http://obrazki.elektroda.net/58_12449135... To starczy. Nie wiem czemu kolega Stary1952 podał Ci układ zasilacza...
W takim wypadku zsumowane napięcie nigdy nie spadnie do zera przez co tyrystor się nie wyłączy. Wystarczy, aby w "dołkach" sinusoidy napięcie zasilające (czarne - patrz rysunek) schodziło poniżej SEM akumulatora (czerwone). http://obrazki.elektroda.pl/9655564100_1... md-dario , istotny jest tutaj stosunek impedancji wewnętrznej prądnicy...
Trzy fazowy regulator napięcia, do motoru.
Zmierz napięcie na złączu regulatora napięcia.
A kondensator 2uF nie jest za mały A gdzie ten kondensator jest podłączony bo nie widzę? Wisi gdzieś osobno na żóltych przewodach https://alitools.io/en/showcase/us-52-22...
U Chińczyka około 150 zł gotowe rozwiązanie 12A 0-110VDC Speed Regulating power supply SK12110 220VAC input PWM Motor Control Supply for DC spindle motor https://a.aliexpress.com/_EGJsjU1 Są też modele o mniejszej mocy za około 100 zł I0-110VDC WK611 Speed Regulator PWM for DC Motor Control Supply speed controller Suitable for spindle motor input 110V-220VAC...
Nawiązując teraz do foto regulatora czy uda się to odpalić podłączając power + - regulatora z obecnym okablowaniem które jest w silniku, natomiast na regulatorze Motor + - łącze z + - Silniczka w maszynie? Wiem, że po podłączeniu power + - regulatora pod zasilacz i + - motor z silnikiem bez problemu można sterować obrotami, ale jak to sie ma do tego...
35 zł ?? szukałem i nie znalazłem, mógł byś podac linka gdzie można kupić taki regulator ??
Najlepiej wymienić na nowy, 6zł to nie majątek.
Witam podłączyłem przez przypadek odwrotnie akumulator, spalił mi się regulator napięcia. Motor odpala ,lecz nie ma świateł ani sygnału. Kontrolki tylko się żarzą. Co mogło się jeszcze spalić, że tak się dzieje?
Jak sprawdzić regulator napięcia, jak motor nie odpala?
Witam, przesyłam schemat regulatora napięcia do motoru, na podstawie tego schematu wykonany został regulator, po podłączeniu regulatora do motoru po 1 min, jeden IRF się zaczyna palic, co może być nie tak w tym regulatorze, Proszę o jakieś porady, pomocy
Owszem da się przerobić regulator z innego motoru, tylko musi pasować. Tyle, że autor topika tego nie wie, albo nie chce, bo o co innego pyta.
Ja nie widzę specjalnych przeciwwskazań. Zalecenie aby zasilać regulator z akumulatora wynika prawdopodobnie z tego, że startujący silnik (czy zimna żarówka) pobierają duży prąd - wielokrotnie większy od znamionowego, i wówczas napięcie tradycyjnego zasilacza może "przysiąść" poniżej 10V, zaś zasilacz impulsowy może się wyłączyć (zabezpieczenie przed...
Z tego co pamiętam to jest na ramie pod siedzeniem. Od 1999r nie miałem z tym motorem kontaktu.
Najlepiej poszukać jakiegoś regulatora od motoru z instalacją 12v bądź zastosować od malucha.
Witam. Niedawno zakupiłem motor iża . Mam problem z ładowaniem prądnicy w tym motorze . Podobno kiedyś działała ale teraz nie chce. Jak mam sprawdzić prądnice czy ładuje i jest w rzeczywistości sprawna fizycznie.Wiem ze na masie ma plus i jakie napięcie mam podać na wzbudzenie żeby muc stwierdzić fakt czy owa prądnica jest sprawna??Lub jak najprosciej...
Wita posiadam alternator forda 55A i potrzebuje do niego zrobić regulator napięcia najlepiej wyciągnąć go na zewnątrz dlatego zwracam się do was z prośbą o schemat. Szukając na elektrodzie znalazłem tylko regulatory do motoru. Pozdrawiam
Potrzebuje po prostu uruchomić taki regulator w motorze i nie wiem do którego kabla mam doprowadzić napięcie czy da się coś takiego zrobić? Czy każdy z tych regulatorów przystosowany jest do alternatorów: http://elektronika-motocyklowa.pl/126/16...
