Należy zastosować regulator różnicy ciśnień i przepływu bezpośredniego działania, np: [url=http://www.samson.com.pl/pdf_pl/_pl... Ale jego montaż powinien być poprzedzony odpowiednimi obliczeniami oraz powinien być dopuszczony przez MPEC.
Tak rozumie Twoje schematy tyle ze w Twoim schemacie nie ma zaworu róznicy ciśnień więc pompa bedzie ssała ciepła wode z zasilania a pchała w powrót (przy zimnej podłogówce) Układ bedzie pracował w obiegu wymiennik (węzła) podłogówka lokatora pomijajać pozostałych lokatorów. Cytat ze strony Husty.pl Regulator różnicy ciśnień 390/391 służy do utrzymania...
Na regulatorze ciśnienia jest też opcja regulacji różnicy ciśnienia.Można spróbować zwiększyć różnicę i może będzie lepiej.Poz artur
Ja bym zbudował coś na Arduino z zaimplementowanym regulatorem PID. Można by też zbierać informację o nastawach poszczególnych wentylatorów i wartość dla wentylatora ustalać wstępnie na podstawie danych historycznych ewentualnie doregulować PID-em. Wtedy czujnik ciśnienia/podciśnienia/różnicy ciśnieniń mógłby być 5V.
Ja stosuję i polecam przetwornik ciśnienia lub różnicy ciśnień np PS 10 (halstrup), są różne zakresy pomiarowe i do tego regulator np ascon M6, który można różnie skonfigurować. Posiada wyjścia przekaźnikowe.
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
Odolejacz, odwadniacz+filtr cząstek stałych+regulator ciśnienia, to musisz mieć do malowania. Bez różnicy czy to będzie nitro czy perła wielowarstwowa.
Dziękuję za sugestię. Odnośnie różnicy ciśnień, to niestety nie mam tu zbyt wielu możliwości – PM2 ma fabryczną i niezamienialną nastawę różnicy 1 bar – mogę zmienić ciśnienie wyłączania, ale jak spadnie o 1 bar, to się załącza. Sprawdzę z regulatorem ciśnienia, ale mam obawy, że może to nie pomóc – próbowałem zmniejszyć przepływ zaworem kulowym i na...
Od czego będzie sterowany regulator PID i co ma regulować. Musisz mieć przetwornik np. ciśnienia, różnicy, itd.
(at)stachul1 A czy to może prowadzić do jakiegoś urządzenia, z którego Tata korzystał włączając ciepło z poziomu aplikacji? Sprzęt SONOFF Tak to może być do tego. przepraszam ale wcześniej gdzieś przegapiłem tą informacje. Wiesz gdzie jest to urządzenie które współpracuje z aplikacją? Masz taką aplikacje aby samemu sterować? Niebieski zawór pozwala...
Witam, Zgodnie z zapowiedzią mam wykresy sond. Pierwsza oscyluje między 0 a 900mV. Tylna w miarę równo. Podmieniony map. Bez różnicy. Znalazłem nieszczelność przed sonda jutro diagnoza i naprawa i zobaczymy czy to było przyczyną
Wpisz sobie w wyszukiwarkę: "węzeł cieplny jednofunkcyjny". Wymiennik, pompa obiegowa, filtr siatkowy, filtroodmulnik, jakaś automatyka: zawór + siłownik+ regulator pogodowy, regulator różnicy ciśnień i/z ograniczeniem przepływu, zawory odcinające, zawór bezpieczeństwa, naczynie wzbiorcze np. Reflex . Możesz się nie bawić w rzeźbienie i kupić gotowy...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Miałem kiedyś problem z regulatorem RE-14 podpiętym pod czujnik różnicy ciśnień, w okolicy falowniki, wspólne ławy dla kabli. Uziemianie ekranu kabla sygnałowego nic nie dało, w regulatorze nieraz "leciało" wejście (wtedy wymianka :-/ ), były częste "zwisy" (regulator robił głupoty, pojawiały się różne wskazania). Połączenia wyrównawcze nie pomagały....
