kluczem popuszczaj nakretki od wtrysków po koleji na pracujacym siniku ,gdy odrkecisz i bedziesz widział i słyszał inna prace to znaczy że wtrysk i cisnienie w cylindrze masz dobre,jezeli odkrecisz i nie bedzie zadnej róznicy to wtedy wtrysk jest uszkodzony lub brak spreżania w cylindrze:idea::!: ,to mozesz tez sam zrobić :idea:
Ciśnienie pilotujące da rade, które reguluje się grubością podkładki, a problem jest z odczytaniem ciśnienia wtrysku zasadniczego.
Witam Ciśnienie końcówek wtrysku reguluje się przed podłożenie podkładek pod sprężynę wewnątrz wtryskiwacza.Dołożenie podkładki powoduje że sprężyna jest bardziej ściśnięta.I teraz pytania: -czy jak spręzyna jest bardziej ściśnięta to pompa musi dać większe ciśnienie, żeby otworzyć wtryskiwacz? -czy jak ciśnienie otwarcia jest mniejsze niż powino być,...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Mam taki problem mam sprężarkę którą napędzam silnikiem spalinowym od fiata 126p no i do tej pory silnik cały czas pracuje na jednakowych obrotach, a ja chciałbym coś zrobić, że jak ciśnienie w zbiorniku wzrośnie do 8 bar to żeby obroty spadły, a jak ciśnienie spadnie do 6 bar to żeby silnik zwiększył obroty do poprzedniego ustawienia. Z góry...
Witam wszystkich Posiadam sprężarkę w której jest zamontowany wyłącznik ciśnieniowy Vr 21d Problem a zarazem pytanie to jak reguluje sie dolne ciśnienie przy którym sprężarka ma sie ponownie załączyć. Z górnym nie ma problemu gdyż wkręcającego śrubkę zabezpiczoną nakrętką odiągnełrm ciśnienie 7atm jednak dolne ciśnienie przy którym sprężarka sie ponownie...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Dzień dobry, Wyłącznik, zdjęcia: https://drive.google.com/drive/folders/1... Czy ktoś nie orientuje się jaki to model i jak się ustawia czy reguluje ciśnienie załączenia silnika i ciśnienie wyłączenia silnika? Sprężynki się chyba trochę opuściły, więc chciałbym podnieść 0,5 bara jedno i drugie. Pozdrawiam Aleksander...
Mój diesel wolnossący kopci czasami na czarno,kolega ojca mówił że podkręcił dawkę paliwa bo coś tam coś tam.Jak ustawić dobrą dawkę?Proszę o odp. jak to się robi czym i gdzie to się znajduje na pompie wtryskowej.Pozdrawiam
W jaki sposób regulować presostat ze zdjęcia? Która śruba odpowiada za ciśnienie startowe (ponowne załączenie) a która z maksymalne? https://obrazki.elektroda.pl/9468984200_...
Czy zbyt wysokie spalanie paliwa może być spowodowane zbyt wysokim ciśnieniem na listwie wtryskowej ? Wtrysk wielopunktowy.
Witam mam problem z silnikiem hatz 1B20 pracuje w zagęszczarce . Na zimnym silniku pali bez problemu ale przy dodawaniu gazu dymi na czarno i jak sie nagrzeją nie idzie go odpalić. Doczytałem na forum że będzie to wtrysk i teraz mam pytanie czy lepiej kupić gotowy wtrysk czy samą końcówkę. Przy wymianie końcówki trzeba regulować ciśnienie wtrysku??(jeśli...
Napięcie podawane do wtrysku jest zawsze takie same, a rezystancja się zmienia nieznacznie w zależności od cewki bądź materiału piezoelektrycznego w tym przypadku cewki. Kolego domex32 wtryski paliwa mają regulowane ciśnie identycznie, zawsze pracują w ścisłej synchronizacji komputer nie może regulować ciśnienia inaczej dla danego wtrysku i wtrysk...
