Jak z pod dekla się leje a nie do oleju to wina budowy samej pompy. Pewna naprawa to tak jak pisałem ,a najlepiej wymiana na boscha (nie zawsze jest miejsce bo jest szersza) ,tak po przebojach z lukiem zrobiłem u siebie w polo dopiero potem znalazłem mechanika który odkupił ode mnie starą zregenerował i ponoć jeździ w innym aucie. Jak rozebrał moja...
60jarek w Twoim silniku problem z okresowym sporadycznym problemem rozruchu po postoju będzie miał miejsce w zużytych uszczelkach pompowtryskiwaczy- między sekcją zasilającą a przelewem jest czarna uszczelka z białymi kropkami względnie kwadratami. Wtryski w swoich gniazdach "tańcują" i ta uszczelka się wyciera. Robiłem to u mojego ojca w Touranie 1.9...
Oringi w rozdzielaczu, szczelność zaworu przelewowego cylindra jego stan, stan tłoka, od razu nowe uszczelniacze najlepiej niebieskie, jeśli ciekło na ośce drążka skrętnego wymienić, tulejka centrująca nowa, uszczelka pod dekiel nowa lub nie dawać wcale a osadzić na paście np. dirko, doktor reinz lub odpowiednik która po utwardzeniu ma konsystencje...
Witam A jakiego silikonu z branży "moto" użyłeś kiedyś do uszczelnienia pompy w zbiorniku ? Może to nie był właściwy silikon....lub niepoprawnie wykonana procedura uszczelniania.. OEM (numer oryginału) tej uszczelki to 7680624 poszukaj w sieci ..może jeszcze gdzieś ..ktoś ją posiada...a jeżeli nie to zrób jak opisałem poniżej. Procedura uszczelnienia...
Ten blok jest do roboty. Tuleja porysowana solidnie. Nie jest porysowany. To zacieki po nitro i syfie ze szlifowania papierem ściernym. Trzeba najpierw zmierzyć owalizację i zadecydować czy honowanie wystaczy Te auto normalnie do końca jeździło. Te wżery to efekt zaniedbania,bo stary płyn powoduje korozję Płyn jaki tam lałem to Febi G13 i na pewno...
Witam. Posiadam koparkę z silnikiem Deutz BF4M1012E w której poszedł olej do płynu chłodniczego. Pierwsza myśl, wymiennik ciepła i uszczelnienia. Po wymianie, dalej ten sam problem, więc zrzuciliśmy głowicę. Głowica planowana, sprawdzana szczelność, uszczelka Reinz i dalej się miesza. Po 5 godzinach pracy, wciąga około 0.5l oleju do płynu. Silnik chodzi...
Zdemontowałem cały układ wydechowy. Został tylko katalizator, później jest plecionka, a dalej następna puszka. Odpalilem i po chwili z wydechu idzie woda. Nie to, że się leje ciurkiem, ale pluje. Nie, to nie para wodna, na pewno. Dodano po 5 Grzanie jest, temperatura trzyma normę. Nie było takiej sytuacji przed demontażem głowicy. Chodzi mi po głowie,...
Temat ciągle aktualny, jeżeli ktoś może to bardzo proszę o informacje, sugestie. Poprzednią uszczelkę samodzielnie wymieniałem i było ok., teraz jest problem, może musi być uszczelka konkretnego producenta dedykowana dla tego silnika?
Muszę przyznać, że przy wymianie uszczelek pod pokrywą zaworową z reguły postępuję niezgodnie z zaleceniami producenta, i smaruję silikonem Reinz lub Dirko całą powierzchnię styku, nie tylko kanty. Czy uszczelka nowa czy stara, odtłuszczam obie powierzchnie dociskowe i daję cienką warstwę silikonu. Wiem że zaraz ktoś wyskoczy że to druciarstwo, ale...
Albo uszczelka albo uszczelka. Możesz go otworzyć, wyczyścić obszar i zastosować uszczelkę z płynem samochodowym, aby sprawdzić, czy to wyleczy. Polecam Victor Reinz D176404A2, który powinien dostać każdy szanujący się sklep z częściami samochodowymi. Jeśli to nie usunie wycieku, może to być również uszczelnienie wału silnika.
