Tak to wyglada z jednej i drugiej strony plytki. Kabel do pieca wchodzi przez wtyczke DIN. Probowalem zgadnac ktory kolor idzie do czego ale zaraz wchodzi to do nastepnej plytki, dochodza kolejne kabelki i ostatecznie do stycznikow ida juz inne kabelki. Nie wiem jak to ugryzc, a nie chcialbym niczego uszkodzic http://obrazki.elektroda.pl/7184136100_1...
kolor czarny to kabel sygnałowy. Moim zdaniem masz uszkodzony regulator wolnych obrotów (zawór powietrza dodatkowego) to typowa usterka w fordach.
Regulator napięcia 5 czy 4 pinowy? Bo fabrycznie o ile widzę, powinien być chyba 5 pinowy. Jeżeli jest 4 pinowy i kupiłeś pojazd używany. To możliwe że ktoś coś zmieniał... (aczkolwiek czy 4 czy 5 pinowy, nie ma większego znaczenia) Ogólnie w regulatorze, żółty i biały to będą zapewne kable idące od silnika. Różowy (zapewne wyblaknięty czerwony) to...
Witam. Poczytałem chyba wszystkie tematy i nie przedłużając powiem, że skończyło się na spaleniu żarówki w tylnej lampie :) Problem polega na tym, iż mam takowy regulator jak na pierwszym zdjęciu, a wszyscy inni taki jak ten drugi: http://obrazki.elektroda.pl/7630782900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9825818100_1... Chcę...
Wydaje mi sie iź przyczyna jest złe podłączenie nóżek diody, masz ja z wspólną anodą czy katodą (wspólnym plusem czy minusem) a jak się nie mylę diody led te 2 kolorowe mogą być też łączone szeregowo w swojej strukturze, to pierwsze prosto sprawdzić jeśli dioda świeci, odłącz kabel który idzie od przełącznika i sprawdź czy podłączając go do drugiego...
Wszystko jak w oryginale. Mam oryginalny prostownik, tam jest układ 6D. Przerobiłbym gdyby to działało w sumie nie wiem czy by się opłaciło, i tak nie będę tego używał cały czas bo jest wyrejestrowana. Znalazłem, że gdy brakuje napięcia na szczotkach uszkodzony jest regulator a u mnie napięcie waha się do 0,3V więc uznaję, że napięcie wynosi 0V. Na...
Jeżeli faktycznie to to samo webasto to napewno te potencjometry nie są z niego, ponieważ tu sterowanie jest cyfrowe (X9 na schemacie). A M1 i M2 to silniki najprawdopodobniej od pompy i dmuchawy. Dla pewności poszukaj przy sterowniku przewodów w tych samych kolorach.
Jest to oryginalny regulator od tej Hondy? Takie regulatory to tylko w Piaggio są stosowane. Jeśli to jest oryginalny regulator a skuter produkowany z jakąś licencją z Piaggio, to może serwisówki Piaggio Ci pomogą: http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use... http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/use...
Masz zdjęcie tego zaworu, podaj bezpośredni link. I opisz bardziej zrozumiale problem, gdzie ten zawór się znajduje jakie jest jego przeznaczenie.
Czyli chcesz tylko zostawić regulacje głośności ??to musisz zrobić połączenie tak jak na zdjęciu poniżej najlepiej jak byś zrobił przerwę w obwodzie tam gdzie jest zaznaczone różowym kolorem i najprościej będzie jak odłączysz kable od potencjometru regulacji głośności (na schemacie przy kolorze brązowym )bo zapewne on jest tylko za pomocą kabelków dołączony...
Schematy super! Przekaźnikiem się nie przejmuj - na razie. On pełni tylko funkcję informacyjną dla kierowcy i nie pływa na pracę alternatora. Uwaga: napięcia mierzymy względem masy, chyba, że wyraźnie napiszę o innym sposobie. Najpierw odłącz kable XYZ od prostownika. Nie znam koloru. powinny być trzy w jednym kolorze. Nie zaznaczaj ich przed odpięciem....
kurde. nie no az tak nie kumaty nie jestem ale kolorami tez nie działają moze tak jak wczesniej mowilem była na przowodzie regulacja głosnosci a teraz na krótko bym chcial Regulator na kablu, to zwyczajny potencjometr, więc bez niego powinno to normalnie działać.
