Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Nie jestem jupiterem , ale domyślam sie , ze jest to wtrysk mechaniczny , a pytający mial na myśli regulator ilości paliwa , a nie cisnienia paliwa.Chyba , że zle sie domyślam ..
Witam jak w temacie czy ktoś przerabiał ten błąd P0004 ,z wyszukanych informacji jest to,, Wysoki poziom w obwodzie sterowania regulatora ilości paliwa ,, czy kto może wie który to zawór? auto kopci
Brązowo-żółty. Regulator ilości paliwa (na pompie), po włączeniu zapłonu 9,3V po czym przechodzi na 11-14V.Gdy silnik pracuje na jałowym, napięcie ok 2V, na oscyloskop.
Witam! Rzeczywiście jak się wydaje jest to silnik 1,8 (bo takie były montowane w GTI z tych lat). Ma on wielopunktowy wtrysk paliwa K-Jetronic z dodatkowym wtryskiwaczem rozruchowym,który powinien wtryskiwać mieszankę tylko przy odpaleniu. Czas pracy wtryskiwacza rozruchowego uzależniony jest od temperatury cieczy chłodzącej (ok. 12 s przy -20 st.C;...
Witam tak jak w temacie spali l się 3 razy bezpiecznik f 22 w skrzynce koło silnika po założeniu nowego ok a następnie wyskoczyły błędy PO778 regulator ciśnienia paliwa PO748 regulator ilości paliwa w układzie pompa wysokiego ciśnienia na dopływie silnik nie odpala!! po wyczerpaniu akumulatora niestety po120 potencjometr zespołu pedału przyśpieszenia...
Witam serdecznie., Problem mam z Oplem omegą B 2,5 TD, problem polega na tym, że samochód odpali, a za chwilę zgaśnie. Po podłączeniu samochodu do komputera pojawił mi się błąd 61 czujnik przesuwu regulatora ilości paliwa - nieprawidłowy sygnał. Sprawdzałem pompę paliwa w zbiorniku i teraz moje pytania, jaka powinna byś nominalna wartość ciśnienia z...
Nie ma uniwersalnej odpowiedzi na to, jaką krzywą grzewczą ustawić. Tutaj wybór należy do użytkownika. W regulatorach pogodowych chodzi przede wszystkim o komfort , użytkownik określa jaką temperaturę chce uzyskać a regulator ma tak sterować kotłem, aby było ciepło - tak przy +5 jak i przy - 20. A nie w celu oszczędności gazu. W celu oszczędności gazu...
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
Pompa załanczana przez sterownik silnika poprzez podanie masy na przekaźnik pompy. Wydajność determinuje konstrukcja pompy. Ciśnienie paliwa jest regulowane przez regulator ciśnienia zamontowany na końcówce szyny paliwowej wtryskiwaczy. Regulator posiada korekcję podciśnieniową. Ilość paliwa dostarczanego do spalania jest regulowana czasem otwarcia...
Tak kolego. Regulator do wymiany bo przez niego mogą ubywać spore ilości paliwa. Pozdrawiam.
nie nazywajmy dwóch 120W paneli jakąś instalacją... Musisz zrozumieć - niezależnie od ilości Wat w panelach, to zawsze będzie instalacja, tylko albo w małej skali, albo w dużej skali. Ale zasady pozostają te same. I pamiętaj, bo nie jest to w ogólności dla wszystkich oczywiste - przeczytać ze zrozumieniem, od deski do deski , wszystkie manuale ;) Zamontuję...
Po coś sie uczepił tego regulatora? I tak go nie sprawdzisz bo nawet żeby go otworzyć i zamykać potrzebny jest generator PWM. Jedynie co możesz zrobić to wykręcić ,obejrzeć czy nie ma np. opiłków w układzie i czy np. oringi sa ok. i tylko podmienić go możesz. Może być on uszkodzony ale równie dobrze paliwo może nie dopływać w wystarczającej ilości do...
