Witam, mam problem z silnikiem Kubota z402 Aixam 400 diesel,, paliwo nie dochodzi do wtrysków, przed tym problemem został przeprowadzony remont, nowe wtryski, tłoki uszczelki itp, co może być tego problemem?
Kto zna dobrego mechanika,aby zrobil Remont Silnika SUBARU FORESTER 2,0L Diesel,rok, 2008, jest to tzw Boxer.Wielu sie podejmuje ale bez powodzenia, po 30 -40 tys km to samo. pozdrawiam amicar
To jest silnik z wtryskiem pośrednim czy bezpośrednim? Z pośrednim był 2.5 D Z bezpośrednim był 2.8 i.d.T.D. Silnik z wtryskiem pośrednim musi mieć sprawne świece żarowe, bo bez podgrzewania nie odpali. Musi mieć też sprawne, poprawnie rozpylające wtryskiwacze czopikowe. Natomiast silnik z wtryskiem bezpośrednim jeśli nie odpala w niskich temperaturach...
Witam Wymienialem wczoraj olej, filtr oleju i powietrza - po rozkreceniu obudowy od filtra powietrza wyciekl z niej olej. Filtr byl tez w oleju - czy to oznacza ze czekam nie remont silnika?? Problem dotyczy Mazdy 323 diesel z 91r
Tak. Wytłuczony silnik. Tylko remont. Palić na samostarcie i jeździć dopóki się nie rozleci. Albo remont. Górę zrobić. Nie taki duzy koszt.
Od kuboty kolego to nie polecam, a to dlatego że sporo kosztuje taki silnik, części trudno dostępne i też drogie, a praktycznie nie trafisz silnika w dobrym stanie, wszystkie do remontu. Ja też szukam takiego małego silnika, tyle że nie do melexa a do traktorka sam, co by kosił, odśnieżał itp. Zrobiłem małe rozeznanie i kubota wiadomo odpada, Daihatsu...
mama golfa2 na LPG i jakie problemy? jak narazie to nie mialem problemow... regulacja gazu byle jedna po 1tysiacu.. co prawda to prawda na Dieslu wiecej przejedziesz niz na LPG (wczesniej remont silnika bedzie w benyniaku przerobionym na LPG)
Zadbane e39 za 15tys? W dodatku 5tys na remont? Chyba na waciki.
witam ! czy ktoś się spotkał z takim problemem, po remoncie silnika diesla nie chodzi na wszystkie tłoki mimo że ciśnienie ma 32 atm. podłączałem komputer-brak błędów a mimo to nie chodzi. Na wszystkie tłoki dostaje paliwo po po puszczeniu pierwszego przewodu z wtrysku nie ma reakcji. To tak jak by na pierwszym tłoku dostawał wtrysk jak w innym miejscu...
Jakie panuje podciśnienie w układzie na zimnym silniku, jakie na ciepły i jak długo zajmuje pompie vacum wytworzenie odpowiedniego podciśnienia na ciepłym silniku?
Rozgrzany silnik inaczej dawkuje paliwo. Rozumiem, że rozmawiamy tu o dieslu. I dlatego może ustępować stukot dwumasy. Kup normalny zestaw sprzęgła, a nie baw się w regenerację. Zrobiłeś remont silnika, a dwumas po jakiejś regeneracji. 😵💫
Witam mam problem z silnikiem diesla Yanmar w agregacie prądotwórczym. A dokladniej jest to silnik jednocylindrowy diesel, silnik miał zrobiony kapitalny remont. Wszystkie części założone nowe. Silnik był oczywiście docierany bez obciążenia. Silnik delikatnie puszczał dymek z wydechu przy dodawaniu gazu A jak wszedł na obroty nie kopcił ani trochę....
Gdy natomiast zestawi się całość kosztów, okazuje się, że silnik Diesla jest pułapką kosztów. Pomijając już fakt, że remont pewnych usterek, jak choćby naprawa układu CR z wymianą wtryskiwaczy w niektórych jednostkach, przewyższa niejednokrotnie wartość pojazdu. Nie zgodzam się z twoim stwierdzeniem o pułapce, ale tak się dzieje 😀. Problem leży w braku...
Rozrząd ustawiony poprawnie, tłumik nie przepalony? Silniki diesla z reguły mają twardą pracę, jeszcze jedno przychodzi mi do głowy , a mianowicie remont silnika i frezowanie bloku (zmiana stopnia sprężania).
