Obstawiam jednak regulator napięcia. Jeżeli uszkodzenie nie występuje ciągle, to go nie stwierdzili. Ale to alternator denso i nie bez powodu regulator kosztuje prawie 100zł
Witam, to dosc popularny przed wojna regulator napiecia '1-kotwicowy' / z 'mag-dyn Bosch D 1 / D 2', itp., a oprocz tego stosowany takze jako 'kopia Boscha' w powojennych 'Jawach - Perak' 125, 250, 350, wiec nie powinno byc klopotu z dobraniem 'zamiennika' w dobrym stanie technicznym, na wiekszosci bazarow motocyklowych do dostania u nas i 'za Odra'...
Niestety po tej operacji aku nie "trzyma" Akumulator uległ zasiarczeniu i degradacji płyt. Trudno powiedzieć, czy dasz radę go uratować.
mam nadzieję że regulator nie z Uni-Point :)
Tak uszkodzone uzwojenie (regulator pewnie też).
Możesz podmienić AVR na sprawny, od kolegi. Możesz też (doświadczalnie) zdemontować AVR ( przy niepracującym silniku) i zachowując ostrożność podać napięcie na szczotki z obcego źródła np. z zasilacza + 12 V, a najlepiej + 18 V. Należy zachować biegunowość - oznaczenie powinno być na szczotkotrzymaczu. Jeśli podczas tego testu agregat będzie generował...
Mam cos takiego .Dioda LED miga 11 razy. Miganie diody wskazywało na brak lub zbyt niskie napięcie zasilania 8V. Przetwornica główna odbiornika nie działała. Działał układ zasilający mikrokontroler i stąd pochodziło wskazanie na uszkodzenie regulatora napięcia 8V. Przyczyną był uszkodzony tranzystor kluczujący przetwornicy Q606 i rezystor R603 (0R1)....
Jeśli przeciąży regulator ponad prąd znamionowy, to w pierwszej kolejności nastąpi spadek napięcia, a w drugiej uszkodzenie regulatora i nie pomoże tu nawet trzymanie go w lodówce. jeśli natomiast nie przekroczy prądu znamionowego, deklarowanego przez producenta to nie musi go chłodzić.
Najprawdopodobniej będzie tam zasilanie 1.8 / 3.3v, pozyskanie elementów zamiennych będzie możliwe tylko z drugiego dysku. W sytuacji uszkodzenia elementów można posiłkować się podłączeniem zasialnia zewnętrznego aby uruchomić dysk. Powinienem mieć tę wersję PCB, sprawdzę jakie zasilania obsługuje ten rejon. ---- Wydzielono z tematu: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Witam. Jest to typowe uszkodzenie regulatora napięcia. Dalsza jazda prowadzi do uszkodzenia alternatora akumulatora i innych elementów instalacji elektrycznej. Proponuję dokładne sprawdzenie instalacji po naprawie. Pozdrawiam.
Czy instalacja elektryczna może powodować uszkodzenie regulatora napięcia? A czy jeśli na przykład instalacja elektryczna jest połączona z ładowarką, która zasila cały czas i jest obciążona, to czy może to powodować uszkodzenie regulatora? Czy regulator napięcia może się popsuć z powodu zużycia? Czy jeśli instalacja elektryczna była przerabiana, to...
To jest zadanie regulatora napięcia. Jego uszkodzenie może doprowadzić do przeładowania akumulatora. Pozdrawiam.
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Regulator napięcia zapewne padł.Pod bakiem z lewej.
Sprawdź obwód oświetlenia pod kątem zwarć. Zwarcie może robić także uszkodzony regulator napięcia. Uszkodzenie alternatora zdarza się bardzo rzadko.
Nie można jeździć z odpiętym regulatorem napięcia bo to oznacza uszkodzenie akumulatora, jeżeli po dopięciu wtyczki regulatora wracają światłą to do sprawdzenia jest regulator lub prądnica.
