Nie 12V, tylko tym napięciem regulujesz napięcie generowane. Poczytaj o regulator wzbudzania. Szczotek nie oddzielasz mechanicznie, tylko odłączasz od nich przewody idące od stojana. Możliwe, że w twojej pralce były odłączone i są wyprowadzone na złącze. ( Jeśli pralka miała lewe i prawe obroty).
Dokładnie też tego do końca nie rozumiem ... jeszcze żarówki podłączone do LOAD ze jest jakiś pobór i regulator wzbudza się na 2A przy 25W, ale do wejścia z PV i regulator startuje normalnie ponad 20A 😁 Ale ładnie widać kiedy się dociąża regulator bo żarówki aż przygasają (prawie jak Amperomierz świetlny). Dziwny to patent ale 3 regulatory zaczęły pracować...
Bo mają chińskie regulatory napięcia bosch
Wtedy regulator musi jeszcze tak regulować wzbudzanie prądnic żeby miały równe obciążenia
Czujnik temperatury masz OK, musi być aktywny 0-10V na wyjściu lub prądowy. W falowniku masz regulator PID musisz go ustawić jako proces PID, Referencję ustawiasz na klawiaturze (setpoint temperaturę zadaną) a twój przetwornik pracuje jako sprzężenie zwrotne w regulatorze PID (wejscie analogowe) skalujesz ten czujnik (wartość jest podana na naklejce...
Jeżeli wspomaganie elektryczne to jest wzbudzane z alternatora, regulator do sprawdzenia/
Regulator z kabelkami jest połączony ze szczotkami równolegle a alternator ma 9 diod. Regulator RNA-1 jest podłączony szeregowo w obwodzie wzbudzania a 6d oznacza, że jest do alternatora 6 diodowego.
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
Kolego jeden z tych wyjść łączysz z masą,obojętnie który.Drugie wyjście ,napięcie po stacyjce przez regulator (od żuka )do alternatora.15z bezpiecznika,67 na alternator,śruba 6przewodem do rozrusznika.Alternatory te były z układem wzbudzenia i bez układu.Są regulatory ze szczotkami do tego alternatora co wzbudzają się przez kontrolkę.
Taki sporadyczny pobór prądu trudny jest do zlokalizowania. Sprawdź oświetlenie bagażnika, przy wysłużonym zamku może płatać figle. Drugą przyczyną może być alternator-wzbudza sie regulator i złącza prąd na wirnik. To jedne z częstych prądozjadaczy w palio/siena.
Tylko, że jest jeszcze mały szczegół. Niektóre z regulatorów wzbudzają plusem (stała masa na szczotkach) jak w dużym fiacie, ursusie 3P - RNA-2. Omawiane wbudzają zerem (wyprostowane napięcie regulatora na szczotkach). //Spoko spoko// .Na szczęście omawiany regulator od malucha będzie pasował, wzbudza zerem. Założyłem taki do Tipo, objawy były kosmiczne...
A gdy silnik jest wyłączony też pokazuje na minus. Masz pobór przez przebitą diodę plusową, albo cały czas regulator wzbudza uzwojenje, albo pomiar do niczego.
Witam! Tak prądnica we fiacie ma wzbudzenie "plusowe". A co nie ładuje?
Jakie napięcie powinno dochodzic od prądnicy do regulatora napięcia?? (JAWA 350 CZ 6V)??
Regulator się wzbudza i puszcza prąd na wirnik.
No właśnie a te są znowu drogie. A był jakiś fiat 126p który miał regulator napięcia bez wzbudzania?
Witam. Nie alternator tylko regulator napięcia. Miałem na myśli alternator jako cały zespół wytwarzający prąd w pojeździe. Za Wikipedią: W nowoczesnych samochodach układ prostowania i regulator poziomu wzbudzania, zwany regulatorem napięcia, są instalowane w alternatorze.
Alternator"]W nowoczesnych samochodach układ prostowania i regulator poziomu wzbudzania, zwany regulatorem napięcia, są instalowane w alternatorze. A to oznacza, że i alternator, i prądnica mogą mieć regulator, i ostateczny rezultat jest podobny. Istotna różnica jest w tym, że prądnica ma komutator mechaniczny, a alternator diody, oraz że w prądnicy...
