każdy regulator hydrauliczny ma pokrętło do regulacji ręcznej,jest nią karbowana obudowa tego regulatora
Przecież tam są regulatory hydrauliczne, nic się nie ustawia ręcznie
Witam czy moglibymi panstwo pomoc o znalecienie materiałow na temat regulatory hydrauliczne(budowa,własnosci)bo szukałem juz chyba wszedzie i nic nieznalazłem co by mnie interesowło,szukałem juz na kazdym portalu i znalazłem tylko firmy które produkuja regulatory hydrauliczne,a potrzebuje o budowie i własnosciach??Prosiłbym o linki do stron a gdzie...
Czy nie jest to układ do zdejmowania charakterystyk dławika hydraulicznego? Wskazuje na to przepływomierz, manometry i brak urządzeń wykonawczych. M1 i M2 są to silniki napędzające dwustopniową pompę hydrauliczną (P1-pierwszy stopień, P2-drugi stopień). Pompa P2 jest bocznikowana przez zawór zwrotny. Prawdopodobnie ma to na celu zapewnienie pracy układu,...
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Witam gdzie znajduję się regulator cisnienia hydraulicznego w koparce białoruś
Ponieważ przestrzeń którą musi wypełnić olej hydrauliczny jest mniejsza.
Jest to pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o zmiennej wydajności, regulowanej hydraulicznie. Podłączenie przewodów tłocznych i ssawnych uzależnione jest od kierunku obrotów (w prawo albo w lewo). Fabrycznie - kierunek obrotów powinien być zaznaczony na korpusie, od strony napędu, prawdopodobnie będzie "w prawo". Do prawidłowe j pracy pompy potrzebny...
Jak żart jak to jest fakt o nie domykaniu zaworów przez regulatory hydrauliczne spowodowane za dużym ciśnieniem oleju. A winowajcą tylko zawór przelewowy w pompie.
Jaki ten regulator? hydrauliczny, czy elektryczny?
Trochę poczytałem o samo regulatorach hydraulicznych które mogą się zapiec, zakleszczyć. Spróbuję od razu sprawdzić sprężyny zaworów.
Jednym ze sposobów jest zmniejszenie napięcia zasilania regulatora PWM.
W niekorzystnych warunkach przez okres do około 15 sekund to dość normalne, ale jak to tak gługo trwa to może mieć to związek ze słabym smarowaniem silnika( jego nieszczelnością) regulatorów hydraulicznych zaworów, zużyciem pompy, wtryskiwaczy, nie działającym "ssaniu", pośrednio także nie działającemu cz. temperatury.
Ne serwomechanizmie jest regulator napięcia alternatora. Nowszego typu alternatory w ruskim mają regulator wbudowany. Pod kierownicą regulator hydrauliczny z [pokrętłem jest do podnośnika nie wiem musiał bym szukać do szybkości czy siły reakcji.
To "stukanie" to regulator hydrauliczny popychacza zaworów, na razie bym się tym nie martwił, dopiero jak zacznie walić na rozgrzanym silniku trzeba wymienić.
Nie łudź się że to tylko uszkodzony popychacz hydrauliczny, najprawdopodobniej masz wypalony zawór. Uszkodzony regulator hydrauliczny powoduje brak prawidłowej kompensacji luzu, czyli zawór "klapie".
reksie 2.0 mają regulatory hydrauliczne i cała zabawa polega na tym ze jak masz zabardzo zurzyty olej albo za niskie ciśnienie to nic nie zrobisz :) jak rozpoznać regulator hydrauiczny ?? bardzo prosto wygląda on jak walec o średnicy gdzieś 15mm i na samym czybku w miejcu styku z "kołyską" ma tłoczek o średnicy 10mm wystający na jakieś 5mm gdy jest...
...do tego dojdzie nagar ze ścianek bloku itd może to spowodować nawet zablokowanie kanałów olejowych np tych do głowicy i przytarcie lub zatarcie wałka rozrządu ,zablokowanie regulatorów jak hydrauliczne , itd. A ja dotąd myślałem, że olej, zanim trafi z pompy oleju gdziekolwiek, m.in. do kanału olejowego głowicy, jest filtrowany i zostawia zanieczyszczenia...
