Weź tylko pod uwagę, że dłuższy czas jazdy to dłuższy czas podwyższonej temperatury silnika. Silnik może tego nie wytrzymać, lub regulator. Przerwa na wymianę pakietu daje silnikowi te kilka chwil na oddanie ciepła. Dla magnesów w silniku jest to zbawienne. Przekroczenie temperatury pozbawia je własności magnetycznych, a to już poważny kłopot.
Pytanie zasadnicze, czy gdy włożysz żarówkę o mniejszej mocy to też ją spali na wysokich obrotach? Czy występuje punkt przy którym następuje ograniczanie napięcia i stałe świecenie żarówki z normalną jasnością? Jeśli regulator napięcia nie działa poprawnie, może to wynikać z dwóch czynników: 1. Przerwy w połączeniach pomiędzy regulatorem a statorem....
Witam Uszkodzony może być regulator ,lub przerwa na uzwojeniu wzbudzenia.Nie piszesz czy to uzwojenie sprawdzałeś.Jeżeli wina regulatora ,to lepiej wymienić ,nie jest duży koszt.Sprawdź w pierwszej kolejności to uzwojenie .Ten alternator jest bezszczotkowy jak pewnie doszdłeś do tego sam.
Obstawiałbym, że jest to problem pamięci EEPROM, jeśli jedyne miejsce zapisu to mikroprocesor. Przykładowo w AVR producent gwarantuje 100 000 cykli zapisu. Zaryzykuję oszacowanie w Twoim przypadku: 15 lat x 365 dni x 24 h = 131 400 cykli. Oczywiście przy założeniu jeśli algorytm dokonuje jakiś zmian zapisu co godzinę (np. dla bezpieczeństwa albo rejestracji...
Żarówka to zasilnie regulatora, sam regulator nijak jej nie steruje. Ona tylko zasila regulator. Skoro nie świeci to masz przerwę w obwodzie +B -żarówka- regulator-szczotki-wirnik. Albo masz zwarcie +B +D.
O kurła... początkowo pomyślałem, że w miejsce niebieskich kondensatorów wstawiłeś większe 0,68uF i 1uF i zastanawiałem się gdzie je zmieściłeś :) ale dziś dopiero w trakcie wylutowywania tych niebieskich zauważyłem, że w sumie są 4 kondensatory :( Wymiana niebieskich nie pomogła. Zdobędę i wymienię jeszcze te prostokątne szare, załączam foto. https://obrazki.elektroda.pl/5756893800_...
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
(at)dziqqoi Oczywiście że będzie ,,gadać", tylko Kolega ma uszkodzony regulator napięcia, lub przerwę w instalacji, i to powoduje brak ładowania. Na marginesie ,,pogratulować" serwisu.
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
Nie twierdzę, że to jest przyczyna, ale czy próbowałeś włączyć wtyczkę do gniazdka sieciowego odwrotnie, tzn. zamienić biegunowość faza/zero? W tego typu regulatorach to ważne.
Chodzi mi o to, czy taki regulator/ takie regulatory mają możliwość regulacji napięcia , w tym przypadku obniżenia z podawanego przez źródło 13,5V do 12V lub poniżej. Przy 13,5V non stop ten silnik długo nie pochodzi. Te regulatory to tzw PWM, co oznacza że przez pewien czas podaje pełne napięcie, potem przerwa, a reguluje się stosunek czasu włączenia...
Jak łączę bolce to nic się nie dzieje To gdzieś jest przerwa(regulator ustawiony na MAX-tak?).Schemat masz na poprzedniej stronie.
Wg mnie na F powinno być cały czas 12 V (pole - field), B - batery, L - lampka, E - engine. Szukaj przerwy lub przerób układ.
witam mam tak problem z jawa 250 była nie kompletna prądnica motor ma plus na masę i założyłem stojan od jawy 250 tyle ze 1973 i ładowania nie ma szczotki są jak nowe czyżby wirnik po interesuje mnie jaka oporność powinien mieć stojan i jakie przerwy na regulatorze
Ktoś ma pomysł dlaczego tylko krzaczki widać ? https://obrazki.elektroda.pl/4677080200_... Kocioł Stalmark z regulatorem pokojowym. Sterownik praktycznie bez przerwy wysyła dane do regulatora. Po wyłączeniu regulatora pokojowego a włączeniu modułu ethernet ilość a raczej częstotliwość wysyłania danych znacznie spada.
