Stojąc przodem do silnika to prawy dolny róg misy i skrzyni na bloku wykręcasz śrubę na żeński torx i wkręcasz kołek nie jest to prosta sprawa umieścić tą blokadę uważaj.
Kolego blokada wału korbowego to trzpień o symbolu Renault Mot.1054 ,ma on zastosowanie do blokowania silników F4P ,F4R oraz F3R. Weż sprawdz czy zgadza się z symbolem jaki potrzebujesz.Jeśli bedzie ci odpowiadał to moge podać jego wymiary do wykonania przez tokarza.Pozdrawiam! Dodano po 2 Ja go stosowałem do silników F3R ,a w specyfikacji którą posiadam...
witam kupilem blokady niestety nie kpl bez blokady wału jakie ma wymiary srednice ta blokada??
Blokada w wał, i reszta:
Oto blokada, ktora sobie zrobilem (kopia przyrzadu Renault). Pozdrawiam, Georges http://obrazki.elektroda.net/79_12267570...
tam nie ma klina i trzeba na blokadę
Jak masz połączenie skrzyni z silnikiem to w obudowie skrzyni masz dwie dziury od przodu i na blokade bedzie ta niżej wychodz centralnie na wysokosci środka wału
Nie potrzebujesz blokady
Musisz wykręcić śrubę z bloku,znajduje się na dole bloku po prawej stronie w to miejsce wkręca się blokadę
Znak na kole pompy ma pasować na śrubę. O ile mówimy o starszym dci.To też na dole nie ma klina i nie da się stwierdzić bez blokad czy przestawione. Ten silnik miał blokadę do wału wkręcaną w blok.[/code]
Wał na blokady , sciągasz wtryski , sciągasz górny dekiel i wałki na blokady. Wał na blokady OK, ale w jakim celu ma ściągać wtryski i górny dekiel? Blokady wałków zakładasz po zdjęciu osłony.
Blokada wału = 1 cyl GMP = znak w otworze czujnika. Daj znać jak sprawdzisz.
1182494039 Allesyf Zapytaj ma na stanie.
Blokada wału to trzpień o średnicy 8mm. Nie ma zaznaczenia długość bo w przeciwieństwie do 1.5 dci w wale jest otwór, wsunięcie blokady w postaci wiertła fi8 wystarczy;) Nie ma blokady wałka i pompy. Na nowym pasku są poprzecznie narysowane 3 linie które muszą się pokrywać ze znakami na kołach. Do napięcia paska należy posłużyć się śrubą M6 wkręcaną...
A jak odkręcałeś śrubę wału miałeś blokady ?
Blokada nie blokuje wału tylko unieruchamia go podczas próby kręcenia w prawo, wkręcasz blokadę, kręcisz wałem do usłyszenia stuknięcia o blokadę i masz ustawiony wał.
Gdzie wkłada się blokadę wału? Mówią pod sprężarką- trzeba ją odkręcić?
Witam. Blokada wału korbowego TYLKO specjalnym trzpieniem przy kole zamachowym. Znaki do zgrania pompy na pasku rozrządu, jeśli są niewidoczne konieczny nowy pasek rozrządu.
To żart? Kolego To teraz na poważnie- Odkręcasz śrubę w bloku i blokujesz wał, wyciągasz zaślepki wałków i montujesz blokadę wałków, jak pasuje to jest ok, jak nie pasuje to rozrząd przestawiony-teraz zadowolony?
Witam. Potrzebuję wymiar blokady rozrządu na wał do renault Clio 1.5 dci 2004r.Bardzo proszę o pomoc . Z góry dziękuje.
Dawno nie robiłem tych silników ale mnie się kojarzy że to zaślepka śruby gdzie wkłada się blokadę wału. Silniki dość stare więc raczej już się tego nie widuje bo nikt już tego nie zakłada przy wymianie rozrządu a trafić takie co nie miał robionego rozrządu to jak trafić "6". To nie jest tzw. brok do układu chłodzenia. Dokładnie to jest to. Stosowane...
Rozrząd na znakach. Wkręcałeś blokadę wału?
Blokada wałków ma licować się z płaszczyzną głowicy,nie wystawać ponad nią.Sprawa druga-są dwie długości blokad wału, krótsza do grupy K,dłuższa do F
zakup blokad rozrządu O ile pamiętam tutaj nie potrzeba blokad, wał blokuje się wiertłem, nie pamiętam średnicy, a wałka się nie blokuje tylko ustawia na znak.
