz czy tam nie ma gdzie podłączyć...
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Masz niepodłączony do gaxnika regulator odśrodkowy, stąd brak samoczynnej regulacji.
Przyczyną jest regulator obrotów, który jest połączony z przepustnicą gaźnika za pomocą cięgna. Zapewne źle podłączyłeś
Prędzej złe ustawienie aparatu zapłonowego - brak kąta wyprzedzenia lub zacięty w tym aparacie odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta zapłonu (jest w aparacie pod przerywaczem). Jeżeli chodzi o rozrząd to w maluchu nie ma co regulować. Jedynie ustawienie zaworów - szczelina między popychaczami a dźwigienkami zaworów. Chyba coś ok 0,1 mm? Trzeba sprawdzić.
Temat do zamknięcia. Podłączenie bez regulatora - sama kopajka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Prosta instalacja, bez regulatora. Działa. Jak znajde sensowny rysunek z regulatorem + aku + rozrusznik to wrzuce, gdzieś się mi przewineło....
Możesz zrobić zdjęcia, tej instalacji? Wtedy znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli sobie przypominam, to silniki z tej serii mogą mieć czujniki paliwa w gaźniku, oleju, prądnicę, regulator prądu ładowania oraz rozrusznik elektryczny.
Witam. Rozebrałem gaźnik w kosiarce Honda HRX 537, ponieważ nie mogłem jej odpalić. Po złożeniu kosiarka odpaliła, pracuje, ale tylko gdy dźwignia gazy jest w pozycji z włączonym ssaniem (pełny gaz). Po cofnięciu dźwigni na wolne obroty, kosiarka gaśnie. Zapewne ma to związek z regulatorem obrotów. Są na nim przyczepione sprężynki, które to nie wiem...
Pamiętasz viper te grafitowe? Czasami wyciągałeś altka i pierścienie spalone, szczególnie w Trabancie, jak gaźnik przelał na alternator :)
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Jak już przetestujesz maszyne to napisz troche o osiągach i oczywiście o spalaniu :) Btw ile dałeś za te gaźniki?
Tak, ściągnąłem to ramię, żeby odłączyć cięgno podłączone do przepustnicy gaźnika. Próbowałem ustawić kąt pomiędzy regulatorem, a ramieniem mniejszy niż 90 stopni (znalazłem to na forum). Kombinowałem na różne sposoby. W dużym przybliżeniu - regulator mogę ustawić pomiędzy godziną drugą a czwartą) - po dokręceniu ramienia z cięgnami. I w tym zakresie...
Prawdopodobnie masz ustawione za wysokie obroty silnika spalinowego. Napięcie w tych agregatach zależne jest od obrotów. Gdzieś przy gaźniku powinna być śruba do regulacji obrotów, ewentualnie będzie przy dźwigni od samoregulatora. Sprawdź czy sprężynka na tej dźwigni jest założona w odpowiedniej dziurce. Ja zamiast kombinować z AVR zajął bym się odśrodkowym...
Nabyłem za bezcen, na początku odpalała, tylko obroty były strasznie wysokie, potem znajomy coś grzebał, i w ogóle nie działa ;] Cięgła są chyba podłączone prawidłowo - te podłączone do regulatora obrotów było w ogóle odpięte, podpiąłem sam, na 99% prawidłowo, w każdym razie na rysunkach, które znalazłem jest tak samo. Jak wleję troszkę benzyny do gaźnika...
Witam . Cewka jest do aparatu z zwykłymi platynkami ,nie do elektronicznego zapłonu. Pytanie 3 Trzeci przewód jest do powrotu paliwa do zbiornika. Pytanie 2 Odłamany kawałek przy dźwigni ssania służy do mocowania linki ssania ,a tak dokładniej jego pancerza. Pytanie 1 Króciec 1 służył (może się mylę)był połączony z podciśnieniowym regulatorem w aparacie...
Dlaczego chcesz wymieniać przepustnice, przecież wygląda na dobrą. Ta śrubka jest zanitowana. Tak jak pisze kolega Jenny Talia , to prawdopodobnie wina regulatora, lub sprężynek. Ten regulator, to w ogóle jest podłączony do gaźnika? Ta opaska plastikowa, to w jakim celu jest założona?