(at)atom1477 Podziwiam przenikliwość Twojego umysłu. Potrafisz już określić moc silnika, chociaż nie wiemy nic na temat ruchów roboczych i dynamiki układu. Więcej, pomimo braku schematu obciążeń definiujesz już konkretnie rozwiązania dotyczące łożyskowania. (at)RosekMichal Michał, w ten sposób to się nie dogadamy. Albo podajesz dane, które są konieczne,...
Zasilanie motorka źródlem prądu czy napięcia? Zasilając stałym napięciem zadajesz prędkość obrotową, zasilając stałym prądem zadajesz stały moment obrotowy. Oczywiście można łączyć te dwa tryby pracy. Do tego żeby ruszyć z miejsca, potrzeba większego momentu i prądu, w porównaniu do utrzymywania stałej prędkości. W regulatorach prędkości wentylatorów,...
Witam. Pytanie jak w temacie. Potrzebuję zamiennika, żeby go użyć w regulatorze napięcia w motorze. Pozdrawiam, tokarz
Witam, mam pytanie. Posiadam Hondę CBR 600RR z 2005 roku. Ostatnio wymieniałem świece zapłonowe i po wymianie świec motor przestał ładować. Wymieniłem regulator napięcia, nową cewkę przy akumulatorze, ale motor dalej nie ładuje. Może pomożecie, co może być przyczyną usterki?
Powitać! Wg schematu wygląda, że ten alternator w ogóle nie ma diod wzbudzenia. Regulator sam wykrywa stan kiedy uzwojenie wzbudzenia zaczyna wirować i dopiero wtedy włącza prąd wzbudzający pobierając go z akumulatora. Takie podejście umożliwia odciążenie rozrusznika przy starcie (i akumulatora co zatem idzie). Twój alternator jest 105 A (!!!) czyli...
www.senda.pl
Jak masz ciśnienie na listwie, jak pokazałeś na zdjęciu, to regulator daje radę. Tyle wystarczy, żeby motor wystartował.
Witam. Mam pytanie ponieważ spalił się regulator napięcia w motorze. Alternator jest trójfazowy. Czy można podłączyć jakiś inny regulator żeby wszystko grało.Jeżeli tak to od jakiego samochodu czy motoru?Posiadam elektroniczny reg.napięcia od Fiata dużego ale tam są tylko dwa wejścia a w moim spalonym było 5 wejść( 3 przewody przychodziły z alternatora...
lppl zakladam ze regulator jest przeznaczony do mz ts 150, i go dobrze podlaczyles, dno musi dotykac do masy, a jesli na poczatku zle go podloczyles i zapaliles motor to regulator mogl ulec uszkodzeniu.. moze pradnica nie dziala. Jak mozesz to sprawdz regulator na innym takim motorze pozdrawiam
Regulator, o którym pisałem wyżej, wykonałem wg schematu takiego jak na tej stronie: https://electronics.stackexchange.com/qu...
Potrzebujesz zwykłego ESC do 6S i 20A? I nikt takiego nie zaproponował? Np.: "T-MOTOR: Regulator ESC F30A-6S 30A 2-6S".
Pamiętaj, że to regulator stratny, nadmiar po osiągnięciu około 14V po stronie akumulatora, idzie w ciepło. http://i943.photobucket.com/albums/ad271... https://darrelkymani.blogspot.com/2022/1...
https://www.partsplanet.eu/en/catalogue/... Ten człowiek (http://allegro pl/my_page.php?uid=2036393) wystawiał niedawno Twój silniczek. Zadzwoń do niego. http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Y1... http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Y1...
Front passenger door control unit, front passenger door window regulator switch, heated exterior mirror on front passenger side, folding mirror, mirror adjustment E107- Window regulator switch in front passenger door F261- Front passenger side fold-in mirror contact switch J387- Front passenger door control unit L53- Window regulator switch illumination...
Czasami regulator ulega uszkodzeniu przez zaśniedziałą kostkę łączocą regulator z alternatorem/prądnicą (zależy co w jakim motorze)
Kymco Super 9 (2T): http://obrazki.elektroda.pl/9583805600_1... Kymco Agility, także Giantco Sprint (4T): http://obrazki.elektroda.pl/6645862300_1... Pinout modułu marki "Standard" - przeznaczenie nieznane: http://obrazki.elektroda.pl/8809557000_1...
