Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Tylko pytanie takie czy nic nie uszkodziło się w silniku? Proszę o poradę z góry dziękuje. Nie wiem jaka jest cena wymiany napędu rozrządu w tym silniku, ale jeśli dużo mniejsza niż remont głowicy/wymiana silnika to założyć i: 1. Pokręcić ręcznie wałem czy nie ma oporów. 2. Jak jest ok, pomierzyć kompresję. 3. Jako kompresja to spróbować odpalić. W...
No, nie ma innego wyjścia.
Niestety kolego ale silnik jest kolizyjny. Czeka cię zdjęcie głowicy i remont lub tak jak piszesz wymiana silnika.
Na remont głowicy, to silnik kolizyjny.
Przed tą awarią miałem remont silnika (planowanie głowicy, wymiana zaworów, całego rozrządu, pasków, napinacz i inne)
Sprawdź filtr powietrza. Na próbę, nie hamuj silnikiem, jak zużycie oleju się zmniejszy to winna głowica. Zmień olej. Sprawdź czy wentylator się załącza. Jak będziesz robił remont silnika to nie zakładaj pierścieni olejowych trzy częściowych. Na początek wymień tylko same pierścienie i zweryfikuj głowicę.
Był robiony remont silnika, ale wszystkie uszczelki pod głowicą i pod cylindrem wymienione.
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
Dość tani i bardzo mało awaryjny [600 tysięcy i z poważnych rzeczy przeszedł tylko remont głowicy silnika- jazda na gazie] jest Nissan Primera, ten którym porusza sie mój rodziciel ma silnik 2.0 i jest kombi, ale mniejsze też widuje w mieście.
Czy ten rozrząd w tej wersji mazdy się jakoś blokuje czy ustawia się tylko na fabryczne znaki na wałkach rozrządu i na wale korbowym? Jedyne co trzeba zablokować, to wałki, by dokręcić śruby. Luzy zaworowe ustawiłeś? https://obrazki.elektroda.pl/1062859400_... https://obrazki.elektroda.pl/1340356800_...
Takie w miarę oznacza remont głowicy silnika po 30-40tkm. Na obecnym etapie wtryski są zużyte - masz w/w objawy. Reduktor może zostać, jeśli jeździsz max do 4000 obr/min, bez obciążeń. Jeśli chcesz jeździć tym autem musisz zainwestować w lepsze elementy instalacji LPG.
Ani jedno ani drugie nie jest możliwe w tym przypadku...
Wlej przez wykręconą świecę trochę oleju silnikowego i sprawdź kompresję.Jeżeli się znacznie podniesie to część tłokowa silnika -pierścienie,tłok,gładź cylindra jeżeli bez zmian to zawory ok najpierw zrobię test olejowy, myślałem też aby sprawdzić przy zamkniętych zaworach jakimś wakuometrem tylko nie wiem czy te tanie na aukcjach są coś warte.
Niby tak, ale znajduję też opinie np. o uszczelce pod głowicą. Czyli generalny remont całego silnika? Aha, i czy mierzenie sprężania w cylindrach potwierdzi diagnozę, że to pierścienie?
Głowica do remontu - zawory, prowadnice, popychacze, do sprawdzenia szczelność płaszcza głowicy, płaskość czoła, współosiowość mocowań wałka. Cały remont coś ok. 1,5 tys zł.
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Rozrząd, ustawiłeś prawidłowo?
przyjechał do nas znajomy, któremu jego pracownik zatłukł silnik. Zrobiliśmy remont silnika, wymieniony został wał, panewki, głowica. Skąd wiesz co było przyczyną zatarcia??? Czyściliście magistrale olejowe z opiłków?
Zobacz na filmach, jest tego od groma na yutubach, nikt tobie nie będzie pisał jak mierzyć i co, i tak pewno nie masz czym. Rozrządu jak nie ustawisz to głowica do remontu, pozdrawiam.
A zestaw chełmno premium bez plusa? Potrzebuje coś dobrego ale nie w cenie 600 zł. Ciągnik robiony dla mnie. I ile może kosztować remont głowicy?
Rozejrzyj się za innym silnikiem i pomyśl czy warto: cena skody + drugi silnik + przekładka >> cena sprawnej skody. Ten silnik może być zarżnięty, zrobisz głowicę a co z blokiem? Zapieczone pierścienie, panewki itp.
