Lampa dokupiona z regulacja położenia , potrzebuję prosty schemat regulatora . Chodzi mi o te elementy zaznaczone prostokątem. w lampie trzy styki : + , - , sig. http://obrazki.elektroda.pl/6329989100_1...
Prawdopodobnie zwarcie w regulatorze napięcia. Mógł być zbyt maj mocy lub w ogóle do innego układu cewek lub był problem z jego masą i się skopcił. Regulatory z reguły są równoległe więc najgorzej się czują gdy instalacja świateł jest nieobciążona. Wtedy muszą zamienić na ciepło prawie całą moc prądnicy. Jeżeli spalił się również obwód ładowania akumulatora...
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Witam A masz schemat instalacji ? A masz akumulator ? jest napięcie za regulatorem ? A stacyjka łaczy ? Pozdrawiam
witam, szukam schematu regulatora świateł, chodzi mi o ten siłowniczek przy reflektorze,który podnosi i opuszcza światła w zależności od ciężaru,,,płytka jest kwadratowa,nowszego modelu,golf jest z 98 roku,,,problem polega na tym że w jakiś sposób dostała się tam woda która spowodowała zwarcie,przepalił się opornik i nie wiem jaki to jest.....proszę...
Na początek weź multimetr i przedzwoń uzwojenia czy nie są przerwane lub przebite na masę. Z tego co wiem to w tych quadach jest tak, że światła mają wspólne uzwojenie z ładowaniem, ale świeca bezpośrednio z generatora bez prostownika i regulatora napięcia po drodze. Jeśli uzwojenia dobre i Magneto nigdzie nie ociera o stator to następnym elementem...
Przemyślałem sprawę i doszedłem do wniosku, że wykonam regulator świateł według schematu EWR. Koszt modułu EWR jest porażający 110zł. :!: Posiadam listę zamienników półprzewodników więc myślę że zamknę się w kwocie 10-15zł http://obrazki.elektroda.pl/2510019800_1...
https://allegro.pl/oferta/dze-regulator-... schemat podany przy tym regulatorze napięcia będzie pasował do mojego pinoutu w kostce do regulatora napięcia?
Tiaa podstawy .... Uczeń 3 klasy rzemieślniczej szkoły na północy kraju , rozpoznał pod podniesioną maską tylko akumulator i obudowę filtra powietrza ...A to był tylko stary TDI. Przepływomierz czujnik temperatury etc. kwitował wzruszeniem ramion i szerokim uśmiechem. Kiedy poprosiłem o książkę do elektrotechniki ...zobaczyłem prądnicę, schemat regulatora...
Zasilanie świateł z aku uważam za zły pomysł. Za mała moc prądnicy i nie ten układ cewek. O regulatorze lepiej nie wspominać. Tak w ogóle po co ci to???? Czy to coś zmienia poza komplikacją sprawdzonego i dobrze działającego układu ?
Nie wiem czy dobrze czytam ten schemat.. żółty kabel z iskrownika podłączam do regulatora napięcia (na schemacie wejście C) i z regulatora wychodzi kabel (B) który musze podłączyć do świateł.. tak? (at)carrot To ten co wychodzi z (B) do światła to jest plus a minus to co do ramy?
Schemat instalacji pasuje, ale nie do wszystkich typów regulatorów. Zadziała wyłącznie gdy regulator będzie mieć wewnątrz osobne obwody na ogranicznik świateł i regulator napięcia. Większość regulatorów są z wejściem typu "sense" i one wymagają podłączenia obu przewodów (żółtego i białego) do uzwojenia statora. Piaggio ma dwie osobne cewki i tu zbytnio...
Sory ale mnie nie było i nic prawie nie robiłem. Wczoraj tak poszedłem do garażu na chwile. Odłączyłem regulator napięcia. Patrzę a tu światła są :)) Moje pytanie czy przez regulator mogłem nie mieć świateł?? Regulator jest do wymiany... ??
Prosty układ, 6-prądnica, 5-regulator, gruby przewód na lewo pod nim do stacyjki i akumulatora. Nie mogę dodać pliku, wysyłam na p.w. Wysłane, ale jeszcze pewnie trzeba regulator wyregulować. Nie włączaj świateł bo spalisz żarówki.
