zrób tak- sprawdzone podany przez ciebie link do obrazka to alternator bez regulatora
Przełącznik IGN ON/OFF musi w pozycji ON zwierać B+ akumulatora z zaciskiem IGN regulatora napięcia, wtedy będziesz miał ładowanie akumulatora
Tutaj jest co nieco o regulatorze napięcia w alternatorze. Może się przydać: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Gdy napięcie spadnie poniżej określonego poziomu ustalonego przez rezystory i diodę zenera tranzystory zaczynają przewodzić i dostarczają prądu do uzwojenia wzbudzenia co z kolei zwiększa napięcie dostarczane przez stojan - itd. To typowy regulator napięcia alternatora. Google -> 39,000 odpowiedzi dla zapytania Regulator napięcia alternatora schemat...
Witam ma ktoś schemat jak podłączyć czeski alternator z regulatorem?? np. do zetora??
Jeżeli Internet nie kłamie to ma to być "HELLA 5DR 004 241-761 Regulator napięcia alternatora - ... V"
Wyszperałem coś takiego w katalogu PR 110. Wkleiłem tylko wycinek schematu o marnej jakości ale zawsze coś. Oznaczenia na regulatorze i ograniczniku powinny bardziej zobrazować sytuację.
Witam regulator napięcie do porównania jak żeś to napisał bierze z wyjścia alternatora a zdarzyło mi sie trafić na takie regulatory co dawały za niskie napięcie miałem gdzieś schemat jak podłącza się regulator poza alternatorem i sprawdza czy reguluje dobrze.Poszukaj w necie to znajdziesz.U mnie w okolicy jest dużo szrotów jak potrzebuje to kupuję całe...
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Oto schemat z regulatorem od malucha. Gdzie X to przewód z końcówką skośną (żółty) , a Y to przewód z końcówką prostą (zielony)
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora wg instalacji z C330. Na schemacie jest prądnica i osobno regulator natomiast ja mam alternator z regulatorem. Mój mail : tomus5(at)onet.eu
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
Co to za wynalazek? Kto cos takiego popełnił? I czemu nie da się wyprowadzić regulatora na zewnątrz?
Jest to regulator elektroniczny współpracujący z alternatorem typu A 115-43. Schematem nie dysponuję. Sprawdzić można następująco: - wymontować regulator - zbudować obwód (+)zasilacza regulowanego>zacisk (D+) - zacisk szczotki>mała żarówka>(-)zasilacza - do regulatora podać na obudowę (-)zasilacza - zwiększać napięcie zasilacza, do napięcia około 14..14,7...
Nie chodzi mi o piny w alternatorach, lecz w gniazdach regulatorów napięcia.
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
Jezli z tego trafora (+ prostownik) chcesz ładowac akumulatory, to posyłam Ci schemacik takiej ładowarki z tyrystorem, jako elementem wykonawczym dla regulacji ładowania tak, zeby ładowac bezpiecznie. Oczywiście, możesz zmodyfikowac układ, wyrzucic zarówkę, itp. Napięcie ładowania jest określone przez napięcie bramki tyrystora pomniejszone o 0,6V. Jezeli...
Regulator napięcia od chińskiego skutera 125. Schematów jest na Elektrodzie trochę. Nie każdy regulator będzie pasował. Specjalistą w tym temacie jest niejaki BANANvanDYK, spróbuj go zapytać.
To ty potrzebujesz tzw. regulator stratny stosowany w alternatorach motocykli japońskich i motorowerach z alternatorem z wirnikiem z magnesem stałym. Tam są bloki, dla każdej fazy oddzielny, z tyrystorem jako elementem regulacyjnym. Niestety SZUKAJ jeszcze się aktualizuje, a schematy są na forum.
Witaj To powinno Ci pomóc: http://www.cartoontrabant.pl/literatura....
Ten schemat nie jest od TEGO alternatora.newada 890 nie pisz głupstw,tam nie ma regulatora.
Mistrzu, spiąłeś dwa regulatory w szereg - po co? Do zacisku D+ powinna być podłączona tylko lampka, zapięta drugim końcem pod zacisk "15" stacyjki. Ten regulator RNA wyrzuć, jest niepotrzebny.
no tak to wiem ale mi chodzi o regulator z wbudowanym regulatorem
Przesyłam schematy inst. elektrycznej T25, jeden z regulatorem napięcia poza alternatorem i drugi z regulatorem na alternatorze, może zrobię coś nie tak, ale proszę o wybaczenie.
