Błąd od spalania to norma we francuzach, zarówno diesel jak i benzyna, nawet mechanik machnie na to ręką, a legendy głoszą, że tak już wyjeżdżają z fabryki (żarcik). Błędy zaworowe, bo pewnie samochód fabrycznie wyposażony jest w czujniki ciśnienia opon, w moim 308sw na letnim komplecie, więc na zimowym pluje błędami jak wyżej. Błędy prędkości koła...
Komputerem diagnostycznym
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Próbowałeś wysterować lampkę poprzez test komponentu w komputerze diagnostycznym??
Sprawdziłem, zdjąłem peszle, "przedzwoniłem" przewody. Na cewkach przekazników napięcie jest, nie dochodzi sterowanie.Sprawdzam każdy pin i niby jest okWkładam wtyczkę do sterownika, zawór pompy dostaje sterowanie.Wyłącze i załącze zapłon i nie ma sterowania.ECU po regeneracji z gwarancją więc już brak mi pomysłów.No i najgorsze że komputer diagnostyczny...
Komputerem diagnostycznym
Ktoś wczesniej robił z wpieciem sie jakieś kombinacje , wewnątrz na liniach diagnostycznych , na wyjściu z ECU, są diody impulsowe zabezpieczajace , ich uszkodzenie skutkuje takimi objawami. Ale ,żeby K i L , to musiał być "szpec".
Niestety ale w Clio II(od 1998 r.) nie można wprowadzić kodu immobilajzera ręcznie. Tylko i wyłącznie przy pomocy komputera diagnostycznego. Z orginałów to NXR i Clip.
skaner diagnostyczny do espace IV Jeżeli pytasz o skaner diagnostyczny, to np. Launch x431 radzi sobie z tym samochodem bez problemu. Jeżeli może to być interfejs diagnostyczny do komputera, to polecam Renault CAN CLIP.
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Objawy wskazują na sonde lambda ale to tylko gdybanie, koniecznie podepnij komputer diagnostyczny
Nie bardzo jestem w temacie. można jakoś odczytać błędy bez podpinania do komputera? Tak, piny 4 i 16 gniazdku diagnostycznym zwierasz ze sobą, kontrolka będzie migac kod błędu.
Jak widać wspomaganie elektryczne. Trzeba połączyć się komputerem diagnostycznym z modułem wspomagania zobaczyć czy są błędy i jakie .
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Najprawdopodobniej niewystarczająca ilośc czynnika w systemie. Należy podłączyć CLIPa (komputer diagnostyczny) i sprawdzić ciśnienie podczas pracy klimatyzacji.
Kolego wracając do poprzedniego Twego tematu, mówiąc zapnij clipa, miałem na myśli to abyś podłączył komputer diagnostyczny renault który nazywa się clip, bądź też NXR- to taka "starsza wersja" clipa.
Pierwsze myśli kierują się ku przepustnicy, potencjometrowi pedału gazu, wiązce. Podstawą diagnostyki bedzie odczytanie błędów komputerem diagnostycznym.
Kontrolka sygnalizuje błąd w sterowniku, trzeba podłączyć komputer diagnostyczny i odczytać czego on dotyczy
Ciekawe jaki to "komputer diagnostyczny" był???
A moze chociaz pokażesz nam ta kontrolke? Zapala sie zawsze? Czasami? Przy jakies okazji? CLIP to org komputer diagnostyczny RENAULT.
Komputer diagnostyczny przeznaczony do samochodów marki RENAULT , a dokładniej interfejs pozwalający podpiąć komputer klasy PC do komputera samochodu.
LAUNCH CRP 359 Tester Diagnostyczny. Dodam, że rok temu też wyskoczyła kontrolka poduszek i było diagnozowanie tym samym testerem, który pokazał błędy i zostały skasowane.
Komputer diagnostyczny pokazał kody błędu: DF002 DF016 DF006 DF052 Obrazek przetłumaczony przez Google z niemieckiego.
komputer diagnostyczny lokalizuje błąd Jaki komputer, jaki to błąd numerycznie ?
Czy w przypadku wymiany całego modułu Ad Blue konieczne jest jego programowanie przy pomocy komputera diagnostycznego? Pozdrawiam
Jechać do warsztatu na diagnostykę . No chyba że sam masz komputer diagnostyczny. Masz?
