Witam. Sprawdź regulator obrotów w wentylatorze nagrzewnicy.
oprnica nawiewu spalona, Kolejny który ma problemy z odróżnieniem opornicy od elektronicznego regulatora obrotów.
gdzie sie znajduje ten regulator obrotów wentylatora???
Regulator ciśnienia paliwa.
Tak, uszkodzony regulator obrotów dmuchawy.
Hej, wie ktoś czy aby dobrać się do układu sterowania muszę demontować schowek?
czy sprawdzałeś regulator obrotów idz w tym kierunku
mam również problem z ponownym założeniem wentylatora otóż po włożeniu go i przekręceniu samoczynnie się odkręca w ten sposób uszkodziłem już dwa.. Z pewnością blokada wyłamana , trzeba wkrętem teraz przymocować. Po drugie z pewnością uszkodzony regulator obrotów. Trzeba pomierzyć.
Zaczynając od najtańszych, zobacz, czy nie skorodował bezpiecznik Maxi pod BSM, sprawdź, czy na regulator obrotów silnika dmuchawy dochodzi napięcie po uruchomieniu silnika, lubi się wypalać złącze i płytka regulatora.
Citroën C3, silnik 1.1 benzyna + gaz, 2003, żarówki H7.
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Witam proszę o pomoc w sprawie tranzystora z modułu regulatora obrotów wentylatora w Citroenie c5. Wymontowałem TRANZYSTOR który ma takie oznaczenia N342AG w następnej linii jest 75344G i szukam zamiennika. Tak on wygląda w rzeczywistości. http://obrazki.elektroda.net/71_12370250... http://obrazki.elektroda.net/18_12370260...
Może ktoś uprzejmy napisać czy termik jest pod plastikową obudową przekaźnika wentylatora(regulatora obrotów) ? Trzeba zrzucać zderzak aby się do przekaźnika dostać ?
Nie będzie to wina regulatora obrotów. Prędzej zanika zasilanie ma elektrowentylator.
Witam. Jeździłem dwa lata z gasnącym zimnym silnikiem a mechanicy się tylko drapali po głowach. W końcu trafiłem na elektromechanika i znalazł. U mnie wysłużył się regulator obrotów biegu jałowego. Mam taki sam silnik.
To jest regulator obrotów http://obrazki.elektroda.pl/7553532800_1... Grube kable w jednej wtyczce to zasilanie, w drugiej silnik, zewrzyj je parami, czy dmuchawa ruszy
To jutro wyjmę wtryski z drugiego silnika i podłoże żeby zobaczyć, które czujniki podmieniać też? Położenie wału? Ciekawe komp z których obrotów czyta czy wałku czy wału, może czujnik ciśnienia ms listwie? Pompy bym regulatora nie ruszał..
Wymieniłem na nowy wentylator i wstawiłem nowy regulator wentylatora wnętrza. Od wymiany przejechałem około 600km,Więc jest ok . Wentylator podłączony bez opornika pobierał 20A więc niedużo mniej. natomiast z podłączonym regulatorem od 3A ,przy minimalnych obrotach do 18A przy maksymalnych. Wszystkim dziękuję za pomoc.
sory źle napisałem oczywiście chodzi o regulator;)
myślałem że przekaźnik rozłącza obwód, ale on jest równolegle do tranzystorów, czyli daje maksymalne obroty. Tak załącza obroty na max aby odciążyć tranzystory Obwód musi rozłączyć jakiś wyłącznik Nie ma nic takiego. Czy ten regulator na minimlanych obrotach się nie spali? Robi się ciepły
Podmień regulator ciśnienia paliwa, bo często on jest winowajcą.
G. prawda, regulator obrotów jest obok silnika, nie jest to silnik prądu zmiennego z wbudowanym falownikiem
Sugeruje wymienić regulator obrotów dmuchawy(koszt okolo 120zł)Oczywiście najpierw trzeba go sprawdzic!!!
Regulator albo na filtrze pod samochodem, albo w koszu pompy w zbiorniku.