Jak już zrobisz ten hamulec, nie dziw się że jego działanie jest symboliczne... Ojciec to męczył u siebie, znajomy mechanik też to ćwiczył i efekt średni. Ogólnie auto jest genialne, wlejesz byle co i pojedzie :) Jak silnik odpali, będzie miał paliwo i powietrze to idzie jak burza, kiedyś w czasie powodzi przy przeprawie przez wodę zrobiło się trochę...
sampler , zwroc uwage ze diesel kozysta z innych przekladni nize benzyna przez to ze ma duzo momentu i nie kreci sie za wysoko dlatego uwazam ze przebieg obrazuje i daje mozliwosc porownania silnikow . A sport to sport tam wytrzymaly silnik oznacza silnik na 500-1000-3000 km i remont wiec wogole nie ma o czym gadac
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
w owym mesku robilem kapitalny remont auto odpalilo ale slychac metaliczne stuki przestawialem wal w trzy rozne polozenia 5 stopni przed znak ot auto pali ale jest strasznie mulowate 15stopni za znak ot auto ma problem odpalic gdy jest zimne gdy jest na znak ot pali dobrze a osiagi sa w miare dobre ale klekocze tak samo na wszystkich polozeniach walek...
Zamiast zajmować się tą elektryką, dolej oleju do silnika a potem udaj się do dobrego mechanika na remont silnika, na szrot może jeszcze niekoniecznie.
Każdy diesel kopci. Ten kopi na biało, czarno, czy niebiesko? Bo to by nawet na turbinę mogło wskazywać.
Tyle że do jazdy 100km/h potrzeba pewnie jakieś 20-30 może 40kW. To już spora kogeneracja. Tu raczej mowa o kilku kW elektrycznych. Ale mały silnik też będzie miał podobną żywotność. Nie wiem czy w tym temacie czy w podobnym był wpis człowieka co zajmuje się pompami do nawodnień gdzieś w USA i są one zasilane silnikami Diesla. Wymiana oleju co tydzień...
Napisałem że Plak jest lepszy z tego względu ze ma mniejsze właściwości detonacyjne tak jak opisał kolega Ociz możliwe że się mylę nie jestem chemikiem żeby to sprawdzić wiem tez że każdy silnik przyjmuje samostart inaczej. Lecz najlepsze jest to żeby silnik paliło o własnych siłach. Powiedz w jaki sposób stwierdziłeś ze to kompresja. Remont silnika...
Jak remont zrobiony prawidłowo łącznie z głowicą to 3,3 MPa, przy założeniu że rozrusznik kręci wałem z odpowiednimi obrotami.
Montaż silnika od samochodu osobowego nie da mocy na niskich obrotach, dla tego proponował bym sprawdzony silnik S-312C, od c-330 prosty i tani w serwisie i eksploatacji.Zakup jego na rynku wtórnym też jest łatwy bo były montowane w wózkach RAK i GPW .Remont kapitalny wykonasz(sam) poniżej 1000PLN .
Poszukaj 1.6 8v lub 2.0 8v. Silniki proste, bardzo dobre do LPG (nawet do budżetowej instalacji). Brak turbiny i dwumasy, części są tanie i nie będzie to zajeżdżony diesel. Tak jak ktoś napisał nawet remont silnika nie wydaje się drogi, w porównaniu do wymiany koła dwumasowego w TDI. Chciałbym tylko dodać, że jeżeli dla kogoś 2.0 8v jest za wolne, i...
tak samo dziala samostart, a tak nie latwiej zrobic remont jak tak ciagnik w srodku zimy potrzebny?
Widocznie Remont i remont to dwie różne czynności. To że silnik pospolity to nie znaczy że można robić pospolitą hu...e . Jak bym nie miał wyboru to bym wstawił silnik ze skrzynią diesla albo rovera. Bo FSO to Felernie Słaba Osobówka.
To ci powiem ze u ciebie to cały proces technologiczny. Kilka miesięcy odstania, potem filtry 30/10/5. U mnie to olej spuszczony z miski olejowej do jakiejś bańki, często trafia od razu do zbiornika kotła 😄. I chłopaki mówią ze wlali coś do pieca. Raz w roku czyszczę zbiornik, jest na dole z 5cm szlamu który wywalam i z głowy 🤓. Ja lata...
Tak jak wyżej podano - "ciśnienie" w Twoim silniku to już graniczne, jeśli chodzi o uruchomienie silnika diesla. Może źle przeprowadziłeś pomiar, a może auto zostało sprowadzone z zachodu i ma jeszcze raz tyle km. . Powinno być równe w każdym cylindrze, dopuszczalna niewielka tolerancja. Czeka Cię remont silnika albo podmiana na inny.