To jest pierwszy sezon grzewczy po modernizacji grzejników w moim mieszkaniu. Więc prawdopodobnie coś źle ustawili. Coś podobnego w piwnicy znajdziesz. https://obrazki.elektroda.pl/4575491800_... To akurat jest regulator różnicy ciśnień jest ale widziałem gdzieś i takie z termostatem.
No magisterkę też można napisać ale po co w kwestii cepa,jest prosty i rzadko się psuje.Czytanie a praktyka to różnica.
Ta pompka w kanistrze nie ma znaczenia, ona ma podać paliwo pompie CR i dopiero pompa CR robi robotę, dlatego bez różnicy czy masz tam 9, 5 czy 15 barów. Auto, sądząc po wykresie, nie działa prawidłowo bo nie ma dobrego ciśnienia paliwa. Pompa CR pewnie zawalona syfem, może przewody paliwowe też. Przy okazji jesteś pewien, że mierzyłeś ile podaje pompka...
Nie, przyrost objętości wody jest niezależny od ciśnienia, ale od temperatury wody (różnicy temperatur). Regulator o tyle by ew pomógł że zmniejszyłby max. ciśnienie wody w bojlerze, ale też ciśnienie wody zimnej, a przez to przepływ. Woda by się mogła zbyt wolno lać. Ja musiałem dać reduktor bo miałem za duże ciśnienie na wejściu (7bar) Jakbym miał...
Fajnie, ze wrzuciłeś zdjęcia. Tak wygląda typowy układ węzła co dla domków jednorodzinnych z lat 80. Twój został "tuningowany" poprzez dodanie ciepłomierza Multical 601 (lub 2 plus odczyt zdalny GSM) i regulatora różnicy ciśnień AVP. Regulacji w nim nie było od początku żadnej: kryza jako ograniczenie przepływu, rozliczanie z powierzchni. Jako pocieszenie...
Są gotowe rozwiązania np. pompy produkcji WILO lub Danfoss. W pompach tych zastosowany jest prosty regulator prędkości obrotowej silnika pompy sterowany sygnałem analogowym wypracowanym na podstawie pomiaru różnicy ciśnień. Oczywiście przed i za pompą. Jeżeli użytkownik instalacji CO odkręci na full termostat przy grzejniku to spowoduje jednocześnie...
1. Rób strefowe bo będziesz miał pokoje za gorące i za zimne. 2. Open therm fajne ale wg mnie to zbędna komplikacja. 3. Wystarczą regulatory pokojowe ze stykiem bez potencjałowym np st-294. 4. Całość zebrać listwą L-5 (lub dwoma po jednej na piętro) i z niej sterować pompą obiegową podłogówki (lub konkretnego piętra). Tak samo załączać odpowiednie obiegi...
Regulatory mam dwa i dałem je także do sprawdzenia i są ok czy dam jeden czy drugi różnicy brak.Czujnik ciśnienia także sprawdzałem i podmieniałem. Ciśnienie teraz jakie było to 96. Za małe ........ Co do ciśnienia pompki w zbiorniku nie mierzyłem.
I to różnica ciśnień pomiędzy dwoma ośrodkami wymusza przepływ. Jest dokładnie tak jak Kolega napisał. Jak nie ma różnicy ciśnienia, to nie ma przepływu. Ciśnienie przy gazach i cieczach spełnia analogiczną rolę jak napięcie w elektryce. Dławik spełnia swoją rolę jako regulatora przepływu, tylko gdy jest przepływ medium przez niego i można go porównać...
Tam jest błąd w opisie skoro wentylator do wypompowywania zużytego powietrza, to drugi wentylator też w opisie jest do wypompowywania świeżego powietrza. W obecnych czasach pierwszy jest wentylatorem nawiewnym świeżego powietrza drugi wentylatorem wyrzutowym. To zdanie ma chyba z 15 lat. Powracając do tematu. -Uruchamiasz wentylator wyrzutowy -Gdy ciśnienie...
a na wejsciu za regulatorem ciśnienia do dolnej częsci bije paliwo popuśc rurke i zobacz oraz podaj maila to wyślę ci rysunek poglądowy tego układu bo jeśli na dolną połówke wchodzi a na górnej połówce nie wychodzi to niema innej opcji tylko tłoczek druga sprawa jeśli na dolnym wejściu będziesz miał przykładowo 5.5bar to na górnej połówce musi byc o...
