Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
1. moc kotła - jeśli serwisant na module gazowym ograniczył moc c.o. do 13 kw. minimalna moc kotła to 8,9 kw to parametrem d.0 w 15 krokach mogę zmieniać moc kotła w zakresie 4,1 kw czyli 0,27 kw w każdym kroku. Dla d.0= 13 moc max wynosi ok 12,41 kw - (13x0,27)+8,9. Jeśli ale nikt tego nie zrobi, bo jest to bez sensu. Masz kocioł 2-funkcyjny, więc...
Heh no toś kolego książkę napisał prawie. Żaden z tych "mechaników" nie powinien się nazywać mechanikiem bo potrafi tylko odczytać błędy które nie wiadomo czy są od kiedyś tam czy teraz, a nie umie zrobić diagnostykę przez odczyt parametrów. Ja widzę to tak: Nieszczelność w układzie wlotu powietrza ok ale powyżej 2tyś. obr nieszczelność znika bo jest...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Napisane przez kkknc "Panowie i 10W wystarczy. Kwestia przełożenia. Chociaż wtedy 1 metr pokona w 10 minut." Ja powiem szczerze swoje życie przerobiłem w doświadczeniach technicznych i prądowych w akumulatorniach i magazyn energii (próba), dojść mają falowniki i panele. Ale to co napisał Pan 10W to ja bym nawet palcem nie kiwnął bo to nie jest możliwe...
(at)ddamianekk18 Masz bardzo naiwne podejście do tych podawanych danych. Bez urazy,ale po tym co napisze możesz się trochę mniej stresować. Do pewnego czasu (nie wiem jak teraz,ale się zmieniło) warunki testów spalania nie były do końca sprecyzowane. Producenci robili co chcieli żeby ludzie kupowali nawet największy szmelc,bo kłamanie było legalne....
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
Tak rozumie Twoje schematy tyle ze w Twoim schemacie nie ma zaworu róznicy ciśnień więc pompa bedzie ssała ciepła wode z zasilania a pchała w powrót (przy zimnej podłogówce) Układ bedzie pracował w obiegu wymiennik (węzła) podłogówka lokatora pomijajać pozostałych lokatorów. Cytat ze strony Husty.pl Regulator różnicy ciśnień 390/391 służy do utrzymania...
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
spokojnie , przecież jasno wynika z postów że chodzi o grupowy węzeł cieplny zasilający grupę budynków. W węźle cieplnym następuje transformacja i regulacja pogodowa czynnika i nie grozi ani wysokie ciśnienie ani temperatura. Pompa obiegowa w węźle cieplnym nie jest sterowana falownikiem i dlatego nocą , gdy część odbiorców ograniczy pobór energii wzrasta...
Sprawdź regulacje wszystkich hamulców (zacisków hamulcowych) - jeżeli samo regulator w którymkolwiek zacisku nie działa to siłownik hamulcowy porusza się w pełnym zakresie skoku co w kwestii jego objętości oznacza ogromne zapotrzebowanie na powietrze. A jest różnica w spadaniu powietrza przy zaciągniętym hamulcu ręcznym i zrzuconym ręcznym, czy nie...
Załóżmy że mamy dwa stany pracy silnika: 1. Bieg jałowy, przepustnica zamknięta, podciśnienie w kolektorze dolotowym (tu siedzą końcówki wtryskiwaczy) ~-0.7bar. 2. Pełne obciążenie (silnik wolnossący), przepustnica otwarta na 100%, ciśnienie w kolektorze równe prawie ciśnieniu atmosferycznemu. Co z tego wynika ? Na biegu jałowym paliwo jest dosłownie...
Witam Napisałem, do kilku osób opisując swój problem ze wspomaganiem, ale nie dostałem odpowiedzi więc zdecydowałem się założyć temat, może ktoś będzie wiedział co jest nie tak? Problem jest taki, że nie mam wspomagani w wózku widłowym, już go takiego kupiłem jakiś czas temu. Sprawdziłem siłownik, wymienione uszczelniacze, nowy olej hydrauliczny, filtr...