Skoro immo nie puszcza to komp odciąłby zarówno zapłon jak i wtrysk! Odcinając wyłącznie zapłon komp "decyduje się" na uszkodzenie katalizatora. Zanalizowałem pierwszy post. Zauważyłem, że jednocześnie silnik zalewa się paliwem, ale startuje na samostarcie. Czyżby coś z zapłonem - nie może zapalić benzyny, a zapala samostart? Skoro nie może zapalić...
No właśnie tez mi się wydawało że silnik pracuje nominalnie i napedza prądnice z prędkościa adekwatną do ilości biegunów i tyle I za to odpowiada regulator obrotów. ale w sepcyfikacji jest ilość pobieranego paliwa w zależności od obciażenia , a obciążeniem jak mniemam są podłączone odbiorniki elektryczne. I dokładnie tak jest. Podłączone pod generator...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
(at)misiozol Twoja teza twierdzi aby palnik na syfol zżerał wszystko niczym wygłodniała koza 🐐 Ale idąc tym tropem, zauważ że w tym temacie nastąpiła ewolucja :) każdy próbuje udoskonalić swój palnik :) Wracając to twoich słów że nie mając pompy zębatej z regulacją przepływu (jeszcze takiej nie widziałem, jedyna możliwość regulacji przepływu...
za wysokie obroty ,duże spalanie prawie że kapało z rury paliwem, b.ciężko odpalałpo oględzinach mechanizmów wykonawczych nie stwierdziłem żadnej awarii. Bez kodów błędów, bez oznak awarii mechanicznej i elektronicznej. Podciśnienia dobre elektrozawory dobre. Usterka zlokalizowana - paliwo dodatkowo w małej ilości przedostwało się przez zawór regulatora...
Jeżeli nie zostały zamienione przewody od zbiornika to należy sprawdzić regulator ciśnienia paliwa, czy po zdjęciu wężyka od podciśnienia nie znajduje się tam paliwo, najlepiej wykonać po załączeniu pompy paliwa wówczas paliwo zacznie się wydostawać z zaworu i należy chwilę obserwować bo skoro auto jeździ to nie będą to duże ilości.
Piotrmarczak. to nie ten czujnik. To co podałeś jest prawdziwe dla elementu podającego info dla ECU. Dla wskaźnika w liczniku rezystancja o ile dobrze sobie przypominam jest o połowę mniejsza. (at)darek127 Czy wskaźnik ilości paliwa też zawyża? Jeśli tak, sprawdź regulator napięcia z tyłu licznika.
No widzisz i od tego trzeba było zacząć. Jak widać instalacja wykonana jest prawidłowo. Jest kocioł gazowy, prawdopodobnie kominek z płaszczem wodnym lub dodatkowo kocioł na paliwo stałe, jest sprzegło hydrauliczne, są oddzielne pompy obiegowe dla podłogówki oraz grzejników. Jest moduł rozszerzający do kotła Vaillant sterujący pompami oraz zaworem mieszającym...
Posiadam piec na groszek firmy xxx. Od czasu kiedy go uruchomiłem zauważyłem wytwarzanie się dużej ilości sadzy w piecu. Wciągu 24 h jest około 1 cm na drzwiczkach sadzy. Paliwo jest najwyżej klasy. Jestem tego pewien. Proszę o jakiekolwiek wskazówki. Średnica komina 20 cm. Regulator temperatury to komputer firmy Perfekt. Ilość powietrza - 50 % Temperatura...
Problem został rozwiązany. Przyczyną okazał się regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia. Odpalajac iste uruchomiłem test układu paliwowego (po numerze błędu) i program wykonał test ilości i ciśnienia paliwa. Wynik końcowy odbiegal od normy. Wartości maksymalne ciśnienia paliwa były przekroczone, a wartości minimalne zaniżone. Ista jednoznacznie...
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Dzisiaj rozmawiałem z kolegą pracującym na jednej ze stacji, powiedział: ''przecież nie ma różnicy na której stacji tankujesz, w większości paliwa dostarcza jeden dystrybutor". Pojechałem na pewną markową stację i zalałem ich firmowe paliwo 98 na prawie pusty zbiornik. Za przysłowiowe 50zł miałem całe 8,2litra :D plus to co w zbiorniku może ze 3l. Po...