Poniżej charakterystyki pracy pompy w poszczególnych trybach : http://obrazki.elektroda.pl/7100326700_1... Wybór zależny jest od instalacji. Odnośnie ciśnienia przepływy w kotłach gazowych jest taki czujnik. W jednym z tematów kiedyś nawet spierałem się o to z kimś. Ma podstawie różnicy ciśnień mierzy on czy występuje przepływ cieczy....
Pompe sprawdziłem w układzie . podłączyłem manometr na przewód paliwa idący do listwy i próbowałem odpalić i na manometrze dobiło do 4 barów. wykluczyłem tez regulator ciśnienia paliwa ponieważ po zagięciu przewodu powrotnego niebyło prawie żadnej różnicy tylko troszke sie przymulił na wolnych bo dawka wzrosła przez chwile.
Jeśli to kocioł z zamknięta komorą spalania (czyli TurboTEC VUW) to chyba problem z kominem (odprowadzeniam spalin lub doprowadzeniem powietrza) lub zabrudzone króćce do których czujnik ciśnienia powietrza jest podłączony lub sam czujnik różnicy ciśnień powietrza uszkodzony. Ale ten problem winien być sygnalizowany usterką na regulatorze (po minucie...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Kilka wytycznych : 1. Praca centrali jest uzależniona o jej funkcji !!!! 2. Praca wentylacji tylko automatyczna, z wyjątkiem wentylacji procesowej - wynika to z przepisów - rozporządzenie ministra infrastruktury 3. Regulator temperatury zależny od - patrz punkt 1. Gdy centrala jest tylko nawiewna lub nawiewno - wywiewna wentylacyjna - regulujemy tylko...
Czy jest możliwość, że źle zamontowałem to kowadełko, bo moim zdaniem jest ono symetryczne i nie ma różnicy w którą stronę je zamontuję. Samo kowadełko jak i gniazdo w wałku rozrządu były w dobrym stanie jak je montowałem, bez przetarć i uszczerbków. Co do regulatorów, to regulatory wysokiego, jak i niskiego ciśnienia były podmieniane na inne i nie...
Przy 70% jest podciśnienie 0,45 bar co nie jest wystarczające do pełnego wciągnięcia "sztangi", na ręcznej pompce podciśnieniowej wciąga się dalej do ok 0,55 bara. Gruszka jest szczelna, a geometria chodzi płynnie. Zrobiliby to jako regulator PID po różnicy MAP oczekiwanego i zadanego i było by o wiele lepiej :/ a tak dawka paliwa jest ograniczona bo...
Witam. Tak jak piszesz - kW mocy to kW mocy i już. Licznik ciepła w węźle po to właśnie zlicza V ( przepływ ) oraz Tp i Tz. Po drugie ja jestem z Wawki i trochę znam wymagania na Wawce. U mnie jest tak: - w węźle siedzi regulator różnicy ciśnień, czyli faktycznie regulator przepływu, własność PEC-u i ustawiony przez nich i zaplombowany na przepływie...
Odkopuję temat, aby nie zakładać nowego. Otóż pomału dostaję już do głowy z tym autem. Najprawdopodobniej usterka jest cały czas w pompie, mam.trzy regulatory ciśnienia i w zasadzie na każdym jest to samo. Pompę regenerowałem już x razy i membranami z Ali i oryginałami z GM. Wymieniałem wszelkie uszczelnienia w pompie, łącznie z uszczelniaczem przy...
Mieszałem kiedyś 50:50 w CR1, ogólnie było lipnie, bo na zimnym mocno telepalo, a osiągi gorsze. Nawet sprawdzałem na 0-100kmh i było 1,5s różnicy na niekorzyść mikstury. Zrobiłem tak jakieś 130 l paliwa i zaprzestałem. Na tyle miałem oleju po prostu, przeterminowany od siostry ze sklepu. Po jakimś miesiącu od tego (czyli gdzieś 3000 km) poleciał mi...
Witam, Mam pytanie odnośnie regulacji PID. Mam dwa pomiary ciśnienia na zasilaniu i powrocie. I mam regulować pompą na zadaną różnicę ciśnień . To mam po prostu zrobić różnicę ciśnienia zasilania i powrotu i to będzie wartość mierzona dla regulatora ?
