http://obrazki.elektroda.net/86_12588110... Regulator do silników bezszczotkowych. Choć prawidłowo powinno być, silnik trójfazowy, połączony w gwiazdę, lub trójkąt, a jego regulator to falownik. W sieci od dawna pojawiły się opracowania regulatorów, aczkolwiek ich autorzy bardzo niechętnie dzielą się softem do ich procesorów, a już szczególnie...
https://obrazki.elektroda.pl/8612312800_... Witajcie moi drodzy Przedstawię tutaj szczegółowo proces wgrywania nowego firmware poprzez WiFi (za pomocą tuya-convert) do inteligentnego włącznika światła Smart Life opartego o moduł z ESP8266 (TYWE3S). Jest to bardzo wygodny sposób na wgranie np. Tasmoty do różnego rodzaju urządzeń smart,...
Alternator taki sam, regulator napięcia wymieniłem na magnet mareli - oświadczenie sprzedawcy. A ten mostek to która część - jeśli mogę prosić o zaznaczenie. Dziękuję wszystkim za dotychczasowe informacje
Możliwe że styki we wiązce kablowej nie łączą, sprawdź połączenia. Czyli regulator pewnie "nie jest połączony" do instalacji.
W TDCI z nieoryginalnym regulatorem napięcia zawsze coś jest nie tak. Co jakiś czas wywala błąd, napięcie skacze czasem ponad 15V. Tak ja zaobserwowałem. Czy w takim przypadku nie będzie włączał świec? Ostatnio coś sprawdzałem w takim silniku i wyszło mi że nie grzeją, a na bank miał regulator nie Magnet Marelli. Myślałem że włączają się jak jest zimniej,...
Trzask mógł spowodować uszkodzony regulator napięcia,moduł zapłonowy itp.
Tak to potencjometr.
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
Moje pomysły idą teraz do rzeczywistości i udało mi się ominąć oryginalny regulator napięcia alternatora Magnet Marelli i ponownie wykorzystać do testowania oryginalnych diod tri. Oryginalna tylna koparka wyglądała następująco: http://obrazki.elektroda.pl/6186547000_1... Hacked regulator napięcia, aby umożliwić bezpośrednie połączenie...
ja bym podłączył ten regulator tak: 15/54 -> plus po stacyjce (na schemacie też plus po stacyjce masz tak opisany) M - magneto -> do prądnicy (jak na schemacie) R -> najprawdopodobniej do kontrolki ładowania (w liczniku) ale nie lepiej tam założyć alternator ze 105/120/Favoritki/Felicji ??? prądnica to straszne beznadziejstwo, to ledwo co ładuje,...
Witam, Posiadam zestaw audio wymontowany z mojego poprzedniego auta: 1. Radio PIONEER DEH-7700MP z pilotem # Tuner D4Q Digital AM/FM RDS # Sterowanie zmieniaczem płyt CD oraz innymi urządzeniami poprzez IP-Bus (np. DVD, tuner TV, DAB, zewn.) # Pilotem zdalnego sterowania na wyposażeniu # Odtwarzanie CD/CD-R/RW/MP3/WMA/WAV/oraz formatu kompresji AAC...
Prąd z magneta powinien być prostowany ( stały DC ) więc regulator do kontroli.
jakie magneto tam stoi alternator
Pytanko - jak sprawdzić regulator napięcia (skuter ,magneto) , padł czy nie ? Dysponuję standardowym multimetrem .
Tam jest regulator napięcia - jest najpierw Magneto --->>>> regulator jest wpięty w instalację i blokuje wyższe napięcie niż takie +15 ---->>>> więc generalnie jeśli by padł regulator to by dawało większe napięcie na instalacji ale w ogóle nie ładuje Aku ma 11.98 na włączonym silniku.
Witam, mam problem z quadem 125. Nie chce odpalić, nie ma iskry. Podpiąłem tak, jak na schematach było i nic. Już nie mam siły do tego. Wymieniłem cewkę, kable, regulator, magneto, iskrownik, wszystkie moduły i nadal proszę o szybką odpowiedź. AI: Jaka jest marka i model quada? To pomoże w dokładniejszym zdiagnozowaniu problemu. quad 125 AI: Czy zauważyłeś...
