Witam Szanowni koledzy przepraszam, że odgrzewam tego kotleta bo taki sam temat był poruszany na tym forum ([url=]Link), ale jest zamknięty i nie ma możliwości go odblokować. Potrzebuję pomocy w temacie tego błędu P0340. Na różnych forach użytkownicy Renówek z tym silnikiem opisują problemy z tym błędem, ale nigdzie nie znalazłem rozwiązania, tzn, są...
Witam, proszę o pomoc w następującej sprawie: Renault Premium 420 DCi nie chce odpalić, po ręcznym pompowaniu paliwa (jeden z nas pompuje, drugi w tym samym czasie kręci rozrusznikiem) odpala bez problemu i chodzi dalej bez żadnych kłopotów, żadnego kopcenia. Po zgaszeniu i ponownej próbie normalnego odpalenia (bez ręcznego pompowania), dalej nie odpala...
Mam pytania dotyczące działania Immo w Ecu Siemens Fenix 5 z Megane I Coupe do silnika F7r (2l, 16V, 147KM) Zamontowałem powyższy silnik w Volvo 480 (zamiast B20F - F3r) musiałem wymienić całą elektrykę silnika. Zanabyłem komputer z "ponoć" bez immo. Choć guma jest cała i nie nacinana. Nie posiadam podułu Immo. Przewód ten nie jest podłaczony. Wszystkie...
Diagnostyka diagnostyka jeszcze raz diagnostyka i to clipem nie jakimś chińskim bublem
Podpowiedzcie jakim urządzeniem można się połączyć z Maxity 3,0 150KM? Jedyne z tego co mam i chyba podchodzi to Consult, dla Cabstara. Tyle tylko ze nie mam przejściówki. Na fejsie jest napisane max 20V, a i pinologii nie znam gniazda 20pin. Nie wiem czym łączy serwis?
Znalazłem taki nie znam urządzenia jak ty pracujesz na nim to jest ten czy szkoda się podejmować
Dzień dobry. W module hamulca elektrycznego występuje błąd DF043, chyba jeden z najczęstszych. Po podmianie silnika nadal to samo. Błąd ma status "obecny" i nie można go skasować ani na chwilę, pojawia się natychmiast po podłączeniu modułu hamulca do sieci multipleksowej. Ciekawe jest to, że ręcznie z poziomu Clipa mogę normalnie zaciągać i zwalniać...
Akurat chyba Renault właśnie ma diagnostykę świec ale pewien nie jestem..Podstawowa przyczyna na mrozie to właśnie niesprawne świece żarowe. Przy mrozach rzędu -20 dochodzą kwestie parafiny w paliwie (depresator itp)
Mam na warsztacie, Mitsubishi Spacestar 1.9 DID, jest to silnik Renault 1.9DCi, diagnostyka pokazała, EGR POSITION, rozebrałem strasznie brudny, wyczyściłem jest lepiej auto odzyskało moc, ale czasem szczególnie jak mocno się przyspiesza to zapala się CHECK ENGIN i zamula go. I dalej notuje ten sam błąd. Podstawiłem używany zawór ale ten zacina i po...
Podepnę się pod temat. Mam taki problem: Renault Modus, 1,5 DCi. Ostatnio w trasie zapaliła się kontrolka serwisowa (żółty kluczyk), komunikat o błędzie jak w temacie - konieczne sprawdzenie wtrysku. Samochód jeździ normalnie, nie stwierdziłem spadku mocy ani innych problemów z silnikiem. Serwis Renault stwierdził (diagnostyka) problem z wtryskiem na...
Renówki są boskie do diagnostyki. Najlepiej podchodzi clip tylko przy wersjach starszych jest inna wtyczka RT zazwyczaj pod maską. Jestem w posiadaniu clipa i w niektórych sytuacjach nawet z gniazdem obd2 clip nie rozpoznaje automatycznie pojazdu (przykład z wczorajszego dnia diagnostyki megane scanic z roku 2000 z takim gniazdem obd2). W takiej sytuacji...