W latach 80-tych był to częsty widok w T25, ale widzę że niektórzy wiedzą lepiej. W tamtych czasach ciężko było o jakiekolwiek części zamienne i dlatego powstała taka modyfikacja. Pompa od C-330 ma wyższe ciśnienie pracy, ....o jakieś 25 bar, oraz "inny" regulator obrotów. Silnik pracował bardziej miękko i nie było nigdy zjawiska "pływania" wolnych...
Nie zrozumiałeś mnie. System mieszany był sprzedawany przez dewelopera w standardzie i zgodnie z projektem. Może jest to najdroższe w realizacji ale tak było zaplanowane. Nie miałem na to wpływu. Zmiana na pełna podłogówkę kosztowała 9500 (12500 z jakimiś dodatkami i ekstra pętlami). Tyle trzeba było wyłożyć. A rezygnacja z systemu mieszanego i kładzenie...
3 bary względem ciśnienia w kolektorze ssącym mniej więcej stara się utrzymać mechaniczny regulator ciśnienia w starszych systemach (z powrotem paliwa z listwy). Czyli jest mniej więcej stała różnica ciśnienia przed i za wtryskiwaczem. W nowszych (bez powrotu) już nie jest tak fajnie, ciśnienie jest stałe (4 bar) względem atmosferycznego. Dlatego jak...
Witam, mam pewne wątpliwości, z którymi chciałbym się z wami podzielić. Mam butlę z powietrzem, którą zasilam obiekt poprzez elektroniczny regulator przepływu podający mi wartości w ml/min. Po wyjściu z obiektu powietrze trafia do atmosfery. Czy w takim wypadku, przy niskich przepływach rzędu 5-20cm3/min jest mowa o jakiejś znaczące różnicy ciśnień...
Kolego DAF_85 proponuję założyć nowy topic na forum, aniżeli podłączać się do forum na inny temat.W ten sposób każdy kto ma problem z DAFem będzie zamieszczał nowy topic do tematu "DAF LF 55.220 Cummins - nie odpala" Ponadto masz większe szanse na otrzymanie sugestii ze strony urzytkowników całego forum! Dodano po 1 Witam sprawdziłem zaworek wymieniłem...
sterownik mam w pokoju. Gdy temperatura osiągnie zadaną na sterowniku to piec się wyłącza. Tak samo dzieje się w nocy, na sterowniku jest mniejsza temperatura. I za szybko wychładza mi się łazienka. Jak sobie z tym poradzić? Wstając w nocy wchodzę do zimnej łazienki masz podobną sytuację do mojej. Sterownik w pokoju steruje kotłem, który następnie...
witam Użytkuje od około 5 lat myjkę Karcher HDS895 (kupiłem używana - produkcja 1996r.). Do tej pory sprawowała się bez zarzutów. Pech chciał że około 4 tygodnie temu spalil mi się silnik w pompie . Generalnie dziwna sprawa - myłem sobie- odłożyłem lance i myjka normalnie się wyłączyła, odszedłem na 10 minut, wracam czuje mocny "smród", bezpieczniki...
We wtrysku benzyny jest stala różnica pomiędzy listwą, a dolotem (po to jest regulator podłaczony do kolektora dolotowego) - i wtedy objętość wtrysku zależy tylko od czasu otwarcia. Gdyby na wtryskiwaczach miało być stałe ciśnienie to wtedy objętość wtrysku będzie zależała również od ciśnienia w dolocie - można by i tak zrobić, i wszystko wystroić np....
Tak wiem juz pytałem o regenerację (jeżeli to nie regulator) Słuchajcie jesteście pewni że to ten numer? Jak go wpisuje to nie ma przy nim ani słowa o peugeocie 407 z 2,0hdi 136KM Za to jak już wpiszę model i rodzaj samochodu to wynajduje mi prawie że identyczny (no bo czym mają się różnić) regulator ale o oznaczeniu DEL 9109-927 lub zamiennik wg citroena...
no a jak mam zmierzyć ciśnienie w kolektorze bo dla mnie to jest trochę czarna magia:( mogli byście mi tak krok po kroku pomóc z tym wszystkim?? Dodano po 1 tylko z tego co widzę na tym filmiku to tam jest silnik 6cyl a ja mam 4cylindry a to jest różnica Dodano po 4 i skąd mam wziąć ten regulator ciśnienia do pompy?? i ile to może kosztować tak mniej...
mam schemat ale ni mam skanera , jak namierzyłeś potencjometr ? wegług schematu na do potencjometru dochodzi 5V, masa i wyjście , a rezystancja to chyba pełna 5 kohm , przy ślizgaczu zbliżonym do masy ma być chyba 1,1 Kohm , Szwagier i starszy mają takie pryszcze , u szwagra potencjometr miał przerwe biegina masowego potencjometru, dałem mu rezystor...