Wstawiłem auto do mechanika. Mechanik stwierdził że w tym silniku nie ma regulatorów hydraulicznych, tylko zwykłe szklanki!!! Co Wy na to ? Jak to w końcu jest , Silnik SPJA , regulacja zaworów poprzez wymianę szklanek różnej wysokości czy samoregulatory hydrauliczne
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Ze strefą nieczułości jest już zonk, szczerze to nie mam pojęcia jak to ugryźć. Pomiędzy wyjście Twojego układu, a regulator hydrauliczny powinieneś włączyć element odfiltrowujący drobne zmiany poziomu w okolicy "0". Brzmi to skomplikowanie, ale jest proste w wykonaniu: Takim elementem są np. dwie diody impulsowe połączone odwrotnie równolegle. odfiltrują...
Samemu nie będzie łatwo to wyregulować - potrzebny będzie Ci zestaw płytek lub precyzyjna szlifierka. A tak w ogóle to czy ten silnik nie jest na "szklankach" czyli samo regulatorach hydraulicznych?
Kompresja, regulatory hydrauliczne, korbowód zgięty... 🤔 pewnie nie sprawdzone.. Mechanik stwierdził że wtryski lub pompa, więc zostało wymienione Rozwalają mnie takie naprawy. Ktoś coś strzeli, ktoś inny wymieni pół silnika, żadnej diagnozy, żadnego pomyślunku. Części wymienione, problem został.
Na jakie płytki??? Regulatory hydrauliczne nawet puste nie dają tyle luzu, żeby fruwały popychacze, chyba że coś nie tak z sumarycznym luzem wstępnym. Zamiana szklanek na te bez hydrauliki to milowy krok do tyłu.
marek49ae coś tam świta, ale nie wiadomo gdzie... Jest sobie taki regulator hydrauliczny (tzw. black box :)) przy pedałach sterujący hydrostatem i obrotami silnika. Do sprawdzenia ciśnienia na sterowaniu. Rozdzielacz hydrauliki roboczej nie ma tu wielkiego znaczenia.
Tam są hydrauliczne regulatory mimo że ma śruby do regulacji.
Tak sobie myślę że u ciebie musiałbyś do wewnętrznej strony felgi zamocować wieniec rozrusznika, a silnik hydrauliczny zakończony współpracującym z wieńcem kołem zębatym na przesuwce Żadne takie. Piach, błoto i odslonieta przekładnia zębata, to wytrzyma kilometr. Zresztą totalnie bez sensu jest napedzanie tylko jednego koła przy osi kierowanej. Chyba...
:-) Tych popychaczy się nie ustawia, one ustawiają się same. Przy czym tak jak pisze kolega powyżej jak regulator hydrauliczny jest uszkodzony to uwali wałek rozrządu i będzie kicha. Wymień olej i jak nie ma stuków to powinno być dobrze. Pozdro
Możliwe że ten hałas zanim zacząłeś remont to był objaw uszkodzonych regulatorów hydraulicznych ! Jaki był zalany olej ? Może być że było 3 litry oleju i litr moto doktora teraz się napełniły i nawet diabeł ich nie opróżni ;-) Albo mechanik zapomniał dokręcić głowice lub dać uszczelkę :-)
Co do gazu to się nie zgodzę bardzo dobrze jeżdzą na gazie tylko : one nie mają samo-regulatorów hydraulicznych tylko płytki które niestety są obsługowe i co jakiś czas należy zajrzeć pod pokrywę i pilnować aby były takie luzy jak serwisówka przewiduje bo gdy jest za ciasno niestety się wypalają a jak za luźno uporczywie klepią.
Problem opanowany uszkodzony hydrauliczny regulator luzu zaworu wydechowego
Zajmuję się gażnikami Aisan podaj więcej informacji -stuki podejrzewam regulatory hydrauliczne - sprawdz przewody podciśnienia - sprawdz sondę Lambda - regulację wolnego biegu i tzw "szybkiego" wolnego biegu - silnik krokowy czujnik wolnego biegu stele proszę o kontakt
Są elektrozawory hydrauliczne NC zamknięte ale do wysterowania i tak trzeba regulator temperatury. Trzeba policzyć co wyjdzie lepiej.