Chodzi o silnik ma słabe sprężanie 18,20,25,21 bardzo zróżnicowane,i na dodatek pompa wtryskowa do regeneracji ma zły kąt wtrysku. A czemu nie było żadnej weryfikacji? Ciśnienie złe -ja bym się wpierw głowicy przyglądnął.
Niech ci w warsztacie sprawdzą ciśnienie na cylindrach. Tak czy inaczej chyba czeka cię remont silnika, może samej głowicy lub wymiana silnika.
Dziwne pytanie, a odpowiedź powinna brzmieć: To zależy. Bo przecież nie zawsze trzeba honować ,ale zawsze trzeba ocenić stan po rozebraniu a potem decyzje. Wymieniłem dużo pierścieni bez honowania i efekt był dobry. Jest to tak jak piszesz "na podratowanie" i remontem tego nazwać nie można. A były to proste silniki gdzie zdjęcie głowicy i miski to dwie...
Sinik po remoncie ,wymiana panewek ,remont głowicy nowe płyny i oleje .Koszt 2800 zł .Zrobione 20 tyś km jestem zadowolony wałek w głowicy nowy.
tak jak napisał andrzej (oringi)zrobilsmy generalny remont silnika ,głowica juz drugi raz dokrecona ciągnik bez zarzutu dzieki za rady
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Nie masz co robić i tak z nudów stwierdziłeś, że umyjesz tłoki w silniku? Masz wiedzę i narzędzia? Może się okazać , że poza planowaniem będzie potrzebna wymiana gniazd zaworowych , zaworów i ich dotarcie? Wymiana uszczelniaczy zaworowy obowiązkowa przy takim zakresie robót. I jeszcze jedno. Czy w tym silniku po planowaniu (powiedzmy 0.2mm) zawory też...
Miałem taki sam problem zrobiłem kapitalny remont silnika planowanie głowicy wymiana pierścieni wszystko. Po 2 latach problem powrócił moim zdaniem tylko wymiana silnika np na większą jednostkę np 1,8 jedne z najlepszych silników.
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Można i tak. Tłoki normalizuje się, czyli min. obrabia kanały, pod nowe pierścienie, jako że też rowki się wybijają. A zbyt luźno, to katastrofa - robi się zator termiczny, pierścienie nie odprowadzają temperatury do tłoka. W praktyce to wygląda tak, że wieziesz silnik do szlifierni i mówisz "ma być jak nowy". Wtedy to już szlifierza problem, jak to...
Kto robił remont? Głowica, turbina, sprawdzana długość pierścieni przed montażem? Czym montowane tłoki.
Moja sugestia jest taka żebyś za pomocą "dobrego" testera wykonał procedurę WYMIANY GŁOWICY. Silnik ,a raczej sterownik jest bardzo wrażliwy na różnego rodzaju zmiany (remont silnika) Pozdrawiam
Witam. Na zimę będę ściągal głowicę w abf. W sumie silnik ma przeszło 20 lat . Ogólnie taki remont głowicy z planowaniem. Silnik się nagrzeje I jest duże ciśnienie w zbiorniczku.pompa nowa razem że zbiorniczkiem I korkiem.i dalej to samo. Kogo byście polecieli na terenie Śląska ? Jak to wychodzi cenowo żeby mnie ktoś z kasy nie skroil A Nic nie zrobi...
pasek nowy, silnik mial remont głowicy, wszystko się kręci,
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
Silnik jest po remoncie: głowica, pierścienie, panewki, szklanki. Zarówno przed jak i po remoncie silnika bez zmian, a remont robiłem ze względu na spore spalanie oleju. Wykluczam usterkę mechaniczną.
Witam, Częstą przyczyną awarii uszczelki pod głowicą, a w dłuższym okresie eksploatacji również szybkie wyrabianie się panewek wału korbowego, powodować może taka pierdoła jak zbyt wczesny kąt wtrysku. Zwróć na to uwagę, zwłaszcza jeżeli Twój 3P pracuje głośniej od innych tego samego typu. Pozdrawiam vper
Witam. Potrzebuje informacji w zakresie momentu dokręcania śrub w silniku hondy (kosiarska) gxv120. Zrobiłem remont silnika i potrzebuję wartości aby ja skręcić (korbowód, blik silnika, głowica). Może ma ktoś tabelę lub wiedzę proszę o informację.