Komputer nie pokazał błędów. Jaki komputer? Interfejs diagnostyczny Renault CAN CLIP? jeśli tak, to niemożliwe że nie pokazał żadnego błędu. Chyba że posługiwał się nim ignorant. Jeśli nie, to jedź do mechanika który posiada taki interfejs diagnostyczny, bo inaczej to szukanie igły... Pozdrawiam.
Po pierwsze nie ma żadnej reguły co do zużywania się konwerterów. Znam przypadki że konwerter posypał się po przebiegu ok 100 tyś kilometrów, ale znam też takie że konwerter wytrzymał ok 300 tyś kilometrów. Nie wiem czemu Piotrek_ir4 pisze takie rzeczy i straszy. Jak rozpoznać??? Po pierwsze pewnie jeździsz samochodem nie od dziś, więc jeśli nic niepokojącego...
Po odpięciu czujnik temperatury płynu chłodzącego sterownik silnika powinien pokazywać -40 st.C. ( chyba że się mylę). W komputerach diagnostycznych są takie pomocne komendy np. włączenie przekaźnika świec żarowych i można zobaczyć czy podaje napięcie, albo można zobaczyć stany czy przekaźnik jest włączony . Co z tymi rzeczami :?:
Po podłączeniu pod komputer wyskoczył tylko błąd sondy lambda. Jaki to model interface diagnostycznego?
Nie chodzi mi o obroty tempomatu, to kazdy wie ze mozna zmienic. Po odpaleniu auta na biegu jalowym ma 500 obr/min a powinien miec 600. Po kazdym odpaleniu silnika podnosil bys sobie tempomatem? ciekawe jak szybko by ci sie znudzilo. Po prostu nie czytasz ze zrozumieniem, za pomocą tempomatu da się zmienić na 600 obr i zapisać, ale szukaj dalej w parametrach...
A coż to za nowe procedury diagnostyczne, - odpinanie panela ! Podepnij komputer zamiast odpinac panel.
hej, kluczyk do citroena ( z pilotem) mozna przyuczyc bez komputera, jest nawet opis na elektrodzie, co do Renault to nie wiem na 100% wiec nie bede polemizowal! napewno komputerem diagnostycznym sobie poradzisz ale mysle ze chodzi ci o sposob bez?
Problem jest tego typu ze podlączane byly dwa testery i żadnym z nich nie udało sie uzyskac jakichkolwiek informacji z komputera. Podłączane testery to Mega macs55 i Sonda CAN Renault Po sprawdzeniu gniazda diagnostycznego miernikiem tylko na zasilaniu byl sygnał natomiast reszta "niema"
Podpiecie pod komputer diagnostyczny nie pokazuje żadnego błędu, jakieś rady ? Z gory dziekuję
Witam, Poszukuję kogoś z interfacem diagnostycznym (i wiedzą w temacie :-)) do Renault Trucks (dokładniej system Ad Blue) ze Śląska. Pozdrawiam
który posiadał komputer diagnostyczny. Drobna różnica miedzy posiadaczem gitary, a gitarzystą
Jestem przeciwny zastępowaniu poduszek rezystorami, niemniej jednak jest to istotna pomoc diagnostyczna. Stwierdzenie że się ich nie używa to nadwyrężanie swojej wiarygodności - nawet serwis Renault ma takie małe nie wiem jak nazywające się kostki którymi ograniczają poszczególne połączenia instalacji. Tłumaczenie że komputer diagnostyczny sam zlokalizuje...
Proponuję zgłosić się do elektromechanika i sprawdzić co spowodowało zapalenie się kontrolki. Ewentualne wykasowanie błędu komputerem diagnostycznym po uprzednim sprawdzeniu.
Jeśli kontrolka wygląda tak: https://obrazki.elektroda.pl/4442368300_... To jest błąd elektroniki. Podłączyć złomka do komputera diagnostycznego i zobaczyć na co się skarży.
Przydałby ci się jakiś przyrząd diagnostyczny a później schemat bo objawy jakie opisujesz są skutkiem braku zezwolenia na rozruch w UCH , a możliwości jest kilka :D
W samochodzie Renault Laguna 1.6.16v zapaliła się i świeci mi teraz kontrolka od poduszek, pojechałem sprawdzić na komputer diagnostyczny jednak komputer niemoże się wogule skomunikować z poduszkami... Jaka może być tego przyczyna??? Czy może być przyczyną Sensor od poduszek???
