Jakie ciśnienie pokazuje na czujniku?
Na biegu jałowym nie będziesz miał ciśnienia doładowania, a czujnik będzie wskazywał wartość ciśnienia atmosferycznego.
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
To zostają czujniki do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dorzucam małe wskazówki do sprawdzenia czujników.
Podepnij pod Clipa .Albo schodzi ci ciśnienie albo masz układ zapowietrzony-zanieczyszczony. Czujnik który tobie podmienili ? czujnik ciśnienia w pompie czy na listwie ?
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Trzeba czytać czymś dedykowanym bo wychodzą niestworzone błędy, sczytywałem ostatnio meganke błąd według DELPHI to czujnik temperatury, a Clip czujnik ciśnienie klimy, więc rozbieżność jest straszna.
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Może sam czujnik albo okablowanie
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Witam. Sprawdź czujnik ciśnienia klimy, jeśli jest ciśnienie to klima powinna się włączyć nawet przy 400g czynnika.
Nawet jeśli ktoś podejmie się naprawy/wymiany baterii (da się tylko trzeba zakupić bateryjkę CR2450), to i tak nie wiem, czy taniej weźmie. To bardzo skomplikowana operacja, ponieważ ona jest zalana w plastiku, po drugie, niemal zawsze urywa się jeden z pinów i naprawić go później, to męczarnia - ale się da. Co do przyuczania, to trzeba również mieć...
Witam, odnawiam temat. Do DOKTORR - napisałeś chwilę temu w podobnym temacie, że masz MS 1607. Zakupiłem koła do scenica (2003) z czujnikami. Oczywiście trzeba wpisać kody do komputera, żeby system działał. Czy nadal go masz? Czy jest możliwość skorzystania/wypożyczenia/kupienia? Mam córkę w Krakowie więc czasami bywam w Krakowie. Inne propozycje? Dla...
Jest to czujnik z stykiem rozwiernym, ciśnienie: 0,20 Bar. Tzn. że jeśli nie jest osiągnięte zadane ciśnienie to czujnik jest zwarty do masy, a po jego osiągnięciu następuje rozwarcie styku. Nr renault to 7700417970.
Na początek warto sprawdzić stan wtyczki i okablowania od czujnika ciśnienia rampy.
Ciśnienie doładowania, uszkodzony czujnik lub okablowanie.
Kolego to jest 27 zieliny podajże 3 piny są bardzo delikatne nie dmuchać nie zalewać ogólnie uważać
Trzeba ciśnienie sprawdzić fizycznie czyli manometr zamiast czujnika i testować.
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
A sprawdzałeś czy wysterowuje elektrozawory? Sprawdzałeś ciśnienie systemowe? Skoro nie zgłasza błędu, to ciśnienie musi byc ok. Chyba, że czujnik masz zmostkowany.
Sprawdz jakie ciśnienie widzi czujnik
Odświeżę troszkę temat bo mam podobny problem, 1.5dci, po nagrzaniu nie chce odpalić, łapie ale nie odpala, po odpięciu czujnika temp. odpala, ciśnienie przy rozruchu około 350bar. Czujnik temp. podmieniałem
MID 130 PID 37 FMI 0 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 0 Dane prawidłowe ale powyżej normalnego zakresu roboczego. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wartość z czujnika jest za wysoka, ale nie ma zwarcia do napięcia akumulatora. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za wysokie. Usterka czujnika. Trzeba by zmierzyć ciśnienie na zasilaniu...
jeśli problem jest przy upalnych dniach sprawdził bym raczej obwód podgrzewania paliwa jeśli takowy jest, czujnik temperatury silnika czy działa prawidłowo, a nie tylko w pewnym zakresie. zwłaszcza ze przy 90 km spada ci ciśnienie na listwie paliwowej.
Szklana kula mówi: może czujnik temp,może niskie ciśnienie paliwa .Więcej nic nie chciała powiedzieć.
W takim razie zgodzę się z Pawłem, no chyba że jeszcze czujnik ciśnienia paliwa leci w kulki.
Sprawdź ciśnienie paliwa, może pompa się kończy?
Nie odpala bo co? Bo nagle focha strzelił i przestał odpalać? Czy może gdzieś ktoś rączki wkładał? Koło na pompie nie ma nic do rozrządu, do czujnika położenia już tak. Przelewy.
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Tak, ma ciśnienie, ale wpisane stale, bo odpiąłem czujnik MAP sensor, to nie pokazuje temperatury powietrznej i ciśnienia doładowania, chyba że ma taki czujnik gdzieś skryty??
Wielkie dzieki za porade:) a co powoduje to ze rozpycha gore filtra paliwa gdzie jest czujnik
Witam Renault Master 2,3 turbo bez zmiennej geometrii. Auto nie ma mocy w dolnym zakresie obrotów. Błędy po skasowaniu wracają po około 500 km: zbyt niskie ciśnienie doładowania DTC226322 obwód czujnika składu mieszanki DTC11301C
Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
Generyczny czujnik o numerze tożsamym kupiony za 49,99zł pasuje i działa. Przy wykręcaniu starego czujnika było ułamkowosekundowe psss - zapewne ciśnienie zebrane pod gwintem już po zamknięciu wentyla a opuszczeniem uszczelki.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Np czujnik ciśnienia.