Witam Trafił do mnie silnik w stanie rozkładu, moim zadaniem jest go złożyć i uruchomić. Złożenie silnika, to nie problem, mam jednak kilka pytań. 1 - Jak ustawić prawidłowy poziom paliwa w gaźniku? 2 - Podłączenie regulatora napięcia, gdzie wpiąć przewody od alternatora? 3 - Pierścienie uszczelniające, w jakiej kolejności? To na razie tyle, reszta...
Z regulacją gaźnika raczej sobie poradzę. Tu występuję jak sądzę problem z zapłonem. Widać to dość dobrze na filmie: [youtube] https://youtube.com/shorts/HwSUr7PPl98?s... Poszperałem trochę w necie, i chyba będzie problem, żeby ori zapłon działał z gaźnikiem. Trzeba zmodyfikować tps, tak żeby pracował wraz z przepustnicą gaźnika....
Chodzi o konektor IGN w regulatorze napięcia, musi dostawać + po stacyjce, możesz sobie podciągnąć kawałek kabla z elektrozaworu biegu jałowego w gaźniku
Daj sobie spokój z tymi pomiarami, nic z nich nie wynika, ze względu na odprężnik na wałku rozrządu. Dwa szarpnięcia a masz już 4 atm jak byś pociągnął więcej to wynik byłby lepszy. To nie silnik samochodu. A regulator obrotów jest sprawny? Daj zdjęcie tego gaźnika, jak tam masz to podłączone. Jesteś na 100% pewien, że gaźnik jest nie zatkany? Powietrze...
Dzień dobry, pierwszy raz zakładam nowy temat, więc proszę o zrozumienie. Kupiłem nowy silnik Loncin LC1P96F 608CC i nie bardzo wiem, jak go podłączyć, chodzi mi o elektrykę. Z silnika wychodzi kostka z czterema przewodami: pierwszy niebieski od elektrozaworu przy gaźniku, drugi czarny od magneto, trzeci czerwony od regulatora napięcia i rozchodzi...
Pozamieniane dysze i ew. rurki emulsyjne pomiędzy gardzielami (łatwo je pomylić). Walczyłem z takim wieki temu, mając do dyspozycji dane serwisowe, ale nie dałem rady. Też kichał po dodaniu gazu choć dało się jechać. Gaźnik później trafił do innego samochodu i dopiero wtedy gazownik - specjalista od FSO zauważył błędy w montażu. Dla przypomnienia gaźnik...
Sprawdzałeś albo wymieniałeś już coś? Masz miernik? W MZtkach często uszkadzał się mechaniczny regulator napięcia, ale nie zaszkodzi sprawdzić: -diód w prostowniku(jest ich 9)-mają przewodzić w jedną stronę -wirnika- opór pomiędzy pierścieniami powinien wynosić kilka ohmów, wirnik nie może mieć zwarcia do masy -stojan- opór pomiędzy fazami powinien...
Witajcie, Kupiłem używany skuter i mam następujący problem: 1. Nie chce odpalić na zimno, np. po 12 godzinach nie używania. 2. Jak rozgrzany to odpala od razu w ciągu 2 sekund. Po kilkudniowej diagnozie stan wiedzy jest następujący: 1. Jest iskra i działa poprawnie. Tzn, jak ma paliwo do odpala. Testowane w ten sposób, że wstrzykuję benzynę strzykawką...
Myślę że regulator jest źle podłączony. A jak go podłączyłeś? Kompresja jest iskra też i paliwo również. Gaźnik był grzebany?
Tak - regulator jest podłączony przez ten bezpiecznik do jednego z bocznych konektorów. Dałem Ci duży schemat, tam masz czytelnie rozrysowany ten przekaźnik. To zwykły przekaźnik wysokoprądowy z dodatkową oprawką na bezpiecznik. Nie ma tam żadnej diody, zwykły bezpiecznik. Pobawiłem się w Picassa: http://obrazki.elektroda.pl/2178878700_1...
Witam Widzę, że mój gaźnik jest dość nietypowy - posiada 3 cięgła, i jedną przepustnicę. Kupiłem komplet naprawczy - uszczelka pływaka, iglica, uszczelki, sprężyna regulatora. Silnik do TECUMSEH120 - 200ccm pojemności. Ktoś pomoże jak założyć te cięgna ? Powiem szczerze. że nie wykonałem zdjęcia jak były założone, myślałem, że będą dostępne opisy w...
