Większy sens miało by wykorzystanie prądnicy i jakiejś przekładni,choćby pasowej.Oczywiście prądnicy prądu stałego w roli silnika.
Stary regulator 4 czy 5-cio przewodowy?
Tam nie ma szczotek. Altek w kole zamachowym na magnesach trwałych. Spójrz na link autora na pierwszym planie widać regulatora, pod rozrusznikiem to użbrowane.
sprawdz przewody przy regulatorze i przy rozruszniku,jezeli wszystko sie okaze ok,to moze byc faktycznie regulator
Dawno temu mieliśmy zbudowane takie jeździdło na bazie malucha. Z elektryki był tam -alternator+regulator -akumulator -rozrusznik -stacyjka -cewka zapłonowa -przerywacz+kondensator (aparat zapłonowy) dla formalności - nie jeździło po drogach publicznych. Weź schemat instalacji elektrycznej z malucha - nie ma tam wielu elementów
Skuterów z silnikiem 4T jest wiele modeli. W Twoim przypadku sprawdź na początek, czy masz w skuterze pewną "masę". Sprawdź przewód od akumulatora do ramy i dodatkową do bloku silnika, przy czym przewody te muszą być o właściwym przekroju a połączenia czyste, bez korozji. Czy sprawdziłeś bezpieczniki ( zwykle są koło akumulatora ) oraz styki modułu...
Rozumiem że pali się to co jest na schemacie opisane jako przekaźnik... (zaraz obok akumulatora) bo jakotakiego regulatora tam nie ma.... Sorry Edit. Źle popatrzyłem na schemat chyba.... jesteś w stanie zaznaczyć na schemacie co się pali ? Pomyliłem przekaźnik rozrusznika z regulatorem :| Tak napewno pomyliłem... Nie masz zamontowanego akumulatora większego...
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Witam. Byłby ktoś wstanie podpowiedzieć mi jak poprawnie podłączyć ten regulator napięcia do ruska 🙂 pomijając przekaźnik rozrusznika dlatego że został on zdemontowany. Pozdrawiam
alternator podłącz 30 z rozrusznikiem prądowy ,67 z regulatorem 67 ,a15 połącz z kontrolką ładowania (trzeba uważać spalenie kontrolki spowoduje brak ładowania).Nie opisaną możesz podłączyć pod masę nie jest to konieczne.
Regulatory się różnią tym że są do 6 i 9 diodowych, tak tłumaczył facet co regeneruje altki i rozruszniki na duża skalę. Odrazu mówie, że jedne w drugich nie będą ładować.
Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
obstawiam, że może regulator napięcia jest walnięty i przez to jest problem z rozrusznikiem ? Walnięty regulator skutkuje brakiem ładowania albo uszkodzeniem bezpiecznika akumulatora. Tylko w tym drugim przypadku rozrusznik nie będzie kręcił. Zacznij od sprawdzenia akumulatora. Po naładowaniu trzeba sprawdzić akumulator pod obciążeniem - najprościej...
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
Wydaje się oczywiste, że przewód z zacisku 19 regulatora prądnicy należy podłączyć do zacisku 30 alternatora. Czyli alternator - wskaźnik - zacisk rozrusznika lub akumulatora. Oj poprawiam. A to z powodu że dawno nie dłubałem w takim wehikule. Aby wskaźnik pokazywał także ujemny bilans to połączenie wskaźnika musi nastąpić przez pokład czyli 19 do 30....
Jeśli chodzi o alternatory to stare T-25 miały alternator 6-cio diodowy a wszystkie nowsze 9-cio diodowy. Różnica była w wyprowadzeniach przewodów. Sześcio-diodowy miał wyprowadzeń 6. Trzy z nich to wyprowadzenia fazowe, jedno odbiór prądu ładowania, jedno masowe i jedno sterowanie z regulatora napięcia. Regulator napięcia był na zewnątrz pod zestawem...
Jak sprawdzic , pomierzyc .ultimetrem?? Na zaciskach tam gdzie regulator napiecia?
Sruba M8 przewód do śruby prądowej rozrusznika. Przewód 25mm2. Kontrolka pin L wtyczki regulatora( ten od zaokrąglonej strony).