Witam. Mam również podobny problem w citroenie C4 2005 klimatronik. Nawiew kabiny przeważnie działa normalnie ale czasami nie reaguje na zmiany nastaw na panelu tzn. mimo ustawionego nawiewu 1-8 wentylator stoi. Pomóc może tylko wyłącznie zapłonu i ponowne włączenie ale czasami 10 prób i nic a za godzinę za pierwszym jest ok. Co sprawdziłem to zasilanie...
georgesgr _ to co napisałeś tyczy kalkulatora MM 7AP, ALE I TAK NIEDOKŁADNIE TO OPISAŁEŚ. Ja bym stawiał na silnik krokowy regulatora wolnych obrotów. Czasami pomaga wymontowanie, przemycie, lekkie nasmarowanie. Pozdro.
Witam Mam taki sam problem aktualnie z C4 1.6HDI 2005r., Usterka jak powyżej. Problemem jest pojawianie się napięcia (u mnie) ok 6.5V po zapaleniu auta i wtedy dmuchawa gwałtownie rusza i przestaje działać. Jak wszystko jest ok, to napięcie 0V i dopiero stopniowo wzrasta do ok. 4V. Odpięcie wtyczki od panela klimatronika resetuje go (można kleme, ale...
Puma 2.2 Hdi 100KM Regulator przepływu paliwa na pompie.
Sprawdż czujnik położenia przepustnicy czy czasami nie pokazuje głupot kiedy świrują wolne obroty. Wygąda na to, że ECU próbuje "zbić" wolne obroty opóźniając zapłon bo sterowanie regulatorem nic nie daje. Kiedy sa podbite sprawdz czy kanał wolnych jest całkowicie zamknięty.
Trochę może odgrzebie kotleta, mam nadzieje że moderator wybaczy :) Czy spotkał się ktoś z "niepowodzeniem wczytania (stan silnika napędzanego rozrusznikiem)" ? Korekty wtryskiwaczy poniżej 0.5, regulator wczytany prawidłowo - ciśnienie wzorowe a po pierwszych sekundach wczytywania gdy podnosi obroty wywala taki komunikat... Pozdrawiam
u mnie te przekaźniki mają inne oznaczenia ale funkcje spełniają te same 1038 to u mnie 03.601 a 8048 czarny to 03.501 ale jak sprawdzić czy działają prawidłowo Dodano po 1 sprawdziłem oba przekaźniki działają. Zielony steruje między innymi załączaniem sprężarki klimy i działa właściwie. Czarny też działa ale na wszelki wypadek znalazłem żółty przekaźnik...
regulacja jest bezstopniowa. czy tranzystory wraz z regulatorem znajdują się w pokrętle?
REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem
W tych autach wysypuje się regulator wiatraka, ale zazwyczaj objaw jest taki, że chodzi cały czas na maksymalnych obrotach i nie da się regulować.
lecz nurtuje mnie czujnik ciśnienia paliwa na pompie. Niech cię nie nurtuje, na pompie go nie ma. Jest natomiast regulator wydatku paliwa. Poczytaj o tym.
Regulator ciśnienia sprawdź taki okrągły przykręcany z boku pompy, wtyczka na dwa piny, być może padł.
To nie jest normalne, możesz mieć problem w regulatorze obrotów wentylatora, nie zależnie od stanu filtra kabinowego, którego w tym aucie może nie być, wentylator powinien pracować na wszystkich biegach.
Dyskusja raczej obok tematu. Może najpierw upewnijmy się jaki rodzaj klimatyzacji jest w twoim samochodzie. Poza tym bliżej okoliczności tego ciągłego działania na pełnych obrotach (np jaki wpływ wyłącznika zapłonu). Jeśli dobrze kombinuję to chodzi o klimatyzację automatyczną a uszkodzeniu mógł ulec sterownik lub regulator obrotów. I dla ścisłości...