Trzeba zacząć od określenia topologii i sposobu wykonania statora oraz regulatora napięcia. Schemat dołączony do zestawu przedstawia jakby stator przeznaczony do zasilania świateł z alternatora (silnika), a światła zasilane z wyjścia DC regulatora napięcia. W taki sposób nie powinno to poprawnie działać. Brakuje także informacji, jak podłączyć sygnał...
Witam. Wiem, że tego jest dużo na tym forum. Chciałbym się dowiedzieć czy aby: 1. Mieć samo ładowanie, muszę mieć podpięte wszystkie kable (schemat 1)? 2. Mieć same światła, muszę mieć podpięte wszystkie kable (schemat 1)? 3. Dlaczego ten żółty kabel jest połączony i idzie od razu na światła i jest odnoga na regulator (co to robi, schemat 3). 4. Czy...
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
Pablo1791 Nie oceniałem twoich zdolności intelektualnych. Stwierdziłem fakt i wysnułem przypuszczenie. Ocenę, z resztą całkiem słuszną, wystawiłeś sobie sam... Popatrz na schemat. Do regulatora dochodzą dwa kable. W/Y i G czyli biało-żółty i zielony, który w japończykach jest z reguły masą. Wystarczy "przejechać" po linii oznaczonej G aby za kilka mm...
Wymień stator na właściwy, tj. z uzwojeniem bezmasowym, kombinowanie z przerabianiem instalacji nie ma sensu. W obecnej sytuacji musiałby jeszcze przerobić instalację tak aby zamiast świateł z akumulatora były światła ze statora, a to może być bardziej skomplikowane do wykonania biorąc pod uwagę że niektóre części instalacji oświetleniowej powinny być...
Tak jest fabrycznie w Ogarze 205. Żarówka tylnego światła pozycyjnego jest wpięta pomiędzy zaciski przedniej żarówki (mijania/drogowych). W przypadku przepalenia jednego z włókien przedniej żarówki, tylna żarówka działa na przemian z przednim światłem. To było w założeniu zabezpieczenie tylnej żarówki przed przepaleniem. W Simsonie zastosowano lepszy...
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
Potrzebuje zidentyfikować jeden dowolny kabelek świateł krótkich i jeden wspolny drogowych, w dowolnym miejscu, za przekaźnikiem, przed bezpiecznikami( jeśli dobrze sobie tę instalację wyobrażam) . wszystko celem zainstalowania regulatora mocy drl.
witam podeśle ktoś schemat elektryczny od świateł jak i gdzie powinny być podłączone w Junak 901 2017r oraz jak powinien być podłączony stator z regulatorem i dalej ? mam na regulatorze biały żółty różowy i zielony żółty się rozdwaja i leci pod kierownice od regulatora ale tam nie jest podłączony proszę o pomoc
Szukam schematu do regulatora położenia świateł w Peugeocie 605 bo się hmm spalił :-) opornik, a dokładnie zwęglił :D, więc prosze o pomoc [/b]
To będzie bardzo podobny schemat instalacji jak w Twoim traktorku. Ten, który darłeś w pierwszym swoim poście to zupełnie co innego i nie sugeruj się nim. http://obrazki.elektroda.pl/7211030600_1... Czerwony to ładowanie, ale po drodze jest jeszcze dioda lub regulator, trzeba sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Działanie świateł nie świadczy...
Wolał bym nie inwestować w zakup alternatora gdyż i tak z tych świateł będę korzystał rzadko.
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
Witam...mam podobny problem ze światłami mijania,nie poziomują się mimo wyraźnej ich pracy po uruchomieniu silnika, spadają do minimum. Wymieniłem regulator przedni, bo lexia go nie widziała. Naprawiłem wtyczkę i nic, tylny widoczny, przód zero. Dorwałem schemat z Citroen Polska, sprawdziłem drożność przewodów, wszystko ok...został mi tylko odcinek...
