To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Tak to regulator różnicowy nadaje się do kolektorów.
Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Regulator B+ to inaczej regulator napięcia doprowadzonego na kolektor HOT. Funkcję tę pełni najczęściej (regulatora) tranzystor FET typu N lub P. Są różne rozwiązania tego regulatora. Na pewno regulator B+ nie steruje HOT poprzez transformator.
A może wystarczy zwykły zasilacz step-up lub step-down (w zależności od napięcia jakie dostajesz z panelu) z regulowanym napięciem wyjściowym (ustawionym np. na 14V dla akumulatora 'samochodowego')? Takich schematów jest już na sieci pełno.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Takie regulatory dwupunktowe do kolektorów słonecznych ma w oferie jabel. Widziałem w ich katalogu że są na dallasach
Nowy kolektor, plus obowiązkowo uszczelka. Co się tyczy sprężyny regulatora to poszukaj na forum, było już kilkanaście razy opisywane, razem ze zdjęciami. Sprężynki, oczywiście też nowe.
Czekam na jakąś odpowiedź... :?:
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
a jaki inny regulator tam jeszcze dałeś ?
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Na schemacie jest błąd. Emiter T1 ma być połączony do kolektora T2. I jakie WO użyłeś?
Co do regulatora to możesz go delikatnie klepnąć na ośce tak jak byś miał nitować,ale nie za mocno bo będzie za ciasno i przesmaruj dobrze powinno pomóc i poszukaj przy okazji czy wężyki podciśnieniowe nie są spękane lub nie dochodzi "lewe" powietrze do kolektora dolotowego.
Proszę o cokolwiek na temat regulatora do sterowania pompką w kolektorze słonecznym.Z góry dzięki za informacje.
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Zasilacz jest ewidentnie uszkodzony skoro płynie tam prąd Akurat to prawda. To jest zasilacz transformatorowy ze stabilizatorem /regulatorem liniowym. Najprawdopodobniej wystąpiło zwarcie kolektora ktoregoś z tranzystorów mocy do radiatora czyli do obudowy czyli do PE. Ewentualnie zwarcie uzwojenia wtórnego transformatora do jego rdzenia. Ale skoro...
jest to regulator długości kolektora dolotowego , już zamówiłem w serwisie , temat zamykam pozdrawiam
Mam do podłączenia regulator sc 20 d do współpracy kolektor i grzalka w zasobniku czy grzalka o mocy 3x1400w musi być podłączona na 400v.przez stycznik. Czy może być podłączona na 230v proszę o pomoc.
Regulator nie puszcza nic, po odpieciu wężyka podcisnieniowego który idzie od regulatora do kolektora ssącego nic z niego nie kapie/leci.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Ale ma dokładniej dobrane charakterystyki, kompensację tego, co mogłoby zakłócać pomiar... jeśli już dioda, to zasilana ze źródła prądowego - zasilanie przez opornik spowoduje nieliniowość charakterystyk, i zależność od wahań napięcia zasilania, wprawdzie niewielką, ale przy wymaganiu dokładności 0.1 C... Jeszcze do rozważenia - jeśli nie układ scalony...
2 x TAK. Musisz tylko zwrócić uwagę na fakt, że przekaźniki wysokoprądowe są większe w zakresie mechaniki, co wiąże się z większym prądem cewki. Przelicz, czy nie przekroczysz maksymalnego prądu kolektora tranzystora sterującego.
Mam kolektory słoneczne z regulatorem ecosol301 gdzie się znajduje parametr do ustawie pompy bojler-kolektor, zeby przy większej, mniejszej temperaturze się załączała. Na ten moment załącza przy 30 stopniach Pozdrawiam
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
3 z jakiego powodu mam skrobać tłoki? jeżeli ciśnienie zostanie takie jak było? To zależy, czy masz stałe ciśnienie względem atmosfery czy względem MAP. Jeśli to drugie to im dalej regulator od kolektora tym gorzej.
mam takie pytanie,CZy można zastosować pompę Grundfos typ UPS25-40 do mieszania glikolu w instalacji solarnej?Gdzie można kupić tanio regulator przepływu?
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Napewno sie dostanie do kolektora. Regulator dziala na zasadzie podcisnienia. Jego zadaniem jest zmniejszenie cisnienia paliwa w belce na biegu jalowym.
Regulator klap kolektora też sprawdzałem odlaczylem od niego podciśnienie a wężyk zaslepilem - bez zmian . Jutro nim trochę pojezdze i sprawdzę czy wyskoczy jakieś błędy. Auto był o rozbite od strony komputera on tam jest przed lewym kołem i brakuje osłony woda z koła leci na złącza. Myślałem zacząć od tego żeby to rozebrać wyczyścić styki itp.