Dość prosta diagnostyka. Brak ciśnienia paliwa albo mechaniczne nie ma tego paliwa w pompie wtryskowej i listwie albo elektrycznie padł czujnik lub regulator ciśnienia paliwa. Najłatwiej parametrach technicznych sprawdź ile bar widzi ECU.
Mi to wyglada na szczotki, ale w wiekszosci alternatorow szczotki sa caloscia z regulatorem tak wiec stawiam na to. Wykrec szczotki i sprawdz ich stan.
Witam Problem z autem w tytule. (Auto kolegi, dopiero ma przyprowadzić do naprawy) Citroen Xsara II 2004r 1.4 Auto z klimatyzacją. Nie działa regulacja prędkości wentylatora nawiewu. Ktoś przerobił to tak, że podając masę z zapalniczki (wyprowadzony przewód bokiem) uruchamiają się maksymalne obroty. Czy ktoś dysponuje schematem zanim zacznę rozbierać?...
Kolego, chyba żaden alternator nie ładuję podczas rozruchu. Jakie masz wtedy obroty? A regulator od FSO, taki zewnętrzny też kiedyś montowałem zamiast wbudowanego. Chyba w Citroenie AX, ale to był 90A, i kontrolka działała. Wszystko da sie zrobić, tylko trzeba pokombinować. Pozdrawiam.
Ja w swoim usunąłem, narazie działa. Faktycznie mogłem go wydmuchać z brudu- przecież tam po to jest , ale od momentu wywalenia tego sitka jest ok. Ssilnik nie wariuje na wolnych obrotach , trzyma równe obroty i nie gaśnie. Pisałem co zrobiłem ale każdy ma wybór co zrobić. Nie do końca zgazam się z konecznością zamawiania pompy WC- ten regulator już...
Mam kliwę automatyczna a gdzie jest ten regulator obrotów Dodano po 11 Ktoś pomoże co dalej co szukać i gdzie proszę o podpowiedzi
Witam, mam z tym podobny problem, napięcie na tych grubych kablach pojawia się dopiero po uruchomieniu silnika, proponuję sprawdzić na krótko, dwa grube kable czarny i czerwony które wchodzą do dmuchawy oddzielnie (nie z dwoma cienkimi w kostce - te wchodzą na regulator obrotów dmuchawy) radzę podłączyć oddzielnymi kablami do akumulatora. Może być problem...
Byłem dzisiaj w zaprzyjaźnionym warsztacie. Elektromechanik podłączył swój sprzęt i stwierdził, że przy wyłączonym silniku jest odczyt coś ponad chyba 1500 (czy około 3000) obr/min obrotów alternatora. Mówi, że to niemożliwe. Powinno być 0. Stawia na regulator napięcia, ale części brak do tego typów alternatorów. Czyli wymiana alternatora chyba, że...
Może niezbyt pomocne ale... 14.5V mnie wcale nie dziwi, w swoim samochodzie mam regulator Bosch F 00M 144 136 i trzyma 14,4V, oczywiście w zależności od obciążenia trochę przysiada.
a czy potencjometr o takich parametrach bede mogl zastapic zamiast tej opornicy dmuchawy... REGULATOR OBROTÓW SILNIKA ELEKTRYCZNEGO 12-24 V DC 25 A jest dość maly i bede mogl go ladnie wcisnac pod pokrętło
Po badaniu komputerowym okazało się, że nadal problemem są wtryskiwacze, ponieważ na wolnych obrotach ich wskazany parametr na komputerze diagnostycznym był różny (prawidłowy to identyczne wskazania każdego z wtryskiwaczy). Niekoniecznie, korekta wtryskiwaczy może się różnić w odpowiednim zakresie, a szczerze mówiąc nie spotkałem się jeszcze nigdy,...
Witam Panowie potrzebuje schematu elektrycznego wentylatora nadmuchu kabiny tzn. bezpieczni=panel=wentylator. Xsara z klimatyzacją manualną. Uszkodzony był regulator obrótów przy silniku w skutek czego dmuchawa chodziła na maksa cały czas nie zaleznie od ustawień pokretła szybkosci obrotów. Po wymianie regulatota wentylator nie załancza się. napięcia...
poradźcie. auto uzyskuje max.2 tys obrotów i dalej nie chce. od jakiegoś czasu auto zaczyna gasnąć podczas jazdy. ponownie odpalić można dopiero po jakiejś minucie.co może być przyczyną regulator ciśnienia czy pompa wtryskowa?