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Zwarcie lub przerwa w obwodzie regulatora ciśnienia lub pompy paliwa-szukać po przewodach pomiędzy pompą lub zaworu i ECU. W razie potrzeby służę schematami.
Witam Ja kolejność przyjąłbym następującą: -sprawdzenie przewodu sieciowego wraz ze zwijaczem pod kątem przerwy w obwodzie to jest najczęstsza usterka całkowitego nie działania odkurzaczy (uszkodzony przewód należy wymienić na nowy). -sprawdzenie silnika w pracy samodzielnej - sprawdzenie wyłącznika sieciowego jeśli jest i jego wlutowania w płytkę regulatora...
... Czy problem gaśnięcia silnika i trudności z odpaleniem może wynikać z niskiego poziomu dodatku?.... Nie. Najwyrazniej masz problemy z okablowaniem (przejsciowe blady komunukacji, przerwa w obwodzie regulatora wydatku). Ten ostatani problem uniemozliwia uruchomienie. Pozdrawiam,
Witam . Chciałem zapytać jakie diody i ile sztuk jest potrzebnych do alternatora w skodzie Fabi MAGNETON 70A. Alternator nie ładuje akumulatora a elektryk powiedział że diody są do wymiany. Sprawdził to czy tak sobie strzelił? Równie dobrze może to być wadliwy regulator, przerwa w którymś uzwojeniu, ale to trzeba sprawdzić.
Między 16 i 18? Przy poprawnie działającym układzie ma być tam spadek napięcia na oporniku regulatora więc nie bardzo jest co mierzyć ale można. Ja napisałem o pomiarze na zaciskach w rozumieniu do masy i oczywiście podczas pracy silnika. Czy podczas jej napędzania podać przez moment 12V na uzwojenie wzbudzenia Podaj, nic złego się nie stanie. Przypominam...
Skoro masz już sterownik PLC, to po co tak kombinować? Na PLC wprowadzasz sygnał z czujnika temperatury w piecu. Wewnątrz PLC realizujesz regulator PID. Do wyjść tranzystorowych PLC podłączasz przekaźniki SSR. PWM nie musi być jakieś bardzo wymyślne. W oryginalnych regulatorach np. OMRON'a definiujesz czas załączenia wyjścia w przypadku regulacji PWM...
Witam wszystkich . Mam wiszący kocioł dwufunkcyjny Buderus U004-24K, połączony z regulatorem pokojowym. W sobotę pomimo iż przekaźnik regolatora wyłączył się, kocioł nadal pracował... Rozłączyłem przewód od regulatora wewnątrz kotła (aby wykluczyć ew. zwarcie w kablu), a on nadal samoczynnie zapala i pracuje bez przerwy. Nie pomógł reset. Po przełączeniu...
Regulator zapewne będzie włączał/wyłączał z przynajmniej kilkusekundowymi przerwami, nie analizowałem ustawień PID, nie używałem dotąd takiego urządzenia. Ten czas się ustawia. Na schemacie jest jeszcze kondensator softstart który będzie sie ładował przez 3s
Na tej płytce od spodu widzę przerwy i zwarcia . Popraw lutowanie , lub zrób połączenia w tzw. pająku .
Sprawdź potencjometr regulatora prędkości ,może utracony kontakt ślizgacza z warstwą rezystancyjną potencjometru , lub ta warstwa ma przerwę. https://obrazki.elektroda.pl/7846746200_...
Mierzyłeś napięcia? Sprawdziłeś opór na rezystorach? Sprawdziłeś diody na zwarcie lub przerwę? Sprawdziłeś czy element grzejny w kocu się nie spalił? Dodasz wyraźniejsze zdjęcia?
Grzeje do 22 i ciągle świeci się symbol palnika. Dalej nie czekam bo robi się za gorąco i przykręcam. Nie wchodziłem nigdy w menu instalatora więc wszystkie parametry są ustawione domyślnie.