Daj pompę do pompiarza , sam tego regulatora tak nie wyregulujesz.
Najlepiej kupić cały regulator ładowania, po co wymieniać szczotkotrzymacz, są serwisy alternatorów i rozruszników, silników elektrycznych i oni mają części do alternatorów itp. bez problemu dokupisz regulator i nie będziesz mieć problemów. Także dobry serwis w okolicy znajdź i dokupisz co trzeba. Ew. na szrot jechać i kupić taki regulator i wymienić...
Witam! Zamiast prądnicy założyć alternator najlepiej z wewnętrznym regulatorem napięcia. Co się tyczy rozrusznika to moim zdaniem elektryk nie ma racji, bo to jest silnik prądu stałego, w którym chcąc zmienić kierunek obrotów zamieniamy bieguny zasilania. W twoim wypadku trzeba by może dobrać z jakiegoś innego ( z "-" na masie) samochodu. Chodzi oto...
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
Witam. Alternator pracuje bez obciążenia i dlatego wszystko będzie ok. oprócz ładowania. Sprawdź czy na alternatorze jest połączenie z akumulatorem, a zwłaszcza na połączeniu akumulator-rozrusznik-alternator.
Jesteś kolego w błędzie taka rozruszniko - prądnica jest w niektórych motorowerach typu "mini bike" mini quadach (silnik dwusuwowy wirnik bezpośrednio na wale). Rozruch z akumulatora 12V. po rozruchu rozrusznik staje się prądnicą. https://enduro-cross.pl/silnik-mini-cros... Tak mają ładowanie...
Czy jest dobra masa pomiędzy rozrusznikiem-ramą-akumulatorem? Bo jak widać to nie wiesz jak jest podłączony rozrusznik w nim. Co ma wspólnego moduł, regulator, cewki, impulsator z rozrusznikiem :?:
Prądnice mają dwa rodzaje sterowań wzbudzania albo jeden koniec cewki wzbudzania jest podłączony do szczotki prądowej a regulator zwiera drugi do masy tak jest z minusem na masie, regulator od fiata 126p, Ursus C-4011. W drugim rodzaju podłączenie jest odwrotne, regulator zwiera koniec cewki wzbudzania ze szczotką prądową tak jest w prądnicach z plusem...
Ten gruby czerwony przewód pod + 12V pod śrubę rozrusznika gdzie jest przykręcany gruby przewód od akumukatora .Ten czarny przewód to zasilanie regulatora napięcia a poprzez regulator zasilanie wirnika alternatora i powinien być podłączony pod stacyjkę pod numer zacisku 15 lub 54.
Może ktoś pomoże mi z tym regulatorem?
Z mojej praktyki zauważyłem że alternatory Valeo trzeba naprawiać po około 250 tys przebiegu. Naprawa polega na wymianie szczotek. Bosch też coś koło tego jeżeli wcześniej nie sypnie się regulator. Rozruszniki to już bardzo różnie, są takie egzemplarze w danej marce że przy 100 a inny przy 350 tys musisz robić. W tamtym tygodniu robiłem rozrusznik w...
kosta 3 pin od alternatora do regulatora, sprawdzić a najlepiej wywalić i polutować na stałe. Masę regulatora sprawdzić
Temat do zamknięcia. Podłączenie bez regulatora - sama kopajka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Prosta instalacja, bez regulatora. Działa. Jak znajde sensowny rysunek z regulatorem + aku + rozrusznik to wrzuce, gdzieś się mi przewineło....
Ja tak miałem w c360, że były brudne styki w gnieździe żarówki. Po wyczyszczeniu kontrolka świeciła we właściwy sposób. Sprawdzenie czy regulator działa - podłączenie od akumulatora (gruba śruba na rozruszniku) do wejścia regulatora. Już to zrobiłeś i nie działa. W starym alternatorze można wymienić regulator. Nowy alternator wymień w ramach rękojmi....
Zdaje się, że już nie masz problemu skoro usterka zdiagnozowana. Jednak montaż alternatora jest niezłym rozwiązaniem. Zważ, że musi to być taki z kołem na pasek klinowy (coraz rzadziej stosowany). Twój pomysł podłączenia jest prawie dobry. Z tym , że całkowicie odłączasz a nawet wymontowujesz regulator. Zacisk prądowy alternatora do zacisku prądowego...
