Z tego co pamiętam to jest na ramie pod siedzeniem. Od 1999r nie miałem z tym motorem kontaktu.
Nie da się w żaden sposób podłączyć innego zamiennika tego regulatora. Musi być takiego samego typu, ponieważ cały iskrownik działa na bardzo skomplikowanej zasadzie, zasilając wszystko z cewki ładowania niskiego napięcia. Jeśli to mowa tu o Suzuki Katanie/Hondzie Sky, to chińskie zamienniki (WM Motor) dostępne są w cenie poniżej 100 zł. Oryginał kosztuje...
W tym modelu niestety takie dziwne rozwiązanie statora, regulatora napięcia i modułu jest zastosowane. Z doświadczenia wiem, że cewkomoduł będzie do wymiany. Można do testu odłączyć regulator i zmostkować przewód ze statora do modułu. Nowe chińskie moduły (WM Motor) kosztują poniżej 100 zł, ale oryginał koło 400 zł.
A jak się popsuje od razu. Ogólnie to padnięty regulator to brak ładowania a tu jest inaczej, ładowanie jest jakieś tam niewielkie i to gaśnięcie motoru, jak odłączę prądnicę i regulator to równiej chodzi, jak w czasie pracy podłączę prądnicę to gaśnie jak mu obrotów nie dam, jak włączę światła to samo. Może jest jakiś sposób żeby ja sprawdzić czy np....
A co to jest za motor? Ja jednak stawiałbym na jakieś uszkodzenie. W japoniach ze względu na konstrukcje alternatora (najczęściej z magnesem stałym) i jego umiejscowienie (często zbiornik oleju - gorącego - np. Suzuki DR650) dochodzi do przegrzania i zwarć uzwojeń i uszkodzeń regulatorów.
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Witam serdecznie, podepnę się pod temat, mam problem z podłączeniem stacyjki a konkretniej robiłem swap silnika i nie wiem które przewody są odpowiedzialne za gaszenie motoru ? Czy może mi ktoś podpowiedzieć albo wie na jakiej zasadzie to działa . Czy jakiś przewód z połączeniu z masą daje coś w rodzaju jakieś przerwy przez co silnik gaśnie ? Prosze...
Witam. Mam pewien dylemat z brakiem ładowania w motorze. Wszystko wskazywało by na regulator napięcia, jednak kupiłem już dwa niby sprawne używane regulatory i objaw jest dokładnie taki sam jak na moim: ładowanie na poziomie 11,5V. Sprawdzone napięcia uzwojenia - wszystkie trzy 70V, opory też w normie, natomiast po podłączeniu regulatora natychmiast...
Właśnie na napięcie ładowania i alternator zwróciło mi uwagę parę osób , przepraszam za drążenie tematu,może nie jestem specjalistą ale wydaje mi się że brak ładowania objawił by się rozładowanym akumulatorem i brakiem możliwości odpalenia motoru a w moim przypadku motor stracił napięcie podczas jazdy ,tak po prostu a potem ani lampy ani nic z elektryki...
Witam. Mam Suzuki dr 125 i po dotarciu silnika robiąc postuj motor zgasł i już nie można było go odpalić bo brakło iskry na świecy. Potrzebuje pomocy z kablami od aparatu zapłonowego (3-żółte, 1-zielony i 1-niebieski ) w które miejsca one są wpinane? Wydaję mi sie, że te trzy kable żółte powinny być wpięte w regulator napięcia i zielony z niebieskim...
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
Witam. Posiadam Suzuki RG 80. Motor przestał dłuższy czas podczas zimy.. wcześniej wszystko grało. Palił bez problemu. Postanowiłem się zabrać za to i go odpalić. Co się okazało brak mu iskry. Tzn napięcia które dochodzi do cewki zapłonowej. kable sprawdzałem miernikiem.. niby są OK. Zacząłem grzebać przy cewkach wytwarzających prąd.. napięcie jakie...
Walczyłem z regulatorem własnej roboty. Wcześniej oczywiście rozbebeszyłem oryginał i go rzecz jasna zepsułem. Obydwa były dobre. Problem tkwił w kablu ładowania akumulatora. Przechodzi on w wielu motorach przez kostkę. Trochę dziwne, bo wchodzi w kostkę, gdzie jest mostek i od razu wychodzi do akumulatora. Kostka stopiła się w środku i instalacja raz...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Posiadam motocykl suzuki rg80 i niestety padl mi w nim regulator napiecia. Zastapilem go mostkiem gretsa ale niestety pala mi sie zarowki i przerywacz od kierunkow. Chcialbym zastosowac w tej chwili jakis stablizator zeby nie zaleznie od obrotow bylo 13.5 - 14,5V. Doradzcie mi jaki stabilizator zbudowac. Z mostka wychodzi od 12 do 21 V napiecia stalego....
WV Podejrzewam, że alternator nie ma szczotek. Silnik zaś, zasilany jest gaźnikami i nie ma sprzężenia zwrotnego! Nie tędy droga. Jednak minimalny spadek obrotów powinien być, ale minimalny a nie 200 RPM! marek1024 Zażyj sobie coś na uspokojenie, bo za bardzo panikujesz i gubisz tropy. Pisałem o kontroli mas. Szczególnie masy regulatora alternatora!...
Dziękuję bardzo za odpowiedź bardzo pomagasz mi i nam tutaj obecnych i tych przelotem zaglądającym tutaj. Napis na biało muszę się bać? Impulsator to kto to jest? Czujniki Halla czy platynka? Bo to jest duża różnica. Cewka wyzwalająca podobno jako czujniki Halla. Czy całkiem coś innego? W końcu nie wiem co to jest co mam. Czarne pudełko dwa razy. Umieszczony...
Dokładnie, zwykły regulator od skutera nie pasuje - inne rozwiązanie alternatora. Potrzebujesz oryginalnego regulatora, który jest przeznaczony do uzwojenia alternatora "bezmasowego", gdzie światła są zasilane z akumulatora. Alternatywnie możesz pokombinować z zastosowaniem regulatora od chińczyka który ma światła z akumulatora - j.w. od quada, niektóre...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Albo biorąc pod uwagę raczej niewielką ( z racji wymiarów) wydajność takiego alternatoran prosty stabilizator szeregowy na tranzystorach mocy. Nie, nie. Na takim stabilizatorze odłoży się kilkadziesiąt watów. U mnie w motorowerze suzuki obciążenie wynosi ~100W, przy czym prądnica daje napięcie 30V na srednich i wysokich oborotach. Czyli na tabilizatorze...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
Witam pomóżcie proszę mam zbyt wysokie ładowanie. Alternator pochodzi z motorku suzuki gsx 600f ale z tego co się orientuje były też montowane w autach suzuki swift 3 oraz w suzuki alto. Wymieniłem regulator napięcia niestety oryginalny nie jest do dostania wiec zastąpiłem go naszym polskim zwykłym 6d (diodowym) na stole alternator ładował około 14,3...
regulator napięcia motor regulator napięcia suzuki suzuki regulator napięcia
klonowania dysków zmniejszyć moment obrotowy zbiornik kombinowany
polonez chłodnica delete override
Jak podłączyć transformator trójfazowy w migomacie? Aktualizacja dekodera Viva Lite - instrukcje i porady