Witam po problemach z przepustnicą ,wymieniłem ją na używaną o takich samych numerach . Przepustnica zaadoptowała się bez problemów.A silniczek krokowy jest zintegrowany z przepustnicą. Silnik pracuje bez problemów i jakichkolwiek błędów.Pozdrawiam i dziękuje. Wiesz co? Nie ośmieszaj się i nie brnij, rozumiem że nie wiesz jak funkcjonuje silnik krokowy,...
Skoro auto chce się przełączyć na gaz to sterownik wykluczam ( obroty i temperaturę widzi). Przychodzą mi na myśl tylko elektrozawory lub atuator ( spróbuj go pominąć/wsadź zamiast niego drugi regulator na śrubę koszt niewielki).
Podpiąłem pod komputer i pokazało błąd P3379 Zawór odcinający regulator wysokiego ciśnienia gazu (przerwa). Nie wiem czy coś to pomoże.
Regulator ma kondensatory w których podczas "przerwy" przechowuje energię, wiadomo są straty i lepsze są regulatory z przetwornikami niż PWM. Nie da się dopasować do końca grzałki, a jeżeli miałaby być to do parametrów gdzie jest powiedzmy 50-60% mocy (wtedy w lewo tak bardzo nie stracimy, w prawo też nie). Generalnie niskie moce mają u nas duży udział...
Czy przerwa na regulatorze potencjometrycznym to uszkodzenie samego potencjometru w programatorze? Jego wymiana naprawi programator, czy jest on już bezużyteczny?
Wymontuj alternator , sprawdź szczotki - ewentualnie wymień, przy okazji zweryfikuj łożyska.Jeśli to jest Ok to prawdopodobnie wina regulatora lub przerw w okablowaniu.
Nie ma raczej opcji żeby przy uszkodzeniu regulatora napięcie sięgnęło takiej wartości... Jest opcja, ale jednocześnie musiałoby dojść do uszkodzenia regulatora i przerwy połączenia z akumulatorem.
Witam Regulator to jest moduł odpowiedzialny za regulowanie prędkości obrotowej silnika. Łatwo będzie poznać która to część, do niego był bezpośrednio podłączony silnik. Jedyne co można tam sprawdzić to triak(element wykonawczy regulatora) Należy sprawdzić, czy nie ma przerwy pomiędzy anodą a katodą. Chociaż należy także wziąć pod uwagę opcję Kol. Alana....
Jaka rezystancja powinna być na wale (tj. w punktach styku szczotek) tego generatora? Na pierścieniach ślizgowych wirnika powinieneś mieć poniżej 100 om. Pomiar przy odłaczonym regulatorze. Wynik 6,7Mom świadczy o tym że masz gdzieś przerwę w obwodzie magnesicy(wirnika).
Sprawdź alternator, regulator napięcia i wiązkę alternatora. Sygnalizuje zwarcie, przerwę, lub błędny sygnał klemy W.
Jeżeli po zwarciu niebieskiego do masy nie świeci kontrolka ładowania to raczej przerwa na instalacji a nie regulator. Jeżeli jest przerwa na przewodzie do kontrolki t ładowanie zaczyna się dopiero na podwyższonych obrotach silnika.
Jeśli to alternator 9 diodowy (możesz to sprawdzić miernikiem, pomiędzy zaciskiem z pytajnikiem a łbami śrub w tych plastikowych koszyczkach) w jedną przejście, w drugą przerwa, to zacisk z pytajnikiem to D+ do regulatora i lampki ładowania, szczotka do zacisku DF 67 regulatora, D- regulatora do masy
No przyczyn może być kilka trzeba wyeliminować błąd który jest stały czyli do sprawdzenia. -Wiązka od regulatora ciśnienia paliwa , przerwa , zwarcie , opory w obwodzie. -regulator ciśnienia (usterka elektroniczna) -sterownik silnika Silnik jakoś dziwnie pracuje ? są jakieś inne objawy?
żywotność baterii starcza na mniej więcej 10-15 minut Ostrożnie zbyt długie czasy zabawy to spalisz silnik i nawet regulator, wymagane przerwy - spowolnienie jazdy dla schłodzenia ESC i silnika. Polecam montaż wysokoobrotowych wentylatorów na 5 V. Nap. BESTFAN WENTYLATOR 25X25X10MM 5V MOCNY FD2510D05MS Numer oferty: 7710457264
Na mój rozum to wygląda na przebitą jedną z diód dodatnich głównych lub bardzo silne zanieczyszczenie które powoduje upływność. Prąd płynie przez tę diodę i diodę od wzbudzenia i potem przez regulator. Odpięcie regulatora powoduje przerwę w obwodzie i zanik prądu.