Jak w temacie, nie odpala, brak zapłonu. Wersja z handfree, czyli rozruch z przycisku START. Po odpięciu modułu opisanego jako keyless zapłon się pojawia, ale z oczywistych powodów nie odpala, po wpięciu tegoż modułu brak zapłonu, brak rozruchu. Działa centralny zamek, kluczyk nadaje, teoretycznie sprawny. Potrzebuje schematów elekrycznych, ECU, tego...
Jako, że wyciąganie skrzyni lub silnika celem wymiany uszczelniacza jest dość kosztowne, a jak ktoś wcześniej zauważył- jest pewien obszar styku miski olejowej niewidoczny- sugerowałbym zdjęcie miski oleju i ponowne uszczelnienie. Nie jest to zbyt praco i czasochłonne /w porównaniu do wyciągania skrzyni/ a może dać odpowiedź na Twoje pytanie. Olej w...
Koledzy, dziękuję za opinie. Zatem nawet nie pcham się w remont i zlecam montaż nowego silnika, już z turbiną. ewentualnie 1.5 Diesel zwykły z Saxa. Mam do silników Citroena zaufanie - 1.5 zrobiłem 350 tys km bez remontu, 1.4 HDi kupiłem z przebiegiem 270tys i zero problemów, zresztą podobna konstrukcja obydwu i prosta turbina w 1.4 HDi. Dzięki jeszcze...
Ano nie tak do końca, pierwszym filmikiem udowodniłeś, że nie potrafisz się posługiwać multimetrem. Pytanie takie mam, pierwszy film to kręcony w Matizie, tak? Bo prócz tego, że widać jakieś wskazania i zaciśniętego Morse'a na klemie to ja nic nie widzę. Jeżeli w Matizie, to Ty chłopie się szykuj na remont silnika, toż to już gorzej chodzi, niż zarżnięty...
Myślę, że to Audi z przebiegiem około 300-400 tys. km najmniej będzie obchodziło paliwo, a bardziej jakiś mały remont w przyszłości ;-) A jeżeli to 2,5TDI to w ogóle radość z eksploatacyjnych czynności naprawczych w obrębie silnika. ;-)
Astra H benzyna-gaz silnik zależny od kombi, hatchback, unikać ekoszrotów z przebiegami poza 250 tys. bo to=remontem silnika(szczególnie jak tłuczone na gazie dużo), diesle odradzam.
Toyota t25 2,2 diesel 150KM rok 2006. Krótko na temat. Wyrzucało mi płyn nawet na zimnym silniku przy dodaniu gazu. Test na obecność spalin pozytywny , od razu zmienił kolor. Żadnych innych objawów, żadnych oprócz lekkiej straty mocy. Mechanik stwierdził od razu, że uszczelka pod głowicą, bagatela 1200 gbp całość z robotą i planowaniem. AHA myśłę i...
Witam. Czy problem szarpamia zostal rozwiazany? Mam ten sam problem. Kupilem mazde 5 z uszkodzonym silnikiem i sam wykonalem gruntowny remont. Po odpaleniu dalo sie odczuc zwlaszcza siedząc w srodku pojedyncze szarpniecia podczas pracu na wolnych obrotach. Podmienilem wtryskiwacze ale niema poprawy. Jeżdżę juz 2 lata brak innych usterek. Zastanawialem...
Silnik to prawdopodobnie Perkins model 4.236 lub podobny. Informacji o nim jest bez liku w necie np: http://pl.scribd.com/doc/37061426/Worksh... http://igor.chudov.com/manuals/Perkins-D... http://www.annatefka.com/perkins/perkins... http://www.marinesurveyorontario.com/per...
Moze termostat jest "zmeczony " i wolno sie otwiera?. W kazdym razie nie powinien sie tak grzac, bo najgorsze dla diesla jest przegranie silnika;/
Biodiesel jest mieszaniną estru metylowego oleju rzepakowego, żle wytworzona może mieć zasadowy odczyn i jest silnie korodującą substancją . Można przystosować silnik diesla do zasilania olejem roślinnym korzystając z odpowiednich zestawów. Cała przeróbka sprowadza się do takiego przerobienia układu zasilania, by olej został odpowiednio ogrzany (powyżej...
Witam mam problem co robić ponieważ ostatnio z moim autem dzieje się źle ponieważ zaczeło palić olej wali spalinami z bagnetu oleju i spod wlewu oleju do silnika. Co ma robić czy remontować sinik czy zmienić na 2.7.
Witam. Mam problem z odpaleniem mojego nissana terano z silnikiem 3.0 diesel. Może od początku: padł silnik w moim aucie i zdecydowałem zrobić remont ale że nie mogłem nigdzie dostać panewek na wałki balansujące, więc remont nie wchodził w grę i postanowiłem kupić silnik. Silnik kupiłem kompletny z pompą wtryskową, turbiną, wtryskami itd. Dziś po włożeniu...
