A bezpieczniki sprawdziłeś??
Pisząc że montaż do poprawy masz na myśli wymianę podzespołów czy regulowanie podzespołów ? Z tego co pytałem to dysze wtryskiwaczy nie były rozwiercane. Trudno mi teraz coś zasugerować monterom ponieważ auto chodzi dobrze a jak przedstawie im charakterystyki to mogą się zburzyć jak je uzyskałem i teoretycznie gwarancję mogę staracić, na miejscu nie...
Dowiedz się jakie powinni być prawidłowe ciśnienie wtrysku paliwa i sprawdź ciśnienie jakie daje wtryskiwacz. Musisz je wyjąc i sprawdzić gdzieś na urządzeniu do tego przeznaczonym. Mogą to być "lejące wtryski". Takie dane są dostępne na każdej stacji kontroli pojazdów. Diagności maja masę literatury
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Po wymianie simeringu nic nie regulujesz, oprócz kąta wtrysku.
W tym modelu aby regulowac kąt wtrysku popuszczasz górne koło na wałku rozrządu i kręcisz kołem na pompie przy pomocy klucza .
Niestety to nie to.1 solenoid regulujący czas wtrysku 2. Potencjometr sygnału. Zawór znajduje się dokładnie w miejscu cyfry 2(grafika)
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
piszesz dwa posty w temacie tego samego auta? czy chodzi o inne? Nie występuje pojęcie adaptacji kąta wyprzedzenia wtrysku ani dawki Kąt wtrysku poprostu się reguluje.
reduktor AC 180 , zawór , filtry i nowe węże założone - autko chodzi teraz jak zegarek , no idealnie :) nic nie musiałem ustawiac czy regulować. Wtrysków nie zmieniałem. dzięki za pomoc :)
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
Elektrozawór to bardzo ważna część, reguluje wyprzedzenie kąta wtrysku. Znajduje się on pod pompą wtryskową. Jeśli Itc jest sprawne, to wyprzedzenie statyczne powinno mieścić się między 8 a 9 stopni.
Po wymianie pompy na sprawną po regeneracji za 1500zł, wszystko wróciło do normy, przestawia się pięknie początek wtrysku, oraz reguluje kąt. Wtrysk zamówiony nie przydał się.
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
Jeśli to układ PDE to jest inaczej.Jeśli jest szyna Commonrail to nie regulujesz wtrysków tylko same zawory według podanej tabeli.
Zawsze mnie interesowało w jaki sposób się sprawdza i reguluje wtryski. Może przy okazji tego przyrządu kolega wyjaśni, czym (gdzie) się reguluje wtryski i na co trzeba zwracać uwagę.
należ powyłączać wszystkie odbiorniki prądu i dopiero regulować.
Witam. Jak już kolega wcześniej napisał kąt wtrysku reguluje się mechanicznie na pompie a sprawdza go VAG . Należy zagrzać silnik do temperatury pow 80stopni Sprawdzamy Vag 01 silnik 02 usterk 05 kasujemy usterki 04 basis seting 000 pozycja druga przedział od 40 - 60 w zależności od temperatury paliwa w pozycj 9 Pozdrawiam
Chodzi Ci o kąt wtrysku? A po co chcesz go regulować? Co się dzieje z autem? Tam za dużej regulacji nie ma?
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Sterownik gazu trzeba zmieniać - to one regulują wtryski gazu na podstawie wtrysku benzyny. I stąd takie koszty.
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
Witam kolego.Silniczek 1Z nie jest na pompowtryskach tylko na zwykłej pompie rozdzielaczowej,na bezpośrednim wtrysku.Dwusprężynowe wtryskiwacze zamknięte w specjalnej konstrukcji,zapewniają dwu etapowy wtrysk paliwa,niby nie regulowane ręcznie i nie naprawialne.
Kup sobie interfejs z firmy VIAKEN i będziesz mógł sobie sam sprawdzać oraz regulować instalację. Na pewno po zmianie wtrysków jest konieczna kalibracja aby dopasować czasowtryski. Do zmiany aktualizacji w programie potrzebne są pliki konfiguracyjne. Rozmiar dysz w nowych wtryskach musisz mieć taki sam jak w starych.
A kiedy ostatnio regulowałeś wtryski .Zmierzyć ciśnienie sprężania .(zapieczone pierścienie , powypalane , wyklepane zawory , gniazda ) .
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
czegoś ja nie rozumiem w tym wywodzie. Przecież początek wtrysku regulujesz na kole napędowym pompy wtryskowej. Zakres całkiem spory. I przyznaję, że silnik reaguje dość radykalnie na tą regulację.
Mam nieodparte wrażenie że rozmawiamy o CR, a tu ciśnienie jest stałe (oczywiście dla danej chwili) dla wszystkich wtrysków, a ilość paliwa reguluje czas wtrysku. Ciśnienie spoko odczytamy testerem.
Tam tylko reguluje się kąt począteku wtrysku.
Kołem regulujesz kąt wtrysku.
Wymieniono starą cieknącą pompę wtryskową na nową nie używaną długi czas ale nie mającą śladów ingerencji we wnętrze. Przed wymianą silnik pracował prawidłowo. Po wymianie i ustawieniu początku wtrysku silnik odpalił i przez kilka minut pracował prawidłowo lecz po pewnym czasie silnik zaczął pracować dość mułowato , wolno wkręcał sie na obroty. Po zgaszeniu...
to nie ma znaczenia jak jest regulowany kat wtrysku
Na VAG błąd 550 - regulacja początku wtrysku. Proszę o pomoc. Jeżeli wiesz co reguluje kąt wtrysku to masz rozwiązanie.