Witam, chcę powiedzieć że taki układ do badania wtrysków wykonałem, hmmm się zastanawiam dlaczego chcecie regulować obroty skoro ciśnienie można w inny sposób ustalać. Ja wykorzystałem pompę z układu CDI 3 generacji która ma w sobie wbudowany regulator ciśnienia. Jeśli chodzi o skoki ciśnienia są normalne trzeba uwzględnić skok ciśnienia podczas tłoczenia...
To co nazywasz "mapa z PB" i "mapa z LPG" to to samo, nie ma znaczenia na jakim paliwie samochód pracuje aktualnie. Z punktów zebranych na gazie (zielone) widać, że przy większym obciążeniu silnika sterownik wtrysku benzyny * do pewnego momentu skracał czas wtrysku benzyny, a później gwałtownie go wydłużał. Czyli dla czasów wtrysku pomiędzy 6 a 13ms...
Mój post w tym temacie - nr 44: cyt: Mam za sobą praktyczne próby podawania "mgły wodnej" do diesla CRD. Konstrukcja prosta do wykonania - aerograf z małym kompresorkiem na 12V dokładnie taki: Link z przerobionym tzn. szczelnie zamkniętym zbiorniczkiem do którego podawałem wężykiem wodę ze zbiornika ciśnieniowego (opryskiwacz 2 l. ), żeby ciśnienie...
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
http://obrazki.elektroda.pl/9221492600_1... Witam, przedstawiam jak zrobiłem próbnik wtryskiwaczy diesla. Powodem była konieczność wymiany końcówek wtryskiwaczy oraz regulacja wtryskiwaczy w moim Mercedesie W124 250D. Próbnik jest skonstruowany z przerobionego hydraulicznego podnośnika samochodowego 2 tonowego. W podnośniku jest już...
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Mam nieodparte wrażenie że rozmawiamy o CR, a tu ciśnienie jest stałe (oczywiście dla danej chwili) dla wszystkich wtrysków, a ilość paliwa reguluje czas wtrysku. Ciśnienie spoko odczytamy testerem.
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
Umów się z człowiekiem który ma przyrząd do ustawiania wtrysków wymień końcówki i jedź na ustawienie. To trwa kilka minut. I masz pełną gotowość. Jak kolega wyżej napisał bez ustawienia się nie obejdzie. Oczywiście zawsze jest szansa że trafisz.
Ale bez demontażu nie będziesz wiedział czy przypadkiem wtrysk nie leje, a jak ustawisz ciśnienie? Przecież w większości wtrysków ciśnienie regulujesz podkładkami dystansowymi, a do tego raczej potrzeba zdemontować wtrysk.
Tam tylko reguluje się kąt począteku wtrysku.
Ciśnienie paliwa trochę niskie jak na MPI - powinno być o ie pamiętam ok 3.5 . Zawory były regulowane? W tym silniku luz reguluje się płytkami. Jaki masz sterownik silnika? Jeśli małą hybrydę IAW5AF to znane są jej przypadłości usterkowe ale jeśli masz LPG to jeśli jest w niej uszkodzony obwód sterujący wtryskiem to na gazie powinien pojechać. Skłaniam...
Witam, Jest to na 100% czujnik ciśnienia, który reguluje ciśnienie na magistrali wtrysków, znajduje się on na pompie wysokiego ciśnienia. Na allegro te czujniki chodzą między 150 a 300pln
NIC sie nie stanie. Nie trzeba pewnie nawet poczatku wtrysku regulować. TDI-owcy podnoszą nawet 0.5Mpa i smigają.
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? O to artykuł o którym pisałem: Jak można zdiagnozować wtryski Common Rail, że one leją, ponieważ nie daje się ich wykręcić? Co to znaczy? Może diagnosta odmówił dalszej współpracy, gdyż nie mógł wykręcić wtrysków? Zmień...
Witam, Ja również borykałem się z tym problemem kontrolki świec żarowych oraz niekiedy pod górę lub pod obciążeniem zapalała się kontrolka pompy i serwis pomogła wymiana czujnika ciśnienia, który reguluje ciśnienie w szynie wtrysków, jest on zamontowany na pompie wysokiego ciśnienia.