Wyjątkiem mogą być diesle, z racji b. małej odległości grzybka zaworu od denka tłoka - przy remontach niektórych silników wykonuje się wtedy pogłębianie gniazd zaworowych. Lub dobiera się grubszą uszczelkę pod głowicę. ;)
W Polsce jest tak olej napędowy= olej napędowy+olej opałowy+dużo parafiny. Ta właśnie parafina odkłada się na ściankach węży paliwowych utrudniając dopływ paliwa. A jak się silnik rozgrzeje to się trochę wytopi. A poza tym wąż paliwowy jest umieszczony pod podwoziem i podczas jazdy jest ciągle chłodzony przez powietrze przez co równiez zatyka się on...
Mam pytanie czy w silniku diesel może wydobywać się dym,opary z wlewu oleju,posaidam silnik 1,6diesel przekręcone już 400tys km,pierścienie były wymieniane przy 230tys czy już się remont kłania silnika? Przy -20 stopniach mrozu silnik odpalał za 2razem,wtryski nie leją,sprawdzony kąt wtrysku,pompa wtryskowa od golfa 3 1,9TD(AAZ)
To rozbiegnij się i mocno w ta sciane... Może wtedy będziesz pisał z sensem. Bo jak na razie to nic konstruktywnego nie napisałeś. Sam twierdzisz że to stary diesel który potrzebuje tylko paliwa jak zapali. Skoro pali i po chwili gasnie to raczej nie sprawa kompresji tylko paliwa. Pompa i wtrysk poszły do sprawdzenia do serwisu bosch. Remont to już...
To musisz zrobić kapitalny remont silnika. Ale po zrobieniu kosztorysu naprawa przekroczy wartość samochodu. Chyba że masz sentyment do auta. Próbuj go na Plaka odpalić, albo czekaj do wiosny ;).
okej nie zamierzam się upierać tylko dziwi mnie fakt iż silnik pracuje na tym cylindrze a z tego co wiem to diesel jest czuły na domieszki zwłaszcza nielubi oleju w cylindrze
Te silniki mazdy są specyficzne, trzeba pamiętać o podkładkach pod wtryskami bo od tego się wszystko zaczyna. Silniki RF5c mają wadę - przepuszczające podkładki pod wtryskami - jak sprawdzić czy w waszych mazdach podkładki przepuszczają? To proste, wystarczy tylko odkręcić korek od oleju na włączonym silniku, jeśli czuć spaliny czy nawet robi się komin...
Witam Dla mnie każda pomoc jest cenna. Kiedyś potrafiłem zrobić remont kapitalny silnika, ale mnie to w ogóle nie interesuje dlatego moja wiedza już jest bardzo mała. W pracy naprawiam automatykę silników diesla, ale są to wielkie moce. Dlatego prośba o dokładny opis gdzie i jak. Silnik krokowy wiem gdzie jest. Jerzy
Uważaj byś zdążył z tym remontem . Nieprawidłowy kąt wtrysku = uszkodzenie głowicy lub tłoka. Kąt wtrysku jest ok praca na ciepłym silniku bez zarzutów
Miałem ten sam problem ze Scorpio 2,5 TD. To jest niestety klasyczna przypadłość diesli z dużym przebiegiem. Pomocą może być remont silnika (kosztowna i nie opłacalna zabawa). U mnie wystarczyło zakupić preparat starter firmy K2 i rozwiązało całkowicie problem. Przed odpaleniem wtryskiwałem do wlotu powietrza trochę tego płynu i auto paliło bez problemu....
Dodam że jest to silnik 2.0 DTI - diesel 101 KM. Już po remoncie pompy wtryskowej w serwisie bosch, więc pompa była na stole probierczym i jest właściwie skalibrowana.
Witam. Chce zrobić Agregat prądotwórczy. Mam do dyspozycji silnik Mercedes-Benz OM606 po kapitalnym remoncie. Jest to diesel o parametrach 130 kW (at)4400 r/min 330 Nm (at)1600 r/min Jaką prądnice powinienem zastosować, chodzi mi o wykrzesanie jak najwięcej kWh.
massey-ferguson.rocznik coś koło 90r.miał już kilka razy remont kapitalny(jeżeli do tego dążysz)nie wiem ile mineło od ostatniego remontu,ale zajechany jeszcze nie był.
głowice się planuje przed demontarzem ino w dieslu jest minimalna wysokość która musi być zachowana
na 5 cylindrze było 3 bary mniej niż na pozostałych, teraz nie mierzyłem bo nie mam manometru, muszę pożyczyć 3 bary to znaczy ile na pozostałych ? Czy przy podniesionych obrotach przepala ? dlaczego wymieniane były pierścienie ? czy przed tym całym / pseudo / remontem te same objawy ? kto wymieniał pierścienie ? głowica zdjęta z trupa czy chodzącego...