A może mierzył ktoś luzy zaworowe? Te silniki mają do regulacji szklanki i nie ma w nich samo-regulatorów hydraulicznych. Ja mam w Zośce Z18XER 103kW, różni się tylko dwoma wariatorami, na ssaniu i wydechu. Przed montażem gazu mierzyłem luzy i wyszły fabryczne (s-0,35, w-0,25), po 40kkm mam 20% mniejsze (s-0,3, w-0,2), na wszystkich mn.w. po równo....
witam jak mozna zrobic smarowanie do Sprężarki dwucylindrowej od Jelcza typ 440 HS 21. na 4 stronie bylo napisane ze ktos zastosowal pompe hydrauliczna z regulatorem cisnienia czyli moze to byc pompa olejowa samochodowa tylko jaka nabije 3 at?
Pozycjonery zaworów hydraulicznych tzw zawory proporcjonalne. Głowica regulatora sterowana el.sygnałem analogowym . Układ wykonawczy oparty o el.zawory pneumatyczne. Np.: 1. Schubert & Salzer Digital Positioner 8048 , 8049 2. Fisher FIELDVUE DVC6200 Digital Valve Controller Napęd pneumatyczny + kontroler elektryczy steruje pozycją zaworu hydraulicznego....
Regulatory hydrauliczne zaworów - objaw po dwustu tys. km powinny juz dać o sobie znać : ja takim Audi jeździłem około 100 tys i go sprzedałem i gość dalej pomyka, powinno się to naprawić/wykasować luz. Pojedz do mechanika a wszystko na ten temat ci powie... tak czy inaczej po cgwili od zapalenia silnika pocyka i zawsze przestanie. Dodano po 1 Regulatory...
Napisz jaki model quada masz i rok produkcji. W quadach zwykle występuje alternator trójfazowy + prostownik zintegrowany z regulatorem napięcia.
Są takie silniki , bo takie jest dostępne napięcie . Np. w samochodach do napędu pomp hydraulicznych .
Wałki są w cenie 123-175 zł. a regulatory hydrauliczne 50 za szt. Można to zrobić bez zdejmowania głowicy (wyjąć regulatory długą pincetą) a wałek zprzodu po demontażu pokrywy, koła pasowego a przede wszystkim zderzaka. Ja u siebie po dwóch kolejnych wymianach w ciągu 3 tygodni musiałem zdiąć głowicę i sprawdzić zawory czy nie haczą , wyczyścić kanały...
A gdy próbowałeś wyjeżdżać pod tą górkę to jak miałeś ustawiona prędkość szybciej czy może wolniej wiesz chodzi mi o ten regulator prędkości hydrauliczny.
Tu masz taki zaworek z wyłączaniem http://bezdotykowa.pl/elementy-hydraulic... Chińczyk za Włoskiego VTR-3 z włącznikiem trzeba zapłacić koło 250-270 zł. A ceny części do Wap czy ALTO NILFISK szokują chyba każdego, jak i do klonów alto czyli sthili.
Nie jestem expertem ale chciałbym ci doradzić abyś rzucił okiem na element podparcia dźwigni wygląda jakby był to hydrauliczny regulator luzu dźwigni popychającej zawór to by wyjaśniło sprawę stuków
Jeśli aż tak przeszkadza gaśnięcie to może zmodyfikować układ hydrauliczny i zastosować zamiast EHAB ELAB z pompy Mercedesa EDC z regulatorem RE33
Sprawdź na tabliczce znamionowej, może jest podana moc grzałki. Przewód jednożyłowy wewnątrz urządzenia może być OK. Tylko również pamiętaj o mocy jaką ma przenieść. Jeżeli chodzi o termostat to ten wygląda w miarę OK ale zastosowałbym dodatkowy stycznik i szeregowo obecny termostat na wypadek awarii czujnika lub regulatora
Hej. Nie wiem czy Ci to pomoże ale ja wiele lat temu w CC 900 z wtryskiem jednopunktowym, miałem podobne objawy. Przyczyną były hydrauliczne regulatory luzu popychaczy. Po ich wymianie i zalaniu olejem syntetycznym (fabrycznie lany zwykły), przestał dzwonić.