Niedawno kupiłem Xsarę z silnikiem DW8 na pompie Lucas. Powoli robę w niej różne sprawy które zaniedbał poprzedni właściciel, wymieniłem filtry, płyny itp. Zauważyłem dzisiaj że po rozgrzaniu do temperatury pracy, silnik ma zbyt wysokie obroty (brakuje ok. 0,5 milimetra do kreski 1000 na obrotomierzu). Termostatyczny regulator obrotów z linką działa...
Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Okazało się że regulator nadmuchu był do wymiany. Sprężarka wyłączała się na wysokich obrotach dmuchawy. Kupiłem na próbę używany rezystor i bingo wszystko chodzi jak potrzeba. Dziękuje wszystkim zainteresowanym za pomoc.
P11B4 i P0228 i po odpaleniu auta załącza się od razu wentylator na maksymalne obroty, auto jedzie, ale nie ma mocy, podmiana przepustnicy i pedału gazu nic nie pomogła. Tak się spodziewałem że auto nie ma mocy https://obrazki.elektroda.pl/5324438600_... P003 https://obrazki.elektroda.pl/4104283300_... No i właśnie...
Jeden z pinów na alternatorze (ten z kablem) jest wykorzystany do informowania komputera silnika o obciążeniu przez alternator np aby ten podniósł wolne obroty. Drugi jest typowym sterowaniem kontrolki, tzn. podaje masę w trakcie w stanie spoczynku a "plus" w czasie ładowania. Przez ten pin tak jak w klasycznym alternatorze samowzbudnym można wzbudzić...
Nie mam chyba żadnego odpowietrznika nic nie widziałem.Opowiem co dziś posprawdzałem tak nie profesjonalnie. Odczepiłem kostkę od czujnika położenia przepustnicy efekt był taki że obroty wzrosły do około 1300rpm zrobiłem jazdę próbną z odłączonym czujnikiem i zero efektów wciąż to samo(przy odłączonym czujniku położenia przepustnicy tylko wzrosły obroty...
Wyglada to jakby wymiennik ciepla byl nieszczelny i gorace spaliny dmuchaly na czujnik Tak jak mówiłem, zapchany FAP to tragedia, właśnie przez to, że był zapchany, to spaliny zaraz za kolektorem znalazły ujście. Jeśli chcesz wyłączyć powiadomienie o FAPie, to wiem, że trzeba było go z emulować, bo dalsze gaśnięcie, może być właśnie ze względu na brak...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
niestety nie - żarówki (bo muszą być żółte - oryginalnie) to towar deficytowy. co do regulatora to może zastosować te co robia nowe - elektroniczne, ponoć są z regulacją mocy. a potem tylko zmierzyć napięcie aby w przy najwyższych obrotach nie były za duże? musze jakoś dobiedować do końca sezonu - potem kupię specjalny alternator do tego modelu na 6v...
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Jeżeli TPS działał poprawnie to po co wymieniałeś. Co do regulatora biegu jałowego te części są takie żę ich smarowanie , czyszczenie nic nie daje jedyny sposób to wymiana na ORYGINALNY. Aby się upewnić że winą jest reg.bieg.jał. to jeżeli wusterka wystąpi weź w rękę kawałek młotka i uderz w regulator ale z wyczuciem aby go nie otwierać:sm15:. Jeśli...