Proszę poczytaj kolego może tu znajdziesz rozwiązanie i test całego HF Co prawda od laguny ale to samo
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam. Mam taki oto problem z niedawno zakupionym autkiem (kangoo 1.4 silnik e7j, 2000 r.). Po przekręceniu kluczyka nie zapala się dioda check engine (żółty silnik). A powinna (normalnie gaśnie ona po rozruchu). Pierwsza myśl - ucięty kabel idący do licznika. Wykręcenie liczników - wszystko gra. Druga myśl - diagnostyka. Pan z mądrym kabelkiem potrafił...
mój numer to G9UA76 C035737 Dodano po 1 Witam mam pytanie gdzie znajdę kod silnika ???? Obok czujnika wału, na alu blaszce. G9U Ogólnie masz problem z paliwem a nie czujnikami. Tak jak pisze wyciąg wtryski i daj do sprawdzenia. Dzięki jutro wyciągnę wtryski i dam na diagnostyke. Dodano po 5 mój numer to G9UA76 C035737 Dodano po 1 Witam mam pytanie gdzie...
Kod usterek: MID 185 - PSID22 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 A63L - Calculateur de gestion de la production d air (APM) PSID22 Kompresor FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A63L Moduł elektroniczny sterujący wytwarzaniem sprężonego powietrza (APM) Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania...
Renault Premium euro 4 2007r Problem polega na tym że nie działa Intarder Skrzynia biegów ZF manualna Wyświetla się komunikat RETARDER PERF REDUCED Nie reaguje ale pasek na zestawie wskaźników się zapala po załączeniu włącznika,po wejściu w diagnostykę w zestawie wskaźników nie widzi żadnego aktualnego błędu a retarder nie działa. Nie mogę przetestować...
Moim zdaniem można coś uwalić, dlatego polecam podmiankę. Bzdura, po kilku latach doświadczeń z diagnozowaniem tego typu usterek nie udało mi się czegoś "uwalić". Dodano po 6 Szybciej i bez obaw jest odłączenie wtryskiwacza. I uzyskasz pewność że to uszkodzenie cewki??Czy będzie to informacja w którym cylindrze występuje nieprawidłowe spalanie,zawieszony...
Renault Captur 2015 Po pracy uruchomiłem auto i ku mojemu zaskoczeniu zapaliła się kontrolka poduszek. Podłączyłem diagnostykę i pokazało mi lewy czujnik uderzenia. Gdzie to ustrojstwo się znajduje bo nie widzę nigdzie przy chłodnicy? Mogł się tak sam z siebie ten czujnik uszkodzić? W załączniku raport z diagnostyki.
Witam wszystkich Właśnie mam tą renowke bo to jest córki I problem jest taki że na wszystkich biegach brak mocy może to turbina padła Odpala od razu Co o tym myślicie Dziękuję Wszystko będzie wróżeniem z fusów. Trzeba zrobić diagnostykę i będzie wiadomo, bez niej, tym bardziej bez wiedzy której nie posiadasz jak sam przyznałeś nic nie sprawdzisz. Ja...
Witam, mam Clio 1,2 99, moj problem polega na tym ze zamias 750 obr/min na biegu jalowym mam 1500-2000, przy czym nie ma tego problemu jezeli silnik jest zimny. Początkowo zwiekszone obroty pojawialy sie tylko na chwile (1-2min) ale teraz jest tak na stale. Dla mnie wyglada to tak jakbycos bylo z automatycznym ssaniem, ale nie chce sie za bardzo wypowiadac,...
