Rezystor przy takim prądzie to będzie grzejnik. Może lepiej jakiś regulator PWM poszukać?
No właśnie regulator PWM nadaje się do akumulatorów i silnika prądu stałego. A tam jest przełącznik kierunku jazdy? Samych regulatorów jest tutaj pełno [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/f... Trzeba wybrać jeden i włączyć między akumulator a silnik lub między akumulator a przełącznik kierunku jazdy jeśli ma to regulować...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Pisalem o wpieciu bezposrednio do akumulatora samochodowego z pominieciem regulatora. Czyli alternator i regulator laduja akumulator rownolegle. Nie przepuszczlbym pradu z alternatora przez regulator. PV to np 36V, alternator 16V. Jesli zalozymy ze oba uklady nie pracuja w tym samym czasie, PV i EW na postoju, alternator w czasie jazdy i regulator pracuje...
Jak długo ci się ładuje akumulator na prostowniku? Jakim prądem ładuje prostownik i jakie masz parametry akumulatora? Prawdopodobnie w wyniku awarii regulatora napięcia, akumulator ci po prostu zdechł i nie trzyma prądu. Naładujesz go prostownikiem to wytrzyma chwilę, a że nie jest ładowany, bo układ ładowania powiedział papa, to ci wszystko zdycha....
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Sprawdź regulator napięcia.
Było u mnie polo 2007 , Podstawiłem regulator - pół godziny jazdy -kontrolka na desce . Wymieniłem wirnik - 8m-cy śmiga .
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
pompa wtryski regulator cisnienia do sprawdzenia .
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Regulator na pompie - wyczyść na początek. Ale coś mi się widzi że zaczynają się problemy z którymś wtryskiwaczem.(przelew)
Te alternatory strasznie nie lubią być naprawiane, przekonał się o tym niejeden warsztat . W tych samochodach najlepiej i najpewniej wymienić cały alternator, a jak jeszcze wstawiłeś nieoryginalny regulator to masz przyczynę.
Na zdjęciu widać, że regulator zabity opiłkami. U mnie w peugeocie 306 2.0 HDI 90KM, był tylko błąd P0230 - za pomocą interfejsu ELM327. Sitko też było zabite na regulatorze. Zgasł na światłach, bez możliwości odpalenia. Po odłączeniu klemy odpalił i później znów zgasł. Jako, że samochód był mi pilnie potrzebny zerwałem sitko i samochód pracował bez...
jak ładowanie powyzej 14,5 volt to regulator i nie polecam jazdy takim samochodem bo bedzie źle a ponizej 13,5 na wylaczonych odbiornikach szczotki kiepskie choc twierdze ze ladowanie bedzie powyzej 17 volt dlatego pali Ci żarówki a licznik sie "usypia" bo ma za duzy prąd tak samo jak pompa abs chyba że jest juz po niej. Sprawdzisz to i daj znac.
Kolego miałem taki przypadek i winą za taką usterkę były skończone szczotki na regulatorze napięcia. Sprawdź szczotki. Dodano po 2 A jeszcze jedno sprawdź podłączenie tej całej kostki która wchodzi na regulator mogła zaśniedzieć
To nie wina pompy tylko alternatora. Zmieniałeś regulator i zapewne założyłeś od nowszego modelu albo alternator ma ukrytą wadę. Kup alternator z wyprowadzeniami L oraz W. Nr alternatora JA1521.
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Co do ładowania to już nie ten przekaźnik. Sprawdzić trzeba ładowanie. Jak świeci się kontrolka ładowania to trzeba sprawdzić alternator - regulator napięcia , szczotki na nim itd. Dobrze zregenerowany alternator pracuje latami bez problemowo. Pytanie co faktycznie zostało w nim zrobione 1,5 roku temu.
http://obrazki.elektroda.pl/4508585800_1... http://obrazki.elektroda.pl/4397110200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6784218000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6065548300_1... http://obrazki.elektroda.pl/6025249000_1... http://obrazki.elektroda.pl/7305162700_1...
Czy masz klimę, Czy czyściłeś silnik krokowy? Czy obroty się stabilizują po wciśnięciu hamulca, Czy obroty się stabilizują po wyłączeniu świateł, Czy jest masa na silniku ? Czy masz 14V na ładowaniu a nie np 17V tj czy sprawny regulator ( przy 4000 obr) ? Ogólnie stawiam na elektrykę.
u mnie aku był nieładowany ze względu na słabą mase, ja dodoałem dodatkową żyłe prostko od altka do akumy i teraz nie mam zadnych problemów z akumulatorem. U ciebie moim zdaniem przyczyną jest nieszczęsny regulator napięcia. Gdzieś na www.autokacik.pl było to opisywane. Pozdrawiam
Napięcie ładowania powino wynosić od 13,6V do 14,4V. Jeśli mieści się w tych granicach, to alternator i regulator działają prawidłowo. Jeśli w czasie jazdy zmiana świateł powoduje np. wyłączenie radia, to gdzieś jest złe, skorodowane, lub poluzowane połączenie. Wzrost napięcia ładowania do 14,6 V nie spowoduje szybkiego zniszczenia akumulatora, ale...
statyczny kąt wtrysku jest ok ale już w czasie jazdy zmienia się niesamowicie - prawdopodobnie uszkodzony regulator N108 przestawiacza kąta wtrysku (sprawdź błędy zapisane przez sterownik silnika), N75 pracuje całą parą a kierownice turbiny stoją dęba - sprawdź jak chodzi sztanga regulująca kątem natarcia łopatek zmiennej geometrii (sądzę, że wężyk...
