Najprawdopodobniej i tak trzeba będzie zdjąć głowicę silnika - błędy sugerują conajmniej wypalony zawór. Cylindry licz od skrzyni!
To "se" zrób sam. Jak iskra jest i wtryski paliwo podają, to od czujnika wału bym się odczepił. Są jakieś błędy, jakie ciśnienie paliwa ?
Witam, udało się rozwiązać problem? Mam podobnie z Renault Megan II 2004 1.5 dci, tym że zczytuje błędy ale nie można ich nawet usunąć. Delphi ds150e 2016.R0 Komunikat podobny, nieznane id i dalsza diagnostyka na własną opowiedzialność.
Clipem było sprawdzane nic nie ma. To sprawne, czego jeszcze chcesz? Oddaj auto do naprawy komuś, kto potrafi więcej niż tylko czytać zakładkę z błędami (licznik wypadnięć zapłonu)
Szukaj błędu w sterowniku silnika, konkretnie blokada zapłonu.
To chyba po powodzi masz to auto albo ktoś kogoś w konia robi ,albo... ładowanie jakie masz? Dodano po 2 Powiem tak, nie ma takiej opcji, że robiąc diagnostykę przy tym uszkodzeniu, nie widać w kompie usterki. Ale to nie trzeba w błędy patrzeć, jak szpak w ..., tylko parametry też pooglądać.
Ja jeszcze próbuję, kolega mi jakiegoś chińskiego CLIPa i twierdzi (tak go zrozumiałem), że korzysta z niego przy użyciu DDT2000. Cały czas szukam w sieci plików, które jak rozumiem stanowią jakąś definicję (interfejs / API) do tego by przy pomocy takiej biblioteki gadać z autem mając DDT2000. EDIT: Godzina 22:19... właśnie wróciłem od rodziców i ......
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Z czym to może być związane błąd pierścienia czytnika renault megan 1.6 16v
Witam Wstawiłem nową listwę wtryskową i nowe mapowanie silnik chodzi pięknie na gazie ale błąd nadal świeci.
mam pytanie najpierw do kolegi cóż wspólnego z rozrusznikiem ma regulator pilwa? Przecież nawet jak regulator ciśnienia paliwa byłby uszkodzony to rozrusznik wystawia ja tu miałem take renault u siebie wyciągłem mu pompe paliwa wraz ze zbiornikiem i tylko błędy wyłapał ale rozrusznik chodził czemu tobie nie chodzi?
kolegi Renault Megan na biegu jałowym przebiera w obrotach 1000-2500 w czasie jazdy 2500 i nie chcą spaść niżej Po z kasowaniu błędów (regulator biegu jałowego przerwa/zwarcie; położenie przepustnicy błąd oraz sonda lambda przerwa/zwarcie ...to te błędy) jest ok. przez jakieś 10 km jazdy następnie wszystko od nowa z usterkami. dodam że świeci się kontrolka...
stało to się nagle podczas wykopywania się z zaspy. fakt - zapaliła się na krótko kontrolka silnika ( ta pomarańczowa symb.blok ) Jak zaświeciła kontrolka silnika to podjedź gdzieś na komputer, zobacz jakie błędy w sterowniku. A jak z mocą samochodu?
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Masz błądy podane na tacy masz punkt zaczepienia,musisz je zlikwidowac nie piszesz w dziale dla początkujących, dla porównania podam ci przykład megan II 2.0 16v co około 10-15 dni chodzi perfekcyjnie aż tu nagle wkładam karte wciskam start a ona kręci nie odpali puszczam poczekam chwilkę wciskam jeszcze raz i odpala od szczała totalny brak defektów...
Witam. Może ktoś z Was będzie wiedział o co chodzi? 2 razy na rozrządzie, urwała się blaszka prowadząca. Za pierwszym razem, zostały wymienione zawory i pasek, silnik chodził bez problemu. Po przejechaniu 500 kilometrów, urwała się druga blaszka z drugiego koła. Została powtórzona procedura wymiany zaworów i paska. Wszystko zostało zrobione tak samo...
a tu masz rozpisane pozostałe sterowniki Siemens'a
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
sygnal 1 sondy przy obrotach do okolo 3500 ma oscylowac po przekroczeniu tych obrotow ma wskazywac mieszanke bogatą sygnal z 2 sondy ma byc mniejwiecej staly mniejwiecej okolo 500 mV. jak bedzie zlle wyregulowana instalacja gazowa to tez bedzie wywalac blad . przejedz kilkaset km na benzynie i sprawdz czy tez zlapie blad
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Wyświetlił mi śię błąd w tablicy rozdzielczej CHENGE OIL 500N wraz z ikoną klucza nie można tego błędu zresetować stan wszystkich płynów w normie .Proszę o radę.