Nigdy przegigdy nie daje sie silikonu, a paste reinz lub dirko, one sa odporne na olej. Schną 24h od aplikacji. Tak dla wtornych analfabetow podaje informacje. Właśnie słyszałem że u sąsiada jacyś mechanicy w t25 dali silikon na uszczelkę i po jakimś czasie ciśnienie oleju spadło . Okazało się że kawałek silikonu się oderwał i tam coś zablokował. Dodano...
Zawsze jest uszczelka. Tutaj dokup jeszcze tubkę Viktor reinz i uważaj na przewody od odmy bo są plastikowe i łatwo pękają.
Witam Oddałem te uszczelki Victor Reinz i kupiłem fabryczne bo tamte nie pasują. Fabrycznie pokrywy i filtr są firmy Mann Hummel jak dobrze piszę i uszczelka jest wulkanizowana na plastikowych płytach nośnych z jakimś rodzajem filtra lub czegoś gdzie ma się gromadzić brudny olej na górnej jego części. Normalnie te wkłady uszczelniające pokrywy peugeot...
W kolektory ssącym są 4 uszczelki (2 podwójne) i ta na cylinder 3 i 4 jest mięciutka zaś na cylinder 1 i 2 jest stwardniała i koloru czarnego. Zamówiłem te uszczelki z firmy Victor reinz koloru lekko brązowego i wymienię i zobaczymy :) Uszczelki wymienione i autko chodzi dużo ciszej i płynniej a co najważniejsze nie trzęsie już wcale, nie jestodczuwalne...
Witam Troszkę późno odpisuje ale 14.06.2014 r. uporałem się z takim NISSANEM PRIMERA P12 silnik QR20 DE przebieg 119 000 (pewne) już wcześniej opisywałem wyciek oleju z tego silnika poprzez pokrywę zaworów wokół świec zapłonowych(ale to było preludium napraw a wymiana pierścieni itp to epilog tej historii) brał olej 6l/1100 km Wymiana pierścieni oryginalnych...
Wg mnie obudowa Semmerlingu źle wklejona lub sama misa. Sprawdź dla spokoju czy nie cienie z tej gumowej zaślepki. Simmerin cieknie do środka (koło zamachowe rozbryzguje olej a tu cienie na zewnątrz po misce. Niestety żeby zrobić to porządnie to silnik bądź skrzynia do wyjęcia. Wtedy demontaż misy i obudowy simmeringu. Weryfikacja i czyszczenie powierzchni...
reinz chyba 180 kosztowała bo była najdroższa uszczelka Dodano po 22 daj ten link
Witam. Mam problem z moją Astra 2.0 DTL 82KM, jestem w trakcie wymieniania uszczelki pod głowicą, pompa była zblokowana, a teraz rozrząd ustawiony, a nie mogę obrócić "na sucho" silnikiem, głowica jest po trzecim szlifie, uszczelka reinz na 3 szlif i nie wiem, czy krecić kluczem na siłę, czy szukać jakiegoś mojego błędu, pomóżcie, pozdrawiam.
Witam. Temat dotyczy Audi A4 B6 1.8t 150KM. Mianowicie cieknie mi olej z półksiężyca z pod uszczelki pokrywy zaworow. Problem juz 3 naprawialem. Tzn kupiłem nowa uszczelkę Victora reinza, założyłem bez silikonu i ciekło z tego polksiezyca z tyłu silnika. Rozkrecilem i dałem silikonem cala uszczelkę i dalej ciekło z tego elementu. Pomyślałem może lipna...
zeimp: 1.5D to silnik Isuzu. jest inna niż w standardowym Oplu. zresztą nawet w Oplu prędzej urwiesz śrubę niż dokręcisz tak żeby bokiem wyszła. tam są progi. no w Polonezie, 126P to mogła bokiem wyjść jak ktoś na siłce ćwiczy. a ten twój sposób to jaki? chyba nie "dodatkowo silikonik". a co do silikonu to nie raz przyjedzie taki że gluty wiszą po bokach...
Bardzo czesto nie należy sie sugerować informacjami na temat wartości dokrecania tylko robic to wedlug doświadczenia bo czesto te wartości nie trzymają sie logiki. A po drugie, to jest tam napisane wyraźnie ze jest to wartość dla nowych srub. Nauczka na przyszłość- jesli chcesz zaoszczędzić 50 pln na śrubach to możesz stracić więcej Dodano po 1 A uszczelke...