Niedobrze, ze sie niepolaczyl. Sprawdzilbym przejscie linni diagnostycznych ze zlacza do komputerka skrzyni,moze gdzies przewod odmowil wspolpracy,ot czasem bywa. Mialem okazje nie jeden raz podlaczac AD4 i nie tylko to do XR25,wszystko by ta diagnoza wyjasnila. Przekop wszystie polaczenia, zasilania i wtedy na diagnostyke. W razie potrzeby sluze schematem.
jest tak:jak nie świeci service to wszystko działa normalnie ale co jakiś czs swieci i wtedy temperatura głupieje tzn.,ciepłe powietrze działa tylko na maks .ustawieniu temperatury ,czynnik chłodniczy jest ,silniki sterujące klapami ok,presostat ok chodzi mi o diagnostyke tego g.. jaki sprzęt oprucz xr25
Podpiąć pod komputer i zobaczyć czy jakieś błędy są, następnie wykonać diagnostyke. Bez tego cięzko będzie wróżyć co się stało że auto nie odpala.
W google wpisz hasło "Clip",chyba że masz ochotę jeszcze coś wymienić przed diagnostyką.
I jak postępy. doszedł ktoś do czegoś? To jakaś zmora, u taty w samochodzie zrobiło się to samo. Tzn z tego co mi mówił przez telefon to uruchamia się też wentylator i wycieraczki i nie ma komunikacji z diagnostyką.
Nie pokaże błędu silnika ten sterownik tego nie wyłapuje ..... określa tylko błąd wewnętrzny kalkulatora. Diagnoza DDT2000 Nie wiem jak na to CLIP bo go nie mam. błędy raczej nie blokują kontroli wyjść bo u mnie zaworki sterowało a silnikiem nie... a raczej silnik nie dawał oznak życia. Powiem więcej przypomniało mi się ze jak próbowałem sterować wyjściami...
Podłacz komputer zrob porzadna diagnostyke.
Przy zapytaniu o znaczenie kodów usterek podać należy dodatkowo: - system jaki generuje błąd np.EMS, EBS, EDC itp. - numer błędu - FMI błędu (dla pojazdów MAN, VOLVO version 2, Renault DXI) - numer jednostki jeśli jest wyświetlany (dla pojazdów SCANIA serii R) - nr VIN będzie dodatkowym atutem dla dokładnego podania kodu usterki/schematu - dodatkowo...
Witam Robiłem diagnostykę silnika w megan II 2003 rok wyskoczył mi błąd grzania sondy lambda za katalizatorem (błędu się nie da wykasować jak wjadę na kanał to będę sprawdzał sondę albo wiązkę i ewentualnie wymieniał).Check mi przy tym błędzie nie świecił .Po tej diagnostyce zabrałem się za naprawę rezystora dmuchawy bo był uszkodzony jak go wymontowałem...
Witamw odniesieniu do mojego 1 -go postu pisalem aby podlaczyc pod diagnostyke samochod najlepiej pod Clip lub PP2000 ale ty i tak swoje .Tymi programami sprawdzisz ustawienia i po bulu a nie podmieniac BSI i inne komponenty, pierw trzeba sprawdzic co niedomaga a pozniej myslec o zmianach.Te urzadzenia sa w stanie na twoj rozkaz zamknac i otworzyc zamki...
Może nie do końca przedstawiłem swój problem. Potrzebowałem i potrzebuję nadal urządzenie do zdiagnozowania silnika. Zapaliła mi sie lampka "check engine". W tej chwili sama zgasła. Niemniej szukałem czegoś prostego (taniego) co pozwoliłoby znaleźć przyczynę. Dziękuję MORTEM za zainteresowanie. Byłeś bliżej moich oczekiwań. Niestety przed napisaniem...
Nie masz dostępu do clipa.wszelakie inne zabawki nie lubią renaulta za bardzo jeśli chodzi o diagnostykę.
Zrobić diagnostykę sprzętem stworzonym do gadania z Renault. :D Sprawdzić wszystkie moduły - nie tylko silnik . Widziałeś kiedykolwiek żeby Niemiec dogadał się z Francuzem :D Kiedy pojawia się komunikat :?: Nie jest czasami za słaby akumulator :?:
Cześć, Przymierzam się do zakupu Renault T520 sprowadzonego z Francji. Samochód z 2017r 655tyś przebiegu. Sprowadzony i sprzedawany przez dealera przy serwisie Renault. Samochód po sprowadzeniu przeszedł diagnostykę komputerową której wyniki otrzymałem do zapoznania się. Zaniepokoił mnie test "wyrównoważenie cylindrów" rozmawiałem z serwisem, twierdzą...
spotkałem się pare razy że ecu żle ustawiało obroty biegu jałowego!ale to sprawdzisz robiąc diagnostyke.najpierw wyeliminuj zaciąganie powietrza,jak wygląda wydech? dzięki za poprawki.