Kupiłem nie dawno auto i dopiero zaczynam inwestować w niego kasę. Problem miałem z lampą (+ reflektor) Prawy Przód, nie miała zaślepki i było mnóstwo brudu. Po oczyszczeniu lampy z ciekawości rozebrałem silniczek regulacji świateł. Okazało się że był tam mały szlam lub błoto i to dłuższy czas. Silniczek i przekładnie udało mi się rozebrać, oczyścić...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Temat wcale nie jest taki prosty jak się wydaje .Twoje poprzednie próby nie powiodły się z tego powodu że problem prawdopodobnie leży w innej usterce,bo seryjne uszkodzenia regulatorów(nawet chińskich)muszą mieć jakieś przyczyny.Najpierw spróbuj znaleźć przyczynę uszkodzenia.Przysyłam schemat regulatora z który możesz wykorzystać w całości lub w części...
W takich quadach były różne systemy ładowania.. jedne miały dwie cewki, jedna od świateł i ładowania ,a drugą od zapłonu, były tez takie gdzie miały kilka cewek :) Tu masz schemat Chińskiego skuterka...to jest wszystko na podobnej zasadzie :) http://arecki113.republika.pl/schematy/s... Regulator napięcia to taka aluminiowa...
Skoro daje 17V to nie może być sprawny, prawdopodobnie regulator napięcia a co do reszty świateł to albo gdzieś gryzonie zrobiły robotę albo przetarta wiązka i zwierają kable
Trzeba zacząć "naukowo" - czyli od dokumentacji. Poniżej masz opis bezpieczników, z którego wynika, że opisane, wyłączające się urządzenia są na bezpieczniku "I" https://obrazki.elektroda.pl/4801844300_... Daleko nie szukając w tym poście https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Mamy schemat elektryczny z którego wynika,...
To jest regulator do Jawy, nie mam przed sobą schematu, ale chyba nie podejdzie do MZ-ty
Mam drugi skuter (zipp vapor) i na nim regulator chodzi bez zarzutu. No to masz dwie możliwości - kupiłeś niewłaściwy typ regulatora lub niewłaściwie podłączyłeś. Możliwe jest też ze problem nie leży w regulatorze. chciałbym sam spróbować rozwiązać tajemniczą zagadkę z waszą pomocą Pokaż schemat jak i co masz tam połączone.
Oba pracuja podobnie, bo to regulatory fazowe, z tym, ze ten kolorowy, pierwszy schemat pochodzi ze schyłku średniowiecza i początku renesansu :D . Tranzystory T1 i T2 robią z diak, a tyrystor poprzez mostek Greatza za triak, kolorowy tranzystor robi za nic.. Bądź, Chłopie poważny i zrób sobie DRUGI układ, bo z pierwszym śmiech ogarnia, albo nostalgia,...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
jak przestudiujesz schemat to zorientujesz się że wsk niema prądnicy tylko coś wrodzaju alternatora na stałe podmagnesowanego problem zawsze tkwił w niedoładowaniu a nie w przeładowaniu .stacyjka powinna być orginał bo tam cewki ładowania są przełączane właśnie stacyjką w czasie kiedy jedziesz bez świateł to ładowanie jest z jednaj cewki a jak na światłach...
Napisz coś więcej o podzespołach, jaki masz regulator napięcia, tzn. ile wychodzi z niego przewodów? 3 żółte, czerwony, czarny/zielony? czy coś jeszcze?? ile wychodzi kabli z "silnika" i mniej więcej jakich kolorów?? Wiązkę od świateł też ruszałeś? czy tylko samą od zapłonu?? Masz zabezpieczenie w postaci tzw. zrywki?? I co oznacza, że przestał działać?...
Poszukuję schematu instalacji podświetlenia kokpitu i licznika (włacznik świateł , regulator intensywności podświetlenia...)
To spróbuj narysować schemat z natury jak jest teraz wszystko połączone(obwody świateł,ładowania,regulator)
Witam. 1/ to masa jest na ramie. Minus akumulatora jest podłączony do ramy i wszystko związane z masą .2/ sprawdzić czy ładuje. jak nie masz przyrządu to można zobaczyć czy ładuje w prosty sposób dodaj gazu jak ładuje to w momencie dodawania gazu żarówki będą jaśniej świecić. Co się tyczy regulatora to myślę że jest dobry. bo gdyby nie miałeś ładowania...
