Tak trudno poszukać? Mało jest schematów, nawet tu na elektrodzie?
nie sprawdzisz na stole przy jakim napięciu dokładnie odcina napięcie wzbudzenia ale sprawdzisz czy działa , podpinasz napięcie z zasilacza laboratoryjnego , w miejsce wyjścia podpinasz żarówkę i podnosisz napięcie , przy ok 14 V powinien wyłączyć , po obnizeniu ponizej progu przy którym zgasła powinna się ponownie włączyć , zazwyczaj jest to ok 0,2V...
A więc tak poprawiłem uzwojenie wzbudzenia chodziło jak samo chciało od wibracji śruby sie rozkręciły i raz było 160 ohm a raz 10 ohm teraz mam 2.1 ohm. Mógłbyś napisać dokładniej o co ci chodzi??? Jakie śruby? Gdzie chodziło? Co, jak i czym mierzyłeś? Schemat faktycznie jest. Taki malutki ale jednak. Pasuje go jednak poddać edycji i wkleic jeszcze...
a drugi wogole nie działał Działał, tylko tego nie widziałeś. Ten przekaźnik służy do regulacji napięcia, nie działa na zasadzie przyciągnięty-zwolniony. Kiedy napięcie zaczyna przekraczać 14,4V kotwica jest przyciągana do momentu rozłączenia styków. Wtedy do obwodu wzbudzania włączony zostaje rezystor. Napięcie spada i kotwica zostaje zwolniona. I...
Japoński shit :| , ja również dołączam się do prośby o wynalezienie jakiegoś sposobu sprawdzenia tego regulatora na stole w warsztacie.
a w jaki sposób sprawdzić regulator na stole?
Potrzebujesz zasilacz regulowany, żarówkę 20W, żarówkę 2W. Żarówką zastępujesz uzwojenie wzbudzenia, resztę podłączasz według schematu, regulatorem regulujesz napięcie w zakresie 11 - 15V i patrzysz, kiedy żarówka zastępująca uzwojenie wzbudzenia gaśnie, a kiedy się zapala.
A może jakiś schemacik lub choćby kawałek z rejonu alternatora. O ile pamiętam(!) japońce lubili wkładać diody wzbudzenia do regulatora napięcia, ale to nie ten przypadek. Trzeba sprawdzić sam regulator "na stole" zasilaczem regulowanym. Trzeba sprawdzić diody i uzwojenia (może pracuje na dwóch fazach??? A regulator prawdopodobnie podejdzie od malucha...
Więc najlepiej sprawdzić sam regulator na stole,wystarczy zasilacz regulowany i zarowka.
Regulator przeznaczony do mana,w którym w instalacji tylko jedno zasilanie +15 na regulator.Zachowanie przy sprawdzaniu na stole prawidłowe.
Nie ma co tu filozofować, regulatora na stole nie sprawdzisz. Możesz jedynie wymienić za krótkie szczotki o ile się da. Nie pamiętam jak jest w tym modelu. Wymień regulator i po temacie.
Witam.Podłączam ogrzewanie d1lc na stole. Podpiąłem pompe paliwa. zasilanie i zwarłem kabel czerwony z zółtym. na trzy pinowej wtyczce. Nie mam podłączonego regulatora temp. wyskakuje mi błąd f62(od potencjometru).Potrzebuję info jak podpiąć aby odpalić na stole.
regulator tam ma dwie funkcje -reguleje napięcie -jeżeli stwierdzi napięcie na jednej z faz wygasza lampke Sprawdź regulator na stole.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Taki patent (post #11) w miarę działał, ale testowałem go tylko na stole.
Witam. Alternator jak w temacie Valeo TG 17C030 180A, ze Sprintera. Zaciski wejściowe regulatora oznaczone: "1" i "2". Czy jest możliwość sprawdzić go na stole? Jak podłączyć? Czy można sprawdzić sam regulator?
Witam Wczoraj umyłem cześć silnika kola alternatora, później odpaliłem i po 15 min z alternatora poleciał dym. Okazało sie ze szczotka sie ułamała (nie widzę związku z tym myciem ale moze ...) Pytanie - jak sprawdzić regulator napięcia. Cewki i diody sa ok, ale nie wiem jak sprawdzić regulator. Wymontowanie alternatora w tym aucie to "przygoda" wiec...