Koledzy, w myśl starego porzekadła, "wiecie że dzwonią ale nie wiecie, w którym kościele". :-) Postaram się więc krótko uporządkować informację. W zastosowaniu amatorskim były/są używane 4 rodzaje taśm magnetofonowych: Typ I (Normal, Ferro, Fe, Fe2O3) Typ II (Chrome, CrO2, High) Typ III (Ferrochrom, FeCr) Typ IV (Me, Metal) Taśmy typu III zostały wycofane...
Dlaczego w tym skuterze prądnica nie może całego prądu dawać przez prostownik na akumulator, Może i tak się robi stosując odpowiedni regulator. Na światła mijania/drogowe idzie prąd zmienny, czy stały? W Twoim przypadku przemienny z cewek ,,oświetleniowych" magneta. W którym miejscu powinna być zainstalowana? Taki prostownik + regulator to zwykła rzecz....
Witam, posiadam traktorek z silnikiem Briggs 15,5 i mam problem z ładowaniem, wymieniłem regulator i alternator, wyczyściłem magneto papierem i dalej to samo – świeci kontrolka od ładowania. Gdzie szukać dalej problemu? Pozdrawiam
Masy sprawdzone, wymieniony na nowy regulator., magneto przeczyściłem pooglądałem i nic, dalej to samo......
(at)elsat1 NSU 501 Kalosz ? :D Sprawdziłeś, choćby wkrętakiem całkowity zanik pola magnetycznego magnesów iskrownika ? Oraz stan szczotek prądnicy, styków przerywacza magneta i kondensatora? Do pracy samej prądnicy tego typu magnes jest zbędny. Regulator/ wyłącznik prądu zwrotnego też nie oczyszczony :cry: Zanik szczątkowego magnetyzmu w prądnicy niemal...
mysle ze rozwiązanie z motoroweru simson bedzie odpowiednie gdzies na tym forum opisywałem i zamieszczałem schematy takich regulatorów PS HHmmmm pogoda na latanie sie zbliza co ??? poniżej najprostrze z możliwych rozwiązań w zależnosci od typu magneta ( wyprowadzone na zewnątrz oba lub tylko jeden zacisk cewki ładowania) możemy zastosować lub nie mostek...
WIęc trzeba wyjąć magneto i cewke.
Właśnie w tym cały "myk" - należy to zrobić ręcznie na zasadzie prób. Ja bym polecał po prostu dla danej kasety ustawić nagrywanie jakiegoś w miarę jednolicie brzmiącego materiału w trakcie którego powoli kręcić i posiłkując się sekundnikiem lub licznikiem magnetofonu notować kolejne położenia pokrętła w trakcie nagrania. Przy odsłuchu znaleźć najlepsze...
Zdanie moje jest takie, albo regulator Ci się trafił wadliwy, albo magneto wadliwe daje za duże napięcie i każdy następny regulator się zepsuje. Musisz sprawdzić jakie napięcie wychodzi z magneto potem z regulatora
Jedna, tylko jedna cewka, mam niby jeszcze wyżłobione wejścia na drugą cewkę Ale jej nie mam Albo to diesel, albo to cewka od zapłonu. Pierwsza opcja jest mało realna - gdzie wchodzi przewód od świecy zapłonowej? Wcześniej nie było regulatora, chciałbym założyć żeby zasilić lampkę. Czyli rozumiem to był jakiś "motór" off-roadowy (marka? model?) bez...
A czy to problem dodać większy radiator? Pozatym jest to typowy regulator dla magneta trójfazowego. DObierać pod kątem mocy alternatora. Są zamienne.
Prościej będzie wymienić cały silnik. Krajowe silniki zawsze się psuły, charakterystyczny objaw to nagła, nieregularna zmiana obrotów. Trzeba kupić gotowy zespół z regulatorem, w sklepach leży tego na kopy, i problem będzie z głowy.