Walka trwa. Wydawało się, że winowajcą jest rozrusznik - miał zwarcie i instalacja wariowała. Po wymianie parę kilometrów spokoju i znów problem. Auto gaśnie. Dziś wymieniony regulator ciśnienia paliwa. I... Ciśnienie na wolnych obrotach od 243 do 320 https://obrazki.elektroda.pl/1562737600_...
witam mam citroen jumper 2.2hdi. 2009r. po kapitalnym remoncie silnika zakupie nowego turba regerowanych wtryskòw nowego regulatora ciśnienia paliwa auto po odpaleniu na wolnych obrotach po lekkim dodawaniu gazu słychać dziwnie metaliczny dźwięk jak by ktoś tłòkł młotkiem z góry w tłoki ale jak przekroczyć powyżej 1500 obrotów dźwięk znika...
Tak, w sumie to już nie ma większego znaczenia...Wymontowałem regulator i prawdopodobnie walcząc z nim przy wyciąganiu ukruszyłem jedną szczotkę. Będzie nowy to się dowiem czy to regulator czy coś więcej z alternatorem. A z ładowaniem u mnie było tak że kontrolka się świeciła a po dodaniu gazu gasła i już się nie zapalała ponownie jak spadły obroty....do...
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras Dzięki za zainteresowanie tematem. Cała ta elektronika wydaje mi...
Panowie ten sam problem. Auto jeździ super do czasu jak się zagrzeje. Wystarczy się zatrzymać na kilka sekund i wyłącza drugi cylinder i włącza się wentylator. Zrobione już sporo żeby dojść co jest przyczyną. Głowica , nowe pierścienie , nowe zawory wydechowe ( ssące zostały stare) rozrząd .Koła ZF, cewki podmienione , świece , czujniki faz , regulator...
Witam Mam problem z nawiewem z przodu wogule przestał działać a z tyłu działa . Przeszukałem wiele forów i nie znalazłem rozwiązania . Rozebrałem silnik nawiewu szczotki w porządku jak podpinam go do akumulatora bez rezystora regulującego obroty , za każdym razem działa. Na kostce zasilającej jest 12 V po włączeniu silnika 14 V . Jak podłączyłem pod...
Nie wiem jak to jest dokładnie w wersji anglika ale robiłem to niedawno z kierownicą po lewej stronie. Napisze co i jak trzeba zrobić. Należy od strony pasażera zdemontować schowek i będzie widać tunel dmuchawy. Jeśli jest to klimatronic to regulator jest bardziej widoczny.To jest okrągły element z widoczną kostką i jest jakby na skosie tunelu. Natomiast...
Witam Panowie o tym że silnik musi być włączony to wiem, napięcie na zasilaniu regulatora obrotów jest 12V natomiast niema napięcia sterującego regulator obrotów jest tylko stałe 0,28V , lecz co jeszcze zauważyłem że z potencjometru przy pokrętle też nie wychodzi napięcie 0-5V tylko 0-05V dodam że wymieniłem już pokrętła ,sterownik klimy na używki i...
Sprawdź wentylator , zwłaszcza łożyska. Jeśli są zatarte lub nadmiernie zużyte to nie nie ruszą na "pierwszym biegu" Wystarczy , że łopatki wentylatora ocierają o obudowę. Pierwszy bieg , mała siła to nie ruszy. "Lub ręcznie po zwarciu przewodów." Tak zadziała bo bez regulatora obroty będą max. Zatarte łożyska, to dodatkowy opór mechaniczny dla silnika...
Witam. Ponownie... Po okresie dokładnie jednego roku :!: opisany objaw powrócił (co było do przewidzenia...), tzn. od strony pcb styk coraz bardziej przerywa. Wydłubanie substancji niestety bardzo problemowe, tym bardziej że specjalnie od tej zewnętrznej strony umieszczone są elementy smd... Mam pytanie odnośnie zamienności (kompatybilności) modułów...
A wymienił kolega wspomniany filtr kabinowy? Jeśli nie to na wyjętym proszę spróbować czy obroty nie wrócą do normy. Ja wymieniłem filtr bo robił duży opór i na zamienniku tranzystora dziala normalnie. To tak jakby chcieć wziąść głęboki wdech nosem jak sie ma katar. W Renaulta Laguna dla przykładu zaczęła się palić inastalacja zasilająca dmuchawe z...