Demontaż i montaż alternatora w 307 , sprawdzenie na stole oraz wymiana regulatora napięcie kosztuje drożej. Spróbuj sam to zdemontować , sprawdzić na stole i zamontować , sam lub ze szwagrem . Oprócz bicepsów i narzędzi potrzebna jeszcze wiedza , a ona kosztuje.
nie rozbiera się go bez potrzeby, wirnik wyważony prima sort. Bardzo rzadko pada łożysko. Płytka arc6020 :) , przełóż tylko śrubę Rozebrałem, żeby posprawdzać przejścia stojana i ogólnie wyczyścić w środku. Dzięki za poradę. Zamówię tego ARC6020 jak polecasz. Dzięki. Co do regulatora. Chcę go sprawdzić czy jest sprawny przed zamówieniem mostka, żeby...
Szczotkotrzymacz wymieniony i regulator napięcia. Na stole pod obciążeniem ładuje do 14.8. 2 elektryków daje gwarancję na alternator że jest 100% sprawny.
Wystarczy, takiego używałem. Obecnie mi się nawet nie chce sprawdzać tylko wymieniam w ciemno regulator i robię test całego alternatora na stole. Tam zawsze pada regulator i nic innego, no przesadziłem czasami pierścienie ślizgowe.
Nie wiem skąd to rozróżnienie: regulator i regulator DC. Na schemacie ani żadnym znanym mi układzie nie ma dwóch takich urządzeń. Jest tylko jedno: regulator napięcia. Konstrukcje mogą się różnić ale taki podział nigdzie nie występuje. Regulator można sprawdzić " na stole" ale trzeba się do tego przygotować. Transformator trójfazowy z wyjściem 3xok...
Błąd holowania , to raczej od położenia płyty na stole.
witam! Czy mógł by ktos podac dokładny schemat jak polaczyc taki regulator do sprawdzenia na ,,stole"? Chcial bym go sam sperawdzic a nie wiem co gdzie podlaczyc do niego. Gdzie żarowka a gdzie zasilacz i miernik? Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
Jak mozna sprawdzic alternator z BSD na stole??chodzi mi dokladnie o wtyczke z regulatora wiem ze kontrolka sterowana jest z dme przez can.Prosze o pomoc:D
Skąd wiesz że regulator uszkodzony skoro nie można odpalić ? Sprawdzałeś na "stole" ? Regulator napięcia nie ma nic wspólnego z zapalaniem. Pytałem o przepływomierz w sensie czy układ dolotu powietrza był poskładany ( szczelny) i czy przepływomierz podpięty elektrycznie ?
No dobrze. Będę na to uważał. Jutro podmienię ten regulator bez sprawdzania "na stole" i zobaczymy co to będzie z tego.
Da się na stole sprawdzić, trzeba tylko mieć odpowiedni tester do tych regulatorów. Weź alternator pod pachę, udaj się do zakładu który naprawia alternatory i niech go przetestują. Jeżeli na testach okaże się sprawny (w co wątpię) to montujesz do samochodu. Jeżeli dobrze pamiętam to powinno być tam 12 V i w pozostałych dwóch około 7 V.
problem pojawił się po wymianie regulatora alternator był badany na stole u fachowca i wg niego wszystko jest ok.
Na pewno większość po kupieniu nawet nie zajrzy w ustawienia ... automat to automat Niby tak :D. Ten regulator po podłączeniu na stole pod zasilacz 24V sygnalizował za wysokie napięcie baterii.
Jeśli próbujesz naprawiać metodą podstawiania "w ciemno" to raczej nic z tego nie będzie. Musisz zrobić tak jak pisałem wcześniej - uruchomić płytkę regulatora na stole. Zacząłbym od sprawdzenia napięcia zasilającego ten układ scalony oraz pozostałych napięć. Sprawdź też ponownie tranzystory, czy któryś nie dostał zwarcia.
Regulator miałem na stole. Działa tak ze po podłączeniu pod zasilanie przepuszcza napiecie az do poziomu 14.5V, powyżej sie wyłącza i nie przepuszcza nic.
Nie potrzeba ustawiać rozrządu. Zdejmuje się całą kobyłkę trzymającą dwie dźwigienki. Następnie wymiana już na stole i ponowny montaż. Zaleca się moczenie nowych regulatorów w oleju i kilkukrotne ręczne napełnienie ich przed zamocowaniem. Przed pracą na wszelki wypadek kup uszczelkę dekla - może się przydać.