Podczas jazdy auto straciło moc i zaczeło przerywac , po chwili wszystko wróciło do normy. na drugi dzień rano nie odpaliło. po podpięciu auto coma - regulator ciśnienia paliwa - przerwa w obwodzie regulatora Moje pytanie : na wtyczce do regulatora jaki powinien po zapłonie znajdowac sie prąd ile V
Przecież masz w błędach opisane, nie działa regulator ciśnienia przerwa to po co mierzysz jak on nie pracuje, poza tym co z czujnikiem ciśnienia nie pokazuje w parametrach ile daje.
P i d to sterowania że sterownika silnika. Podejrzewam że zamontowano nie właściwy regulator lub masz przerwę w kablach.
11 przerwa lub zwarcie obwodu czujnika przegrzania 12 blokada agregatu 13 trwała blokada agregatu 14 czujnik ptrzegrzania błędnie zamontowany 15 zwarcie obwodu regulatora temperatury
Domyślam się że zasilacz jest na tranzystorach a w gałęzi napięcia głównego jest regulator na dwóch tranzystorach.Przed regulatorem zrób przerwę i podłącz żar.60W-właściwe nap. na żarowce to przetwornica sprawna.Sprawdż tranzystory tego regulatora(2sc2335i2sa1013) no i tranzystor linii. Jeżeli coś nie tak to przepraszam-posługuję się schematem od 1440.
W bramkach triaków posprawdzaj rezystory. Na oko mogą być ok, ale może mają przerwę.
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Odkręć przewód niebieski cienki z alternatora(klucz 8) ,włącz zapłon i tym przewodem dotknij do masy .Jeżeli lampka się zaświeci to znaczy że przerwa jest w alternatorze( tzn nie ma szczotek,uszkodzony regulator lub przerwa na wirniku).Jeżeli lampka nie zaświeci to znaczy że przerwa jest w drugą stronę tzn lampki ładowania.
często trafiały mi się usterki w wirniku (przerwa w uzwojeniu) Już teraz wiem o co Ci chodzi. weź załóż regulator od malucha 15-20zł nowy i po problemie
Sprawdz +B 135V czy stale.Ja stawiam na PK,podstawka kineskopu,przerwa regulatora.
problem rozwiązany Winny był walnięty regulator i wirnik który miał przerwę
Już wcześniej była o tym mowa ale regulator można skalibrować, bo ma korektę temperatury. Ja w swoim regulatorze też robiłem korektę temperatury, bo fabryczne ustawienia nie były u mnie prawidłowe. Kalibrację robiłem na podstawie termometru, który uznałem za "wzorcowy". Oczywiście czułość czujnika temperatury w regulatorze jak i w termometrze jest inna,...
Wskazywało by to przerwę w regulatorze napięcia alternatora. Może też być uszkodzony ten regulator. Przy ładowaniu na postojowych i ok 2000 obr/min napięcie z alternatora powinno się zawierać w granicach 14,17- 14,21 V. Regulator napięcia jeżeli dobrze pamiętam jest umieszczony na obudowie alternatora. Sprawdź czy nie ma przerwy w regulatorze lub wymontuj...
Witam. Mam trzy sterowniki Euroster 2000, pracują bezawaryjnie bez przerwy już kilka lat. Poza sezonem grzewczym nie wyjmuje baterii, odłączał jedynie zasilanie głowic. Pozdrawiam.
Nie ma przerwy, regulator pracuje prawidłowo i rozłącza grzałki po osiągnięciu zadanej temperatury, problemem jest to że nie wyświetla nic poza jedynką (pierwszy znak od lewej).
Zbyt niskie napięcie lub przerwa w obwodzie regulatora wastegate. Napięcie na pinie B 38 na EMS 2 odbiega od normalnej wartości. Albo wadliwy regulator przepustnicy (wastegate).