Uszkodzone połaczenie pod rozrusznikiem, ugnite, uchwiane...
Sprawdź wysterowanie regulatora czy jest jak kręcisz rozrusznikiem ale z podpiętą wtyczką.
zgodnie ze schematem który mam właśnie przed sobą to jeden pin 30 to kabel z rozrusznika na stacyjke a drugi do regulatora prądnicy, ja halogeny w c-360 podłączyłem prosto z bezpieczników i działa bez zarzutów.
Tak na marginesie przed podłączeniem jakiegokolwiek alternatora do C330 trzeba najpierw sprawdzić czy nie jest to wersja z + na masie bo takowe też były. + z akumulatora powinien iść na górną śrubę rozrusznika. A tak w temacie moim zdaniem nie warto kombinować z jakimiś egzotycznymi alternatorami bo potem są kłopoty z częściami (wiadomo nic nie jest...
Witam. Może aku nie trzyma lub coś pobiera np. radio, uszkodzony alternator- diody, regulator napięcia. Sprawdź ładowanie. Może też być problem z rozrusznikiem- szczotki, tulejki na wirniku mają duży luz, bendiks.
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
Masz w ogóle kontrolkę ładowania? Jeśli nie to niebieski kabel przy wtyczce 4pin na rozruszniku.
Witam Sprawdź czy do reg. nap. dochodzi pełne napięcie akumulatora, jeżeli tak nie jest to masz przerwę na kablu brązowym łączącym regulator z rozrusznikiem (zwykle ok. 20 cm od rozrusznika). Prosty sposób na sprawdzenie tej prądnicy 1. Zdejmij pasek klinowy 2. Zewrzyj na chwilę zewnętrzne styki regulatora 3. Sprawna prądnica pracuje jako silnik z prędkością...
!5 ze styku stacyjki nr 15 kablem na styk nr 15 regulatora.67 z alternatora na styk 67 regulatora napięcia. B+ dorobić przewód o przekroju od 6 do 10 mm2 i podłączyć od zacisku B+ alternatora bezpośrednio na + 12V akumulatora pod górną śrubę rozrusznika do której jest przykręcony przewód akumulatorowy wychodzący z luku gdzie zabudowany jest akumulator....
Ten "nowy" alternator to nowy nowy czy używany albo jakiś krzak? Sprawdź połączenia mas i głównych przewodów prądowych do alternatora, rozrusznika, ramy, silnika, kabiny.
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
trzymać nie trzymałem ale próbowałem odpalić pare razy z czego raz ledwo zakrecił a reszta prób juz była pusta zero odzewu pomyślałem ze akum jest tak słaby ze rozrusznik nie reaguje
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Coś już zostało sprawdzone? Przelewy? Jak nie to regulator na listwie, albo sam czujnik przekłamuje. Odłącz regulator i pokręć na rozruszniku zobacz czy zbuduje ciśnienie.
Przy kręceniu rozrusznikiem nigdzie regulator nie zadziała,bo nie ma takiej potrzeby. Ewidentnie jest błąd wskazania. Proponuję na początek rzucić okiem w napięcie zasilana ECU w trakcie kręcenia. Na plaku pracuje bez zastrzeżeń Czyli odpalasz i chodzi potem bez plaka,czy gaśnie?
Teoretycznie się da, niemniej jednak taki rozrusznik nie jest przeznaczony do pracy ciągłej; chodzi o kwestie mechaniczne (łożyskowanie) jak i stosunkowo twarde szczotki które dosyć szybko zniszczą komutator. Dodatkowym kłopotem była by kwestia utrzymywania generowanego napięcia w takim zakresie, jakie toleruje akumulator. Rozrusznik ów wyposażony...
Co to za silnik? parametry mocno egzotyczne. 100A to więcej niż rozrusznik bierze.
Oczko M6 plus z rozrusznika , na regulator pin 16 kontrolka.