Rok temu podobny problem i okazało się (bo 8 miesięcy był spokój) ze to dioda na alternatorze więc (regeneracja) 8 miesięcy git problem wrócił Zacznij od tego że alternator ma więcej diod... padła jedna, będą padać inne... Czasem taniej jest kupić nowy alternator niż reanimować trupa. Dodano po 2 Dokładnie tak jak mówisz z tymi 40mah , kupiłem voltomierz...
Jednak sprawdź to ładowanie i jeśli masz możliwość, to również ilość elektrolitu w akumulatorze (obsługowym). Miałem podobny przypadek podczas jazdy na wczasy, ale mnie padł regulator i wygotowało elektrolit. W aucie było czuć smród. Po zatrzymaniu się na odpoczynek i podniesieniu maski widziałem "gotowanie" się resztek elektrolitu w akumulatorze (w...
Po pierwsze, to nie wiem czy Twój regulator wytrzyma li-pola 3S, czyli 11,1V, jeśli on tam, to jest jeszcze silnik, te starsze szczotkowce nie lubią zbyt wysokich napięć i i przy 3S już może ładnie iskrzyć spod szczotek = szybsze zużycie. Pozatym, jeśli przy 7,2V pobiera max 13A, to przy 11,1A będzie to więcej, pewnie w okolicach 20A, a silnik szybko...
Tak, taka jest konstrukcja alternatora i ładowania. Ładowanie jest uzależnione od napięcia na światłach, w takim dużym skrócie myślowym można powiedzieć że napięcie ładowania jest niemal równe napięciu na oświetleniu. Nie jest to jednak w pełni właściwa interpretacja tego zjawiska, musiałbym się sporo rozpisać aby wytłumaczyć to zachowanie we wszystkich...
http://obrazki.elektroda.pl/6020302700_1... Przedstawiam opis przeróbki melexa jakiego dokonałem w zeszłym roku w marcu. Przeróbka miała na celu uruchomienie melexa w miarę niskim kosztem, melex jest potrzebny głównie jako pojazd pociągowy do wózka. Do osiągnięcia celu musiałem pokonać dwie trudności. Pierwsza trudność to zdobyć akumulatory,...
Witam.Mam problem z wolnymi obrotami.Przy uruchomieniu auta obroty są dosyć wysokie jeśli nacisnę hamulec obroty silnika spadają .W czasie jazdy obroty też,ale nie zawsze są nie równomierne.Mechanik powiedział,że to jakiś regulator obrotów.Co może być przyczyną takiego nie równomiernej pracy silnika?Zaznaczę jeszcze,że jak auto zostało kilka dni temu...
Chcę sterować silnikiem prądu stałego od 0V do około 20V, około 500mA. Wydajność i moc silnika jest uzależniona od masy i wielkości modelu oraz przeznaczenia przykładowo do jazdy w terenie czy wyścigi lub drifting. Podaj jaki to ma być silnik szczotkowy czy bezszczotkowy wtedy można zastosować regulator dwukierunkowy rc jego wydajność uzależniona od...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Światła mi nie przygasają ale podczas jazdy ostatnio zapaliła mi się kontrolka od ładowania tak na 1-2s potem zgasła. Miałem dokładnie taki sam przypadek w samochodzie marki Fiat Uno. Dokładnie tak samo i był winny regulator napięcia alternatora. Była to taka mała kosteczka ze szczotkami która była wsadzona w alternator i przykręcona kilkoma śrubami....
Jest mały problem, bo nie napisałeś czy wirnik jest z dodatkowym uzwojeniem, czy na magnesach stałych. Stawiam że są magnesy. Zatem zwykły miernik, może się nie nadawać do pomiaru napięcia zmiennego, wytwarzanego przez uzwojenia. Większość jest przystosowana do prądu przemiennego 50Hz. Przy innych częstotliwościach (obrotach), będzie występował błąd....
http://obrazki.elektroda.pl/8449347400_1... Witam wszystkich. Chciałbym zaprezentować pojazd elektryczny wykonany na bazie roweru. Jestem jego autorem. Konstrukcja oparta na stalowej ramie rowerowej odpowiednio przystosowanej do zamontowania potrzebnych podzespołów. Napęd to dwa silniki prądu stałego o napięciu znamionowym 24V połączone...
Praca silnika po wylaczeniu stacyjki sugeruje problemy w systemie kontroli wysokiego cisnienia paliwa. Konkretnie na uszkodzenie regulatora wysokiego cisnienia na pompie badz czujnika cisnienia na rampie (lub okablowania samego czujnika). Fakt, ze po tej usterce silnik nie wchodzil na obroty mozna tlumaczyc jego wejsciem w tryb awaryjny. Rowniez falowanie...