Pewnie fachura nie miał pojęcia, że przed odkręceniem koła pasowego wału trzeba pozakładać blokady rozrządu :D Teraz auto do kumatego mechanika na poprawkę a rachunek temu pierwszemu mistrzowi.
Tam są znaki na pasku rozrządu.Masz też znaki na kole wałka rozrządu,na kole pompy jak i kole wału korbowego.Prócz tego należy zblokować blokadą wał korbowy.
sprawdzał ustawienie wałków A wał , wkręcał blokadę ?
Czego ty nie rozumiesz. Rozrząd jest ustawiany na blokady. Do ustawienia wału korbowego służy blokada wkręcana w kadłub silnika przy kole zamachowym.
Witam Jak w temacie mam problem ze znalezieniem w bloku silnika otworu/zaślepki aby zablokować wał korbowy. Czy może ktoś podesłać zdjęcia bądź podać dokładne informacje gdzie owy otwór sie znajduje? pozdrawiam
Jak wkładasz blokadę na dole przy próbie przekrecenia kluczem wał nie ma prawa ruszyć się ani w prawo ani w lewo. Na górze oczywiście blokady też założyłes?? Co rozumiesz przez słowo inaczej chodził przed wymiana rozrządu.
Wkręcana blokada wału jest do 1,4 i 1,6 do 1,5dci też. Do 1,8 i 2,0 jest wkładana bez gwintu. Przy wkładaniu blokady trzeba uważać, czy tłok jest w GMP, bo można trafić nie w wycięcie a w otwór po wyważaniu wału.
No tak. Na ścisk. Dużo aut tak ma. Zazwyczaj te które potrzebują blokady do rozrządu. BMW, ford, renault.
Ten rozrząd nie jest ciekawy jak na peszy raz. Tam masz okrywające koła na wałkach i na wale. Blokada wtykasz od strony chłodnicy, na dole bloku silnika od strony sprzęgła. Druga blokada jest na wałki l. Musisz z głowicy wydłubać dwa krążki gumowe od strony sprzęgła. Tam wejdzie ta blokada. Kręcisz tak wałem by górę krawędzie wycięcia wałków zrównały...
Witam mam pytanie jak inaczej ustawić rozrząd jak nie moge odkrecić śruby do blokady wału
Jest klin, ale i tak ustawiasz na blokady (na silniku od strony chłodnicy jest blokada wału, tylko trzeba trochę wiedzy do tego typu rozrządu.
nie w fordach nie grzebie non stop zreszta jak mowie jak bym chcial miec blokady i wszystkie przystawki do rozrzdow to majatek musial bym wydac a po drogie jak to owia praktyka czyni mistrza wiesz nawet z czasem i iloscia przerobionych przekladni pasowych nawet miernik do naprezenia pasa w renault nie jest potrzebny:)
To nie to. Z prawej strony miarki oleju, nad śrubą blokady wału korbowego. http://obrazki.elektroda.pl/8466888300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1830237300_1...
Blokada na wałki i wał
Sprawdź wałki wedle tego co podałem linki, ustawiasz wedle tematu który podałem? Może źle wkładasz blokadę wału lub masz złą blokadę. Na moje to wałki źle włożone.
dzięki ale to mam,potrzebna mi długość blokady wału korbowego żeby ustalić jego dokładne ustawienie , z walkami rozrządu sobie poradzę.pozdrawiam!
Nie może przestawić się podczas dokręcania śruby. Gdy masz włożoną blokadę na wał, przeciwwaga opiera się o blokadę. Podczas dokręcania nie ma prawa ruszyć się wał nawet o milimetr, jedynie podczas odkręcania wał się cofa od blokady. Wtedy należy najpierw dopchnąć ręcznie wal do blokady, a następnie dokręcić śrubę. Zapytam raz trzeci i ostatni, zdjąłeś...
Jak dobrze pamiętam to znaków nie ma.Potrzebna blokada wałków w kształcie podkowy i bolec do zablokowania wału.O ile wałki mozna pokonać bez blokady to jednak do wału musi być.
No ok tylko jak mam ustawić wałek rozrządu, bo wiem koło muszę poluzować i zablokować wał blokadą, tylko gdzie znajdę jakieś znaki na wałku rozrządu
Problem rozwiązany.......okazało się że zle zablokowałem wał korbowy tzn blokada nie blokuje go na stałe tak jak np w renault (nie da się nim przekręcić ani w lewo ani w prawo) jedynie wał ma się na niej oprzeć....lecz kilka stopni dalej jest w nim wgłębienie gdzie idealnie blokada pasuje i blokuje go na stałe ....!!!!!!! Tym niestety się sugerowałem...
