Było u mnie polo 2007 , Podstawiłem regulator - pół godziny jazdy -kontrolka na desce . Wymieniłem wirnik - 8m-cy śmiga .
No właśnie regulator PWM nadaje się do akumulatorów i silnika prądu stałego. A tam jest przełącznik kierunku jazdy? Samych regulatorów jest tutaj pełno [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/f... Trzeba wybrać jeden i włączyć między akumulator a silnik lub między akumulator a przełącznik kierunku jazdy jeśli ma to regulować...
ok. dzieki a w ktorym miejscu ten tempomat jest gdzie go szukac ( nie chodzi mi o wlacznik przy kierownicy tylko sterownik...i czy sprawność tego tempomatu wplywa na kontrolke airbagu
Pisalem o wpieciu bezposrednio do akumulatora samochodowego z pominieciem regulatora. Czyli alternator i regulator laduja akumulator rownolegle. Nie przepuszczlbym pradu z alternatora przez regulator. PV to np 36V, alternator 16V. Jesli zalozymy ze oba uklady nie pracuja w tym samym czasie, PV i EW na postoju, alternator w czasie jazdy i regulator pracuje...
Może regulator i osobno przełącznik kierunku jazdy, manualny.
Selsyny wykorzystywane były również w maszynach wyciągowych. W aplikacji tej wykorzystywano zmianę napięcia selsyna w funkcji kąta położenia ramienia. Ramię selsyna było oparte na tzw. regulatorze jazdy który odwzorowywał położenie naczynia w szybie. Podczas dojazdu specjalnie wyprofilowana krzywka powodowała zmianę kąta ramienia selsyna co powodowało...
http://obrazki.elektroda.pl/4508585800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4397110200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6784218000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6065548300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6025249000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7305162700_1...
Sprawdź regulator napięcia.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Potrzebuję udekorować traktorek taśmami LED. Ponieważ ma odbyć jazdę w czasie Świąt Bożego Narodzenia, muszę podłączyć taśmy LED do akumulatora. Jestem zielony z elektryki/elektroniki. Wyczytałem, że powinienem podłączyć taśmy do regulatora napięcia, bowiem akumulator podczas jazdy ma powyżej 12 V, co spowoduje uszkodzenie taśm. Czy jeśli będą 3 taśmy...
92 to błąd elektronicznego regulatora prędkości jazdy i pojawia się zawsze jak nie jest zainstalowany tempomat. Problem jest z innej strony.
pompa wtryski regulator cisnienia do sprawdzenia .
jak ładowanie powyzej 14,5 volt to regulator i nie polecam jazdy takim samochodem bo bedzie źle a ponizej 13,5 na wylaczonych odbiornikach szczotki kiepskie choc twierdze ze ladowanie bedzie powyzej 17 volt dlatego pali Ci żarówki a licznik sie "usypia" bo ma za duzy prąd tak samo jak pompa abs chyba że jest juz po niej. Sprawdzisz to i daj znac.
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Jak długo ci się ładuje akumulator na prostowniku? Jakim prądem ładuje prostownik i jakie masz parametry akumulatora? Prawdopodobnie w wyniku awarii regulatora napięcia, akumulator ci po prostu zdechł i nie trzyma prądu. Naładujesz go prostownikiem to wytrzyma chwilę, a że nie jest ładowany, bo układ ładowania powiedział papa, to ci wszystko zdycha....
miałem taki sam problem w swoim nissanie okazało sie iż przyczyną jest odlutowana dioda na regulatorze napiecia w alternatorze
Podłącz się do kompa jak masz błąd p1517 to na 99% regulator
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
Regulator na pompie - wyczyść na początek. Ale coś mi się widzi że zaczynają się problemy z którymś wtryskiwaczem.(przelew)
Kolego miałem taki przypadek i winą za taką usterkę były skończone szczotki na regulatorze napięcia. Sprawdź szczotki. Dodano po 2 A jeszcze jedno sprawdź podłączenie tej całej kostki która wchodzi na regulator mogła zaśniedzieć
Nie we wszystkich, i nie od temperatury otoczenia a samego regulatora, co nie ma większego sensu, bo regulator w gorącej komorze silnika a akumulator na mrozie i powinien dostać wtedy wyższe napięcie. w starych regulatorach czujnik był na zewnętrznej krawędzi regulatora, i podczas jazdy nie jest gorąco przy alternatorze, bo zawsze jest (prawie) w przewiewnym...