Witam. Jest to lada chłodnicza sterowana mikroprocesorowym regulatorem SEMICOOL ERT-2616/T Problem zaczął się niedawno gdy lada po prostu przestała się wyłączać i mroziła non stop. Początkowo stwierdziłem, że zapewne uszkodzony będzie regulator temperatury, ale dziwi mnie fakt, że nie działa wyłącznik główny. Tzn. wyłącza on sam regulator, ale agregatu...
Jeden - ten AC w określonym momencie czasowym ściśle związanym z pulsem prądu zmiennego ( nie musi to być sinusoida jak w sieci) włącza tyrystor przepuszczając prąd do odbiornika. Moment włączenia decyduje o mocy podawanej do odbiornika. Poszukaj w necie "zasada pracy tyrystora" W PWM zasilanie DC także jest włączane na określony czas ale tu zasada...
Witam zostały wymienione elementy elektroniczne na płytce regulatora obrotów ,oraz naprawiona przerwa na zwijaczu kabla na tulejce ,od ciągłego zwijania ukruszył się kabel.Zlutowanie cyną w celu blokady tulejki załatwiło sprawę,odkurzacz sprawny.
Wg mnie, z tego opisu wynika, że coś nie tak jest z samym regulatorem lub z jego połączeniem z prądnicą. Przypuszczam, że w regulatorze może nie być przejścia, miedzy końcówkami podłączonymi do D+ i DF w prądnicy lub któryś przewód łączący regulator z prądnicą ma przerwę. Przy bezpośrednim zwarciu D+ i DF, prądnica powinna się wzbudzić (dać napięcie)....
Przez regulator po włączeniu zapłonu płynie prąd około 500mA można go zmierzyć.Jeżeli nie to może być przerwa lub brak zasilania.Szukałbym bardziej prozaicznej usterki.
nie do końca masz rację, pomimo przebijania się przez regulator może być za małe ciśnienie skutkujące przerwami w pacy silnika!!! Jak jest za małe ciśnienie, to nie przebija regulatora. I nie ma żadnych przerw w pracy silnika, tylko tenże albo ciężko odpala, albo nie ma "siły".
Magicy w serwisie walczyli dwa dni i sie poddali twierdzili ze sprawdzali instalacje elektryczna i niema przerw nigdzie regulator cisnienia tez zakladali nowy i taki sam objaw co dalej poradzicie koledzy?
Jaki to gaźnik? Sprężynki regulatora są oryginalne? Zmniejsz trochę przerwę na świecy. Może, jakieś zdjęcie tego regulatora, chciałbym zobaczyć jak to wszystko masz połączone?
Urządzenie nie wyłącza się, chłodzi i mrozi bez przerwy przy regulatorze ustawionym na minimum. Na tylnej ścianie wewnątrz chłodziarki tworzy się lód w nieregularny sposób - bardziej z prawej strony. Co dziwne, na zewnątrz z prawej strony przy tylnej krawędzi w jednym miejscu skrapla się woda i po czasie zamarza, tworząc taki lodowy placek. Temperatura...
Jestem poczatkowym elektronikiem, Mam do naprawieni szlifierkie sprawdzilem ja i szczotki byly zerwane. Przylutowalem chce podlaczyc nie dziala. ZMierzylem omomierzem przewodzenie i zauwazylem ze w regulatorze obrotów jest przerwa. Probowalem podlaczyc bezposrednio ale lekko sie zakopcilo ze szlifierki. Regulator ma w sobie 4 kondensatory i jest na...
pozwole sobie nawet go zacytowac, bo po tylu latach odnalazlem ten tekst: "W mojej ówczesnej pradnicy przerwane było jedno uzwojenie. Nie chciała się z tego powodu wzbudzać na nowym regulatorze. Wywołane było to brakiem ciągłości prądu płynacego przez uzwojenie wzbudzenia (przy mechanicznym styk utrzymywał tą ciągłość). Przerwa w uzw. wzbudzenia unieruchomi...
Podpina się bezpośrednio na płytę z pomocą wtyczki która jest dostarczona z czujnikiem SF. Po otwarciu płyty z prawej strony, poniżej zielonej wtyczki do regulatorów (BB421AF) jest 3-pinowa przerwa na wtyczkę SF kable idą poniżej przerwy.