Na żal nie zawiadomiłeś który wykorzystujesz zasilacz, a bez tego poszukiwanie przyczyny problemu - wróżba na osadzie kawowym! . Jeśli u ciebie konstrukcja wzmacniacza ma wygląd oddzielnych bloków ( zasilacz - wzmacniacz - regulator głośności, wejściowe i wyjściowe gniazda ), zamieszczonych na stole chaotycznie i zjednoczonych między sobą zbyt długimi...
Jak wyżej. Najlepiej zdemontować alternator i sprawdzić w całości na stole probierczym. Podejrzewam że problem może być z mostkiem prostowniczym- diodami. Regulatory rzadko przy nich padają. Warto jeszcze sprawdzić napięcie bezpośrednio na zacisku alternatora. Jeśli to samo co na akumulatorze to można go wyciągać.
Alternator (regulator) sterowany/aktywowany cyfrowo magistralą BSS.
....Jak aparatura jest zasilana z napiecia co wychodzi tym kablem od regulatora i serva tez ciagna z tego prad to po co do tej płytki podawać dodatkowe napiecie?.... Nie chciałbym Cię urazić, ale myślenie naprawdę nie boli. Po co robi się taki tester :?: Odpowiedź jest prosta i nader logiczna. ŻEBY NIE ROBIĆ TESTÓW W GOTOWYM MODELU I Z UŻYCIEM APARATURY...
Dziękuję, tego w opisie sprawdzania nie było. Wychodzi na to, że alternator jest sprawny, a ładowania nadal brak. Żeby sprawdzić na stole regulator to muszę wpiąć go szeregowo w kabel plusowy tzw B+ i do żarówki a obudowę regulatora zmasować z alternatorem?
regulator elektroniczny, ale jak pisałem alternator na stole probierczym był sprawdzany i ładował, tylko że kolega jeden mi mówił, że widział jakiś alternator od fergusona, który miał dodatkową diodę 10-tą na wzbudzeniu. ten takiej nie ma. co Wy na to?
Dzięki dziś sprawdzę. Jak można na stole sprawdzić ten regulator ciśnienia. Czy może się nie da.
Przerobione serwo nie nadaje się do napędu śmigłowca. Tu potrzebny jest szybkoobrotowy napęd o sporej mocy. Takim serwem, po przeróbce można co najwyżej napędzić malutkiego robocika, jeżdżącego po stole. Do napędu śmigłowca, rozważyłbym mały silnik bezszczotkowy z regulatorem jednokierunkowym. Można i silniki szczotkowe, będzie taniej, ale są one cięższe...
Jeden to stały prąd, drugi kontrolka, trzeci idzie z mostka diodowego. Jak chcesz to spojrzę w katalog, bo nie kojarzę dokładnie co gdzie. A - z mostka chyba S - 30 I - kontrolka, ale musiałbym to na stole podpiać i sprawdzić :)
Trzeba sprawdzić alternator znajduje się w silniku (lewa strona wału pod pompa, trzy żółte przewody ) Regulatora nie da jednoznacznie się sprawdzić na stole, ale gdy alternator jest sprawny to pozostaje tylko regulator.
Mam problem ze zbyt niskim poziomem ładowania akumulatora w moim samochodzie, aktualnie na poziomie 13,2 V. Alternator z regulatorem sprawdzony na stole probierczym jest ok !!! Wynika z tego że sterowanie alternatora ze sterownika jest niewłaściwe. Czy ten problem jest do naprawienia ?
Regulator (aktualnie) pada sporadycznie.
Tylko podmiana , chyba ,że masz odpowiedni układ elektroniczny na stole do srawdzania regulatorów napięcia.
Tak mam podłączone odpinam odbiornik i pod ten kabel podpinam kartę i tylko się wyświetla to co na zdjęciu moze trzeba najpierw skalibrować regulator bo tego nie robiłem tylko świeżo po wyjęciu z pudełka to podłączyłem na stole
Witam Nie koniecznie potencjometry są uszkodzone a obydwa obwody nie regulują jasnością żarówek ? Regulator produkcji chińskiej raczej więc może z kupieniem drugiego będzie problem . Zrób prowizoryczny układ na stole podłącz żarówki. To nie wiem czy dobrze rozumie 1 żarówka świeci non stop a druga jest regulowana ? Pozdrawiam
Ale przelewy czy na stole?