Obok regulatora "level" masz kontrolkę power/protection. Świeci? na jaki kolor? Zasilanie dochodzi do wzmacniacza? Na kablu remote jest napięcie? Sprawdź żarówką 5W. Sprawdziłeś cokolwiek?
i dobrze zrobiłeś z tymi ledami Niekoniecznie. Wszystko zależy od pomysłu na instalację i rodzaju regulatora. Światła działają bez odpalenia silnika, ale też można wyjąć akumulator, odpalić z kopki i też światła działają. Jeżeli tak było w oryginale, nikt nie przerabiał zasilania świateł na zasilanie z aku, to problem tkwi w regulatorze. Może nie być...
Witam! Pomożecie mi z podłączeniem regulatora na zdjęciu? Potrzebuje abyście podpisali kable po kolorach co do czego podłączyć w moim moto GB Motors Street. Z góry dziękuję :) A to jest ten regulator: http://obrazki.elektroda.pl/4075922700_1...
Na 3 zdjęciu masz resztki przewodów przy punktach lutowniczych sprawdź ich kolorystykę.
Dziwne jest własnie to ze od kostki statora do regulatora wszystkie przewody maja przejście, sprawdzałem to funkcja która własnie brzęczy jak się zamyka obwód Dodano po 10 Jeszcze jedna sprawa jak 1 kabelek sobie przypiąłem do ramy i dotykam kabla zielonego (wydaje mi sie ze to jest masa) to piszczy.. potem dotykam kabla żółtego tez piszczy to możne...
Odgrzeję bo mam problem pacjent to daelim vl 125 2003r na oryginalnym regulatorze mam kable czarny czerwony zielony żółty żółty . Problem ze bez obciążenia ładowanie to 16v a z obciążeniem 12.5v . Kupiłem chiński regulator i o ile bez obciążenia ma 14 to z obciążeniem 12.7 kolory kabli jak wyżej ktoś wklejał czyli czarny czerwony zielony żółty różówy....
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Da się to jakoś zrobić bez tego obwodu czy będzie on niezbędny? Od strony komputera jest jack czy USB? Jeśli jack to można kabel zesztukować z pominięciem regulatora głośności. Próbowałem połączyć ,,kabelki'' tego samego koloru ale nie zadziałało. Jakim sposobem je łączyłeś? Przewody od słuchawek są emaliowane, trzeba polutować - tinol + topnik agresywny...
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Witam Padł mi regulaltor napięcia w Burgman 400 nowy to 700zl Kupiłem więć uniwersalny http://****** W moim regulatorze oryginalnym w kostce mam ustawione tak u góry 2 przewody czerwony i czarny u dołu 3 przewody (czarne) czyli te u góry to sa przewody zasilania u góry są przewody fazowe (do prądnicy trójfazowej) w Tym uniwersalnym natomiast u góry...
Dziękuję za sugestie, masz ogromną wiedzę w tym temacie lecz uszczypliwa forma przekazania, która zrobiła sie od kilku lat normą na elektrodzie jest dla mnie nie do przyjęcia. Jaka uszczypliwa forma? Zamiast się zwyczajnie przyznać, że robiłeś to na pałę, to wypisujesz eleboraty, które mają to ukryć. Twoje pisanie zamiast przybliżyć problem, to go...
Witam. Uszkodził mi się regulator obrotów silnika szlifierki Einhell, więc kupiłem drugi regulator i kolory kabli mi się nie zgadzają z regulatorem przy szlifierce. Jest jednak rysunek, który ukazuje który kabel jest od czego, lecz są to tylko pojedyncze literki - B i R (b to black albo blue, r to red). No i tu jest zagwozdka z literą b, bo ona może...
Zółto-czerwony podłącz pod konektor w izolatorze na alternatorze. Pod tablicą ten sam kolor podłącz pod kontrolkę ładowania a drugi koniec kontrolki pod plus po stacyjce. Zanim podłączysz te przewody sprawdź czy na pewno ten przewód idzie z pod alternatora do regulatora i dalej pod tablice.
