Kolego napisz to po ludzku bo pokazujesz alternator z wbudowanym regulatorem to po co chcesz zamontować regulator zewnętrzny.P
żeby sprawdizć czy to regóator napięcia ściagnij kable z alternatora wepnij sie miernikiem i zapal auto jesli bedziesz miał odczyt na mierniku t znaczy ze alternator git a wina leży po stronie leguratora krótko mówiąc wepnij sie w alternator bezpośrednio
bardzo podobny jest w huyndaiu Pony tylko ten ma chyba dodatkowe wyjscie wirnika do podlaczenia obrotomierza. Ten gruby bialy to wiadomo bezposrednio do akumlatora. styk L to kontrolka ladowania wpieta pomiedzy L a 12v po stacyjce styk S to prawdopodobnie napiecie odniesienia i podlacza sie typowo to do styku +12v po stacyjce Ale ostatnio mialem w rece...
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
A nowy alternator ma taki sam schemat jak na tym linku?
Prawdopodobnie regulator ładowania do wymiany.jeśli alternator jest w 100%sprawny.
janusz, z tyłu szczotkotrzymacza masz aluminiowy dekiek, to regulator. Z drugiej strony luty. Wyrywasz dekielek, wyprowadzasz kable na nowy regulator i montujesz szczotkotrzymacz jak był. Do kalbli zapinasz nowy regulator.
otwórz sobie manual mitsubishi Analog Control, tam jest opisany regulator PID wraz z implementajcą PWMa - zresztą przykład dla grzałki;) pozdrawiam wasek88
Nie była to wina regulatora,problem rozwiązany :)
Chyba regulator napięcia?
Z tą żarówką zaszalałeś :) nie będzie działać. Dodano po 4 Pin F na styk 67 regulatora
nie zawsze miernikiem da się sprawdzić diody miłem takie przypadki miernik pokazywał że są dobre a ładowania nie było po wymianie mostka ładowanie wróciło do normy. Napisz jak zachowuje się kontrolka ładowania, co z uzwojeniem sprawdzane?
Wielkie dzięki tak to będzie to..mam problem z: STR 44115 ------HYBRID-IC VOLTAGE REGULATOR MITSUBISHI ?? w schemacie jest str44116 d1425 (2sd1425)??????????npn? szukałem w necie ale niewiem co to może być,jakieś zamienniki
(at)rubensdb Zapytaj Producenta :D . Żarówka jest sterowana przez OC w regulatorze.
M5218 DUAL LOW-NOISE OPERATIONAL AMPLIFIERS(DUAL POWER SUPPLY TYPE) - Mitsubishi Electric Semiconductor http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... i http://www.alldatasheet.com/view.jsp?Sea... M5230L VARIABLE OUTPUT VOLTAGE REGULATOR(DUAL TRACKING TYPE) - Mitsubishi Electric Semiconductor http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd...
zgodnie z twoim meilem przesyłam ci pliki
Zaraz go wyjmę i zobaczę
Witam akumulatory mogły paść przez regulator mówiłem o tym w moim wcześniejszym poście, czasami warto posłuchać .
Uszkodzony regulator silnika dmuchawy.
A trzy pozostałe diody do regulatora??
Witam! Chciałbym zapytać o programowanie bloczka PID.Troche poczytałem na temat regulatorów Pi i PID Chodzi mi dokładnie o regulator PID w ALPHA 2. Czy ktos z uzytkowników forum w praktyce programował ww.regulator . Prosze o wskazówki praktyczne,chce wykorzystac go do regulatora temperatury pomieszczenia. Zamieszczam zrzut planszy bloku PID. http://obrazki.elektroda.net/29_12346342...
Jeżeli masz Mitsubishi to zależy jak wygląda reszta alternatora i co właściwie jest uszkodzone. Regulator z szczotkotrzymaczem jest w granicach 150 zł.P
Światła nie robią różnicy z tego co mi mechanik mówił. Sam bym sprawdził ale samochód mam daleko od miejsca zamieszkania u mechanika. Alternator idzie do poprawki, podobno założy nowy rdzeń, chociaż osobiście nie wiem czy pomoże bo na nieregenerowanym trzymał cały czas w okolicach 13.7 czy to z klima czy bez. Czytałem gdzieś na forum Mitsubishi,że problemem...