Mowisz - masz 1 Pompa wysokociśnieniowa regulowana ilościowo 2 Akumulator ciśnieniowy (Rail) 3 Zawór ograniczający ciśnienie 4 Czujnik ciśnienia Rail 5 Wtryskiwacze 6 Elektroniczne urządzenie sterujące 7 Inne czujniki i aktuatory Co do demontazu i montazu to podaj typ silnika. Pozdr
Osoby rozeznane wiedzą z czym to się je i do czego służy. Sprzęt sprawny tato do ostatniej chwili jak pracował regulował na nim. Do wymiany osłona strumienia która jest spękana i trzeba oczyścić sprzęt bo stoi jakiś czas no i ....wygląda jak wygląda. Producent WSK Kraków. Opis z strony producenta ZASTOSOWANIE WYROBU: Próbnik PRW3M-00 służy do sprawdzania...
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
Zawór zasilany napęciem otwiera się zmniejsając ciśnienie paliwa, wtrysk się opóźnia. Zrozumiałeś?
Dziękuję za zainteresowanie. Też mam taką książkę i ogólnie jakąś tam podstawową wiedzę posiadam. Chodzi mi głownie o potwierdzenie jakości polskich rozpylaczy, bo gdzieś ktoś znowu polecał boscha więc sam nie wiem. Nie jeżdżę dużo więc wystarczy żeby wytrzymały 100 000 km . Jeszcze takie małe pytanko jak się reguluję ciśnienie wtrysku podobno jakimiś...
spokojnie, gwarancji nie ma, bo nie ma gazownika, dysze są wykręcane więc nie ma tematu - jutro się pobawię. a czy ciśnienie na reduktorze będę musiał regulować? czy to 1,5 jest OK? a wtryski byc może tak czy siak wymienię, ale póki co te chciałem uruchomić.
Z tego co wiem to reguluje się podkładkami . Miałem klienta z lt co bardzo meczyło go zbyt wysokie zuzycie paliwa i dymienie oddał wtryski na EPS po jedynie w boshu podjeli sie perfekcyjnego ustwaienia . Kosztów nie pamiętam ale oscylowały miedzy 1,5 tys zł do 2 tyś z 5 sztuk
do clowna i adama10001 w tym samochoszie niema silnika krokowego!!!!!! a poza tym tym imbisem co pisze clown nie reguluje sie cisnienia na wtryskach tylko wstepnie ustawia co2, cisnienie na wtryskach reguluje elektrohydrauliczny nastawnik cisnienia. a do wlasciciela niesczesnej 190 podjedz do kogos kto sie zna i niech ci go posprawdza i wyreguluje....
Jak się nie mylę to zawory są hydrauliczne i nie trzeba ich regulować. Wtryski i ciśnienie sprawdzali mi na zakładzie który istnieje już ponad 20 lat ale takiej pompy jak moja to nie widzieli. Mam drugiego MB 124 300D ale tam jest inna pompa, ma jeden zawór elektryczny (utrzymuje obroty na zimny silniku) a na dole ma jeszcze podłączone podciśnienie....
A kiedy ostatnio regulowałeś wtryski .Zmierzyć ciśnienie sprężania .(zapieczone pierścienie , powypalane , wyklepane zawory , gniazda ) .
Ciśnienie wtrysku wtryskiwacza do Diesla zależy od zastosowanej sprężyny.Ciśnienie wtrysku reguluje się podkładkami. Po wymianie sprężyny wtryskiwacz otworzy się nawet przy kilku atm. Na ile będzie rozpylał paliwo to rzecz do sprawdzenia .Srednica otworów główki rozpylacza to 0.2-0,3 mm.
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
A powiedzcie mi w jaki sposób działają kierunkowskazy w samochodzie przeciez mrugają czyli żarówka musi raz dostawac prąd a raz nie. Co do przełącznika to wole jednak wtrysk bo napewno będzie szczelny i wytrzyma duże ciśnienie.