To nie takie proste :D . Reduktor to po prostu regulator ciśnienia, więc jak każdy ma wartość zadaną - to wartość napięcia sprężyny. Odpowiada jej różnica ciśnień po obydwu stronach membrany : z jednej podciśnienie ( lub czasem atmosfera) z drugiej ciśnienie robocze gazu. To jednak nie koniec bo diabeł tkwi w szczegółach i na jakość pracy regulatora...
Oczywiście że w warunkach "niedoboru powietrza" po stronie ssącej, a więc z dużym podciśnieniem, nie uzyska się dużych przepływów - czyli o ciągu aerodynamicznym można zapomnieć. Największą siłą jaka tu wystąpi to nacisk powietrza atmosferycznego na podstawę, pod którą jest podciśnienie. Ten nacisk będzie zależał od różnicy ciśnień. Nie do końca rozumiem...
Pomińmy na razie część różniczkującą D i całkującą I regulatora PID. Idealny regulator proporcjonalny P ma 2 wejścia: wartość zadaną (SetPoint, SP) i wartość zmiennej procesowej (Process Value, PV). Różnica SP - PV to uchyb, oznaczany jako E (od Error). Wartość wyjściowa regulatora to uchyb pomnożony przez wzmocnienie regulatora Kp. W rzeczywistości...
Przygotowałeś się do zajęć :) różnica pomiędzy desired rail press a rail press powinna być jak najmniejsza, powyżej pewnej wartości wali kodem, fajnie jakbyś wyeksportował te dwie kolumny do jakiegoś Excela, wykres pomógłby określić czy takie "peaki" jak w 15,94 pojawiają się okresowo i jaką mają wartość. Patrząc na dane widzimy, że czujnik ciśnienia...
W DT nie ma mechanizmu różnicowego. W przyczepach rolniczych tak jak napisał kolega wyżej są hamulce hydrauliczne i pneumatyczne. Hydrauliczne głównie są stosowane w traktorach z "importu" gdzie jest instalacja hydrauliczna a nie ma pneumatycznej. Taka instalacja to złączka do hydrauliki ciągnika kawałek przewodu i cylindry hudrauliczne przy hamulcach....
(at)Mości: Mam identyczny regulator ale bez F. Różnica chyba jest taka, że mój połączony jest kablem. Przyczyn Twoich problemów może być wiele i nikt raczej nie oceni tego na odległość. To co mi przychodzi do głowy a co możesz zrobić sam, to wyłączyć korektę i ustawić krzywą grzewczą eksperymentalnie. Po co w ogóle masz tą korektę włączoną? Masz jakieś...
witam walczę już od 3 tygodni - dorywczo z taką padaką W210 2,2 CDI 92kW 99rok auto po spaleniu pod maską zrobione ale nie pali przywieżli do mnie , trochę posiedziałem i wysiedziałem KTS -pokazuje błędy synchronizacji wałka z wałem uszkodzenie zaworu ELAB - sprawdzony wraz z instalacją do niego i OK więc podmieniłem KOMPUTER błędów już nie ma , nadal...
Witam Potrzebuję pompkę do wody zasilaną napięciem 12V Na allegro znalazłem kilka modeli od 35 zł do 200 zł Nie wiem którą wybrać Mam staw w którym woda jest czysta (powiedzmy). Do pompki zainstaluje filtr z siateczki więc ewentalne zabrudzenia na tym filtrze zostaną. Około 4 metry od stawu mam ogródek który chciałbym nawadniać. Staw jest około 200...