Wine za to ponosi regulator napiecia.
Ja też nie. Alternator Mitsubishi?
na wolnych obrotach okolo2,7 bara po zdjeciu podcisnienia z regulatora przynajmniej 3,3
Regulator napięcia. Nie stabilizuje odpowiednio.
Miałem to samo w astrze, okazało się że był padnięty czujnik halla , jak masz możliwość to podmień i zobacz czy się poprawi Czujnik halla w akurat tym Dieslu? Ludzie proszę, wtryski na przelewy, wydajność pompy niskiego i wysokiego ciśnienia, a także regulator ciśnienia.
Ja siedzę w alternatorach już kilka lat ostatnio dużo w tych od mitsubishi i wiem że to podły alternator do naprawy .mam jakieś mostki dodatnie i ujemne mogę ci pomóc napisz jak mocny masz alternator bo w mostkach była różnica, i jaki masz wtyk układ konektorów. Jest ( I I ) czy ( T) mam też jakieś szczotkotrzymacze z regulatorami.
Czy ktoś może orientuje się w temacie j.w.? Czy można podłączyć rekuperator z pominięciem fabrycznego regulatora i wstawić regulator płynny?
Proszę bardzo Bezpiecznik 8 do 2009r. Jednostka sterująca układu klimatyzacji Przełączniki kolumny kierownicy Miernik uniwersalny Jednostka sterująca elektrycznego układu sterowania pomiaru czasu i alarmem (ETACS) Jednostka sterująca dodatku do paliwa Brzęczyk ostrzegawczy kluczyka Jednostka sterująca wejściem bez kluczyka Przekaźnik szyby sterowanej...
Wystarczy odkręcić przewód zasilający od magistrali paliwowej, bądź przewód odpływowy z regulatora ciśnienia paliwa. Podać napięcie na pompę i masz dystrybutor. Chyba że do diesel to ten sposób nie zadziała.
Tam siedzi MOSFET typu 2SK 2506 lub podobny i niewiele wiecej. Wymienić :D Bezpiecznik termiczny jest sprawny. Odlutuj go czasowo, ale nie zwieraj punktów i sprawdz. Jeżeli dmuchawa ruszy, to tranzystor jest uszkodzony. Wczoraj naprawialem identyczny regulator koledze :D i oczywiście tranzystor. Jego radiator to ,,płetwa" umieszczona w strumieniu powietrza...
To może na regulatorze w okolicy gniazda znajdziesz dwie literki aby nie były to P D . Mitsubishi produkowało także z regulatorem PD. Ale mój post niech się nie sprawdzi.
Witam serdecznie, Słyszałem tylko o podobnym problemie w PLC Mitsubishi. Jak regulator przez dłuższy czas opiera się na maxa to robi skok w dół - ale w Mitsubishi to był skok do 0. Kolega poradził sobie z tym programowo, ale szczegółów nie wiem. Prawdopodobnie wyłączał regulator przy dłuższym czasie oparcia na maxa i włączał dopiero gdy coś działo się...
Coś pochrzaniłeś,bo nie mitsubishi,a hitachi raczej :)No chyba że ktoś przelożył altek w mitsubishi L300 :) Szczotkotrzymacz z regulatorem tam to coś takiego:
Wymiana regulatora pomogła? Pozdrawiam.
witam mitsubishi colt 2008r , mam problem z nadmuchem , cały czas dmucha ciepłym a nawet gorącym powetrzem , po przekręceniu regulatorem ciepło/zimno słychać jak klapka zamyka i otwiera się ale temperatura dalej bez zmian i dalej wieje ciepło - bez znaczenia czy klima właczona czy wyłączona
Nie bardzo siedzę w temacie elektryki samochodowej. Regulator ładowania, gdzie on jest. Powinien być w alternatorze? Czy niekoniecznie? Po czym poznać że ma wewnątrz czy na zewnątrz? Trudny dostęp i nie mogę dokładnie go obejrzeć. Ale widziałem kiedyś alternator ze szczotko-trzymaczem i regulatorem ładowania. Ale ten zespół można było wymontować bez...