Ta... Niedługo to remont silnika będzie polegał na wymianie oleju z filtrem. Bo jakoś wymiana rozrządu obowiązkowa przy naprawie głowicy. W remont nie wchodzi. A ty autorze zobacz jest raz co zapomniałeś przy składaniu. Nie podłączona wtyczka czy przytrzaśnięcie kabelka. A tym samym drugie do sprawdzenia bezpieczniki. Potem czy widzi synchronizację...
Drugi silnik, po remoncie, przeglądzie czy używka, przebieg rzeczywisty czy deklarowany? W moim przypadku obróciło przy 180000tys. Włożenie jakiegokolwiek silnika z innego samochodu będzie nieopłacalne lub wręcz niemożliwe. Zbyt dużo przeróbek. Jeśli korba nie wyszła bokiem , to zrobić remont . Wał, korbowody, panewki, pompa oleju. Zweryfikować cylindry...
Nie szukam wiatru w polu tylko rozwiązania które było możliwe, mogłem sam sprawdzić i jego naprawa nie kosztowała by mnie tyle ile remont głowicy lub silnika jak będzie trzeba. Niestety nie mam przyrządu do pomiaru ciśnienia sprężania, ale na dniach postaram się podjechać gdzieś gdzie mogą mi to sprawdzić i dam znać czy znalazłem powód takiej a nie...
Remont pomoże, wzrost kompresji do 8Bar jest niewystarczający, głowica do weryfikacji
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
No między innymi był remont silnika, plantowanie głowicy, nowe pierścienie, uszczelki oraz olej z filtrem powietrza.
Sam widzisz, że coraz bardziej rośnie próg wyłączenia kontrolki, to nie oznacza tylko spadku ciśnienia na głowicy, ale w całym silniku. Więc do wymiany nie będzie tylko głowica, ale cały silnik lub remont.
Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że...
Witam zrobiłem remont silnika nowy wał cylinder tłok itp bez głowicy . No i silnik się dławi . Czy to może być wina większych luzów zaworowych?
Witam, mam na myśli tłoki, panewki, pierścienie itd..., cały remont silnika to głowica (góra silnika) i właśnie wał korbowy, tłoki z pierścieniami, panewki (dół silnika), dlatego w pierwszym poście napisałem, że należało by policzyć, czy robić taki remont czy zaryzykować wymianę silnika na inny, używany. Proponuję skonsultować moją diagnozę z uznanym...
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
Hejka mam pytanko do was dwa lata temu wymieniłem w silniku 1.6 AKL uszczelkę pod głowicą i nie wiem czy od początku czy jakoś teraz się zaczęło to ale zauważyłem bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym ( od remontu co ileś tam tysięcy km dolewanej lekko płynu do chłodnicy bo ubywało) teraz pytanie czy teraz lepiej znowu zrobić jeszcze raz remont silnika...
Głowica powinna dać jakiś efekt ale nowy silnik po remoncie byłby dużo lepszy .
Witam. Silnik f3l1011 pompa do betonu, mixokret. Odpala, wyrzuca olej przez tłumik, po kilku sekundach gaśnie. Remont generalny rok temu, remont głowicy 4-miesiace temu. Co może być?
Witam, pacjent Derbi Senda drd 50. Zrobiony generalny remont silnika, nowy wał, cylinder, głowica, tłok, pierścienie, łożysko igiełkowe tłoka, wszystkie łożyska w całym silniku, uszczelniacze, uszczelki i moto nie ma siły jechać. Kompresja wynosi 6,5 Bara. Dlaczego?
W tytule jest remont silnika ja zapytałem o wymianę pierścieni .Ze względu że miskę olejową zasłaniają sanki .Mechanik będzie robił remont silnika z głowicą włącznie.Głowice wysyła do remontu do Bielska -Białej do zakładu specjalizującego się w tym Resztę zrobi sam .Na sprawny silnik z auta z roku 2002 nie liczę i nie mam odwagi taki kupować.