Niestety CLIP nic tu nie pomoże . Masz uwalony któryś wtrysk. Podłącz pod komputer diagnostyczny i zrób test cylindrów
Witam! Poszukuję jakiegoś programu diagnostycznego aby można było zaprogramować komputer pokładowy mojego auta: Renault Scenica 1.9 dCi rok produkcji: 2004 Czy jest w ogóle takie coś możliwe np. z poziomu laptopa? Z góry dziękuję za pomoc.
Dobry komputer diagnostyczny i sprawdzenie co widzi sterownik ECU. Potem test pompka podciśnienia z manometrem czy wartości które podaje czujnik i widzi sterownik silnika są prawidłowe. Wygląda to na problem z kabelkami niestety lubią się przecierać urywać czy jakieś zwierzątko też czasem może je przegryźć.
Trzeba podłączyć komputer diagnostyczny, bez tego diagnoza jak wróżenie z fusów
Zresetować komputerem - testerem diagnostycznym czy komputerem pokładowym? Chodzi o puszkę, którą sie wymienia co ok 6 miesięcy? Czyli teoretycznie co pół roku wizyta w serwisie? :-)
Tylko że podłączenie niczego nie wniesie, bo VECU go nie zobaczy. Czyli muszę podpiąć moje auto pod komputer diagnostyczny i włączyć tę funkcję :?:
W czasie diagnozy starszych samochodów laguna 1 clio 2 uruchamia się starsza wersja programu diagnostycznego jest ona dość kapryśna i nie chce się uruchamiać na co niektórych komputerach. Postaw program diagnostyczny na innym komputerze albo znajdź taką wersję programu, która będzie działać na twoim.
Diagnoskop - urzadzenie diagnostyczne made by renault - czyli Clip. na priv zagadaj na gg# 5020306
nie też nie odpalał po podłączeniu do komputera diagnostycznego komputer wyświetlił że jest ten czujnik uszkodzony to go wymieniłem
Musisz ustawić czujnik kąta skrętu kierownicy, prawdopodobnie przy wymianie maglownicy kierownica nie była zablokowana w pozycji jazdy na wprost. Mogło też dojść do zerwania taśmy jeśli maglownica była założona przy skrajnym wychyleniu czujnika kąta skrętu. Dobrze by było podłączyć komputer diagnostyczny i w wartościach rzeczywistych odczytać położenie...
Witam Potrzebuję schematu sterowania silnikiem do Renault Clio 1,2 2004 Siemens. Auto odpalało bez problemu aż tu nagle nie chce odpalic, nie można połączyć się komputerem diagnostycznym, i po kilku sekundach rozłącza rozrusznik, za pomocą przekaźnika sterowanego najprawdopodobniej z komputera wtrysku. Kontrolka immobilizera zachowuje się prawidłowo....
moze to ci pomoze http://obrazki.elektroda.net/68_12367918... 1-kolumna kierownicza 2- silnik elektryczny 3- czujnik momentu obrotowego 4- maglownica 5- komputer 6- sterownik wspomagania (kalkulator) 7- dioda Led 8- gniazdo diagnostyczne 9- czujnik predkosci obrotowej (pedkowsci pojzadu)
Uszkodzenie w układzie sterowania poduszek powietrznych. Podłącz auto pod komputer diagnostyczny i odczytaj kody błędó, bo na razie za mało danych.
Potrzebny tester diagnostyczny, który obsługuje ten sterownik poduszek i nim skasujesz błąd, jeśli usterka została usunięta.
Witam serdecznie. Mam problem z samochodem Renault Mascott silnik 2.8 dCi. Problem 1: Auto odpala normalnie, pracuje i o chwili samoczynnie gaśnie. Problem 2: Nie mogę podłączyć komputera diagnostycznego (TEXA). Brak komunikacji ze sterownikiem. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki dot. powyższych problemów.
Witam,szukam interfejsu który połączy się z w/w samochodem.W aucie komputer Lukasa. Pozdrawiam
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiem temperatury, a raczej z jego wiązką, należy dokładnie prześwietlić przewody pod obciążeniem żarówką, posprawdzać piny, nade wszystko jednak podłączyć komputer diagnostyczny i nie szukać błędów a patrzeć w parametry.