Bez programatora nie zrobisz. Trzeba kupić emulator i zmienić zawartość pamięci w komputerze lub kupić zestaw startowy (UCH, komputer, klucz) lub komputer z usuniętym immo. Najlepiej wstawić do elektronika i niech najpierw odczyta błędy i po tym będzie wiadomo co robić dalej. Reszta w aucie działa - centralny zamek z pilota, kierunkowskazu itp?
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Oczywiście jak zamontujesz to nic się nie stanie ale błędy będą widoczne. Trzeba do sterownika wpisać poszczególne poduszki.
A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Dotknij czujnika gdy będzie włączony i poczujesz mrowienie w palec lub specyficzne cykanie czujnika. Jeżeli jesteś (he he) gruboskórny to podłącz clip-a i będziesz miał pewność. Podpowiem tylko że Ds-150 potrafi przekłamywać jeśli chodzi o błędy.
Moduł UPC (moduł komfortu) nie ma związku z immo (z tego modułu wychodzi zasilanie do blokady kierownicy - a to już ma związek z immo). Demontaż bardzo prosty tak samo jak i montaż. Do demontażu koniecznie wymontować akumulator. Na module jest numer fabryczny (początek 82 .... ) i małym drukiem x84 n1,2 lub3 należy kupić moduł o tym samym oznaczeniu...
Ponoć typowa usterka w tych pompach powiązana też z DTC402012. Dokładnego opisu nie znajduje ale są oferty naprawy. https://megane.com.pl/topic/79583-zapowi...
Poproś ich o wydruk błędów, wszak to nie ty jesteś dla nich tylko oni dla Ciebie. Skoro świeci się czek to i błędy są , nie daj się robić w h....
Witam Robiłem diagnostykę silnika w megan II 2003 rok wyskoczył mi błąd grzania sondy lambda za katalizatorem (błędu się nie da wykasować jak wjadę na kanał to będę sprawdzał sondę albo wiązkę i ewentualnie wymieniał).Check mi przy tym błędzie nie świecił .Po tej diagnostyce zabrałem się za naprawę rezystora dmuchawy bo był uszkodzony jak go wymontowałem...
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Jakieś błędy? co z odczytem parametrów kiedy faluje.Może lewe powietrze łapie? chociaż dziwne ze nie reaguje na gaz sterownik w parametrach widzi go?
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
Jak znaleźć linię 5V? Na tej płycie opartej o procesor md1cs006 jest to moduł ECU Renault Megane 2020. Wylutowałem kondensator, ale nie ma żadnych oznaczeń. W miejscu jego wlutowania było zwarcie. Ma wymiary 18 mm × 13 mm × 0,8 mm.
Witam, mam problem z ABS w Renault Megane 2013, 3cia generacja. Wyskoczyła usterka układu ABS i nie pokazuje prędkości pojazdu. Po podpięciu do komputera pokazuje 4 błędy czujników prędkości, przedni lewy, przedni prawy, tylny lewy, tylny prawy. Raczej nie możliwe, żeby padły w jednej chwili 4 czujniki. Czy ktoś się orientuje, czy po drodze do czujników...
Coś słabo szukałeś http://megane.com.pl/topic/41379-problem...
20.04.2012. cd. tematu Nowe cewki okazały się nie użyteczne gdyż końcówki mocy w sterowniku był już przez kogoś wcześniej przerabiane a w związku z tym cewki uszkodzone należy wymienić na identyczne (firma i właściwości) nawet zamiana miejscami podobno spowoduje błędy. Podsumowując wymiana przepustnicy a w zasadzie jej potencjometru, usunięcie nowej...
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Trzeba czytać czymś dedykowanym bo wychodzą niestworzone błędy, sczytywałem ostatnio meganke błąd według DELPHI to czujnik temperatury, a Clip czujnik ciśnienie klimy, więc rozbieżność jest straszna.
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
Jakieś błędy w pozostałych modułach? Jesteś pewien, że to Megane 3, w jego elektronice występują błędy określane jako DTC xxxxxx, DFxxx były w poprzednich generacjach?