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
Witam, walczę od dłuższego czasu z Scania 420hpi 2012, a dokładnie z nierówną pracą silnika podczas przyspieszania lub podjazdu pod wzniesienia. Auto zachowuje się jakby kulało na jednym cylindrze. Zawory i wtryski regulowane, cewki i wtryski sprawdzone w firmie Raszka i nic nie pomogło. Podczas odpalenia na ciepłym silniku czuć, że przez pierwsze kilka...
Znaki to nie wszystko. Sama pompa może regulować kąt wtrysku i jak tego nie robi to masz objawy jak wyżej. Czasem pomaga korekta fizyczna (lepiej odpala gorzej z mocą) ,ale należało by sprawdzić czy układ w pompie działa poprawnie. A to jedynie z komputerem i działającym wtryskiem sterującym.
z tym zacierającym się wtryskiwaczem to jest nie głupi pomysł jutro to sprawdzę i napisze jaki efekt ale czy nie powinni tego wykryć przy regulacji w warsztacie jak regulowali wtryski czy sprawdzając na maszynie nie wychodza takie zatarcia
Czy mógłbym prosić o trochę dokładniejszy opis regulacji wtrysku przy tej pompie ? Czy to znaczy , że reguluje się wtrysk bez paska a dopiero potem go zakłada ? Czy parametry pomiędzy Vag_Coma (blok 000 poz.2) pomiędzy 60 a 80 są prawidłowe dla tego silnika ?
ze wzrostem obciążenia i podciśnienia w kolektorze czasy gazu rosną i zbliżają się do czasów Pb tego nie rozumie proszę o wytlumaczenie na konkretnym przykładzie gorny7 napisał: Oczywiście że można zubożyć regulując właśnie ten mnożnik obniż sobie mnożnik sporo niżej to zobaczysz jak zacznie cie mulic a sonda pojedzie na ubogo Sonda pójdzie na ubogo...
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
to się dokupuje, docina czy oddać też do serwisu pomp? Jak nie dokupisz to dorób z gambitu AF-OIL. Co prawda będziesz musiał pewnie kupić arkusz ale przyda Ci się na pewno a materiał jest na tyle dobry że spokojnie możesz składać bez doszczelnienia silikonem. Przy okazji - pompę wtryskową jak wyjmowałem to oczywiście zaznaczyłem na korpusie przecinakiem...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Nie pasuje plug&play, trzeba rzeźbić jeśli chcesz przełożyć, ta z ASV ma 10 pinów, poza tym kąt wyprzedzenia wtrysku jest regulowany w ASV na kole pasowym pompy a nie ustawieniem pompy jak w AFN. Przepuść sobie ten link przez translatora i będziesz miał gotowca : http://www.myturbodiesel.com/1000q/a3b4/... Uprzedzając...
Wlasnie tak to wyglada, ale jest sens w takim razie stosowania 4 wtryskiwaczy skoro i tak sa otwierane wszystkie naraz w jednym czasie?? Chyba tylko "prostota" sterowania - wiecej tutaj nic nie widzę. To rozwiazanie jest stosowany także przez innych producentów pojazdów. Jednak jakbyś chciał sterować każdy wtrysk oddzielnie to musiałbyś rozbudować...
Przeszukałem całą książkę i nie znalazłem niestety jak w tym silniku reguluje się kąt wtrysku.
Mechanik pewnie nie ma do czynienia na co dzień z dieslami bo powinien wiedzieć, że po wymianie rozrządu powinien ustawić poprawnie właściwy kąt wtrysku paliwa (w Twoim przypadku reguluje się go ruszając kołem pasowym pompy wtryskowej). Problem z uruchamianiem Twojego zimnego silnika polega na tym, że kąt wtrysku jest zbyt późny co dodatkowo objawia...
i właśnie o to chodzi, regulowałem kąt wtrysku, wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, i oddałem do wyregulowania, wraz z pompą. wyregulowałem zawory na 0.2 i 0.25. wszystko co mogłem "powierzchownie" zrobić to chyba zrobiłem. Ma ktoś może jakieś inne pomysły?? dziękuje za zainteresowanie.
Sprinter 2.9 nie ma i nigdy nie miał przepływomierza. Samochód jeździ tak rok czasu wiec nie jest to wina paliwa. Przejechał tak Ok 25tys km. Z tego co wiem to nie da się w tym modelu odczytać wartości w czasie rzeczywistym. Tak jak pisałem błędów brak. Na pewno jest złe regulowany kat wtrysku. Komputer podmieniony i tez nie ma różnicy
Witam mam problem z silnikiem hatz 1B20 pracuje w zagęszczarce . Na zimnym silniku pali bez problemu ale przy dodawaniu gazu dymi na czarno i jak sie nagrzeją nie idzie go odpalić. Doczytałem na forum że będzie to wtrysk i teraz mam pytanie czy lepiej kupić gotowy wtrysk czy samą końcówkę. Przy wymianie końcówki trzeba regulować ciśnienie wtrysku??(jeśli...
regulowanie głośności regulowanie zaworów regulowanie temperatury
schemat pompa wspomagania poziomowania actros pioneer włącza
Alternatywne silniki do Kia Sorento 2.5 CRDi Sonoff Basic a kontrola temperatury wody w basenie