Możesz sprawdzić ciągłość wszystkich połączeń i przewodów i sprawność czujników o ile nie masz co robić . Jedź na diagnostykę.
Przecież piszę , podłącz Clipa lub XR25 i zrób diagnostykę. Inaczej możesz równie dobrze wróżyć z gwiazd, bo to może być dosłownie wszystko związane ze sterowaniem sprzęgłem. Prościej już nie potrafię.
No i pokarało mnie że nie czytałem forum. Zapaliła się lampka od pasów. A że stało się to w okolicach serwisu to zajechaliśmy i skasowali ponad 100 zł a odpowiedzi na forum jest sporo. Ale po opuszczeniu serwisu i przejechaniu kilku kilometrów zapaliła się kolejna lampka. Wg instrukcji jest to "Lampka kontrola systemu ograniczenia emisji spalin" w prawej...
daniel_lhr na początek trzeba podpiąć komputer pod ECASa i zrobić diagnostykę. Jaki moduł?? Mówisz o sterowniku czy sensorze położenia? Kalibracji dokonujesz za pomocą komputera
Witam serdecznie. Na wstępie opisze trochę historii mojego autka, gdyż uważam że jest to istotne. Megankę sprowadzono z holandii miała fabryczną instalacje gazową, oczywiście jak to bywa w naszym kraju - na butle nie było homologacji. Więc musiałem ją zdemontować "fachowiec" gazownik teoretycznie wpiął się w istniejącą instalację i jakoś to jeździło...
Tylko odczyt błędów prawdę powie. Reszta to wróżenie. Udaj się na diagnostykę.
Pytanie kieruję do ekspertów programu do diagnostyki Renault. Co zrobić żeby w programie odblokować opcję konfiguracji zaznaczoną na poniższym screenie: Czy to kwestia jakiejś zablokowanej funkcji w oprogramowaniu ? A może problem tkwi w sterownikiu wtrysku benzyny z którym się łączę ? wersja clipa: 1.06 typ sondy CLIP: RTL auto to: Renault Thalia z...
Dokładnie tak jak mówi panam - łopatologicznie - silnik krokowy jest od regulacji obrotów sam je będziesz regulować w trakcie jazdy? Na pewno jego brak wpłynie nie korzystnie na spalanie a i kto wie może i na zużycie podzespołów silnika, jeśli był problem z silnikiem krokowym można było to sprawdzić podpinając się pod komputer i wykonując diagnostykę....
Dosyć już się nasprawdzałeś, teraz pora na diagnostykę. Ten układ pięknie się diagnozuje. Pokaże sam o co mu chodzi. Trzeba tylko mieć sprzęt i wiedzę. Zamykam. Proszę poczytać regulamin działu. Hamulce to nie zabawka, od tego zależy bezpieczeństwo Twoje i innych użytkowników drogi.
daro111 może być coś innego? Tak jak koledzy wyżej pisali ,przyczyn generowania tej usterki może być wiele,dlatego proponuję udać się do warsztatu gdzie posiadają odpowiedni sprzęt i przeprowadzić porządną diagnostykę. Właśnie z hamulcami jest ok.pozatym błędem nic innego sie nie świeci... Gdyby z hamulcami było ok ,system nie zgłaszał by problemów.Możliwe...
Masz zepsute auto, i cały problem. chcesz szczegółów? Zrób diagnostykę. Same kontrolki informują o kilkudziesięciu rodzajach awarii.