A wiesz może czy w tym alternatorze (Mitsubishi) jest możliwość zajrzenia do szczotek i regulatora bez rozpoławiania?
Witam Panowie, czy jest sposób na podłączenie alternatora ze złączem com (8200654785) 210A prod. Mitsubishi, pochodzący z Renault, do starszego auta ze złaczami L i S? Analogowy regulator do tego alternatora podobno nie występuje... Są jakieś inne sposoby? Z góry dziękuję za pomoc.
Wszystkie diody są ok? Bo piszesz tylko w diodach wzbudzenia, a tam zazwyczaj uszkadzały się diody prostownika głównego Trzy diody niskoprądowe sprawdziłem za pomocą żarówki, żarówka świeci, a po odwróceniu diody przestaje. Diody, które są przyklejone do dwóch radiatorów ( 8 sztuk, po 4 na radiator), sprawdziłem tylko czy mają przebicie na radiatory,...
Jakiś wynalazek przypomina Hitachi - trzeba ręcznie dobierać mostek i regulator. Na stronie as.pl.pl możesz poszukać po wymiarach.
Witam dzięki za podpowiedz ale powiem ci że alternator jest firmy mitsubishi regulator napięcia ma w środku a szczotki oddzielnie kierownik warsztatu dzwonił po hurtowniach i niema części do tych alternatorów dlatego wysłał go do regeneracji do serwisu ale może regeneracja nie się nie udała Dodano po 30 Jutro przejrze jeszcze wiązke od alternatora do...
Jakie szczotki, regulator kupić do alternatora w Mitsubishi Pajero III 2,5 TD 115 KM 2001 ? Alternator taki jak tutaj (MD371144): http://www.autopartoo.com/oem/delco-remy... 105 Ah
Zaczyna się dyskusja o halogenach :-) Znalazłem w swoich "wylutach" układ oznaczony trzema diamentami i symbolem 5291, jeśli to jest to samo, co w nocie: http://pdf1.alldatasheet.net/datasheet-p... oznaczałoby to regulator napięcia. Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć, jak zrobić układ o wejściu 2-12V a wyjściu np. 5V...
wymień regulator napięcia w alternatorze w większości przypadków on jest tego przyczyną
Dzień dobry . Potrzebuję waszej pomocy . Volvo FLL 240 rok prod. 2006 . Brak ładowania a konkretnie plusa na środkowy pin regulatora napięcia .Alternator mitsubishi .Podpowiedzcie proszę skąd idzie + po stacyjce na regulator napięcia .Wiązka alternator -skrzynka bezpieczników sprawdzona ,bezpieczniki i przekaźniki w porządku. Pozdrawiam wszystkich i...
F-field (pole)-jedna ze szczotek,wzbudzenie E-earth (ziemia) masa N-neutral (środek gwiazdy stojana)kontrolka poprzez przekaźnik lub inne rozwiązanie. Na alternatorze jest nalepka z napiszem "regulator built in"?
Wiekszość kompaktowych alternatorów japońskich jest typu "Regulator built in" Jeżeli to mazda to ma zamontowany alt firmy Nippondenso,ewentualnie Melco (Mitsubishi Electric Corp). Są one z zabudowanym regulatorem.
Mitsubishi ma dość zmyślne servonapędy, może tego spróbuj
Wymień regulator napięcia
Twierdzenie, że stała czasowa różniczkowania pojawi się sama jest prawdą (i to nie do końca) w przypadku gdy cykl obliczeniowy regulatora będzie wyrażony w sekundach. Czysta akcja różniczkująca jest pikiem który w jednej chwili się pojawia a w kolejnej już go nie ma. W przypadku współczesnego sprzętu, na idealną akcję różniczkującą prawie każdy element...
Nie wiem jak w twoim ale we wcześniejszych do 92 roku to można było założyć dwa rodzaje alternatorów: Hitachi LR 160-715 lub Mitsubishi A5T41592 - prąd maksymalny; 60 A - początek ładowania: 950 1100 obr/min - prąd przy 13,5V (Hitachi) lub 14V (Mitsubishi)
Wentylator da się regulować regulatorem tyrystorowym - jest to powszechnie stosowane rozwiązanie.