Rozumiem, co prawda Kia była tankowana najpóźniej, jak się oświeciła rezerwa, to może mimo wszystko być podobnie. Wiesz może, jak sprawdzić taki regulator?
Oczywiście przy szczotkowym wymaga to kontroli temperatury regulatora i silnika oraz lub instalacji wentylatorów na silniku i regulatorze. Przy ostrej ciągłej jeździe na pakiecie NIMH 5000mAh tez jest możliwe spalenie lub uszkodzenie regulatora i silnika. Lub parę minutowe spowolnienia jazdy dla ochłodzenia elektroniki i silnika ( większość silników...
Regulator zapycha się opiłkami z umierającej pompy. One potrafią wywalić tego naprawdę dużo zanim spadnie jej wydajność.
Najczesciej uszkodzony regulator napięcia
Jeżeli znowu nie ładuje to na 90% padł regulator, a przyczyna to brak masy silnika z tylnią belką. Wyczyść połączenia.
Witam, Możliwe że pakiet nie wyrabia prądowo ale przyjrzałbym się ustawieniu typu i ilości ogniw w regulatorze (jeśli jest taka opcja). Pozdrawiam jmnlabs
sprawdz ile jest w instalacji auta podczas jazdy moze regulator sie popsuł
Usterka jak w temacie tzn. regulator uległ rozszczelnieniu i jest wymontowany, czy istnieje możliwość krótkiej jazdy samochodem bez tego regulatora i co można zamiast niego zamontować. Nowy regulator będzie u mnie dopiero za kilka dni a auto jest mi cały czas potrzebne.
rozumiem. Ale filtr nie ma 30000 pr,ejechane tylko 3000. Dlatego tez pytam jak sprawdzic ten regulator. ?
Wymien regulator napięcia i jezdzij dalej Dlaczego twierdzisz, że to regulator nawalił?
Na 99% dziurawa membrana regulatora ciśnienia. Skutki jazdy ze starą zwietrzałą benzyną. nawet nie ma obd w aucie z tego roku Na 80% jest w tym roczniku, choć i tak kompletnie bezużyteczne, bo zbyt ubogie.
Witam. Na początek weź dowolny woltomierz i przy odpalonym samochodzie sprawdź napięcie na akumulatorze. Powinno być w przedziale 14.2 - 14.4V. Podejrzewam, że masz uszkodzony regulator napięcia i brak ładowania akumulatora. Pozdrawiam Janek.
Napięcie ładowania powino wynosić od 13,6V do 14,4V. Jeśli mieści się w tych granicach, to alternator i regulator działają prawidłowo. Jeśli w czasie jazdy zmiana świateł powoduje np. wyłączenie radia, to gdzieś jest złe, skorodowane, lub poluzowane połączenie. Wzrost napięcia ładowania do 14,6 V nie spowoduje szybkiego zniszczenia akumulatora, ale...
Sitko zerwałem kombinerkami, a kapturek został (zaciskany na regulatorze). Ja do niczego nie zachęcam ani nie namawiam. Każdy robi na własną odpowiedzialność - ja zrobiłem i wtryskiwacz dostał.
Teoretycznie można - włącznik sterowałby stycznikiem ( bo przekaźnik chyba będzie się "kleił" przy takim prądzie ) załączającym główny obwód. Jazda ma być tylko do przodu? Po zastosowaniu drugiego stycznika przełącznik umożliwiałby załączanie jazdy do przodu lub do tyłu.Środkowa pozycja to byłby stop. W tym przypadku parametry przełącznika nie są zbyt...