Mówisz Kolego o czymś takim?: http://obrazki.elektroda.net/40_12629140... Zluzowanie koła pasowego NIE zatrzyma pompy olejowej. Skąd wiesz że pompa nie pracowała? Regulatory oczywiście hydrauliczne,także napinacz łańcucha rozrządu.Możliwe że przy braku ciśnienia i "słabym łańcuchu"przestawia Ci rozrząd.
Co steruje tym mieszaczem podłogówki? Jest tam jakiś regulator pogodowy z czujnikiem temperatury zewnętrznej? Zaraz za kotłem jest zamontowane sprzegło hydrauliczne, a za sprżegłem dwie pompy, jedna do obiegu grzejników bez mieszacza, a druga do podłogówek z mieszaczem, wyposazonym w siłonik elektryczny sterowany sterownikiem pogodowym?
Kocioł zachowuje się prawidłowo, hydraulika działa. Serwo jest przestawiane trzpieniem czujnika przepływu cwu (zespół wodny). Przestawienie powoduje załączenie pompy za pomocą mikrołącznika M3 zamontowanego na serwie. Serwo to jest zawór hydrauliczny rozdzielający. W stanie spoczynku jest on ustawiony na pracę co. Jeżeli będzie żądanie pracy na co to...
Kompensatory hydrauliczne(hydr. regulatory luzu/popychacze hydrauliczne) są w miejscu tak zwanych szklanek popychaczy,stykaja sie one bezposrednio z krzywkami wałka rozrządu. W te kompensatory wchodza dolne konce lasek popychaczy.Góra rozrządu tzn.klawiatura w tm-ach nie różni sie od zwykłego rozrządu.
witam, tam są regulatory hydrauliczne zaworów, raczej nie odnich bym zaczął tylko od sprawdzenia cisnienia doładowania, mogło puścić uszczelnienie turbiny, ale miałem 2 tyg temu taki przypadek ze pusciła uszczelka głowicy w okolicy kanału doprowadzajacego olej do głowicy i lał sie olej tak ze wygladało to na turbo, mozliwe ze odmą rzuca do dolotu, mozna...
Chciał zaistnieć to zaistniał. Jakis czas temu spotkałem się a takim przypadkiem iż pewien gość nie doczytał w instrukcji że należy zmieniać olej. Przejechał skodą około 70 tys kilometrów. Ale był używany głównie w mieście. Swojego czasu był opisany przypadek z fordem. Klient płacił za wymianę oleju a tak naprawdę tylko za pieczątkę że wymieniono. W...
ja miałem tak, że hydrauliczny regulator luzu zaworowego się popsuł i zaworki były zbyt ciasno! efekt taki sam!!!
Nie dławiłem układu przy samym siłowniku. W zasilaczu hydrauliki znajduje się regulator przepływu na powrocie.
Pomiar: - temperatury oleju, także układ do podgrzewania, chłodzenia oleju hydraulicznego do 50-60 stopni, - ciśnienia przed i za zaworem zwrotnym, - wydatku (przepływu), Zabezpieczenia: - zawór bezpieczeństwa, przelewowy, - zawór kulowy do odprężania instalacji, jeżeli zawory będą często wykręcane przez "laików", - regulator przepływu, Najlepszym dla...
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
witam z tego co mi wiadomo to sa tam hydrauliczne regulatory zaworów (tzw. szkalnki) takie pytanie z którego roku jest to Palio? pozdrawiam
W proporcjonalnych zaworach hydraulicznych na napięcie stałe nakładana jest składowa zmienna około 20Hz celem poprawienia liniowości. Amplituda i częstotliwość regulowane, również prąd min. i max.
Jeszcze jedno pytanko, jak się ustawia zawory bo czytałem wiele na forum i były różne odpowiedzi jedni pisali że się nie ustawia bo są hydrauliczne a drudzy znowu że się ustawia bo przecież jest regulacja ale najpierw trzeba wicisnąc olej z tych hydraulicznych regulatorów tak więc sam nie wiem .
Ostatnio miałem b3 na tapecie, podobne objawy, dodatkowo nierówna praca wolnych obrotów i przymulony silnik, spalanie 18 l na 100 km. Do wymiany : czujnik temperatury /niebeski/, regulator elektro-hydrauliczny i padnięta sonda lambda. Rozdzielacz przyciera się przy jezdzie na gazie.
nie piszesz ktore zawory sie podwieszaja i jaki przebieg ma twoje auto ,ale wedlug mojej wiedzy przyczyna napewno nie jest pompa olejowa ani hydrauliczne regulatory luzu ,w twoim silniku jest zamontowany zawor -arg- ktory czesc spalin wpuszcza spowrotem do kolektora ssacego i po dluzszej eksploatacji trzonki zaworow zarastaja nagarem jak rowniez kanaly...