W Komarze nie ma żadnego regulatora. 4,5 mm to stanowczo za dużo. Oczywiście przerwa 0,7 - 0,8 mm na Iskrze F70. No i kondensator. O ile pamięć mnie nie myli, to wkręcasz dyszę z boku gaźnika to oporu i wykręcadsz ją 1,5 obrotu. Następnie po odpaleniu wykręcasz ją w celu uzyskania najwyższych obrotów tak, by nie zaczął gasnąć. No i ciekawe, jak uszczelnienie...
Jak chcesz abyśmy Ci pomogli to opisz dokładnie Twój układ regulacji. Co to jest za układ, co reguluje, w jaki sposób reguluje oraz co chcesz osiągnąć i z jaką dokładnością? Ponadto napisz całe oznaczenie tego regulatora, który kupiłeś. Składa się ono z liter i cyfr: R-202-Pt100-xxx-xxx-xxx Od tego zależy czy dany regulator nadaje się do tego czego...
Jaki regulator polecacie do mojego pieca?
Ponieważ komputer pokazuje błąd: "Regulator położenia przepustnicy V60 przerwa na wyjściu".
Jeśli miałem kamerkę podpiętą pod wyjście z regulatora to były przerwy w jej działaniu, natomiast bezpośednio pod akumulatorem działało to w miarę stabilnie... do czasu. Tak teraz oglądam w sieci filmiki i rozmyślam, czy nie prościej byłoby pod ten akumulator podpiąć przetwornicę 12/230 taką zwykłą np. 500W i pod to gniazdko podpiąć normalnie zasilacz...
Witam W pierwszej kolejności sprawdź czy jest ładowanie.Jeżeli kontrola nie świeci to sprawdź dlaczego.Odłącz przewód od kontrolki przy alternatorze D+ i przyłóż na masę.Jak się zapali kontrolka ,to świadczy o uszkodzeniu regulatora lub przerwie na uzwojeniu wirnika ,krótkich szczotkach,zużytych pierścieniach ślizgowych na wirniku . Gdy nadal kontrolka...
Generalnie dioda musi być wpięta pomiędzy układ regulatora a wyjście do masy, czyli to metalowe oczko przy otworku pod śrubkę mocowania. Wyprowadzenie to należy przeciąć i "załatać"przerwę odpowiednio spolaryzowaną diodą. V.
Jeśli do tej pory nie rozwiązałeś problemu - do sprawdzenia regulator. Później do sprawdzenia przewody dochodzące do regulatora oraz sama kostka przy regulatorze. Zdarzało się, że styki śniedziały. Przewody sprawdzaj żarówką i akumulatorem. Jest tam regulator stratny, co oznacza, że cewki pracują ciągle na 100% a regulator "zwiera do masy nadmiar napięcia"....
Najpierw dajesz plik z punktami następnie link do pliku którego nie ma. .. Zmierzyłem go i wyszło mi tak w kierunku przewodzenia przerwa, zaporowo przerwa... A gdzie w triaku masz kierunek zaporowy? Może zamiast triaka wstawiłeś tyrystor?
Witam, to regulator prądu i napięcia, bez woltomierza i amperomierza nic nie ustawisz, w takim regulatorze ważna jest nie tylko przerwa między stykami ale także (a może przede wszystkim) napięcie sprężyn odciągających kotwiczki
Sprawdź szczotki silnika oraz regulator REMCO 5010.
Mi szczerze powiedziawszy pomysły się skończyły. Ale sprawdź połączenia styków do CAN, i czy czasami nie ma tam wilgoci, lub jakiś przerw... bo z tego wynika, że coś z kablami jest nie tak.
Dolna granica zakresu to jest to co chcesz minimalnie ustawić np woda w basenie 25C a górna analogicznie np 35C i nic poza ten zakres nie da się ustawić a przekroczenie go powoduje komunikat na wyswietlaczu i załączenie wyjścia alarmowego (jeżeli zostało skonfigurowane a domyślnie chyba jest) Regulacja dwustanowa to po prostu włącz wyłącz czyli jak...
pracują non stop gdy maszyna jest włączona Nie, nie pracują non-stop. Są uruchamiane w odpowiednim przedziale czasowym (cykl włączenia i przerwy) zależnie gdzie pracują. Ich medium roboczym nie jest "olej smarny", a specjalny smar o dobranej konsystencji (jest rzadszy od typowych smarów lecz nie jest to olej). Ostatnio jak robiłem sterowanie do palnika...