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Odwrotnie przewody paliwowe podpięte? To jakoś jedzie w ogóle? Przewody paliwowe są podłączone poprawnie. Samochodem można jechać. Podczas jazdy następują tylko drobne szarpnięcia. Przykładowo utrzymując obroty na poziomie 2000, to co jakiś czas następuje ich spadek o ok. +/-50 obrotów - występują takie szarpnięcia/pulsacje. Łatwiej mówiąc mam 2000...
Pierwsze "słyszę", aby fotowoltaika potrzebowała pomiaru ciśnienia. To, że nie znalazłeś rozwiązania, które umożliwia zdalny podgląd ciśnienia poprzez WiFi/internet nie oznacza, że takich rozwiązań nie ma. Wręcz przeciwnie, takich rozwiązań jest cała masa. Może napisz co chcesz mierzyć i co chcesz osiągnąć. Do pomiarów ciśnień używa się czujników/przetworników...
Wystarczy bypass z elektrozaworem, tylko nie wiem jaki lepszy. 1 połączyć ssanie z tłoczeniem, co ograniczało by spadek ciśnienia w wymienniku, a tym samym jego mrożenie w rogu. 2 równolegle z EEV, czyli symulacja całkowitego jego otwarcia i umożliwienie pracy przy min różnicy LP/HP, 3 połączenie tłoczenia par z cieczą za EEV, co da podniesienie ciśnienia...
Witam Sposób sterowania przepływem przez grzejnik może odbyć się za pomocą zaworu odcinającego ale ...? System ogrzewania to także układ hydrauliczny i oto zapewne chodzi DonRomano, gdy pyta Cię o więcej szczegółów. Ja natomiast spytam: 1. Czy w domu kolegi znajduje sie źródło ciepła i jakie, czy też energia cieplna pobierana jest z innej ciepłowni?...
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Naczynie sprawdzę pod kątem ciśnienia i zobaczę czy nie wycieka woda z zaworu Dodano po 2 Problem jest w tym że ciśnienie jest za duże na dojściu, ogólnie z wodociągów przychodzi bardzo duże cisnienie. Na zdjęciu które zamieściłem jest jakiś regulator pod manometrem, aktualnie skręcony na minimum. W jaki sposób mogę nim regulować żeby działał? Należy...
W CR wartość powinna się mieścić w granicach 10 do 30 ml na ok.2 min na gorącym,u Ciebie istotne będą tylko różnice pomiędzy wtryskami a nie ilość.Regulator ciśnienia też potrafi robić niespodzianki.
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Kiedyś ta instalacja działała potem auto stało kilka lat i instalacja działała jeszcze a następnie ktoś coś zaczął grzebać przy tym i nie działa .Na tę moc to ta instalacja w ogóle nie działa....ona się nadaje tylko i wyłącznie do przeturlania się 60km/h i do tego zawsze była ...Gdzie takie wtryski i reduktor miałyby udźwignąć 600Nm i 380km mocy.......
Załóżmy że mamy dwa stany pracy silnika: 1. Bieg jałowy, przepustnica zamknięta, podciśnienie w kolektorze dolotowym (tu siedzą końcówki wtryskiwaczy) ~-0.7bar. 2. Pełne obciążenie (silnik wolnossący), przepustnica otwarta na 100%, ciśnienie w kolektorze równe prawie ciśnieniu atmosferycznemu. Co z tego wynika ? Na biegu jałowym paliwo jest dosłownie...
Nie wiem jaki dokładnie system ECAS tam jest ale na moje oko najpierw trzeba zrobić porządek z ciśnieniem (za duża różnica otw.zamkn regulatora ciśnienia) bo powinno być coś około 0,15. Wypadałoby też zmierzyć ciśnienie na zasilaniu ECAS-a a dopiero potem grzebać w samym ECAS-ie. Jeśli nie chcesz wymieniać zaworu z osuszaczem to może przemówić za tym...