Witam po krótkiej przerwie Dowiedziałem się nieco więcej w jakich warunkach ma pracować układ. Mianowicie będzie on umieszczony gdzieś w motorze. Jego celem ma być rozłączanie obwodu, gdy napięcie pochodzące z akumulatora przekroczy 6.1V~6.4V. Ta wartość jest przekraczana na wyższych obrotach wału, kiedy to prądnica daje wyższe napięcie na akumulator....
Nie można zastosować innego regulatora. Dostępny jest zamiennik WM Motor. Jedyna opcja przeróbki to zastosowanie alternatora od Aprilii SR50 (Morini gaźnik) i zapłonu DC-CDI. Nie daje gwarancji niezawodności i też trochę kosztuje...
Problem polega na tym, że po podłączeniu nowego regulatora motor przez jakiś czas ma ładowanie, ciężko stwierdzić jak długo. Ostatnio był około 3 dni, dzisiaj założyłem nowy i pochodził 30 min, na postoju i około 20 min, w trasie i po ładowaniu. Zmieniłem kable od alternatora do regulatora, bo były już ponadpalane. Między alternatorem a regulatorem...
Witam, jestem totalnie zielonym w temacie elektryki w motorach więc przychodzę z pytaniem, jaki inny regulator mogę zamontować do Hondy cbr 125 jc34? Ponieważ nie mogę znaleźć oryginalnego w dobrej cenie, chodzi o jakiś zamienik, bądź z innego motoru by było wszystko 'cacy', z góry dziękuję.
Mała poprawka . Wymieniłem regulator i motor odpala . Zauważyłem jak stacyjka jest na gaszeniu to na kablach które idą do akumulatora jest zwarcie. Z kolei jak odpalę motor to na kablach do akumulatora jest stałego napiecia 30 V . Ma ktoś pomysł na to ?
Tak, tym żródłem prądu jest cweka w prądnicy w motorze Yamaha DT80 mx Pozdrawiam.
Maksymalną moc wytwarza 34A a napiecie 64V - to jakaś paranoja. Tyle to może wytworzyć bez regulatora napięcia, a jeśli w tym motorze jest instalacja 12V to regulator ogranicza do 14,2V. Wydaje mi się , że można w tym motorze zastosować któryś z regulatorów z instalacji samochodowych, jedyne co to sprawdzić czy dany alternator jest typu samowzbudnego...
Silnik 24V 250W motor elektryczny DC MY1016 ~90zł Regulator obrotów silnika 12-24V 25A z radiatorem ~60zł Do tego zasilacz około 100zł Taki silnik w zupełności wystarczy. Silnik trójfazowy 2kW jest duzo za mocny, poza tym dochodzi koszt falownika >700zł. Gdzie znalazłes falownik 3F o mocy 2kW za 150 zł, kupuje od razu :D.
Witam! EWA jest to prostownik i zarazem tyrystor sterujący pracą reflektora i św pozycyjnego(są one zasilane bezpośrednio z prądnicy) pełni też funkcję ogranicznik prądu tych świateł. A ładowniem akumulatora zajmuje się z EWY tylko prostownik i ELBA jako regulator prąd ładowania. Tak bynajmniej było w simsonie S53 95' którego naprawiałem. Pozdrawiam...
spotkałem się w rożnych motorach z regulatorem napięcia z 5 i sześcioma kablami trzy wiadomo od alternatora i dwa masa i ładowanie zastanawia mnie trzeci kabel który jest podłączony do plusa i masy przez element 6 opisany w serwisówkach jako LOAD pokazany na diagramie, może mi ktoś wytłumaczyć co to jest za element oznaczony jako 6 na poniższym rysunku...
Cześć Wykonałeś już ten regulator w wersji ostatecznej??? W jakim motorze ten regulator pracuje??? Pytam się, bo znajomy przyniósł mi tzw. "puszkę prądów" z DKW i pytał się czy uda się wcisnąć w starą obudowę od regulatora samoczynnego upchnąć coś elektronicznego.
Tu masz polski sterownik, o rząd wielkości tańszy. Mam taki, kupiłem na wypadek awarii, jeszcze nie podłączałem. https://avotechnika.pl/?4,rdc1f-dc-motor...