OK, rozumiem. Jeszcze 1 pytania: 1. Ktoś tu jeszcze pisał o wysokiej sprawności - jakiego rzędu sprawność regulatora wzbudzania mozna uznać za zadowalającą (w takiej elektrowni)? Zwykły regulator PWM nie wystarczy? Trzeba się bardziej przyłożyć? 2. Czy budowa przetwornicy podnoszącej napięcie jest konieczna? Nie można trochę pradu wziąć z akumulatora?...
Witam. Usterek może być kilka, między innymi przetarty przewód od wzbudzania, uszkodzony regulator napięcia, uszkodzony wirnik i tak dalej. Po zapaleniu kontrolki akumulatora ładowanie jest czy nie ma?
jak wzbudzic? podac napiecie na uzw. wzbudzenia. Za wzbudzenie odpowiedzialny jest regulator.
(at)piotrrzemien Masz tutaj uniwersalny regulator napięcia do dwustopniowo wzbudzanych prądnic, jak ta Twoja. Zworkami ustawiasz parametry. Później poszukam schematu, bo wiem że gdzieś mam. Co do magnetyzmu szczątkowego, to możesz go sam wytworzyć, podłączywszy kilkukrotnie naładowany kondenstor elektrolityczny 200-400 µF /450V OSTROZNIE !! do...
Alternator może wytworzyć napięcie kilkukrotnie wyższe ,niż to , jakie jest na akumulatorze. Regulatory wzbudzania dają zwykle jakiś prąd ,nawet w stanie prawie odcięcia .Jeśli jest podłączony akumulator , nie ma to znaczenia ,bo wytworzony w tych warunkach prąd (może np. 0.2A)troszkę go doładowuje. Jeśli nie ma akumulatora ,ani innego (ciągłego) odbiornika...
Do sprawdzenia regulator napiecia.
Jest pewna zmiana. Środkowy potencjometr wpływa na głośność. Dwa zewnętrzne nie reagują. I jeszcze jedna zauważalna zmiana. Kręcąc gałką głośności (przy zero na wejściu) na 1/3 głośności wzbudza się na oko na 1-2kHz. Kawałek dalej wydaje dźwięki jak rozstrojone radio. Na połowie regulatora wzbudza się na paru Hz i łopocze jak traktor. Dalsze zwiększanie...
Przypuszczam, że alternator jest 6 diodowy i przez diodę płynie prąd do regulatora napięcia, który reguluje prądem na szczotki do układu wzbudzania. Bez odpalania silnika, jak podamy plus na wzbudzanie to powinien płynąć prąd ok. 2,5 A. Jak podłączysz źle to nie będzie ładowania.
Naciąg paska to zawsze warto sprawdzić. Ale miałem podobną sytuację u siebie. Problemem okazał się regulator.
Regulator ten nie współpracuje z prądnicą C-33o (+ masa). Prądnica nie wzbudza się. Wygląda, że ten regulator jest do C-360 typ RG-15D.
Pojawia sie nowy wątek - regulator pradu wzbudzania proszę go opisać biżej,jak rozwiązano układ kontroli obrotów silnika(prądniczka )?
Sądzisz ,że w ciągu nocy oświetlenie wewnetrzne rozładowało akumulator do 8V? Czy też uzwojenie tegoż przekaźnika? Samochód do siebie i ponowne sprawdzenia alternatora - myślę ,że regulator napiecia wzbudza się!
Znajomy wrzucił mi zagwozdkę: agregat z prądnicą 37,5kW Nie wzbudza prądnicy - po wrzuceniu napięcia wzbudzenia z akumulatora wzbudzenie jest. Po szybkim sprawdzeniu elementów nic podejrzanego nie widzę. Wywalił regulator - ale tego typu nie robiłem - ma ktoś może jakiś papier od tego? Schemat, DTR ?