Regulator raczej dobry, Pewny jesteś ? Tam nic nie ma więcej niż ten nieszczęsny regulator, ,,magneto" i akumulator. Skoro na naładowanym ,,zewnętrznie" akumulatorze, wszystko OK, to raczej zwarcie w instalacji można wykluczyć, chociaż coś może zwierać od wstrząsów podczas jazdy. Regulator prawdopodobnie zwiera jedną diodę po nagrzaniu się.
Witam, Borykam się z problemem ładowania w zipp pro gt 50. Sprawa wygląda tak, że motorze posiada dwie h4 w lampach. Jak go zakupiłem miał zamontowane zwykłe h4 z samochodu 55/60W. Pomyślałem, że przez to rozładowuje akumulator (za słabe ładowanie). Zamontowałem 30/30W było ciut lepiej ale dalej brakowało mocy ładowania. Zacząłem sprawdzać magneto,...
Z silnika wychodzi wiązka przewodów, musisz znaleźć biały i żółty kabel i zmierzyć rezystancję między nimi i masą pojazdu. Powinna wynosić maksymalnie kilka omów dla każdego z przewodów, jeżeli na którymś przewodzie jest wyraźna różnica to cewki magneta do wymiany. Jeżeli rezystancja jest porównywalna to regulator napięcia leży.
A to błąd myślenia, bo te magneto i cewki mogą dać nawet 50V na jałowym lub małym prądzie. A oryginalny regulator z skuterów mija się z celem. Proszę o informację jaki regulator napięcia będzie odpowiedni?
Jeśli motocykl nie jest fabrycznie wyposażony w lampę przednią, to odpowiednich cewek do jej zasilania nie będzie (bo i po co?). Wtedy nie masz wyjścia, musisz walić bezpośrednio z akumulatora. Tylko dalej pamiętaj że akumulator w takiej sytuacji jest głównie do zasilania zapłonu a to nie wymaga wiele prądu. Więc ładowanie będzie słabe. W rezultacie,...
Witam, mam problem ze skuterem YB50QT-15 (Motobi Sowa 2), otóż wymieniłem stator i magneto, odpalił, pochodził i nagle straciłem światła, działają tylko światła na napięcie stałe, czyli kierunki, światło stop. Na wyjściu świateł napięcie 3-4 volt, zamiast odpowiednich 12. Podejrzewałem regulator, ale na innym regulatorze też nic. Dodam że przed wymianą...
Witam,nie wiem jak sprawdzić regulator a z magneta wychodzi mi ok 6V czy tylko tyle ma wychodzić a nie 12-14V do regulatora żeby ten regulował na 12V ?,światła,kierunki są tylko jak aku mam doładowane.
Dla ułatwienia podłączenia - znalazłem taki opis http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Oryginalny regulator do tego alternatora jest też osiągalny https://osinskiartur.pl/Produkt/Regulato...
Witam i potrzebuje pomocy. Odrestaurowuję skuter Yamaha majesty yp250 2003 rok. Poprzedni właściciel rozebrał wiązkę elektryki i obciął kostkę do regulatora napięcia, jest 5 przewodów ( czerwony ,czarny, i 3 białe). Wg schematu i kostki przy regulatorze wiem gdzie podłączyć czerwony i czarny ale problem mam z 3 białymi,są one od magneto i w kostce regulatora...
Jaka wydajność prądnicy? Jakie napięcie na przewodach z prądnicy bez podłączonego regulatora? Jakiej pojemności akumulator? Podaj dokładnie typ silnika. Stare rozwiàzania były nieco inne. Począwszy od najprostszego mostka prostowniczego przez regulatory szeregowe do dzisiejszych rozwiązań. Tu myślę że powinien być regulator szeregowy (więcej prądu...
Niestety, czyszczenie nic nie dało. Nie był bardzo brudny, trochę pyłku. Po złożeniu i posmarowaniu tulejek, nadal po 5 min. regulator wraz z rezystorem się grzeje a sam silnik zwalnia. Pozostaje tylko wymiana. A jak wyglada ten silnik i jakis typ Mam jakies kilkanascie moze?