Witam mam ogara z silnikiem od quada i chce podłączyć światła lecz nie wiem gdzie to podłączyć ponieważ jak mi idą przewody od iskrownika do modułu i regulatora napięcia i do cewki ale gdzie podłączyć kable od świateł ? Poprosze o jakiś schemat lub coś podobnego
Ja nie mam prądnicy tylko zapłon bezstykowy CDI Dodano po 2 Potrzebny mi schemat instalacji zapłonu CDI Vape do Jawy 250. Mój gdzieś przepadł.
Chce zaadoptować do Poloneza elektryczną regulację świateł z Seata Toledo: natchnął mnie artykuł ze strony [url=http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtop... PTK. Na szrocie udało mi się dostać jedynie silniczki, w rozbitym Seacie nie było już deski rozdzielczej - więc brakuje mi regulatora kabinowego. Rozpoznając temat, dotarłem do schematu...
(at)tristanz095 No to masz ciekawy ten regulator, bo kierunkowskazy z reguły pracują przy prądzie stałym (przerywacz elektroniczny), choć bimetaliczny będzie pracował i przy zmiennym. Dla świętego spokoju na nowo sugeruje Ci montaż akumulatora i typowego regulatora skuterowego. Plusem tej operacji będzie to, że będziesz miał stabilne oświetlenie i możliwość...
Hej! Takie jedno pytanko: czy to norma w cienkim, że przy włączonej stacyjce , ale przy włączonym silniku, i przy wyłączonych! światłach podświetlanie śa wszystkie wyłączniki? Zegary i regulatory nawiewu nie są wtedy podświetlane... tak ma być?Kurcze nie mam schematu :-(
Schemat masz? Jeśli nie do tego, o do jakiegoś pokrewnego chińczyka. Światła pewnie masz tak rozwiązane, że przednie (możliwe, że postojowe też) lecą na zmiennym, a tył na stałym przez prostownik. Szukaj problemów z regulatorem, okablowaniem. Cewkami zasilającymi.
A więc myślę że problem jest rozwiązany po wpięciu mostka graetza (tak jak jest to na rysunku we wcześniejszym poście) z tą różnica, że nie łączyłem minusa mostka z masa bo światła przygasają (ledwo świeca, bardzo podejrzana sprawa) i wpięciu akumlatora ładowanie działa oczywiście nie zostawię tego tak bo potrzebny jest regulator, który bedę musiał...
Instalacja obecna (wg. zamieszczonego schematu) jest z zasilaniem świateł AC i regulatorem stratnym. Cewka (w zasadzie zespól cewek połączonych w jedną) ma odczep na światła - kabel żółty. Jest to najbardziej klasyczny układ. Jaki układ cewek ma twój silnik Zippa nie wiem. Pisałem aby to sprawdzić! Bez tego możemy sobie tylko gdybać.... A wejście "sense"...
(at)mczapski Zrobiłem tak, jak pisałeś. Zasilanie prosto ze stacyjki na 15 regulatora, 67 z regulatora do 67 z alternatora, 30 z alternatora prosto do klemy plusowej rozrusznika. Niestety, ładowania brak - na alternatorze pojawia się jedynie 12.5 V, czyli tyle co na akumulatorze. Martwi mnie to, że jeszcze przedwczoraj, testując połączenie alternatora...
To jest regulator stratny czyli musi być połączony równolegle z cewką świateł i żarówkami. Schemat przedstawiający zasadę działania jest przedstawiony niżej. Elementy w różowym polu służą do regulacji napięcia ładowania, w tym przypadku nie są nam potrzebne. http://www.motelek.net/schema/spannung/f...
Witam serdecznie Poszukuje schemaciku od Hondy Crv 3 2008, chcialbym dolozyc u siebie regulacje wysokosci swiatel i potrzebuje rozpiske pinow na przelaczniku (regulatorze) i uklad przewodow. Temat raczej banalny ale chcialbym zalatwic to u siebie raczej bezproblemowo :) Z gory dzieki za cokolwiek:)
Ten zapłon reguluje się tak samo jak orginalny. Dołączę ręczny schemat podłączenia. P.S. Regulator się przydaje ponieważ bez po pewnym czasie jazdy bez świateł akumulator się gotuje napięcie dochodzi do 10V
Mechaniczny możesz zastosować bez problemu. Bedzie pasował ten z Łady czy Fiata 125p. Tyle tylko, że trzeba będzie dołożyć przekaźnik kontrolki ładowania i doprowadzić zasilanie po stacyjce (może być sprzed przewodu oporowego cewki zapłonowej jeśli takowy u Ciebie występuje). Wadą regulatora mechanicznego jest pływanie napięcia-będzie zauważalne pulsowanie...