WO 2010066025 20100617 Magazynowania energii ELECTROCHEiVlICAL I ABSOLUTORIUM Wynalazek dotyczy urządzenia i sposobu magazynowania energii elektrochemicznych i absolutorium. Tło wynalazku Najważniejsze znane techniki związanych z przedmiotem wynalazku jest przedstawiony w patentach US 5124012 (Berleyev) wydane 23 czerwca 1992 i 7033478 (Harde) wydane...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
No magisterkę też można napisać ale po co w kwestii cepa,jest prosty i rzadko się psuje.Czytanie a praktyka to różnica.
Wpisz sobie w wyszukiwarkę: "węzeł cieplny jednofunkcyjny". Wymiennik, pompa obiegowa, filtr siatkowy, filtroodmulnik, jakaś automatyka: zawór + siłownik+ regulator pogodowy, regulator różnicy ciśnień i/z ograniczeniem przepływu, zawory odcinające, zawór bezpieczeństwa, naczynie wzbiorcze np. Reflex . Możesz się nie bawić w rzeźbienie i kupić gotowy...
Tak regulator różnicowy działa na zasadzie pomiaru na wejściu i wyjściu. Jeśli w tym przypadku różnica ciśnienia ma wynieść 0,3MPa to gdy na powrocie będzie 1,3MPa to regulator pompy będzie starał się uzyskać na zasilaniu 1,6MPa. Taki układ sterowania ma sens w przypadku rozległych obwodów, gdzie zmienia się ilość odbiorów np. właśnie przy węzłach grzewczych...
W CR wartość powinna się mieścić w granicach 10 do 30 ml na ok.2 min na gorącym,u Ciebie istotne będą tylko różnice pomiędzy wtryskami a nie ilość.Regulator ciśnienia też potrafi robić niespodzianki.
To jest pierwszy sezon grzewczy po modernizacji grzejników w moim mieszkaniu. Więc prawdopodobnie coś źle ustawili. Coś podobnego w piwnicy znajdziesz. https://obrazki.elektroda.pl/4575491800_... To akurat jest regulator różnicy ciśnień jest ale widziałem gdzieś i takie z termostatem.
Przecież widać na samym wężu piękne wzdłużne pęknięcie, oplot był tylko ofiarą. Pękniecie na gumie jest wtórne. Tu od awarii oplotu się pewnie zaczęło. Sam wąż gdyby poszedł pierwszy, to by sikało przez siatkę z oplotu. A to raczej nie przeszłoby niezauważone na tyle długo żeby dokonać dzieła korozji na drucikach oplotu. Tutaj w pierwszej kolejności...
Skoro sam się za to zabierasz, to zwróć uwagę na samą kostkę regulatora oraz masę. Brak masy z regulatora = brak ładowania. Problem typu jest ładowanie a potem zaraz znika, wynika zwykle z problemów z wiązką i złączami. Pomierzyć, wyczyścić, w razie czego naprawić. Pociągnij na próbę dodatkowy przewód z - regulatora na - klemę akumulatora. Co do niepracującego...
(at)stachul1 A czy to może prowadzić do jakiegoś urządzenia, z którego Tata korzystał włączając ciepło z poziomu aplikacji? Sprzęt SONOFF Tak to może być do tego. przepraszam ale wcześniej gdzieś przegapiłem tą informacje. Wiesz gdzie jest to urządzenie które współpracuje z aplikacją? Masz taką aplikacje aby samemu sterować? Niebieski zawór pozwala...
Witam. Tak jak piszesz - kW mocy to kW mocy i już. Licznik ciepła w węźle po to właśnie zlicza V ( przepływ ) oraz Tp i Tz. Po drugie ja jestem z Wawki i trochę znam wymagania na Wawce. U mnie jest tak: - w węźle siedzi regulator różnicy ciśnień, czyli faktycznie regulator przepływu, własność PEC-u i ustawiony przez nich i zaplombowany na przepływie...
Układ wtryskowy FSI jest niemalze identyczny do dieslowskiego CR. Róznica jest tylko taka, ze oprócz paliwa, inne sa tez cisnienia. FSI normalnie ma pod 200 bar pracy. Ale w trybie awaryjnym i na 4 barach pojedzie. Sprawdz pompe HP i regulator cisnienia.
