Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
ciśnienie doładowania 940-970mBar i więcej nie było masa powietrza biega od 280-370mg w zależności jak się jedzie Jak wszystkie węże od turbo przez IC do silnika całe to się wirnik ukręcił. Jak turbo nie pompuje to ciśnienie CR więcej jak 850 nie pójdzie.
Dalej walczę z problemem doładowania, Na postoju jak gazuje to czuć, że wąż od doładowania puchnie ale w czasie jazdy muł. Wydech rozkręcany czysto, klapka od westgate turbo pracuje jak zapodam ciśnienie z zewnątrz
Sprawdzałeś układ doładowania, IC i samo turbo? Szczelność? Ciśnienie?
Turbo późno wstaje , porównaj ciśnienie doładowania rzeczywiste z wymaganym.
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Może sprawdź ciśnienie doładowania, a ta rura to wygląda na odprowadzenie oleju od turbo.
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Ja w takich przypadkach biorę teter na pokład ,parametry bieżące , ciśnienie doładowania rzeczywiste i żądane,przełączam na wykresy i już wiadomo czy turbo przeładowuje czy dmucha zbyt słabo.
Może wirnik w turbo stawia duże opory obrotowe dla wypychu spalin(nieraz tak bywa z badziewnymi takimi poregeneracyjnymi podzespołami), przez to zamula, można by też spróbować zwiększyć ciśnienie doładowania.
Witam, przyczyną błędu niskiego ciśnienia doładowania była turbina, po wymianie turbiny na inną używaną problem znikł, turbo teraz ładuje do 2,2 bara, jednak ciśnienie 1,9 bara jakie było na poprzedniej turbinie to stanowczo za mało dla dxi11, co z kolei generowało błąd MID 128 PSID 98 FMI 1 oraz zapalała się kontrolka adblue (dymek). Wszystkim serdecznie...
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Wymieniłem dziś turbinę. Auto ciągnie jak oszalałe, ciężko ruszyć z pierwszego biegu z pod świateł. Ciśnienie doładowania 2.1 Bara, zero dymu i wreszcie nie bierze oleju. Stare turbo nie ładowało i ciekło. Do kolegi wyżej. Turbo Ci przeładowuje. Skręć sztangę. Nie była czasem rozbierana? Muszle złożone dokładnie tak jak były?
Czujnik ciśnienia doładowania masz na rurze plastikowej, ale szambem z rury raczej nie będzie zawalony a jak nie ma błędu to nie ma potrzeby wymieniać, mówisz że cięgno się rusza a w parametrach nie ma ciśnienia odpowiedniego, czy masz podciśnienie na zaworku sterowania turbiną? Podłącz na krótko podciśnienie żeby turbo kręciło się na ful i zobacz może...
dzieku za reakcje. siedze własnie w tym gracie i sprawdzam jeszcze to i owo. wychodzi mi kurde że albo czujnik doładowania szwankuje albo turbina za mało daje. sprawdzałem organoleptycznie i jak zdejme rure to czuć że pompuje ale reką ciśnienia nie sprawdzisz. komputer pokazuje że cisnienie na wolnych obrotach to około 950 hpa i powinno rosnąć wraz...
Witam.Auto z 2006 120 tys mil.Auto nie ma mocy kopci na czarno przy dodawaniu gazu.Pali na dotyk na wolnych pracuje ładnie i równo nie wkręca się na obroty i silnik pracuje jakby był przykryty kołdą -taki głuchy dźwięk.Po podpięciu pod komputer wszystko ok tylko ciśnienie doładowania stoi na 1 bez zmian cały czas 1 Nowe turbo,nowy EGR,druga przepływka....
Wtryskiwacze to RE36939 - John Deere, wg serwisu john deere. Tylko taka mała uwaga większość wtryskiwaczy tych ołówkowych to jeden i ten sam, różnią się ustawionym ciśnieniem i osprzętem np tulejkami montarzowymi. Masz ten sam silnik, jak masz chłodnicę oleju przy filtrze olejowym i kolektor wydechowy, który ma możliwość założenia turbiny to sprawa...