Zrobiłem diagnostykę i wychodzi błąd 56 Gdy wejdę w parametry i sprawdzam ciśnienie paliwa pokazuje jakieś 4,200 MPa gdy usterka się objawi czyli zaczyna falować (a gdy mam włączoną klimę to niemal że gaśnie ciśnienie) zaczyna skakać znacznie to ciśnienie gdy jest ok to oscyluje w zakresie 4,060-4,450 MPa czy w takim wypadku problem jest z regulacją...
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Witam. Zaczyna się okres zimowy co za tym idzie w pracy zaczyna się zastój, więc wymyśliłem sobie robotę. Robota ta to budowa buggy opartym na silniku Mitsubishi 4G92 czyli 1.6 113KM z modyfikacjami. Jestem mechanikiem niestety elektryka to słabszy temat ale dla chcącego. Do senda sprawy trzeba zmusić alternator by robił do czego go stworzono czyli...
tzn ekran robi sie skompresowany po bokach, a srodek zachowuje rozmiary, czy tez wszystko jest proporcjonalnie zwezone? ad 1) sprawdz/przelutuj/wymien mosfety dolaczajace kondensatory w korekcji S ad 2) sprawdz co sie dzieje z B+ wymien elektrolity na tej galezi zasilania, sprawdz sterowanie mosfetu w regulatorze B+, sprawdz sam mosfet
Dobrze połączone .Przypomnę że górny to jest ostrość (na trafie pisze fokus) i łączymy go do miejsca w podstawce kineskopu.Regulujemy ostrość górnym regulatorem na trafie (najlepiej na TXT). Dolny przewód to screen -jasność i ustawiamy tak aby nie było widać cienkich poziomych linii przy zciemnionym obrazie,łączymy do płytki kineskopu do punktu opisanego...
sprawdz cisnienie pompy paliwa Dodano po 1 ma byc od 3 do 3,5 bara Z tego co kolega na pisał to nie jest ok, sprawdź regulator ciśnienia na listwie. Jaki rocznik auta?
Alternator Mitsubishi.Na regulatorze jest L i DF. Wirnik przewodzi. Dałem nawet bezpośrednio napięcie na szczotki zasilaczem stabilizowanym i alternator daje prąd. W pon mam mieć całe auto. Będę coś szukał. Tylko tak mi zlasowal mózg ten alternator że nie jestem pewien swojej roboty. Dodano po 1 Koleś Kit, na pusto ładuje, sam akumulator. Zapne do akumulatora...
Dzięki. Zamontowałem i ładuje. Wyrzuciłem ten przewód "W" oraz mechaniczny regulator i wszystko hula. Dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam.
Witam. Umknął mi mój temat ale tak naprawdę problem został usunięty dopiero około trzech miesięcy temu. Na początek naprawiliśmy sprężarkę, a później wymieniliśmy jeszcze regulator nadciśnienia. Silnik nie do poznania. Dziękuję za pomoc.
Alternator: Mitsubishi A004T02891A 12V 90A K205! Regulator na 14,6V : HC-CARGO 230990 Diody pomocnicze wymienione razem z mostkiem, stanowią jeden moduł : HC-CARGO 139222 Pełnej diagnostyki prądów wirnika, chyba nie mam czym zrobić. Zastanawia mnie czy zjawisko spadania napięcia w trakcie jazdy jest jakąś wskazówką? Co ewentualnie naprowadzi, co mogę...
Witam.Poszukuję info (zamiennik?) układu scalonego ,oznaczonego znaczkiem Mitsubishi i liczbą 5218 ,na dole napis 8101A.Zamontowany jest we wzmacniaczu Kenwood KA-660D , gdzie pracuje jako regulator barwy dżwięku.Załączam zdjęcie .Podejrzewam ,że jest to jakiś banalny wzmacniacz operacyjny .