Może by tak na początek ustalić za pomocą miernika, jak tak naprawdę jest wzbudzana prądnica. Wystarczy podłączyć końcówkę miernika do DF odłączonego od instalacji a drugą do masy lub plusa. Na D+ ma być plus z z akumulatora. W chwili gdy miernik pokaże w przybliżeniu napięcie akumulatora, będziemy wiedzieli z jaką prądnicą mamy się zmagać. Bo podejrzewam,...
Jeżeli w starym regulatorze jest sprawna cewka od wzbudzania i styki to uszkodzoną cewkę i styki od łączenia pradnicy z alternatorem można pominąć. Wystarczy ominąć regulator i połączyć prądnicę z akumulatorem poprzez diodę 50A.
Na DF, szczotka plusowa podaj przez amperomierz prąd z B+ jednocześnie podłącz woltomierz do B+. Prąd na wzbudzanie powinien być ok 2A i wtedy powinno podnieść się napięcie na B+. Jeżeli prąd wzbudzania jest a napięcie nie poszło w górę na B+ to trzeba sprawdzić stojan na zwarcie z masą. Jeżeli nie ma prądu wzbudzania to trzeba sprawdzić opór wirnika...
Po podłączeniu do akumulatora podnosi napieńcie 13-14V ale go nie ładuje a prostownik wystarczy chwila i widoczny efekt gość który robi te prądnice mówi żeby kupić regulator ale z tego co wiem to one zabezpieczają przed przeładowaniem a nie wzbudzają
witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
Regulator typu F00M wzbudza się automatycznie po wykryciu napięcia/częstotliwości na fazie uzwojenia alternatora. Regulator nie potrzebuje napięcia z kontrolki ładowania. W regulatorze jest tranzystor który wysterowuje kontrolkę. Nie chce mi się analizować tego co stwierdziłeś, za późno jest. Można za to sprawdzić cały alternator na stole, podłączając...
To moze być szczelony akumulator. Np zwarta jedna cela. Alternator normalnie ładuje, a napięcie nie wzrośnie. Jeśli nie ma zwartej celi, alternator ładuje ( napiecie jednak 13,5V ), nawale jednak regulator napięcia, czyli właściwie wzbudzania. Pozdro.
Wygląda na to, że się wzbudza regulator i załącza prąd na wirnik.
Wzbudza go tylko regulator napięcia. Czasem dochodzi do uszkodzenie układu scalonego chyba w bsi który powinien symulować działanie kontrolki ładowania.
Panie nikusert, wczoraj napisałeś że źle podłączyłem było 16v, poprawiłem, wcześniej masa była podłączona do minusa akumulatora, dlatego masowała... Podłączyłem jak trzeba tzn. na koniec uzwojenia wzbudzania podłączony do diod dałem +, a do drugiego końca uzwojenia wzbudzania dałem minusa od akumulatora i dostałem 28v na wyjściu. Akumulator 1-roczny,...
Przy stacyjce są dwie lampki , jedna zapala się po przekręceniu kluczyka , a druga wgl nie świeci, panowie również często gasili i odpalali go. Regulator masz mieć dla alternatora 9 diodowego i musi posiadać dwa piny: 67 oraz 15. Na regulatorze: 15 - idzie przewód do kontrolki ładowania oraz do alternatora do tego samego zacisku (na altku to złącze...
Dlaczego miałeś wymieniany regulator.
OK, rozumiem, czyli nie ma co kupować nowego regulatora tylko szukać na tych uzwojeniach ? chciałem się jeszcze upewnić bo może to jakoś ze sobą współgra i tak naprawdę bez podłączonego lub z uszkodzonym regulatorem to to napięcie wzbudzania też się nie pojawi ?
Według mnie przy małym poborze prądu regulator impulsowy się wzbudza i zakłóca pomiar. Trzeba by na oscyloskopie to zobaczyć. Miernik jest raczej ok. Można go sprawdzić na upartego bateryjką z potencjometrem.