Witam wszystkich mam problem z Dacią Sandero 1 z 2009 r. A mianowicie mam dwa błędy: 1 . Kod DF 263 osiągi turbosprężarki Na poziomie maksymalnym ... Szybka odpowiedź 1. DF115 („MAP – ciśnienie w kolektorze na poziomie minimum”) oznacza, że sterownik okresowo widzi _zbyt niskie_ ciśnienie w dolocie. 2. DF263 („Osiągi turbosprężarki na poziomie maksymalnym”)...
MAM PROBLEM Z DXI 480 AUTO ŁADNIE ODPALA PO PRZEJECHANIU ILUS KILOMETRÓ POD CIĘZAREM ZAPALA SIĘ PRZEKREŚLONY WTRYSK I TRACI NA MOCY ,CIŚNIENIE PODCZAS PRACY OK 6 BAR PO ZAPALENIU KOMUNIKATU SPADA NA OK 1,5 BAR SPRAWDZONE ZAWORY KULKOW E W ZBIORNIKACH NOWE FILTRY PALIWA SERWISOWE , NOWA POMPKA PALIWA ,NOWY ZAWÓR PRZELEWOWY I NIC Witaj. Jak zakończyła...
A mam pytanie? sprawdzałeś Vacuum przy zaworku TURBO, czy w innym miejscu. Bo ostatnio z tym silnikiem się dłuuugo gryzłem, czyściłem zaworki, podejrzewałem pompę VACUUM , a okazło się że przytkany był wężyk (właściwie trójnik) doprowdzający podciśnienie do zaworka i próżnia była zbyt mała, przez co turbina miała lenia w tyłku i objawy j/w. Sprawdzałeś...
Auto ma tylko przepływke nie na czujnika doładowania ani żadnej sondy. Dźwignia turba wcale się nie rusza przy gazowaniu co świadczy że nie upuszcza ciśnienia . Gruszka sprawdzałem ciśnieniem powietrza i dźwignia wtedy pracuje w całym zakresie nigdzie nie słychać powietrza czyli układ szczelny. Moim zdaniem brak ciśnienia nie na ciśnienia powietrza...
Tak, tylko ze co bys wymienial skoro komputer nie wskazywal innej usterki niz turbina? I tu jest właśnie błędne rozumowanie, to że komputer mówi Ci "turbina źle działa" wcale nie oznacza że w rzeczywistości tak jest, przykład: Za małe ciś doładowania, wcale nie oznacza że turbo nie pompuje, bo może dawać ciśnienie ale jest gdzieś po drodze nieszczelność...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
Hejka Powoli opadają mi już ręce i zaczyna brakować pomysłów, ale od początku: Auto jak w temacie,kupione ze stukami(luz na sworzniu korby),silnik zrobiony. Turbina miała być po regeneracji ale tylna lampa od wydechu całą czarna wiec nie wiem co wcześniej było nie tak. Objawy na chwilę obecną.Mówimy o postoju bo podczas jazdy ciężko osiągnąć 50km/h....
Podciśnieniowo No to chciałbym widzieć gdzie ty masz to podciśnienie na WOT a przecież tam jest najgoręcej. Może teraz twoja zawartość procentowa w 1 litrze specyfiku ci się rozjaśni :D Jak Twoja termopara nie będąc w wydechu wytrzymuje ciśnienie sprężania? Ja mierzę tam gdzie doszło do usterki czyli najbliżej zaworów - wspawany króciec w kolektor...
Witam. Jak w temacie. Po zagrzaniu i obciążeniu odcina moc. Po odczycie błąd MID 128 PSID 98 FMI 1. Turbo bez luzów ze zwykłym WG. Czujnik MAP czysty. SCR czyszczony i o dziwo był czysty. Ciśnienie zwrotne spalin przy max. obrotach na jałowym oscyluje wokół 0,22 bar.
trzeba sprawdzić doładowanie turbiny, interculer, czujnik ciśnienia turbo , przeciwciśnienie spalin , klapkę przy turbo , przepustnice spalin
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
Ten z dwoma wężami jest od turbo a z jednym to czujnik ciśnienia doładowania. Przed wymianą sprawdz czy wszystkie wężyki są drożne.