Próbowałem odkręcić sam regulator. Po demontażu osłony termicznej kolektora jest dojście. Plastikową obudowę z tyłu alternatora odkręciłem. Niestety dalszy demontaż regulatora niemożliwy. Co prawda 3 nakrętki regulatora odkręcone, jednak w jednym miejscu jest przylutowane i nie będę kombinował. Dogadałem się ze sprzedawcą i jutro wysyła drugi, najprawdopodobniej...
Ten rezystorek to chyba 1000 ohm. Podam Ci kolory pasków: brązowy, czarny, czerwony, złoty. Nie masz może schematu do tego regulatora albo nie masz jakiś oznaczeń dotyczących części podobnej do tranzystora bd911.
A może leje paliwem z regulatora ciśnienia paliwa? może być, zobacz czy w wężyku od regulatora idącym do kolektora nie ma paliwa,
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Witam W CC które posiadałem kiedyś (rocznik 95) był gaźnik bez elektroniki (nie japończyk). W tym gaźniku było takie cosik jak regulator obrotów w zależności od obciążenia. Urządzonko to składało się z membramy i było podpięte chyba do kolektora wężykiem. Działało w ten sposób, że wraz z wzrostem obciążenia regulator zwiększał obroty. W tym regulatorze...
Witam! Mamy problemy z tą audiczką od samego zakupu, no ale nieistotne. Mechanik wymienił już regulator faz rozrządu - znowu brzęczy. Nie działa też elektrozawór regulujący długość kolektora ssącego. Zmierzyłem napięcie przy pomocy miernika i mocno się zdziwiłem. Napięcie dawane na elektrozawory regulatora faz rozrządu i regulatora długości kolektora...
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Dzięki ;) Wymyśliłem sobie takie rozwiązanie : mam obecnie kolektor słoneczny ciśnieniowy 200l + 80l zbiornik CWU ogrzewany kotłem gazowym. Kwestię CWU i gazu pozostawiam z boku. Chciałbym wspomóc kolektor aby szybciej nagrzewał wodę poprzez wsparcie z off-grid. Kolektor ma grzałkę 2kW 230V. Planuje zamontować 3 panele PV (bo tyle mam miejsca obok kolektora)...
Rozwiazalem juz problem z tym samochodem;) Okazało się ,ze pompa paliwa byla nie wydajna oraz regulator cisnienia paliwa(przepuszczal benzynę do kolektora ssacego, a z ssacego do wydechowego:D jak ktos by mial problem z kia odezwijcie sie na pw Na tym samochodzie zeby zjadlem:D
Tak o ten mi chodzi. Jest sterowany podciśnieniem z kolektora i wężyk, który to łączy jest cały czas wilgotny w środku od paliwa. Podejrzewam, że regulator przepuszcza paliwo do kolektora.
Witam Mieszkam i pracuję obecnie w Niemczech.Parę lat temu kupiłem BMW E60/520i.Samochód spisywał się bez zarzutu parę ładnych lat.Parę miesięcy temu wystąpiła jednak usterka z którą nawet mechanicy z serwisu BMW nie mogą sobie dać rady.Być może ktoś z użytkowników forum spotkał się z podobnym problemem w swoim samochodzie u znajomego i pomoże mi go...
A zapiałeś regulator biegu jałowego na kolektorze?
Dzięuję Fantom! Oczywiście Emiter-Kolektor.
ad 2 przy kolektorze ssacym ad3 czujnik przepływu powietrza (tzw. przepływomierz) ad 1 najczęsciej pod zderzakiem
Tak co tam się ustawia i gdzie. I jak to wygląda. Jak naprawić świece żarową, jak wygląda i gdzie jest. Prądnicy nie naprawiałem nigdy a alternator przerabialem na regulator mechaniczny od poloneza. Świece żarową możesz tylko wymienić (zacisk wystaje z kolektora dolotowego) jeśli jest trafiona.
Takie regulatory są stosowane w kolektorach słonecznych tak zwane różnicowe można wykonać na pojedynczym wzmacniaczu operacyjnym.
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Równolegle do 431 wypada wstawić zenerkę na 30V, dla pewności że nic się nie uszkodzi, tak samo zenerka 15V na bramce mosfeta. A jeśli ma być stricte na tranzystorach, bez użycia 431, to zamienić 431 na tranzystor NPN i wstawić diodę zenera w emiterze (ma regulować 5V, więc zapewne dioda 4.3V bez dzielnika). Wejściem regulacji (pin REF w 431) jest baza...