Witam, mam ten sam problem, pokazuje błąd niskie cisnienie w przewodzie paliwowym. Pompa nowa diesel technica, podmieniane cewki, nowe zaworki, wszystkie uszczelki, oryginalny filtr paliwa, remont silnika robiony 3 tyś km temu, pompowtryski, glowice sprawdzane ustawione wszystko, nic nie pomaga i już mam dość tego grata. Przy 2 tys obrotach na postoju...
ok jutro podjadę kupię tego samostarta i zobaczymy. jak za pierwszym razem się nie uda to psikać i próbować dalej? no szkoda że mój nie jest po modernizacji...:) byle do wiosny... na chwilę będzie spokój :] czyli jeśli chodzi o remont silnika to nic pewnego? może być tak że włożę pieniądze i dalej klapa? można te cylindry jakoś sprawdzić bez rozbierania...
Dorzucę swój kamyczek do tego ogródka. Konkretny przypadek na przykładzie VW diesel. Demontując głowicę z silnika, który był nie rozbierany przez nikogo, sprawdza się ilość nacięć na boku uszczelki. Jeżeli po remoncie silnika tłoki wystają tyle samo co przed, to zakładamy uszczelkę pod głowicę z taką samą ilością nacięć na uszczelce.
Witam.Panowie problem jest problem. Czy czytaliście wypowiedz kolegi Kazo79 ? tam jest wszystko napisane co potrzeba.Widze ze jest wkoło wałkowana sprawa co moze być.Sami w garażu przy pomocy Vag'a czy innych ustrojstw nienaprawicie silnika.Do tego jest potrzebna WIEDZA,NARZĘDZIA,MASZYNY.Krótko mówiąc samochód musi trafić na warsztat jesli chcesz tym...
Witam Posiadam Renault Clio I z silnikiem 1.2 po (face liftingu rocznik '96). Silnik gdy jest zimny pracuje z klekotem niczym Diesel. Może to być spowodowane jego przebiegiem, który wg. mechanika może sięgać ok 230 000km. Tak czy inaczej potrzebny jest remont generalny, którego koszt może wynieść ok 2000zł. Tutaj rodzi się pytanie: Robić remont generalny?...
Robie remont silnika mazda 2.0 fr7j 143 km. Remont z powodu pęknięcia wału. Kupiłem wal, poszedł do szlifu, głowica tez do regeneracji. Na dniach będę składał. Jak dokrecic śruby na wale i korbach? Nie bardzo miałem jak sprawdzić cisnienie oleju na uszkodzonym silniku. Jak zweryfikować pompę oleju? Nowa jest dosyć droga i nie zbyt dostępna. Pompa jest...
Co proszę? Oddać do mechanika zajmującego sie tymi silnikami bo sam nic nie zdziałasz w tym temacie:D
Przy kręceniu "na sucho" z wyjętą listwą wtryskową w środku aż macha zadem na boki. Ale gdy wykręcę świece i kręcę rozrusznikiem to nic nie drży. Przy gaszeniu silnika walnięcie aż plastiki wewnątrz trzeszczą. To wygląda na za małe koło zamachowe. W każdym razie nie ma związku z kondycją silnika. Dawno dawno temu przy remoncie jakiegoś benzynowego...
Witam - Silnik 1.9 TDI Czasami jeżdżę na długich odcinkach do DE (1500 km) i po remoncie silnika 5.5 tys. zł mechanikowi powiedziałem, że go przetestuję. Poleciałem nim w DE 190 km - było ok. Po miesiącu wykryłem wyciek pod górną pokrywą silnika, więc będąc w PL na urlopie wymieniłem olej i uszczelkę u mechanika (500 zł). Po przejechaniu 1600 km okazało...
Witam,jeśli to jeszcze możliwe prośba żeby napisać jak skończyła się historia rzężącej głowicy? udało się namierzyć przyczynę? W środę złożyłem silnik po remoncie głowicy - objawy są identyczne. Przed remontem miałem dmuchniętą uszczelkę,teraz na zimnym silniku jest ok, jak tylko złapie temp. slychać zawory jak w kulturalnym dieslu. Toyota Carina E...