Nie zaglądałem dwa dni, a tu temat się rozkręcił. Dzięki za zainteresowanie. KotBury ciekawie to wszystko opisałeś. Posiadam lexie i mógłbym niektóre parametry posprawdzać. Tylko które? Co do czujnika to miesiąc temu wymieniałem termostat razem z czujnikiem. Sprawdziłem wskazania temperatury przez niego i są poprawne. Co do EGR-u, był myty jakieś 15tys...
przypuszczalnego ciśnienia otwarcia zaworu bezpieczeństwa tj 3 Bar. Ze zdjęcia wynika, że nawet 2,5bar więc nabijanie 2 bar w instalacji przy zaworze 2,5 bar jest ryzykowne chyba, że naczynie będzie zdrowo przewymiarowane. I tak poruszamy się blisko otwarcia zaworu bo to wypisane 2.5 bar też ma jakąś tolerancje. Ciśnienie instalacji musi zapewnić niewielkie...
Naczynia przepływowe dla CWU są emaliowane od środka i przyłącze jest ze stali nierdzewnej/kwasówki. Nawet jak pęknie przepona to nie ma to większego znaczenia dla wody użytkowej poza tym, że naczynie nie będzie spełniać swojej funkcji do czasu wymiany naczynia na nowe. Naczynia nieprzepływowe nie są emaliowane od środka i pewnie już fabrycznie od środka...
Prawdopodobnie to czujnik różnicy ciśnień, lub podciśnieniowy regulator zapłonu - nie opisałeś gdzie idzie ten wężyk. Pozdro GM
Cały czas się dokształcam, tylko znudziło mię się po raz kolejny tłumaczyć oczywiste sprawy i walczyć z twoim "strzelam", "czy wydaje mi się". Sprawdziłeś ilość energii zawartej w przegrzanej cieczy? Co jest oczywiste? Czyżby to że program policzył ci bzdury bo wpisa/eś bzdurne SC? Nie czegoś takiego jak przegrzana ciecz. Dla mnie jest to oczywiste....
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
U mnie załączenie i wyłączenie 4x4 następuje tylko w pozycji N (neutral) inaczej miga wskaźnik, a jazda w tym trybie po drodze asfaltowej grozi uszkodzeniem napędu, myślę że wzrost zużycia paliwa nie powinien przekroczyć 1l do 2 co najwyżej, więc wynik 20-30l to na pewno jakaś usterka. U mnie jest uszkodzony tenże regulator ciśnienia paliwa, ale w...
Nie ma możliwości jeśli ściąga to na pewno jakiś problem jest po pierwsze dokładnie sprawdzić ciśnienie w ogumieniu po drugie dokładnie sprawdzić zaciski czy się nie zacierają na prowadnicach i czy samo regulatory w zaciskach działają prawidłowo zakładam że oba koła hamują tylko auto ściąga,pomiar ciśnień roboczych na siłownikach czy nie ma różnicy,i...
(...) . Gdyby pompa była uszkodzona to raczej by nie ustępowało w ogóle , to samo myślę o map sensorze. On od początku miał odłączoną sondę bo niby powodowała problem, ale działał ok. Od czasu problemu kupiłem nową oryginalną, ale czy jest podłączona czy nie - różnicy brak. Samochód bez katalizatora i bez lpg Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Oczywiście że w warunkach "niedoboru powietrza" po stronie ssącej, a więc z dużym podciśnieniem, nie uzyska się dużych przepływów - czyli o ciągu aerodynamicznym można zapomnieć. Największą siłą jaka tu wystąpi to nacisk powietrza atmosferycznego na podstawę, pod którą jest podciśnienie. Ten nacisk będzie zależał od różnicy ciśnień. Nie do końca rozumiem...
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
Nierównej walki ciąg dalszy. Z laptopem już ok. Z niemocy i braku pomysłów zakupiłem cały zespół wtrysku, komplet z przepustnicą, czujnikami. Złożyłem wszystko na nowych uszczelkach, zresetowałem komputer metodą kolegi Tzok. Po odpaleniu kompletnie żadnej różnicy. No może poza tym że silnik odpala i pracuje dużo gorzej - proszę pamiętać że u mnie ktoś...