Ciekawy jestem jaki komputer stwierdzi w tym silniku że wtryski są do roboty??? Trzeba zrobić porządną diagnostykę. zmierz ciśnienie zasilania niskiej strony
Clip to urządzenie dedykowane do diagnostyki Renault.
Proponowałbym dobrą diagnostykę. Przyczyn może być wiele.
Na sam początek wyczysc przepustnicę.Jesli problem nie ustąpi najlepiej podłacz pod diagnostykę. I napisz jaki silnik i który rok
Jeśli zapalił się życząc na desce - pomarańczowa kontrolka "respiratora" to na początku należy podłączyć auto pod komputer. I przeprowadzić pełną diagnostykę. I nie ma tłumaczenia ze się nie połączy. Dobry sprzęt i elektronik da rade
Zrobić diagnostykę. Zapalenie tej kontrolki może mieć kilkanaście przyczyn. Nie możemy pomóc.
Przepraszam za odkopanie tematy, ale nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania. Otóż sprawa wygląda tak - Renault Megane II 2.0 benzyna z 2003 r. Objawy są następujące: odpala bez problemu jednak całkowity brak mocy - dławi się po naciśnięciu pedała, maksymalna prędkość z jaką przez jakiś czas można poruszać się pojazdem to ok 15-20 km/h, cały czas szarpnie,...
ciśnienie do wtrysków dochodzi od strony pompy pierwsze 3 mają wyraźnie większe... sprawdzę te przelewy i wybiorę się na jakąś diagnostykę. czujnik położenia wału wymieniony ale bez efektu.
Kontrolka świeci się po to, żeby wykonać diagnostykę. Inaczej to błądzenie po omacku.
Więc auto jest uszkodzone, teraz czas na diagnostykę.
Jest to możliwe że tester źle czyta dobrze by było podłączyć diagnostykę.
przez interface diagnostyczny można próbować odblokować zamki. Jedź do kogoś kto robi komputerową diagnostykę. Od razu sprawdzi Ci błędy.[/table]
Witam . Wiem że temat był poruszany na forum . Jednak czytając wszystkie te tematy nie mogłem się zbliżyć z moim problemem. Do rzeczy Renault Clio III 1.5 dCi 2010 r. Gęste białe spaliny wydobywające się po dłuższym postoju . Wystarczy poczekać na światłach kilka minut dodać gazu i za samochodem nic kompletnie nie widać . Listopad 2018 przeprowadzono...
Pojechałem na diagnostykę. I jedyny błąd jaki był to abs Po odłączeniu czujnika z tylnego koła wszystko jest ok. Wcześniej lagunka żyła swoim życiem.
20781065 Zaplon nie włącza się nie pokazuje temp ani ilości paliwa aby cykanie 3 razy przy kierownicy słychać jak pisałem radio się załączy i reszta podzespołów powinna kierownica się odblokować a jest zablokowana nawet scholowac nie mogę. Potrzebna diagnostyka, może padł czytnik a może tylko bezpiecznik, ciężko powiedzieć bez diagnostyki.
Podejrzewam że jak pytasz o napięcie to nie masz czym zrobić diagnostyki? Diagnostyka powie więcej niż pomiar napięcia.
Witam serdecznie. Kupić tester i wykasować błedy. Jak zwykle ty i całkowity brak znajomości tematu..... Tradycyjnie z linkami do niepotrzebnych rzeczy. Autorze błąd masz. Czas na diagnostykę. Pompę wymieniłeś bo......... Pewnie używka bez gwarancji sprawności. Podnieś przód auta włącz silnik, włącz 2 bieg i sprawdź prędkości obrotowe z przednich kół....
Przesylam legende do wszystkich urzadzen, polaczen, mas itp. PLIP i NXR sa to urzadzenia stosowane do diagnostyki Renault. Dostepne w stacjach ASO(nie pytaj o cene) 8O
Kończy się pewnie żywot czujnika obrotów wału, to tak statystycznie. Wskazana diagnostyka.
