A co tu pisać? Podajesz napięcie i zostaje bardziej naprężona sprężyna regulator na dawce paliwa.
W Hondzie jest trochę inne rozwiązanie. Ośkę kupisz u chińczyka, a tak na serio to trzeba dorobić. Jaka jest jej średnica? Jak w tym silniku jest rozwiązany regulator obrotów?
A co tu jest do ustawiania rozrząd na blokady i tyle ewentualnie potem mała korekta kąta wtrysku.
Powiedz mi jeszcze jak ustawić regulator obrotów, facet przyznał się, że tam coś grzebał. Druga sprawa, na tłoku są napisy, jak go poprawnie założyć? Tak samo pierścienie. Cały silnik był rozebrany w drobny mak, dlatego pytam.
Witam wszystkich forumowiczów! Napotkałem się na problem spalania stukowego w samochodzie Peugeot 205 z silnikiem TU9 zasilanego gaźnikiem Solex 34 PBISA 16. Ze względu na uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, wymieniłem go na używany (w pełni sprawny) z aparatu o takim samym numerze. Po wymianie słychać spalanie stukowe pomimo prawidłowo ustawionego...
witam. jeżeli jeszcze sobie nie poradziłeś z regulatorem to objaśniam ci jak go ustawić. Rozumiem, że pasek synchroniczny masz zdjęty. Ustaw wał korbowy na znaki [przednie koło paska rozrządu ma wypust, który trzeba zgrać ze znakiem na bloku silnika, tylko wiedz, że nie jest to GMP!] następnie zablokuj wałki rozrządu w ich końcach przyrządem [narz....
Na zdjęciu widać znak na zębatce walu, właśnie na dziesiątym zębie. Rozrząd, wydaje się być prawidłowo ustawiony. Sprawdzałeś tą mijankę zaworów, o której pisałem?
Dlaczego tak szarpie tym silnikiem, masz w ogóle założony nóż? Podstawowa zasada to, nie odpalać silnika bez założonego noża. Drut ze sprężynka, wydaje mi się za długi. Te kłopoty z falowaniem obrotów to wina regulatora a nie gaźnika. Rozrząd jest ustawiony dobrze? Strzelanie do gaźnika wskazuje że, nie. Każda część pochodzi pewnie z innego silnika...
Witam , da sie to zrobić bez zdejmowania czołówki rozrządu ,pierwsza rzeczą to musisz ustawić znak na kole pasowym wału na 20"po GMP {w silniku M161}przy kręceniu wałem uważaj żeby ci łańcuch nie wpadł do środka. następnie wykręć alternator i wykręć cały napinacz łańcucha rozrządu ten przy alternatorze kluczem nasadowym 27-30 mm .następnie ustawiamy...
Prędzej złe ustawienie aparatu zapłonowego - brak kąta wyprzedzenia lub zacięty w tym aparacie odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta zapłonu (jest w aparacie pod przerywaczem). Jeżeli chodzi o rozrząd to w maluchu nie ma co regulować. Jedynie ustawienie zaworów - szczelina między popychaczami a dźwigienkami zaworów. Chyba coś ok 0,1 mm? Trzeba sprawdzić.
a wiesz jak ustawić regulator wyprzedzenia faz rozrządu na wałku rozrządu ssącym
Znając stare Fiaty i Polonezy z ich rozklekotanymi aparatami zapłonowymi to lampy stroboskopowe nie bardzo się spisywały.Dużo lepszą metodą okazywało się ustawianie zapłonu "na słuch i na oko",oczywiście tę metodę polecam tylko doświadczonym osobom.Jeśli już uda ci się odpalić samochód,pokręć lekko aparatem w prawo i w lewo.W lewo przyspieszasz zapłon,kręcąc...
Na zębatce rozrządu jest i trudno go przeoczyć.J Teraz wał, pewnie znak starł. Jeżeli, zębatka jest mocowana na wale za pomocą klina, to licząc ząb przy wycięciu na klin jako pierwszy, znak powinien być na dziesiątym zębie (licząc zgodnie z ruchem wskazówek zegara) i musi on pokrywać się ze znakiem na kole rozrządu. Jeżeli już ustawisz rozrząd to sprawdź...