A wiesz jakiej średnicy może być ten trzpień do blokady wału Wystarczy zwykły pręt lub szpilka 6mm. czy znakiem na kole pasowym jest ta mała gumowa wypustka Nie ma żadnego znaku MUSI być blokada. ale był zbyt luzny pasek między kołami wałków Po to są właśnie blokady żeby to zgrać. Poradz mi proszę,czy jest jakaś szansa,że to nie jest jednak uszkodzenie...
Na pierwszym obrazku są koła wałków rozrządu, nie wału. Wał blokujesz wkładając blokadę w otwór po śrubie od filtra i powinien zablokować na sztywno, tam jest wycięcie w przeciwadze z tego co pamiętam, więc widocznie w złym miescu celujesz. Pierwszy tłok w górę i będzie łatwiej. pozdr
A w parametrach co widzisz? Obroty wału są?
Jeden wałek rozrządu jest z wystającą śrubą i nakrętką a drugi ma wkręconą śrubę. Czy wał korbowy można dokręcić na blokadzie ?
A nie sądzisz, że jakbym coś przeoczył, to blokada by nie weszła na walki rozrządu i trzpień blokujący wał korbowy? Sprawdzałem kilka razy i innej możliwości nie ma. Na walkach rozrządu są kliny i nie da się ustawić inaczej względem siebie, a wał korbowy też inaczej się nie ustawi. GMP względem wałków jest ustawione dobrze, nawet kupiłem drugą blokadę...
witam serdecznie , czy poradziles sobie z tym problemem? mam podobny problem tyle ze mi nie odpala , brak cisnienia na CR i jedyny problem to wlasnie sychro walu, rorzad sprawdzony na blokadach i wszystko jest ok,
Brak synchronizacji między czujnikami wałka i wału, prawdopodobnie przestawiony rozrząd, pompę się zdejmuje po założeniu blokad rozrządu
Witam dodam że u mnie tez był czujnik położenia wału laguna 2 1,9 Dci 2003 r
Śruba nie powinna być dłuższa niż 49,1 mm powyżej tej wartości bezwzględna wymiana. Wałki ustawiasz na blokadę tak samo wał korbowy i zakładasz pasek
Rozrząd ustawiony według blokad. Blokada na wale plus blokada na walkach. Po wkreceniu blokady w blok, wał zablokowany a rowek na wale (od strony koła pasowego) między znacznikiem.
Obracasz wałem, celujesz śrubą M8 w dziurę w kole wałka rozrządu na przelot i wchodzi w głowicę. Wyciągnij śrubę, cofnij delikatnie wałem, wkręć blokadę koło rozrusznika, dobijasz wał do blokady, wkładasz blokadę na wałek rozrządu, w tym momencie masz ustawiony rozrząd. Nowy pasek ma znaki, mają się zgrać ze znakami na kołach i tyle. I bez blokad ten...
Uff, problem rozwiązany :) Jeśli by się ktoś zastanawiał... blokadę da się wkręcić do końca w taki sposób że również zablokuje wał jeden ząbek dalej zaraz za tym wypustkiem na wale kręcąc w prawo. Prawidłowo zablokowany wał powinien blokować tylko ruch w prawo dobijając do blokady, ja wkręcając blokadę zaraz za tym wypustem miałem zablokowany ruch lewo...
Akurat ten silnik F7R ma odnośniki znaków kół rozrządu na osłonach plastikowych a instrukcja zaleca montaż przy pomocy blokady tj. trzpienia do zablokowania wału korbowego (oznaczenie Renault Mot. 1054) Pozdrawiam!
Wymiary potrzebne są tylko do zmajstrowania kołka do blokowania wału, bez problemu dostępne w sieci.
A ten rozrząd to sam wymieniałeś? czy ktoś to robił? Poprawnie ustawiony na blokady?
Witam. Niestety w najbliższym czasie czeka mnie wymiana rozrządu+ kzfr w megi II 2,0 z 2007r i stąd moje pytanie. Czy oprócz blokady wałków i wału muszę dodatkowo posiadać blokadę na wałek ssący(odkręcenie kzfr). Czy blokada wału wytrzyma odkręcanie pneumatem czy dodatkowo potrzebna blokada koła zamachowego? Czy to prawda że kzfr przykręcam jak popadnie,...