Sprawdź lepiej czujnik przy pedale sprzęgła. Ciśnienie dobre.
za małe ciśnienie, filtr, pompa, wtryski, czujnik, zawór... coś sprawdziłeś?
Jakie masz to ciśnienie? Jak nie osiągnie minimalnego to nie odpali w ogóle.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
opis błędu - błąd czujnika ciśnienia
Teraz parametry, kręć rozrusznikiem i sprawdź czy widzi obroty, ciśnienie, oczywiście sprawdź czy błędy się kasują. Błąd cz. temp. paliwa nie ma wpływu na palenie ale zasilanie czujników tak.
Czujnik poziomu i temperatury oleju w misce olejewej. Po wymianie cisnienie wróciło do normy
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Clip i podgląd parametrów min czujnik wału , ciśnienie na listwie .
Podglądnij jakie ciśnienie czynnika widzi sterownik.Często pada presostat.
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
A nie sądzisz Nic nie sądzę bo to nie mój problem, widzę tylko co piszesz. Jeśli problemem był tylko wtrysk a teraz nagle silnik zgubił ciśnienie sprężania i synchronizację to chyba logiczne, że coś ci nie wyszło przy składaniu. Ten silnik ma ciśnienie na poziomie 26 bar, nie zastanawia cie, ze twój nie dociąga nawet do połowy?
Błąd obwodu przyczepy naczepy czujnik ciśnienia lub nadmierne ciśnienie.
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Problem się rozwiązał. Wiem jak działa czujnik ciśnienia, a jak podciśnienia. W ciągniku który opisałem ktoś z jakiś przyczyn demontował instalacje elektryczną i montując ją zrobił to na sztukę. Czujnik ciśnienia oleju, który w silniku MWM montowany jest przy filtrze oleju podłączony był do kontrolki nie drożności filtra (oczywiście omyłkowo) stąd moje...
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
Odp jest prosta : czujnik ciśnienie płynu chłądzącego. :D Płyn chłodzący to gaz w układzie klimatyzacji :D
Zmierz ciśnienie paliwa :!:
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Witam. Mam pytanie czy czujnik działa liniowo i można nim mierzyc ciśnienie, czy tylko działa jak przełącznik - jest ciśnie / brak ciśnienia ?
Jest zamienione. Jak odwracam przewody to chodzi jak trzeba tylko ze przy podnoszeniu tak gdzieś do 3 podnosi i opuszcza a jak już troszkę się przekroczy to sam podnosi na max i cały czas ciśnienie daje. Czujnik trzeba by sprawdzić?
Napięcie mierzyłeś na podłączonym czujniku czy nie ?Jak na podłączonym może zwarcie w samym czujniku.Tak czy tak szukaj 5v bo rozumiem że te 1.2 to napięcie na wtyczce? Mam tylko 2.5 dci g9u 750.
Przecież kolega pisze że ciśnienie podczas rozruchu jest 100bar także na takim nie zapali , może czujnik ciśnienia leci w kulki , skoro wtryski ok zostaje się skupić na pompie może podmienić zawór na próbe ,
Jeżeli odepniesz czujnik ciśnienia powinen zgasnąć, tak jest np w przypadku renault lub ford. Z odpiętym czujnikiem nie zapali.
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Renault Kangoo pojemność 1.5 rocznik 2004. Wymienione zostały czujnik wału. czujnik wałka ciśnienie 200 bar auto nie odpala zero błędów. Na plaka odpala gdy przestanę pryskać plakiem auto gaśnie. Co może być bo już nie mam pomysłów?
Sory chodziło mi o przepływomierz. Cięzki temat... szukaj gdzies w ukł. paliwowym sprawdź ciśnienie pompy, czujnik ciśnienia.
niestety nie. Ciśnienie na skrzyni okej, czujnik na zaworze sprzęgła wymieniony ale dalej nic. Jakiś pomysł?
Do sprawdzenia czujnik położenia wału i ciśnienie paliwa.
Napięcie na styku EA 27 sterownika silnika przekracza 4,95 V. Przewód może być zwarty do plusa lub do przewodu sygnałowego lub uszkodzony czujnik.
Po pierwsze jakie ciśnienie gazu jest w układzie i czy czujnik też wie o tym.
sprawdzałem i czyściłem połączenia czujnika poziomu oleju i czujnika ciśnienia oleju za filyrem oleju nie wiem czy nie ma jeszcze jakiegoś czujnika gdzieś w głowicy?