Z pewnością to zapłon bazujący na chińskich zestawach oznaczanych jako CDI GY6, do kupienia za kilkadziesiąt złotych na allegro. Zapłon z jackmotors za 250zł Zatem potrzebny jest akumulator. To klasyczny chiński zapłon tak jak pisałem, tylko sprzedany przez jackmotors z rozsądną marżą (w odróżenieniu od tych samych po 600zł). Zapytaj o schemat u sprzedawcy....
Światła w tym modelu włączają się automatycznie, po prostu są na "sztywno" podpięte pod różowy przewód który wychodzi z regulatora. Jest to 139 FMB z ECU, wtrysk, sonda lambda. Licznik jest elektroniczny, nie ma lampki ładowanie na wyświetlaczu "mryga" akumulator sygnalizując brak ładowania. Tak akumulator jest rozładowany... Zastanawiające jest tylko...
Z czym masz problem... znajdź schemat jakiejkolwiek chińskiej 125'ki (np. współczesne Romety, Junaki). Podłączenie jest proste jak drut. Stacyjka ma 4 przewody i 2 pozycje kluczyka: 0/STOP - zwarty czarny z kawałkiem blachy (podłączony do masy) z zielonym (podłączonym z wejściem gaszącym modułu) 1 - zwarty czerwony (+ akumulatora) z czarnym z wsuwką...
Wiem, że cudów nie osiągnę. Czyli po podłączeniu regulatora napięcia jakie mam podpiąć żarówki?? Chodzi mi o słabe światełko z tyłu i mocniejsze do przodu. To będzie 12V?? Dodano po 9 Regulator zakupiony, teraz proszę o dane żarówek jakie mogę podpiąć. Czy to jest biały czy żółty kabelek?? Nie widzę, przynajmniej na mierniku, żadnego prądu w połączeniu...
Weż jakiś regulator napięcia zmiennego na triaku (przyjmuje 220V~), może być ściemniacz świateł. Stojan łączysz w szereg z komutatorem(szczotki). Zmiana obrotów przez zamianę wyprowadzeń stojana.
Temat dosyć stary. Na dzień dzisiejszy bez kłopotu zakupisz regulator napięcia do swojego mutro następny zakup to gotowy przełącznik kierunkowskazów z funkcja świateł awaryjnych czy to na żarówki czy diody. bez schematu sobie poradzisz z podłączeniem bez żadnego kłopotu.
Witam !!!! Zamontowałem sobie zapłon CDI do mojej WSK 125 http://obrazki.elektroda.pl/4732533300_1... Po podłączeniu według tego schematu czerwony przewód od regulatora opisany jako +12V podłączyłem pod światła czyli styk nr 16 w stacyjce (czyli tak jak po staremu czerwony przewód od cewki świateł). Na światła idzie tylko 2 Volty na...
Przestańcie pierdoły opowiadać o wzbudzeniu i diodzie prostowniczej AC regulator. Regulator rectifier podłączony jest do cewki ładowania i z tego obwodu zasilane są: akumulator światła stop klakson i ewentualnie kierunkowskazy. AC regulator, podłączony do cewki oświetleniowej, to równoległy ogranicznik napięcia do świateł. I tyle w temacie
Nie napisałeś jaki motocykl posiadasz. Lecz jeśli mamy do czynienia z alternatorem z magnesem trwałym to regulacja polega na impulsowym zwieraniu wejścia z masą. Stąd umieszczanie regulatora w oleju. A co do podłączenia to przecież powinno być złącze z którym nie warto dyskutować. Trochę mało opisu sytuacji. A to chyba trochę jesteś leniwy. Na stronie...
witam O nie stary tu się bardzo mylisz. To urządzenie było bardzo rozbudowane.Generatory wewnętrzne, trzy wejściowy przedwzmacniacz ,kompresor dynamiki, wskaźnik wysterowania,cztery kanały po 600W, regulatory jasności statycznej i dynamicznej, negacje każdego kanału.Czy nie ma na forum nikogo kto kiedyś pracował w fonice?????Help!!! pozdrawiam
Całościowego schematu do tego auta nie znajdziesz - jest zbyt dużo wersji silników, wyposażenia i wykonań „na określony kraj” przeznaczenia. W regulacji świateł nie ma żadnej filozofii - fioletowy doprowadza podciśnienie do regulatora, fioletowy z paskiem to wyjście na reflektory.