A nie można wkrecić śruby m10 na 1.5 ? mam na myśli nowsze modele gdzie nie ma kanałku w wale a łeb trzpienia opiera sie o wał do czoła ?
dwóch śrub zabezpieczających ? Blokad? Wałka fi 8 wału fi 8, długość 69mm, M10 od strony bloku
Niekoniecznie pomylił z 1.6,często blokadą wału trafia w otwór wyważający który jest bardzo blisko właściwego otworu do zablokowania wału.
Model: Renault Kangoo 1.2 z 2004 roku. Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Taka usterka występowała już parę razy, i samoistnie ustępowała (dwa razy, jak do samochodu przyjechał fachowiec, to silnik bez problemu odpalał i fachowiec stwierdzał, że wszystko jest w porządku i nie może ustalić, jaki...
Bez blokad nie podchodź. A jeśli odpaliłeś, to zdejmuj głowicę. Ustawienia szukaj tutaj, było opisywane.
tylko pytanie jak odkręce ta śrubę centralna na kole pasowym to czy ucieknie mi wał ? czy jest tam jakiś klin Zorganizuj blokadę wału to nie będziesz się bał roboty.
Witam. Jęsli załatwisz sobie blokady na wał, na wałki oraz blokadę na fazator to nie ma większego problemu. Jesli chodzi o nowe fazatory to różnie z nimi jest, raz są zablokowane raz nie, wystarczy że lekko go dokręcisz srubą i obrócisz w lewo lub w prawo i powinien być odgłos "pstryk" i wtedy go zablokowałeś i jest ok, jeśli nie da rady nim obrócić...
Tzn. że czop wału jest lekko stożkowy,i koło rozrządu też?Jeżeki dokręce i popuszcze śrube to koło rozrządu zostanie na stożku i nie będzie się obracać na wale?I jeszcze chodzi mo ustawienie wału.Obracać wałem w prawo aż wykorbienie wału oprze się o blokadę?
Poduchę oczywiście masz odkręconą? Czytałeś posty odnośnie wymiany rozrządu przy renault 1.6 16V. Jeśli nie to poczytaj. Znajdziesz kilka gdzie właściciel po własnoręcznej wymianie rozrządu musiał oddać auto do mechanika w celu naprawy głowicy. Jeśli dalej chcesz w to brnąć to najpierw zaopatrz się w blokadę wału jak i wałków krzywkowych.
Witam.Jak wygląda narastanie ciśnienia paliwa względem obrotów?czy sterownik widzi obroty wału?jakieś błędy?czy za każdym razem słychać pracę blokady kierownicy?
płetwa na walki od tyłu. Wał wkręcana blokada od strony koła zamachowego(skrzyni biegów) na prawo od filtra oleju. Śruba typu E i w jej miejsce blokada.
Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Mnie zastanawia po co tam grzebać skoro wpinasz blokady i już wiesz czy dobrze czy nie, a śruba wału jest 1 razowa, ciekawe czy zmieniana . Po drugie jak auto reagują na podlanie paliwem w dolot? Jak się zachowuje po przełączeniu na gaz, możesz z wodą z czajnika ogrzać reduktor w celu przełączenia.
Blokada na wał w 1.9 DCI nie wchodzi w odwierty w przeciw wadze, ona się opiera o blokadę. Co do rozrządu, w tym silniku można robić bez blokad, 2 znaki na pasku mają zgrywać się z jednym znakiem na kole zębatym wału korbowego, oraz na znaku na kole zębatym na wałku rozrządu, pompę nie trzeba ustawiać.
czyli potrzebny mi jest jedna blokada do walu ?
Ja też bym optował na ścięty klin na wałku rozrządu.Wkładając blokady koła rozrządu i wału głównego wydaje się że jest ok.ale wałek rozrządu jest przesunięty powiedzmy o 0,5;1 zęba .Odpala wtedy z trudem w diagnozie wyskakuje błąd czyjnika wałka rozrządu (czujnik zbiera sygnał z koła pompy). Żeby to sprawdzić KONIECZNIE!!!!!! należy zdemontować koło...