Nie rozumiem jednej rzeczy skoro alternator był sprawdzany i jest sprawny to nie wiem po co ciągle w nim szukasz usterki. Następnie alternator którego numer pokazujesz występuje z regulatorem zewnętrznym natomiast schemat przedstawia alternator z regulatorem ,więc jaką masz wersję, po drugie jeżeli alternator nie może się wzbudzić pewnie masz żarówkę...
Po pierwsze, to alternator w RG80 jest oparty na cewce "bezmasowej", ale widzę że podłączając regulator od chinola zmasowałeś jedno z wyprowadzeń. Po drugie to źle podłączyłeś ten regulator napięcia, wszystko na odwrót. Nic dziwnego że się regulatory paliły. Po trzecie, ponieważ oświetlenie jest zasilane bezpośrednio z akumulatora (patrz schemat: http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/suzuki...
Przyznam, że przedmówcy idzie pięknie wyjaśnić na czym to polega, ale zamontowanie regulatora mechanicznego to nie koniec, bo jak już pomierzone są wzbudzenie i z białego (nieoznaczonego wyjścia) alternatora wydobywa się napięcie, to regulator trzeba jeszcze skontrolować, ew. wyregulować. Robi się to tak, że daje się gaz w podłogę aż w wyniku przyciągnięcia...
Schemat z postu nr.14 nie ma prawa poprawnie pracować. To przecież schemat zwykłego obcowzbudnego alternatora szesciodiodowego, wiec czemu nie miałby poprawnie pracować?
Zajrzyj do schematu i załącznika może ci to pomoże.
Wita posiadam alternator forda 55A i potrzebuje do niego zrobić regulator napięcia najlepiej wyciągnąć go na zewnątrz dlatego zwracam się do was z prośbą o schemat. Szukając na elektrodzie znalazłem tylko regulatory do motoru. Pozdrawiam
Link jest dostepny , usuń przecinek na koncu tego linka ale to nie jest do alternatora tylko do prądnicy 3- fazy z magnesami stałymi Kilka regulatorów jest tutaj mnapewno bo kiedyś scigałem http://archiwa.elektroda.net/ szukajcie a znajdziecie
Tylko że dla Ciebie to nici z tego bo to schemat regulatora alternatora a nie prądnicy.P
Regulator z malucha nie bezie działał bez przeróbek instalacji! W alternatorze z malucha szczotki są odizolowane od masy a prąd wzbudzenia regulowany jest przez tranzystor NPN (plus na jedną szczotkę a minus poprzez złącze kolektor-emiter tranzystora). W MZ jedna szczotka podłączona jest do masy i trzeba zastosować inny regulator. Najlepiej ze starego...
Nie chce się pomyśleć 3a- żółty z regulatora 4- zielony z regulatora 3c-z 5 3b-z 7
Nie wiem jak chcesz podłączyć alternator z regulatorem napięcia od prądnicy ? Alternator zapewne 6 diod więc regulator napięcia od żuka czy innego na 6 diod i podłączyć wg schematów dostępnych w sieci
Witam, Potrzebuje schemat najprostszego regulatora napiacie na tranzystorach z ograniczeniem pradowym... Mozecie jakos pomoc??? z Gory dziekuje i pzdrawiam
Wyjście 15 w 9 diodowym alternatorze jest praktycznie w 100% wykorzystywane do kontrolki ładowania ale pełni jeszcze funkcję ,,wzbudzenia" alternatora bo jak już wiesz albo nie wiesz alternator 9 diodowy jest samowzbudny. Tak to można najprościej wytłumaczyć. Ktoś to pewnie zakleił bo wyszedł z założenia że i tak akumulator będzie potrzebny do odpalenia...
witam wiem że trzeba regulator tylko nie wiem własnie jaki dobrać ten regulator...
Jeżeli masz alternator trójfazowy z magnesem stałym, to podejdzie regulator od motocykla. Sprawdź to, wtedy ci powiej jak przerobić. Czy patrzyłeś na zamieszczony schemat? Rada bezsensowna. Wręcz szkodliwa.
Na tej stronie jest schemat ideowy fabrycznego regulatora oraz schemat regulatora przerobionego zeby dawal 14,4V a nie 14V. Moznaby wzmocnic stopien mocy tak aby mogl zasilac dwa uzwojenia twrnika ?
