Ja używam ESD5550 jako regulator obrotów do silnika F8QT 1.9 z Renault. Daje radę, po ustawieniu kilku potencjometrów jest bardzo stabilny.
Regulator kanału obejściowego przepustnicy może być.
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
no problem w tym że po podłączeniu problem tkwił w regulatorze ale jest od wczoraj nowy....
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Witam, właśnie konstruuje napęd do mojej nadziewarki pionowej. Z informacji zaczerpniętych na różnych forach, wykorzystałem silnik ze wspomagania z Renault Clio. Mam już zakupiony stosowny zasilacz, regulator obrotów w tym lewe prawe, przełącznik nożny. Zastanawiam się teraz nad zabezpieczeniem wyjściowym. Czy waszym zdaniem 10 A wystarczy czy lepiej...
Czy rozwiązałes juz problem z obrotami? Znalazłeś przyczynę padnięcia regulatora ponownie?
z nawiewów nie leci nic Czyli wentylator nawiewu pomimo ustawienia na max, lub na wysokie obroty nie pracuje ? Jeśli tak, to problem leży (w sumie to wisi) pod samochodem, albo sam silnik wentylatora, albo jeden z dwóch elektronicznych regulatorów jego obrotów
Kolo zmiennych faz rozrządu, rozrząd przestawiony, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
jakie ssanie? masz podniesione obroty? sprawdż linke i regulator obrotów jałowych
Witam.Poszukuję schematu regulatora obrotów silnika nawiewu,na tranzystorach T1829.
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
gdzie indziej napisali że to wina regulatora ciśnienia na pompie że , jest na wykończeniu i to są jego ostatnie podrygi ale nie bardzo jest na macanego naprawiać bo taki regulator trochę kosztuje
sprawdź sondę + regulator wolnych napisz dokładnie jaki masz silnik
Ten model z tego roku jeszcze nie posiada komputera ale rozniesiona już znalazłem poszła pompa wtryskowa a dokładnie regulator obrotów.
Przy sprawnym ładowaniu można odpiąć klemę akumulatora i silnik nie zgaśnie. A padnie większość elektroniki w aucie. Słuchając takich porad, to brak słów...
posiadam renault megane 1,6 z 1996 . Dmuchawa działa tylko na czwartym biegu [dmuchawa 4 zakresowa ]. Gdzie w tym modelu znajduje się regulator obrotów . Czy trzeba rozebrać podszybie od strony kabiny czy też od strony silnika . Pozdrawiam i czekam na rychłą i konkretną odpowiedż.
Uszkodzony regulator obrotów, jest zaraz koło silnika nawiewu, poszły spać tranzystory. Temat był przerabiany na forum.
Regulator wolnych obrotów, na stałe związany z korpusem przepustnicy, wychodzą z niego 4przewody
Silnik krokowy do czyszczenia (a zapewne już do wymiany). Ładowanie też wypada sprawdzić miernikiem. Winno zawierać się w przedziale 14-14,4V mierzone pod obciążeniem czyli na włączonych światłach a wartości winny być w miarę stabilne. Jeżeli będą skokowe (np. 14,1-14,4-14,0-14,3 itp) regulator altek do speca bo albo regulator zdechł albo diody prostownicze....
Jeżeli silniczek reguluje przepustnicę to jest stycznik, który informuje o zwolnieniu pedłu gazu i informuje sterownik-reguluj obroty jałowe. Taki typ regulacji wolnych obrotów występuje w lagunie przy wtrysku jednopunktowym. W wielopunktowym wtrysku silniczek reguluje przepływ powietrza omijającego przepustnicę i tam rzeczywiście jest informacja o...
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator.
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygin... Wymieniłem to co podałem wyżej na zdjęciu. Niestety nie wiem, czy w Lagunach fachowo nazywa się to silnik krokowy, czy inaczej, ale jest to regulator obrotów biegu jałowego ;)
Dzieki za podpowiedzi Silniczek jest O.K. Styk informacji o biegu jałowym też działa. Czy może mieć znaczenie czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym ? I co ciekawe falowanie obrotami jest tylko na ciepłym silniku !!!