Jak zrobi jeden obrót to te punkty się nie zejdą. Przyjrzyj się paskowi a zobaczysz że znaczniki na nim nie są naniesione symetrycznie - one są naniesione inaczej licząc zęby w lewo czy w prawo, ta ilość się nie zgadza. Po to na pasku naniesiony jest kierunek pracy bo inaczej znaczniki na pasku nie pasowały by do tych na kołach. Zakładając pasek by...
Witam Wszystkich ! Wczoraj wymieniłem rozrząd w moim renault megane 2 1.5 dci 101 KM . Po zdjęciu blokad z wału korbowego i walka rozrządu chciałem obrócić 2 razy wałem korbowym , ale rozrząd się sam zablokował tylko kawałeczek ruszyłem walem korbowym jak już się pasek znajdował na kołach zębatych . Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? Proszę o pomoc....
Zdejmowałem koła z wałka i wału nie ma żadnego luzu pomiędzy klinem a kołem. Nie mam chińskich blokad bo nie używałem w ogóle blokad. Ten silnik ma składany rozrząd na znaku na pasku. Znak na wale ma sie pokrywać z kreską na pasku oraz znak na wałku ma sie pokrywać z kreską na pasku i odpowiednie napięcie. Tyle. Żadne chińskie blokady, aczkolwiek trop...
W końcu udało połączyć się z autem ,niem błędów jedynie aktywna blokada zapłonu w sterowniku oraz przy kręceniu nie pokazuje obrotów silnika chociaż czujnik wału podstawiałem drugi.
Witam. Mam samochód Renault Trafic 2.5DCI 135KM, robiłem głowicę i auto nie pali. Złożyłem wszystko i wydaje mi się, że wszystko poskładałem dobrze, tak jak pozaznaczałem przy rozkładaniu. Blokada wału założona, wałki w głowicy ustawione szeroką stroną w stronę pompy wtryskowej (przodu silnika). Koło zębate pompy wtryskowej ustawione małą kreską do...
Ustaw 1-jeden i 2-rugi wałek rozrządu tak jak na schemacie ,masz z tym że wcięcie jedno i drugie tam gdzie wkładasz blokadę muszą się zgrywać z linią łączenia pokrywy zaworów z głowicą, przyjrzyj się dokładnie na rysunku. wał ustawiasz na blokadę i miejsce na klin koła zębatego wału korbowego patrzy w górę pozakładaj koła zębate przyłap je na śruby...
był spięty ale nie odpalał :) I teraz na nowo zrzuciłem go. Okey jak założe na blokady wałki w lini poziomej. To wał korbowy mam ustawić frezem do góry, czy 1 cylinder od skrzyni w pozycji 0 ?
Rozrząd ustawiony dobrze na pasku rozrządu masz znaki i na kole pompy , wałka rozrządu ,kole wału wszystko się zgadza a do tego posiadam blokadę wału więc dobrze ustawiony . A jeszcze po za tym na starej pompie pali
Zdejmij pasek i sprawdź każdą rolkę z osobna, pokręć nią i posłuchaj czy nie wydaje podejrzanego dźwięku, czy podczas obracania nie czuć ,,przeskakiwania, szurania, luzu itp.typowych dla uszkodzonego łożyska. Uszkodzona pompa czy alternator wydają specyficzny dźwięk, mechanik powinien go bez problemu rozpoznać. Przed wymianą koła pasowego wału korbowego...
Masz opisane wkładasz blokadę w blok , w przeciwwadze wału masz otwór . Trafiasz w otwór i gotowe. (dotyczy ustawienia wału). To nie Renault lecz Peugeot.
W 1.5 dci blokada blokuje wał tylko przy obracaniu w prawo. http://obrazki.elektroda.pl/2699183300_1... Jeżeli jest to wersja z pływającym kole na wałku rozrządu to ustawiasz wał na blokadzie i wałek rozrządu na blokadzie. Pompę też musisz ustawić. Poszukaj schematu ustawienia i dasz radę
W tej pozycji powinien być zablokowany wał korbowy: http://obrazki.elektroda.pl/5165561800_1... To jest koło zębate pompy wtryskowej: http://obrazki.elektroda.pl/3896928400_1... Dolna kreska na kole ma się zgrywać z tym wycięciem: http://obrazki.elektroda.pl/3262482300_1... Koło zębate z kasatorem luzu...
Pomimo wieku tego postu, google prezentuje go w wynikach wyszukiwania dlatego kilka słów o wymianie tego rozrządu. Koło wału korbowego i koła wałków rozrządu nie mają klinów i brak jest jakichkolwiek znaków. Koło na wale dokręcane jest jednorazową śrubą na docisk - razem z kołem pasowym. Do dzieła. 1. Wykręcamy świece zapłonowe i zabezpieczamy otwory...