Nie wiem jaki dokładnie system ECAS tam jest ale na moje oko najpierw trzeba zrobić porządek z ciśnieniem (za duża różnica otw.zamkn regulatora ciśnienia) bo powinno być coś około 0,15. Wypadałoby też zmierzyć ciśnienie na zasilaniu ECAS-a a dopiero potem grzebać w samym ECAS-ie. Jeśli nie chcesz wymieniać zaworu z osuszaczem to może przemówić za tym...
Zawór to nie problem. Tam będzie różnica tylko 1 bar. Bardziej zastanawia mnie praca reduktora, gdy na jego wyjściu będzie podciśnienie. Natomiast możesz zrobić inaczej. Na wyjściu regulatora ustaw stałe ciśnienie. Dalej duże przewężenie, które przy próżni na końcu przewężenia da ci zakładany przepływ; za przewężeniem elektrozawór i dalej do pieca....
Ja bym zbudował coś na Arduino z zaimplementowanym regulatorem PID. Można by też zbierać informację o nastawach poszczególnych wentylatorów i wartość dla wentylatora ustalać wstępnie na podstawie danych historycznych ewentualnie doregulować PID-em. Wtedy czujnik ciśnienia/podciśnienia/różnicy ciśnieniń mógłby być 5V.
Na regulatorze ciśnienia jest też opcja regulacji różnicy ciśnienia.Można spróbować zwiększyć różnicę i może będzie lepiej.Poz artur
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
Był gazownik czy serwisant bo to duża różnica. Przede wszystkim w pierwszej kolejności trzeba zmierzyć ciśnienie gazu dochodzące do zespołu gazowego. Potem należy wykonać pomiar jakie napięcie DC dochodzi do automatyki gazowej. Po analizie tych pomiarów dopiero wyciągnąć wnioski.
Dziękuję za sugestię. Odnośnie różnicy ciśnień, to niestety nie mam tu zbyt wielu możliwości – PM2 ma fabryczną i niezamienialną nastawę różnicy 1 bar – mogę zmienić ciśnienie wyłączania, ale jak spadnie o 1 bar, to się załącza. Sprawdzę z regulatorem ciśnienia, ale mam obawy, że może to nie pomóc – próbowałem zmniejszyć przepływ zaworem kulowym i na...
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
Ja stosuję i polecam przetwornik ciśnienia lub różnicy ciśnień np PS 10 (halstrup), są różne zakresy pomiarowe i do tego regulator np ascon M6, który można różnie skonfigurować. Posiada wyjścia przekaźnikowe.
Miałem kiedyś problem z regulatorem RE-14 podpiętym pod czujnik różnicy ciśnień, w okolicy falowniki, wspólne ławy dla kabli. Uziemianie ekranu kabla sygnałowego nic nie dało, w regulatorze nieraz "leciało" wejście (wtedy wymianka :-/ ), były częste "zwisy" (regulator robił głupoty, pojawiały się różne wskazania). Połączenia wyrównawcze nie pomagały....
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Są gotowe rozwiązania np. pompy produkcji WILO lub Danfoss. W pompach tych zastosowany jest prosty regulator prędkości obrotowej silnika pompy sterowany sygnałem analogowym wypracowanym na podstawie pomiaru różnicy ciśnień. Oczywiście przed i za pompą. Jeżeli użytkownik instalacji CO odkręci na full termostat przy grzejniku to spowoduje jednocześnie...
Fajnie, ze wrzuciłeś zdjęcia. Tak wygląda typowy układ węzła co dla domków jednorodzinnych z lat 80. Twój został "tuningowany" poprzez dodanie ciepłomierza Multical 601 (lub 2 plus odczyt zdalny GSM) i regulatora różnicy ciśnień AVP. Regulacji w nim nie było od początku żadnej: kryza jako ograniczenie przepływu, rozliczanie z powierzchni. Jako pocieszenie...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
Czujnik na pompie ... Jak już to chyba regulator :| :?:
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
Zablokowany zawór 3D lub uszkodzona jego cewka. Kocioł grzeje z myślą, że podgrzewa ciepłą wodę. Odpięcie wspomnianego wcześniej kabla od termostatu pomoże ale kocioł nie będzie grzał ciepłej wody. Sprawdź miernikiem rezystancję cewki na zaworze 3D. Nowa cewka kosztuje coś około 900zł Jeżeli cewka jest OK to trzeba porozkręcać i po przeczyszczać cały...