Ale kolego ten kluczyk nie jest na podczerwień tylko na fale radiowe więc wygenerowanie kodu nic tu nie pomoże. Na zdjęciu widać że jest tam zamontowany transponder. W tym aucie nie jest potrzebne otwarcie auta z pilota, aby uruchomić silnik. Jeśli w twoim aucie po włączeniu zapłonu szybko mruga dioda w liczniku od immo to niestety należy podłączyć...
interpretacje blędu również znam :) a ktoś wie co jest przyczyną ?? Kolego bez analizy przy pojeździe nikt nie wywróży co mogło się stać... Dlatego powinieneś udać się do "fachowca", podpiąć auto pod komputer diagnostyczny i po analizie błędów wszystko się wyjaśni.
Witam Mam problem z Renault Kangoo I 1.5dci a mianowicie nie mogę się połączyć z sterownikiem silnika. Sterownik Delphi 8200331477. Na czarnej wtyczce pin D1 jest +12V po stacyjce na pinie B4 ciągłość miedzy komputerem a gniazdem diagnostycznym jest. Wtyczka szara Pin G1 H1 masa jest. Na czujnik bezwładnościowy dochodzi stałe zasilanie +12V. Niestety...
Jeżeli auto staje się mułowate to znaczy że sterownik silnika przechodzi w tryb awaryjny. Dlaczego ? Dowiedzieć się tego można TYLKO przy pomocy komputera diagnostycznego. Albo poszukaj jakiegoś forum jasnowidzów :)
Wiem na podstawie innej marki, że informacja na zestawie wskaźników o całkowicie rozładowanej baterii nie jest do końca prawdziwa i istnieje (w innej marce) procedura przez komputer diagnostyczny, dzięki której można "awaryjnie" uruchomić silnik przy już rozładowanej baterii (wg zestawu wskaźników). Czy ktoś ma wiedzę, czy przy użyciu CLIP da się coś...
to byl komputer
Witam scenic 2 1.6 113KM po wymianie rozrusznika na nowy, kręci ale nie wyrzuca bendiksa przez co auto nie odpala. Kręci tylko rozrusznikiem, niby po wymianie odpalił cztery razy normalnie teraz nie odpala Komputer diagnostyczny pokazuje wypadanie zapłonu oraz wypadanie zapłonu przy niskim poziomie paliwa. Co mogło się zepsuć?
Gniazdo diag. jest wyprowadzone z komputera. Tu masz schemat silnika i opis do gniazda diagnostycznego Pozdro
Czy da się wysterować z komputera diagnostycznego opuszczanie i podnoszenie szyby drzwi kierowcy ? Czy w stanach w UCH widać wciśnięty przełącznik góra dół ? Wg. mnie jeśli nie było wcześniej szyb to prawdopodobnie będzie brakowało jakiegoś zasilania do UCH dla przekaźnika wykonawczego sterowania szybą kierowcy . Złącze szare 16 pinowe w UCH - PIN 8...
Czy laptop czy tablet - mam texe laptopa - kladziesz na desce i w drogę jeat stabilnosc z tabletem to uchwyt lub opakowanie to taki szczegół ale w 30% bedziesz musiał wybrać się w drogę na test i czy to będzie obsługiwalne i stabilne? Co innego podejść na parkingu tablet zreczniejszy. Texa obsługuje tgxa - niektóre opisy są nie zrozumiałe dlatego bardzo...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
mam swój komputer diagnostyczny Ok, a on jest dedykowany do 1.9DDiS? Bo tam są głównie sterowniki od Renault, i zwykłe interfejsy do suzuki czasem wyświetlają inne/złe/nie prawidłowe kody błędów. Jaki kod błędu masz przy przepływce?
Jeśli chodzi o wtrysk to 4 błędy wtryskiwaczy świadczą o problemie dawkowania - sprawdź czy kodowanie wtryskiwaczy na wtryskach i w pamięci komputera się zgadza. Wygląda jak nie przyuczone wtryski po wymianie. Jest również jakiś bład zasilania , może temu wtryski "wyleciały" :cry: Czy w module zabezpieczeń UPC nie ma żądnych błędów :?: W ABS znowu pojawia...
mozesz sprawdzic dzialanie sondy, masy, oraz czujniki silnika. ale najlepiej by bylo podpiąć urzadzenie diagnostyczne które naprowadzi na powód niesprawności
Wezwij dobrego fachowca, nie pana Henia z garażu, zapłacisz raz, zrobi to co powinien. Nie musisz wiedzieć co to Clip (komputer diagnostyczny dedykowany do Renault), nie musisz się o nic martwić. Faktycznie nie musi to być karta. Jak pisałem, Niestety tu bez sprzętu i wiedzy nie podziałasz. ,małzonek zajrzał tam,zle poddał się Sprawdza się w 100%. I...