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
przy gwałtownym domknięciu przepustnicy regulator biegu jałowego powinien nie dopuścić do zbyt nagłego wzrostu podciśnienia w kolektorze ssącym. Moim zdaniem problem w regulatorze lub kanałach do niego(jeżeli jest to zawór obejściowy) Pozdrawiam
Przyczyn może być kilka: pompa paliwa, filtr paliwa (pod samochodem koło baku) mógł strzelić w kolektor, spada wtedy rurka podciśnieniowa łącząca kolektor z regulatorem ciśnienia na listwie. Sprawdź czy nie rozszczelnił się kolektor łączący przepustnicę z przepływomierzem i czy na przeciwwybuchu nie zawinęła się guma.
Witam Czy ten regulator w ogóle reguluje obroty ? Uważam iż tranzystor T1 powinien mieć odwrócony kolektor z emiterem. Dodano po 56 Witam Czy ten regulator w ogóle reguluje obroty ? Uważam iż tranzystor T1 powinien mieć odwrócony kolektor z emiterem.
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
Matizdaweoo masz rację powinno być na kolektor co do regulatora to wykonałem go na Płytce uniwersalnej a schemat w Kicad i trafiła mi się pluskwa. :)
Czy kolektor MJE2955 idzie na 1 regulatora?
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Szukam schematu regulatora róznicowego temperatury do sterowania pompą podłączoną do kolektora słonecznego. Najlepiej żeby było cos prostego na wzmacniaczu operacyjnym. Znalazłem jeden schemat na elektrodzie ale jakoś nie za bardzo da się tym sterować. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
poszukuje schematu regulatora do sterowania pracą kolektora słonecznego ,chodzi o to by pompa obiegu solarnego załączała się gdy tęperatura płynu w kolektorze jest większa niż w zbiorniku gdzie jest podgrzewana woda .Może ktoś robił taki sterownik i wie jak by to samemu zrobić w miare najprościej.
zgadza się, we Flatach często przy uszkodzeniach linii zasilacz jest całkowicie blokowany. Jeśli to płyta BE to zacznij sprawdzanie od diod ( dwie w szeregu) na wyjściu z przetwornicy w gałęzi B+, następnie regulator napięcia dla HOTa 2sj306, HOT, damper diodę w jego kolektorze. Bardzo często w tym modelu padaja IRFy w korekcji i kondensatory przez...
-uklad dolotowy -caly uklad wylotowy,lacznie z kolektorem -manualny regulator cisnienia -koszt 2000zl Oczywiscie dolot i wydech robione na zamowienie w profesjonalnej firmie.
Nie potrzeba przerzutnika. Wystarczy wtórnik na dwóch tranzystorach - PNP i NPN. Bazy razem - wejście, emitery razem - wyjście, kolektory odpowiednio do + i masy. Gotowe. Najlepiej się robi takie wtórniki na tranzystorach z kolektorami pośrodku, np. BC635/636, BD135/136 - co tam masz pod ręką.
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Generalnie chciałbym uniknąć akumulatora, bo przecież pompa obiegowa ma tylko działać, gdy jest słońce. W zasadzie słuszne założenie ale Zastanawiam się czy można by użyć Panela PV (około 100W) + przetwornica na 230v. Czy coś takiego ma prawo w ogóle zadziałać? Z jaką przetwornicą? Taką DC 12V na 230V? Być może będzie działać chwilowo ale raczej wcale....
Foto dość niewyraźne. Trudno jednoznacznie stwierdzić czy tam było coś dolutowane! Sprawdź przyrządem te trzy tranzystory SMD /lewa noga baza , prawa emiter , kolektor z drugiej strony -jedna noga/ i diodę na sterowaniu głównego tranzystora.
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Sprawdź też regulator ciśnienia paliwa, koniecznie zdejmij ten wężyk podciśnienia bo jak uszkodzony regulator to tym wężykiem sika w kolektor paliwem....
https://obrazki.elektroda.pl/6517805700_... poza tym Wydaje mi się że R2 ma za małą wartość skutkiem czego napięcie na kolektorze jest zbyt wysokie. https://obrazki.elektroda.pl/6051732600_... Odwzorowałem schemat https://obrazki.elektroda.pl/4799875300_... 700mV napięcia stałego na kolektorze sugeruje...
Schemat znalazłem, na zasilaniu wisi jeszcze zmiana długości kolektora i zawory od wariatorów.