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Dziękuje za wyjaśnienie Dodano po 3 Czy taki agregat jest dobry i wystarczający? AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY BARRACUDA 5,5kW 3F DANE TECHNICZNE Moc maksymalna : 5,5 kW Moc znamionowa : 5 kW Moc silnika : 13 (KM) Głośność silnika tylko 72dB (A)/7m Napięcie wyjściowe : 230V, 400V - 50 Hz, 12V Pojemność baku : 25 litrów Paliwo : benzyna => 95 oktanów Waga : 93...
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Podanie większej dawki samego tlenu spowoduje natychmiastowe wypalnie dziury w tłoku (efekt cięcia palnikiem) sam tlen jest silnym utleniaczem a występujący w komorze rozkład podtleneku azotu nie podnosi samego tlenu tylko mieszanki tlen-azot. Wzrost temperatury spalania występuje też z nitrem szczególnie gdy nie dostarczymy wiekszej ilości paliwa w...
17569 czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa 17569Czujnik ciśnienia doładowania Ale jego pod-kod P 1161 - Throttle position copy. / Niewłaściwe położenie przepustnicy dławiącej powietrza. Usterka związana z układem: pomiaru powietrza lub paliwa (mieszanka paliwowo-powietrzna). Znowu Vag opisuje inaczej - 1161 - - - - - 0489 Stopień...
kkknc Wszystko pięknie wiem już jak wyjąć sekcję tylko jest jedno ale . Maszina wczoraj definitywnie wyzionęła ducha odpaliła z opalarki i jechała całkiem żwawo i po 100 metrach jak nożem odciął zeszła z obrotów i zgasła mimo gazu wciśniętego w podłogę , żeby cholerę z holować musiałem odkręcić przedni wał napędowy uniosłem tył gliwikiem i zepchłem...
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
W tym momencie zwalają mnie z nóg następujące dwie kwestie: (-) Odkrecony przewod Listwa-wtrysk nie podawal zadnego paliwa. (-)Jutro sciagne obudowe rozrzadu i moze to mi cos zasugeruje. Czy dobrze zrozumiałem, że odkręciliście przewód bardzo wysokiego ciśnienia pomiędzy zasobnikiem (7), a wtryskiwaczem (5) i następnie uruchamialiście silnik? Matko...
Jestem zwolennikiem odłączania pompy. Dlaczego? Z prostego powodu - w czasie pracy silnika na LPG pompa nie jest potrzebna i w jakim celu ma się zużywać i pobierać prąd? Sama jej praca podczas jazdy na gazie nie jest problemem, ponieważ regulator ciśnienia paliwa i tak jego nadmiar odprowadza powrotnym przewodem do baku, a pompa ma identyczne warunki...
Renault Master 3.0 DCI 140 KM 2006r. Witam, jak w temacie, autko stoi noc, wsiadam rano i musze nim kręcić i kręcić, dodając pulsacyjnie gazu, i kręce go tak z 4-5x aż mi się zapalają kontrolki STOP-u i silnika, i powtarzam to j.w 4-5x aż odpali. Czasami bywa że rozładuje akumulator i nie odpali. Zauważyłem również że kwestią w ilości prób odpalania...
Witam. Od dłuższego czasu ogrzewam różnymi piecami z różnym skutkiem kilka garaży. Tej, na szczęście kończącej się, zimy powstał projekt zbudowania konkretnego pieca nadmuchowego zasilanego paliwem stałym. Na początku miała to być zwykła sześcienna koza o wymiarach 350x350x350mm ale jednak zachodzi potrzeba ogrzania większej ilości pomieszczeń. Budowa...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
P0230 - obwód główny pompy paliwowej. Błąd sporadyczny. P00CC - niskie napięcie w obwodzie sterowania napięciem zasilania elektrozaworu regulacji ilości paliwa. P00C8 - obwód sterujący napięciem zasilania elektrozaworu regulatora ciśnienia paliwa (przerwany) błędy wskazują na przerwy w zzasilaniu zaworu regulacji cisnienia paliwa,sprawdż jeszcze raz...