No i racja. Przykręciłem ten kabelek z regulatora, z końcówki 30, do masy rozrusznika, bo sądziłem że to masa. Przekręciłem tak, jak powinno być i działa. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Rozrusznik w ogóle kręci, czy też po wciśnięciu przycisku jest głucha cisza, a może samo "cyknięcie"? Skoro po wciśnięciu hamulca skuter Ci gaśnie, to ja szukałbym winnego w instalacji elektrycznej. Przejrzyj, na ile to możliwe, czy nie widać żadnych zwarć. Być może kontrolka oleju i światełko pod siedzeniem nie palą się, bo spaliło je pod wpływem ww....
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Sprawdź regulator napięcia. Sprawdź połączenia masy akumalatory-rama-silnik-kabina. Sprawdź przewody prądowe akumulatory-rozrusznik-alternator-kabina...
mam pytanie najpierw do kolegi cóż wspólnego z rozrusznikiem ma regulator pilwa? Przecież nawet jak regulator ciśnienia paliwa byłby uszkodzony to rozrusznik wystawia ja tu miałem take renault u siebie wyciągłem mu pompe paliwa wraz ze zbiornikiem i tylko błędy wyłapał ale rozrusznik chodził czemu tobie nie chodzi?
Kabelki lub regulator. Sprawdź bodajże kostkę koło rozrusznika, tamtędy powinien iść kabel od regulatora.
Przewód zasilania nowy 8mm2 . Bezposrednio aku lub rozrusznik. Ten z prądnicy się upali.
No ale zawsze po zgaszeniu spada poziom ciśnienia do wartości bliskich zeru. Po odpaleniu ma być jak kolega pisze wyżej cisnienie przed filtrem powyżej najlepiej 5.5 bara. Ale zanim ciśnienie będzie 5.5 bara auto musi odpalić - i w tym przypadku zajmnij się ciśnieniem na listwie co wytwarza pompa - o czy wtryskiwacze nie puszczają w przelew. Czyli musisz...
Witam. Jestem tu nowy i kompletnie zielony, ale chciałbym wiedzieć, czy można zamontować do roweru rozrusznik samochodowy ok.1500w i ewentualnie jaki regulator obrotów można by zastosować. Są jakieś schematy?
Witam W capku masz + na mase wiec po 1 zamień bieguny po 2 zacisk 30 to ładowanie polaczgo przewodem przynajmniej 6 kwadrat z + na rozruszniku po 3 teraz wzbudzenie mozesz to zrobić na 2 sposoby 3.1 wtkorzystaj regulator z poldka --taka duza puszka zasil ja na 15 z + przez stacyjke tak zeby dostawala napiecie po włozeniu kluczyka drugi zacisk 67 polacz...
od kiedy w rozruszniku jest regulator. Może mu chodziło o regulator regulujący wysunięcie bendiksa; pamiętasz tą śrubę z mimośrodem w rozrusznikach Lucas z Transita? :lol: :lol:
Witam. Udało Ci się znaleźć usterke ?? Mam ten sam obiaw w swojej Astrze 1,9 cdti Tylko u mnie to ciągłę kręcenie rozrusznikiem skutkowało wyładowaniem akumulatora. Wymieniony regulator napięcia i zero poprawy. Po dwóch tygodniach wymienione świece żarowe i problem nie ustał. Teraz mechanik chce mi rozbierać rozrusznik chociaż przy wymianie regulatora...
Ty masz chyba T25A z początku lat '80. Alternator ktoś wymieniał na nowszy model. Fabrycznie tam był alternator który współpracował z tymi dwoma modułami pod deską rozdzielczą — jeden to regulator napięcia, a drugi to przekaźnik kontrolki ładowania. Obecny alternator ma wbudowany regulator napięcia i te dwa moduły w zasadzie nie są potrzebne. Konieczne...
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
Nie trafiła mi sie awaria regulatora wToyocie. Mazda, Ford tylko i rzadko. Ten sam typ alternatora.
Prawidłowe podłączenie alternatora. /30/ gruby przewód zakończony oczkiem podłączony do + akumulatora.Akumulator połączony z rozrusznikiem. Gniazdo na sówkę /67/ wyjście szczotek w alternatorze podłączone do /67/ regulatora napięcia ta czarna puszka. /15/ z tej czarnej puszki podłączamy do stacyjki tak żeby po przekręceniu stacyjki było napięcie. W...
jakie napięcia powinien mieć regulator napięcia
To regulator. Układ zapłonowy to oddzielny obwód i nie jest w żaden sposób zależny od ładowania, regulatorów, itp.