Tym wężykiem podciśnienie z kolektora, napina mocniej lub słabiej przeponę regulatora ciśnienia, co w efekcie zmienia nam ciśnienie paliwa na listwie, analogicznie do obrotów silnika i wciśniętego lub puszczonego gazu.
kod silnika to F4P a regulator pracuje caly uklad dolotowy jest szczelny
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
Da się zrobić. Najprostsza metoda to odpowiednio dobrany rezystor połączony szeregowo z silnikiem. Ma tą wadę, że na rezystorze traci się dużo mocy w zależności od prądu pobieranego przez silnik. Inną metodą jest regulator PWM. Jest bardziej skomplikowany ( dla niewprawnego) ale można płynnie regulować obroty silnika i nie traci się mocy na grzanie...
Silnik 2.0 renault będzie sercem Ciągnika SAMoróbki. A skrzynia automat to same + .
uki9 wracajac do tego falowania to regulator nap, tylko zanim go wymienisz sprawdz polaczenia i zaciski akumulatora jesli beda ok (sprawdzaj dokladnie) to wymien regulator.zycze sukcesu.
Witam. Mam problem z laguną 2.0 v8 rok 97, silnik nie wkręca się na obroty do poziomu 2 400 obrotów. Po przekroczeniu tej granicy jest wszystko dobrze. Zjawisko to występuje na benzynie jak i na gazie. Jest to podobne zjawisko jak by nie przepalał jeden cylinder. Sprawdzałem ciśnienie na wszystkich cylindrach i jest równe. Regulator podciśnieniowy też...
Witam, nie działa mi silnik nawiewu, wymieniłem regulator wzmocnienia obrotów tzw. opornicę, ale bez skutku. w serwisie Renault powiedzieli, żeby wymienić panel sterowania climatronic , też wymieniłem i dalej żadnych efektów. Jeżeli podłączy się laptopa do złącza diagnostycznego, to można sterować silnikiem zwiększając i zmniejszając jego obroty. Bardzo...
Też obstawiam diody ale mam też kontakt z człowiekiem naprawiającym zawodowo alternatory i jutro do niego jadę. Ma stół i może to sprawdzić pod obciążeniem je nie mam jak chyba ze wymienię. Ale.... jak tylko odepnie się sterowanie to wszystko wraca do normy. Silnik nie faluje...jak jest podpięty do testera regulatorów też nie waha obrotami. Dlatego...
Inny jest bo scenic ma na kolanami pasażera. Wyciąg regulator obrotów ( dostęp od strony akumulatora), wysuń i włącz na chwile wiatrak, zobacz jak bedzie wiało z dziury po regulatorze. Nie kładź regulatora na metalowej częci karoserii.
Po wymianie regulatora przepływu paliwa ciśnienie wzrosło do 1300 bar (wymagane 300) ale pojawił się kolejny problem komputer nie widzi obrotów silnika(najprawdopodobniej to jest przyczyną wysokiego ciśnienia-otwarty regulator brak, przepływu paliwa)-pewnie czujnik położenia wału korbowego lub problem z komputerem.
Napis SERV na klimatroniku zapali się w przypadku gdy motor wiatraka się nie odzywa - o czym już wiesz. Podejrzanym jest 1. motor wiatraka - podłączyć go na krótko i sprawdzić - wpierw trzeba się upewnić że silnik nie ma zwarcia :D 2. regulator obrotów wiatraka (odpowiednik opornicy w wersji bez klimy).
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
uwazam ze jednak sie pomylili chłopcy z warsztatu, tylko nie wiadomo czy wymieniają nie ten czujnik, czy może mają jakies "dziwne" urządzenie do diagnostyki i pokazuje im bzdury... przede wszystkim to co opisujeszz nie pasuje mi na uszkodzony czujnik temperatury, stawiałbym na: uszkodzony regulator wolnych obrotów, bądź słaba kompresja na którymś cylindrze,...
Robiłem podobną usterkę peugeocie z silnikiem bodajże 2,2 Hdi - gdy jechałeś spokojnie to wszystko było OK. Wystarczyło wcisnąć gaz do dechy i auto zamiast przyśpieszać przechodziło na wolne obroty + zapalał się check. Na testerze pokazywało jakiś błąd z ciśnieniem paliwa - wymieniono regulator, czujnik .....i nadal było to samo. Okazało się że winne...