1. Napinacze mogą strzelić bez poduch - zwykle troche mocniejsza stłuczka. 2. Co to za ściema z trzykrotnym resetowaniem sensora ? Kto ci takich bzdur nawciskał ? 3. Nikt nie każe jechać do aso zaraz. Wziąć kumatego gościa ze sprzętem na miejsce, zapłacić i wsio. 4. Pas kierowcy zwykle w starszych autach nie zwija dobrze, nie jest to żadna oznaka wypadku....
Diagnostyka. Zamykam.
Na początek przydała by się jakaś diagnostyka. A pilot radiowy ? który rok auta jaki silnik dti, dci?
Już doradzam: DIAGNOSTYKA. W przeciwnym wypadku to tylko wróżka pozostaje.
pochodzi chwile i gaśnie. Bez załączenia świateł, powinien spokojnie chodzić godzinę na naładowanym akumulatorze. Chyba, że akumulator totalny złom. Rozrusznik po zgaśnięciu ma jeszcze siłę kręcić? Co z kontrolką ładowania, zapala się na zapłonie? Gaśnie po uruchomieniu auta? Nawet nie próbuj testu z klemą! Podejrzewam jednak całkiem inną usterkę w...
Mistrzu, najpierw diagnostyka. Clipem, potem wymiany, naprawy. Wcale nie jest powiedziane, że problem jest w blokadzie ;)
Usterka w układzie osuszacza powietrza, polecana diagnostyka.
Najpierw diagnostyka. Sam sterownik najprawdopodobniej jest w porządku. To może być cokolwiek od czujnika temperatury po MAP. Dlatego najpierw należy sprawdzić co to za błąd i wtedy można od czegoś zacząć.
Witam. SID 009 Jeżeli to co podałeś to SID 9 FMI 1 to: Modulator, oś druga, strona lewa. Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania. Przydała by się w tym przypadku konkretna diagnostyka.
I tu się kończą odpowiedzi na twoje pytanie , wracamy do punktu wyjścia- diagnostyka.
Mam problem ze swoim Renault Midlum 220 DCi 2005 r. Otóż auto odpala normalnie. Nawet w ostatnie mrozy -20 auto odpalało normalnie bez większych problemów. Problem jest w tym, że na liczniku wyświetla ciągle błąd JAKBY układu wtryskowego bo jest przekreślony wtryskiwacz - zjazd do serwisu. Dołączam ikonkę. Miałem tez błąd czujnika poziomu oleju. Gdy...
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Temat prosty do opanowania, jednak potrzebna jest diagnostyka.
Zmierz napięcie, normalnie i podczas rozruchu, będzie wiadomo, a później diagnostyka.
A przede wszystkim, bezpieczniki i diagnostyka.
Cześć, Poszukuję do testu wsad do pamięci 95640 dla sensora Autoliv 610627800 _ 8200962388, który siedzi w Renault Megane II '08. Problem: - Błędy: "DF034 Kalkulator zablokowany" , stały błąd - Wartościach bieżących: "ET073 Kalkulator zablokowany przez urządzenie diagnostyczne - TAK" i "ET076 Kalkulator do wymiany - TAK" Nie mogę Clipem wyłączyć ET073...
Naładuj dobrze akumulator i wtedy sprawdź, czy cykanie będzie nadal występowało. A jak tak, to otwórz maskę i zlokalizuj na słuch skąd to cykanie dochodzi i z jakiego elementu, przekaźnika itp. Wtedy np fotka i próba zlokalizowania od czego jest ten element cykający i dalsza diagnostyka.
Viskoza do sprawdzenia. Załączona na stałe, potrzebna diagnostyka.
Witam Mój pojazd Renault Scenic 2 2007r 1,6 Problem - nie działa czujnik cofania po wbiciu wstecznego piszczy przez dłuższa chwilę Czytałem gdzies że problemem może byc zamontowany hak który z resztą zdemontowałem, wiązka jest podpieta nadal. Aby zlokalizować problem kupiłem V3.0 PCB Multidiag Pro pod to program Delphi z 2015 r.Skanowanie nic mi nie...