2. Schemat elektryczny Ursus C-360 czemu na tym schemacie od C-360 polaczenie od rozrusznika do regulatora i do pradnicy jest narysowane przerywana linia?
Podaj do zacisku b+ napięcie prosto od rozrusznika.
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
Dziękuję za pytania i przepraszam, że nie odpowiem na nie, ale zrobiłem dziś kolejne podejście do tego auta i oto, co zaobserwowałem a to odpowiada na niektóre z tych pytań. Zrobiliśmy z kolegą taki test: odłączyłem regulator, następnie przez chwilę kręciłem rozrusznikiem, aż ciśnienie skoczyło do kilkuset barów, po czym kolega podłączył regulator a...
Bosch czy Denso? Odłącz wtryskiwacze i regulator ciśnienia paliwa, potem kręć rozrusznikiem, jeśli pompa nie osiągnie 2000bar to będzie śmietnik, Toyota wrażliwe są na paliwo i zwłaszcza na filtry paliwa i smok w baku, sprawdź czy czasem nie ma benzyny w baku (częsty błąd w małych damskich autach)
Dobry maluch to jest ten, który ma: - przekładnię kierowniczą zębatkową zamiast ślimakowej, - układ zapłonowy Nanoplex z bezstykowym czujnikiem i podwójną cewką bez rozdzielacza, - układ elektryczny na prądnicy trójfazowej prąd przemiennego z regulatorem elektronicznym zamiast prądnicy, prądu, stałego o niewielkiej mocy z regulatorem elektromechanicznym,...
Prawdopodobnie przez zacisk DF regulatora płynie prąd wzbudzenia prądnicy. Jeśli regulator jest uszkodzony to na próbę można podać napięcie wzbudzenia przez żarówkę 20W na zacisk DF prądnicy i plus akumulatora.
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
Dziękuję za odpowiedź. Z tej prądnicy idą tylko dwa żółte przewody a czerwony idzie z regulatora do rozrusznika. Co posprawdzałem : do regulatora idzie plus po stacyjce i plus po stacyjce przez kontrolkę ładowania, oba żółte przewody z prądnicy nie mają zwarcia do masy ale zastanawia mnie praktycznie zerowa oporność między nimi. Oczywiście ładowania...
Przeważnie pomaga wymiana regulatora napięcia. Sprawdź też przewody od niego. Zlacze w okolicach rozrusznika.
Możesz zrobić zdjęcia, tej instalacji? Wtedy znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli sobie przypominam, to silniki z tej serii mogą mieć czujniki paliwa w gaźniku, oleju, prądnicę, regulator prądu ładowania oraz rozrusznik elektryczny.
Moim zdaniem nie są to tulejki lecz uszkodzony regulator napięcia.
Najprostszym rozwiązaniem jest zastosowanie akumulatora 12V + rozrusznik 12V i dobraniem lub przerobieniem regulatora ładowania z 24V na 12V.
Na rozruszniku przed kręceniem jest 12.60V, przy kręceniu spada do około 10V. Jak to było mierzonę ? Między "+" na rozruszniku a "-" na akumulatorze, "-" karoserii czy obudową rozrusznika? W jakim stanie jest plecionka pomiędzy karoserią a silnikiem? Na tym przewodzie może być duży spadek napięcia czego nie uwzględni miernik przy pomiarach pomiędzy...
Przecież tam nawet wysokoprądowe 18650 nie wlezą. Nawet gdyby z takich zrobić pakiet 3s2p to 10Ah jest nie do uzyskania. Ściema jakaś. Nie stosuje się tam raczej ogniw 18650. W tych jum starterach są ogniwa modelarskie Li-Pol wysokoprądowe niestety wiekszośc to buble/podróbki wiec zakup ryzykowny. Modele warte uwagi mogą kosztować więcej niż zwykły...