W takim wypadku zsumowane napięcie nigdy nie spadnie do zera przez co tyrystor się nie wyłączy. Wystarczy, aby w "dołkach" sinusoidy napięcie zasilające (czarne - patrz rysunek) schodziło poniżej SEM akumulatora (czerwone). http://obrazki.elektroda.pl/9655564100_1... md-dario , istotny jest tutaj stosunek impedancji wewnętrznej prądnicy...
Dane z ServiceBox'a Peugeota Model 3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12394 89 2 0592 Data Początku Gwarancji 22.11.2010 NRE(homologacja) e2*2001/116*0377*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 3008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL...
DIN 72 552 Objaśnienie zacisków: ZAPŁON 1 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, niskie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch oddzielnych obwodach) 1a do przerywacza zapłonu I 1b do przerywacza zapłonu II 2 zacisk zwarciowy (zapłon magnetyczny) 4 cewka zapłonowa, rozdzielacz zapłonu, wysokie napięcie (Rozdzielacz zapłonu o dwóch...
Cześć, poniżej rozkodowany VIN : Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12497 89 1 0217 Data Początku Gwarancji01.03.2011 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*29 P4A9665526199 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA NISKA SILNIKDIESEL...
308 HATCHBACK 5DRZW 1.6 THP 16v 150 BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model308 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11488 89 1 0852 Data Początku Gwarancji29.05.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0362*00 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU308 TYP NADWOZIAHATCHBACK 5DRZW WYKOŃCZENIEWYSOKA...
Witam, od jakiegoś czasu staram się uporać z pojazdem typu minisumo (2 kołowym) w zasadzie jestem już na końcu swoich zmagań jednak zacząłem robić regulator obrotów silnika. Chodzi o to że prawe koło ma gonić lewe koło w taki sposób zeby ich liczba obrotów się finalnie zgadzała. użyłem do tego prostych czujników bramkowych i ,,tachografu". Do tego zostały...
Kolego przyczyną według mnie jest za małe ciśnienie paliwa. Czyli padnięty regulator ciśnienia paliwa. Jedź do prawdziwego diagnosty podłącz kompa i zobacz ciśnienie paliwa podczas jazdy a nie tylko na postoju. A skąd.
http://obrazki.elektroda.pl/4168368600_1... Przedstawiam kolejny krok ku "cyfryzacji" mojego motocykla, a mianowicie 10-cio funkcyjny licznik-komputer pokładowy. Co do słówka "komputer" to może nieco na wyrost go użyłem, niemniej urządzenie oprócz mierzenia prędkości i przebytej drogi, pokazuje też jednak coś więcej - w sumie oblicza...
Miałeś przedstawić dowody, powtórzę dowody. A nie swoje wywody. Rodem z książek o polowaniu na czarownicę Założenie większej pojemności akumulatora np. 70Ah tam gdzie zalecane jest 55Ah naraża nasz akumulator na częste niedoładowanie szczególnie w jeździe miejskiej gdzie więcej razy odpalamy niż robimy kilometrów. Bzdura totalną, fizyka się kłania....
Pomiar rezystancji na kablach X,Y,Z 1.6 1.4 1.4 1.6 Rezystancja DF względem masy na wyłączonym silniku 17.1 Prostownika nie sprawdzałem ponieważ jest on nowy produkcji czeskiej. Chyba że trzeba to go sprawdzę. Kupiłem nowy regulator na początku dioda gasła jak tylko odpaliłem motor po pewnym czasie gasła od 3 tys obrotów. Poźniej jak zrobiłem jazdę...
Witam Mam duży problem z Fiatem Bravo 2 1.6 Mjet. Otóż świeci się kontrolka akumulatora, podczas gdy ładowanie jest prawidłowe 14,2 V. Po kolei: - Dwa tygodnie temu pierwszy raz zaświeciła się kontrolka ładowania, a wraz z nią zaczęło się wyłączać wspomaganie kierownicy, dodatkowo silnik zaczął się trząść, a światła przygasać. Mechanik od razu stwierdził,...
Chodzi mi przede wszystkim o czujnik ciśnienia na szynie Common Rail, bo z niego informacja trafia komputera sterującego wtryskami. Fakt że auto by dymiło (o ile nie masz DPF) jakby odczytane ciśnienie było niższe niż faktyczne, więc można wstępnie założyć, że ta część jest sprawna. Zostaje regulator albo pompa. Chyba, że jest tam gdzieś jakaś nieszczelność.
regulator prędkości jazdy ładowarka jazdy hałas jazdy
lodówki bosch opinie oporność głośnik czasami połowa obrazu ciemniejsza
Renault Trafic 2.0 dCi – szarpanie przy ruszaniu na zimnym silniku, przyczyny usterki Force – ustawianie krańcówek w napędzie bramy dwuskrzydłowej, regulacja siłowników, modele FORCE-CTL-4.2