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Wykrycie tego rodzaju usterki komputerem jest bardzo trudne, przy powietrzu w paliwie ciśnienie na listwie potrafi nawet wzrastać.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Czyli jest ok. Tak ma być. Przecież to logiczne. Całkowicie odkręny czujnik to zarorek trzyma i nie syczy. Wkręcając naciskacz otwiera zaworek więc syczy. Dokręcajæc do końca przestaje syczeć bo gniecie uszczelkę i doszczelnia. Ja bym wykręcił czujnik i zmierzył ciśnienie manometrem. Można też podać azot o znanym ciśnieniu na wykręcony czujnik...
Odłącz wtyczkę od zaworu dawki na pompie wysokiego ciśnienia i sprawdź jak wtedy rośnie ciśnienie na listwie. Sprawny układ ciśnienia osiagnie ciśnienie ponad 300 bar bez ECU i czujników.
Dziękuje za odp . Ja mam od spodu 3 filtry i tam jest ? czujnik nie widziałem tam nic? A ten pod turbo za co odpowiada? Czyli moje ciśnienie jest w normie ? to czemu pojawia się błąd?
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Sequent 24 BRC DE802053 to czujnik temperatury i ciśnienia gazu DE802067 to czujnik temperatury
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Co się dzieje na linii 5 V czujnika jak i na wyjściu? Sprawdzałeś to?
Sprawdzić czy jest pompa wstępna i czy dostarcza paliwo do pompy CR. Sprawdzić ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Nie masz kompa sprawdzić jakie jest napięcie na czujniku ciśnienia podczas rozruchu.
Po odłączeniu czujnika co widzi?
Sprawdź styki czujnika temperatury.
Witam, Pacjent to Renault Master 2.5dci 120KM 2007r, wersja z przepływomierzem , bez map sensora. Podczas poglądu parametrów na CLIPIE ciśnienie doładowania stoi w miejscu 200hpa , zalecane to 1009mbar, różnica między zadanym a rzeczywistym 809mbar, mierzone na wolnych obrotach. Dlaczego clip pokazuje 200hpa czujnika którego nie ma.
Clip launch kts , jak byk masz numerek czujnika. Jak bateryjka siadła to nic nie zobaczysz.
regulator ciśnienia się zacina , ciśnienie które pokazało było za duże, aa ostatecznie czujnik ciśnienia przekłamuje, ale to pierwsze. Pozdrawiam
PID 37 Ciśnienie powietrza, skrzynia biegów. FMI 1 Dane prawidłowe ale poniżej normalnego zakresu roboczego. Możliwa przyczyna: Ciśnienie powietrza jest za niskie. Usterka czujnika.
Zmierz ciśnienie oleju a potem wymieniaj czujniki jak trzeba. Ileż można tłumaczyć?
To, że w kole jest 2.5 bara to nie znaczy, że czujnik uzna tyle. W każdym może być po 10 bar a on stwierdzi, że jest 1.8 na każdym. Czujnik zlicza obroty każdego koła i na jego podstawie liczy takie niby ciśnienie. Nie wiem czy rozumiesz, producent określił, że 2.2 bar jest ok, jak napompujesz jedno koło do 3.0 a resztę do 1.0 to te 3.0 będzie kręcić...
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Ciśnienie paliwa wygląda na dobre przy kręceniu jak popuszczę przewód na listwie to ciśnienie jest , komputer pokazuje około 300 bar czujnik ciśnienia wyczyszczony również.
do sprawdzenia wtryskiwacz.. do sprawdzenia czujnik wtrysku.. do sprawdzenia czujnik podciśnienia w kolektorze.. do sprawdzenia ciśnienie paliwa.. do sprawdzenia sonda lambda.. do sprawdzenia jakość tankowanego paliwa jak i dystrybutora.. do sprawdzenia ciśnienie w oponach..
Dostałem oryginalną instrukcję naprawy klimatyzacji i doczytałem cytuję IX - CZUJNIK CIŚNIENIA Ma on taką samą funkcję, jak presostat trój-funkcyjny, tzn. mierzy ciśnienie w układzie wysokiego ciśnienia. Odsyła on informację do modułu klimatyzacji lub kontroli silnika, który steruje następnie systemem. Wszystkie naprawy tych elementów mogą być wykonywane...
Co z czujnikiem doładowania? Instalacja cała ?,po odłączeniu czujnika wali błędem?
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
Fizycznie manometrem ciśnienie mierzone? Może czujnik przekłamywał, teraz to domysły. Nie zapomnij założyć nowej pompy olejowej, przy wymianie panewek!!!
a jakie masz to napięcie co do wartości? jakie masz ciśnienie paliwa na rozruchu?
Witam Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie. Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe....
czujnik ciśnienie renault obwód czujnik ciśnienie renault renault czujnik ciśnienie paliwo
żarówka omnilux numer seryjny lodówki wymiennik ciepła oleju
wideodomofon brama lm1036 zasilanie
Wzmacniacz antenowy LNA 188 5G vs SWA 955-5 EX Jak zresetować piecyk Beretta jednofunkcyjny?