Zależy kiedy ta uszczelka była wymieniana i na jaką. W starym samochodzie praktyka wykazała, że nie warto kupować najtańszych uszczelek firm typu "krzak i zarośla", tylko dopłacić te 10-15zł na porządną typu Reinz czy Erling. Co tam do fiata teraz polecają, to nie wiem, każde forum ma swoje preferencje. Te tanie po 3 miesiącach ciekły jak stare.
Jeśli powierzchnia jest gładka i czysta nie musisz dawać silikonu sama uszczelka powinna uszczelnić pokrywę. Jeśli byś kiedyś ją demontował i składał na ej samej uszczelce możesz wtedy dać silikon ale jakiś lepszy pokroju Victor Reinz ;)
Uszczelka dla silnika ABU to wg. Inter Cars: ELRING - 622.290 REINZ - 61-29100-10 GOETZE - 3002790500 Ja dla siebie pewnie wziął bym tę REINZ, ale zdania mogą być różne na ten temat i każdy ma swoje racje. Co do ustawienia rozrządu to poszukaj na forum było na pewno nie jeden raz. Jeśli chodzi o oleje to Castrol pisze: Silniki 1.4, 1.6, 1.8 - 3,4 do...
Więc podsumowując koszt zabawy z francą.... Zestaw żrub głowicy cylindrów VICTOR REINZ 14-32154-01 73,9 kolektor wydechowy Elring 30 Uszczelka, kolektor dolotowy VICTOR REINZ 71-33563-00 16,3 Pierscień uszczelniający wału, wał korbowy ELRING 157.200 40 Uszczelka, rura wylotowa FA1 220-918 13,3 Total Quartz ENERGY 9000 5W-40, 5l 71,9 (do wymiany za 1k...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Jak w tytule Ford Focus 1.8 TDCI 2004r. 159000 km. nie odpala po wymianie uszczelki pod głowicą pomimo, że wszystko przeprowadzone zostało prawidłowo tzn: Przed rozebraniem został w pierwszej kolejności odłączony akumulator, silnik ustawiony na pracę na pierwszym cylindrze (blokada wałka i wału), głowica splanowana w porządnym warsztacie łącznie z obniżeniem...
Myślę że pierścienie olejowe w ogóle nie wystają z tłoka bo są zarośnięte nagarem. Teraz sciagnijcie glowice, wymiencie pierścienie, prawdopodobnie panewki, przehonujcie lekko cylindry i zużycie oleju spadnie do jakichś akceptowalnych wartości. Bez szlifu, same honowanie? Koszt szlifowania cylindrów i nad wymiarowych tłoków z pierścieniami to 890 zł...
Wymienić uszczelkę i na wszelki wypadek śmignąć tam gdzie trzeba dodrym silikonem np. Victor Reinz Dodano po 5 Szczególnie, że ma niewiele do stracenia, głowica kilkaset złotych, a uszczelka kilkadziesiąt. Robiłem takie przypadki, ale w Fordach Mondeo mk.I i mk.II. To pewnie ze względu na ich wiek.
Witam wszystkich. Otóż mam problem z VW T5 2,5 tdi 96kw pokazał się olej w układzie chłodzenia, no to cóż uszczelka pod głowicą. Mechanik splanował głowicę i również została sprawdzona na szczelność, uszczelka została wymieniona na nową (VICTOR REINZ wraz z śrubami tej samej firmy ) został również sprawdzony na szczelność wymiennik tem. oleju znajdujący...
Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
Silikon Reinz dajemy tylko na łączeniach mostków jeśli są. Uszczelkę samych świec możesz profilaktycznie posmarować z obu stron. Odtłuścić powierzchnie przylegania. Kup sobie zmywacz do hamulców w spraju.
To są tzw. nito-nakrętki. Najlepiej jakoś to rozwierci, lub zeszlifować i zastosować jakieś nierdzewne śrubeczki M5-M6 z podkładkami, posmarować z dwuch stron siliconem viktor reinz. Albo podkładki metalowe z gómowymi uszczelkami, stosowane do przykrecania pokryć dachowych blaszanych. Całkiem inna możliwość, to przynitować w innych miejscach, o ile...
Sorki ale mam pytanie. Gdzie jest wtyczka od spryskow? Kupiłem całą wiązkę ale nie wiem gdzie to wpiąć tak żeby było jak ori. Czy mógłbyś sprawdzić gdzie masz wtyczke w samochodzie?