Co do kontrolki to nie świeci po przekręceniu kluczyka Generalnie kontrolka raczej trafia na L w alternatorze chyba, że Seat ma jakieś inne oznaczenia. To, że jest to LED nie musi oznaczać, że nie bierze udziału w zasilaniu wzbudzenia - widziałem schematy na których LED był dodatkowo zbocznikowany opornikiem aby podać większy prąd dla wzbudzenia alternatora....
Dlatego że układ stwierdza niesprawność alternatora i aby nie dopuścić do pracy bez ładowania, blokuje rozruch. Jak to technicznie jest zrobione, powinien dać odpowiedz schemat z linku (mniej więcej). Urządzenia dźwigowe, podlegają innym przepisom i warunkom odbioru technicznego niż samochody użytkowe. Jeśli instalacja pojazdu, w jakikolwiek sposób...
Nic nie wywalasz. Odpinasz swój alternator, który w.g schematu też miał tylko dwa przewody (stator 1, stator 2) i podpinasz nowy z dwoma przewodami. Ten "alternator" z linka, to zwykłe dynamo - musi mieć zewnętrzny regulator z prostownikiem, bo nie ma wbudowanego.
Witam. Mam pytanie, jak podłączyć regulator napięcia od ciągnika Władymiriec do alternatora motocykla Dniepr G424 aby to działało? Podsyłam schemat z oryginalnym regulatorem oraz zdjęcie regulatora od ciągnika. Z góry dziękuję za pomoc.
Dwa błędy związane z podpięciem tego regulatora. 1. Kondensator 4700 uF to za mało, taki regulator zawsze będzie przekraczać dopuszczalny zakres napięcia wyjściowego. W KTM czy innych motocyklach offroad stosuje się kondensator o bardzo dużej pojemności, np. 15mF/50V. Poza tym zwarcie na wyjściu spowodowało uszkodzenie tyrystora w regulatorze i puszczenie...
Różnie może być, ale obstawiam że wyprowadzone 3 fazy i szczotki (tylko takie domysły bo na oczy nie widziałem tego alternatora). Nie problem to sprawdzić i podstawić do tego regulator elektroniczny
67 alternatora na 67 regulatora, 15 regulatora na stacyjkę.
A gdy już musi być ten maleńki regulatorek 15TRb od Fiacika to: * odlutować przewód ze szczotkotrzymacza idący od szotki do masy (D-) i połączyć go z zielonym przewodem regulatora. * czarny przewód regulatora dać do masy. * żółty przewód regulatora, przewód z drugiej szczotki (DF) i zacisk D+ alternatora oraz przewód z lampki kontrolnej połączyć razem...
Schemat przykładowy alternatora do fiata
Do zacisku 15 regulatora dajesz napięcie po kluczyku zacisk 15 lub 54 stacyjki. Zacisk 67 regulatora łączysz z zaciskiem szczotek zacisk 67 alternatora. regulator oczywiście musi być przykręcony do masy. Dodano po 5 Sprawdź jakie masz napięcie, po opaleniu silnika (średnie obroty)na zacisku konektorowym w białej obudowie. Jeżeli tyle samo co na zacisku...
I ciekawe co wyszło z tego eksperymentu. Autor pytania milczy. Chyba mamy do czynienia z alternatorem bez wewnętrznego regulatora. Więc schemat na początku nie jest dobry. Lampka kontrolna jest uruchamiana przekaźnikiem i zupełnie poza regulatorem napięcia. A zacisk 15 regulatora i stacyjki połączone bezpośrednio.
no i obudowa regulatora do masy :)
Witam jak sam napisaleś zbudzenie DF powinno isc przez zarowke, i taki uklad jest poprwny, jesli ona swieci to cos lezy, zacznij od szczotek czy nie sa zawieszone lub po prostu wytarte, potem wirnik i cala reszta, sprawdz lozyska zeby 2x niezagladac, jesli ok to niestety regulator. Gdzies na forum widzialem schemat spr regulatora, potrzebny jest do...
Witam mam podobny problem z alternatorem szukam schematu tego regulatora ja mam alt. 70A 12V UK tak na nim pisze kolega wyzej nie napisał jaki ma ten alt. P.S kolego Podobno da sią sprawdzić regulator miernikiem Czy to prawda?