Zamienniki: CA1627IR ORAZ: CA1661, koło CG234994 CA1645 28-3891, 283891 28-4614, 284614 437208 DELCO REMY: DRA4148 934148 LUCAS LRA01990 MITSUBISHI: MW30638577 NISSAN: 23100-00Q0A, 2310000Q0A 23100-00QAK, 2310000QAK 23100-00QAM, 2310000QAM 23100-00QAL, 2310000QAL OPEL: 4403540 4411316 4430591 9111540 93160665 93161425 93198179 RENAULT: 7700426849 7711134316...
Może komutator się kończył fakt , ale problem leżał i leży gdzie indziej czyli w regulatorze. Sprawa prosta zapodaj na D+ mase potem plusa i zobacz jak samochód reaguje. W mitsubishi nie wycierają się pierścienie.
Nie jestem pewien czy potrzebny jest PLC wszak prawie każdy falownik ma wbudowany regulator PID i wejście analogowe napięciowe lub prądowe.
Trzeba jeszcze sprawdzić regulator +B ... (przy zmianie rozdzielczości ma się zmieniać napięcie na żarówce...) Razem z tranzystorem wskazane jest wymienić kondensator powrotu (ten podłączony do C-E HOTa) i kondensatory el. w regulatorze napięcia +B, oraz sprawdzić inne elementy regulatora napięcia +B Mikippp
witam ja osobiście kopiłem w inter starter koszt 3000 t A ja sobie robię sam, tu jest jeden z nich: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Zrobiłem też do fordów (Magneti Marelli, Visteon), Hitachi (wszystkie), Mitsubishi, Valeo (wszystkie typy, no poza rodziną A13N, bo tego już praktycznie nie ma) i Denso.
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Przecież masz do kupienia orginał z mitsubishi. Nie dalej jak miesiąć temu kupowałem do 323 coś koło 180zł.
Pierwsze sprawdź regulator, możliwe że odłączyła ci się któraś dioda od mostku też tak kiedyś miałem, sprawdź połączenia w alternatorze.
Schematu szukalem, ale ja nic nie znalazlem. Nie wiem czy jest w nim stator bo to inaczej iskrownik tak? Cewek tez chyba nie ma, bo to silnik jak od samochodu z tego co mi wiadomo od jakiegos mitsubishi. Jest tam normalnie alternator jak w samochodzie.
Mam mitsubishi Carismę 98r TD 1.9. Od pewnego czasu kiedy mi zgaśnie samochód nie mogę od razu go odpalić - muszę trochę poczekać, a potem odpala bez problemu. Jak silnik jest zimny to tez odpala bez problemów. Znajomy mi powiedział ze może to być problem z alternatorem albo z regulatorem napięcia. Czy wie ktoś może o co chodzi i jak to sprawdzić?
Witam , mam taki sam problem z tym alternatorem na pin 3 zasilanie po stacyjce jest puszczone przez opornik 2,2 k ohma i dlatego próbówka nie swieci a na multimetrze jest 24v. Jak podam 24v na ten pin alternator ładuje ale na desce (zegarach) nie pokazuje napiecia akumulatorów i jest błąd MID 140 PID158 FMI4. Sprawdziłem regulatory dostępne do tego...
Witam. Mam problem z ładowaniem w Mitsubishi Sigma 3.0 12v 93', na biegu jałowym ok 12,8v (bez obciążenia) z obciążeniem spadek poniżej 12,2v przy obrotach powyżej 2000 ładuje 14,1 - 14,2v. Wymieniony regulator napięcia, sprawdzony mostek i diody wzbudzenia, kontrolka ładowania gaśnie po odpaleniu. Czyżby przebicie na stojanie?
Przejrzałem tą dokumentację. Jaką mam pewność że S1 a S na końcu typu jednostki nie stanowi różnicy w działaniu? Dla przykładu są różnice na płytkach drukowanych w sterownikach naściennych do MHI. Wyglądają tak samo, natomiast końcówki numeru płytki np.195 nie będzie działać z moją jednostką. Mam regulator o symbolu 124 na końcu (uszkodzony niestety)....
Witam Mam problem z ładowaniem w Mitsubishi Lancer 1.6 benzyna 90km Po odpaleniu silnika ładownie jest 14.45v przez jakieś 30 sekund potem spada do 12.55v ,na 3000 obrotów również ładuje 14.45v na wolnych już nie ale co ciekawe na wolnych obrotach jak załącza się kompresor klimatyzacji to ładowanie jest ok a jak kompresor się wyłącza to ładowania brak....