Wymiana pękniętej głowicy
Ok jutro sprawdzę iskrę.Bo w tym silniku jest trochę roboty ,żeby się tam dostać,a na razie dziękuję za podpowiedzi
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Witam. Posiadam samochód marki VW Polo IV (9N,9A) 1.2 6V (AWY) z 2003roku. Vin: WVWZZZ9NZ4Y093753. Chciałbym zrobić remont, gdyż nie ma ciśnienia sprężania na jednym cylindrze (przyczyna to dziura w zaworze) ale odrazu chce sprawdzić pierścienie itd.. Czy byłby ktoś tak miły i poratował mnie momentami dokręcania całego silnika? Czyli momenty dokręcenia...
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem w nim tłoki, pierścienie, uszczelkę pod głowicą i blok silnika. Dzisiaj już po zalaniu nowego oleju i nowej ropy, przeczyściłem filtry oraz wyregulowałem klawiaturę. No i chciałem go dziś odpalić, ale tylko kręci i nic. Nie wiem co teraz zrobić. Bardzo proszę o pomoc?
Mnie nikt nie namówi już na takie remonty silników,jedynie remont głowicy,gumki ,zawory itp..,ale żadnych pierścieni ,panewek szlifów.
Klasyczne przegrzanie silnika, uszczelka pod głowicą bankowo, w najlepszym wypadku wymiana pierścieni, w gorszym remont główny silnika w najgorszym pęknięta głowica, kadłub. Warto się zastanowić i przeliczyć czy naprawiać silnik czy kupić używany. Warto poszukać również przyczyny niesprawności ukł. chłodzenia. Uszkodzenie turbiny szukałbym na samym...
Często jest tak ze po remoncie głowicy bierze olej.Zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrosło i o ile.
Remont był głowicy pierścieni i góry silnika dół nie był ruszany( honowania itd) Jak sprawdza się na stronie producenta oleju to jest napisane jaki olej i konkretna nazwa jego np Castrol 5w30 magnetic, edge itp
Samochód podczas jazdy został przegrzany Kup taki sam silnik. Remont nigdy nie da ci pewności.
Pewnie bierze olej z silnika. Niestety tego sie nie da wyregulować, trzeba remont silnika. Uszczelka pod głowicą może uszczelniacz do wymiany. Wlepić ostrzeżenie?
No właśnie ,że wycieków nie ma żadnych ,a węże można normalnie zgiąć. A co by mogła oznaczać obecność CO2 w płynie? Uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - ale widać, że czeka Cię poważny remont silnika, trzeba głowicę ściągać, splanować i dać nową uszczelkę.
Cześć. Mamy problem z t5 2.5tdi. Chodzi o cisnienie oleju. Klient przyprowadził auto na kapitalny remont silnika. Nowa głowica, tłoki pierścienie itd.po złożeniu silnika wszytsko dziala jak należy oprócz jednej rzeczy. Po rozgrzniu przy 1700 obrotów mruga ciśnienie oleju. Włożyliśmy nowy oryg czujnik, to samo. Przed remontem była taka sama sytuacja,...
W zeszłym roku zrobiłem remont silnika, zostały wymienione pierścienie (Goetze) głowica oddana do warsztatu(wymienione uszczelniacze, sprawdzona ciśnieniowo i któreś zawory doszlifowane+planowanie Ty to nazywasz remontem silnika. Zrobiłeś 20 tys. po "remoncie" dogrzałeś porządnie jazdą na trasie i pierścienie Goetza zrobiły pa pa. Prowadnice w głowicy...
Po pierwszych oględzinach mechanik również mi powiedział że, uszczelka pod głowicą i remont silnika w takim razie; ale potem wymienił termostat i wszystko było ok. Dziękuje za zainteresowanie mimo wszystko.
W silniku były tylko panewki wymienione ,zrobiona głowica i pompa wtryskowa i przed remontem silnika wszystko działało pompa olejowa była nawet nie ruszana ściągnięta tylko z silnika .
Tam jest silnik chłodony powietrzem? Jeśli tak to nie ustawiona komora i tłok pewnie wali w głowicę.
jak wlejesz nowy olej to się dowiesz co się stało z silnikiem - oczywiście po załatwieniu problemu z głowicą remont prawdopodobnie nie potrzebny
Jeśli rozrusznik obraca z odpowiednią prędkością wał silnika ,to wina najprawdopodobniej,, leży,,w niskim stopniu sprężania [pierścienie, głowica-zawory].Remont silnika lub w takim przypadku do odpalenia silnika zamiast samostartu- lepiej sprawdza się tzw.,,kopciuch,,-po prostu wysoka temperatura z palnika gazowego lub innego żrudła do kolektora ssącego...