To proste japońskie rozwiązanie. I kłania się czytanie schematów. Masz cztery przewody, bo jeden z nich w złączce, to przewód od wyłącznika biegu neutralnego (luzu). Z samej prądnicy, a właściwie dynama, bo tam jest raczej na 100% magnes stały wychodzą trzy przewody: W - white (biały), Y - yellow (żółty), i P - pink (różowy). I w tej instalacji w czasie...
Opisz wiecej instalację. Daj schemat tego co masz w twoim Simsonie. Były różne wersje. Może masz wersję z ERW (chyba taki skrót?) czyli regulatorem przy cewce świateł przednich. Może on jest uszkodzony. Jeżeli tak to da sie go naprawić.
Pomiary prawdę ci powiedzą. Sprawdź, czy cewki posiadają właściwą oporność, czy podczas pracy silnika z odpiętym regulatorem pojawia się tam napięcie przemienne o amplitudzie nawet kilkudziesięciu V. Jeśli tak, to regulator. Jeśli nie, to stator. Schemat masz? To popularny skuter i nie powinno być problemów.
Bezsens totalny :cry: . Podłącz te akumulatory bezpośrednio do mostka i za nimi daj wyłączniki do świateł. Będzie akumulator pracował z prądniczką buforowo. Przy jej wydajności jakikolwiek regulator jest zbędny. Wyłącznikiem prądu zwrotnego będzie sam mostek.
Wybacz za odkop ale czy udało się to zrobić? Pytanie tylko po co? Po regulatorze masz prąd stały, wiec ten Gretz to bzdura. Także ten schemat jest jakiś dziwny i niekompletny, bo brak np. przełącznika świateł i kierunkowskazów, przycisku klaksonu a instalacja typowo,,alumulatorowa".
Wyżej było napisane. Podaje dokładniej: Iskrownik-KEEWAY: HURRICANE, RY8, MATRIX FLASH, FOCUS, FAKT ORAZ CPI: HUSSAR, KINGWAY: YAROX Moduł-CPI ARAGON ROMET 2T MODUŁ ZAPŁONOWY ODBLOKOWANY Regulator-KEEWAY FOCUS Zrobiłem schemat ale mam braki: Masa modułu? Masa impulsatora? Biały kabel od świateł? http://obrazki.elektroda.pl/1962497200_1...
Wygląda, że regulator jest uszkodzony. Coś się nie zgadzają twoje opisy ze schematem. Piszesz coś o pięciu kablach, ale opisany sposób sprawdzania regulatora dotyczy chyba innego modelu regulatora. Piszesz coś o podłączeniu kabla "czarnego" do multimetru, ale takiego kabla przy regulatorze na schemacie nie ma... Problem ze światłami może być wywołany...
Rezystorr napisał: Niestety, zmiana lub przewijanie cewek nie wchodzi w grę. A dlaczego? Oświeć mnie. Moja propozycja jest najprostsza do realizacji i najpewniejsza w działaniu - gotowy sprawdzony regulator napięcia świateł i ładowania aku. Zaprezentowany przez ciebie schemat jest prawie identyczny z tym z linku. Radzę poczytać. Autorzy tej strony...
TEMAT dyskusji Ładowanie - Alternator Po ok 5 godz pracy ciągnika na wolnych obrotach nie pali sie ani nie żaży kontrolka ładowania tylko pulsuje z częstotliwością co 1-2 sekundy jak obroty wzrastaja to przestaje swiecić, lub po zapaleniu np świateł postojowych (na wolnych obrotach) Czekam na opinie:idea: Pozdrawiam
Witam. Jestem na etapie tworzenia pewnej hybrydy.:D Posiadam do dyspozycji silniczki regulacji świateł od mercedesa. Prawdopodobnie Vito. Regulator to sterowania tymi silniczkami od opla. Obydwa podzespoły są firmy Hella. Napotkałem pewien problem. Schematów brak, a po próbie podłączenia nie chcą ze sobą współpracować.:cry: Czy można to jakoś rozgryźć....