Rzeczywiście! Tylko wtedy pomyślałem, że nie będę kombinował z oryginalną elektryką, bo coś nie tak jest przecież z regulatorem. Fakt drugi był taki, że na osobnej instalacji poza motorem, ewidentnie regulator szalał. Jak spróbowałem z drugim - kupionym, to zrobiłem źle. Powinienem też poza motorem zrobić próbę. Od razu by wyszło, że coś nie tak z instalacją....
Wygląda jak rezystor dużej mocy, będący elementem regulatora napięcia. Bez niego regulator nie działa i napięcie rośnie w niekontrolowany sposób wraz z obrotami silnika.
Sprawa wyglada tak; Regulator obrotów jest w pozycji "otwartej" kiedy motor nie pracuje. Regulator domyka przepustnicę w trakcie rozruchu. Domniemam, jest takie prawdopodobieństwo, że sprężynki nie pracują tak jak począwszy, a co za tym idzie regulator też nie. Jeśli motor pracuje dobrze i odpala dobrze pomimo tego, że trzeba lekko dać ssanie przy rozruchu,...
W instalacji masz napięcie 6V. Nie możesz instalować akumulatora - nie ma regulatora napięcia i napięcie z cewki nie jest napięciem stałym.
Do regulacji żarówek zasilanych napięciem przemiennym powszechnie stosuje się regulatory na triaku. Oczywiście w zwykłym "ściemniaczu" z marketu może zajść konieczność wymiany triaka. Trzeba wziąć pod uwagę prąd żarówki oraz częstotliwość przy maksymalnych obrotach. Ale - tak jak poprzednik - stanowczo odradzam takie przeróbki.
Witam mam pytanko: Czy samemu da się wykonać regulator napięcia do motoru??(MZ 251 elektronic 12V) NA allegro znalazłem taki regulator rozebrany i możecie zobaczyć. Proszę o pomoc. http://moto.allegro.pl/show_item.php?ite...
Regulator napięcia jest zamontowany na ramie pod zbiornikiem paliwa, mniej więcej na wprost w okolicach główki ramy. Od regulator trzeba odłączyć przewód idący do przełącznika kierunkowskazów (chyba skrajny prawy) oraz dołączyć się do przewodu z zasilaniem po stacyjce. Gdzieś miałem rozrysowany schemat tego regulatora napięcia. Instalujesz przerywacz...
Motor ma właściwe wysokie obroty? Nie wiem dokładnie ile ten powinien mieć, ale jest to niskoobrotowy motor i ok 3100 obr nie powinien przekraczać. Jeśli srpężynki są dobrze dobrane, to zerknąłbym na właściwe ustawienie regulatora obrotów.
To dołożone światło dzienne świeci samo czy razem z mijania? Regulator napięcia w motorach działa inaczej niż w samochodowych alternatorach. Im instalacja pobiera mniej prądu tym regulator musi więcej dawać prądu z uzwojeń prądnicy bezpośrednio na masę. Sprawdź jaki prąd idzie na masę z regulatora: na wolnych obrotach i po dodaniu gazu.
trudna sprawa bo nie wiadomo konkretnie jaki regulator tam masz w tej chwili, ani z jakiego konkretnie modelu motoru ani samego modelu/typu regulatora, najłatwiej poszukać schemat instalacji motoru z tym regulatorem i porównać ze schematem oryginalnym twojej maszyny, a z drugiej strony nie łatwiej było by założyć oryginalny regulator, wiele lat "majstruję"...
Sam regulator tyrystorowy kosztuje ponad 200 zł, do tego elementy wykonawcze ( tyrystory ), transformator, cena będzie wysoka i idzie właśnie w setki złotych.
Mam pytanie do kolegów. Czy schemat regulatora napięcia do motoru ze schematu jest poprawny? Jest to część większego regulatora na 3 fazy. Mi potrzebny jest regulator na jedną fazę. Poprzednio zapomniałem dodać schemat. U1 to tyrystor. http://obrazki.elektroda.pl/7295869100_1...
Grubość drutu i jego długość jest też ważna. Moc liczymy mnożąc napięcie (V) x natężenie (A) = 65 W Znamy napięcie to obliczmy dopuszczalne natężenie 65 W ÷ 6V = ≈11 A Po wyprostowaniu w mostku trójfazowym na prąd stały w każdej fazie popłynie prąd o natężeniu 11 A ÷ 2,3 = ≈ 5 A. Takie natężenie w cewce wytrzyma drut o przekroju 2 mm²...