Dziękuje koledze Liskowi za podpowiedź. Podaję IC z zasilacza: IC7301-5760,6N14929; IC7800-BD9479FV; IC7503-SK481, NR131S, SK481 131T; IC7201-SC14N11 5696; Z podpowiedzi wynika że mam uszkodzony regulator napięcia na IC7503, który redukuje napięcie z 15,7V na napięcie 5,3V. To zawyżone napięcie najprawdopodobniej spowodowało uszkodzenie regulatora napięcia...
jeśli kontrolka się nie świeci to wskazuje na uszkodzenie w obwodzie regulator napięcia-szczotki-wirnik alternatora. Czyli najprawdopodobniej jeden z tych elementów padł.
Możliwe usterki: Uszkodzony przewód między alternatorem a "zegarami" , uszkodzenie w obrębie regulatora napięcia, uszkodzenie w obrębie wirnika alternatora.
Dla pewności odłącz regulator napięcia (znajduje się pod przednią czachą, jest możliwość włożenia ręki od strony przedniego koła), włącz światła, uruchom silnik uważając z dodawaniem gazu. Jeśli regulator jest uszkodzony, to teraz światła powinny świecić ostro bez ograniczania napięcia (dlatego uważać z obrotami, bo żarówki się przepalą). Często w chinolach...
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Regulator napięcia - najczęściej lub uszkodzenie przewodów do regulatora, alternatora.
Witam. Uszkodzony układ to regulator napięcia G923-330T1Uf . Jego wymiana może jednak nie wystarczyć do naprawy sprzętu. Pozdrawiam
Wygląda na uszkodzenie regulatora napięcia.
Na początek po podłączeniu regulatora należy sprawdzić napięcie ładowania akumulatora (13,8 do 14,4V) oraz jaki prąd pobiera akumulator. Zbyt duży prąd sugeruje uszkodzenie akumulatora (zwarcie wewnętrzne). Nie zaszkodzi sprawdzenie, ewentualnie przylutowanie złącz regulatora i klem akumulatora oraz ciągłości masy ( złącza oczkowe połączenia ,ich czystość...
Sprawdź napięcie na akumulatorze przy wyższych obrotach, rzędu 5–7 kRPM, przy wyłączonych światłach. Jeżeli napięcie wzrasta znacznie ponad 14.5 V, to oznacza że regulator napięcia nie działa prawidłowo (brak działania ogranicznika napięcia). Jeżeli napięcie zatrzymuje się na określonym poziomie, a napięcie zwiększa się po włączeniu świateł, oznacza...
Potencjał na diodzie Zenera teoretycznie ma mieć tą samą wartość (cechy regulatora typu P). Tyle, że relacja R1/R2 ustawia moment osiągania tego potencjału. Czyli twoje rozumowanie poprawne. Zwiększy się nieco obciążenie R2, ale może być bez znaczenia dla układu. Chyba nie ma prostych sposobów innych niż zastosowany do regulowania napięcia tej instalacji.3...
Witaj kolego !!! Z tego co przeczytałem moim zdaniem muszisz jeszcze wykluczyć uszkodzenie regulatora napięcia który jak to zwykle bywa w iskrach (producent alternatora) jest częstą usterką . Jeżeli tto nie pomoże to zostaje tylko uszkodzenie stojana lub wirnika ale to żadko w tym przypadku najlepiej jak podjedziesz do jakiegoś elektryka samochodowego...
Pólprzewodnikowa, np. 1A/700V. Masz prawdopodobnie uszkodzony alternator, więc zabijesz każdy następny regulator napięcia.
Zwarcie w instalacji, które należy wyszukać, ewentualne uszkodzenie regulatora napięcia.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Sprawdź jakim napięciem zasilany jest regulator napięcia (stałym czy zmiennym i wielkość). Czy w trakcie podłączania regulatora nie pomyliłeś kabelków (plusa z minusem), co mogło też mieć wpływ na uszkodzenie.
"Wyrysowałem" coś takiego. Czy tak Kolega podłączył: http://obrazki.elektroda.net/74_12902758... Jeśli tak, pozostaje uszkodzenie płytki prostownika w alternatorze.