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
A czy do podstawy wałków idzie dokupić uszczelkę czy smaruję się silikonem? Składa się na uszczelniacz. A czy lepiej użyć dirko czy VICTOR REINZ REINZOSIL? Jeden i drugi będzie dobry, mnie osobiście bardziej odpowiada struktura REINZOSILa po wyschnięciu. https://obrazki.elektroda.pl/8164070300_...
silikonu sie w samochodach nie stosuje nie wiem kiedy do dużej częsci mechaników to dotrze oczywiscie nieraz sie stosuje pasty uszczelniajace ale nie silikon jak w tym wypadku ja stosuje paste pod te dekle bo przeważnie ciekną po nie długim czasie a paste kupuje erling jasną albo victor reinz szara oczywiscie dobrze odtłuścić przed nałożeniem:)
Panowie, jeżeli kupi uszczelkę to na opakowaniu ma podane jakie momenty, przynajmniej tak jest z uszczelkami Reinz, choć i na Glaser też widziałem
uszczelka i śruby victor reinz, dokręcanie 40Nm, 60NM, 180stopni /vw "pozwala" na 2x90stopni/, śruby dokręcane od środka na krzyż
Głowica zrobiona w zakładzie Auto-Szlif-Sikorscy w Krakowie, uszczelka p/głowicę Victor Reinz, momenty dokręcania, kolejność dokręcania i luzy zaworowe od kol. mysza1961. Prześmigał sezon aż miło. Dziękuję.
Erling , Goetze i Victor Reinz to producenci uszczelek które śmiało można uznać ze są wysokiej jakości
uszczelka Victor Reinz, będzie zapewne z instrukcją. ja podałem dane ogólne z pewnego programu, jednak zdarzyło mi się, że dwie uszczelki różnych producentów nieznacznie różniły się sposobami dokręcania. ponoć to ponoć. wyjąłeś to widzisz jak jest.
witam ponownie głowica sprawdzona szczelna tylko mam dylemat jaką uszczelkę założyć lemma czy reinz śruby użyte raz przejechane 1000 km poradźcie coś
Hurtownie z katalogami on line: http://www.bhmd.pl/ http://autopartner.pl/ klocki breck http://www.breck.pl/ oleje castrol http://ew5.earlweb.com/search.php?site=8 paski itp conti http://www.contitech.de/pages/tools/tool... kataloge_de.html pompy wody http://www.idolz.com/uk/ecatalogo.php przewody zapłonowe cewki itp Janmor http://www.janmor.pl/...
Plus rozgrzanie silnika do załączenia wentylatora, ostygnięcia i ponownego dokręcenia śrub zgodnie z kolejnością. Do uszczelek pod głowicę firm Ajusa, Elring, Reinz są dołaczane świstki z całą procedurą.
Grubość uszczelki w dizloku dobierasz mierząc ile wystaje tłok nad powierzchnie bloku, jeżeli nie zmieniałeś korbowodów ani tłoków zakładasz taką samą jak była. Polecam VICTOR REINZ.
Moim zdaniem te środki do usuwania pozostałości uszczelek są mocno przereklamowane. A używałem nawet Reinz'a, produkt dość drogi, efekty biorąc pod uwagę koszty - mizerne. Używałem jakiegoś w postaci żelu, więcej paćkania niż wymiernych efektów. Ale to moje subiektywne odczucie. Jeżeli chodzi o blok, ja używam takiego niby skrobaka ze starego płaskiego...
Witaj. W/g danych z TEXY, to śruby 25 Nm a korek 60 Nm.
Panowie. Przepuszczał presostat to rozebrałem, oczysciłem i przesmarowałem membranę smarem silikonowym do wysokich ciśnień, ale teraz pytanie jak najlepiej uszczelnić gwint zbiornika z presostatem, mam do dyspozycji : -taśma teflonowa -klej typu Dirko lub reinz -klej Loctite 243 Fabrycznie była tam jakaś twarda bliżej nie określona zdeformowana twarda...
Jestem w pracy ale obudowa jest jakby z duraluminium cała: Poniżej link do całego termostatu: https://obrazki.elektroda.pl/9711491000_... Ta uszczelka którą widać niestety jest nie do kupienia - można kupić tylko tą która jest między obudowę a głowicę...
victor reinz silikon reinz uszczelka czajnik
prądniczka tacho amica makro excel zapis pliku odpowietrzanie silikonu
odczyty kodów odczyty kodów radio
Oleo Mac 937 - Silnik się nagrzewa i strzela w gaźnik Zamienniki układu FSFR1700XC: FSFR2100 i inne