Spoko tylko jaki układ by dał się sterowaćimpulsowo przy takich parametrach i czy przypadkiem nie przepali się przy takich prądach przy wzbudzaniu ??
tak przecierz to podstawa ja nawet myslałem ze regulator sie wzbudza ale na jego wyjsciu jest stałe napiecie 2V a diody nie świecą ,ja juz niewiem co o tym myśleć ;) diody jake zastosowałem to led zielone 5 mm 7mcd fajnie na zilelono świecące i tanie !!! pozdrawiam rafał
Twój silnik prawdopodobnie pracował w agregacie prądotwórczym serii E800 lub 900, stąd te przewody. Jest to, po prostu, wzbudzanie prądnicy i do niej się je podłącza.
Skleciłem na szybko schemacik ładowania do mz etz 250 z regulatora trójfazowego i dołożyłem do niego wzbudzenie które jest mz na masę ich chciałbym się zapytać czy takie coś zadziała .dane techniczne alternatora to 12v 180w wzbudzanie na masę regulator planuje założyć od malucha tylko w odwrotnej kolejność czyli seryjne wzbudzanie regulatora dać na...
Zmierz pobór prądu, jak wyjdzie w okolicach 5A, to najprawdopodobniej regulator w alternatorze wzbudza się i cały czas podaje napięcie na wirnik
Ładowanie czy na świecącej kontrolce ładowania czy nie jest jak dobrze pamiętam 13,8v ... czyli ładowania prawie nie ma. Wyjście z regulatora na kontrolkę nie jest wzbudzaniem, jak w starych regulatorach. Jak tam podłączysz żarówkę, to najprawdopodobniej zewrzesz je do masy. Czy ta dołączona żarówka kiedykolwiek Ci się w ogóle zaświeciła?
Podpowiem, że chodzi tu o połączenie wyjścia wzbudzania z regulatorem. To należy szczególnie sprawdzić.
Ja bym zmienil regulator. Masz bosch czy valeo? Po objawach 99% boscha ;)
włożyłem nowy regulator bosch i wzbudza się przy ok 1600 obrotów, zostawiam tak jak jest więc zamykam temat
Prądnice mają dwa rodzaje sterowań wzbudzania albo jeden koniec cewki wzbudzania jest podłączony do szczotki prądowej a regulator zwiera drugi do masy tak jest z minusem na masie, regulator od fiata 126p, Ursus C-4011. W drugim rodzaju podłączenie jest odwrotne, regulator zwiera koniec cewki wzbudzania ze szczotką prądową tak jest w prądnicach z plusem...
Sprawdź opór wirnika. Alternatory 60A mają opór ok. 4Ω a 90A ma już ok. 2Ω przez co zwiększa się prąd wzbudzania i regulator może go nie wytrzymać.
Potwierdza to moje przypuszczenia o wzbudzaniu sie regulatora na czestotliwościach powyżej 100Hz
Witam, sprawdź czy uzwojenie wzbudzania prądnicy nie ma zwarć międzyzwojowych.
A gdyby z oryginalnego regulatora wykorzystać przekaźnik lampki sygnalizacyjnej, a do regulacji prądu wzbudzania wirnika wykorzystać regulator od malucha????? nie chce mi się rozbierać alternatora i dokładać diody.
Sam regulator F00M będzie pasował do starego alternatora?
>>21351884 nie ma ani jednej diody, ani żadnego regulatora napięcia. Mam podobny agregat prądotwórczy i jak nie ma pierścieni, to nie ma regulatora napięcia. Ale wtedy uzwojenie wirnika jest zwarte dwoma diodami i opornikiem połączonymi równolegle. U mnie agregat też się nie wzbudzał, przyczyną była przebita jedna dioda. W tym przypadku, tak...
Nie pamiętam już jak wyglądała prądnica w maluchu, musiałem popatrzeć na zdjęcia. Wygląda na to, że posiada tylko dwa zaciski, natomiast masę łapie poprzez obudowę, wspornik do bloku silnika, montowana opaską. Jeśli silnik malowałeś porządnie np. lakierem proszkowym, to bardzo możliwe że nie masz połączenia z masą. Prądnica C-330 miała zacisk masowy...
Witam w mondeo od klienta jest pobór prądu. Stwierdziłem że prąd pobiera przekaznik oszczędzania energii ( cągle jest sterowanie na nim ) . Podmieniłem moduł gem , ale dalej pobiera prąd. Zauważyłem że jeżeli nie ma błędu przekaźnika k115 w module gem w tedy nie ma poboru prądu. Czy regulator napiecia może wzbudzać ten przekaźnik ?