Za wcześnie to z imprezy się wychodzi, jak kobieta pogoni... . Zerwanie śrub nie ma noc wspólnego z kontem wtrysku. A ten się nie rozrególowuje tak samo z siebie. Za niskie ciśnienie na wtryskiwaczu powoduje jego wcześniejsze otwarcie. Jak schodzi z obrotów to nie dostaje paliwa więc nie może kopcić. Więc strach ci podać procedurę regulacji konta wtrysku,...
Hyundai I20 1.1 55kw 2014r. Układ wtryskowy DELPHI. Podczas jazdy przy mocnym wciśnięciu pedału gazu błąd P0088- zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Podmieniłem drugiego raila z czujnikiem ciśnienia i tym zaworem który reguluje ciśnienie. Co może być nie tak ? Zastanawia mnie jeszcze zawór na pompie ? ale to jest ilość paliwa. Zdarzało się też że był błąd...
"Nawet jeśli byłyby problemy z zabogatą mieszanką,zawsze można zmniejszyć ciśnienie paliwa na wtryskiwaczach"-z całym szacunkiem,ale to nie diesel,gdzie cisnienie wtrysku można było regulować śrubą albo podkładkami.Tu wtryski są otwierane elektronicznie i myślę,że to nietędy droga.Cisnienie w układzie musi być stałe po to są regulatory ciśnienia wtrysku,które...
Ja mam pomysł na jeszcze inną technologie wtrysku, wytrysku :D . Mianowicie, chcę podawać olej przez pompę palnikową zasilaną silniczkiem o regulowanym zakresie obrotów co spowoduje że dysza zasilana jest określonym wydatkiem a nie ciśnieniem, w teorii ma to wyeliminować zatykanie się dyszy glutami.
Coś Ci się pomerdało : nie ma możliwości roziewrcenia dysz we wtrysku do 4 mm :), dedukuję ,że sprawdzałeś średnicę wkrętki w kolektor - to nie dysza :)
Oscyloskopem tego nie sprawdzisz ,najłatwiej DIAG-em lub PPS-em.Sterownik silnika reguluje ciśnienie na zaworze aby uzyskać kąt wtrysku zgodny z mapą ,na podstawie informacji z czujnika na kole zamachowym,czujnika z wtryskiwacza,temperatury i obciążenia silnika.
Jest to zawór który reguluję ciśnienie na listwie Znajduje się przy pompie wysokiego ciśnienia Dochodzą do niego dwa kabelki
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
Jest tylko układ "iskrzący" ;) co do częstotliwości nie ma znaczenia bo ciśnienie wtrysku paliwa jest regulowane. edit: czy taki transformator by sie sprawdził ? mam tylko zdjęcia.
http://img85.imageshack.us/img85/5024/lu... 1. pompa łopatkowa niskiego ciśnienia 2. Pompa wysokiego ciśnienia 3. Dystrybutor główny 4. elektrozawór regulujący zmiany konta wtrysku 5. siłownik przestawiający kont wtrysku 6. Pierścień Krzywki 7. czujnik położenia dźwigni 8. elektrozawór stop Pompa napędzana jest od wału rozrządu silnika( lub...
To nie jest takie proste. Pod tym niebieskim kapturkiem jest regulator ciśnienia, który reguluje dawkę. Bez stołu probierczego nie radzę tym kręcić. Jeżeli brakuje poveru to coś nie tak z pompą, wtryskami, kątem itd.
Regulator ciśnienia paliwa jest uaktywniany przez sterownik,aby regulować ciśnienie paliwa.A ciśnienie paliwa jest ustawiane w taki sposób,by by osiągnąć żądany stosunek powietrze i paliwo.Bo do odpalenia starczy i 200 atm na listwie bo wtryski są otwierane elektronicznie a nie ciśnieniem,a ciśnienie może sięgać nawet do 2000 atm.I w tym przypadku trzeba...
regulować ciśnienie zawora regulować ciśnienie regulator ciśnienie regulować
kabel subwoofer chinch włosów rozebrać klucze dynamometryczny
czujnik temperatury spalin czujnik temperatury spalin
Junkers Ceraclass błąd EAr - detekcja płomienia LG WD-T12235D – średnica silnika Direct Drive ~280 mm, stator 4417EA1002K, rotor 4036ER4001B