Silnik się obraca? Niestety najprawdopodobniej spadł pasek rozrządu i potrzebny będzie remont silnika ( uszkodzone, pogięte zawory w głowicy ).
Volkswagen Transporter T5 2.5 TDI 2004 r. po remoncie głowicy pojeździł 3 tygodnie i nie odpala na paliwie, silnik kręci, na plaku odpala, chodzi, po odstawieniu już nie. Od czego zacząć? Czy łączyć sprawę z remontem głowicy?
To może opisz dokładnie co robiłeś, bo najpierw piszesz, że robiłeś wymianę uszczelki pod głowicą, za chwilę, że robiłeś remont, tylko nie wiem czego, silnika czy maszyny, a teraz twierdzisz, że ma się akumulator rozładować. Po prostu w prostym polskim języku opisz o co chodzi.
Posiadam takowy sprzęt, na podzespołach żuka z silnikiem S301d. Napęd jest przekazywany z wałka rozrządu z szajbą 130mm na wałek z szajbą 270mm na 3 paski 17 , połączony ze sprzęgłem żuka i skrzynią 3-biegową żuka i mostem żuka, na kołach 16 jodełka. Prędkość nie jest powalająca, ale siły mu nie brakuje, bardziej masy. Na 1 biegu nie ma możliwości go...
Coś czuje że remont głowicy się szykuje, skoro już wszystko podmieniałeś.
Rozrząd ustawiony poprawnie, tłumik nie przepalony? Silniki diesla z reguły mają twardą pracę, jeszcze jedno przychodzi mi do głowy , a mianowicie remont silnika i frezowanie bloku (zmiana stopnia sprężania).
Nie jest całkiem chore. Są przypadki, że głowica siada, wtedy się regeneruje głowice i dalej śmiga. Jeżeli siada głowica i duł silnika to trzeba przeprowadzić kapitalny remont silnika, a to jest ryzykowne. Podstawa to trzeba zmierzyć kompresje silnika, zrobić próbę olejową.
Te silniki nie mają uszczelniaczy zaworowych. Od 1992 w FL od numeru silnika 6621475 miały uszczelniacze a w starego typu głowic montowali np. z CC :D Nie wiesz na 100% jakiego typu głowica tam siedzi :D Do autora: A sprawdziłeś chociaż ten silnik, że chcesz wymieniać pierścienie? Może dół być dobry i ten Twój "remont" tylko pogorszy wszystko... jeryy3...
Możesz zdradzić ile mniej więcej taka naprawa wyszła? Powiedzmy bez klimy i katalizatora Witam Ja za remont tego silnika w Krakowie zapłaciłem 6k PLN w zeszłym roku. W naprawę wchodziła naprawa/wymiana wszystkich gniazd zaworowych (uszkodzone było tylko jedno), szlifowanie głowicy, wymiana wszystkich uszczelek "po drodze" itd. Jeżdżę rok po naprawie...
No bo takich mamy mechaników. Na początku przy 170tys km (przebieg oryginalny) pękł łańcuch diagnoza oraz naprawa we Wrocławiu koszt 4 tys. Powrót do domu na Podkarpacie pojawił się problem z odpalaniem ciepłego auta trzeba kręcić chyba z minute zebu odpaliło i auto nie miało mocy po telefonie do serwisu który naprawiał auto stwierdzili ze przez 1500km...
Chciałbym widzieć resztę gniazd i same pokrywy. Bo to co pokazałeś to może być pikuś. To co pokazałem to jedyne miejsce zniszczone wałek i głowica wyglada okej, mogę podesłać więcej zdjęć nie widzę żadnego problemu, ta podpora wału była tak rozwałkowana ze ja boki metal odstawał po 1mm, zauwazylem bo szklanki się zblokowały o to, zeszlifowalem i szklanki...
Uszczelek oryginalnych bym nie ruszał. Dzisiejsze uszczelki "org" ze sklepów to niestety badziewie. Oryginalne uszczelki miały jeszcze nieco inną grubość. Remont takiego silnik (rozpołowienie) jest niewskazane w obecnym stanie. Tym bardziej że nie masz narzędzi, przyrządów i doświadczenia. Głowicę zakłada się bez uszczelek. Warunkiem jest jednak dokręcenie...