Niestety nie mam nr-u silnika. Motor jest z regulatorem na wałku wydechowym., 20-zaworowy.
Cały rozrząd zmieniłeś czy tylko regulatory i zawory??
przestawiłem to koło w dwie inne pozycje i jest lepiej ale nadal nie pali ciśnienie paliwa podczas zapalania 400atmosfer z regulatorem i około 900 atmosfer na żarówce 21W
Pewnie jednak przestawiłeś ten rozrząd, trzeba go ustawić "na znaki" Ten regulator obrotów (zębate kółko) złożyłeś dobrze?
Miałem na myśli wyraźne zdjęcie zębatki wału, zrobione z góry, bez wałka rozrządu. Spróbuj ustawić tłok maksymalnie u góry a wałek rozrządu tak aby oba zawory były lekko uchylone. Plastikowa turbinka, pełni dwa zadania, smaruje rozbryzgowo silnik i jest równocześnie odśrodkowym regulatorem obrotów. Dźwignia wydaje się być ustawiona prawidłowo. Powinna...
Tak nie sprawdzisz poprawnie, wystarczy naciągnięty łańcuszek rozrządu, albo luz na regulatorze odśrodkowym i już spora różnica.
Bardzo felerny napinacz łańcucha , odkręć klapkę okienka i sprawdź jaki luz ma napinacz , sprawdzić ustawienie rozrządu . Na moje bolec ustalający na regulatorze ścięty i lata jak świnia w patyku .
.... Dziwna była jedna awaria bo padły świece - od tak przy którymś odpaleniu nie miały praktycznie iskry, dwie na raz... Nie takie dziwne, jesli masz podwojna cewke. Swiece sa w szeregu, wiec gdy jedna ma przerwe, druga nie moze miec iskry. ... Dziwnym było też, że ustawiłem zapłon idealnie na kreskę jak powinien być, a przy następnym odpaleniu w...
Rozrząd ustawiłeś na znaki czy tak "na oko" :D
Wygląda to na przestawienie paska rozrządu o ząb na któryms z wałków Sprawdz ustawienie. Często przyczyną jest uszkodzenie regulatora zmiennych faz rozrządu na lewym wałku lub przestawienie tego regulatora jeśli twój silnik to V16 DOHC i posiada ten regulator. (np. fiat barchetta). Prawdopodobnie nie ma tam znaków, więc jak ustawisz wał korbowy na 0...
Fiat Qubo 1,3 Multijet 16V Nie odpala po remoncie silnika, głowica uszczelniona, pierścienie tłokowe wymienione, wtryski po regeneracji, rozrząd złożony na blokady. Auto odpala i gaśnie. Błąd, jaki został odczytany, to za wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej. Wymieniony czujnik na nowy, regulator ciśnienia pompy wtryskowej — w dalszym ciągu to samo....
Witam. 1. Ustawienie zapłonu i ogólnie kondycja układu zapłonowego, 2. Niedrożny układ wydechowy (katalizator), 3. Czujnik temperatury, 4. Przestawiony rozrząd, 5. Ciśnienie w listwie wtryskowej (regulator), 6. Cieknące wtryski, 7. Przepływomierz (analiza spalin ew. odczyt sygnału lambda.), 8. Zestyk fazy hamowania silnikiem, 9. Zły stan silnika, 10....
Niepotrzebnie rozbierałeś silnik, teraz pewnie będą problemy z ustawieniem zaworów. Jeżeli ustawisz silnik kołem magnesowym do dołu to regulator sam ustawi się w odpowiedniej pozycji i po założeniu misy olejowej drucik będzie tam gdzie powinien. Złóż silnik i zwiększaj stopniowo kąt na regulatorze aż będzie dobrze, jeżeli wypadło Ci koło rozrządu to...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
Cześć, Mam problem z Golfem 1.4 TSI, CAVD. Za wysokie ciśnienie paliwa - podaje na listwę 140-150 barów. Podmienione: 1. Pompa wysokiego ciśnienia 2. Czujnik ciśnienia na listwie 3. Regulator ciśnienia na pompie 4. ECU 5. Czujnik położenia wałka rozrządu Rozrząd kompletny wymieniony - ustawienie sprawdzane 4 razy, jest prawidłowo. Ciśnienie sprężania...