Witam kolegów. Posiadam orginalny delphi ds100e i w dniu dzisiejszym podpiołem aby sprawdzić błędy i zdiagnozować awarię. Meganka znajduje się na liście samochodów obsługiwanych i zczytało mi błędy lecz nie ma możliwości odkodowania usterki, są tylko kody. Czy istnieje możliwość odczytu ich znaczenia?
Renault megane 1 1.4 16V 2000 r czy ktoś podpowie takie błędy są i samochod nie odpala https://obrazki.elektroda.pl/1801638700_...
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
przeskanuj auto porządnym testerem
...zaglądałem pod lewy fotel i z wyjątkiem odejścia na wiązkę podłączoną do fotela kierowcy nic więcej nie stwierdziłem... sprawę skończyłem... po włożeniu sprawnego bezpiecznika 15A w skrzynce bezpieczników z lewej strony pod deską rozdzielczą mogłem uruchomić samochód i skasować błędy, ale za to przestała zapalać się kontrolka ręcznego i nie działa...
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
1.5 dCi 63kW Wychodzi na to, że K9K 724 Rozrząd sam ustawiłem na nowo na blokadach. Nic nie pomogło. Dodam, że przeważnie dobrze odpala, od strzała. Ale błędy mimo wszystko są. I problem z losowa nie chęcią do odpalenia cały czas istnieje. Wrzucam fotkę spod maski. Proszę spojrzeć, że nie ma tu przepływomierza, a błąd w ECU jest. Może ma to jakiś związek...
Witam, ja przerabiałem coś podobnego. Silnik na wolnych obrotach dobrze pracował na jałowych a po dodaniu gazu przerywał i wyrzucało błędy na wszystkie urządzenia zasilane na tym obwodzie co cewki zapłonowe czyli wtryskiwacze, silniczek krokowy, sondy lambda i resztę. Masy i plusy sprawdzałem, wiązkę elektryczną itd. itp. i nic nie znalazłem. Zmieniłem...
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
Oby dwa pokażą te same błędy?
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
Sprawdź wtyczkę w UPC którą wchodzą CAN-y z nadwozia, często jest "zgniła" (gniazdo też) i potrafią robić się cyrki. Do sprawdzenia gniazda w słupkach (wiązki drzwi) oraz duża kostka pod fotelem kierowcy za poprzecznicą (jeśli jest "zgniła" broń boże jej nie ruszaj, bo kolory nie zgadzają się jeden do jednego, a także ilość przewodów - wchodzi jeden...
Na początku do sprawdzenia zasilania czujników. Drugi i trzeci to błędy wtórne.
Czyli pojawiły się 4 błędy nie siedem . Fajnie że zrobiłeś diagnostykę tylko DLACZEGO przyrządem który sam nie potrafi zrozumieć co diagnozuje :?: Zrób diagnostykę CLIP , tylko pełną z rozszerzeniami błędów . Jest możliwość że błędów będzie siedem a nie cztery :| Jak zachowuje sie silnik podczas pracy - czy słychać w wydechu wypadania zapłonu :?: Kiedy...
Problem ze skrzynią automatyczną DP0 w Megane II Sedan 2.0 16v. Zazwyczaj na zimnym jest wszystko ok, ale po jakimś czasie potrafi przygasać wskazanie aktualnego biegu. Auto łapie wtedy muła, wysoko się kręci aby zmienić bieg (są wtedy dostępne dwa biegi). Podczas ruszania wrażenie jakby ślizgało się sprzęgło, na wzniesieniu toczy się do tyłu tak jakby...
Temat zamykam, sprawa zakończyła się w serwisie Renault co prawda dawno temu, skasowali w okolicy 300 zł i temat był rozwiązany. Coś wgrali jakoby do komputera oraz przeczyścili silnik krokowy, od tamtej pory auto jak nowe.
Wiązka do przepływomierza.
Człowieku - naprawdę bardzo Cię proszę usiądź sobie na pupie i nie wypowiadaj się w temacie, w którym nie potrafisz nic konstruktywnego powiedzieć. A mówiąc prościej - idź stąd, bo cię tutaj nikt nie lubi i nie zaśmiecaj mi tematu.
Pomyliłem się, zostałem upomniany przez moderatora o błędzie... ...Koniec tematu... Jedno upomnienie chyba wystarczy i nie trzeba robić śmietnika. Jeśli masz coś do dodania to proszę aby wnosiło to coś do sprawy. Bo to że się myliłem to sam przyznałem i chyba nie trzeba tego powtarzać w nieskończoność. Bartosz czytać potrafi i jak zobaczy notkę od moderatora...