(at)livekiller - jak kto lubi można podłączyć pod szybę tylną tyle, że osobiście dość często korzystam z tego spryskiwacza... Ten hydrauliczny regulator już prawie nie działa - zakres mu się drastycznie zmniejszył :) myślałem, żeby zrobić to na serwach modelarskich ale jakoś na razie jeżdżę i tak chyba zostanie...
No to dlaczego nie pracuje? Zawory wydechowe się nie otwierają? jak dostanie obrotów o zwiększy ciśnienie oleju to hydrauliczne regulatory zdołają popchnąć zawór?
manta te kasatory to masz na myśli hydrauliczne regulatory zaworów ?? i dlaczego mam ich nie zamieniać miejscami ?? jak będą dobre nie zurzyte ??
pomierz sobie ciśnienie cylindrów . w tych silnikach lubia zdychać hydrauliczne regulatory luzów zaworowych i wałki rozrządu . Jak pomierzysz i wyjda niskie to bedziesz wiedział ze mechanika a jak bedzie ok to juz dolot i elektronika . Pozdro
Wymieniłem pompe hydrauliczną i regulator przepływu oleju DTA -000 i ręce mi op adają ,niema żadnej poprawy w kierowaniu na wolnych obrotach ,gdzie szukać przyczyny ,może orbitrol ma pewny zawór przelewowy?
Witam chcę przerobić swoją miniładowarkę z napędem tradycyjnym to znaczy poprzez skrzynię biegów na napęd hydrauliczny. Napęd ten składał by się z dwóch silników hydraulicznych orbitralnych o chłonności 100cm3 i około 12kw, rozdzielacza jednosekcyjnego i pompy hydraulicznej. I tu jest moje pytanie jak w takim układzie sterować prędkością obrotów silnika...
to wiem ale drogi kolego zawory na cylindrze który ma cykl zapłonu czyli tłok w pozycji GMP to zawory maja zamknięte a nie ok 1.5mm otwarte czyżby zatarł się regulator ????
Jeśli to stukanie trwa ok. jednej dwu sekund po uruchomieniu zimnego silnika, a silnik posiada hydrauliczne regulatory luzu zaworowego, to niewątpliwie do wymiany są te regulatory.
Jeżeli nie chcesz ingerować w układ hydrauliczny. Przenieś regulator na piętro, kocioł będzie w,,widział"górę, tam gdzie jest potrzebna wyższa temperatura wody grzewczej(grzejniki). Temperaturę na parterze nastaw na mieszalniku podłogówki. pozdrawiam
Czy masz w silniku zaworu hydrauliczne? Moze regulator ktorys sie konczy?
Czy silnik wyposażony jest w odśrodkowy regulator obrotów?
Sam potencjometr jest tylko jednym z elementów tak zwanego regulatora prędkości silnika hydraulicznego. I choć sam potencjometr będzie sprawny, to może być uszkodzony sam regulator obrotów silnika (napędu) pompy hydraulicznej (układ elektroniczny który to odpowiada z jaką prędkością pracuje silnik pompy) Jedyne co mogę podpowiedzieć to: Trzeba by dotrzeć...
No właśnie nie do końca jest to linia prosta , choć może jak byś spojrzał prostopadle na krawędź to może tak się wydawać . Jak się uzbroisz w cierpliwość to po niedzieli ,któregoś dnia powinienem być u kolegi . On kupił miesiąc temu takie same śmigła to może uda się zrobić jakieś dokładniejsze zdjęcia . Co do mojego wiatraka tu masz prawie wszystko...
Poszukuje informacji na temat regulatora proporcjonalnego całkującego różniczkującego w układach automatyki. Prosiłbym też o przykłady zrealizowane na elementach hydraulicznych, pneumatycznych i wzmacniaczach operacyjnych.