Powód może być też inny. Niedopracowany regulator obrotów silnika wykonany na zasadzie PWM. Zimny jest cichy, po nagrzaniu regulatora silnik i regulator wydają dźwięk w rodzaju cichego ćwierkania. Spotkałem to wielokrotnie, szczególnie w "polonezach"...
Praprzyczyną wszystkich (nieomal) problemów z dmuchawą jest woda dostająca się do łożysk silnika wentylatora. Powoduje ona ich zacieranie, a w konsekwencji - nadmierny pobór prądu przez silnik. Wypalają się styki w kostkach połączeniowych, przekaźniku, padają tranzystory mocy w regulatorze obrotów. Oczywiście - naprawa tych uszkodzeń jest nieodzowna,...
Można zastosować regulator silnika DC z PWM na 12V - nie będzie przełącznika tylko np. potencjometr i płynna regulacja obrotów. Można też dostosować przełącznik mechaniczny, ale trzeba zastosować dodatkowo rezystory przełączające. PS. Ups traktor :) może być 24V - ale też są regulatory :) np. coś takiego fajnie działa - stosowałem do sterowania zaworu...
Witam serdecznie, Mam problem z Renault mascotem 3.0 DXI 120 z 2004r, silnik w czasie jazdy na wysokich obrotach zapala czerwona kontrolkę silnika +stop i po chwili gaśnie, w czasie jazdy z podpiętym clipem zalecane ciśnienie to 1600 barów a rzeczywiste waha się w granicach 1420 -1450 i spada do 1390 wtedy zapalają się kontrolki,błąd DF137 DEF.4 funkcja...
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona i paliwo przedostaje się do kolektora ssącego robiąc podobne efekty, na wyższych obrotach silnik jest w stanie przepalić tą nadwyżkę paliwa bez większego problemu.
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Ok.Wyjaśniam fakt czym jest dla mnie brak ładowania.Mierząc prąd spoczynkowy akumulatora winien on wynosić 12V,po uruchomieniu silnika kiedy pracuje alternator powinien on wynosić około 14V.Tego w moim przypadku nie ma.Następnie brak ładowania stwierdzam tym iż przy zwiększonych obrotach silnika nie widzę różnicy w jasności świateł czy też pracy dmuchawy.
Szanowni forumowicze nie dodałem na tym forum, że został wymienioany filtr paliwa i powietrza, wyregulowany luz zaworowy oraz sprawdzone ciśneinie sprężania. Czujnik położenia wału korbowego jeżeli przestałby działać to komp. sterujący nie mógłby ustalić miejsca wtrysku - i silnik nie mógłby być w ogóle uruchomiony, usterki pozostałych czujniki w programie...
Cześć. Sprawa dotyczy Renault Kangoo 1,6 16v z 2010 roku z przebiegiem ok 250kkm. Od momentu kupna auta mam taki problem że po odpaleniu silnika (nie ważne ciepły czy zimny) przez około 8-10 sekund nie ma ładowania, jest tyle co na akumulatorze (12,5V). Postanowiłem zregenerować alternator bo w starym Kangoo przy tym przebiegu szczotki i łożyska były...
Jak myślicie czym spowodowana jest taka praca silnika? Wydaje mi się że masz uszkodzony regulator biegu jałowego. Można spróbować go ustawić, albo wymienić i wtedy ustawić.
Ja w swoim motocyklu wymieniałem żarówkę z tyłu codziennie... Ja przy swoim kiedyś wymieniałem co około 2 tygodnie, dwuwłóknowe żarówki i zawsze spalone światło pozycyjne, rzadko światło stopu. Do czasu kiedy przerobiłem mocowanie i zamontowałem lampę poprzez przepusty gumowe do wiązek przewodów, podobnie jak to było robione w motocyklach Hondy. Od...
Witam Odpowietrzałem wiele razy i zawsze problem się powtarzał, chyba że coś robie nie tak tam są dodatkowo trzy odpowietrzniki -dwa na wężach przy pompie (zasilanie i powród) -jeden na wężu chłodnicy i w nim zamontowany jest regulator temperatury Może jest jakaś technika odpowietrzania jak ktoś zna to bardzo proszę o informacja Pozdrawiam
Mam problem z obrotami silnika i to niechodzi o to że gaśnie czy faluje na biegu jałowym tylko że niewraca do wolnych obrotów.A mianowicie jadąc autem puszczając noge z gazu auto ryczy na jakieś 1500 obrotów a po przygazówce wraca do normy.To samo zjawisko po dodaniu lekko gazu raz normalnie to znowu ryczy.Mianowicie podmieniałem regulator powietrza...