Skuter przyprowadzono po dwóch próbach naprawy. Odpala bez problemów. Była przeprowadzona przede mną wymiana modułu przełączników z prawej strony, czyli wyłącznik, zmiana świateł i uruchomienie (zapłon). Kostka 8 + kostka 2 przewody. Moduł podobno przyjechał z inaczej ułożonymi kolorami kabli we wtyku więc poprzednik pozamieniał kable zgodnie z kolorami...
Dziękuje za zainteresowanie tematem. Na twoje pytanie odpowiadam NIE. chociaż temat blokad też mnie interesuje. Temat blokad był poruszany na forum elektroda w tym poście - Kymco agility 50 4t euro 4 - Blokada prędkości https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Osobiście nie sprawdzałem ale jestem przekonany że to zadziała z tym dzwonem....
Poproszono mnie o wstawienie nowych świateł ale tutaj cała elektryka jest lipa. Nie znam się na tym. 12V dochodzi do stacyjki i po przekręceniu zapłonu działa tylko klakson. Brak świateł, kierunków, zapłonu stopu itp. Sam zapłon na krótko działa, więc akumulator jest sprawny. Według schematu napięcie na zapłon, światła i stop brane jest z 5 wyjścia...
Witajcie. Trafiłem na regulator który bez świateł daje ponad 14,5v na pozycyjnym dawał już 13,4v a na światłach drogowych lub przy wciśniętym stopie można śmiało powiedzieć bez ładowania. Wywaliłem wiązkę pozycyjnego wraz z drogowym , oskurowałem i wyszło ,że było zwarcie, dodatkowo od montowałem cały układ autoalarmu. Nadal nic, czy to możliwe, aby...
Ten kabel który idzie od przełącznika to chyba u mnie ten kabel koloru zielono-niebieskiego który był za pomocą złączki podpięty do kabla zielono czerwonego z regulatora i światło przód działało
Żarówka kontrolna nie ma 5W -taka jest w światłach pozycyjnych. Żarówka kontrolki ma 2W. Założenie żarówki 5W powoduje wytopienie gniazda kontrolki. Poza tym ten schemat dla sześciu diod będzie inny. Bzdura totalna. Tak się robiło w maluchach by się wzbudzał bez gazowania. Nawet jak bym podłączył H4 pomijając to że się nie zmieści to też w normalnych...
witam, jestem w trakcie wykonania urządzenia z artykułu EdW 11/99 [url=http://www.elportal.pl/pdf/k18/47_1... z tym że chcę wykonać tą drugą opcję czyli regulator jasności świecenia (w takim wypadku ze schematu należy usunąć D1 oraz C2), mam pytanie czy tranzystor BUZ11 może być zastąpiony BUT11 oraz czy do tego układu moge wykorzystać taki potencjometr...
Tak, pamiętaj jednak o zmiennej wysokości słońca nad horyzontem w zależności od dnia w roku. Usztywnienie pochyłu spowoduje, że nie zawsze światło będzie padać pod kątem prostym. Pozdrawiam.
Z tego co pamiętam odczepem jest żółty kabelek i leci on przez regulator na światła A wystarczy spojrzeć na schemat, by zauważyć że tak nie jest.
mam regulator napięcia oryginalny do simsona zespolony z przerywaczem kierunkowskazów, który też mi się spalił, a według schematu światło stopu powinno być podłączone przed regulatorem po mostku graetza(pewnie dlatego, żeby nie obciążać zbytnio akumulatora), zmierzyłem napięcie na cewce i na wolnych obrotach wynosi 19/20V a po dodaniu gazu dochodzi...
Schemat podłączenia alternatora od Poldka do ciągnika c-330. Podobnie do dowolnego pojazdu się podłącza. Jeśli ma przekaźniki to 30 z alternatora podłącza się również do + przed przekaźnikami (który będzie załączamy na elementy).. http://obrazki.elektroda.net/77_11789754... Czerwonym i szarym zaznaczone są modyfikacje. 30 na zacisk + akumulatora...