Czy może udało Ci się rozkminić ten problem z zablokowanym kalkulatorem? Trochę to dawno było. Mam auto ojca z tym problemem, wygląda na zapis crash w sterowniku airbag, z tym, że crashu żadnego nie było - była za to uszkodzona taśma w kierownicy (ślimak). Zastanawiam się, czy nie wymienić sterownika na non-crash o tych samych numerach. Błędy pokazuje...
Powodów może być 1000 i jeden. Przed bezładnym, pozbawionym jakiejkolwiek logiki grzebaniem ostrzegam. Usterki nie naprawisz, a popsuć można wszystko! Na początek trzeba zrobić diagnostykę, ale u prawdziwego diagnosty, a nie oszusta, który tylko odczyta błędy! Diagnosta musi jeszcze umieć je zinterpretować i to dokładnie, po to, by klienta nie pchać...
Witam może ktoś objaśnic błędy samochodu? Renault Megane 1 2001 rok Bardzo dziękuję
Nie, klasyczna manualna. Auto w normalnej wersji bez żadnych wodotrysków, a że radio było proste dlatego padłą decyzja na wymianę na Android Auto. Tutaj wybór padł na Isudar T72S. Chińczyk ale porządny i obsługę mają dobrą. Zainstalowałem już 2 takie i nie było problemu (jedno w BMW E46 i drugie w Hyundai) Dodano po 7 Dla mnie to się kupy nie trzyma....
Witajcie panowie, długo się nie odzywałem ale nie miałem czasu, dzisiaj pojawił się kolejny problem, podczas porannego odpalania samochodu silnik zaczął pracować bardzo nieregularnie, tak jakby miał za chwile zgasnąć, po sprawdzeniu testerem pokazał się znowu błąd przepustnicy taki sam jak z przed kilkunastu miesięcy, po rozgrzaniu obroty silnika powróciły...
Nie równa praca może byc spowodowana czujnikiem temperatury
Skoro kręci to prąd na rozrusznik idzie - brak prądu na pozostałe elementy zapłonu albo sam zapłon. Czy deska się świeci? Moze immobilizer nie pozwala na zapłon? Czy są błędy na desce? Check engine świeci się? Moze tez być winny wyłącznik "antyuuderzeniowy" za akumulatorem - rozłącza obwody w razi wypadku, w Scenic ! miałem tak od czasu do czasu. Wystarczyło...
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Witam i dziękuję za opinię. Mam ten sam problem co Ty, błąd P002, i mam te same spostrzeżenia co Ty: Zdarza się częściej przy upalnej pogodzie i często przy wysokim przełożeniu (4,5,6...) i mocnym przyspieszaniu na niskich obrotach. Jeśli dobrze rozumiem, ekran pod pompą wysokiego ciśnienia został wymieniony? Czy mógłbyś podać odniesienie lub link...
Witam posiadam pacjenta renault megan IV. W skrzynce UPC nadal mam blad https://obrazki.elektroda.pl/7359481600_... Dodano po 26 Czy ktoś pomoże? o jaka masę chodzi.Dodam ze w aucie nie działa tylko klima.
Błędy są dwa check injection , injection fault To są błędy w samochodzie a według komputera jest niskie ciśnienie w rampie
Przebiegu na rozrządzie nie jestem pewien, bo jest kartka z przebiegiem w chwili wymiany ,to miałby dopiero 20 000 przejechane ,ale ja nie wierze bo kartka czysta jak by przed sprzedażą przyklejona ,zresztą na drugi dzień po kupnie się odkleiła to coś dziwnego że była przyklejona przez tyle kilometrów i taka czysta i akurat mi się odkleiła. Sczytałem...
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Czy udało się coś ustalić? Mam identyczny problem. Niestety już 3 mechaników nie jest w stanie tego naprawić. Najwidoczniej powinni zająć się czym innym niż naprawą auta, nie wiem może wypasaniem baranów w górach. Masz napisane powyżej podstawą to diagnostyka. Jedź na diagnostykę albo może Twój kolega ma choćby skaner do błędów? Wstaw choćby błędy,...
ok sprawdze to . ale jakie przewody odpowiadaja za grzlke? tam sa 2 brazowe. czarny, bialy ok dwie sondy padly ta przed i za katalizatorem. wymienione i dziala
Na początek witam wszystkich i chciałbym się podzielić taką ciekawostką. W moim Renault Megane 2 wyświetlił się kod błędu C103F, czyli problem z ABS koła tył lewy. Po odkręceniu koła okazało się, że zadzewiał uchwyt od czujnika ABS (koszt takiej blaszki to 150 zł), a czujnik wypadł, co za tym idzie zarysował się od pierścienia. Kupiłem też czujnik,...