Ładowanie powinno wynosić około 14.5V.To nie musi być problem regulatora napięcia tylko usterka w samym alternatorze lub za krótkie szczotki węglowe współpracujące z pierścieniami wirnika
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Od kiedy dynamo wytwarza jakikolwiek opór podczas jazdy?
Sprawdź wszystkie połączenia zasilania, oraz czy nie jest uszkodzony potencjometr aparatury gazu i regulator - ESC.
Wymiana regulatora napięcia rozwiązała problem
Czy masz klimę, Czy czyściłeś silnik krokowy? Czy obroty się stabilizują po wciśnięciu hamulca, Czy obroty się stabilizują po wyłączeniu świateł, Czy jest masa na silniku ? Czy masz 14V na ładowaniu a nie np 17V tj czy sprawny regulator ( przy 4000 obr) ? Ogólnie stawiam na elektrykę.
No ja jeszcze dołożę, że warto zacząć od regulatora napięcia który jest w alternatorze. Innymi słowy, zwróć uwagę czy napięcie ładowania jest w normie bo ludzie którzy cierpią na żarówki w stilo zwykle mają jazdy z regulatorem lub z masą jak wspomnianano.
Zasilanie jest z akumulatora 12V i działa tylko podczas jazdy do tyłu.
statyczny kąt wtrysku jest ok ale już w czasie jazdy zmienia się niesamowicie - prawdopodobnie uszkodzony regulator N108 przestawiacza kąta wtrysku (sprawdź błędy zapisane przez sterownik silnika), N75 pracuje całą parą a kierownice turbiny stoją dęba - sprawdź jak chodzi sztanga regulująca kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii (sądzę, że wężyk...
Regulator raczej dobry, Pewny jesteś ? Tam nic nie ma więcej niż ten nieszczęsny regulator, ,,magneto" i akumulator. Skoro na naładowanym ,,zewnętrznie" akumulatorze, wszystko OK, to raczej zwarcie w instalacji można wykluczyć, chociaż coś może zwierać od wstrząsów podczas jazdy. Regulator prawdopodobnie zwiera jedną diodę po nagrzaniu się.
Witam .Poszukuję schematu wyprowadzeń sterownika air bag w clio II PH I 1.2 D7f 3RN 04/99r 1poduszka +2 napinacze nr renault 770 428 310 /_A bosch 0285 001 157 2x15 pin żółte może ktoś wie jaki sygnał ma być na sterowanie regulatora prędkości jazdy i zas. poduszki powietrznej prawdopodobnie pin 10-11 dzięki Rysiek
Jednak sprawdź to ładowanie i jeśli masz możliwość, to również ilość elektrolitu w akumulatorze (obsługowym). Miałem podobny przypadek podczas jazdy na wczasy, ale mnie padł regulator i wygotowało elektrolit. W aucie było czuć smród. Po zatrzymaniu się na odpoczynek i podniesieniu maski widziałem "gotowanie" się resztek elektrolitu w akumulatorze (w...
Uszkodzony regulator.. Pozdrawiam.
Witam, potrzebuje podnieść napięcie ładowania w regulatorze Bosch z stykiem IG (zapłon ter.15) oznaczanym też przez producentów zamiennych jako sense (tu jest niezgodność). Przy tym typie regulatora nie mam jak zastosować rozwiązania z diodą przy zacisku masy już opisanego na forum z powodu konstrukcji i wątpliwości na którym styku jest pobierany sygnał...
Sprawdź regulator napięcia
Regulator biegu jałowego
A czy do wolnej jazdy powiedzmy takiego łazika gdzie prędkość nie jest wielka, tak po skałkach pojeździć są jakieś inne regulatory? I ile KV silnik powinien mieć? Auto podobne do tego HPI.