1 błąd masz od ciśnienia doładowania czyli do sprawdzenia intelcooler oraz połączenia na szczelność układu doładowania, zawur na turbinie otwarty względnie zacia się w pozycji otwartej lub uszkodzone turbo może też być sam czujnik 2 i 3 błąd związany jest z czujnikiem temp na zewnątrz po prostu albo czujnik albo wiązka do naprawy
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
Kolega Przemo zwrócił już uwagę na obroty. Powiedz na jakich obrotach maksymalnych jeździsz tym samochodem. Jak pisałem jeździ moja żona częściej do pracy, ja tylko jak mam ochotę i dociekam dlaczego tyle pali, ja jadę testowo (rekreacyjne) na odległość ok 40 km to obroty nie przekraczam 2500 - 3000 wiecej na 5 biegu nie wycisnę tak łatwo. Po mieście...
Częsty przypadek takiego stanu rzeczy w silnikach renault jest zabicie sądzą przewodu metalowego albo króćca do czujnika ciśnienia spalin z turbo.
Opel Vivaro A 1.9 cdti 101km 2004r, silnik renault F9Q-760. Podczas gwałtownego przyspieszania błąd P1125 - zawór regulacji ciśnienia doładowania. Zawór jest sterowany podciśnieniowo ale upust spalin w turbinie jest na nadciśnienie, (żeby się ruszyć musiałem dmuchnąć powietrzem w gruszkę) Zamontowana jest turbina o numerze GT1549S. Czy ktoś może powiedzieć...
Przepływomierz ma podmieniłem go i też bez zmian ale zastanawia mnie ten czujnik ciśnienia turbo. Dodano po 7 Kolega podał zdjęcie z którego wygląda że jest na wężu [nie widziałem go] zobaczę jeszcze raz.
wd mnie to na rysunku poprzednim to jest Elektrozawór Regulacji Ciśnienia doładowania inaczej zawor sterowania turbina natomiast czujnik cisnienia doładowania jest na takiej rurze koło akumulatora ten poniżej, mi na kompie pokazuje że dane coś się z niego przycina a pozatym to wymieniłem turbo, przepływkę, intercooler, wyczyściłem egr co mechanik inna...
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Witam, Jeśli na czujniku ciśnienia doładowania masz dużo nagaru/ sadzy 99% że pada Ci turbo. U mnie Renata zaczęła najpierw puszczać niebieskiego dyma i czujnik też był że sadzy. Po turbo wszystko się uspokoiło. Za sterowanie turbina odpowiada ten zawór który wymieniłeś, ale słyszałem już od nie jednej osoby że niby kupujesz oryginał a piny elektryczne...
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
Po moim zabiegu turbo pracuje inaczej!jest teraz wydajne,słychać i to bardzo wyraźnie ze od dolnych obrotów pracuje (ssyk pompowania)wczesniej tego nie było podejrzewam ze winny był czujnik ciśnienia doładowania ponieważ był zabrudzony olejem no zgoda to ma wplyw na doladowanie, takze napewno pomoglo
To nie jest żadna sonda lambda. Pierwsze słyszę o sondzie lambdzie w dieslu. Sprawdziłem nr który podałeś i jest to czujnik ciśnienia doładowania. Sonda lambda umieszczona jest w układzie wydechowym a czujnik o którym piszesz jest w układzie dostarczenia powietrza do silnika pomiędzy turbo a kolektorem ssącym. Wskazania jego będą się zmieniały w zależności...
Sprawdziłbym jeszcze czujnik ciśnienia /temperatury doładowania na kolektorze on potrafi też obciąć moc. A czy tacho działa bo przy awarii Impulsatora na skrzyni też obetnie obroty tak żebyś nie przekroczył 90 km/h o takie właśnie obroty są przy 90. Tak robiła premimka DCI więc podejrzewam że magnuma ma podobnie.Wałki rozrządu były felerne do 2002 nawet...
Podepnij clipa i wszystko będziesz wiedział. Stawiam na otwarty EGR. Może też być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,elektrozawór turbo,pedał gazu,itd. Bez podpięcia auta pod diagnoskop znalezienie usterki nie będzie proste.