To też jest regulator, a nie zawór bezpieczeństwa. Regulacja ciśnienia paliwa w tej wersji common rail odbywa się za pomocą dozowania odpowiedniej ilości paliwa do pompy przez pierwszy regulator i upuszczania paliwa z szyny celem zmniejszenia nadmiernego ciśnienia. W nowszych systemach stosuje się dwa regulatory w celu szybkiej i precyzyjnej zmiany...
Każdy piec na paliwo stałe ma dość dużą bezwładność podczas procesu spalania. Propozycję kolegów wyżej umożliwią ci sterowanie temperaturą w pomieszczeniu za pomocą zaworu mieszającego. Pozwala to na podniesienie temperatury na piecu oraz uzyskanie podgrzewania ciepłej wody oraz chroni piec przed wykroplaniem wilgoci. A jak chcesz mieć różne temperatury...
W takim razie, jeśli nie ma żadnej możliwości przedostawania się oleju do paliwa, czy do komory spalania, to według mnie, pozostają trzy opcje: 1. Paliwo złej jakości (np. duża domieszka oleju silnikowego, mazutu, itp); 2. Przestawiony rozrząd o niewielki kąt, np. wskutek zbyt luźnego łańcucha rozrządu - patrz sprawność działania napinacza łańcucha....
Powodem kodu 44 - za małe napięcie / mieszanka zbyt uboga- ( napięcie na sondzie 0,1V) może być nieszczelność pomiędzy przepływomierzem a silnikiem lub w układzie wylotowym spalin pomiędzy kolektorem wylotowym a katalizatorem. Może być również spowodowane przedostawaniem się do układu dolotowego "fałszywego" powietrza lub podawaniem niedostatecznej...
Jeżeli masz zacięty regulator ciśnienia to na przewodzie przelewowym masz dużą ilość zwracanego paliwa , jeżeli na przelewie nie ma paliwa to pompa nie wyrabia i regulator nie ma czego regulować i dlatego napięcie na czujniku się nie zmienia .Najczęściej nawala pompa wysokiego ciśnienia.
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
Witam koledzy , dostałem w prezencie taki oto regulator a że jest to regulator PWM więc chętnie go przygarnąłem nie wiedząc do czego był przeznaczony link do , http://hhosklep.pl/elektryka/38-pwm-30-a... , teraz wiem , pytanie moje jest takie do czego mogę to jeszcze za adoptować bo nie mam zamiaru eksperymentować...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
z wypowiedzi widzę że kolega maniio jest bardziej teoretykiem niż praktykiem : - informacje na stronie auto-online są ogólne i mają za zadanie przedstawić zasadę działania niż dostarczyć specyficznych danych . poza tym pomiary oparte na "części charakterystyki" wprowadzą powiększony błąd pomiaru a nie miarodajność gdyż będą odnosić się do danych które...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Przepraszam, że post pod postem. Zacięty był zaworek w pompie wstępnej, przeczyściłem i teraz na wolnych obrotach jest 4,5 bara na pompie wstępnej, więc ok. Zauważyłem, że np na 3 biegu jak wcisnę gaz do końca, to dochodzi do 3 tyś obrotów i nie chce dalej przyśpieszać. Jak wciskam gaz powoli to wchodzi na ponad 4,5 tyś. Maksymalne ciśnienie jakie mi...
,mam tylko regulator ciągu (bimetal z łańcuszkiem)sprawdza się b.dobrze. Ten regulator ciągu zwany miarkownikiem NIE ma bimetalu!!! Obejrzyj go sobie dokładnie. darek760 Duża komora spalania nie jest najważniejsza. Jest wiele uwarunkowań, ale najwazniejsze jest aby kocioł miał moc dobraną do potrzeb. Mało tego lepeij kupić kocioł o moy minimalnie mniejszej...
... i po twojej myśli jeszcze ciśnienie paliwa i działanie regulatora tego ciśnienia. Bo to o czym piszesz może mieć przyczyne w "braku" paliwa (dostatecznej ilości do uzyskania pełnej mocy).