Po pierwsze możesz miec problem z pompą. W tym kotle nie ma czujnika ciśnienia wody w kotle tylko jest mikrołącznik działający na podstawie różnicy ciśnień wytwarzanej przez pompę - więc rurki impulsowe i sam mikrołącznik sprawdź ( takie czarne cóś z czerwonym elementem na lewo od pompy i dochodzą tam dwie cienkie miedziane rurki ). Zdarzało sie równiez...
Idziemy tropem Bodka:) póki co jedyna wypowiedz warta zastanowienia zanim zaczniesz kręcić regulatorami ciśnienia. Jakie masz ciśnienia w siłownikach?? jaka jest różnica miedzy przednimi a tylnymi?? jakie jest wyprzedzenie zaworu sterowania naczepy/przyczepy?? Nic nie piszesz to znaczy ze pewnie nie wiesz. Wiec skoro nie wiesz jak masz zdiagnozować...
Na samym dole strony 61 czytamy: -Zintergowany z pompą regulator ciśnienia umożliwia ciągłe dostosowywanie się parametrów pracy pompy do aktualnych wymagań instalacji. na stronie przetwornikiem różnicy ciśnień . Ateraz do was, którzy twierdza że pompa sprawsza obroty a potem te obroty reguluje, albo ze mierzy prad, sprawdzie co znaczy "przetwornik różnicy...
Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej...
No to ja już jestem po bólu. Wstawiłem najpierw 2,2uF w szereg i działało, ale niemal tak samo jak na pełnym napięciu sieci, na pompie ciszej, ale na regulatorze termostatycznym nie było różnicy - nadal zbyt duże ciśnienie. A potem jeszcze dałem 1,2uF i to jest zupełnie zadowalające - ma chyba 160-180V napięcia, kręci, cichutko i w dodatku ekonomicznie....
Witam, posiadam Renault Megane Classic z 1997r, silnik 1,6 8v z jakąś starszą instalacją gazową, nie sekwencja, gaz jest podawany do dolotu powietrzna przed przepustnica. Moim problemem jest spalanie beznyny jeżdżąc na Lpg. Odkąd kupiłem ten samochód miałem taki problem, ale teraz jest coraz gorzej i mnie to denerwuje. Jadąc jakieś 800-900km na gazie...
Właśnie błędów brak, poza błędem odczytania prędkości auta. Błąd obecny i nie można usunąć. Podejrzewam uwalony lub przegnity gdzieś przewód. Podmieniłem regulator na pompie, ale na podmienionym wywala błąd DF208 (Obwód elektrozaworu ciśnienia paliwa - obwód otarty lub zwarcie do masy) - czyli kupiłem na szrocie uwalony (kupiłem w celu sprawdzenia i...
Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Ale nadal mam pytania. Napisałeś, że takie zachowanie jest normalne i wynika z konstrukcji sprężarki. Ręki uciąć nie dam ale wydaje mi się, że ciśnienia wyrównują się natychmiast po wyłączeniu lub prawie natychmiast. Nie mam zamontowanego ani zaworu zwrotnego, ani regulatora albo czegoś co zdławiało by wypływ na wyjściu....
Koledzy mam problem w Passacie b7 2.0 TDI 140 km Mianowicie, od samego początku na VAGu było widać błąd P1065 - REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA,RÓŻNICA REGULACJI. Auto od czasu do czasu na biegu jałowym delikatnie poszarpywało, praca silnika była nierówna. Padło na wymianę czujnika ciśnienia paliwa O3L 906051 oraz regulatora 057130764AB. Po wymianie auto...
Jakie są defekty to raz ale trzeba odczytać parametry pracy silnika, chociażby różnicę ciśnienia zadanego a zmierzonego. Sprawdzić zasilanie kalkulatora, regulatora cisnienia, czujników, itp.
Witam . Mam asterkę 3 z padającym regulatorem ciśnienia. Pytanie - czy regulator od peugeota 206 1,6 hdi będzie zamienny. Wymiarowo pasuje idealnie, różnica polega na ułożeniu gniazda wtyczki (ale to nie problem) ...........i czy oba są NO czy NC.