Czy może to być usterka wyłącznie rozrusznika czy może jakaś grubsza sprawa z elektryką I to, i to. :cry: Dokładnie co się dzieje podczas próby rozruchu - jakieś odstępstwa od normalnego zachowania - dźwięki, kontrolki, komunikaty, itp. A najlepiej jeszcze jakaś diagnostyka. :D
Przy wejściu oleju do siłownika jest zaworek odpowiedzialny za upust oleju podczas opuszczania oraz podnoszenia. I wydaje mi się, że to jego wina lecz prawidłowo pracuje. Jak została stwierdzona prawidłowość jego funkcjonowania? Na wstępie może trochę powierzchownej teorii z hydrauliki przemysłowej: Ten ‘zaworek’ to nic innego jak wg zdefiniowanej...
To może teraz ja - porządna diagnostyka. Nie wiem czy ten regulator jest sterowany poprzez ECU, ale jeżeli jest to może być jeszcze czujnik napięcie akumulatora (nikt nie wspominał o tym jeszcze)
Renault megane 3 1.6 16v benzyna Powiem tak ogólnie ciężki ten program fakt ale coś tam potrafi 😀 kodowanie kart itd . Ale do diagnostyki może być lipa fakt. Skanowałem moduły i nie chce się połączyć z injetction a podejrzewam że tam będą błędy odnośnie silnika . Odnośnie info mało jest w sieci tematów . Chyba trzeba będzie jakiegoś taniego elma 237...
Alez ja sie wcale nie pogniewalem na nikogo:) Tylko ze czasem to strata czasu i ambarasu bez diagnostyki. Ja czesto nie moge sobie poradzic majac czym zdiagnozowac.
Musisz jechać do serwisu, tam Ci podłączą urządzenia komputerowej diagnostyki. Coś się popsuło z elektroniką raczej, a tu już pomoże tylko serwis.
Z tego roku auto komputer wiele nie pomoże, tu trzeba podstawowej diagnostyki. Pozdrawiam
Szczęśliwego nowego roku i więcej diagnostyki.
Immo wstanie jak ktoś podłączy przyrząd o nazwie CLIP. Służy do diagnostyki. Póki co sprawdzić dokładnie bezpieczniki i wiązki. Ja też podejrzewam brak zasilania.
No to pewnie trzeba to naprawić. Przez forum nie da się tego zrobić. Tak samo, jak przeprowadzić pomiarów i diagnostyki.
Proszę o pomoc i porady. Diagnostyka, jeszcze raz diagnostyka.
Jak w temacie. Wszystko zaczęło się od tego, iż w przerwie między Świętami a nowym rokiem postanowiliśmy naprawić usterkę Naszego auta. Mianowicie kiedyś stłukła się szyba czołowa i odłamki szkła dostały się pod przedni kokpit. Nie mogłem sterować nawiewem szyba/nogi/środek. Po demontażu deski roździelczej, odpięciu radia i paru wtyczek od sterowania...
PROSZE O KONKRETNA OPINIE Prosimy o KONKRETNE DANE z diagnostyki.
Przestancie pitolic głupoty. Stojan sam się w nocy nie obrócił. Szukaj usterki w kablach bo tam jest problem . To kapruśny układ dość trudny do diagnostyki. Jeśli w Renacie świrują szyby, usterki trzeba szukać w instalacji , zielono gdzieś jest albo przetarte przewody. To nie jest szmelcwagen, gdzie byle kowal da radę.
Witam wszystkich serdecznie, Od niedawna mam pewien problem ze swoją Laguną (1.9 dCi, 2001 rok). Mianowicie samochód ma dużo mniej mocy podczas przyspieszania od 1 do 2.5 tysiąca obrotów, zbiera się jak żółw. Natomiast gdy na 4,5,6 biegu chcemy sobie przyspieszać delikatnie, właśnie we wcześniej wymienionym zakresie to zapala się żółta lampka m.in....