Większość regulatorów trakową kompensację posiada.Wystarczy mieć schemat regulatora np.15 TR (do malucha)
Tam masz wlasnie wszystko uklad ladowania z cala instalacja!!!! Instalacja to wlasni eakumulator. Pryeciez instalacja i ladowanie ma wspolny punkt : AKUMULATOR. Napisz jaki tpo alternator!! Jaki masz regulator. Ten obrazek zrobilem akurat w takiej konfiguracji bo mialem ten regulator i ten alternator.
Witam, potrzebuje podnieść napięcie ładowania w regulatorze Bosch z stykiem IG (zapłon ter.15) oznaczanym też przez producentów zamiennych jako sense (tu jest niezgodność). Przy tym typie regulatora nie mam jak zastosować rozwiązania z diodą przy zacisku masy już opisanego na forum z powodu konstrukcji i wątpliwości na którym styku jest pobierany sygnał...
Kolo9 w twoim przypadku złe wnioski wysuwasz , masz problem albo z bilansem albo z idle poborem. Masz poprawne ładowanie. Dodano po 2 Wygląda OK, kwestia znaleźć punkt masowy regulatora, zapewne to będzie to oczko w górnym prawym rogu obudowy regulatora. (at)strumienswiadomosciswia - znasz ten alternator i regulator? przy f00m to nie zadziała bo ma...
To będzie bardzo podobny schemat instalacji jak w Twoim traktorku. Ten, który darłeś w pierwszym swoim poście to zupełnie co innego i nie sugeruj się nim. http://obrazki.elektroda.pl/7211030600_1... Czerwony to ładowanie, ale po drodze jest jeszcze dioda lub regulator, trzeba sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Działanie świateł nie świadczy...
Schematu nie mam ale jutro (dziś) wrzucę fotkę wnętrza regulatora RNA-2
Jakie napięcie masz w hondzie.Jeżeli 6Vto z Trabanta 12V z Fiata oba po około 20,-zetów.Pod warunkiem że masz alternator ale Honda zawsze miała najnowsze rozwiązania.
w polonezie i fiacie dużym jest ten sam regulator schemat będzie ciężko dostać ale użądzonko jest proste
Uszkodzenie obwód alternatora tj. szczotki/regulator, komutator, sam wirnik lub brak masy na alternatorze.
Powitać! Wg schematu wygląda, że ten alternator w ogóle nie ma diod wzbudzenia. Regulator sam wykrywa stan kiedy uzwojenie wzbudzenia zaczyna wirować i dopiero wtedy włącza prąd wzbudzający pobierając go z akumulatora. Takie podejście umożliwia odciążenie rozrusznika przy starcie (i akumulatora co zatem idzie). Twój alternator jest 105 A (!!!) czyli...
Kolega poszukuje schematu - elektronicznego regulatora napięcia alternatora - do skody 120. Może ktoś go ma i pomoże :D
Wygląda jak regulator od trójfazowego regulatora stratnego jak w motocyklach. Alternator jest ze wzbudzeniem stałym wtedy (magnesy). Co to za silnik konkretnie, możesz pokazać jakieś zdjęcia tego alternatora i w wtyczki ?
Jaki to jest regulator? Do alternatora , prądnicy czy jeszcze czegoś innego???
Poszukuję schematów elektronicznych regulatorów napięcia do prądnic i alternatorów na 6 i 12V z plusem i minusem na masie. Jakoś teorii tu dużo, ale konkretnych rozwiązań mało.
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Żarówka kontrolna nie ma 5W -taka jest w światłach pozycyjnych. Żarówka kontrolki ma 2W. Założenie żarówki 5W powoduje wytopienie gniazda kontrolki. Poza tym ten schemat dla sześciu diod będzie inny. Bzdura totalna. Tak się robiło w maluchach by się wzbudzał bez gazowania. Nawet jak bym podłączył H4 pomijając to że się nie zmieści to też w normalnych...
W oryginale mechanicznym jest ogranicznik prądu - Grube kable. Trzeba je zewrzeć, bo regulatory elektroniczne do alternatorów ograniczników prądu nie miały i nie mają. Wygląda jakby NRDowcy wykorzystali regulator prądnicy do alternatora. Zobacz schemat. Poczytaj coś. Tematów o podłączeniu regulatora było mnóstwo...