(at)Radzio M. I za pomocą zaimpletowanego regulatora PID można będzie zrobić modulację PWM ? Sorry jeśli coś kręcę ale jestem jeszcze na początkowym etapie tego W zasadzie to sterownik nie musi posiadać szybkich wyjść. Robisz przykładowo czas cyklu 2s (PWM 100%) a sygnał wyjściowy z regulatora PID jako czas załączenia przekaźnika SSR. Przykład z Mitsubishi...
Ten sterownik na kilku wejściach binarnych ma wejścia analogowe w standarcie 0-10V (wejścia I1-I8). Jezeli chcesz mierzyć temp. więc będziesz potrzebował kilka czujników najlepiej Pt100 oraz przetworników które Ci przekształcą zmiane rezytancji na sygnał napięciowy. Jeżelichcesz wysterować kilka urządzeń to bedziesz potrzebowałkilka przekaźników. Co...
A mierzone bezpośrednio na alternatorze? Zrobiłem pomiar na alternatorze i na akumulatorze, jest to samo. Zmieniłem pasek, zmieniłem również regulator napięcia, niewiele to zmieniło. Aku 12,4 V Po uruchmieniu silnika 14,5 V przez około 10 sek pózniej spada ładowanie do 13,4 V wraz z rozgrzewaniem silnika spadają obroty i ładowanie do 12,8V dodając...
Mało widać ale może coś ktoś zobaczy. Wszystko widać, alternator Mitsubishi. Łatwo to poznać, bo nie ma plastiku z tyłu. Dwa typy regulatorów, styki P i N albo L i S. Zupełnie inne działanie; ale wtyczka ta sama. Ale poczekam z odpowiedzią, niech wpierw wypowiedzą się się te ciapciaki piszące o jakimś CPE.
Witam forumowiczów ... Jestem posiadaczem CITROENA XSARY PICASSO 2.0 HDI 90KM 2001r Mam bardzo poważny problem, od pewnego czasu zauważyłem że w samochodzie jest coś nie tak z napięciem gdyż kiedy włączę radio, dmuchawę i/lub inne odbiorniki na chwilę przygasa wyświetlacz oraz światła zewnętrzne, jak dodam gazu tak samo jest błyśnięcie wyświetlaczem...
Czy może jestem niekompetentny? Pokazujesz zdjęcie niekompletnej głowicy i doszukujesz się regulatorów, które są zdemontowane :D http://obrazki.elektroda.pl/7934262000_1...
przekaznikiem ładowania cho podepne na krotko kabel pod akumulator do plusa Wyjaśnij zacytowane powyżej - bo jest to słabo zrozumiałe, przekaźnika nie możesz sztucznie zwierać albo zasilać bo spalisz regulator napięcia, napisz kiedy/czy z racji robienia przy czymś pojawiła się usterka.
Tak jak napisał kolega pierwsze co to zacznij od usunięcia usterki regulatora napiecia na alternatorze Pierdoły opoły kolego. Nawet nie zapytałeś jaki alternator, wiadome, że firmy Mitsubishi, ale co dalej? Co tam jest ważne?
Jak dobrze pamietam L to kontrolka ładowania a R to rezystor odniesienia... albo regulator jesli nie jest wbudowany w alternator... https://obrazki.elektroda.pl/7089792100_...
Pewnego pięknego dnia jechałem japońcem i zaświeciła się kontrolka od ładowania, jeżdziłem tak przez 2 tygodnie aż mi się akumulator nie rozładował po czym naładawałem go ponownie i lampka się już nie zapaliła - było dobrze jakiś czas, lampka nie świeci ale napięcie ładowania jest za duże i gotuje mi się akumulator (dosłownie!!!!).Podejrzewam regulator...
witam, mam problem z regulatorem pid. mam sterownik fx1n, , w simulinku wszystko działa, natomiast w sterowniku już nie chce. przydadzą mi się wszystkie materiały na ten temat, jak dobrać nastawy dla mitsubishi, i przede wszystkim porządna instrukcja, ponieważ manuale są dość pobieżne, dziękuje za pomoc
Ten alternator służy do ładowania akumulatora w Mitsubishi lub innym samochodzie, Współpracuje z akumulatorem i jest napędzany silnikiem dużej mocy w szerokim zakresie obrotów. Alternator ma regulator, który przerywa podawanie napięcia na cewkę wirnika by nie przeładować akumulatora. Po naklejeniu magnesów masz komfort - napięcie pojawia się praktycznie...