Witam, Nie wiem co robić. Samochodem na zimnym silniku bardzo mocno rzuca na " luzie" i obrotach do 1100 obr ( jak się rozgrzeje niemal objaw zanika jakby zwiększało się ciśnienie w cylindrze co skutkuje poprawna praca silnika na jałowym biegu) , więc dałem do mechanika (specjalizacja diesel). Gość coś tam sprawdził przez 1 dzień na komputerze i stwierdził...
Przez odme diesel nie dotrze do oleju lub wydechu. Wiem, ale tu są dwa problemy. Pierwszy to ON w oleju, drugi zarzygany olejem silnik. Moim zdaniem wspólnym mianownikiem może być niedawno przeprowadzony remont.
witam,mam dylemat.Jestem na kupnie samochodu i mam 2 samochody do wybrania a mianowicie: 1) volkswagen golf mk2 ,1.6 diesel,1988rok,do wymiany parę uszczelek na silniku,stan blacharki -dobry,środek zadbany,bez przeglądu, za 1500 zł a drugi samochod to: 2) toyota corolla e9 z 1989 roku,1.8 diesel,silnik po remoncie,stan blacharki bardzo dobry,środek...
210 km 6.0 diesel 11 ton 1997r. solówka przebieg :801.000. około 4l. płynu poszło do oleju w krótkim czasie, przed remontem poszła pompa olejowa ale nie był przegrzany, chyba że za poprzedniego właściciela. Z góry Dziękuję za Odpowiedź.
wszystkim prosze o porade zrobiłem remont silnika kama 178f od zagęszczarki. silnik złozony na znaki , wymieniony układ korbowo-tłokowy itp. po zlozeniu silnik nie odpala , pompa niby podaje paliwo ale jak ręcznie sie kreci wałem napędowym to wtrysk nie podaje dopiero jak kręcę mechanicznie np. wieirtarka to wtrysk sie odzywa rozpyla ale nie odpala...
Ten silnik, jeśli jest sprawny to od dotknięcia pali. Jak daje białym dymkiem, to masz do sprawdzenia wtryskiwacze i kąt wtrysku. A co najważniejsze, to jak w każdym dieslu rozrusznik musi żwawo kręcić, nie miauczeć. Ustawienia rozrządu jesteś pewien?
w benzynie mogły by być szanse że silnik jest bezkolizyjny tzn zakładamy nowy pasek i jeździmy dalej... w dieslu z uwagi na wymiary komory spalania i stopień sprężania czaka kosztowny remont... radze zaprowadzić samochód do dobrego mechanik... ważna jest też prędkość obrotowa przy jakiej pasek pękł dodam że ostatnio naprawiałem golfa w którym to nawet...
nie wiemy co dolega twojemu motorkowi ale myślę że tańszy będzie remont 1,3 niż swap na diesla nawet jak zrobisz swapa to dochodzi ci przegląd, rzeczoznawca i albo wpis w dowód albo nowy dowód (ok 80zł) robiłem poldka na 2,0 od mirafiorki (przekładka z fabrycznego) i koszta papierków wyniosły prawie koszt silnika, niestety nie pamiętam dokładnie sumy...
Witam, mam Mazdę 626 2.0 Turbo Diesel rok 2000 Po remoncie silnika spowodowanego zerwaniem paska rozrządu nastąpił duży spadek mocy tzn. silnik na każdym biegu nie jest w stanie osiągnąć więcej niż 2000 obr/min, oraz prędkości maksymalnej powyżej 80 km/h. Mechanik tłumaczył to błędami w komputerze, które powstały podczas naprawy, jednak zdjęcie klemy...
Ciekawi mnie jedynie to, że często widzi się i czyta, że te Omegi które nawinęły już ok 200 000km, wymagają generalnego remontu, lub czyta się takie ogłoszenia na allegro że "sprzedam omegę bla bla bla, rok temu robiłem generalny remont silnika"... Ciekawe, bo sam byłem zainteresowany Omegą... mają jakieś delikatne te silniki czy jak?
Ja miałem w Passacie Diesel 1.9 TDI taki traktor. Na jednym tłoku słabe sprężanie było i okazało się, że jeden korbowód był wygięty. Stało się to podczas jazdy zaczął szarpać, kopcić. Musiałem remont silnika zrobić. Lecz nie koniecznie u Ciebie musi tak być. Napisz co było jak rozwiążesz problem. Powodzenia
Witam. Co sądzicie o autach z tematu? Przeglądając ogłoszenia można zauważyć sporo aut poniżej wartości ogólnej z uwagą " uszkodzona uszczelka" bądź " uszkodzony silnik". Do tego jest sporo diesli. Czy warto pchać się w remont? Czy te marki mają skłonność do padania silników? Pytam, bo remont mojej Xsary Picasso robi się hm.. raczej coraz bardziej wymagany....