Witam. W zwykłym (czyli 9-cio diodowy, regulator czarny kapelusik) alternatorze Bosch wymieniłem mostek, stojan i regulator. Alternator wzbudza się dopiero po osiągnięciu przez niego około 4000 rpm (silnik około 2000 rpm). Na wolnych obrotach kompletnie nie ładuje (lampka od alternatora nie świeci), dopiero zwiększenie obrotów powyżej 1500 skutkuje...
Jest to pierwsza terma junkersa z zapłonem bateryjnym WRP275-1KB. Objaw wskazuje na problem z mikroprzełącznikiem który nie wraca do punktu wyjścia. Prawdopodobnie zakamienione iglicy (górnej bądź dolnej w armaturze wodnej) bądź wyciek wody do mikroprzełącznika...Samemu możesz jedynie wyjąć baterie z pojemnika żeby nie wzbudzać zapłonu. Terma wymaga...
problem tkwi w diodach wzbudzania (tych małych)
Znalazłem pierwszą usterkę mianowicie stator choć sprzedawca zarzekał się posiadał cewkę zmasowaną. Po prze lutowaniu napięcie zmienne dochodzi do 35V. Ale problem z ładowaniem dalej występuje. Z regulatora wychodzi 5 kabli 1.czerwony + na akumulator 2.zielony masa 3.różowy koniec cewek 4.zółty początek cewek 5.czarny do czego on służy do wzbudzania...
Kupiłem coś takiego [url=https://allegro.pl/oferta/wentylato... prosty regulator, ale dalej mam problem: - Przy podłączeniu wentylatora 12 V/0,20 A regulator zatrzymuje wentylator i wzbudza go do życia tak, jak być powinno. - Przy podłączeniu wentylatora 12 V/0,40 A już niestety nie mogę go zatrzymać,...
wychodzi z regulatora
Ja robię to prościej. Otóż montuję regulator napięcia, który zasilany jest z B+ i który podaje prąd wzbudzania dopiero jak wirnik zaczyna się obracać.
Tu się nie zgodzę Regulator napięcia jest zasilany bezpośrednio z zacisku B+ czyli z akumulatora, widać to na zdjęciu regulatora taki duży zacisk widełkowy, więc jest cały czas pod napięciem nawet jak stoi alternator. I teraz wykrycie sygnału W, wraz podaniem sygnału na D+ wzbudza alternator.
Sprawdż kontrolkę ładowania (odłącz kabel od alternatora ten cieńszy i końcówkę podłącz do masy; sprawna kontrolka powinna świecić po przekręceniu kluczyka). Sprawdż szczotki alternatora (czy nie są za krótkie lub nadpalone). Może też być niesprawny regulator napięcia, diody (wzbudzania i prostownicze).
Do samego sprawdzenia, czy pozostałe elementy agregatu są sprawne i agregat się wzbudza zastępczo wykorzystałbym opornik wodny. Jak byłem jeszcze bajtlem, to takie opornice wykorzystywano w karuzelach do uruchamiania silników pierścieniowych.
wzbudzany jest za zacisku 30 (sruba) poprzez regulator,lampka ładowania która się zaświeci z chwilą włączenia kluczyka,a przed uruchomieniem silnika to sygnał dla regulatora aby właczył prąd na wirnik. Po prostu lampka to zezwolenie na właczenie prądu wzbudzenia. Póżniej,gdy regulator wykryje wzrost napięcia powyżej pewnej granicy,lub też wykryje pojawienie...
Mam pytanie, mianowicie jak zrobić układ prostujący 9-cio diodowy taki jak jest w alternatorze, tyle, że do dynama w rowerze. Żart jest taki, że mam akumulatorki w rowerze wnioskując z tego, co jest napisane na wikipedii Układ prostowania prądu posiada często oddzielne diody do prostowania prądu głównego i oddzielne 3 diody do prostowania prądu używanego...