Witam. Piszę w imieniu znajomego, który posiada Renault Laguna 2 z 2006r. z silnikiem 2.0t 204KM z przebiegiem 182 tys. km. Od jakiegoś czasu ma problem z obrotami w swoim samochodzie. Po odpaleniu na luzie, niezależnie czy silnik jest zimny czy rozgrzany zaczynają falować obroty do takiego stopnia, że auto może zgasnąć. Silnik spokojnie sobie pracuje...
Kolego to diagnozowal mi znajomy na serwisie renaulta w Kielcach... Nie wiem pod co to podcinal ale tyle co mi wytlumaczyl to ze wszystkim udalo mu sie polaczyc i zaden z systemow (w tym poduszki) nie stwarzaly problemow... Stoje dalej w miejscu i nie wiem jak ugrysc dalej ten problem... Z tego co pamietam to używal kilku programow ku temu i kilkoma...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Witam. Spróbuj podmienić przepływomierz to morze być przyczyna,jedz do kogoś co ma jakiś dobry sprzęt diagnostyczny niech podłączy pod komputer i sprawdzi parametry pracy silnika wszystkie na początek
Niedobrze, ze sie niepolaczyl. Sprawdzilbym przejscie linni diagnostycznych ze zlacza do komputerka skrzyni,moze gdzies przewod odmowil wspolpracy,ot czasem bywa. Mialem okazje nie jeden raz podlaczac AD4 i nie tylko to do XR25,wszystko by ta diagnoza wyjasnila. Przekop wszystie polaczenia, zasilania i wtedy na diagnostyke. W razie potrzeby sluze schematem.
Ciekawi mnie cena ASO. Musze też podzwonić po sprzedawcach z allegro ponieważ nie ma za dużo instalacji do tego modelu. Nie wiem czy dostanę w pełni sprawną wiązkę z demontażu. 1. Czy można gdzieś kupić same złączki ? 2. Czy po zlutowaniu komputer samochodu lub komputer diagnostyczny może wykazywać błędy na przewodach lub czujnikach przy mały zwiększeniu...
Hej, czy program diagnostyczny Sdprog razem z interfejsem elm327 do komputera będzie dobry do diagnostyki renault scenic 2? Chodzi o odczytywanie błędów silnika, obroty itp bez żadnego programowania taki do podstawowego użytku domowego. Czytałem opinie że podobno nie łączy, czasami zawiesza, nie odczytuje błędów itd. ale są też pozytywne opinie i sam...
Witam. Od pewnego czasu poszukuje komputera lub interfejsu, który poradziłby sobie z ustawieniem limitu prędkości w Fordzie Transit mk7. Przy okazji również fiat ducato i renault master. Prosiłbym o małą podpowiedz, ile taki komputer może minimalnie kosztować?
Czy w Reanault Megane Scenic 99 1.6 16V mozna odczytac bledy z komputera samochodu ,nie podlaczajac sie pod diagnostyczny .Tak jak mozna w Astrze A .Prosze o porade .Pzdr.
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Jeżeli wykluczysz stykologię ( standardowa choroba renault) czyli sprawdź złączki od: Czujnika położenia wału, położenia przepustnicy, przepływomierza i stu innych miejsc w tym silniku to sprawdź jeszcze szczelność układu dolotowego. Mam nadzieję, ze jakby komputer sterujący silnika podawał jakieś informacje to byś napisał. Jednak najlepszym rozwiązaniem...
Poczekałem około 4 godzin i podłączyłem akumulator. Włączyłem zapłon bez uruchamiania silnika. Odczekałem 2-3 minuty. Wyłączyłem i włączyłem ponownie. Odczekałem identyczny czas. Wyłączyłem i w końcu odpaliłem. Obroty równe. Nie naciskałem gazu.. czekałem aż osiągnie temperaturę 90 stopni. Czekając obroty lekko falowaly.. 730-800 obrotów, gdzie bliżej...
Sprawdź czy w ECU są zakodowane grzałki, potem wysteruj z pomocą komputera diagnostycznego. Aby grzałki wystartowały temperatura powietrza musi być ujemna. Tylko nie wiem który ten w przepływomierzu czy w mapsensor.