Kolego, zobacz na schemat, potrzebujesz regulatora napięcia (20), do niego idą właśnie 2 żółte table (ge- od gelb) http://obrazki.elektroda.pl/2399506800_1...
Po wciśnięciu pedału sprzęgła, wyciąg regulator wyłącznika /podobnie jak przy włączniku świateł stop/ puść pedał ,tempomat będzie działał nie trzeba podciągać pedału nogą.
Ładowanie aku w moim moto wygląda następująco: 1. przy załączonych światłach: - niskie obroty: 13.8 V - wys. obr: ok 16.5 V 2. przy wyłączonych światłach: - niskie obr: 17,5 V - wysokie : 18.5V podejrzewam że padł regulator. Ale nigdzie nie moge znaleźć schematu regulatora do mojego modelu moto. Czy mogę na was liczyć? Pomożecie mi? Chyba, że ktoś ma...
Interesuje mnie podłączenie świateł,stopu,kierunkowskazów, klaksonu i wyjścia na podpięcie przyczepy.Przeglądałem schemat z ursusa.Prąd wychodzi z akumulatora przez rozrusznik,alternator,przekażnik dalej regulator JEZPOL RNA-1 6d-14V2.Jestem laikiem jeśli chodzi o elektrykę więc mogę się mylić.Wydaje mi się ze np taki regulator jest chyba dla mnie nie...
Regulator napięcia nie ma nic do tego. Sprawdź instalację wg schematów i znajdziesz problem.
Wszystko pięknie tylko, że po zmontowaniu układu i odpaleniu bzyka regulator się zagrzał a potem spalił i nie pomogły żadne radiatory. Nieznam się zabardzo na elektronice ale wydaje mi się, że te schematy regulatorów są od skuterów w krórych są osobne cewki od ładowania i osobne od świateł a umnie w bzyku jest 12 cewek i wszystkie połączone szeregowo,...
Opelek jest z silnikiem Y17DT i z klimatyzacja oraz z alternatorem HITACHI 100A. Masa byla sprawdzana, dolaczono rowniez drugi rownolegle przewod do kabla masowego. Przed awaria i teraz na pulpicie po zaplonie zapala sie zolty symbol auta z kluczem i dopiero po paru minutach gasnie. Obecny stan - rowniez uszkodzeniu ulegl nowy alternator. Brak ladowania...
Tam są CZTERY cewki. Po kolei: zasilająca moduł zapłonowy, wyzwalająca moduł zapłonowy. I dwie zasilające instalację poprzez prostownik - regulator. Po włączeniu zapłonu pracuje jedna, a po włączeniu świateł dwie (niech ktoś przetłumaczy ten rysunek z tego pieprzonego drutu kolczastego na jakiś inny język!!! szczególnie punkt 5). Chociaż ze schematu...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
To ewidentnie jest wina regulatora. Wielu kolegów ma założone elektroniki i pomykają na światłach bez najmniejszych problemów z brakiem prądu - ładowanie na poziomie 13,5-14,5 V. Tylko zapewne koledzy mają plus na karoserii. Prądnica generuje 220W. Pozostaje poszukać koledze jakiś regulator motocyklowy 12V o wydolności prądowej 25A lub poszukać schematu...
Cieszę się, że temat został przywrócony, bo i ja chętnie poznaję nowe rzeczy. Jednak kol.kybernetes jest chyba inaczej w tym modelu z magnesami, bo autor żle narysował schemat połączeń i jest 6 cewek nawiniętych przciwsobnie połączonych w szereg i tylko jest odczep z 5 cewki na oświetlenie, aby nie palić żarówek. Napięcie z 6 cewki biegnie do regulatora...
regulator świateł regulator świateł drogowych regulator poziomu świateł
ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora windows schowek esp8266 flashowanie
cadillac escalade philips senseo
SEAT Alana radio – jak zatwierdzić kod, procedura SCAN, TP+RDS, SAFE, blokada Toshiba 55" TV Main Board Identification – Vestel 17IPS72, VES55OQNYL, Model Guidance