Postojówki są zasilane z akumulatora (pisali o tym koledzy!) więc ich brak nie nie powinien mieć związku z miganiem świateł głównych. Akumulator i instalacja do sprawdzenia. Stabilne obroty biegu jałowego to podstawa braku "dyskoteki" świateł. Ostatnią możliwością jest uszkodzenie regulatora napięcia lub tylko jego połączeń z instalacją. Było to opisywane...
Po takiej akcji to mostek prostowniczy w alternatorze do wymiany. Jeśli diody "upaliły się" niecałkowicie, to uszkodzenie może wyjść po jakimś czasie. Objaw: brak ładowania. Mógł też uszkodzić się regulator napięcia.
Napięcie ładowania mierząc na regulatorze wynosi 17.3V? Upewnij się czy jest przejście pomiędzy czerwonym przewodem z regulatora a biegunem + akumulatora. Niestety nie mam serwisówki do tego Daelima, wydaje się że regulator jest identyczny jak w chińskich quadach - alternator z uzwojeniem jednofazowym "bezmasowym".
uszkodzenia mogą być różne np.wirus(bios),zaniżone napięcie Vcc,uszkodzenie regulatora napięcia lub jednego z tranzystorów
Tak samo jak był dołączony oryginalny. Może jeszcze kupić Tobie ten regulator, podjechać i za darmo podłączyć?
Ktoś coś? Przyczyn może być wiele. Najczęściej pada regulator napięcia czyli AVR. I obstawiam jego uszkodzenie.
Witajcie. Mam mały problem z płytą główną. JEst w niej uszkodzony element jak na zdjęciu. To chyba jest regulator napięcia. Uszkodzenie objawia się tym, że płyta nie obsługuje drugiego procesora (jest to asus dwu procesorowy CUV4X-D). Jeden procesor wstaje i działa, natomiast drugi nic nie daje oznak życia. Procesor przeżywa operację nie pali się :)...
Wymieniłem sterownik.
Pomyślałem, żeby się jeszcze dobrać do tych regulatorów napięcia Takie uszkodzenie, to na 99% uszkodzenie diod LED, a nie kontrolera ich zasilania, ale tego nie wykluczam, choć to się zdarza bardzo rzadko.
A znasz stwierdzenie: "Po nitce do kłębka" ? Czy tak trudno "iść" za kablami od regulatora i sprawdzić który "idzie" do masy? Przecież jest ich trochę mniej niż sto. Chyba że nie wiesz co to jest masa elektryczna.
Potrzebuję udekorować traktorek taśmami LED. Ponieważ ma odbyć jazdę w czasie Świąt Bożego Narodzenia, muszę podłączyć taśmy LED do akumulatora. Jestem zielony z elektryki/elektroniki. Wyczytałem, że powinienem podłączyć taśmy do regulatora napięcia, bowiem akumulator podczas jazdy ma powyżej 12 V, co spowoduje uszkodzenie taśm. Czy jeśli będą 3 taśmy...
Jeżeli by się tak działo przy odpalonym silniku sugerowałoby to uszkodzenie regulatora napięcia o ile taki tam jest, ale jak piszesz tak samo jest przy włączonej stacyjce, ale bez odpalonego silnika to w/g mnie brak dobrej masy silnika i akumulatora (akumulator minusem podłączony do silnika, a masa na ramę motocykla podawana poprzez linkę gazu). Zrób...
Po drugiej stronie masz na tej linii kondensator? Wygląda to na jakiś regulator napięcia, napięcie na dren jakieś dochodzi?
Kolego, musisz działać szybko, bo godziny Twojego akumulatora są policzone. To co u Ciebie się dzieje wskazuje na możliwe: 1. Uszkodzenie regulatora napięcia 2. Uszkodzenie szczotek na alternatorze. 3. Uszkodzenie uzwojenia w alternatorze (mało prawdopodobne). 4. Nieprawidłowość w napędzie alternatora. To rzadkie, ale objawy pasują. Może być luźny pasek....