Czy po podaniu napięcia na styk wskazany śrubokrętem na pewno na wirnik zostanie podane pełne napięcie /na pewno w alternatorze bo na stole nie/, bo wydaje mi się że nie powinno się zmienić natomiast po odłączeniu kontrolki regulator nadal będzie podawał napięcie na wirnik oczywiście napięciem wyjściowym dlatego jak piszesz wyjście z fazy reguluje włączaniem...
Niektóre wersje w ogóle nie miały tego potencjometru. Uszkodzony może być sam potencjometr, ale może być też usterka w elektronice regulatora mocy (pewnie jakiś prymitywny). Naprawa nie powinna być skomplikowana. Podstawka w ZD-915 jest odłączana (wysuwa się ją do góry) i można ją postawić na stole, nie musi wisieć przy stacji.
Kuleje pompa wtryskowa, do regeneracji. Nie ma się co rozdrabniać pompa czy regulator obrotów, na stole sprawdzą i wymienią wszystko co trzeba. Jak robić to raz a dobrze, przy okazji zabierz ze sobą wtryski do sprawdzenia. Gdyby była wina filtrów,zatkanych przewodów to nie wchodził by na wysokie obroty z braku odpowiedniej ilości paliwa.
Ale regulator nie był ruszany tylko mostek z diodami i ponoć na stole altek ładuje.
Hej wszystkim, W "Kasce" zrobiło się mi jakieś zwarcie w instalacji i popaliło wszystkie żarówki, więc była okazja, żeby w końcu sprawdzić niebieski regulator. Zwarcie usunąłem, podłączyłem niebieski i podobnie jak w MZ, nie działa, lampka ładowania nie gaśnie, ładowania nie ma. Podłączyłem mechaniczny to znowu dzieją się takie cuda, że lampka przy...
Witam, mój samochód podczas przyspieszania wydaje taki klęczący odgłos, jest to 2.0 HDi 136 KM, regulator paliwa założony nowy, wtryski sprawdzone na stole pobierniczym, na wolnych obrotach silnik normalnie chodzi.
To coś na zdjęciu, to jakiś wyjątkowo ,,delikatny" egzemplarz :D , pewnie edukacyjny, nie użytkowy, napędzany paskiem zębatym. Dla Twoich założeń, wylicz sobie, jaka moc musi posiadać zespół napędowy, by nadać masie 400g (?) przyspieszenie 4G. Mechanizm oczywiście korbowy, a i wydaje mi się, że serwo jest zbędne. Tu chodzi o mocny silnik np. DC + regulator...
Da się, po zdemontowaniu alternatora na stole probierczym...... Żeby wymienić sam regulator to i tak trzeba zdemontować cały alternator....
Witam, mam problem tego typu, że alternator wytwarza mi 14,4V tylko po podaniu napięcia na zacisk wzbudzenia. Sprawdziłem całą wiązkę wzbudzenia i jest cała aż do licznika. Tam moja wiedza się kończy. Nie wiem jak ugryźć temat. Moje pytanie : czy stacyjka steruje wzbudzeniem, czy już tylko z licznika ma wyjść napiecie? Alternator po remoncie, w warsztacie...
zacznij od sprawdzenie regulatora napięcia, ale jak już będziesz miał na stole alternator - warto zrobić mały remont ( szczotki i inne)
bez żadnych takich tam.Normalnie jak zwykłe analogowe ogrzewanie.Czyli zasilanie,pompka nawet nie podłączałem regulatora temperatury tylko wtedy chodzi na fula i po paru minutach pracy zwalnia i chodzi na mniejszej wydajności.
Szczotki to tam się nie ścierały, a nawet gdyby, to sam sobie ich nie wymieni, bo kłaki zgrzane są do aluminiowych płaskowników. Często padał regulator, trzeba go sprawdzić na stole, bo nowy jest drogi-ponad 120zł.
Czyżby wzbudzenie samymi magnesami na najwyższych obrotach dawało takie napięcie na zaciskach, że trzeba by to było rozproszyć? Samymi magnesami ? Nie, Kolego, tam nie ma magnesów. Ten rezystor ograniczał prąd cewek wzbudzenia (czasem były nawet dwa rezystory) i w ten sposób zmniejszał napięcie prądnicy przy wysokich obrotach. Proponuje przeanalizować...