Dzień dobry. Mam Outlander 2.0 benzyna z 2003 r. Jestem po wymianie pompy wody, bo hałasowała. Po wymianie i złożeniu wszystkiego do kupy, zapaliłem auto, ale zauważyłem, że przez chwilę zapaliła mi się kontrolka ładowania i zgasła. Zacząłem jeździć tym autem i na wolnych obrotach światła słabsze, mijania są. Dodam gazu, światła są jaśniejsze. Zmierzyłem...
Witam ponownie pasjonatów Elektrody. Wracając do mojego postu z 31.08 to sprawa się wyjaśniła.Te lekkie,ale zauważalne zmiany mocy silnika były powodowane zmianami napięcia w instalacji (na początku małymi ),nawet do 19V.Po wyjęciu alternatora-u mnie MANDO AB17054 przystąpiłem do jego rozbiórki.Należy wyjmować przedni dekiel (razem z wirnikiem),gdyż...
Napewno inne jest napięcie na zaciskach baterii, niż przy alternatorze, zwłaszcza gdy wartości prądu są większe, to po pierwsze, a po drugie świat żelastwa jest światem materialnym i nie istnieje, żeby regulator był sprawny w alternatorze. Należy go podmienić i tyle. Baterie nie mają wpływu w tym przypadku.
Help! Mitsubishi colt 1,5 12V cat 1990 - problem z utrzymaniem wolnych obrotów przy załaczaniu wiekszej liczby odbiorników prądu. Np: światła drogowe + wentylator od chłodnicy + stopy - wtedy obroty spadają do ok 400-450. Podobno to regulator prądu. Mam Colta dopiero od tygodnia i nie wiem jak to ustrojstwo u japonców wygląda i gdzie się znajduje.
W jakim celu chcesz znać te połączenia? Kiedyś to badałem, ale doszedłem do wniosku, że należy wymienić na nowy. Pewno gdzieś mogę mieć jeszcze szkice. O ile pamiętam samo działanie regulatora jest typowe i tylko sposób podłączeń trochę odmienny. Jeśli bardzo trzeba spróbuję pogrzebać w archiwum jako, że alternatora od dawna nie mam.
Głowica była oddana do specjalistycznego zakładu obróbki głowic gdzie obrobili gniazda i zawory, nie była planowana bo nie było potrzeby. Wg ich nie było także potrzeby wymiany zaworów na nowe, a co do prowadnic to nawet nie zaglądałem bo otrzymałem ją gotową do montażu. Przy hydro-regulatorach jeszcze bym się zastanawiał ale tu jest mechaniczna regulacja,...
Mam podobny problem w mitsubishi colt 1,3 98rok. Puki jest zimny silnik ładowanie 14,8 jak się trochę nagrzeje 12,4. Przy wysokich obrotach znowu ma 14,8. Nad alternatorem siedzieli cały dzień w dobrym warsztacie, sprawdzali na stole, wymienili łożyska, regulator i dalej tosamo. Rozłożyli ręce.Powiedzieli, że coś z elektryką(sterowanie z kompa). W serwisie...
Jest to alternator zwykły mitsubishi Electric 150A12v a akumulator mam nowy na starym było tak samo. Mam już zamówiony drugi alternator bo z tym jest problem z zamówieniem regulatora i po za tym niskie koszta używki
mitsubishi regulator regulator napięcia mitsubishi regulator alternator mitsubishi
komputer audio synchronizacja esp8266 flashowanie arduino polskie litery
odciąć immobilizer bojler elektryczny
QuestaSim SystemVerilog DPI-C: How to Call and Run C Functions in Testbenches Zwarcie na kablu wentylatora Indesit – dwa plusy na przewodach, przyczyny i diagnostyka