Ponieważ nie jestem znawcą Dodano po 53 Ponieważ nie jestem znawcą w tej kwestii Przeprowadziłeś remont więc pewnie widziałeś regulator obrotów? Zdemontuj pokrywę rozrządu i zobacz czy nie zaciął się wodzik lub nie pękła sprężyna.
Mała uwaga!Silniki RP w Passacie nie mają regulatora podciśnieniowego wyprzedzenia kąta zapłonu.A zapłon ustawia się na 6 stopni +-1 stopien,ale po zablokowaniu komputera sterującego(np.Vagiem)
Rozrząd i zapłon dobrze ustawiony? Aparat zapłonowy dedykowany do tego silnika? Powinien być z odśrodkowym regulatorem.
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Błąd 17748 oznacza brak synchronizacji lub uszkodzenie któregoś z czujników wału lub wałka. Ustawienie rozrządu sprawdzone, jest ok. Łańcuch nie chodzi głośno i jest ustawiony prawidłowo. Czujniki wału i wałka podmieniane z pracującego auta i nic to nie zmienia. Łańcuch z napinaczem został wymieniony w tym aucie, ale problem pojawił się dopiero po jakimś...
Czy jest czy nie ma regulatora kąta wtrysku trzeba ustawić statyczny kąt wtrysku, przeważnie przez kręcenie pompą lub kółka pompy. Do tego w dieslu ważne jest ustawienie wałka/wałków rozrządu i dlatego powinno się to robić na blokadach. Nie wiem jaki silnik masz ale pewnie DW8 na pompie lucasa. Jest tylko elektrozawór przestawiający kąt wtrysku, ale...
Tłok w górnym martwym punkcie danego cylindra(początek fazy pracy zgodnie z kierunkiem obrotu wału korbowego danego silnika) -- krzywki na wałku rozrządu ssąca i wydechowa równomiernie ustawione do danego cylindra , tzn.wierzchołki krzywek równo oddalone od miejsca bicia w:szklanki ,popychacze ,samo regulatory , dźwigienki itp.(odległość wierzchołków...
A czy podczas kręcenia silnikiem na rozruchu wydobywał się dym z rury,ja mam ten sam silnik i nie mogę dać rady zmieniłem pompę czujnik polozenia wału rozrząd ustawiony idealnie ,auto chodzi ale tylko na plaku No a jakie ciśnienie na listwie? Wysterowanie regulatora ciśnienia jest? Opisz co zrobiłeś i co sprawdziłeś.
Witam! Może ktoś poradziłby jak można by pozbyć się kodu P0011 w tym silniku, praktycznie wyskakuje od razu po odpaleniu Mam rózne tłumaczenia, raz niewłaściwe ustawienie wałka rozrządu, raz złe działanie regulatora "zmiennych faz rozrzadu" Jakieś sugestie!!!! Pozdrawiam! Auto oczywiscie odpala i jeździ tyle ze świeci się kontrolka
Pompę blokuje się tak samo jak 50 milionów pomp Boscha z regulatorem RQ lub RQV !!! Ustawiasz kąt 14 stopni przed OT pierwszego cylindra pompę zablokowaną wstawiasz i zakręcasz śruby mocujące następnie wyciągasz blokadę. i kręcisz 2 obroty wałem sprawdzasz czy położenie blokady zgadza się ze stopniami na kole zamachowym. A tak nawiasem co to za mechanik...
...Witam, Witam ;-) mam takie pytanko - wymienili mi w kadecie nowy wałek rozrządu, regulatory i dzwigienki - silnik chodzi cichutko, lecz nie ma równych obrotów i jak np. na biegu puszcze gaz to mi strasznie szarpie [do momentu wdepnięcia gazu], tudzież jakoś mułowate sie stało. Auto jedzi na gazie i pytanie brzmi czy ...po tej naprawie - jest zwalony...