Tu nie ma cudow. Jesli rozrzad jest dobry, wyprzedzenie statyczne OK, to oproznij zbiornik i wlej porzadnego paliwa. Jeździłem na paliwie z różnych stacji- bez zmian, na 98 nie będę jeździł - koszta... Dodano po 7 Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja. Zmieniałem uszczelkę pod gaźnikiem bo rzeczywiście była licha -rozpadła się. Ciekawi mnie...
Witam ponownie. Goldwinger - byłeś blisko. Przyczynę odkryłem przypadkowo, odłączając przewód gumowy między gaźnikiem a podciśnieniowym regulatorem zapłonu - poprawa była znaczna. Po ponownym podłączeniu okazało się, że regulator zamiast stopniowo przyspieszać zapłon w zależności od położenia przepustnicy, od razu przestawiał się na maksymalne wychylenie....
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
Wyczyść dokładnie dysze w gaźniku. Ktoś pchał łapki do regulatora lub źle został podłączony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
W agregacie HONDA EM 1900x brak jest reakcji obrotów ( zwiększania podczas podłączenia obciążenie ok. 1kW i wyżej). Po prostu silnik ( regulator ) nie otwiera bardziej przepustnicy w gaźniku podczas podłączenia obciążenia.Dodam , że silnik pięknie odpala . Pod obciążeniem 400-500W pracuje i daje prąd.Na pozór wszystko OK, ale przy większym obciążeniu...
Witam - Przyszło mi dziś uruchamiać Mercedesa busa - 208 lub 210 , model bez znaczenia . Silnik benzynowy na jednopunktowym wtrysku , do tego powiedzmy gaźnika podłączono ręczny regulator przepustnicy ssania . Nie wiem w jakim celu to zastosowano i nie wiem jak się tego pozbyć . Gdy na stałe zewrę kabel plusowy tej przepustnicy , to zamyka mi ją całkowicie...
Może być regulator, bezpiecznik, akuś, stacyjka albo poplątane kable (w sensie źle podłączone). Co do dyszy, to nie jestem pewny czy cały gaźnik nie powinien być większy.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Pompa wtryskowa to nie gaźnik od malucha. Jak nie ma się narzędzi i wiedzy, to rączek się nie wkłada. Trza ją podłączyć pod maszynę i sprawdzić dawki paliwa na bieg jałowy jak i wysokie obroty. Regulator też trzeba przejrzeć.
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
Pod kołem, są cewki ładowania, ilość ich zależy od prądu jaki dają. Gaźnik, jest z elektrozaworem czy bez. Jeżeli jest elektrozawór, to jest on zasilany z układu ładowania. Nie wiem czy, w tym traktorku, układ sygnalizacji reaguje na jakieś zwarcia lub spadki napięcia w układzie ładowania, po prostu, nie mam schematu tej instalacji. Trzeba by sprawdzić...
Z uwagi na zapłon CDI akumulator nie jest mu potrzebny do działania (choć powinien być podłączony, bo jego brak grozi uszkodzeniem regulatora napięcia jak silnik odpali).
Cewkomoduł z 3 pin złączem jest sterowany sygnałem +, natomiast 7 pinowy moduł jest sterowany masą, można go podłączyć bezpośrednio do wyjścia OC czujnika halla, jak to było w starych VW z gaźnikiem i mechanicznym aparatem zapłonowym (regulator odśrodkowy i podciśnieniowy)
Regulacja przepustnicy nic nie daje w moim przypadku... Mam w takim razie pytanie, czy wężyk regulatora podciśnieniowego powinien być połączony z kolektorem dolotowym czy gdzieś do gaźnika? Stare wężyki zetlały i się pourywały i nie wiem czy dobrze podłączyłem nowe. Wężyk od odmy założyłem do gaźnika, bo nie wydawało mi się żeby miał dostarczać powietrze...
gaźnik podłączenie gaźnik podłączenie yamaha podłączenie gaźnik weber
volvo silnika nadawać president iskrzyć szczotka
pompa ciepła haier pomiar energii pralka
Wideodomofon nie przesyła dźwięku do telefonu - przyczyny i rozwiązania Tranzystor BC238 z hFE ponad 540 - czy to normalne?