Czujnik na pompie ... Jak już to chyba regulator :| :?:
Przecież widać na samym wężu piękne wzdłużne pęknięcie, oplot był tylko ofiarą. Pękniecie na gumie jest wtórne. Tu od awarii oplotu się pewnie zaczęło. Sam wąż gdyby poszedł pierwszy, to by sikało przez siatkę z oplotu. A to raczej nie przeszłoby niezauważone na tyle długo żeby dokonać dzieła korozji na drucikach oplotu. Tutaj w pierwszej kolejności...
3 bary względem ciśnienia w kolektorze ssącym mniej więcej stara się utrzymać mechaniczny regulator ciśnienia w starszych systemach (z powrotem paliwa z listwy). Czyli jest mniej więcej stała różnica ciśnienia przed i za wtryskiwaczem. W nowszych (bez powrotu) już nie jest tak fajnie, ciśnienie jest stałe (4 bar) względem atmosferycznego. Dlatego jak...
Wracając do tematu regulacji ciśnienia paliwa chciałbym jedną rzecz jeszcze dodać. Regulator ciśnienia paliwa stosuje się po to aby uzyskać stałą różnicę ciśnień pomiędzy bezwzględnym ciśnieniem w kolektorze dolotowym a ciśnieniem paliwa. Jest to niezbędne aby system wtryskowy mógł precyzyjnie zmieniać ilość wtryśniętego paliwa zmieniając tylko czas...
sonda przepływomierz powietrza i regulator ciśnienia paliwa niby ok Niby a ok -czyni wielką różnicę.
Długo męczyłem google i posty z forum, nie dało mi to odpowiedzi na wszystkie pytania. Poczyniłem kilka zabiegów i prób, oto trochę moich uwag. Skupiam się na jednym grzejniku z ponad 20 żeberkami żeliwnymi. Zaślepiony koniec grzejnika jest tuż przy drzwiach balkonowych. Historia: - brak podzielników, stan zero - podzielniki wyparkowe przez kilka lat,...
Wielkie dzięki za pomoc ! :) Czyli przyczyną jest jednak reduktor, choć nie ze względu na uszkodzenie. Na początku użytkowania tego kompresora nie zauważyłem takich różnic w ciśnieniu, ale zapewne dlatego, iż z początku ustawiałem je ciut wyższe. Jak rozpoznać, który reduktor posiada odpowiednią średnicę membrany ? Zapewne wszystkie o konstrukcji zbliżonej...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Ciśnienie powinno być si (blokowałem regulator - brak różnicy, pompa wrzucona wczoraj - nówka, oryginał, cewka nowa, kable i świece nowe :) (prosimy nie komentować faktu wymiany połowy rzeczy, ale stwierdziłem, ze przy okazji można to porobić :) we własnym autku). Oczywiście podkreślam, że wydaje się, że problem leży tylko w tym jednym konkretnym wtryskiwaczu...
Oczywiście logiczne ! Nie zawsze tak jest. Czasem to co jest oczywiste to dla innych jest czarną magią itp. ;-) Nie wiedziałem, że tam jest filtr ! Na rurce powrotnej przed kotłem powinien być filtr siatkowy skośny. W zależności od tego czy masz tam zawory odcinające to w celu weryfikacji może nie będziesz musiał spuszczać wcale wody, albo będziesz...
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Sprawdziłem przelewy. Żaden wtrysk nie sika, wszystkie kropelkują intensywnie. Na chodzącym silniku bieg jałowy po około 2.5min było 1;2; 180ml 3;4; 200ml. Na chodzącym silniku na lekkiej przygazówce 3000 obr/min różnica była większa. Podczas rozruchu z wypiętym regulatorem ciśnienia wszystkie wtryski kropelkują mniej więcej tak samo. Można gdzieś znaleść...
Witam Deutz Fahr M620 Silnik TCD 2012 v2 Sterownik EDC 16 EMR3 Wyrzuca Błąd na wyświetlaczu (Liczniku) Engine error unknown SPN 523009 FMI 9. Texa odczytuje go jako "zawór regulacji Ciśnienia na listwie " opis błędu "zawór regulacji ciśnienia otwierał się częściej lub na dłużej niż pozwala na to dokumentacja techniczna" W serwisie powiedzieli że ten...