Witam mam taki sam problem powyżej 1500 do 2000 tys obrotów cos stuka master 165 km bi turbo jakieś sugestie od czego z acząć z góry dziękuję Wprowadzenie Stukanie w silniku Renault Master 165 KM z układem bi-turbo w zakresie obrotów 1500-2000 RPM może być objawem poważnej usterki, która wymaga natychmiastowej diagnostyki. W silnikach z turbosprężarkami,...
Klasyczny wysokociśnieniowy EGR jest ... klasyczny. Niskociśnieniowy został w europejskim aucie wprowadzony w samochodach Renault. Tutaj materiały reklamowe Renault "System EGR (Exhaust Gas Recirculation) niskociśnieniowy: Renault będzie pierwszym producentem, który wprowadzi tę technologię na rynek europejski na masową skalę. Istotą jej jest zwiększenie...
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
Panowie, jak w temacie. Laguna cierpi na brak mocy i to nie na zasadzie lekkiej utraty mocy, tylko albo jedzie normalnie, albo w ogóle nie jedzie. Zazwyczaj odpuszczenie i ponowne naciśnięcie gazu niweluje na chwilę problem. Co zauważyłem, to że po odpięciu podciśnienia z gruszki fakt że auto jest zmulone, ale reaguje na gaz za każdym razem i nic się...
Witam wszystkich obserwatorów tematu. Turbina w samochodzie nie została wymieniona na nową ponieważ się rozchodziła :D. Klient odebrał samochód z odłączonym czujnikiem ciśnienia doładowania bo ( bo wtedy to jakoś jeździło) i zrobił w ten sposób około 1500 km. Zajechał z tym jeszcze do innego warsztatu że nie ma mocy itd . i tam podłączyli mu z powrotem...
Witam Tak jak w opisie potrzebuje schemat okablowania czujnika ciśnienia doładowania i elektrozaworu sterującego gruchą turbo, ktoś zniszczył wiązkę, wyrzucił czujnik ciśnienia doładowania i elektrozawór turbiny.
Witam kolegów. Mam kolejny problem z Moją Laguna. Otóż wyświetla mi żółtą kontrolke i blad ukladu powietrza . Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Co innego wskazuje obrotomierz a co innego komputer. Różnica wacha się w przedziale...
Witam, Mam problem z moim Espace 1.9DCI F9Q 115KM. Auto, co najlepiej widać np na 3 biegu począwszy od obrotów poniżej tysiąca, rozpędza się tragicznie powoli, turbina nie dmucha. Podczas tego potrafi lekko poszarpywać (poszarpywanie zdarza się też podczas spokojnej jazdy na trasie ze stałą prędkością obrotową). Dopiero w okolicach 2000 obrotów jest...
Witam Przywieźli mi taki model auta jak w temacie . Silnik się kreci do 4K prm Jakie ma być ciśnienie doładowania - na pełnych obrotach ? Auto było u 7 mechaników . Podłączyłem przewody podciśnieniowe po swoi mu , uzupełniłem brakujące. Zmieniłem delikatnie regulator od turbo (poprzedni mechanik turbinę po regeneracji zamontował ) 2 błędy mi wywala...
Witam szanownych kolegów !! Mam tak od zakupu auta a trwa to już rok, jednak ostatnio wziąłem się za problem na poważnie. Samochód na V biegu nie jest w stanie jechać w zakresie prędkości od 70-80 km/h - czuć mocne szarpanie, od 60 - 70 km/h jest ok, silnik muli jak zaduszony ale nic nie szarpie, i powyżej 80 też już jest ok. Nie jestem w stanie bez...
Witam! Od czasu kupienia przeze mnie Espace rok temu zawsze tak było, że z odmy leciał dym jak na poniższym filmie, jednak w związku z tym, że ostatnio szukam przyczyny pojawienia się oleju w całej turbo rurze (aż w takiej ilości, bo być to był tam zawsze ;) ) łączącej IC i ubywania oleju z silnika mimo braku wycieków, wziąłem to zjawisko pod lupę....
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
ciśnienie doładować turbo doładować turbo renault renault ciśnienie doładować
zacisk hamulcowy ręczny plyta indukcyjna siemens nadawać 433mhz
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi przyrządy pomiarowe instrukcje
Nissan Micra K12 2005 - Instalacja Halogenów w Zderzaku Wideodomofon dzwoni bez powodu - co może być przyczyną?