Witam. Szukam informacji jaki prąd pobierają wspomniane odbiorniki w Espace. Jak włączę szybę napięcie spada z 14,2 V do 14 V. Po wyłączeniu szyby i włączeniu nadmuchu napięcie potrafi spaść do 11,5 V. Przy 800 obrotach silnika. Przy 1000 obrotów jest podobnie. Dostałem informacje od elektryka, że ten typ tak ma, bo wentylator żre prąd jak najęty. Szyba...
Dzisiaj sprawdziłem ładowanie na zimnym silniku włączonych światłach i dmuchawie na 2 i pomiar bezpośrednio na zaciskach alternatora wynosi 14.20 volt a bezpośrednio na akumulatorze 14.10 volt i w miarę rozgrzewania się zaczynało spadać do 13.80 na akumulatorze. regulatora nie będę wymieniał bo cena regulatora jest taka sama jakbym miał kupić sprawny...
Witam. Zainteresowanym jest maciuś1 który coś się swoim postem NIE interesuje Oj tam zaraz nie interesuje się :wink: Praca i okres świąteczny .... ale do tematu. Na zdjęciach parametr PR090 też nie mieści się w widełkach wskazanych przez producenta ( -12 do +12). Ale spokojnie już zdążyłem dowiedzieć się że do -41 korekcja działa prawidłowo i wartość...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Jak masz na mikserze gaz to mikser musi być z wejściem na regulator wolnych obrotów.Wrzuć fotki jak to wygląda.Bo jak nie ma to zasysa na wolnych za dużo powietrza. http://www.agsiedlik.pl/produkt,1414,mik... http://www.agsiedlik.pl/produkt,258,rena... Może ktoś "wlepił" mały...
Po odpięciu wtyczki od alternatora powinien ładować ok 14v awaryjnie tj kontrolka ładowania się świeci a napięcie jest prawidłowe. Jeśli tak nie jest szukaj problemu np. z napinaczem paska, kołem pasowym wału lub sprzęgłem alternatora. Warto sprawdzić masę na silnik, czy główny prąd po bezpieczniku na akumulatorze. Alternator sterowany LIN więc regulator...
z pracy mnie napewno nie wywala bo niby za co? jeśli chodzi o pomiar obrotów to w momencie kiedy auto pali a zawsze na zimnym to rozrusznik kreci niecałe 200obr/min sprawdzałem to wypinajac regulator ciśnienia na pompie zeby auto nie odpalało i wtedy na liście danych obr silnika były na poziomie 200 jak wyżej pisałem . Problem jest wtedy kiedy auto...
Odpiąłem "+" i kabel od regulatora, obroty silnika są wyższe niż z podpiętym alternatorem ok 900, z alternatorem ok 750. Po włączeniu świateł i dmuchawy obroty stabilne nawet nie zmieniają się z chwilą załączania. Przy okazji odpowiedziałem sobie na pytanie kiedy zapala się kontrolka "brak ładowania": przy odłączonym "+", a podpiętym kablem do regulatora....
Wszystko sie zgadza. Napięcie akumulatora mierzyłem po dłuższym postoju samochodu, ponadto sam akumulator nie jest pierwszej młodości. Po kilku minutach pracy silnika nieopbciążony posiada napięcie właściwe tj,. 12,6V. Sprawdziłem także napięcie ładowania na biegu jałowym przy włączonym oświetleniu i ogrzewaniu szyby tylnej - jest 14,55V i nie zależy...