wymienione kody błędów: F22 Zbyt wysokie ciśnienie wody w kotle ( powyżej 2,7 bara ) F.22 Wyłączenie awaryjne: niedobór wody Brak lub za mało wody w produkcie, uszkodzony czujnik ciśnienia wody, niepodłączony / uszkodzony kabel do pompy lub czujnika ciśnienia wody. F.23 Wyłączenie awaryjne: zbyt duża różnica temperatur Pompa zablokowana, spadek wydajności...
Była kupowana pompa używana według numerów tej starej z regulatorem już, od szwagierki brałem też reg sprawny inny i też nic, sprawdzę jutro możliwość podpięcia złej wtyczki. Co do błędów to jest: Obwód czujnika różnicy ciśnień dpf, tempo zmian po niżej progu, i wysokie napięcie szyny paliwowej, przerwa w obwodzie. Po odłączeniu zaworu na pompie blad...
Witam . Mam asterkę 3 z padającym regulatorem ciśnienia. Pytanie - czy regulator od peugeota 206 1,6 hdi będzie zamienny. Wymiarowo pasuje idealnie, różnica polega na ułożeniu gniazda wtyczki (ale to nie problem) ...........i czy oba są NO czy NC.
I to różnica ciśnień pomiędzy dwoma ośrodkami wymusza przepływ. Jest dokładnie tak jak Kolega napisał. Jak nie ma różnicy ciśnienia, to nie ma przepływu. Ciśnienie przy gazach i cieczach spełnia analogiczną rolę jak napięcie w elektryce. Dławik spełnia swoją rolę jako regulatora przepływu, tylko gdy jest przepływ medium przez niego i można go porównać...
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
No to ja już jestem po bólu. Wstawiłem najpierw 2,2uF w szereg i działało, ale niemal tak samo jak na pełnym napięciu sieci, na pompie ciszej, ale na regulatorze termostatycznym nie było różnicy - nadal zbyt duże ciśnienie. A potem jeszcze dałem 1,2uF i to jest zupełnie zadowalające - ma chyba 160-180V napięcia, kręci, cichutko i w dodatku ekonomicznie....
Odolejacz, odwadniacz+filtr cząstek stałych+regulator ciśnienia, to musisz mieć do malowania. Bez różnicy czy to będzie nitro czy perła wielowarstwowa.
Tak wygląda u kuzyna w 5245: https://obrazki.elektroda.pl/5533863500_... Powinien tam być czujnik na dwa konektory (jeden to sygnał do manometra, a drugi do kontrolki ostrzegawczej), ale nie wnikam. Tam też już 1/2 elektryki nie działa, a to wersja instalacji z pierwszych lat produkcji. Wychodzi na to, że u Ciebie został utrącony czujnik...
Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna. Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB. Po wymianie auto...
Popatrz na wykres w poście #4 (kol. SQLmaster), można przyjąć że dla tego alternatora obroty "robocze" to 3000/min. Dalsze zwiększanie obrotów nie powoduje już znaczącego przyrostu mocy, gdyż regulator nie pozwala na zwiększenie napięcia, a dopuszczalny prąd tylko o tyle się zwiększa, o ile poprawia się chłodzenie (na osi wirnika jest wentylator). Przedstawiony...
Nie, przyrost objętości wody jest niezależny od ciśnienia, ale od temperatury wody (różnicy temperatur). Regulator o tyle by ew pomógł że zmniejszyłby max. ciśnienie wody w bojlerze, ale też ciśnienie wody zimnej, a przez to przepływ. Woda by się mogła zbyt wolno lać. Ja musiałem dać reduktor bo miałem za duże ciśnienie na wejściu (7bar) Jakbym miał...
Jakie są defekty to raz ale trzeba odczytać parametry pracy silnika, chociażby różnicę ciśnienia zadanego a zmierzonego. Sprawdzić zasilanie kalkulatora, regulatora cisnienia, czujników, itp.