Proszę o opis wyprowadzeń tego regulatora. Wychodzą z niego 4 kable w kolorach: Czerwony , żółty , niebieski oraz biało-niebieski.
jak masz tego typu regulacje to powiem ci także ma być jak na tym obrazku http://i148.photobucket.com/albums/s20/d... SP-/+-to głośnik M-/+ to mic na tej płytce są oznaczenoa w postaci liter wyżej opisanych jezeli masz inne kolory wyjścia z regulatora na słuchawki to daj znać
Jak odlaczysz stacyjke to nie powinno byc pradu. Jakie kolory kabli przy stacyjce? Odlacz regulator i zobacz czy jest prad bez stacyjki. Wstaw zdjecie regulatora.
Mam jeszcze takie pytania: 1. Czy akumulatory lipo 7.4 V mam połączyć oddzielnie do regulatorów ? 2.Na silnikach mam kolory kabli czerwony, czarny ,niebieski a na regulatorach mam czerwony, żółty , niebieski. Jak je połączyć ? 3.Do których portów w odbiorniku mam wsadzić złącza regulatorów? 4.Czy przed regulatorem musi być bezpiecznik ? Z góry dziękuję...
Cześć, znalazłem w domu regulator napięcia i probuje podłączyć go do motocykla. Problem jest taki ze kabli w kostce motocykla mam 7 a w tym regulatorze 8. Wszystkie kolory sie zgadzają, prócz czarnego. Co to może być? Mogę go niepodłączac?
Zmierz rezystancję między końcówką kabla DF idącą z regulatora do szczotki, a punktem masy. Powinno być ok 4 omy. Czy regulator ma podłączoną masę? Daj zdjęcie regulatora alby było widać kolory kabli. Daj zdjęcie skrzynki bezpieczników z otwartą pokrywą. Sprawdź styki i sam bezpiecznik 2A rurkowy.
Skuter przyprowadzono po dwóch próbach naprawy. Odpala bez problemów. Była przeprowadzona przede mną wymiana modułu przełączników z prawej strony, czyli wyłącznik, zmiana świateł i uruchomienie (zapłon). Kostka 8 + kostka 2 przewody. Moduł podobno przyjechał z inaczej ułożonymi kolorami kabli we wtyku więc poprzednik pozamieniał kable zgodnie z kolorami...
jeżeli motor ma prądnice trzy fazową to ten nie podejdzie, można poznać po trzech kablach równego koloru do regulatora, najczęściej żółte, lub siwe
Też próbowałem bez rezultatu. Sprawdziłem omomierzem przejścia z triaka. Środkowy pin idzie do koloru niebieskiego, a piny zewnętrzne do koloru czerwonego. Czy triak jest sprawny?
Napisz coś więcej o podzespołach, jaki masz regulator napięcia, tzn. ile wychodzi z niego przewodów? 3 żółte, czerwony, czarny/zielony? czy coś jeszcze?? ile wychodzi kabli z "silnika" i mniej więcej jakich kolorów?? Wiązkę od świateł też ruszałeś? czy tylko samą od zapłonu?? Masz zabezpieczenie w postaci tzw. zrywki?? I co oznacza, że przestał działać?...
Ten kabel który idzie od przełącznika to chyba u mnie ten kabel koloru zielono-niebieskiego który był za pomocą złączki podpięty do kabla zielono czerwonego z regulatora i światło przód działało
Na drugim zdjęciu widzę, że do płytki dochodzi kabel czerwony i czarny, jak również z płytki wychodzą dwa kable o takich samych kolorach, co wskazywałoby, że płytka jest zasilana z baterii, a silnik dostaje napięcie z płytki. więc wszystko zdaje się być w porządku :) Masa dla baterii i silnika pewno jest wspólna.
Ok sprawdzę, czyli w moim przypadku używam tylko B-, B+, STA, STA. Czy ma znaczenie który kabelek z alternatora do STA jeżeli kolory i oznaczenie są takie same?