Silnik F3N740- mam takie problemy, po stronie kierwcy mam mokrą podłogę i to nie ważne czy jest sucho czy pada deszcz. Podnosiłem tą wykładzinę i po spodem jest taka folia z gąbką pod nimi jest sucho. Nie mam pojęcia skąd może się brać ta woda czy cokolwiek innego. Nigdzie indziej nie jest mokro. Może ktoś ma jakieś pomysły skąd to może się brać, czy...
sory ze się wtrącę ale mam problem z renault 19 ben.gaz otóż jak zapalę na gaz bez problemu o obroty są w miarę równe ale jak rozgrzeje się silnik to zaczyna szarpać i nie raz zgasi się potem problem z odpaleniem obroty szaleją czy to moze być wina kopułki bo coś tam strzela nie raz albo silnik krokowy chyba tak się nazywa to jest połaczone z reduktora...
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Jest to regulator obrotów silnika dmuchawy. Po drugiej stronie są tylko dwa tranzystory zmostkowane - które są na pewno sprawne bo zostały wymienione w serwisie. Ja jeszcze nic nie ruszałem w tej płytce ... jedyne co wiem to w serwisie chyba grasował ten "rzeźnik z lutownicą" i tu majstrował. Ogólnie rzecz biorąc dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Witam i pozdrawiam. Posiadam Renault Espace 2000r. produkcji, silnik 2.0 16v. Kilka dni temu wymieniłem akumulator, niby nic założyć i w drogę, ale okazał się mały problem, podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka "akumulator-stop" zawróciłem do domu ale zaczeły mi przygasać kontrolki i nawet nie pokazywało mi prędkości, a gdy się zatrzymałem na biegu...
Jeśli kolega dał do naprawy silnik to sprawa chyba nie tak znowu skomplikowana. Kolega sam pisze, że uzwojenia sprawne a więc jeszcze szczotki. Wprawdzie tego rozwiązania nie trenowałem ale do silnika jest dołączony regulator obrotów na tranzystorach (klimatyzacja automatyczna) który jest zasilany/sterowany z modułu klimatyzacji. A więc tranzystory...
Dzięki. Pewnie się dowiem. Tylko z tego, co wiem ten regulator jest "schowany" dość głęboko. Więc zanim wypruję pół komory silnika wolałby poradzić się kogoś bardziej doświadczonego. Np. jakich wartości rezystorów się tam spodziewać ? Jak są przełączane rezystory ? - przekaźnikami ?
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Witam serdecznie! Niezręczny problem z samochodem Renault Magnum z silnikiem MACK 430 KM. Rocznik 1997. Samochód odpala normalnie, nie dymi. Tester diagnostyczny nic nie podpowiada. Problem polega na tym, że po odpaleniu obroty falują, silnik przebiera. Przebiera na wolnych obrotach, i przy obrotach 1500 RPM, progu tego silnik nie przekracza, więc nie...
Oczywiście że przy każdym alternatorze można odpiąć klemę ,problem się zaczyna po podniesieniu obrotów ale generalnie nie należy tego robić. W tym przypadku nie chodzi o uszkodzenie alternatora a instalacji z elektroniką.P To weź np; Hunday'a takiego który ma trzy przewody do regulatora, na wolnych obrotach jest już ponad 30 V. A wszystkie 9 diodowe...
uszkodzony regulator obrotow elektroniczny po odlaczeniu regulatora obotow silnik nadal dziala Dodano po 55 Czy jest z klimatronikiem, myślę że temat dotyczy wentylatora od wentylacji? bez klimy-zwykly wentylator Dodano po 2 Witaj Przyczyną może być uszkodzony właśnie ten moduł który jest zapewnie do regulacji napięcia czyli obrotów silnika wentylatora...
Witam Posiadam Renault Scenic 2 z 2004 roku z klimatronikiem. Padł regulator nadmuchu. Zmieniłem w nim tranzystor jednak coś dalej było upalone i już nie miałem czasu szukać bo zima itp... jednym słowem bo wymianie tranzystora mocy dmuchał ale jednostajnie , tak na 3 biegu jak by tylko. Ale nic kupiłem tanio nówkę 185pln. Wszystko ładnie pięknie zmontowane...
Żadne zwarcie nie pojawia się rytmicznie zwłaszcza z idealną częstotliwością. Regulator napięcia. A co do masy, to ciekawe, jak uruchamia się silnik, skoro masa jest niepewna. Napewno, jeśli rozrusznik kręci dobrze, to należy od....ć się od masy.