Idziemy tropem Bodka:) póki co jedyna wypowiedz warta zastanowienia zanim zaczniesz kręcić regulatorami ciśnienia. Jakie masz ciśnienia w siłownikach?? jaka jest różnica miedzy przednimi a tylnymi?? jakie jest wyprzedzenie zaworu sterowania naczepy/przyczepy?? Nic nie piszesz to znaczy ze pewnie nie wiesz. Wiec skoro nie wiesz jak masz zdiagnozować...
a na wejsciu za regulatorem ciśnienia do dolnej częsci bije paliwo popuśc rurke i zobacz oraz podaj maila to wyślę ci rysunek poglądowy tego układu bo jeśli na dolną połówke wchodzi a na górnej połówce nie wychodzi to niema innej opcji tylko tłoczek druga sprawa jeśli na dolnym wejściu będziesz miał przykładowo 5.5bar to na górnej połówce musi byc o...
Od czego będzie sterowany regulator PID i co ma regulować. Musisz mieć przetwornik np. ciśnienia, różnicy, itd.
Wracając do tematu regulacji ciśnienia paliwa chciałbym jedną rzecz jeszcze dodać. Regulator ciśnienia paliwa stosuje się po to aby uzyskać stałą różnicę ciśnień pomiędzy bezwzględnym ciśnieniem w kolektorze dolotowym a ciśnieniem paliwa. Jest to niezbędne aby system wtryskowy mógł precyzyjnie zmieniać ilość wtryśniętego paliwa zmieniając tylko czas...
Zawór reguluje przepływ. Ciśnienie reguluje regulator ciśnienia. Zarówno zawory jak i regulatory są w "wersji" proporcjonalnej. Czyli na zaworze możesz ustawić wymagany przepływ, a na regulatorze wymagane ciśnienie. Oczywiście, w zależności od wielu cech danego układu, przepływ wpływa na ciśnienie, a ciśnienie na przepływ.
Ja nie mówię kompletnie innych autach tylko bliźniaczych konstrukcjach od vag. To jest jedna rodzina nazwana ea189. Nie musisz mi wierzyć a ja nie muszę Cię przekonywać. Cfhf czy cglc będą miały identyczny układ olejowy. Przerobiłem trochę tych silników, miałem po kilka bloków do pokrojenia i serio nie ma między nimi różnic. Gościu z filmu wyłącza...
Kilka wytycznych : 1. Praca centrali jest uzależniona o jej funkcji !!!! 2. Praca wentylacji tylko automatyczna, z wyjątkiem wentylacji procesowej - wynika to z przepisów - rozporządzenie ministra infrastruktury 3. Regulator temperatury zależny od - patrz punkt 1. Gdy centrala jest tylko nawiewna lub nawiewno - wywiewna wentylacyjna - regulujemy tylko...
Takie odpalanie to faktycznie symulowanie pracy na cwu bez przestawienia zaworu trójdrogowego. W tym kotle wiele mechanizmów uruchamiane jest hydraulicznie za pomocą różnicy ciśnień jakie wytwarza uruchomiona wstępnie pompa przed i za sobą. Do tego służą te cienkie rurki łączące mechanizmy. Te rurki się zatykają. Obserwuj zawór trójdrogowy. Tam wystaje...
Witam, Zgodnie z zapowiedzią mam wykresy sond. Pierwsza oscyluje między 0 a 900mV. Tylna w miarę równo. Podmieniony map. Bez różnicy. Znalazłem nieszczelność przed sonda jutro diagnoza i naprawa i zobaczymy czy to było przyczyną
sonda przepływomierz powietrza i regulator ciśnienia paliwa niby ok Niby a ok -czyni wielką różnicę.
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam Deutz Fahr M620 Silnik TCD 2012 v2 Sterownik EDC 16 EMR3 Wyrzuca Błąd na wyświetlaczu (Liczniku) Engine error unknown SPN 523009 FMI 9. Texa odczytuje go jako "zawór regulacji Ciśnienia na listwie " opis błędu "zawór regulacji ciśnienia otwierał się częściej lub na dłużej niż pozwala na to dokumentacja techniczna" W serwisie powiedzieli że ten...