Witaj! Kabel o którym pisałem to ten AKUmulator.-ALternator. Zazwyczaj przy utlenieniu się przewodu z klemą zjawisko jest odwrotne.Napięcie zazwyczaj jest zaniżone a efekt taki,że akumulator jest nie doładowany.Napięcie utrzymuje się w granicach 13v. Zjawisko jakie występuje w Twoim przypadku to wygląda tak jak by w momencie wystąpienia napięcia powyżej...
Tak jakby regulator albo zawór w pompie. Ja z kolegą walczyłem z Transitem 2 miesiące, ciężko odpalał, gasł, nowe wtryski, regulator ciśnienia, pompa dobra sprawdzana 2 razy na stole, filtr ręce opadały. I wreszcie bingo... przytarta pompa paliwa w baku, od rdzy z wody z paliwa. Czym dłużej stał tym gorzej odpalał. Nowa pompa i śmiga odpala od strzału.
Tam jest regulacja podkładkami, a więc po wymianie musi być sprawdzenie na stole probierczym.
piaskujesz altki w całości? nie cały tylko detale cały to chyba lekka przesada:D ale jak urzywka ma wyglądać na regeneracje to na częsci pierwsze piaskowanie troche czarnego matu i sliczny altelnatorek ;) myślałem o testerze regulatorów a nie stole do sprawdzania całych altków taki tez mam tylko że własnej roboty ;) silnik na siłe na dwa biegi dobre...
Gdzieś widziałem że można podłączyć żarówkę żeby działała jak kontrolka ładowania Nie w Fordzie. Wzbudzi się bez podłączonego sterowania, tyle że nie określisz w pełni sprawności regulatora - czy dogaduje się ze sterownikiem.
Najlepiej jak byś podrzucił regulator od innego alternatora , ponieważ regulator jest dosyć często narażony na uszkodzenia . A tak napawdę nie ma jak go zbadać na stole po wyjęciu z alternatora .
Na twoim miejscu bym go rozkręcił i przeglądnął całego , jeżeli masz go już na stole. Rozkręć.
witam ja osobiście kopiłem w inter starter koszt 3000 tester sie sprawdza bdb sprawdziłem wszystkie jego możliwości do diagnozy oraz przetestowania alternat. na stole
To nic nie wnosi do tematu,układ mam na stole ,mam rozrysowany schemat regulatora i fragment panela z potencjometrem dmuchawy. Układ działa mi na stole ze zwykłym potencjometrem który dolutowałem,mnie interesuje opis fabrycznego połączenia potencjometru z panela do regulatora . Na dwóch kablach mam tylko minimalne obroty,brak jeszcze czegoś na panelu,...
Witam wszystkich. Mam problem z ładowaniem akumulatora Vito 639 111cdi 2006r i szukam podpowiedzi co jeszcze można sprawdzić. Akumulator jest nowy a alternator sprawdzony na stole probierczym ,nowy regulator napięcia i łożyska, sprawny. Zaciski kabli alternatora do głównej skrzynki bezpieczników wymienione (zacisk F1) z powodu korozji. Myślałem że to...
Wskazywało by to przerwę w regulatorze napięcia alternatora. Może też być uszkodzony ten regulator. Przy ładowaniu na postojowych i ok 2000 obr/min napięcie z alternatora powinno się zawierać w granicach 14,17- 14,21 V. Regulator napięcia jeżeli dobrze pamiętam jest umieszczony na obudowie alternatora. Sprawdź czy nie ma przerwy w regulatorze lub wymontuj...
Szczotki sprawdzane przy regulatorze ? długość , czy się nie kończą . Trudno mi powiedzieć ale raczej nic nie sprawdzali przy regulatorze , bo nie wykazywał na stole żadnych błędów - jak mi sie jutro znów wyświetli to z błędem zanim zniknie jade od razu na warsztat aby odczytali błąd , moze tym razem cos wykaże
Witam Mam regulator na 12V firmy Elba oparty na tyrystorze TIC106D i LM393. Jak go sprawdzić na stole? Przerywacz kierunkowskazów jest spalony i czy to będzie przeszkadzało w poprawnej pracy regulatora?
jest to altelnato hitachi w regulatorze napiecia jest podwójna wtyka prosilbym o opis tych dwóch pinów który do czego służy bo przywieżli wyciagniety rozebrałem niby wszystko ok wiec chcem sprawdzi go na stole tylko nie jestem pewien jak ten regulator podpiac a góry wielki dzieki
Witam Mam pytanie czy jest jakiś standard oznakowania regulatorów napięcia ? Chodzi o kolory przewodów . Wyczytałem że w większości przypadków czerwony to plus, zielony minus a reszta jak żółty, różowy i czarny idą na generator (cewki) . Czy to się sprawdza ? Drugie pytanie jak na stole sprawdzić taki regulator . W moim przypadku 4 piny . Pzdr
Silniczek na stole sprawny , ale regulacja obrotów jest przez regulator (chyba?) wtyczka z kólkiem ślizgowym przełożona od starego.