Kompresji też może na gorąco brakować. Zmierz ciśnienie sprężania na zimno i na gorąco. Jeśli na gorąco będzie iskra, a ciśnienie sprężania na gorąco będzie niższe niż na zimno, to podejrzane są hydrauliczne regulatory luzu zaworowego.
nie jestem pewny ale moze hydrauliczne regulatory zaworow musza sie napelnic olejem i dopiero wtedy zapali.pozatym zeby zmierzyc cisnienie w cylindrach silnik powinien byc zimny i wcale wczesniej nie musi odpalac.
Mam taki nietypowy problem - muszę zastąpić uszkodzony sterownik który steruje pracą urządzenia hydraulicznego złożonego z silnika spalinowego pompy i siłowników. W układzie są dwa elementy wykonawcze - nastawnik obrotów silnika i wydajności pompy. Układ ma za zadanie utrzymywać zadane obroty silnika dla różnych obciążeń. Pomiar obrotów odbywa się przez...
Witam jest to 1998r czyli jest to Terrano 2 luzy zaworowe są ustawiane hydraulicznie wiec tam nie ingerujemy dopóki samo regulator nie zacznie sprawiać problemów. A jak zacznie sprawiać problemy to zostaje nam go wymienić na nowy.
Jakiego sklepu, hydrauliczny? Bo ktoś tu pisał że rolniczy...nie wiem gdzie tego katalogu mam szukać?
Ad.1- Sprawdzić mocowanie silnika (poduszki) i mocowania układu wydechowego (od tego zacząć) Ad.2- Mogą to być regulatory hydrauliczne zaworów w głowicy Ad.3- Nagrzewanie w tym autku (przy obecnej temp.) jest zjawiskiem całkowicie normalnym. A co do początku tematu ( chodzi o dolewanie oleju do silnika), to w tych seatach występuje często różnych drobnych...
Czy regulator ciśniena obrotu wieży z wersji budowlanej można założyć do wersji rolniczej
Niestety nie wiem czy dzieli procentowo to co wpływa czy zawsze daje np. 10litrów na jedno wyjście póki na zasilaniu pompa podaję ponad tą wartość. Patrząc ogólnie na dzielnik wygląda na to że procentowo. Na pewno regulatory przepływu do silników hydraulicznych dają wartość w litrach bez względu na to co w niego wpływa a nie w procentach.
Podaj więcej danych. Jaki układ hydrauliczny? Jakie wysterowanie? Pogodówka? Jaki regulator wewnętrzny?
Zawór hydrauliczny i siłownik do pił taśmowych , reszta w google
Clio_III_F.F.R. - nie bawiłbym się w przekładki, rozbiórki, zapomnij o spawaniu tego miejsca. Kup coś z gwarancją rozruchową, koniecznie ten sam symbol 074. Popytaj na forum'ach Clio, może ktoś przywozi tanie auta z Anglii, sprawdzisz nabywaną skrzynię przed demontażem. Wg mnie rozsądna używana skrzynia 1000-1400 zł vs naprawa 3-4 tys zł. Sprawdź ceny...
Steryd3 napisał: Oczywiście że ma sens. A skomentujesz to jeszcze raz w oparciu o dane czasowe wyżej? Nie wiem do czego dokładnie mam się odnieść... Wiadomo, że taka regulacja w oparciu o regulator wyposażony w algorytm PID w takim przypadku odbywa się poprzez okresowe włączanie i wyłączanie po jakimś czasie a ściślej mówiąc będzie wykorzystana modulacja...
Cały rozrząd zmieniłeś czy tylko regulatory i zawory??
Witam. Kupiłem i przyciągnąłem escorta (1,6 ZETEC) z uszkodzoną elektroniką, ale ponieważ posiadałem model z tego samego roku (tylko mocniej skorodowany i bez klimy) więc przełożyłem komputer, immobilajzer i stacyjkę ... ruszył. Jednak mój stary ford miał o niebo lepsze przyspieszenie niż ten ... ten jest wołem. Przełożyłem dodatkowo przepływomierz...
Pompa/silnik z 1 i 2 zdjęcia na pewno pracowała jako silnik w zwijarce liny dźwigu 10 t na Jelczu ,a z 3 zdjęcia pracowała jako pompa do rozkładania podpór w takim razie mamy odczynienia z silnikami hydraulicznymi i ma to wtedy sens ... po prostu źle sformułowałeś nazwę, jeżeli praca ciągłą w układzie chłodnica obowiązkowa. Enkoder ? nie wiem jak bardzo...