Fajna płyta Abita.Ten układ to mostek południowy i on się faktycznie grzeje (też mam Abita) i mam na nim radiatorek.Jak masz mozliwość,jest u ciebie jakis servis to możesz spróbować sflashować biosa (około 30zł),chociaż pisze to bez przekonania.najprawdopodobniej padł regulator napięcia RAMu.
Witam. Z tego co opisujesz to wygląda na uszkodzenie regulatora napięcia.
Wzbudza go tylko regulator napięcia. Czasem dochodzi do uszkodzenie układu scalonego chyba w bsi który powinien symulować działanie kontrolki ładowania.
Uszkodzenie regulatora napięcia lub zjechane szczotki w zintegrowanym regulatorze napięcia.Regulator napięcia wraz ze szczotkami stanowi całość.Ten zespół można wymienić bez odkręcania alternatora gdyż jest zamontowany z tyłu w obudowie alternatora na dwóch śrubach.Gdy wymiana regulatora nie odniesie skutku,trzeba będzie jednak wykręcić alternator i...
gdy alternator jest odłączony od instalacji, nie można odpalić silnika i zmierzyć napiecia na alternatorze zupenie bez obciążenia? Pytam, bo nie wiem, ale chetnie się dowiem. Jak wspomniałem, zupełnie poza tematem. Alternatory 9 diodowe wzbudzane za pomocą napięcia (a właściwie prądu )na zacisku D+, jak uruchomisz bez obciążenia akumulatorem zacisku...
Proponowalbym Ci ustalic jaki to typ alteranatora i dobrac do niego oddzielny nowy regulator , np. od poloneza kosztuje okolo 16 zlotych. ewentualnie mzoesz jeszcze dobrac ten tarnzystor zakladajac oczywiscie ze jest to faktycznie tranzystor , zmierz na podlaczonym ukladzie jakie napiecia sa na plytce w miejscach gdzie ma byc ten tarnzystor i ustalisz...
Jak już zaczęliśmy od rozrusznika. Do rozrusznika idą dwa przewody, prądowy i nazwijmy go sterujący. Prądowy idzie bezpośrednio z akumulatora, a sterujący przez stacyjkę. Jeżeli kolega odpiął przewody przy rozruszniku to wyeliminował kolega rozrusznik, a nie przewody, które mogą mieć gdzieś po drodze uszkodzoną izolację, to samo dotyczy przewodów do...
Dwa błędy związane z podpięciem tego regulatora. 1. Kondensator 4700 uF to za mało, taki regulator zawsze będzie przekraczać dopuszczalny zakres napięcia wyjściowego. W KTM czy innych motocyklach offroad stosuje się kondensator o bardzo dużej pojemności, np. 15mF/50V. Poza tym zwarcie na wyjściu spowodowało uszkodzenie tyrystora w regulatorze i puszczenie...
Witam Tak na 99% będzie uszkodzony regulator napięcia. Pozdrawiam
Jakiś zabytek ten alternator, można prosić o zdjęcie alternatora, tylko najpierw trzeba je zmniejszyć bo nie każdy będzie dawał punkty za obejrzenie zdjęcia. Za wysokie napięcie ładowania = bezpowrotne uszkodzenie akumulatora.
Najprościej chyba : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Jeżdżenie bez akumulatora powoduje uszkodzenie regulatora napięcia
Sprawa prosta spradzasz jakie napięcie sterowania dochodzi do regulatora, oraz sprawdzasz masę i zasilanie silnoprądowe. I już wiesz gdzie uszkodzenie. Po odpięciu sterowania od regulatora wentylator powinien stanąć.
Jak na moje oko to kolega mierzy co popadnie. Nam wrażenie, że m. in szuka napięcia stałego przy regulatorze w okolicy zasilania. I wreszcie skoro pomiar napięć niereprezentatywny to właśnie jak już podpowiedziano pomiary ciągłości obwodów. Jakoś trudno uwierzyć aby uszkodzenie/zadziałanie bezpiecznika 1 A nie zapobiegło dewastacji. A zatem spokojnie...