Weź tylko pod uwagę, że dłuższy czas jazdy to dłuższy czas podwyższonej temperatury silnika. Silnik może tego nie wytrzymać, lub regulator. Przerwa na wymianę pakietu daje silnikowi te kilka chwil na oddanie ciepła. Dla magnesów w silniku jest to zbawienne. Przekroczenie temperatury pozbawia je własności magnetycznych, a to już poważny kłopot.
tutaj kłaniają się regulatory stanu, ale to wyższa szkoła jazdy.
Pompę paliwa oceniasz pod kontem wydajności i ciśnienia tłoczenia, a nie wymieniasz w ciemno. Płukanie wielokrotne układu, plus diagnoza w czasie jazdy. Sprawdź uszczelnienia regulatora ciśnienia i czy jest czysto w rampie.
Czy jest ktoś w stanie rozwiązać ten problem ;>
Witam. Mam polo 86C z 1990 roku. Problem polega na tym, że faluje mi napięcie w instalacji auta. Czy jest to wina alternatora? Może regulator napięcia? Widać to głównie podczas jazdy na światłach, światła mrugają. Czy trudno jest wymienić regulator napięcia w alternatorze? Dziękuję za informacje. Pozdrawiam.
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Wózek widłowy GPW 200t. Witam mam taki problem, pojawił mi się olej w zbiorniku płynu hamulcowego. Podczas jazdy wózkiem oleju w zbiorniku było prawie po korek. Czy ktoś może pomóc? Właściwie są tylko dwie drogi z serwa pompy( chociaż tu chyba było by ciężko) i z regulatora jazdy gdzie jest miedziany przewód podłączony pod pompę hamulcową i tą drogę...
Przyjemnej jazdy życzę na lato koniecznie z wentylatorem. :)
Miałem taki sam objaw,straciłem trochę czasu na pomiarach i czyszczeniu styków.Wymień regulator napięcia pomogło .Pozdrawiam
w trakcie jazdy spada napiecie pradu do tego stopnia ze gasna lampy , a wycieraczki praktycznie sie zatrzymuja. Czy to alternator czy regulator napiecia?
pompa lucas?- regulator ciśnienia paliwa
Witam , Ostatnio na regulatorze ciśnienia w pompie układu common rail pojawiły się opiłki ( dwa małe o kolorze zwykłego metalu ) , i teraz pytanie czy wymieniać całą pompę? czy sam regulator ? czy cały układ paliwowy? dodam że umycie regulatora ciśnienia pomaga na kilka dni, objawem jest szarpanie silnika na przy ruszaniu i pod czas spokojnej jazdy.
jak wychodzi 5 kabli to: 1 to jest masa 2 to prądowy na regulator i światła 3 to pradowy do cewki na świece 4 to prądowy podający impuls na tyrystor żeby był przeskok iskry 5 do regulatora na ładowanie akumulatora ten zapłon działa na zasadzie otwierania i zamykania tyrystora ,bez modułu nie pojedziesz regulator do jazdy nie jest potrzebny ,tylko do...
W zasadzie to wystarczy ubite radio wybebeszyć pozostawiając końcówkę mocy i dać prosty regulator volume (ten w przenośnym playerku nie nadaje się do szybkiego ściszenia podczas jazdy). Można sobie zbudować własny wzmacniacz 1DIN - używając popularnej końcówki mocy TDA7386. Co do Sylta to fajny grajek jest mimo dość znacznego wieku, kiedyś się nie mogłem...
Nie aż tak, jak ma czujnik w klemie - to ma dynamiczne ładowanie Jednak coś jest nie tak. Robiłem pomiary na identycznym sprzęcie (autko po trasie) i ładowanie jest tak jak opisałem. Ja obstawiam regulator.
Czyli jest to wina tylko i wyłącznie regulatora ?