Silnik w masterach różniły sie typem układu wtryskowego . Do 2006 i od 2006 do 2010 . Różnica polegał m. in. w odwrotnym sterowaniu zaworem regulacji ciśnienia . Reszty domyśl się sam :D Super fachowcy i starzy wyjadacze nie raz na tym polegli :D Dodano po 3 Brak wysterowania regulatora. Zrób test elementów i sprawdź ciągłość przewodów. Gdyby to był...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Sprawdż jeszcze regulator ciśnienia paliwa-po zdjęciu przewodu podciśnieniowego i zatkaniu go czy jest różnica.Sprawdż MAPSENSOR na wolnych obrotach nie powinno być więcej niż 2V.
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Jeśli to kocioł z zamknięta komorą spalania (czyli TurboTEC VUW) to chyba problem z kominem (odprowadzeniam spalin lub doprowadzeniem powietrza) lub zabrudzone króćce do których czujnik ciśnienia powietrza jest podłączony lub sam czujnik różnicy ciśnień powietrza uszkodzony. Ale ten problem winien być sygnalizowany usterką na regulatorze (po minucie...
Tak to wygląda: 0281002445 http://obrazki.elektroda.pl/9805684000_1... 0281002500 http://obrazki.elektroda.pl/1842469400_1... edit: Włożyłem jednak oryginalny, czyli ten droższy. Ciśnienie już nie skacze, silnik chodzi jak zegarek.
Skąd wiesz, że jest to "prosty regulator ciśnienia" a nie termostatyczny zawór rozprężny (TZR) ??? A no stąd że rozbierałem taki zawór, system regulacji jest oparty o sprężynę popychającą membranę która z kolei popychała trzpień zaworu. Nie było tam układu pomiaru przegrzania czynnika. Przekrój tamtego zaworu był niemal identyczny jak tego. Z tą różnicą...
To nie jest dziwne. Przyczyną takiego stanu jest różnica i brak różnicy ciśnień. Różnica ciśnień powoduje przepływ wody ciepłej w kierunku zimnej a równowaga ciśnień nie powoduje przepływu więc gdy nie pobieramy wody to odpływ jest taki sobie - zimniejszy niż woda w bojlerze. Ciepły wąż czy rurka dopływu zimnej wody po obu stronach zaworu bezpieczeństwa...
Tam jest błąd w opisie skoro wentylator do wypompowywania zużytego powietrza, to drugi wentylator też w opisie jest do wypompowywania świeżego powietrza. W obecnych czasach pierwszy jest wentylatorem nawiewnym świeżego powietrza drugi wentylatorem wyrzutowym. To zdanie ma chyba z 15 lat. Powracając do tematu. -Uruchamiasz wentylator wyrzutowy -Gdy ciśnienie...
Miałem zwykłą instalację hydroforową: pompa głębinowa (-30m) plus zbiornik przeponowy 50l i zwykły mechaniczny wyłącznik ciśnieniowy (2 bary - 4 bary). Pompa jest 1F, moc 1.1kW na głębokości ~25 metrów, poziom lustra wody nieokreślony. Denerwowały mnie zmiany ciśnienia, raz mocniej leci woda, raz słabiej, chciałbym mieć jak w mieście stałe ciśnienie. Doszukałem...
1. Rób strefowe bo będziesz miał pokoje za gorące i za zimne. 2. Open therm fajne ale wg mnie to zbędna komplikacja. 3. Wystarczą regulatory pokojowe ze stykiem bez potencjałowym np st-294. 4. Całość zebrać listwą L-5 (lub dwoma po jednej na piętro) i z niej sterować pompą obiegową podłogówki (lub konkretnego piętra). Tak samo załączać odpowiednie obiegi...
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
regulator różnica ciśnienie pompa regulator różnica przełącznik różnica ciśnienie
aparat cyfrowy technika bosch mikroprzełącznik zmywarka symulacja obciążenia zasilacza
taraban dmp502 przestrojenie ekspres philips
Samsung czarny ekran po podłączeniu do ładowarki - przyczyny i rozwiązania Schemat zamrażarki: komponenty i działanie