Lanie bioestru do nowszego diesla to gwarancja naprawy silnika, po jakimś czasie i tak padnie. Ostatnio widziałem u mojego mechanika dwa samochody- jedną Kię 2.0D '06 i Leona 2.0Tdi '09- w obu właściciele chcieli przyoszczędzić, zalali bioestrem i mają silniki do remontu. Starze diesle znoszą to bez problemu. Znam takie opowieści , tylko pytanie ile...
Witam ponownie. Przypomniałem sobie kolejną wadę stosowania napędu elektrycznego, czyli w ,,techniczno-marynarskim'' żargonie zwanym Diesel - Electric Propulsion. NA statku z konwencjnalnym napędem (2-suwowy spalinowy silnik główny) do produkcji pary wykorzystuje się przeważnie 3 kotły (bojlery). 2 kotły są opalane paliwem HFO, natomiast do ogrzewania...
Speeduino. To ECU zbudowane na Arudino. Jest to projekt pasjonatów. Ale wg mnie nie jest konieczny. Ja silnik do kogeneratora wybrałbym oplowski 1.2 8V (C12NZ lub C12SZ). W oryginale ma 45 KM. ECU nie wymaga połączenia cyfrowego z innymi modułami. DO tego prosta instalacja na LPG pierwszej generacji. Czyli podkładka pod wtrysk i silnik krokowy. Reduktor...
Temat już nie aktualny sądząc po dacie ale chciałbym zasugerować że po remoncie silnika wlałbym olej półsyntetyczny lub nawet syntetyczny.Piszę to ze swojego doświadczenia a co do zaleceń fabrycznych przykład: kupiłem swego czasu Toyotę Hiace z silnikiem diesla 2,4 fabryka do tego silnika zalecała olej mineralny firmy Texaco,ja zalałem od nowości motor...
Z tego co wiem to C16nz (czyli moj :D) jest jednym z najzywotniejszych silnikow w kadettach! Jesli chodzi o silnik to macie racje , przed uturbieniem bede robil kapitalny remont! Co do diesla , to nie chce zadnego diesla bo jak slysze ten dzwiek silnika to mi sie w bebechach przewraca - sorry Co do zywotnosci silnika to moge jeszcze powiedziec tak:...
Tymi sygnalizacjami steruje czujnik umieszczony w obudowie filtra oleju. Uruchamia tą sygnalizacje wtedy, gdy cisnienie oleju spada poniżej 0,2 MPa a obroty przez 1 sek. są powyżej 2000. Świadczyć to może o uszkodzeniu tego czujnika lub o zużyciu silnika. W tym drugim przypadku konieczny remont silnika. Czasami też się tak dzieje, gdy zmienisz olej...
Zrozum wreszcie, silnik diesla niezależnie od rodzaju wtrysku (z komorą, bezpośredni, pompowtryski czy commonrail) niezależnie od roku produkcji i stopnia skomplikowania, musi odpalić na palnej mieszance paliwa i powietrza. Więc superwypasiony nowoczesny silnik odpali nawet bez komputera, czujników, świec podając w dolot plaka, czy inny zmywacz do hamulców....
remont silnika takiego to kwota rzędu 4-5 tyś. Tyle to jak trafisz na skórozdziercę , robiłem parę lat temu i wyszło (oczywiście na nowych tłokach panewkach itd) 1800zł. ale teraz można całego golfa kupić za 1500-2000 więc jest problem, ale decyzja należy do Ciebie.
Większość starszych silników Diesla była wytrzymała, pytanie tylko ile z tego zostało. Dlatego jak szukać to kierować się stanem aktualnym. Bo co z tego, że wolnossący Diesel w Mercedesie przejeżdżał 1.5mln km bez remontu, jak w tej chwili wszystkie już tyle przejechały. Pozdrawiam
Naklejki fajne, sam takich uzywam na silnikach przez nas remontowanych. Sprawdzaja sie. Ale patrzcie jaki regulamin ma ta ELFA. Towar wydaja w Sztokholmie kurierowi i od tej pory to juz klient odpowiada za towar. Natomiast w innym punkcie zastrzegaja sobie, ze towar jest ich az do wplywu kasy. Czyli ja odpowiadam za towar, ktory nie jest moj. No niezle....
Panowie temat zaczyna mieć obraz w którym chce sie udowodnić wyższość.. po raz 3 Napisze źe najważniejsza jest właściwa eksploatacja i sumienia obsługa . Tankujac tańsze paliwo , wymieniając olej i filtry niższej klasy oszczędność wynosi między 500 a 1500 zł (zależy ile jeździmy) a wiemy ile kosztuje remont silnika i wymiana podzespolow. I za to płacimy...