Uwaga przy rozruchu Diesla akumulator daje setki amper więc obniżenie elektroniczne na akumulatorze raczej odpada ze względu na prądy. Podczas rozruchu alternator nie ładuje akumulatora (zbyt niskie obroty), więc tutaj troszkę "pobłądziłeś". Jak najprościej i najtaniej być pewnym że napięcie ładowania mierzone na zaciskach akumulatora nie przekroczy...
Temat rozwiązany, choć zakręcony. Uszkodzony był regulator obrotów. Zakupiłem na allego używany cały wentylator. Z czystej ciekawości podstawiłem pod swój silnik i działa :). Dwa nowo zakupione chińskie regulatory były uszkodzone od nowości. NIE POLECAM kupowanie takich. Zakupiłem je specjalnie od dwóch różnych dostawców, ale jednak tandeta pozostanie...
Witam, Mam dość spory problem z autem. Samochód nie wchodzi na max 5tyś tylko 4,75tyś obr/min. Czasami okrutnie sypie błędami od regulatora wysokiego ciśnienia. Wraz z błędami wtedy pojawiają się czkawki w różnych zakresach obrotowych. Sporo przy nim robię i nie mogę znaleźć przyczyny. Podmieniałem regulator, wymieniłem pompę w baku, czyszczenie i regeneracja...
Witam serdecznie mam citroen c4 2005r 1.6hdi 110 km autko mialo uszkodzony wtrysk paliwa autko jezdzilo tylko bardzo mocno kopcilo na bialo przy wyjmowaniu wtrysku okazalo sie ze on ani nie drgnie tak byl zapieczony zawowalem ekipe trudniąca sie wyjmowaniem wtryskow wyjeli ale koszt wyjecia jednego wtryskiwacza wyniusł mnie 800 zł wiez pozostalem przy...
Temat często opisywany ale tym razem problem nie jest zwiazany z uszkodzeniem wentylatora oraz przyczyną nie jest regulator (rezystor) obrotów. Sprawdziłem wentylator po podaniu napiecia bezpośrednio z akumulatora działa tak samo rezystor wymieniłem na nowy oraz sprawdziłem stary oba dobre. Niestety nie mając schematu nie wiem gdzie dalej szukać uszkodzenia....
Niestety mam dla Ciebie złą wiadomość. W tym regulatorze BEHR, padają przede wszystkim nie tranzystory mocy, lecz scalony układ sterujący nimi. Jest to jakiś układ na zamówienie, nie kupisz go w sklepie. Psuje się tak, że wcale nie ma obrotów, albo są maksymalne, albo przypadkowo się zmieniają. Do wyboru jest albo kupienie całego wentylatora, albo samego...
Mam pytanko odnosnie regulatorów silniczków DC. Mianowicie Polskie sposoby na wentylatory czyli: 1. Silnik z 3 szczotką, 2. silnik z cewka dodatkowa wzbudzenia w srodku, 3. regulator PWM (polonez, peugeot citroen). Zagranicze: Oporniki regulacyje Silniki 3 fazowe sterowane elektronicznie Czy są jakies przesłanki dlaczego nie stosuje się tych pierwszych...
Samochód nie był podłączany jeszcze do komputera, sitko w starym regulatorze było bardzo zabrudzone opiłkami, więc wymieniłem na nowy, teraz gdy grzebałem przy samochodzie zauważyłem nowy objaw, samochód gaśnie dopiero po 2-3 sekundach gdy kluczykiem się go wyłączy. A i jeszcze zrobiłem eksperyment odłączając czujnik na listwie CR zapaliłem i samochód...
Witam. Samochód Toyota Ago (=Peguot 107, Citroen C1), Alternator DENSO 1042113490, Toyota 270600Q190 ma uszkodzony regulator napięcia. Oznaczenie na regulatorze: 0726916236TG na spodniej stronie, gniazdo ma 2 piny L, M, Z wyglądu przypomina ten: https://obrazki.elektroda.pl/7995854900_... Za wyjątkiem tego że ma 2 piny we wtyczce. Nigdzie...