Witam mam alternator od dafa 105 z regulatorem bosch pięcio pinowym czy ktoś się orientuje się który pin jest do czego i jak mam podłączyć zeby sprawdzić go na stole? P.S piny są oznaczone od 1-5
Witam, posiadam sporo uszkodzonych alternatorów do wyżej wymienionego auta. Wszystkie alternatory to delco remy i posiadają takie regulatory jak na obrazku. Chciałbym poskładać choć jeden dobry z tych kilkunastu sztuk. Dlatego też chciałbym prosić o skontrolowanie mojego pomysłu (sposobu sprawdzania) na diagnostykę regulatorów i mostków na stole. Jeżeli...
Przecież to oryginalny regulator który był razem z alternatorem. Do tego teraz założyłem stary działający polski Elmot i reaguje tak samo. Na stole również reaguje tak samo. To jaki mam kupić który jest "dobry" ?
a może to wina samych klem przy aku? a teraz podmianka aku wyczyściła klemy. chociaż to i tak dziwny przypadek, ze napięcie zanika na moment, masz może klemy zakonserwowane sprayem miedziowym? to też różne cuda mogą się przez to dziać. jeśli nic nie pomoże to jednak wymienił bym regulator napięcia. na stole nie miałeś pewnie takich drgań co w warunkach...
Filtr paliwa wymienilem przed wymiana regulatora cisnienia. Problem wystepowal wczesniej i pozniej. Specjalisci od wtryskow i pomp wyjeli wtryski, regulator, filtr paliwa, egr, przeplywke, odme i sprawdzali "na stole". Wkladali kilka razy regulator cisnienia i za kazdym razem wyjmowali regulator z opilkami. Po oczyszczeniu autko jezdzilo dobrze przez...
Naprawiłem alternator Bosch 0 124 325 046. Zostały w nim wymienione: wirnik oraz regulator napięcia. Został on sprawdzony nas stole probierczym, ładował prawidłowo. Po zamontowaniu w samochodzie kontrolka po uruchomieniu silnika świeci się ciągle, chociaż ładowanie akumulatora jest prawidłowe. Jak jest wygaszana kontrolka ładowania na desce rozdzielczej?
VW Passat B4 1994r 1.9TDI - brak ładowania, alternator Bosch 120. Po włączeniu zapłonu kontrolka ładowania świeci i gaśnie po zapaleniu silnika i lekkim zwiększeniu obrotów silnika. Brak ładowania, wymontowałem alternator - szczotki OK. Jak sprawdzić na stole czy uszkodzony jest regulator czy diody w mostku?
Trza było tak od razu Tam masz alternator jak na stole i nie rób paniki poradzisz sobie i regulator na wierzchu Jeśli Bosch
W dowolnym warsztacie nie sprawdzi się tego regulatora. Tak jak pisze kolega. W Focusach (i nie tylko zresztą bo w nowszych Fiestach, Mondeo, Transitach) regulator napięcia dostaje dodatkowo sygnał ze sterownika silnika (regulator zakończony jest kostką 3 pinową). Do sprawdzenia tego alternatora lub samego regulatora potrzebny jest specjalny tester....
Mnie jak mozesz interesuje inna rzecz, ile wynosi napiecie przed i po modyfikacji na przewodzie wzbudzenia.? Po kolei- doczytałem się (wówczas), że prąd obwodu wirnika według Boscha wynosi ok. 2A, jak pisałem wyżej. Fabrycznie ten alternator miał produkować 14,4V, taki też miał oryginalny regulator. Wskutek nie wiem, powiedzmy degeneracji elementów...
Miałem autko Skoda octavia 1,9 tdi, podczas awari alternatora mechanik wymienił cały regulator. Po tej wymianie alternator miał osiągać 120 A. Po podłączeniu na stole probierczym osiagal wartość 135A. Do tego zamontowałem akumulator 90AH. Przez najbliższe 10 lat nie wiedziałam co to jest problem akumulatora. Na taksówce to były różne kursy, długie i...