15V ? wysoko, grozi przeładowaniem akumulatora... a czym mierzysz napięcie ? MA to miejsca po przecinku czy tylko 14V, 15 V ? 15V na pokładzie wskazuje na na uszkodzenie regulatora napięcia alternatora... POzdr. J.
To jest przerywacz kierunkowskazów. Trochę dziwnie opisany...
Oczywiście, że może. Proponuję wziąć miernik w rękę i sprawdzić napięcie ładowania alternatora. Napięcie poniżej 14 V wskazuje na jego nieprawidłową pracę. Częstą przyczyną jest uszkodzenie regulatora napięcia ładowania. Najprościej można to sprawdzić, podmieniając go na sprawny (nowy lub sprawdzony).
Witam. Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, uszkodzony regulator napięcia, uszkodzony wirnik i tak dalej. Po zapaleniu kontrolki akumulatora ładowanie jest czy nie ma?
czy wystarczy wypiac 1 przewód W żadnym wypadku nie możesz tego zrobić. Możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. czy też konieczne jest zastosowanie jakiegoś regulatora napięcia? W przypadku tego typu silnika niezbędne będzie zastosowanie falownika.
Zasilaczyk i sprawdzamy regulator. Żarówka na szczotki i sprawdzamy napięcie włączenia prądu wzbudzenia i napięcie wyłączenia. kolego, piszesz w dziale "elektryka samochodowa", pewne minimum wiedzy jest wymagane! Poza tym co znaczy, że tamten miał stare szczotki? Ilez to roboty wlutowac nowe, np z malucha (rozmiar poprzeczny 4x7mm)?
Uszkodzony regulator napięcia.
Być może szczotki w alternatorze już się wysłużyły, lub regulator napięcia jest uszkodzony. Może to być przyczyną przygasania świateł. Nie zauważyłeś że akumulator jest słabo doładowywany.
Ach, dzięki, myślałem, że to specjalna wersja... :D Jaka była u ciebie pierwotna usterka? W moim przypadku pękł kondensator elektrolityczny w panelu sterowania, co mogło spowodować uszkodzenie również regulatora napięcia. Pozostałe elementy na płytce zasilacza wydają się być sprawne optycznie i omowo. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i zamówię...
sporo ostatnio czytam na ten temat i w jednym temacie wyczytałem że przyczyną może być uszkodzenie regulatora napięcia znajdującego się w zegarach
Może to być uszkodzenie regulatora napięcia co często zdarza się w JVC. Ale to tylko wróżenie z fusów musisz otworzyć radyjko, przejrzeć i pomierzyć napięcia wtedy będzie można powiedzieć coś więcej.
Nie pamiętam już jak wyglądała prądnica w maluchu, musiałem popatrzeć na zdjęcia. Wygląda na to, że posiada tylko dwa zaciski, natomiast masę łapie poprzez obudowę, wspornik do bloku silnika, montowana opaską. Jeśli silnik malowałeś porządnie np. lakierem proszkowym, to bardzo możliwe że nie masz połączenia z masą. Prądnica C-330 miała zacisk masowy...
Tak, są to taki same układy, prawdopodobnie 591ne lub 591nf (przez lakierowanie płytki ciężko rozszyfrować) jednak mam problem ze znalezieniem noty katalogowej (podejrzewam że to regulatory napięcia).
Sam sobie wytłumacz, czy to aby od wysokiego napięcia padają te diody i jaki prąd przez nie płynie bez obciążenia. Akurat wiem jak odróżnić uszkodzenie diody spowodowane przekroczeniem napięcia od przeciążenia prądowego.
typowa usterka dla tych płyt to uszkodzenie regulatora napięcia SC1155 (zakładając,że bios jast OK).Uszkodzony z reguły będzie bardzo gorący po włączeniu płyty,ale z procesorem,może też nie podawać odpowiedniego napięcia
Komputer wcześniej najprawdopodobniej zyskał za duże napięcie. Z informacji jakie uzyskałem właściwym jest 9V z odwróconą polaryzacją (plus na obudowie wtyku) jednakże jeden z zasilaczy podłączonych do gniazda prawidłowego napięcia nie podał. W komputerze uszkodził się regulator 7805, który wymieniłem i teraz podaje prawidłowe napięcia, ale jedyny sygnał...