Kolego przyczyną według mnie jest za małe ciśnienie paliwa. Czyli padnięty regulator ciśnienia paliwa. Jedź do prawdziwego diagnosty podłącz kompa i zobacz ciśnienie paliwa podczas jazdy a nie tylko na postoju. A skąd.
Co dziwne z mojego sprawnego passata odłączyłem też przewód plusowy z alternatora i pokazuje bez obciążenia 15,2v czyli prawidłowo a w tym drugim Passacie 19,5- 20v... w starym alternatorze został wymieniony regulator napięcia na nowy oryginalny boschowski w kwocie 150 zł i to zupełnie nic nie dało stąd ta decyzja o zakupie drugiego alternatora z Alledrogo...
Wszystko to co napisałeś jest potwierdzeniem tego co ja napisałem. 2-3min od odpalenia na wolnych włączone ksenony, klima i wszystko elektryczne bez długich - napięcie startowało od 13.37V i spadało aż do 12.17V po 1 minucie. Ta 1 minuta to jest czas nagrzania się stojana, a od niego regulatora napięcia. Jak dotknąłem ręką obudowy alternatora to po...
Dzień dobry. Czy jest tu może ktoś - kto za butelkę wina podjechał by na ul. Paryską (Warszawa) z woltomierzem i wiedzą jak i gdzie przyłożyć końcówki woltomierza, ażeby sprawdzić czy padł regulator napięcia, czy coś innego? Historia jest taka, że od jakiegoś czasu nastąpił spadek mocy - podejrzenie serwis kierował na pompę paliwa, albo regulator napięcia,...
Stawiam na regulator ciśnienia paliwa.
Jak pada regulator napięcia,to pada wszystko, co włączone.... Co ma regulator napięcia do odłączania akumulatora?
Patent sprawdzil sie doskonale podczas wyprawy jednak mam z nim problem. Podczas pracy w trybie ladowania akumulatora napiecie ladowania oscylowalo wokol 14,7V na wolnych obrotach i 14,4-14,5 w czasie jazdy, wymienilem regulator na inny i teraz napiecie nie spada ponizej 14,8-14,7V niezaleznie czy silnik pracuje na wolnych obrotach czy w czasie jazdy....
Witam auto miało stłuczkę , poduchy wimienione, napinacze wymienione, sterownik wymieniony , pomierzone opory i napięcia i masa na wtyczce do sterownika Air BAGu wszystko ok jak należy . lampka zapala się gaśnie i po 8 sek zapala ponownie. Renault megane classic 1997rok. Na schemacie jest para przewodów idąca ze sterownika AIRBAGu do " sterowanie regulatora...
kkknc napisał: Schemat poprawny. Zbędny bezpieczniki w układzie wzbudzania bo nigdy nigdzie takiego nie widziałem. Zastanawia mnie tylko ten przewód z boku k.ładowania gdzie on idzie. Może też zajść potrzeba zbocznikowana diody (k.ładowania) rezystorem celem lepszego wzbudzania układu. Widać, że nie znasz ETZ. Nie wiem czemu NRD'owcy wsadzili tam bezpiecznik...
Wtryski, pompa wys. ciśnienia lub regulator ciśnienia - paliwa rzecz jasna.
A jeżeli dałbym rezystor mocy(załóżmy 1ohm, 30watt) na kabel ładowania akumulatora, to prąd by się odlozyl, a spadek napięcia by był odpowiedni żeby ładować akumulator, to by działało? Zastanawia mnie nadal to, że z tyłu żarówki się nie palą, a jak już się palą to po dłuższym czasie, a nie po pół godzinie jazdy.
da sie sprawdzic czy to regulator bo alternator kosztuje kolo 300£. a regulator kolo £30.
Załóż jakikolwiek POPRAWNIE i będzie 14,4v wiem bo mam ETZ250. Ten motocykl ma coś wspólnego z Melexem --"koniec prądu - koniec jazdy"
a ta ładowność 14,5 to w tonach ??? :D Warto by było przyjrzeć się bliżej "ładowności" ale podczas jazdy. Być może to wina regulatora prądu ładowania. Sprawdż czy połączenia z masą nie zaśniedziały.