To mi się wydaje nieprawdopodobne żeby alternator generował aż takie napięcie. Nawet jakby był zwarty tranzystor w regulatorze napięcia i wzbudzanie byłoby maksymalne to akumulatory ograniczyłyby napięcie do 15-16V. Bo przy 30 V prąd ładowania znacznie przekroczyłby wydajność prądową alternatora.
(at)trymer01 jak widac przewody do kondensatorow byly za dlugie (zaledwie 8cm). Po podleczeniu wszystkiego w jak najmniejszej odleglosci regulator dziala poprawnie nawet podczas ladowania :) dziekuje http://obrazki.elektroda.pl/7031576000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3793402200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1589089800_1...
A do którego zacisku w polskim regulatorze nają byćpodłączone szczotki z symbolem W na radzieckim ? Wzbudzanie podłączyć do symbolu odwróconego S ?
9 diodowy korzysta z pozostałości magnetycznej w wirniku w celu wzbudzenia, 6 diodowy ma procesorowy regulator napięcia zazwyczaj i wzbudzany jest z zacisku B+. Typowy 6 diodowy to F00M...., denso psa,
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Wten sposób sprawdzisz, diody prostownicze, uzwojenie stojana i wirnika oczywiście jeśl będzie ładował , ale nie sprawdzisz regulatora ani diód wzbudzania i ten sposób sprawdzania jest niebespieczny można spalic uzwojenie wirnika lub zrobić duże zwarcie bo ten przewód podłączony pod M6 nie jest zabezpieczony bezpiecznikiem dlatego trzeba bardzo uwazać
Robin 23.. Ruzne alternatory wzbudzają się przy rużnych obrotach. Najlepiej wyprubować kilka zachodnich. Mnie świetnie startował taki cienki od skody. chyba przy 500 obr. Oczywiscie że szajbka ma nato wpływ. Oraz trochę moc zarówki kontrolki.Alternator z mechanicznym regulatorem powinien wzbudzać sie szybciej. Ponieważ prąd nie musi pokonywać barjery...
Witam, Mam problem z prądnicą: silnik Leyland SW400 prądnica ELMOR regulator GCPf 84c/6 podobny jak na załączonym zdjęciu Prądnica się wzbudza wyłącznie przy podaniu napięcia zewnętrznego na uzwojenie wzbudzenia, jednak przy załączeniu obciążenia przestaje działać. Nie znalazłem schematu szafy elektrycznej regulatora. Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki....
Mikro head to typowy fender , ciężko o coś prostrzego. Jednak punkty pracy wszystkich lamp musiałem dobrać od nowa, poza tym wzmacniacz miał tendencję do wzbudzania co opanowałem. Zmieniłem troche wartości elementów w regulatorze barwy. W zasadzie to tyle.
czy zalożony jest dobry? Chodzi o sterowanie regulatora napięcia, pewnie się nie wzbudza.
Regulator jest cwany?Odcioł napięcie -a czym siekierką? Nie , po prostu generator się nie wzbudza ,a jak się nie wzbudza to i napięcie polaryzujące regulator się nie wyindukuje. Z pierwszym regulatorem inna sprawa ,zwarty mosfet [ zobacz schemat jest na elektrodzie], przez co pełne napięcie zasilające po wyprostowaniu ląduje na uzwojeniu wzbudzenia.
Hebel przy akumulatorach sprawdzony - OK (ładny, czysty w środku), podczas odpalania słychać, że przełącza akumulatory. Co masz na myśli pisząc "przełącza akumulatory"? Przecież tam nie ma przełącznika 12V-24V. Jest przetwornica do ładowania drugiego akumulatora. Alternator jest bezszczotkowy, z nieruchomą cewką wzbudzania i magnesami w wirniku. W...
no tak ale ja takiego sobie nie zbuduje sam Nie chcesz kupić, ani zrobić, to czego oczekujesz? żaden regulator współpracujący z cewką wzbudzania (w tym od agregatu) się nie nada, bo po prostu nie będzie do czego go podłączyć. Możesz spróbować jakiegoś motocyklowego na zasadzie może wytrzyma. Albo ładować bez regulatora (ale z prostownikiem) odłączając...
oczywiście 555 zasilasz tym samym napieciem co halogeny? Dolutuj 100mikro bezposrednio do wyprowadzen 555 na ktore jest podawane napiecie zasilania, moze sie wzbudza cos...