Rozebrałem regulator i nic nie znalazłem. Ciśnienia na oleju około 50 stopni 3000 powyzej 5 barow 700 1,5 bara po nagrzaniu do 80 stopni ( jazda) komunikat o niskim ciśnieniu na wolnych obrotach i się zastanawiam czy to pompa padła czy gdzieś olej wewnątrz silnika wycieka, silnik pracuje cicho nie słychać żadnych podejrzanych odgłosów. To stało się...
Witam prosze mi podpowiedziec gdzie znajde urzadzonko regulujace obroty wentylatora w aucie CITROEN XANTIA 2000r,sterowanie manualne, cały czas wentylator pracuje na max.obrotach niemozna regulowac pokretłem,panel regulacji jest ok bo był podmieniany i zachowuje sie wszystko tak samo najprawdopodobnie jest ten regulator trafiony!!!,patrzyłem z grubasza...
Witam, mam problem z citroenem C4 1gen silnik 2.0 HDi. Często ale nie zawsze podczas ruszania zazwyczaj pod górkę czyli przy większym obciążeniu silnik tak jakby sie dławił dochodzi do 1500-1700 obrotów i koniec po kilkukrotnym przygazowaniu wszystko wraca do normy. Podczas jazdy nie ma żadnych objawów, tylko przy ruszaniu. I czasami komp wywali błąd...
Jako że nie ma żadnych aktualnych wpisów w tym wątku, mam pytanie do kogoś kto tu zabłądzi, a być może zna odpowiedź na mój problem: gdy uruchomię silnik i dam dmuchawę na max to przez pewien czas działa na maxa, lecz gdy minie parę min. to obroty spadają za chwile rosną aż w ogóle przestaje działać, dopiero po jakimś czasie ponownie się odezwie ale...
Alternator + regulator napięcia utrzymują w instalacji elektrycznej (przy zapalonym silniku :twisted:) stałe napięcie o wartości 14,3-14,4V. Zatem o ile prąd pobierany z alternatora jest mniejszy od wartości którą alternator może dać (przy danych obrotach) wszystko jest w porządku.
Dzień Dobry Przyszły roztopy, ocieplenie klimatu....wróciłem do tematu C3 Porozbierałem popatrzyłem na wiązki i tak: -wymieniłem wtyczkę do regulatora obrotów co jest w nogach pasażera (wymienione 2 wtyczki na 2 pin i na 6 pin - jedną przychodzi zasilanie 12V a drugą idzie do silnika nagrzewnicy) pomogło ale na krótko. -skoro wtyczka nowa ,moduł sprawny...
Witam Co może być przyczyną że dmuchawa nawiewu działa tylko gdy stacyjka jest w pozycji zapłonu a po odpaleniu silnika już nie działa? Autko bez klimy, ręczne sterowanie klapkami i od dmuchawy ma zwykly suwak z podziałką prędkości obrotów. Domyślam sie że jest tam elektroniczny regulator dmuchawy i ma problem z wyższym napięciem bo przy 12V działa...
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik odpala i zaraz gaśnie, a po odpięciu kostki od czujnika ciśnienia paliwa w listwie CR nie gaśnie, ale nierówno pracuje, a po chwili mocno klekocze. Przy podłączeniu komputera pokazuje duże skoki ciśnienia paliwa w listwie. Czujnik ciśnienia paliwa został wymieniony. Teraz po odpaleniu kilka razy próbuje...
Nie! To bylaby "arabska robota". Zreszta, co chcesz ciagnac? +B? Zasilanie (wzbudzenie) regulatora? Tam nie ma nic innego. Pod kolumna kierownicy jest przekaznik w czarnym gniezdzie (8048 na schematach), sterowany przez BSI, ktory podaje to zasilanie m.in. na silnik wentylatora. Tam szukaj. Pozdrawiam, Georges
Witam wszystkich, Walczę ze swoim samochodem i brak mi pomysłów na uruchomienie silnika. Pacjent to Citroen C5 mk2 2.0 HDI 138 FAP AM6 na osprzęcie Siemensa, 226 201 km przebiegu. Historia: Samochód w pewnym momencie (18.04.2019) podczas jazdy zaczął się mocno krztusić, dławić, pedał gazu wpadał w podłogę, był jakby z gumy, a silnik nie wchodził powyżej...