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Witam, jestem nowa na forum ale mam problem z regulacją kotła (z poprawnym ustawieniem sterownika do kotła CO) Moje dane: Mieszkanie 70m2, stare budownictwo, dom (bliźniak) nieocieplony, okna plastikowe, kocioł CO 12,5kW SKID Ryszard Kowalski (http://www.kotlykowalski.pl/) + zbiornik CWU o pojemności 100 litrów, sterownik do kotła Yeti firmy Domer (http://www.domer.pl/regulator-temperatu...
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
Drodzy Panowie. Mam podobny problem i na dodatek jestem laikiem. Być może ktoś mi jednak doradzi. Otóż chcę nabyć agregat prądotwórczy do pieca gazowego Buderus. Chcę kupić to.: Könner & Söhnen KS2300I inwerterowy cena 1800 Moc maksymalna, kw 2,3 Moc nominalna, kw 2,0 Moc silnika, KM 6,0 Częstotliwość, Hz 50 Napięcie, V 230 Prąd, A 8,3 Model silnika...
Mi to wygląda na pompkę paliwa ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Nie jeździłeś przypadkiem jakiś czas z minimalną ilością benzyny w baku?
Termiczny regulator ciś.paliwa obniża ciś.sterujące tłoka zwiększając szczelinę w rozdzielaczu przez co wtryskiwacz ma /daje/więcej paliwa. kiedy silnik jest ciepły ciś.sterujące rośnie zmniejszając ilość paliwa "ssanie".Powyższy regulator ustawiany jest fabrycznie ,oczywiście są możliwości jego przestawienia ale może to zrobić osoba doświadczona nie...
Witam państwa, chciałbym zwrócić się do użytkowników o poradę. Mam do wykonania na uczelnię model/stanowisko pomiarowe, benzynowego układu paliwowego samochodu osobowego. Układ ma być jak najprostszy, jednak chodzi w nim o to, żeby pokazać ciśnienie paliwa jakie jest dostarczane do wtryskiwacza poprzez zamontowanie w układzie manometru. Poniżej schemat...
Tu masz kosiarkę nową za 499,99 zł. Żartujesz ! jak się ma nawet do starej B&S ?? Masz na myśli silnik B&S czy całą kosiarkę? Opinię o silniku można przeczytać na wielu stronach. Oto jedna z nich "Firma Briggs & Stratton wprowadziła właśnie nową linię małych silników górnozaworowych (OHV) z pionowym wałem do kosiarek SERIES 400 i 500. Nowe silniki...
(...) 1, P0174. Dodatkowo, jak nigdy w aucie, zaczęły z lewej strony grzać się klamki. Nawet jak jest wyłączone, to grzeje klamki. Co może być przyczyną grzania klamek? Z błędami które pokazuje, jutro zobaczę, czy gdzieś nie ma dziur, czy starych sparciałych węży. Dzięki wszystkim za odpowiedz z tymi klamkami. Witaj na forum! Faktycznie, masz do czynienia...
"Objawy kodu błędu P0170 Lampka kontrolna silnika jest włączona na desce rozdzielczej. Następuje utrata mocy. Praca silnika jest niestabilna. Zmniejsza się zużycie paliwa. Przyczyny kodu OBD2 P0170 Czynniki, które mogą prowadzić do ustalenia kodu błędu P0170 są następujące: Wycieki próżniowe. W paliwie może znajdować się olej. W zależności od modelu...
Pisałem w pierwszym poście. Drożność i szczelność wszystkich elementów podciśnienia sprawdzona. Zapomniałem napisać o jeszcze jednym teście jaki wykonałem : odłączyłem podciśnienie od turbo - czyli turbo permanentnie wyłączone (uprzedzając pytania - cięgno gruszki w położeniu wyłączonym) , z trudem ale rozpędziłem się do 140 i wywaliło błąd. Wydaje...