Zawór reguluje przepływ. Ciśnienie reguluje regulator ciśnienia. Zarówno zawory jak i regulatory są w "wersji" proporcjonalnej. Czyli na zaworze możesz ustawić wymagany przepływ, a na regulatorze wymagane ciśnienie. Oczywiście, w zależności od wielu cech danego układu, przepływ wpływa na ciśnienie, a ciśnienie na przepływ.
Heh no toś kolego książkę napisał prawie. Żaden z tych "mechaników" nie powinien się nazywać mechanikiem bo potrafi tylko odczytać błędy które nie wiadomo czy są od kiedyś tam czy teraz, a nie umie zrobić diagnostykę przez odczyt parametrów. Ja widzę to tak: Nieszczelność w układzie wlotu powietrza ok ale powyżej 2tyś. obr nieszczelność znika bo jest...
Była kupowana pompa używana według numerów tej starej z regulatorem już, od szwagierki brałem też reg sprawny inny i też nic, sprawdzę jutro możliwość podpięcia złej wtyczki. Co do błędów to jest: Obwód czujnika różnicy ciśnień dpf, tempo zmian po niżej progu, i wysokie napięcie szyny paliwowej, przerwa w obwodzie. Po odłączeniu zaworu na pompie blad...
Tak to wygląda: 0281002445 http://obrazki.elektroda.pl/9805684000_1... 0281002500 http://obrazki.elektroda.pl/1842469400_1... edit: Włożyłem jednak oryginalny, czyli ten droższy. Ciśnienie już nie skacze, silnik chodzi jak zegarek.
Sprawdż jeszcze regulator ciśnienia paliwa-po zdjęciu przewodu podciśnieniowego i zatkaniu go czy jest różnica.Sprawdż MAPSENSOR na wolnych obrotach nie powinno być więcej niż 2V.
Witam poczarowałem trochę z regulatorem ciśnienia i teraz trzyma ok 0,9 Bara ale nic to nie dało jedyna różnica jest taka że auto tak jak by dławiło się paliwem.Odczyt ze sondy jest nadal podobny czyli waha sie między 50mv a 200mv i odczyt z czyjnika MAP to 37kPa.
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
Na KTS-ie 650 wyskoczył bład 023F i tekst :regulacja ciśnienia doładowania-różnica regulacji. Być może to to samo oznacza co różnica doregulowana. Jak szukałem w ESI to jako możliwe przyczyny błędów podano: -uszkodzony regulator ciśnienia doładowania( pytanie -czy to ten N75?) -przerwa/zwarcie przewodu łączącego -uszkodzony zawór elektromagnetyczny...
Zablokowany zawór 3D lub uszkodzona jego cewka. Kocioł grzeje z myślą, że podgrzewa ciepłą wodę. Odpięcie wspomnianego wcześniej kabla od termostatu pomoże ale kocioł nie będzie grzał ciepłej wody. Sprawdź miernikiem rezystancję cewki na zaworze 3D. Nowa cewka kosztuje coś około 900zł Jeżeli cewka jest OK to trzeba porozkręcać i po przeczyszczać cały...
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
To nie takie proste :D . Reduktor to po prostu regulator ciśnienia, więc jak każdy ma wartość zadaną - to wartość napięcia sprężyny. Odpowiada jej różnica ciśnień po obydwu stronach membrany : z jednej podciśnienie ( lub czasem atmosfera) z drugiej ciśnienie robocze gazu. To jednak nie koniec bo diabeł tkwi w szczegółach i na jakość pracy regulatora...
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Witaj ptys6, czy rozwiązałeś może swój problem? Mam to samo w Megane II 1.5DCi K9K 722 82km 2003r Układ Delphi. Wtryski regenerowane rok temu, kilka dni temu sprawdzane w serwisie Bosch, leją jakieś 7ml więc jak z fabryki. Filtr wymieniany co pół roku, pompa nie opiłkuje - podczas rozruchu daje jakieś 350-360Bar wiec ciśnienie na pompie ok. Regulator...
regulator różnicy ciśnienia pompa regulator różnicy offset różnicy ciśnienia
47lb670v matryca dioda laserowa źródło prądowe gniazdka angielskie
spalony przedłużacz przegrzanie instalacji
Vitodens 100-W B1HF a kompatybilność z OpenTherm Remapowanie klawiszy: :, ;, L jako Enter na klawiaturze