Osobiście wymieniłbym diody Zenera na 5V.
Witam, serdecznie proszę Was o pomoc, gdyż w moim motorku padł regulator napięcia, oryginalny używany regulator to wydatek około 250 zł. Dlatego usłyszałem że bez problemów można założyć regulator z innego pojazdu. Kupiłem taki model: http://obrazki.elektroda.pl/5269352000_1... A więc mam takie pytanie jak podłączyć dany regulator do...
Ja stawiam na: 01271 Motor klapy regulatora temperatury – V68, lub zapchana nagrzewnica ale w 3 letnim aucie mało prawdopodobne. Jednak na początek proponuje wyeliminować wyświetlany błąd.
Nie jestem do końca pewny ale to chyba tak: szcz to D- , 6V to D+ , DF to wzb, tak podłązałem przy silniku SW 400 to tutaj będzie podobnie. Regulator powinien mieć zabezpieczenie przed błędnym podłączeniem krótkotrwałym . Tak więc podłącz tak jak podałem zapal motor i jak nie świeci się kontolka od ładowania i na akumulatorze jest około 7V to jest OK...
Układ zapłonowy i ładowania podobny jest zapewne do takiego motocyklowego . Tylko że w motorze jest regulator napięcia zewnętrzy.
Nie masz akumulatora, ale jest wymagany, czy nie masz wogóle przewidzanego w instalacji ? Jaki motor ? Pozdrawiam, tokarz
Yamaha R6 poj. 600 prod. 98. Podczas jazdy z lewej strony pod siedzeniem z tyłu coś zaczeło się palić na biało. Motor teraz nie odpala. Są tam dwa moduły zapłonowe i regulator tego typu http://motor-x.pl/regulator-47x-81960-a2... Po wyciągnięciu regulator jest lekko poplamiony jakaś żywicą, ma parametry 47X-A2 459A-12 12.2 127 Co tam się najczęściej...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Kolego mam regulator napięcia kupiony od ktm 525 Autor podał z jakiego motoru ma regulator Strona 186 to będzie chyba ten typ instalacji . Regulator poz. 20. Widoczny sposób podłączenia - czyli z cewek na reg i sense a reszta wiadomo.
A regulator elektroniczny czy mechaniczny. Jeżeli był mechaniczny a założony jest elektronik to potrzebna malutka przeróbka.. Regulator jest elektroniczny. Całkiem możliwe ze był mechaniczny, bo dostałem ten motor bez regulatora i kupiłem właśnie elektroniczny.
RYSIEK141 W zasadzie powinieneś założyć swój temat! Nie kombinuj z przeróbkami bo pogorszysz sprawę. Sprawdź najpierw prądnicę! Jak była przeciążana, co często się zdarza, to może być uszkodzona. Regulator można sprawdzić poza motorem, ale wymaga to trochę wiedzy i narzędzi - miernik i zasilacz regulowany.
Niestety nie mam nr-u silnika. Motor jest z regulatorem na wałku wydechowym., 20-zaworowy.
Hi All, I'd like to make a regulator for a universal motor (serial winding DC motor) but I know it is a nonlinear system (Cem=K2.I²) U = E + Ri + Ldi/dt ; E = k1.w.I Jdw/dt = Cem - C - F.w ; Cem = k2. I² ; Do you have some technical paper about this ? Like LQR regulator but for universal motor none for DC motor with // winding. I'd like to...
Nie, ponieważ masa to też jeden z punktów w cewce więc jak byś to podłączył? Nie wiem po co ten R3, przecież minus to też masa motoru. Najlepiej byłoby poszukać stabilizator na 6V.
Witam!!! Posiadam motocykl Dniepr z prądnicą G11 . Niestety jakiś czas temu ładowanie znikło i wyciągnąłem z niego prądnice . Po rozebraniu okazało się ze wirnik posiada przerwy na komutatorze tak wiec usunąłem je poprzez przylutowanie komutatora. Przemierzyłem również cewkę stojana czy nie ma przebicia do masy lub nie jest spalona . Po poskładaniu...
Nie mam motoru, ale kolega miał podobny problem w starszym motorze Yamaha i znalazł regulator o wyższej sprawności (czyli grzejący się mniej). Poszukaj na forach motorowych.