Witam. Pacjent: Peugeot Beeper Teepe 2009r. 1.4HDi 70 PS. Problem: Odpala i gaśnie po 1-2 sek. Przed awaria auto stało w garażu blokowym (blaszak) z kiepską wentylacją ale po 5x męczeniu rozrusznikiem zagadało i parametry cisnienia paliwa turbo itp były w normie, poza niskim przepływem powietrza na poziomie 170mg/suw na wolnych. Auto miało moc, nie...
Tak oczywiście pompa może chodzić ciągle bo układ paliwowy posiada przelew paliwa do zbiornika z regulatorem ciśnienia paliwa . Ale wtedy trzeba pilnowac aby byla dostateczna ilosc paliwa -nawet jak sie jezdzi tylko na gazie W gruncie rzeczy pompy paliwa w samochodach są policzone na żywotność auta.Jeżeli dochodzi do sytuacji kiedy wyłączymy pompę...
Mniej lub więcej paliwa zawsze pojawia się na listwie? Regulator bez względu na współczynnik wypełnienia czy 0 czy 100% będzie przelewał jakąś ilość paliwa. Więc jeżeli za pompą nie pojawia się " nic " to musi być problem w zasilaniu paliwem lub w pompie. pompki nie mam w zbiorniku tyko sam pływak a własnie nie podaje paliwa z pompy wysokiego ciśnienia...
Ciśnienie wypchalo zalegający ojej w cylindrze? Jego nie powinno tam być. Olej był do koła otworu do wkręcania świecy. Tam są takie tulejki i w nich są świece i tam był olej. Dziwne żeby komuś się wlał bo wlew jest wcześniej. Oleju z cylindra raczej nie wypchało, bo go tam nie ma w takiej ilości, a poza tym musiałbyś mieć luźną świecę na tym cylindrze....
AUDI A4 99r. 1,9 TDI 90 KM 17970 Nastawnik ilości paliwa wyższa wartość odcięcia regulator. TAKI WYSKOCZYŁ MI BŁĄD .niedawno czyściłem nastawnik szarpało silnikiem przejechałem od tego czasu około 2000km wszystko było ok ale zaczęła migać lampka od świec no i podłączyłem kompa i właśnie wyskoczył błąd 17970 treść jak wyżej dodam że silnik pracuje dobrze...
Mam problem ...spotykam się z opinią, że piece gazowe kondensacyjne są bardzo ekonomiczne.... Proszę o opinię w tej sprawie . Znalazłem lekturę : Usunąłem link. Po co link i skopiowany z niego cały tekst? "Jedną z najciekawszych cech kotłów kondensacyjnych jest możliwość osiągnięcia sprawności przekraczającej 100 procent. A to wszystko dzięki kondensacji...
Witam, jak w temacie samochód na zimnym silniku i biegu jałowym szarpie, po dodaniu niewielkiej ilości gazu chodzi płynnie, kiedy już choć trochę się rozgrzeje 5-10 minut objaw ustępuję całkowicie. Jedyny błąd jaki występuję to P0230 "Zasilanie pompy paliwowej niskiego ciśnienia. Spójność po wyłączeniu silnika". Dodam że nie dawno regenerowane były...
Zadanie nie jest szczególnie trudne, ale wymaga trochę cierpliwości. Kiedyś robiłem takie urządzenie do silnika na Mono-Jetronic A2.2, a później do innego silnika sterowanego sekwencyjnie. Po kolei: 1. Mono-Jetronic to system, który zastępował bezpośrednio gaźnik i dlatego sterował tylko paliwem i powietrzem, a zapłon był w osobnym module. Wtrysk paliwa...
Witam, Mam problem z Vectrą B x18xe w której to mam zamontowaną instalkę BRC Seqent 24 . Temperatura włączania BRC to 25 stopni i rano po przejechaniu dystansu 500m przełącza się juz na LPG. Od roku borykam sie z problemem dużego zużycia benzyny podczas jazdy na gazie i jest to zużycie rzędu 5l na 100km i do tego wiadomo LPG w ilości 9L/100km. Pierwsze...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Błąd 1228 - regulator dawki Y23/2 , na próbę odłącz układ ARF i zobacz czy błąd nadal będzie się pojawiał . Przy zbyt dużej ilości zasysanych spalin pojawia się bardzo podobny objaw dławienia silnika . Mam nadzieję że układ paliwowy został sprawdzony , żadnych zapowietrzeń itp..