Jednak mówimy o autach stosunkowo młodych. Scenic II i odwrotnie podłączony akumulator ( był remont silnika i próba rozblokowania ręcznego na kable rozruchowe no i pomyłka) sporo do roboty było. Corsa B na jednopunkcie, tylko transil w sterowniku benzynowym, Honda i odwrotnie naładowany akumulator - spalony bezpiecznik akumulatora, reszta ok. Peugeot...
kzrystek po czym doszedłeś że to diesel?12 atmosfer to chyba benzyna a do tego szukanie przyczyn awarii w przyczepce to bzdura.
Przepraszam, ale podepnę się pod temat. Syn nabył Polo z 1991 r. poj. 1050 cm3, od początku jedyną wadą tego autka był "klekot" silnika i z tego co wyżej przeczytałem jest to typowa dolegliwość tych silników. Autko (silnik) wg syna sprawuje się dobrze, jedynie ten klekot, podobny do wcześniejszych diesli o poj. 1,6 w VW. Mechanik, u którego byliśmy...
To zawieszenie wcale nie jest tak skomplikowane ani awaryjne jak by się mogło wydawać. Najwięcej złego na ten temat zwykle wypowiadają osoby które nie miały z nim doczynienia. Jesli chodzi o silniki to sam miałem przez trzy lata 1.9D w peugeocie i nie było nawet najmniejszej awarii, a lałem do niego dosłownie wszystko. W 406 są równie dobre silniki...
Stary zjeżdżony diesel i tyle. Grubszy remont nieopłacalny - pozostaje uszczelnić dekiel, wyprowadzenia odmy i kolektory na tyle żeby olej nie wydostawał się na zewnątrz. Zajrzyj jeszcze głębiej we wloty głowicy, czy nie ścieka olej po trzonkach zaworów - możliwe że prowadnice się skończyły. Magistrala turbiny szczelna?
Dziękuję za podpowiedzi po odpaleniu silnik pracuje równo ciśnienie na pompie wzrasta płynnie.Miałem propozycję wymiany uszczelnień na wtryskiwaczach że może pomoże wtedy można zrobić przelewy.Muszę jeszcze dodać wcześniej kręcił bardzo długo więc pomyślałem o rozruszniku niby kręcił ale po remoncie jest niebo a ziemia także w tym dieslu musi być dobre...
wczesniejsze auto naprawiałem sam, od remontów silnika po zawieszenie, ale tamto bylo w benzynie i nie tak skomplikowane jak ta vectra.na dieslach sie nie znam dlatego oddalem mechanikowi ktory stwierdzil ze padly wtryski i siada pompa. po rzekomej naprawie bo auto nadal tak pali jak wczesniej pojechalem do innego. wtryski moje-stare.... dobre...
Witam wszystkich Może ktoś wpadnie na dobry pomysł braku kompresji w c328 Ciągnik od zawsze ciężko odpalał. Biały dym z komina. Plus 10 stopni i nadal problem bez grzania świec. Wiec zmierzyłem kompresje. Wyszło 15-16 bar. Zrobiłem głowice w auto szlifie, nowe zawory, frezowanie, sprężyny planowanie. Nowe tuleje mahle z tłokami Zamki pierścieni sprawdziłem....
Wiesz każdy może napisać w necie jak kolega, że jego opel przy 600 000 palił od strzała ale ciekawe po ilu remontach silnika (pierścienie uszczelniające) i w jakich temperaturach?Co do tych danych odnośnie ciśnienia sprężania od 17 do 24 barów to sam zachodzę w głowę kto może takie bzdury wklejać? Nowy diesel ma 31 barów jak opuszcza fabrykę w Wikipedii...
Nie,mój silnik to zwykły diesel. tak do eksploatacji to nie mam zastrzeżen tylko to branie oleju nigdzie sie z niego nie wylewa do układu chłodzenia nie przedostaje. Dzięki ze się zainteresowałeś.Podczas remontu było wszystko remontowane łącznie z głowicą.Tej zimy nie miałem żadnych problemów z odpaleniem nawet w największe mrozy, jedynie tak jak mówiłem...
silnik diesel remont remont diesel remont silnika diesel
wtórnik katodowy ecc83 zmiana licznika golfie kodowanie radio
zmywarka wirpool zmywarka wirpool
Audi A6 C6 2.4 Quattro 2005 - Problemy z modułem komfortu po ulewie Hulajnoga Motus Scooty samoczynnie się wyłącza - przyczyny i diagnostyka