Witam mianowicie mam problem z zamkiem pasażera. Kable w słupku sprawdzone niby całe co dziwne z dwóch stron pasazera i kierowcy po zdjęciu uszczelki przewodow idacej do slupka i drzwi ukazala się woda z piaskiem takie trochę błotko. Domykanie szyby czasami dziala czasami nie (po stronie pasażera). Szyba opuszcza się i podnosi bez problemu nawet przy...
Siedzi to w regulatorze nap.(od motoru), ma 2 końcówki jak dida ale nie jestem pewien symbol to: KT725/300 TELSA Co to takiego?, czy mozna to jeszcze gdzieś kupic bądz zastapić czymś innym?. Siedzi tam jeszcze takie dziwy "układ scalony"- myśle że jest dobry ale chciałbym wiedzić co to , jak ktoś moze wie, ma 6nużek i symbol" u góry:46 i u dołu 861....
Witam, Ten motor nie posiada fabrycznego regulatora napięcia jedynie przełączalne cewki i prostownik.
https://obrazki.elektroda.pl/9589321000_... https://obrazki.elektroda.pl/1420455000_... https://obrazki.elektroda.pl/6933558300_... https://obrazki.elektroda.pl/6276676500_... Posiadam silnik ze zintegrowanym motoreduktorem i falownikiem. Jak podłączyć taki zestaw i z jakim sterownikiem,...
Tylko jak na motocyklowy regulator ma on zbyt wiele wyjść robiących wiele, trudnych do określenia z samego schematu, rzeczy (funkcji). Nie sądzę aby producent "podróbki" doktoryzował się za cenę niższą niż oryginał. danon566 Rozumiem starania zakupu taniej, byle nie powiedzieć chytrzej. Jednak rozwiązanie problemu regulatora, jeżeli nie da się o naprawić...
witam problem mam z mz etz 250. 1996r. problem dotyczy ladowania. Motor kupilem z zainstalowanymi obydwoma regulatorami napiecia, jednak zaden nie byl podlaczony. przeszukalem naprawde prawie caly internet no ale moj problem jest jakis inny. Umieszczam zdjecia obydwu regulatorow i schemat polaczen ktore stosowalem. wirnik mam po regeneracji pierscieni...
Ja mam 5ah akumulator w swoim motorze
jak masz naladowany akumulator to stawiam na regulator
Może warto naprawić instalację,by urządzenia elektryczne w tym motorze pracowały tak jak przed awarią? Regulator do prądnicy czy alternatora? Jeśli motor po przejściach i brakuje części to może mostek prostowniczy po prądnicy i stabilizator na 12-14 V do zasilania elektroniki.
http://obrazki.elektroda.pl/8213398400_1... Witam! Chciałbym zaprezentować jedno z najbardziej przydatnych urządzeń, jakie zdarzyło mi się wykonać. Jak pewnie fani mechanicznych jednośladów wiedzą, nowe przepisy ruchu drogowego mówią, że motorowery muszą być obowiązkowo wyposażone przynajmniej w światła pozycyjne i (nowość) światło...
Driver bldc szukałem, ale nie znalazłem. Oj tam, oj tam, na przykład: http://www.ti.com/motor-drivers/brushles... i inni: Analog, OnSemi, Fairchild, itd. Ale żeby to zrealizować muszę mieć pewność że układ mocy działa poprawnie. A nie działa. Jak już napisano, w driverze z bootstrap'em nie uda Ci się uzyskać ciągłego załączenia...
Witam Mam Jawe 175. Kompresja jest idealna. Mam jednak problem z prądem. Silnik odpala na kopa jednak nie wzbija się na obory. Zauważyłem, że regulator napięcia po zapłonie odbija jednak po jego przełączeniu się motor gaśnie. Wtedy regulator odłącza się i motor dostaje zapłon. Tak więc silnik pracuje ale nie wchodzi na wysokie obroty. Zrobiłem eksperyment...
Potrzebujesz regulatora do trzech faz i modułu zapłonowego CDI 12v DC . Twój motocykl nie odpali jak Chinczyk ,który ma dodatkowe uzwojenie do zapłonu. Pokaż co masz,a spróbujemy z tych gratów coś wybrać,albo znaleźć coś co będzie pasowało. Znajdź jakiś schemat do tego motoru ,zrób fotę regulatora i przewodów,bo ten akurat powinien się zgadzać. Foty...