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
P2291 Odczytane z komputera błąd: Ciśnienie regulacyjne zaworu wtryskowego/wtryskiwacza, uruchomienie rozrusznika-ciśnienie za niskie. Możliwa przyczyna: Regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia regulacji wtrysku. Masz układ wtryskowy Delphi i znając te układy, to podejrzewam że pompa nie wytwarza zbyt ilości ciśnienia do rozruchu. Choć na komputerze...
Regulacja tą śrubą powoduje dostarczenie większej (wykręcanie) lub mniejszej (wkręcanie) ilości powietrza do gaźnika i analogicznie bogatszej lub uboższej mieszanki paliwowo-powietrznej na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Wystarczą delikatne obroty. Natomiast dźwignia (A) powinna poruszać się góra-dół zwiększając lub zmniejszając dawkę benzyny...
Możesz mi pomóc rozwiązać problem jaki sobie postawiłem. Mogę i pomagam. Jednak widocznie w sposób jaki ci nie odpowiada. Chętnie poczytam jak Ty byś to zrobił. To pachnie prośbą/sugestią o podanie "gotowca". Jednak jest to TWÓJ projekt a pytałeś tylko o konkretną sprawę. Ja i tak wyszedłem przed szereg przewidując przyszłe problemy a przede wszystkim...
Gdzie odłączyć katę przed rurę, tak i tyle? Ma on wpływ na moc i na odpalanie? Rzecz w tym, że jak się rozgrzeje, trochę da mu się buta, idzie zmienić bieg, gdzie odpuści się gaz i wtedy dostaje muła, jakby turbo nie wstawało, nie mam pojęcia. Ma on klapy wirowe, znaczy silniczek jest podłączony, bo test on przeszedł, nie przyciął się nic. Testy SD...
Witam. Mam kilka pytań dotyczących tejże instalacji. Całość jeździ w Oplu Omedze z silnikiem X30XE. Biorąc pod uwagę totalną partyzantkę w sposobie montażu (de facto montowała to firma), postanowiłem doprowadzić do ładu to i owo. Pierwsze ustawienia jakie zobaczyłem, były chyba uniwersalne, lub wyssane z palca. Tylko jedna sonda, inny MAP sensor, niska...
Przecież to z matematycznych (bardzo prostych) wyliczeń wynika zastosowanie wyższego ciśnienia przy wielopunkcie, trzeb tylko znać zasadę działania takiego sterowania. Sam też go jak widzę nie znasz, a zabierasz głos. Wyższe ciśnienie, to precyzyjniejsze wtryskiwacze i krótszy czas ich otwarcia - a co za tym idzie precyzyjniejsze odmierzanie dawki...
Jak dla mnie, to przymykanie czopucha do komina w kotle na paliwo stałe, to nic innego, tylko odkręcanie zaworu butli propan-butan, by sprawdzić, czy jest jeszcze gaz... Uwaga na przyszłość. By kocioł z podajnikiem pracował w miarę ekonomicznie są tylko dwa zauważalne parametry. Temp. czynnika grzewczego kotła i temp. spalin. Dla węgla (kocioł z podajnikiem)...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Spróbuje jutro rozruszać tłoczek może się uda a jak nie udam się na wycieczkę na szrot lub ten regulator jest uszkodzony mierzyłem napięcie na nim i pokazuje 7 v nie wiem czy to może być przyczyna bo w 4 wyjściach z rozdzielacza pojawia się paliwo lecz w małych ilościach.
Hehe bez obrazy kolego jannaszek ale Twój post zabrzmiał trochę jak malkontenctwo 80 letniej babki nad tym, że jej nowa pralka ma coś poza jednym przyciskiem włączania do prądu.. :D a kiedyś to się prało na tarze i też było dobrze tylko ludzie teraz są zepsuci i leniwi.... :!: Czemu sobie nie ułatwiać życia i nie unowocześniać urządzeń skoro można ??...