Pierścienie mają oporność 4,4 Ohm. Alternator jest firmy Valeo. Po oczyszczeniu regulatora znalazłem miejsca mocowania szczotek - wylutowałem je i wstawiłem nowe. Nic to nie dało. Ładowania dalej brak. Po odpięciu przewodów D+i B+ kontrolka ledwo się żarzy, Dodam jeszcze, że w początkowym etapie usterki kontrolka ładowania świeciła intensywnie po rozruchu,...
najczesciej regulator wysokiego cisnienia pomiar pradu ponizej 100 mA a jesli 800 to ok,lub czujnik wysokiego cisnienia na rampie w parametrach przy nioskich obrotach pokazuje za wysokie cisnienie a przy wyzszych komputer nie pdwyzsza regulacji cisnienia dla bezpieczenstwa
podłącz auto pod kompa peugeot planet 2000 albo citroen lexsia lub auto com i sprawdź ciśnienie paliwa wymagane i rzeczywiste i podczas pomiaru naciśnij gwałtownie kilka razy pedał gazu. każde wciśnięcie gazu musi zaczynać się od wolnych obrotów i obserwuj te ciśnienia jeżeli będą odbiegały te pomiary od siebie przez pierwsze 1.5 sekundy od raptownego...
Witam ktoś poratował by mnie opisem który przewód gdzie jest umieszczony we wtyczce do panelu regulacji obrotów dmuchawy, w moim ktoś polutował je na krótko przewody poodlatywały, wtyczka i regulator zamówione już nowe ale nie wiem który przewód gdzie idzie, Jumper 2,2 2007r. Dzięki
Witam, Odkopuje stary temat, stałem się posiadaczem Xsara Picasso 1.8 z 2002r. Sprzedający poinformował mnie o nie działającym wentylatorze nawiewu, dodał dwa zakupione i powiedział ze trzeba przełożyć sobie po on nie zdąrzył ... Ostatecznie okazuje się że problemem nie jest sam wentylator ale po rozebraniu plastików widać że "ktoś próbował już tam...
Nie, to nie ten silnik. Znalazłem fotkę mojego nawet kolory kabli się zgadzają: http://www.bazarek.pl/produkt/1825838/si... Przeglądając wypowiedzi innych zdecydowałem się aby to działało na pierwszym biegu (tak oni podpowiadali). Czyli na tzw. wolnych obrotach. Tyle, że nikt z nich nie wyjaśnił jak to zrobić....
Witam, borykam się z uciążliwym problemem w Citroenie C5 MKIII X7 2010r. 2.0HDi 140KM. Ok trzy tygodnie temu podczas gwałtownego przyśpieszania auto się zamuliło i wyrzuciło check'a. Po podpięciu pod komputer pokazuje błąd: P0087 - Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej Czasem wyrzuca jeszcze dwa błędy, ale bardzo rzadko: P0088 - Ciśnienie w rampie...
Witam Wszystkich Mam problem z z samochodem Citroen Berlingo 2.0 HDi 90KM DW10DT układ wtrysku Siemens otóż samochód po odpaleniu ma nierówne obroty biegu jałowego , jeżeli podniosę obroty do np 3000 i powoli zejde na wolne jest ok silnik pracuje równo przez ok 5 min po czym stopniowo zaczyna falować aż w końcu zgaśnie. po podłączeniu testera ciśnienie...
citroen regulator obrót citroen regulator obrót dmuchawa regulator citroen
mercedes actros zawora honda civic termostat naprawa dysku seagate terminalem
Podłączenie gramofonu Marantz TT-420 do wzmacniacza Pioneer A-107 Podłączenie gramofonu Marantz TT 420 do wzmacniacza Radmor 5102