Jesteś pewien diagnozy? Bardzo rzadko zdarza się uszkodzenie regulatora. Zawsze pada mostek.
Ja Ci pisałem, że nie wygląda mi to na uszkodzenie regulatora. Dokręcałeś tą dolną nakrętkę na B+? Wrzuć jeszcze dobre zdjęcie tego nowego regulatora i zdjęcie alternatora?
Kontrolka świadczy o braku ładowania akumulatora, więc może to być ślizgający się pasek alternatora z powodu zużycia, uszkodzenia alternatora, uszkodzenie regulatora napięcia
Witaj! Sprawdź napięcia wychodzące z trafopowielacza (coś na pewno zasila oprócz kineskopu). Ja jednak stawiam na uszkodzenie regulatora ostrości. Nawet jeśli to trafopowielacz produkuje zbyt wysokie napięcia (a więc uszkodzony) to i tak mógł uszkodzić ten regulator. Sprawdź też czy nie są zawyżone napięcia z zasilacza. Pozdrawiam.
Witam od lata zalega mi w garażu syna quad 125 w którym uszkodzony regulator napięcia spowodował uszkodzenie modułu zapłonowego. Jest to stary quad z praktycznie nie spotykanym obecnie systemem zapłonu DC-CDI oraz bez masowym regulatorem. Problemem jest dostępność takiego modułu, wykupiłem już wszystkie leżaki z półek sklepowych które niestety były...
Brakuje szczotkotrzymacza ze szczotkami oraz regulatora napięcia.
Na początek zlokalizuj wyprowadzenia uzwojenia wzbudzenia , odłącz przewody dochodzące i podłącz w ich miejsce zasilanie z akumulatora [np. 6 volt] ,jeśli pojawi się jakiekolwiek napięcie to jesteś pewien że prądnica jest sprawna , jeśli nie to ; /podłącz w obwód wzbudzenia amperomierz gdy nie ma przepływu prądu; /w przypadku tradycyjnej prądnicy [szczotkowej]...
czy UPS nie zrobi spadku napięcia który może zostać wykryty przez regulator jako uszkodzenie akumulatorów w czasie pobierania dużej mocy przez odbiorniki a nie chciałbym podłączać UPS-a pod wyjście LOAD regulatora. UPS podłączasz do aku i jak napięcie spadnie poniżej dopuszczalnego UPS się rozłączy nie uszkodzi aku a regulator będzie doładowywał cały...
Regulator napięcia może być uszkodzony. Napięcie ładowania to min.13.8V max 14.2V. Co do diod nie zaszkodzi sprawdzić.
Prawdopodobnie uszkodzony przełącznik polaryzacji nie wiem jak rozwiązane jest to w Neotionie, ale np w Fergusonach i pochodnych montowany był LM 317 jako regulator napięcia + tranzystory kluczące. Uszkodzenie tego elementu występuje najczęściej przy uszkodzeniu zasilacza (sprawdź napięcia na przetwornicy i ewentualnie wymień elektrolity), potem spróbuj...
W jaki sposób ma ładować, skoro niepodłączone są przewody od regulatora napięcia. Jak podłączysz i dalej nie będzie ładować akumulatora, to jest uszkodzony regulator napięcia lub cewka. Ten schemat może być pomocny. https://obrazki.elektroda.pl/4703017800_...