Nie wiem skąd można taką specyfikację zdobyć, ale jakbyś miał to byłbym wdzięczny za takie informacje jak właśnie czasy wtrysku dla różnych warunków pracy (zimny, ciepły, obroty) oraz wartość z przepływki, ilość powietrza, napięcie dla różnych prędkości obrotowej silnika. Czy regulator ciśnienia paliwa może mieć wpływ na czas wtrysku? I co myślisz o...
Prawda o HHO. Kiedyś, parę lat temu zastanawiałem się jak wytworzyć wodór z wody i zasilić tym silnik mojego samochodu. Po przeczytaniu wszelkich znalezionych informacji i przypomnieniu sobie paru lekcji fizyki pomysł upadł. Poza zasadą zachowania energi obawiałem się poważnie o bezpieczeństwo. Tlen + wodór… Jednak po latach okazuje się, że wiele...
niestety sprawa nie jest prosta bo nie mierzy się przepływu paliwa na wężu.paliwo wądruje z baku do listwy wtryskowej i z powrotem do baku więc tutaj nie można mierzyć zużycia paliwa. jedynie co to regulator cisnienia paliwa chamuje przepływ z powrotem do baku wtedy gdy jest duże obciążenie silnika czyli przepływ spada. wszelkie komputery w samochodach...
Witam! Mam taki problem. W Hyundai-u Pony 1.5 MPi z94r. z instalacją gazową (wersja samochodu USA,ale silnik to najnormalniejszy G4DJ)jest problem z zapaleniem na benzynie.Na gazie odpala bez problemu,a na benzynie zapala i za chwilę gaśnie.Co kilkunastą próbę rozruchu zapala i chodzi równiutko 1-2 minut.Naciśnięcie gazu powoduje od razu jego gaśnięcie.Paliwo...
Tak się skłąda, że niestety jak komuś jest juz bardzo źle to nie pomoże mu wodór, DMSO, witamina C, homeoterapia, chemioterapia, a nawet modlitwa. Tak działa niestety ten świat. Aby sobie dłużej pożyć trzeba niestety się napracować nad sobą. W samym powietrzu naturalnie jest 0,00005% wodoru cząsteczkowego. Dokładnie ubodł mnie wodór cząsteczkowy na...
Jak nie ma regulatora na listwie to ewentualnie będzie w filtrze paliwa. Chyba, że w zbiorniku i jeden przewód to paliwowy a drugi opary.
Jestem bardzo zaskoczony bo były już próby na tym forum spięcia inwertera z agregatem i nikomu się to nie udało. Ale czemu? Zadziała, ale tylko w wąskim zakresie działania regulatora agregatu. Przykładowo mamy agregat 1kW którego regulator działa w zakresie 0-1kW Włączamy agregat i podłączamy czajnik 1kW - agregat zwiększa ilość paliwa aby dawać 1kW...
Za ssanie odpowiada regulator prędkości biegu jałowego oraz wtryskiwacze, które podają większą ilość paliwa. Podłączałeś samochód do komputera? Może to być kilka rzeczy. Swoją drogą wg moich kilkuletnich obserwacji tych silników "ten typ tak ma", że lubi sobie pochodzić przez kilka sekund po odpaleniu jak diesel i pomulić, szczególnie jak jest w okolicach...
Sprawdziłem przelewy. Żaden wtrysk nie sika, wszystkie kropelkują intensywnie. Na chodzącym silniku bieg jałowy po około 2.5min było 1;2; 180ml 3;4; 200ml. Na chodzącym silniku na lekkiej przygazówce 3000 obr/min różnica była większa. Podczas rozruchu z wypiętym regulatorem ciśnienia wszystkie wtryski kropelkują mniej więcej tak samo. Można gdzieś znaleść...
odczyt ilości paliwo kontrolka ilości paliwo pomiar ilości paliwo
miernik uszkodzony pomiar rezystancji rozbiegnięcie silnika philips ustawić godzina
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Brak wyświetlania prędkości i świecenie kontrolek w Citroen C3 Przeróbka butli nurkowej na techniczną - bezpieczeństwo i przepisy