Problem może leżeć po stronie regulatora, ale nie koniecznie należałoby sprawdzić sam alternator na "stole" a instalacje w aucie pod kątem ciągłości,,spadków napiecia.Z Twoich pomiarów wynika ze napięcie spada poniżej napięcia sprawnego akumulatora. Nie należy podłączać wtyczki alternatora podczas pracy silnika. Dodano po 34 Problem może leżeć po stronie...
pompę wtryski regulator i czujnik ciśnienia sprawdzone na stole i są wporzadku. Dodano po 50 pompa wytwarza podczas kręcenia tylko ok 100 , kręcenie rozrusznikiem.innych błędów brak
Alternator ze zintegrowanym regulatorem. Usterka polega na braku ładowania dokładnie powyżej 3k obrotów. Przy spadku poniżej ładowanie powraca. -Podłożone dwa regulatory sprawdzone wcześniej na stole. -Mostek prostowniczy sprawdzony pod obciążeniem (10A) nie wykazał usterki. -Wirnik oporność poprawna, brak zwarcia do masy, pierścienie ślizgowe nie wytarte,...
Najłatwiej będzie przerobić mapę wtrysku softem od tuningu. Dawka gazu najprawdopodobniej jest stała a zmiany dawki roboczej obliczone dla PDE są takie same jak dla zwykłej pracy pompowtryskow. Wystarczy obniżenie dawek w sofcie, ingerencja w ciśnienie doladowania nie przyniesie spodziewanego efektu (będzie brakować momentu). Lepiej np.zmniejszyć wartość...
Regulator to jedno, a może mostek ma jakieś przebicia? Alternatory wygodniej robi się na stole niż na aucie.
Super jutro sprawdzę takie podłączenie na maszynie i zobaczę co pokaże :) Mam pytanie jeszcze odnośnie regulatorów PD, mam wielki kłopot z nimi bo są różne podłączenia, kupiłem nawet ich 3 sztuki ( opel astra/combo itp ) próbuje sprawdzić ( 100% działające ) na tym stole do sprawdzania regulatorów/alternatorów i żaden nie daje jakiś wskazań odnośnie...
Skoro miałeś go na stole mogłeś po kolei sprawdzić koszyk, wirnik i diody, czemu odrazu wskazaleś na regulator?
Na starym regulatorze jest tak samo.Szkoda że nie sprawdziłem jakie jest ładowanie po wyjęciu na stole,wtedy bym wiedział na którym pinie była kontrolka.
1.9CDTI Z19DTH Jak w temacie. Alternator naprawiony, wymienione diody, i przy okazji regulator. Na stole przy wzbudzeniu żarówą 2 W alternator daje od strzała napięcie 14.2V. W aucie już tak ciekawie nie jest, bo altek nie chce się wzbudzić na wolnych obrotach, a jedynie "wstaje" przy około 2tyś. RPM. Efekt jest taki, że kontrolka ładowania zapala...
Ja myślę że są dobre , ale nie każdy alternator ładuje do 14,5V bo tak byśmy chcieli co by nas uspokoiło że ładowanie mamy OK. Są alternator np. w Atos że na tylnej ściance ma wytłoczone / odlane max 13.9V . Zanim to zobaczyłem to wymontowałem alternator po to by sprawdzić go na stole i wymienić regulator. Robota była na darmo . A teraz skąd masz pewność...
trudno coś napisać nie dotykając ale ja jeszcze bym sprawdził sam alternator na stole czy ładuje i czy ma sprawny regulator i czy nie robi chwilowych wzrostów napięcia do wartości powyżej normy (to tylko sugestia)
Problem po czasie rozwiązany, takie objawy są także przy standardowej usterce zimnych lutów przy rezystorach po drugiej stronie regulatora napięcia. Po poprawieniu trzech rezystorów i regulatora zegary pracują prawidłowo. Temat zamykam.
nissan stole odczyt stole licznika stole
iskrownik ustawić amilo instrukcja parking break
elektrownia wiatrowa radio alpine jakie kupić
Różnice w jakości wydruku na Xerox 6605: przyczyny i rozwiązania Czarny ekran deski rozdzielczej Fiat Fremont - przyczyny i rozwiązania