Noi jakim cudem pompa moze mieć 5 barów jak jest taka sama jak w 1.6. Chyba że u mnie regulator jest walniety . Bo jak ściągne wężyk z regulatora i zatkam kruciec w kolektorze ssacym i jak zasysam powietrze z regulatora to ciśnienie delikatnie maleje. A jak dmuchne w niego to wzrasta . Może tu jest problem?
Banalna sprawa,regulator ma cztery wyprowadzenia opisane: "+" , "-" , "M+" , "M-".Podlaczasz to tak "+" i "-" jest to zasilanie i podlaczasz do akumulatora/zasilacza natomiast "M+","M-" sa to wyprowadzenia do ktorych podlaczsz silnik.Wyprowadzenie "M+" jest besposrednio polaczone wewnatrz regulatora z +zasilania,"M-" jest to kolektor tranzystora(Buz10).
Jak najbardziej uszkodzony czujnik temperatury silnika może być przyczyną znacznie zawyżonego spalania. Poszukaj wycieków paliwa, również ew. wycieku z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora...
Regulator wolnych może być pod kolektorem. Bypass na 2 węże jeśli nie ma tzw.krokówki nic takiego nie ma.
paliwa w wężyku nie ma. sprawdzałem one cykają według palenia.Morze leja??? jedno jest wejście paliwa a z drugiej strony jest zaślepiony i do regulatora idzie podciśnienie z kolektora.
bez pudła -ciśnienie paliwa ( pompa, filtr, regulator) -podciśnienie w kolektorze ( rozrząd) -KWZ -drożnośc układu wydechowego (manometr w miesce sondy) -rzut okiem na parametry smierzone To podstawy. A ty się dupczysz z tym jak mały Kazio co na piegi umarł i psujesz forum.
Szczerze mówiąc pod względem warunków technicznych i eksploatacyjnych to PV wygrywa z kolektorami w przypadku małych i średnich instalacji. W przypadku PV do grzania wody cała instalacja to dwa przewody, regulator mocy i podłaczenie do grzałki. Kolektory natomiast wymagają prowadzenia rurek, nierzadko przez całą konstrukcję budynku, montażu pompek i...
Sam nie wiem,zakładać ten nowy regulator MFR czy ten oryginalny z bosch i olać ten temat.Nie mam już chęci co chwilę demontować ten kolektor ssący i alternator tylko po to by wymienić głupi regulator...grzebania jednak trochę jest...
Witam. Mam dosc nietypowy problem moze nie tak związany z samym kolektorem co jego regulatorem. Juz wiem ze gdy nie jest włączone to ciepło z kolektorów na dachu nie daje do bojlera wiec to PILNE!!! Jest wielce prawdopodobne, że w skutek braku połączeń wyrównawczych został uszkodzony. W tej chwili możesz albo wejść na dach i zasłonić kolektory albo...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Rozumiem, że do uzyskania 1 V na wejściu regulatora czujnik musi przyjąć prąd 150 mA? 150 mA to spory prąd jak na czujnik i np. dla tranzystorów BC547/BC557, a tym bardziej dla wyjścia typowego wzmacniacza operacyjnego jest on za duży; wypada użyć tranzystora NPN (np. BC337 albo BC817 wystarczy) w układzie wspólnego emitera (emiter do masy, kolektor...
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Czujnik od pralki dobry pomysł ,ale w moim przypadku nie sprawdzi się . Potrzebny mi jest do regulacji temperatury kolektor słoneczny - zasobnik ciepłej wody.W miarę wzrostu temperatury wody w zasobniku musi podnosic próg załaczenia (przeładowania wody z kolektora).
Witam sonda niema nic wspólnego z odpalaniem silnika na zimnym. Jaką temperaturę silnika pokazał komputer? I czy patrzyłeś do tych wężyków na pompce paliwa? Dodano po 2 Do sprawdzenia jeszcze szczelność dolotu wszystkie węże. Jeszcze taki mały od regulatora paliwa do kolektora.
też stawiam na regulator, ja tak uwaliłem regulator w moim Volviaczku v70, lepiej nie myć chemią w okolicy alternatora. wymieniłem regulator i jest OK, w zasadzie kupiłem cały używany alternator bo był tańszy niż sam regulator i przełożyłem regulator bez wyciągania alternatora :) u Ciebie to się raczej nie uda bo on tam jest z tyłu pod kolektorem ssącym,...
obrotnica kolektorów łączenie kolektorów podpięcie kolektorów
phison firmware ps2251 wymuszenie sinusoidalne internet zawiesza
głowica telewizyjna lampowa głowica telewizyjna
Moment dokręcania śrub Audi A4 B5 - szczegóły Rozbieżność kolorów w telewizorze Samsung Plano: przyczyny i rozwiązania