Zwyczajnie dwie cewki- dwie diody, bo tam zdaje się żadnego ,,regulatora selenowego" :D nie było, tylko prostownik jak widać selenowy pełnookresowy + regulator mechaniczny (przekaźnikowy) napięcia. Poszukać regulatora 6 woltowego do alternatora dwucewkowego (jakis skuter, etc) i usunąć zarówno stary regulator oznaczony jako ,,koło na górze schematu",...
Witam, W ciągniku zetor 5718 zamontowana jest prądnica , oraz regulator Bosh-a. Efekt jest taki, ze praktycznego ładowania nie ma. Miernikiem zmierzyłem napięcie na prądnicy i wynosi na wolnych obrotach U= 6-8 V, przy wysokich obrotach U= 13,5 - 14,8 V. Sprawdziłem miernikiem napięcie ładowania na akumulatorze i okazuje sie , że na wysokich obrotach...
Jesteś pewien, że tam nie ma punktu wspólnego z masą? Nie przypadkiem dwufazowy alternator z kołem magnesowym? Schemat pojazdu masz? Szukaj schematów regulatorów stratnych i innych do motocykli z alternatorami ze stałym kołem magnesowym.
Witam. Mógłby mi ktoś pomóc, jak przeprowadzić kable z tego alternatora do regulatora napięcia? Instalacja jest na 24V. Miałby ktoś może schemat, jak to podłączyć?
W czym widzisz problem? Przecież sam załączyłeś schemat jak to ma być podłączone. Alternator ma 3 styki - 30, 67 i nieoznaczony. Na schemacie masz identyczne oznaczenia. Ten nieoznaczony to jasny brązowy z zaizolowaną końcówka. Minus akumulatora do obudowy alternatora. Plus akumulatora do 30 alternatora. Z regulatora 67 do alternatora 67. Minus na regulator...
Przesyłam Ci skany schematu połączenia alternator z regulatorem mechanicznym i elektronicznym.
Jak miernik piszczy pomiędzy konektorami alternatora, to raz, że masz 6 a nie 9 diodowy i ten regulator nie zadziała, a dwa, masz przebitą/ zwartą którąś diodę -
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Na zdjęciu kompletny schemat generatora + regulatora http://obrazki.elektroda.pl/8239648800_1...
Ładowanie 20 A na prostowniku półokresowym? Ktoś w tym BS oszalał? prąd łądowania po odpaleniu to 20A i spada i tyle co pomierzyłem Co ty za akumulatory używasz? Rozumiem jakiś 100 Ah zaraz po rozruchu może taki prąd przyjąć, ale przy typowym alternatorze samochodowym. Prąd po krótkiej chwili powinien ograniczyć się do kilku amperów, chyba że akumulator...
Miałoby to sens tylko w jednym wypadku: 126 ma dużą odległość alternator-akumulator i cała reszta instalacji, z czego wynikają spore straty napięcia, i gdyby Kolega zamierzał poingerować w wysokość podawanego napięcia. Wówczas owszem, regulator od Poloneza - ale mechaniczny z możliwością regulacji. To rozwiązanie zaś nie ma najmniejszego sensu: oba...
Może pierścienie ślizgacza, może szczotki, może regulator. Zdemontuj regulator zespolony ze szczotkami i obejrzyj. A może banał - kontrolka ładowania się uszkodziła - spaliła, może nie łączy gdzieś i nie wzbudza się alternator. Ostatnio w innych watkach dużo dyskutowaliśmy o alternatorze. Może przyda Ci sie: Tutaj napisałem jak trochę sprawdzić alternator...
Do sprawdzenia na stole musisz jeszcze podpiąć sygnał wzbudzenia. Alternator sprawdzaj pod obciążeniem. Jaki to alternator tam siedzi? Regulator oryginał czy zamiennik? Schemat regulatora znajdziesz w necie. Potem jest pomiar.
Kolego "manta", bo namieszamy "tykesowi" w głowie. W mojej odpowiedzi wspomniałem o diodach wzbudzenia, czyli wszystko co podałem dotyczy wyłącznie alternatora 9-diodowego . Jeżeli już poruszyłeś temat alternatora 6-diodowego, to zacisk 67 do szczotki, zacisk 15 do plusa po stacyjce (włączenie prądu wzbudzenia), ale trzeba dodać, że w układzie występuje...