Jeśli ma wbudowany regulator napięcia to zmostkuj wszystkie wyjścia z alternatora i podłącz pod plus z akumulatora i odpal i sprawdz napięcie na akumulatorze ale to rozwiązanie tylko na sprawdzenie czy alternator rzeczywiście działa po zgaszeniu odłącz od akumulatora. Jeszcze jedna szkodliwa porada i wlepię ostrzeżenie ! Takie podłączenie spowoduje...
Takie przypadki zdarzają się przy pożyczaniu prądu i podkręcaniu obrotów silnika. Wówczas układ prostowniczy alternatora pracuje na absolutnie maksymalnym obciążeniu ponieważ regulator pilnuje tylko wiekości napięcia a to spadło. W tej sytuacji zdiodami dzieją się rzeczy różne czyli uszkadzają się . A czasem uszkodzenie objawia się dopiero pod obciążeniem....
moim zdaniem masz uszkodzony regulator napięcia
Zasilacz w tym VCR jest trochę "zagmatwany". BA6121 (regulator) zawiera w sobie 4 autonomiczne pętle regulacji napięć i nie będzie łatwo ustalić które z nich powoduje uszkodzenie regulatora. Najlepiej zaopatrzyć się w schemat, odłączyć zasilacz od VCR, obciążyć minimalnie poszczególne gałęzie i dokonać niezbędnych pomiarów. Zwracam uwagę na zasilanie...
Wyprowadzeń ma 5 czy sześć, bo też dokładnie nie widać. Wrzuć jeszcze zdjęcie jego okolicy, z pobliskimi elementami. To może być regulator napięcia lub przetwornica.
Zamontowałem nowy woltomierz ale tylko 10A i mam taki o to teraz dylemat Ja mam dylemat, czy oglądać ten film ryzykując skręcenie karku czy uszkodzenie 42-calowego monitora.
Napięcie ładowania przy maksymalnych obrotach silnika nie powinno przekraczać 14,4 V - masz więc uszkodzony regulator napięcia, który za moment spowoduje uszkodzenie nowego akumulatora, a wszystkie opisane objawy wskazują, że pierwotną przyczyną problemów jest pompa wspomagania. Wymień regulator napięcia (zwykle w formie kostki z elektroniką na alternatorze)...
Witam. Zależnie, co uszkodziłeś, da się to naprawić, ale raczej nie da się zaprawić. Przeważnie ulega uszkodzeniu regulator napięcia, przeważnie na dodatkowym układzie scalonym, tylko, że typowo każda sekcja ma własny regulator i przypada on na 2 do 4 portów USB. Skoro u ciebie nie działa żaden port USB, to mogłeś uszkodzić coś dalej. Trudno wnioskować...
czy uszkodzenie silnika który miałem wcześniej było z mojej winy ? Największy błąd to przełożenie i napięcie 11,1V. Silnik spalinowy miał mniejsze obroty.
Objaw może być od uszkodzonego regulatora napięcia,choć ostatnio w avensis był niedolutowany dość dobrze stojan do mostka prostowniczego-po PROFESJONALNEJ regeneracji alternatora.
Jeżeli jest to pomiar na odpalonym aucie, to można wywnioskować uszkodzenie regulatora napięcia. Jeżeli napięcie ładowania wynosi tak jak napisałeś 14,60 na jałowym bez odbiorników prądu to i tak moim zdaniem lekko za dużo. 16,80V to jeszcze chwila i akumulator będzie śmieć.
Cześć. A czy jakieś regulacje działają (szerokość, położenie obrazu). Mi to bowiem wygląda na uszkodzenie w regulatorze napięcia +B. Może też być za wysokie wysokie napięcie. Pozdrawiam.
stabilizator napięcia uszkodzenie uszkodzenie napięcia dzwonka uszkodzenie regulatora napięcia
plamy ekranie konto microsoft office plastik przekładnia
łącznik zwierny radmor 5102te diody sygnału
ASRock P4VM900 – podłączenie Power LED, HDD LED i głośnika na PANEL1 i SPEAKER1 Samsung WF60F4EFW2W – migający kluczyk, brak kodów błędów, blokada rodzicielska, Child Lock