Z tego co pamiętam to trzpień o wymiarze M-8 natomiast nie pamiętam długości.Zresztą znak na wałku ma się znaleść w okienku obudowy paska rozrządu a z bloku na dole silnika koło skrzyni biegów wykręcasz śrubę wkładasz trzpień M-8 i blokujesz wał.
Na 100% dobre blokady zostały użyte? Jak są takie objawy plus błąd związany z czujnikiem położenia wału to ja bym szukał przyczyny w rozrządzie.
Tak kierowcy i napinacze pasów, sensor air bag wymieniony dopisany vin i skonfigurowany, nie pisze jaki konkretnie, po teście kalkulatorów wywala napis znaleziono nieskonfigurowany kalkulator. Sprawdzałem i każdy sterownik skonfigurowany prócz tej blokady z którą się nie łączy. Co zauważyłem to synchronizacja wykonano wskakuje na sekundę odpinałem czujniki...
auto ma tradycyjny układ zapłonowy bez czujnika położenia wału, więc chyba jednak zrobię odcięcie zasilania pompy paliwowej, tylko jak zlokalizować który to przewód w motaninie kabli
Z tego co pamiętam to nie bardzo, (o ile masz na ,yśli blokadę wału korbowego) chyba dłuższa jest ale mogę się mylić, kiedyś jeszcze to dorabianą z gwintowanego pręta miałem, więc można:) pozdr
Mam pytanie jak zablokować wał do odkręcenia koła pasowego w lagunie II 1,6 16 V , w przeciwadze wału nie ma otworu na blokadę , są trzy otwory ale do sruby ustawiaja się skosem , czy jest tam dodatkowo możliwość solidnie zablokować koło zamachowe .
Za światły nie jestem ale nie mogę ustawić do synchronizacji wału w odpowiedniej pozycji czyli klinem do góry, bo zatrzymuje sie na godź 11 i koniec. Zdejmij pasek i zobacz czy da się wtedy ustawić synchronizację, i czy da sie zrobić pełen obrót wału. No w ten sposób to pełnego obrotu nie zrobi nawet jak sprawny. Jak kręci wałem ręcznie to nie paliły...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
I tak właśnie wygląda oszczędna jazda diselkiem!!!!!!! Jeżeli problemy pojawiły się dość nagle proponował bym zajrzeć w rozrząd a zwłaszcza ściągnął bym koło wałka rozrządu , tam często zrywa się klin. UWAGA!!! Zakładając blokady na wał i na koło wałka rozrządu nie stwirdzimy czy klin jest zerwany ponieważ wszystko będzie pasować , a wałek będzie przesunięty.
Witam Renault Master 2014r silnik 2,3 110kw skanowany Autelem generuje kody: P0335 $07E8 OBWÓD A CZUJNIKA POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO DF OO7 AKTYWNY OBWÓD CZUJNIKA PRĘDKOŚCI KOŁA TYŁ LEWY DF 280 AKTYWNY NIEPRAWIDŁOWE INFORMACJE Z SIECI MULTIPLEKS W zamrożonych ramkach na postoju pokazuje na lewym tylnym kole prędkość 14km/h, po odpięciu czujnika - obwód...
nacięcia na jednym wałku są w pionie a na drugim w poziomie Czyli jeszcze ci poszedł wałek, bo zablokowało go. Eh, bez blokad nie ustawisz tego rozrzadu. Ale to nie ważne bo głowica do zdjęcia.
Czujnik masz dobry, problem możee być w synchronizacji wałka rozrządu względem wału korbowego. Sprawdź rozrząd - znając pomysły inżynierów z Renault wszystkie koła zębate będą gładkie bez klinów. Będą ci potrzebne blokady rozrządu, żeby to ustawić tak jak to producent ustawił. Przestawienie nawet o 1mm to dużo i zaraz będzie wyskakiwał błąd. Dodano...
blokada wału blokada wału korbowego renault blokada wału korbowego
warystor sterownik dobór zasilacz lampki zniekształcenie obrazu
mikrofon bezprzewodowy samsung ue50mu6172
Brama skrzydłowa otwiera się, ale nie zamyka - przyczyny Ford Mondeo MK5 2.0 TDCi - przeskok na zimnym silniku