Witam. Koniecznie kocioł 1 funkcyjny i zewnętrzny zasobnik minimum 120L. Cyrkulacja jak najbardziej wskazana. Te kotły z wbudowanym zasobnikiem mają ograniczone przepływy oraz zasobniki niewielkie co przekłada się na fakt że tak czy owak po jakimś czasie grzeją przepływowo a to nie zapewnie komfortu gdy otworzymy 2 lub 3 krany. Bufor to bzdura, osobiście...
Nie ruszaj tematu przez jakiś czas. CC-700 posiada hydrauliczne regulatory luzu zaworowego. Czasmi zdarza się że wypłynie z nich olej i w trakcie rozrucju nie od razu zostanie zassany olej z obiegu. Mam CC-700 po przebiegu 250 tyś. i jeżdzi bezawaryjnie. Pozdrawiam.
Obroty silnika hydraulicznego można by jeszcze regulować automatycznym regulatorem przepływu, było by to rozwiązanie najbardziej optymalne na które obroty silnika diezla nie miały by większego wpływu.
Nie znamy ciebie, nie znamy twego samochodu, nie znamy poprzedniego właściciela. A ty oczekujesz rzeczowej odpowiedzi. Generalnie olej o wysokiej gęstości jak dla silnika współczesnego. W zimę mogą wystąpić problemy z rozruchem lub nawet niedosmarowanie. A jeśli do tego dodamy hydrauliczne regulatory to może być całkiem niedobrze. Zadeklaruj cokolwiek...
Jeżeli brak sterowania zewnętrznego prędkością obrotową to takowe znajduje się wewnątrz obudowy pompy wtryskowej (regulator odśrodkowy). Zastosowanie dodatkowego aktuatora może być problematyczne. Z własnego doświadczenia poleciłbym Tobie spróbować zmiany lepkości oleju w pompie wtryskowej i regulatorze odśrodkowym (lub sprawdzić czy tam w ogóle jest...
Rozumiem, ale jak osiągnę dokładność 20 kg to wystarczy. Poza tym regulator przepływu będzie cały czas pod ręką.
1) Zbyt mała ilość oleju w hydraulicznym układzie wspomagania kierownicy. 2) Zapowietrzona przekładnia kierownicza i układ hydrauliczny. 3) Załamujące się chwilowo lub zgniatane przewody hydrauliczne przekładni kierowniczej lub pompy wspomagania 4) Zatykający się czasami króciec wylotowy (zasysanie pompy) zbiorniczka oleju 5) Przejściowo zbyt mały wydatek...
No dobrze. Wykres fajna sprawa ale może dowiemy się czegoś więcej o samej instalacji grzewczej? (Grzejniki czy podłogówka? Grupy pompowe bądż jakieś sprzęgło hydrauliczne? Czy w instalacji istnieją jakieś regulatory temperatury dla stref grzewczych? Moc kotła? )Mniemam że kocioł jednofunkcyjny i grzejemy zasobnik z tego co piszę na wykresie. Pozdrawiam.
Dziękuję za pomoc. Prace postępują , głowicę robi specjalista ( koszt 800zł ) lista części już zrobiona , ale jest jeszcze kilka spraw : 1. Jaka jest fizyczna różnica między AZQ a BZG bo mam książkę do tego pierwszego i nie wiem czy mogę się na niej "opierać" ? 2. Czy jest różnica między hydraulicznymi regulatorami zaworów ssących i wydechowych bo wydaje...
Regulacja płynnej prędkości wysuwu za pomocą sygnału elektrycznego tylko rozdzielaczem/regulatorem proporcjonalnym. Inaczej nie ma, albo zawór proporcjonalny albo regulator mechaniczny (ręczny)
regulator ciśnienie hydrauliczny hydrauliczny regulator przepływu hydrauliczny regulator przepływ
seicento klema komora rezonansowa czarny ekran lenovo laptop
philips poziomy pasek philips poziomy pasek
Rezystancja czujnika NTC przy 20°C - jak zmierzyć? Citroen C5 2.0 16v 2004 - Nierówna praca silnika po postoju