To RB-1 rozbebeszone to nie regulator tylko przekaźnik kontrolki ładowania i automat blokujący włączenie rozrusznika kiedy motor już pracuje dlatego na tych dwóch kablach masz 23V bo to jest prąd przemienny pociągnięty z uzwojenia twornika altka czyli nie wyprostowany i nigdzie go nie podłączaj bo coś tam piszesz o zacisk 2 . A to z przodu na serwie...
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
WITAM JA MIAŁEM TEN SAM PROBLEM MOGŁEM KRĘCIĆ I KRĘCIĆ I NIE CHCIAŁ ODPALIĆ .NA POPYCH NA STRZAŁ.WYMIENIŁEM ROZRUSZNIK I TERAZ CHODZI
Niestety nie. Wymieniłem sondę, regulator napięcia, wiązkę przewodów od alternatora do akumulatora i rozrusznika. Nie wiem co dalej.
zawory całe na 100%, połamały się dźwigienki zaworowe, wymień wszystkie(8) blokada wału za rozrusznikiem kołek średnica 8mm,przy wymianie dźwigienek sprawdź czy hydro regulatory nie są zblokowane w głowicy jak coś to pisz, zrobiłem niezliczoną ilość HDI ,z przygodami rozrządowymi dźwigienki cena w ASO ok 80 PLN 1szt wymień pompę płynu chłodzącego
Cewka ładująca CDI do wymiany. ... Obwody są powiązane, bo są zasilane z akumulatora. ... Nie masz racji. Obwody nie są powiązane. Aku nie ma nic do zapłonu. Można zapalić na kopkę bez aku. Ale lepiej tego nie robić ze względu na regulator napięcia. NIe wiemy jaki jest. Czasem wystarcza kondensator + włączone światła.
Pakuj min.45Ah, jaki wejdzie. Przy sprawnej prądnicy i instalacji nic ci nie zabraknie. Kluczowy jest regulator (najlepiej elektroniczny z przewodem "po zapłonie" i nowy przewód z oczkami rozrusznik - regulator 6mm2. https://obrazki.elektroda.pl/9358081900_...
Witam mam to samo mam ten model. Jest to baziewie chińskie. Całokształt mam sprawny, nie mniej poszedł rozrusznik ręcznny.
Wychodzi na to, że niebieski/W/22 to odłączenie rozrusznika jeśli jest ładowanie. W moim przypadku nie jest użyte. Dzięki.
Alternator pracujący z regulatorem zewnetrznym. 1-zacisk pod(+)rozrusznika,lub bezpośrednio do akumulatora. 2-zacisk wzbudzenie (67). 3-zacisk kontrolki ładowania i zasilania regulatora. Ten alternator posiada regulator wewnętrzny. 1- w zasadzie do akumulatora ale w T-25 przez amperomierz; 2- do kontrolki ładowania; 3- zostaje nie podłączony.
Rozrusznik nie kręci a tu regulator wymieniają, dobrze że nie krokowy Jakie napięcie na rozruszniku a jakie na akumulatorze (przy rozruchu)?
Widziełem takie (na boschach) co miały ładowanie 13,5V i żaden nie chcial tego tykać, bo jest dobrze. Zobacz czy nie grzeje sie śruba B+ albo śruba na eletromagnesie rozrusznika.
Tam nie ma co bardzo odpowietrzać powinna być pompka ręczna. A przy nie podłączonym regulatorze nie powinno puścić rozrusznika. Dziwny przypadek gdzieś to ciśnienie ucieka. A wtryski raczej nagle nie padły co?
Możliwość jest jak najbardziej. Na pewno będzie potrzeba wymienić tzw iskrownik. Jak widzę to jest popularny silnik 139fmb, iskrowników do tego jest masa i dość tanie. Potem jakiś regulator napięcia i akumulator. Gotowe. Tylko po co to robić? Chcesz dokładać światła? Czy chcesz się pokusić o rozrusznik elektryczny? Choć dołożenie rozrusznika jest dość...
regulator obrót rozrusznik regulator rozrusznik uszkodzenie rozrusznik trafic rozrusznik
pomiar prądu przez opornik amplituner przygasa dobre przewód pomiarowy
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Wzmacniacz Sony ES do kolumn Tonsil Zeus 250W Fioletowy pasek na dole ekranu telewizora - przyczyny i rozwiązania