A właśnie - zacząłeś od początku Litości. Nie można zaczynać od końca. Ew "zaczynać od końca". Trzymajmy fason językowy. To Elektroda a nie Pudelek. zrobiłeś sobie bilans energetyczny? Wiesz ile tak na prawdę wynosi zapotrzebowanie na energię w pojeździe? Tu jest pies pogrzebany. Awersja do prostych obliczeń "teoretycznych" (gdzie tu jest jakaś teoria???)...
Na schemacie masz błąd żarówka do +12V i do alternatora na zacisk wzbudzenia. Ale jak wyżej silnik trochę za słaby by uciągnąć ładowanie i pobór mocy na zasilenie sinika kosiska. Nie lepiej dać duży panel PV (lub dwa) na górę z dobrym regulatorem i przetwornica do ładowania akumulatorów. W słoneczny dzień byłoby to dodatkowe 300-450 W. Bo silnikiem...
http://volkswagen.msk.ru/electro/generat... Tu w pdf jest schemat wewn regulatora bosch.
Alternator o tym oznaczeniu pochodzi z jumza a 306 z z mtz-ta. Oba nie mają szczotek ale też różnią się budową. Strona 140. http://rolczar.com.pl/katalogi/Katalog%2... Dalej jest schemat z tym typem altka ale to to samo co z 306 łącznie z regulatorem.
Ze schematu wynika, że kontrolka oraz D+ i R przy alternatorze są na przewodzie plusowym. Tak więc mi ktoś źle zrobił instalacje ponieważ u mnie jest tak że z kostki regulatora w miejscu D+ wychodzą dwa czerwone przewody. Jeden z nich idzie do kontrolki ale do gniazda na minus, nie na plus a drugi do alternatora...
Tak alternator jest "walnięty" jeśli podłączyłeś jak piszesz. Odkręć regulator zobacz czy są szczotki nic więcej sam i tak nie zrobisz.
Nie wiem jak działa taki regulator z allegro, Powinien działać impulsowo tak jak samochodowy alternatora. Ale tu niema takiej dużej różnicy napięć . Może ma ktoś schemat takiego regulatora 230V np. z allegro. Dostępne regulatory zaczynają się od 2Kw a ja potrzebuję 1,5 max. nie wiem w czym się różni 2Kw od 6kw.
witam przymierzam się do wymiany starego popsutego regulatora napięcia dwu wsówkowego na nowy 3 stykowy potrzebuję schematu połączenia całego alternatora typu a111e i regulatora reo-28 począwszy od akumulatora na woltomierzu i przekażnikach skończywszy z góry dziękuje za podpowiedzi
Shemat znalazłem( Li Fan 200GY-5) i wygląda to tak: Czerwony (R) do (+) akumulatora , zielony (G) masa, oba żółte (Y i Y) do alternatora (Magneto :D ). Schemat jest narysowany takim maczkiem, że kłopot z zeskanowaniem (przez lupę odczytywałem) Pozdrawiam (postaram się jakoś to zeskanować w miarę czytelnie i wysłać na maila.
Kontrolka świeci się przez cały czas. Regulator podpięty zgodnie ze schematem.
witam, dołączę się do tematu sprawdzania regulatora. Mam problem z alternatorem z Citroena AX, mianowicie wydaję mi się iż ma od uszkodzony regulator, z tego co patrzałem w internecie na schematy elektryczne regulatorów wynika, że szczotki wirnika powinny mieć między sobą przepływ prądu przy odpowiedniej polaryzacji- jedna ze szczotek podłączona przez...
Więc typowo skuterowe rozwiązanie. Dziwne trochę że stator się spalił, zwykle zdarza się to w alternatorach trójfazowych. Pewna myśl mi podpowiada że stator mógł ulec spaleniu z powodu przepływu prądu z akumulatora. Można być pewien że regulator również uległ uszkodzeniu. Proszę, podaj nazwę i ew. oznaczenie kodowe pojazdu aby nie podawać szkodliwych...
Gdzieś ja miałem takie schematy/nie do mz / na 6V. Jakiego to rodzaju prądnica(alternator)?Masz schemat oryginalnego regulatora?
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
regulator schemat alternator schemat alternator regulator alternator schemat regulator
zelmer malakser zacięcie stacji serwisowej wentylatora mercedesa
zderzak naprawa zderzak naprawa
Radio samochodowe Android - zmiana orientacji ekranu Ściemniacz wskaźników w Toyocie Corolla E15