Raczej przy zamkniętej przepustnicy (noga z gazu). Sterownik dostaje informację że przepustnica jest zamknięta i dostarczanie powietrza jest dokonywane przez obejście (regulator obrotów biegu jałowego) i dąży do utrzymania prędkości jałowej. Jeżeli ten czujnik jet uszkodzony to sterownik nie wie że jest zamknięta przepustnica myśląc że silnik pracuje...
Na początek sprawdż regulator położenia przepustnicy ( silniczek krokowy) przepustnicy, może się zacierać lub tryby w środku się posypały. Sprawdz czujnik położenia przepustnicy (tps) czy potencjometr dobrze reaguje. Sprawdż czy czujnik temp cieczy silnika sprawny.
Co do gazu to się nie zgodzę bardzo dobrze jeżdzą na gazie tylko : one nie mają samo-regulatorów hydraulicznych tylko płytki które niestety są obsługowe i co jakiś czas należy zajrzeć pod pokrywę i pilnować aby były takie luzy jak serwisówka przewiduje bo gdy jest za ciasno niestety się wypalają a jak za luźno uporczywie klepią.
większość diesli bez CR pojedzie, nawet TDI, jechałem TDI po tym jak umarł komp w caddy (tak, w podszybiu zgnił) - poluzowałem sobie nastawnik i go przesunąłem w bok (już nie pamiętam który) i cały czas miał jakieś 4tyś obrotów, najgorzej było ruszyć, bo pompa VP37 niema regulatora, wszystko reguluje elektronika, więc bardzo łatwo go zadusić bez tej...
A wiec, mechanik patrzył na rozrząd. Jest ustawiony co do jednego zabka dokladnie jak na obrazku. Wymieniony został również filtr paliwa i regulator ciśnienia. Auto odpalili ale jest mu ciężko. Na obecna chwile co się dzieje, jazda autem z obrotami do 2200 obr/min jest ok. Powyżej tych obrotów auto wpada w tryb awaryjny czyli stop i mruga silnik. Po...
Oj bezpieczniki sprawdziłem. Do regulatora obrotów dochodzi plus i minus więc zasilanie jest. Dochodzą też kable z panela niebieski i pomarańczowy i wychodzące na silnik. Przy sprawnym na pomarańczowym pojawia sie rosnący minus w zależności od ustawienia siły nawiewu od 1,5V do pełnych 12V na najwyższych obrotach a u mnie nic ale panel sterujący jest...
Witam forumowiczow otóż mam taki problem z moją megane 1.6 96r. pewnego dnia zaswiecila mi sie kontrolka ladowania akumlatora po włączeniu silnika i zaraz potem spaliły się światła mijania. potem zmierzyłem napiecie na klemach akumlatora przy niskich obrotach i pokazało 17v a potem przy wysokich obrotach było aż 20v i akumlator aż zaczął syczeć. Postanowiłem...
Ssanie ma automatyczne, Mruganie świateł może świadczyć o uszkodzeniu alternatora a właściwie regulatora napięcia. Spalanie i dławienie wymaga sprawdzenia auta, na odległość ciężko orzec. Zobacz filtr powietrza czy czysty. Drżenie kierownicy może być spowodowane wadą felgi lub/i opony.
Witam szanowne grono po kilku latach mojej nieobecności. Poszukuję porady. Sam już nie mam pomysłu. Chodzi o Scenica 2 z 2007r. Siedzi w nim alternator ze złączem COM. Gdy zauważyłem problem z rozruchem rano to standardowo woltomierz w łapki. Po nocy marne 12,1 V. Odpał i nagle napięcie w instalacji 15,2V niezależnie od obciążenia. I obrotów. Podejrzenie...
Jak silnik jest zimny, np po nocy odpalając go jest cacy. Obroty są w granicach 1100 obr/min (wg obrotomierza). Wszystko zaczyna się komplikować gdy dodam gazu, nawet na chwilkę. Zdejmując nogę z pedału gazu silnik przygasa, czasami gaśnie. Jak przygasa robi to kilka razy i obroty się ustalają. Tak jest do momentu rozgrzania silnika. Nagrzany pracuje...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Witam ponownie. Cisnienie na listwie jest ok wymienilem rowniez regulator cisnienia jednak nie przynioslo to efektu. Zauwazylem ze silnik nie dosc ze ciezko wchodzi na obroty to bardzo szybko z nich spada. Czy mozliwe ze jest zapchany katalizator? Kazde auto schodzi wolniej a ta jak tylko puszcze gaz jest od razu tysiac rpm. Malo tego z rury wydechowej...