Widziałeś te błędy, moja pomyłka, napisałem czujnik zamiast regulator, ja bym od tego zaczął. Czasami faktycznie wystarczy oczyścić sitko, ale nie w każdym przypadku. Miałem tak że, wystarczyło poluzować regulator i z powrotem dokręcić ,motor zapalił i niby wszystko ok., po zgaszeniu to samo.
Jakie jest napięcie na aku przed włożeniem go do motoru? Jakie jest napięcie na aku po włożeniu go do motoru i podpięciu do instalacji? Jakie jest napięcie na aku po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu? Czy silnik pracuje na biegu jałowym po odpięciu kabla z wtyku "51" na regulatorze?
Oryginalnie w MZ: DF-szczotka 61-do diod wzbudzenia
Ten regulator jest przystosowany do układu 9-cio diodowego. Nie napisałeś jaki masz układ w swoim motorze i jak podłączony. Czy na 100% przyczyną przerywania jest układ ładowania? Przecież łatwo to sprawdzić odłączając zupełnie alternator i jeżdżąc na samym (ale dobrze naładowanym) aku. Najczęstszą przyczyną "gubienia" iskry (co za eufemizm!) jest utrata...
A co to jest za motor? Ja jednak stawiałbym na jakieś uszkodzenie. W japoniach ze względu na konstrukcje alternatora (najczęściej z magnesem stałym) i jego umiejscowienie (często zbiornik oleju - gorącego - np. Suzuki DR650) dochodzi do przegrzania i zwarć uzwojeń i uszkodzeń regulatorów.
Zainteresuj się tym http://search.datasheetcatalog.net/key/M... jeżeli zależy Ci na stabilnej prędkości obrotowej. Wprost na LM317 jest to niemożliwe do uzyskania ponieważ ma za dużą dynamiczną rezystancje wyjściową.
Czerwona dioda będzie świecić coraz jaśniej ale tylko do momentu spolaryzowania T2. Po to jest właśnie potencjometr R3... zeby to ustawić. W praktyce wyszło tak, że w momencie przejścia z 5,5V na 5,6v dwie diody lekko się jarzą... potem całkowicie gaśnie czerwona to jest przy ok 5,8.... Hmmm może to mało doskonały układ. Można to by było zrobić na wzmacniaczu...
Cewki trzeba przewinąć nie grubszym ale cieńszym przewodem nawojowym od zera do zapełnienia karkasu. Jak najwięcej zwojów. To i tak eksperyment! Okaże się co z niego wyjdzie. Trzeba zamontować do motoru i zrobić pomiary pod obciążeniem żarówką 45W na różnych obrotach silnika. Tu masz informacje jak zrobić regulator: [url=http://zaplon.pl.tl/REGULATOR-NAPIE...
https://obrazki.elektroda.pl/3218362800_... Mam regulator jak na zdjeciu i nie wiem z ktorej strony wpiac motor ,a z ktorej zasilanie. Nie widze tez napisow ,byc moze z racji wieku wytarly sie. Bylbym wdzieczny za rady. Dzieki.
Elektroniczny Jezpol 6 diodowy, na mechanicznym jest to samo. Temat zakładałem z nadzieją otrzymania odpowiedzi o technologii akumulatorów LiFePo4 a nie diagnoza stanu instalacji motocykla. Dla przykładu podam ze identyczny problem mają pojazdy wyposażone w prądnice; M72, CZ175/487, NSU, Junak, itd. I przerabiałem już temat wadliwych instalacji i problemów...
A nie jest to zmontowane na płytce stykowej? - bo widziałem tu takie "mądre" konstrukcje. Jeśli tak, i mierzysz na baterii to oporność styków płytki może dawać duże spadki napięcia i do Lm-a dociera np. 6V. Przy prądzie 550mA moc tracona na LM wynosi ok. 4W i on gotuje się - parzy? Wtedy włącza się zabezpieczenie temperaturowe zmniejszające Uwy. to...
motor regulator napięcia regulator napięcia motor regulator napiąć motor
problemy odpaleniem fiata scenic gniazdo tablica autobus
kolorowanie zdjęć actros głowica momenty
Błąd P1176 w Skodzie Fabia 1.4 16V - przyczyny i rozwiązania Skoda Fabia 2016 – sprzęgło hydrauliczne czy linka? Manual i DSG, układ wysprzęglania