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
w jaki sposób podłączyć kompa?? Gdzie wogóle szukać kostki?? Domyślam się, że wiesz iż chodzi o komputer diagnostyczny.... kostka powinna być chyba po lewej stronie od kierownicy...przy bezpiecznikach
Witam koledzy, Posiadam Renault Lagunę 3 2008 r i mam od jakiegoś czasu pewien problem. Podczas włączenia prawego kierunkowskazu, zapala mi się ikonka kluczyka (odwiedź serwis) i przestają działać prawe kierunki. Lewe działają normalnie. Nie działają również jak włączam światła awaryjne. Wcześniej myślałem że jest to problem z jakąś żarówką - były sprawdzane...
Reno Espace 4 2,0 dci 2007 96 kw niedzalajacy ABS, ASP, ESP (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Renault Espace IV (2007, 2.0 dCi, 96 kW) jednoczesna awaria systemów ABS, ASR i ESP najczęściej wynika z usterek czujników prędkości obrotowej kół (tzw. czujników ABS) lub problemów z modułem/pompą ABS. Nierzadko przyczyną bywa również korozja...
Witam, Mam problem z Renault Premium 420 DCI 2004r. Nie odpala, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy, natomiast wtryski nie dają na cylindry ( nie ma sterowania, tak mi się wydaje ). Dodatkowo Brak komunikacji z komputerem diagnostycznym. Tester TEXA nie komunikuje się z samochodem, podejrzewam ze brak zasilania w gnieździe diagnostycznym . Ponadto wyświetla...
Witam . Teraz calkiem sie zablokowała nie ma komunikacji między air - bag , a komputerem diagnostycznym hm.. może dlatego że za dlugo jeżdzilem z tą usterką , może ktos wie o co w tym wszystkim chodzi ?
Witam, Czy za pomocą interfejsu diagnostycznego Renault Scan firmy Ascomp i oprogramowania DDT2000 jest możliwe połączenie się z komputerem auta: Renault Megane Scenic 1999r. model JA04 1,6 16V silnik K4M700? Przyznam, że próbowałem, ale nie mogę się połączyć. Może coś źle robię? Czekam na porady. Pozdrawiam.
Ok. Inaczej. Raczej domyślam się że za pomocą komputera diagnostycznego się da zrobić wszystko. Czy da się to przestawić za pomocą przełączników, włączników dostępnych w samochodzie?
A coś takiego co nie wymaga komputera? Bo nie mam wejścia na płyty. Myślałem też o takich na bluetooth na telefon ale podobno nie zawsze się łączy i nie skanuje wszystkich błędów.
Ktorys wtrysk zdechl calkowicie obys mial duzo szczescia i dalo sie je wyciagnac :-) dawidxcom napisał: dymi na biało i wylewa się ropa z wydechu. Do oleju trafia ropa. Nie odpalaj go wiecej bo bedziesz mial dziure w tloku. Wszystkie wtryski do sprawdzenia. Co najmniej jeden kaput :-( Na pewno nie są to wtryski bo pół roku temu były montowane nowe...
Dzień dobry, pacjent Renault Kangoo electric 2017. Mam problem z moim samochodem ponieważ nie działa w nim klimatyzacja. Był zrobiony serwis, czynnik był i jest. Na panelu klimatyzacji po wciśnięciu przycisku A/C nic się nie dzieje, nie uruchamiają się wentylatory a ni nie chłodzi. Mam komputer diagnostyczny TEXA ale niestety w żadnym sterowniku nie...
Prawdopodobnie masz coś ze świecami w Lagunie np.jest tak naciskasz na przycisk i nic się nie dzieje dopiero (trwa to 15-30 sek.) jak układ uzna że świece są nagrzane odpala silnik.Przy normalnej temperaturze tego się nie zauważa naciskasz na przycisk i auto od razu odpala,reasumując jeśli świece są odpowiednio nie nagrzane silnik nawet nie drgnie bo...
komputer diagnostyczny renault laguna diagnostyczny komputer komputer diagnostyczny
kontrolka miele ocieplenie drzwi odwrócić sygnał napiąć
edc16u31 eprom falownik anenji
Jak uruchomić Toshiba Tecra z pendrive'a - instrukcja Potencjometry do hoverboarda: wybór i zastosowanie