Teoretycznie to uszkodzenie sterowania powinno zatrzymać silnik, nie chciałbym jechać taką hulajnogą, więc opór jednak do masy i przerwa zrobi stop.
moim zdaniem tylko przekładnia pozwoli podnieść moment Mi nie chodzi o podniesienie momentu tylko o ograniczenie jego straty. To się realizuje przez sterowanie wypełnieniem impulsów, czyli amplituda napięcia zasilającego silnik jest stała, ale podawana impulsami. Np. silnik dostaje przez 5ms pełnie zasilanie a następnie przez np. 3ms nie dostaje -...
Zainteresowałem się jeszcze regulatorem pompy wysokiego ciśnienia i przedzwoniłem kable, no i wyszło mi, że jeden z nich nie dzwoni, czyli zgadzałoby się z tym, co mówi komputer o przerwie w obwodzie. Potrzebuję teraz schematu do pinów z tego regulatora, który zlokalizowany jest przy pompie (nie na listwie), aby dojść, który pin odpowiada za przerwany...
Prawdopodobnie nie polutowałeś masy od regulatorów G2 i ostrości. Jest on osobnym wyprowadzeniem, lub co mniej prawdopodobne jest gdzieś przerwa na druku, bo byś widział łuk. Albo masz trafo do reklamacji. G2 zawsze ma mały zakres regulacji w tym TV ale ostrość reguluje się bez problemów.
Bardzo dziękuję za zainteresowanie i odpowiedzi. W moim przypadku stary KARCHER 4000PSI 17L/min , silnik Honda gx390 mam już wymienione tłoki , wszystkie uszczelnienia no i wychodzi na to że zostały nieszczęsne zaworki bo max ciśnienie na manometrze to 150bar przy dyszy 040. Jeśli chodzi o dyszę rotacyjną też 040 , to pompa nie wydala i pracuje z przerwami...
Cześć. Fajny pomysł ;) Co do regulacji głośności to w 99% przypadków wzmacniaczy z tego okresu napięcie na regulator podawane jest bez przerwy,a po osiągnięciu któreś ze skrajnych pozycji zaczyna działać mechaniczne sprzęgło. Pozdr.
Gdzie podłączyłeś ten regulator i jaki ? Czy masz zasobnik do c.w. ? Przerwa spowodowana przez regulator ON-OFF na zworze Ls-Lr musi wyłączyć palnik. Jeżeli dalej działa to coś jest nie tak. Dalej jeżeli temperatura jest wyliczona 41*C a grzeje do 50*C to może to wynikać z ustawień których nie zauważyłeś albo przez zdalny sterownik TW2 jeżeli jest na...
Starczył by najmniejszy Fatek z serii B1. Układ z czujnikami ruchu byłby idealny ,choć dodałbym jeszcze czujnik temperatury na rurze , regulator Rex C100 . W strefie A pilnowałby aby temperatura w rurach nie spadła po niżej jakiegoś poziomu aby wyeliminować przerwy czasowe.
Przerwa zapewne jest między wtyczką a regulatorem głośności, albo w samej wtyczce. BTW - przerwy szukamy omomierzem, robienie przypadkowych zwarć może się skończyć upaleniem stopni mocy w źródle.
No to na dzień dobry sprawdź czy przewody nie mają przerw i zwarć.
Warsztat regeneracji coś skopał. Albo padł regulator albo jest przerwa na wirniku. Jak wymieniali pierścienie ślizgowe to mogli tu spartolić połączenie co się często z zdarza że po kliku dniach urywa się przewód od siły odśrodkowej lub jest za krótki po demontażu starego pierścienia i połączenie jest za słabe upala się przewód.
Typowy 150A jak wirnik nie ma przerwy to padł regulator innych usterek nie spotkałem.P
To masz przerwę w plusowym kablu między regulatorem a akumulatorem
rezystancja przerwy drukarka przerwy sygnalizator przerwy
odgłos sterownik kompaktowanie outlook ładowarka wkrętarki black
lodówka lampka lodówka ladycook
Dacia Duster: Radio Junsun V1 Pro włącza się po otwarciu zamka Migająca dioda "Waschen" w pralce Miele - przyczyny