Dzisiaj jadąc nagle mną szarpnęło coś huknęło samochód nie odpalił . Okazało się że pękł rozrząd , z tego co czytam nie jest to silnik bezkolizyjny , pytanie czy czeka mnie cały remont silnika , wymienić silnik na używany czy wystarczy parę części , niby jak głowica nie jest uszkodzona coś tam da się podziałać ale jak jest walnięta?
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
łączny rachunek napraw ponad 10 tyś zł. ostatni remont, w tym głowica w silniku, po regeneracji której auto dalej falowało przed regeneracją jazda na nerwach do roztelepania i wyrzucenia błędu dt cylindrów silnika, wymiana cewki na nową i tak jazda do kolejnego telepani i wywalenia błędu.... Po rozebraniu silnika głowica do roboty. Niestety pomimo regeneracji...
Witam zrobiłem w Fordzie remont silnika. Przyczyną spadku kompresji była głowica. Przy okazji wymieniłem pierścienie i panewki. Teraz po oodpaleniu silnik pracuje równo ale kopci na niebiesko i czuć nieprzepaloną ropę. Nie wiem dlaczego kopci. Czy ktoś ma jakiś pomysl dlaczego może kopcić?
Witam.Komputer pokazał mi że ma dolać olej .Zobaczylem na bagnecie ,faktycznie było już minimum , Dolalem 800 ml.Komputer pokazał 5 kropek na 6 możliwych czyli prawie do maxa miałem dolane. Przejechałem 1600 km ( trasa ,2 razy po 800 km) jazda na autostradzie 120-130 km. Komputer znowu wyświetla brak oleju ( 1 na 6 możliwych kropek,na bagnecie minimum).Zobaczyłem...
Czyli dodatkowe koszta. Co do opon to na takich go kupiłem. Przednie miał jeszcze gorsze ale od razu je wymieniłem jak odebrałem prawo jazdy ;) Kolego tzok fakt wyciągnąć co lepsze a potem wyzłomować to nie taki głupi pomysł.. Ale czy przyjmą mi budę bez silnika na szrocie? Auto co prawda jest mocno zgniłe i zaniedbane ale silnik niecałe 10tyś km temu...
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Współczuje, czeka Cię mały remont silnika, nowe pierścienie, pewnie planowanie głowicy, jak zdejmiesz góre to wszystko będziesz widział.
Auto stanęło ,głowica się trochę podniosła,raczej remont silnika Cię czeka.
Po prostu zakończ podziwianie Przy tak spieprzonym remoncie za bardzo nie ma co podziwiać. Trzeba było zregenerować głowicę i jeszcze sprawdzić jak wygląda wał. Wtedy byłoby ok. A teraz problem, że silnik nie pracuje równo. Jak ma pracować przy takiej głowicy?
Zbyt mocno i nie w/g istrukcji dociągnięta głowica, bądź bardzo mocno przegrzany silnik. Tuleja ma kołnierz który pękł i tłok wciągnął ją do karteru.
Zgadzam się, z powyższą opinią - w tak popularnym i starym samochodzie nie warto się w ogóle bawić w remont silnika. Za połowę tej kwoty kupisz silnik w przyzwoitym stanie i go przełożysz. Za 600-800zł wymienisz komplet uszczelnień silnika i splanujesz głowicę. Za 3000zł to zrobisz kapitalny remont takiego silnika, poza tym nie robi się szlifu pojedynczego...
Witam!mam kolejny problem z moim Sprinterem!po remoncie silnika głowica, zawory, wtryski,...itp,na zimnym silniku odpala ale po chwili gaśnie, później jest juz OK!i chyba ma troszke za niskie obroty!co robić!?!z góry dziekuje za pomoc! :D
remont głowica szczelność głowica remont koszt remont głowica
parametr maszynowy zasięg telewizji naziemnej bester regulacja prądu
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
HP ProBook 6545b – optymalizacja Roblox, brak lagów, upgrade RAM i SSD, Radeon HD 4200 Jamo Studio 170 – demontaż maskownic, kołki wciskane, bezpieczne zdejmowanie