Witam. Mam problem z dmuchawą w moim Scenicu. Dmuchawa przestała działać, po wymontowaniu rezystora i podmianie na nowy zero reakcji, wiem, że obrotami moduł steruje poprzez minus(-) więc po zetknięciu radiatora z masą dmuchawa śmiga ładnie a co za tym idzie silnik sprawny - mam więc dwie opcje: 1. Kupiony zamiennik modułu był fabrycznie uwalony 2....
kolego czujnik CR nie ruszałem odpiłem tyko zasilanie wtrysków żeby zrobić sobie miejsce do odkręcenie regulatora bo kable przeszkadzały. Dodano po 2 Oring całe sprawdzałem bo wyciągałem ten regulator jeszcze raz później. Dodano po 8 co do testu przelewowego robiłem go jakieś 2 tygodnie temu i było dobrze. Sam myślałem o wtryskach ponieważ gdy robiło...
Cześć, od kilku miesięcy borykam się problemem w moim Renault Clio 1.9d rok 2000. Problem pojawia się podczas odpalania silnika. Poniżej opis: Wkładam kluczyk, przekręcam zapłon aby nagrzać świece, gdy kontrolka świec zgaśnie odpalam samochód. Po odpaleniu samochód od razu wchodzi jakby na wyższe obroty, zaczyna dymić i co najgorsze brak reakcji na...
Widze że ta cena jest chyba normalna. Chce go wymienić bo nie ma ładowania na wolnych obrotach, po odpaleniu jest jakieś 12.5V jak włączysz kilka odbiorników czyli światła wentylator i włączy się wentylator od chłodnicy klimy to siada do 11.9V jak dodasz gazu napięcie podchodzi do 13.5V. Cały alternator obmierzony, wszystko w porządku, prostownik uzwojenia....
Sprawdzałeś jakie napięcie spoczynkowe miał ten pierwszy akumulator? Może miał wewnętrzne zwarcie i alternatory próbowały go doładować co je przeciążało. Pierwszy akumulator miał z rana zazwyczaj 11,5 +-0,2 napięcia spoczynkowego. EDIT: Jestem właśnie po wymianie regulatora w pierwszym alternatorze. Ładowanie waha się między 14,0 (silnik nagrzany),...
Zasiliłem układ bezpośrednio z butelki. Jakiś czas pracował, ale wyskoczył wężyk i zaciągnął powietrza. Po chwili z powrotu leciała piana. Unormował się to po kilku minutach, pół ropki, pół piany. Zgasiłem silnik i już nie mogłem odpalić. Przy kręceniu rozrusznikiem max 30bar i to po kilku sekundach. Pompę przepompowałem, znaczy się jest zalana. Regulator...
Witam, Mam problem z autem Renault Trafic 1.9dci 101km.Auto na zimnym silniku odpala i gaśnie po 2-3s i tak w kółko. Przypadkowo wyczaiłem , że jak przytrzymam na grzaniu świec aż kontrolka zgaśnie odpala zawsze za 1 razem.Na rozgrzanym silniku nie ma tego problemu , ale wystarczy 2-3h postoju i znowu to samo.Dodatkowo auto do 2000 obrotów jest zamulone...
Witam, mam problem z ładowaniem alternatora w Twingo II. Na wolnych obrotach jest po odpaleniu około 14,8V później stabilizuje się na 14,7. Alternator to Vaelo 8200654541C i jedyny dostępny regulator napięcia to AS ARE3094 z dopiskiem Valeo taki też kupiłem i wymieniłem, jednak napięcie pozostało bez zmian. Dodam, że po odłączeniu ujemnej klemy na chwilę...
regulator obrotów renault regulator obrotów silnika jednofazowego regulator obrotów silnika odkurzacza
problemy odpaleniem fiata counter strike serwery stihl smarowania
Brak napięcia w tylnych światłach przeciwmgielnych Hyundai I20 2012 - diagnostyka i rozwiązania Activating Logitech Z323 Amplifier via 9-Pin DIN Connector