Na kołach zembatych wału i rozrządu są znaki (kropki) , musisz je zgrać ze sobą.Przy okazji sprawdż regulator czy działa. Problem w tym, że na dużym kole ( wałek rozrządu) jest znak. natomiast na małym (wał korbowy) nie ma znaku, natomiast jest widoczny klin, ale nie zgrywa się z znakiem na dużym kole wiec chyba do ustawienia rozrządu nie służy. Jaki...
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
Ja bym na głównym wale zamontował na łożyskach taki wyprofilowany pierścień działający podobnie do rozrządu w samochodzie. Po to na łożyskach żeby mógł ustawić się w zależności od wiatru (przy pomocy jakiegoś ogona czy tam lotki). Przypomina to regulator kąta wtrysku w pompach vp44. Po tej powierzchni poruszają się płynnie na łożyskach „popychacze”...
Auto brata. Sugerował się wpisami z książki serwisowej i to był jego błąd. Auto od pierwszego właściciela z Niemiec. Co do czujnika ma tylko czujnik wałka rozrządu. Na pompie nie ma. Jest tylko regulator. Nie wiem dlaczego ustawienie pompy ma znaczenie no ale ma w tym przypadku mimo braku czujnika.
koledzy o czym piszecie? jeżeli pokazuje mu błąd kąta wtrysku to auto nie zapali chyba że na samostarcie, a też jest sposób na sprawdzenie . silnik dti miał paskudną pompę do ustawienia a szczególnie po wymianie rozrządu. proponował bym sprawdzić ustawienie rozrządu i pompy, jeżeli to nie pomoże to regulator wyprzedzenia wtrysku albo cała pompa. Dodano...
Witam Auto odpala na plaka. Jak złapie to chodzi aż do zgaszenia, nie ważne czy ciepły czy zimny bez plaka nie zagada. I auto przerwie przy ok 2500obr obroty spadną do 2200-2300 i ciągnie dalej normalnie. Na postoju także tak robi. Po podłączeniu do kompa były takie błędy: P0190 P0403 P0340 P0230 Po skasowaniu błędów powrócił tylko p0340 Ciśnienie przy...
Wywalasz stary regulator. B+ podpinasz pod główny kabel(rozrusznik) a D+ pod kontrolkę, i do plusa na stacyjce. Jak masz oczywiście alternator z regulatorem napięcia Dodano po 1 Z czego masz ten alternator? Jakie są na nim oznaczenia ?
Lewe powietrze powoduje wzrost obrotów i przymknięcie regulatora ,wtedy ciśnienie zaczyna być znów poprawne. To fałszywy trop. Jeśli już chcemy poszukać czy faktycznie występuje nieszczelność w kolektorze,to sa inne sposoby. Najlepiej jest znać uchylenie przepustnicy czy ilość kroków regulatora w silniku sprawnym i porownać. Silnik z nieszczelnościami...
Witam ponownie. O ile na tym sie znam, puste regulatory nie miałyby bardzo duzego wpływu, po prostu silnik po odpaleniu bardziej by rzegotał do momentu napełnienia regulatorów olejem. Kurcze sprawa jest dość poważna,, silnik złożony, zakładam ze kable wn podłaczone dobrze, iskra jest, paliwo dochodzi, rozrząd dobrze ustawiony, powinno działac.
Były dwie wersje pomp. Z podciśnieniowym zwiększaniem dawki mają nad regulatorem obrotów siłownik z membramą która wyciągała listwę o kilka stopni. Zwykły tekalan podłączony z tego siłownika do kolektora ssącego. W momencie rozruchu lub gwałtownego przyśpieszania podciąga listwę pompy. Te pompy do gaszenia miały zwykły siłownik pneumatyczny który po...
ustawić rozrząd wałek rozrząd mercedes ustawić rozrząd ustawić rozrząd mercedes
samsung reset wsadu samsung toner bezpiecznik small forma
zwarcie światła drogowe schemat podłączenia dwóch buforów kotła
Największe pojemności RAM w telefonach, tabletach, laptopach i przyszłość pamięci operacyjnej Wielkość pamięci RAM do obróbki filmów 8K i 16K