Spróbuj podstawić drugi regulator napięcia.
Co do ładowania to już nie ten przekaźnik. Sprawdzić trzeba ładowanie. Jak świeci się kontrolka ładowania to trzeba sprawdzić alternator - regulator napięcia , szczotki na nim itd. Dobrze zregenerowany alternator pracuje latami bez problemowo. Pytanie co faktycznie zostało w nim zrobione 1,5 roku temu.
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
W instalacji II generacji sonda jest przełączana przez przekaźnik między ECU/ECM podczas jazdy na benzynie, a sterownik regulatora dawki gazu podczas jazdy na LPG. Możliwe że uszkodzeniu uległo połączenie przekaźnika z ECU (dorabiane złącze na przeciętym kablu od sondy). Podczas jazdy na LPG przekaźnik ten podaje do ECU/ECM sygnał z emulatora sondy....
Uszkodzeniem alternatora, regulatora i może akumulatora...
No i za szybko się cieszyłem że po problemie jak sprawdzić że puszcza regulator ciśnienia paliwa.
Alternator lub regulator mogl pasc!
Jeżeli radyjko podłączyłeś z przewodów do tego przeznaczonych i jest zasilane z bezpiecznika H8 to nie ma z tym nic wspólnego. A jeżeli chodzi o sama awarię,to sprawdz jeszcze raz dokładnie bezpieczniki 10,16 i 17.Jeżeli będa ok,sprawdz napięcie na pinie 85 i 87 przekaźnika głownego(jest w centralce). Sprawdz też ciśnienie paliwa. No i oczywiście posprawdzaj...
żywotność baterii starcza na mniej więcej 10-15 minut Ostrożnie zbyt długie czasy zabawy to spalisz silnik i nawet regulator, wymagane przerwy - spowolnienie jazdy dla schłodzenia ESC i silnika. Polecam montaż wysokoobrotowych wentylatorów na 5 V. Nap. BESTFAN WENTYLATOR 25X25X10MM 5V MOCNY FD2510D05MS Numer oferty: 7710457264
Typowe uszkodzenie kabla grzewczego, najczęściej podczas kafelkowania. Czas do zadziałanie RCD zależy od aktualnej wilgotności podłoża z zatopionym kablem. Wygląda na to, że czeka kolegę wykucie co najmniej jednej płytki i użycie setu naprawczego. Niestety określenie miejsca to już wyższa szkoła jazdy.
Jest to możliwe lecz musisz jeszcze sporo poczytać. Najlepiej do regulacji temperatury wykorzystać regulator PID, a to już wyższa szkoła jazdy https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Regulato...
Chodzi o regulator maluchowski tak :) ?
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
"Skacze" i zostaje czy w tę i w tę? Możliwe ze to tylko szczotki się skończyły. regulator w tych altkach jest jednym zespołem ze szczotkotrzymaczem. Z tyłu altka na dwie śrubki jest mały radiatorek lub coś co przypomina obudowę TO3, czasem zalaną czarnym plastikiem. Można przelutować szczotki albo lepiej kupić nowy. Możesz też mieć jaakieś luzy w instalacji....
Sprawdziłem ten regulator tak jak pisało, podczas jazdy i cały czas było w okolicy 14V. Wczoraj byłem u innego znajomego i jak on sprawdzał mi napięcie ty wyszło mu 14.1V na włączonych światłach. Czyli regulator raczej jest ok. Możliwe że akumulator jest zepsuty ???
regulator prędkości jazdy ładowarka jazdy hałas jazdy
openwrt pppoe bateria niewidoczna agregat sinus
pralka electrolux wymiana łożysk długość komina kondensacyjnego
Błąd 101 podczas kalibracji skrzyni McCormick XTX 185 Jak podłączyć wentylator z opóźnieniem na kablu dwużyłowym?