Nie bez powodu zastosowano rezystor o mocy 2W - w zamkniętym dość szczelnie pudełku odtwarzacza to sporo ciepła jest - więc i po latach zejść farba mogła. przy takich wynikach należy szukać problemu gdzie indziej? Tak. Zacznij od samego silnika - w większosci wypadków był to albo kłopot z komutatorem (zabrudzone przerwy pomiędzy sekcjami robiły zwarcie...
W 95% chińskich 50 cm światła są zasilane prądem przemiennym z magneta, gdzie regulator dba tylko o obcięcie wszystkiego, co powyżej 12V. Prąd stały dociera do akumulatora, klaksonu, kierunkowskazów i stopu. Więc na pewno będzie zapłon, światła, a obwody stałoprądowe działać będą do czasu spadku napięcia.
Jeśli dobrze rozumiem to wystarczy bezpośrednio dodać akumulator, nie trzeba żadnego regulatora ani nic? A jakbym chciał mocniejsze lampy musiałbym dać inne magneto czy jak
Które żarówki się przepalają? Od kierunkowskazów, świateł pozycyjnych, hamowania? Czy tylko od świateł drogowych/mijania? to ma znaczenie.. jeśli tylko od świateł drogowych to sprawdź: odepnij regulator, odpal silnik i sprawdź czy światła drogowe będą świeciły, w skuterkach 50ccm często jest tak, że przednia żarówka od świateł drogowych zasilana jest...
Sądzę, Koledzy, że to Wy komplikujecie prostą sprawę. Cewka w magneto, przewód do hybrydy,masy i stacyjki (gaszenie) kabel WN na świecę, znaleźć punkt zapłonu i jazda. Co do regulatora napięcia z takiego alternatora, utworzonego z trzech cewek oświetleniowych i sześciu diod, regulator musial bym opracować sam, z jakimś MOSFETem na wyjściu (pobór prądu...
Uszkodzić magneta dodatkową cewką nie powinieneś, co najwyżej możesz go osłabić czerpiąc z niej zbyt duży prąd. Nawijając dodatkowe uzwojenia, nawet jeśli magneto je uciągnie, musisz się liczyć z tym, że mogą tam się pojawić napięcia niebezpieczne dla dołączanego osprzętu. Oryginalna cewka świateł jest tak obliczona, że jej wydajność zapewnia prawidłowe...
Shemat znalazłem( Li Fan 200GY-5) i wygląda to tak: Czerwony (R) do (+) akumulatora , zielony (G) masa, oba żółte (Y i Y) do alternatora (Magneto :D ). Schemat jest narysowany takim maczkiem, że kłopot z zeskanowaniem (przez lupę odczytywałem) Pozdrawiam (postaram się jakoś to zeskanować w miarę czytelnie i wysłać na maila.
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Witam sprawdź wszystkie masy w tym modelu jest układ zabezpieczający elektronikę przed za wysokim napięciem ładowania. Jeżeli nie będzie masy od regulatora napięcia to może wyłączać wszystko.W tym modelu jest magneto a w regulatorze tyrystor który zwiera do masy. Spróbuj jeździć na światłach jak nie będzie gasła to masz winowajce.
Alternator jest produkcji Magneti-Marelli 14 V, 90 A i ma na naklejce napisany kod: 063377412010 oraz nazwę A115IM i krótki kod MAN7412. W katalogu alternatorów Magneti-Marelli na stronie: http://www.rgz-magnetimarelli.pl/magneti... a dalej części/ elektryczne i elektroniczne/ alternatory i rozruszniki nie ma tego alternatora....
REgulator napięcia jest po której stronie? Tam gdzie magneto?
magnet marelli generator magnet unitra magnet
bąble powietrza komora wygrzewać wymiana grzałki
kondensator rozruchowy silnika bateria parkside
Dekoder, splitter HDMI, DVB-T2, SAT – czy podłączenie dwóch telewizorów może uszkodzić dekoder? Synology NAS, DSM 7.2 – niska prędkość pobierania 150 kB/s, diagnostyka LAN/Wi-Fi