W sterowniku airbag. Crash data do usunięcia. Nie zrobisz tego sam tam siedzi SPC560p50. Wnioskuję to po tym że szukasz przycisku wstrząsowego w tak mlodym aucie. Po drugie aby odpalić auto trzeba wykasować błędy w sterowniku silnika.
Poprzedni serwis wstawił emulator immo myślac że to jest problemem. To był w serwisie i nie ukończono naprawy . A auto nie odpala , to co to za serwis ?
Steerning not locked i steerning locked zazwyczaj są informacją przy uszkodzonej blokadzie kierownicy. Jak już wspominałeś sporadycznie się pojawiały a zazwyczaj w taki sposób "kończy " się blokada. Podepnij Clip-a i odczytaj błędy.
Nie daje prądu czy iskry? Usterka cewek w tych autach jest bardzo popularna. Jak nie masz pewności, to skasuj błędy, zamień cewki miejscami, przejedź i sprawdź, czy błąd wypadania zapłonów poszedł za cewka, czy został na cylindrze. Jak poszedł za cewką, sprawa jasna, jak został to świeca, zawory albo jeszcze co gorzej.
wykasuj błędy Bez kasowania też zgaśnie.
Witam odczytaj błędy w air bag czy jakiekolwiek są , wypnij wtyczkę z sensora poduszek i wykasuj błedy w sterowniku silnika nawet jesli nie pokazuje żadnych błedów.
A jeszcze pytanie o kable masowe gdzie mogę ich szukać jeszcze?
Witam. U mnie jest problem z silnikiem lub silnikami w tym sterowniku w związku z tym mam pytanko czy da się cokolwiek zrobić/ naprawić czy trzeba wymienić sterownik ? Podczas pracy silnika na biegu jałowym nie ma żadnego błędu, dopiero po przełączeniu lewarka w pozycję "D" pojawiają się błędy : 174191,174192, 17711C. Obawy to : brak wstecznego, skrzynia...
Podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, programem do Renault nie uniwersalnym
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
witam zamykam temat, awariu uległy wtryski przy wyciąganiu z gniazd głowicy dzieki za pomoc......
ECU nie pozwala uruchomić klimatyzacji. Sprawdź w nim błędy, może DPF nie może dopalić.
Jedź do jakiegoś elektromechanika który posiada (najlepiej) CLIP, niech podłączy i sczyta czy jakieś błędy się zapisały.
Witam, Od pewnego czasu mam problem z moim autem. Temat dotyczy Megane II kombi z 2005r. z silnikiem 1.6 z LPG. Co jakiś czas nie chce odpalić. Podczas zapłonu nie załącza się pompa. Trzeba kilkanaście razy szybko załączyć i wyłączyć rozruch tak, żeby tylko przekręciło rozrusznikiem. Czasami taka operacja pomaga a czasami nie. Potem auto stoi kilka...
Nie dziala klima Scenik2 (2007) Bylem u mechanika ktory skasowal blad (nie bylo napisane skad ten blad poczhodzi). Klima zaczela chodzic 9ja zadowolony). Po dwuch dniach przestala pojechalem do mechanika ktory mial CLIP do Megane. Odczytal blad DF 1070. Cytuje: blad obiegu zimnego powietrza (blokuje klime) A dokladnie ujmujac blad wtrysku paliwa. W...
Podaj błędy jakie występują w ABS.
Witam ponownie Na początku pierwszego posta pisałem że mam błąd immobilizera i że tym się nie martwię jakoś specjalnie ale powoli zmieniam zdanie. Wyskakują mi dwa błędy jako stałe ale do usunięcia i po 4-5 km na ciepłym silniku nie pojawiły się. - 054 Zasilanie czytnika, zwarcie do zasilania +12v Jako stały - 054 Zasilanie pierścienia czytnika, przerwa...
błędy silnika renault megan renault błąd megan renault schematy megan
elektrownia wiatrowy śmigło samsung email alarm fiata
samochód hyundai samochód hyundai
Volvo V50 2009 - Samoczynne włączanie świateł Kod diagnostyczny Aprilia Dorsoduro 750 - jak znaleźć?