Rozmawiałem z serwisantem alternatorów , jeszcze dzisiaj dał mi oryginalny regulator Valeo. Alternator zaczął się wzbudzać przy 1500obr/min. Na Cargo wzbudzał się przy ponad 3000tys. Założyłem przewód od wzbudzenia,z bezpiecznikiem 5A i żarówką 5W do zółtego kabla po stacyjce. Wzbudza się od razu i z tego cego dowiedziałem się od faceta, który robi...
podłącz sobie jakiś woltomierz i go obserwuj w czasie jazdy jak normalne wskaźniki jak będziesz widział napięcie poniżej 13,5V to ładowania brak ja stawiałbym na padnięty regulator (np przestaje wzbudzać altka jak się nagrzeje czy coś w tym stylu)
Mam dylemat czy to po stronie użytkownika uszkodzone czy sprzetu z samo siebie. Agregat odpoalony i zostawiony na saniu (silnik bezyniak) obroty skaczą z 600obr/min na 2tys.obr/min. Agregat na regulatorze avr. Podczas falowania obrotów podłaczony odbiornik dużej mocy. Uległo uszkodzeniu uzwojenie wzbudzania ( zasialania regulatora avr). Czy agregat...
No co tu powiedzieć? Padł ekran - tzn. wyświetlanie na ekranie. Reszta działa tak jak wcześniej. Regulator nie wie że padł mu ekran. Ruszeniem pokrętłem czy wciskanie przycisku wzbudza podświetlanie - i to też u ciebie działa. Albo wymieniasz cały regulator, albo szukasz "magika elektronika" który sprawdzi i może naprawi.
Układ to tda2009. Bez sygnału ale nie wydaje mi się że ma przester gra czysto trochę poniżej maksymalnego ustawienia Dodano po 2 Jak usunąć to wzbudzanie? Regulator głośności jest po wzmacniaczu operacyjnym Dodano po 12 Aha i na zasilaniu jest spory kondensator, który mi czasami przy podłączaniu daje małą iskrę Dodano po 29 Aha i na wyjściu mam subwoofer...
Witam. Pisząc o tym że latem jest inne napięcie a zimą inne miałem na myśli regulacje napięcia uzależnioną temperaturą samego regulatora.
co do braku ładowania to dowiedzialem sie ze mozliwe jest iż nastepuje wzbudzanie sie półprzewodnikowego regulatora napiecia jaki jest zastosowany w tym alternatorze, poniewaz to wlasnie kondensator stanowi obciążenie dla alternatora. Wprowadzenie pojemnosci do obciążenia może mieć negatywny wpływ na układ regulacji napięcia. Więc teraz nie wiem jakie...
Układ ładowania jest słabą stroną tych motocykli poza tym jeździ się całkiem przyjemnie. Często pali się cewka regulatora napięcia, lub styki regulatora, nie wytrzymują szczotki prądnicy, lub pali się rezystor wzbudzania umocowany na prądnicy. Związane jest to z instalacją 6V, dość duże prądy jak na taką prądnice. Napięcie ładowania powinno wynosić...
Dzięki. Ok. A co ze wzbudzeniem na stałe po włączeniu zapłonu? PS. Przy okazji, mógłbyś podesłać swój schemat regulatora PWM do dmuchawy?
Możliwe że kocioł się wzbudza w trybie lato tzw. słonko-parasol na termostacie c.o. Wyłącz i pokręć lewo-prawo-lewo-prawo. Wyłącz junkersa na lato również na regulatorze dziennym jeśli posiadasz. Załącz tryb ECO.
wzbudzania prądnicy przewód wzbudzania alternatora wzbudzania czujników ciśnienia
agregat prądotwórczy spawarka honda odzyskanie certyfikatów radio alpine schemat
czułość mikrofony elektretowego pralka bauknecht
Diagnostyka układu CD4538: Problemy z działaniem Radio 2 DIN Eunavi nie pamięta ustawień - przyczyny i rozwiązania