Regulator z kabelkami jest połączony ze szczotkami równolegle a alternator ma 9 diod. Regulator RNA-1 jest podłączony szeregowo w obwodzie wzbudzania a 6d oznacza, że jest do alternatora 6 diodowego.
Zrób zdjęcie kolorów kabli które do niego wchodzą
To teraz napisz co to kable są wlutowane w płytkę, które wcześniej były ukryte. I dlaczego na jednym zdjęciu są brązowe i białe a na drugim widać wielożyłowy i jeszcze jakieś (czarna zbiorcza izolacja i 3 żyły w zbiorczych kolorach. Ten regulator wygląda jakby miał w sobie ściemniacz na triaku i przetwornicę? Czy obie żarówki w twojej lampie są na 230V...
Kolor kabla kontrolki to niebieski a nie niebieski czarny.
Witam jakiś czas temu zrb swap silnika typu loncin i ramy dt80 mam problem ponieważ kupiłem regulator napięcia z 5oma kablami o kolorach różowy czerwony czarny zielony żółty i niemam pojęcia jakie kolory mają iść do cewki z cewki wychodzą dwa żółte na internecie znalazłem jakieś schematy ale po podpięciu według nich napięcie nadal nie jest stałem więc...
Koniec! Trzeba po prostu użytkownika poprowadzić za rękę i wytłumaczyć raz a porządnie. Masz taki alternator: https://obrazki.elektroda.pl/4364903000_... który ma 9 diód. Masz na nim złącza 15 oraz 67. Poniżej, zaznaczyłem na Twoim zdjęciu które jest które: https://obrazki.elektroda.pl/7438214300_... Następnie - zakup...
Witam problem polega na tym iż gdy włączam światła to obroty silnika drastycznie maleją co dalej prowadzi do zgaśnięcia skutera. Sprawdzany: Regulator napięcia to co zauważyłem to że kolory kabli się nie zgadzają z schematem elektryki oraz była lekka wilgoć w miejscu regulatora.Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. (Skuter z Niemiec jestem 1 właścicielem...
Dzięki, a czy mogłbyś mi jeszcze napisać co oznaczają poszczególne kolory?
Więc tak, przyjrzałem się właśnie wszystkim kabelkom, i obecnie wychodzi na to że z alternatora czy tam prądnicy na regulator nie dochodzi nic, ten pomiar który robiłem wcześniej to jest, raczej powrót do akumulatora, stąd takie samo napięcie. Rozbebeszyłem wszystkie kabelki i wyszło na jaw. Ale do regulatora idą jeszcze 3 kable, kolor żółty jeśli to...
W reglerze mam kable wychodzące koloru zielonego, czerwonego, żółtego i różowego. Zielony to zapewne masa, czerwony plus(ale to do ład aku, czy np świateł??), podejrzewam, że żółty wchodzi do regulatora z cewek... Który kabel jest do ładowania akumulatora, a który 12V do podłączenia odbiornika prądu(świateł).??
Masz, a w zasadzie quad :D, poważniejszy problem z prądnicą i resztą instalacji. Może sie okazać, że cewka ładująca oraz reszta układu zapłonowego jest OK a przyczyna tkwi gdzieś indziej. Trzeba szukać. Nie ma rady i nie możemy liczyć na szybkie rozwiązanie problemu. Bardzo przydałby sie schemat. A przynajmniej dobre zdjęcia: 1. Prądnicy (obie strony)...
Tego jeszcze nie wiem bo scania nie stoi na naszym kanale a daleko na placu na stacji paliw.Ale sprawdze go. Dodano po 2 Taki przekaznik mam jest koloru zielonego.sprawdzalem zasilanie ma ten przekaznik.miernikiem wziolem na sprawdzanie diody i w jedna strone miernik pokazal okolo 730 na obydwu przekaznikach.Kiedy je odkrylem te przekazniki i odpalilem...
regulator kolor regulator skuter kolor kolor kabel volvo
instrukcja alpha grzewcze systemy junkers gasnąć zapalać
atlas copco instalacja elektryczna simson
Msonic Vakoss MN3329BK sterownik gamepada Windows 10/11 brak pliku MN3329BK.ZIP Lokalizacja bezpieczników w Toyocie RAV4 - wszystkie generacje