Na ten temat było już pisane na elektrodzie nie wiem czy jest sens powtarzać temat. W moich postach wyjaśniałem w jaki sposób szukać usterki. Texa nie do końca potrafi poprawnie wykonać test pompy wysokiego ciśnienia cp2. Najlepiej robi to tester ng3 . Najczęściej wina jest wtryskach (jak do naprawy to wszystkie trzeba sprawdzać) lub w elementach pompy...
witam mam clio III 2007r z silnikiem 1.5 dci i podobny problem po odpaleniu nie ma regóły czy po nocy czy w ciągu dnia ale nie zawzenie mogę dodać gazu dość długo kręci zanim odpali a wymieniłem świece sprawdzałem wtryski. jeden z nich się zacinał ale już jest ok z nim natomiast problem z dodaniem gazu pozostał. jak go zgasze i odpale ponownie jest...
Rocznik 2006. Diagnostyka nie robiona. Autko świeżo odkupione-1,5miesiąca. Na początku było ok. palił prawie od przysłowiowego kopa. Może temperatura zewnętrzna była inna. p-m $$
Witam co to za błąd df159?
Witam ! Koledzy mam problem gdyż turbina w Etech 480 2003r. gwiżdże strasznie mocno. Na pusto jest tak mocny świst aż głowa boli, a z ładunkiem to już w ogóle przesada... Podpiąłem pod Autocoma i na pusto pod lekkie wzniesienie turbo sięga 2,6 do 2,7 Bara. czy to normalne ? auto jest słabe... tak jak by turbo przeładowywało... nie kopci, intercooler...
Witam, mam problem z odpalaniem przy dużych mrozach z Renault Clio 1.5 DCI. Odpala, ale trzeba długo kręcić. Co to może być? Dodam, że nie ma żadnej informacji o spalonych świecach żarowych. Czy może problem jest z utrzymaniem paliwa w przewodach? Pomożecie? Akumulator został wymieniony wcześniej, bo był słaby.
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
sam sobie odpowiedziałeś-schodzi paliwo!dlatego długo trzeba kręcić.
Na rozgrzanym wcale nie odpala? Czy odpala ale długo kręci?
błędów w sterowniku nie ma , nie odpala bo ciśnienia nie ma własnie dopiero na paku robi 300 bar i odpala. instalacje oglądałem nic tam nie widać , jak nie odpala to na kompie widzi zawór i jego wysterowanie więc na instalacje nie wygląda , dziwne tylko ze jak wyjmę go, słychać jak paliwo ścieknie, założę i znów odpala...jak by go przytykało gdzieś...
Czy na plaku też trzeba długo kręcić aby odpalił ?
Dzisiaj to już w garażu długo kręcił, ale zapalił na chwilę, nierówne obroty, potem już dobrze.
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Sprecyzuj problem z uruchomieniem samochodu. Tzn kręci,nie kręci długo kręci itp.
Pompa zmieniona. Czujnik również. I jest tylko trochę lepiej. Ale ciągle długo kręci. Pomoże ktoś, dodam że auto z LPG.
Witam. Mam problem z zapalaniem samochodu Renault Kangoo 1.9 diesel. Ranem muszę długo kręcić aż odpali. W przewodach paliwowych jest widoczne powietrze i paliwo cofa się do tyłu. Macie na to jakąś radę??
jest wszystko dobrze ustawione . Pompa została wymieniona na drugą zero błędów na komputerze, ciężko pali jak odpali to kupa dymu siwego jakby to paliwo było ale trzeba długo kręcić żeby odpalić
Witam serdecznie problem z Laguną 2 1.8 z 2002 roku 120 koni 88 kW to po nocy nie chce odpalić strasznie długo kręci jak już odpali to przez kilka godzin nie ma żadnych problemów z nią do czasu dłuższego postoju w przypadku jak już odpali i jakby bym chciał dodać od razu gazu to się dusi jak pochodzi z minuta wszystko się normuje i jest okej dwu trzykrotnie...
Witam, problem z odpaleniem Laguna 3 2.0 dCi. Na początku pomyślałem, że świece żarowe, ale przy wymianie okazało się, że są dwie mokre, auto długo kręci, po czym zapali, ale puści siwą chmurę. Korekty wtrysków rozjechane. Ma ktoś jakiś pomysł na to, bo auto ma dopiero 127 tys. km i nie chce mi się wierzyć, że to wtryski. https://obrazki.elektroda.pl/2530751000_...
Witam Pacjent clio 3 1.2 16v 2009r benzyna gaz Problem: Auto kiedy chcę odpalić i jestem na zapłonie, czekam aż kontrolki zgasną, to kręci długo i wstaje z kolan ciężko. Jednak kiedy nie czekam na zapłon, wsadzam kluczyk i od razu odpalam, to auto wstaje po sekundzie. Jakiś pomysł co szukać? pierdoły typu filtry nowe, kable zapłonowe też, rozrusznik...
Błędy to świece, ale już wymienione. Teraz długo trzeba kręcić żeby odpalił i świcie się kontrolka akumulatora i stopu.
Załącz kilka razy zapłon nim odpalisz
Przyczyną była urwana jedna ze szczotek. Zrobione oczywiście w ramach reklamacji ale rzekomo stało się tak dlatego, że było za długo kręcone. Dziwna teza skoro silnik startuje z dotyku.
Nie wyczujesz oporu popychając drucikiem, musisz mieć dmuchawę w ręce i po szybkim zakręceniu ona musi się długo, lekko kręcić. Stawiam dolary przeciwko orzechom że Twoja szybko zatrzyma się w jednej pozycji
Witam po małej przerwie, traktor złożony, wtryski lały wszystkie więc wymienione końcówki i ustawione na 180 atm, kąt wtrysku ustawiony 6 mm przed gmp pierwszego tłoka ( zrobiłem to tak że na rurkę od wtrysku nałożyłem przezroczysty przewód i gdy drgnelo w nim paliwo to tłok ustawiłem na te 6 mm przed gmp) dobrze to zrobiłem? Traktor odpalił przy takim...
jakie to ma znaczenie? uruchamia pompę
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Wygląda na to że gdy wciskasz sprzęgło to rozpinasz skrzynie i rozrusznik szybciej kręci ?
Witam, auto Renault Scenic 1.5 dCi, rocznik 2006. Jak zimny i świece żarowe się włączają to pali super od strzała. Jak już zapali i zgaszę po chwili to już muszę kręcić długo żeby zapalił jeszcze raz, jak na polu gorąco w lecie to tak samo nie chce zapalić nawet za pierwszym razem. Jak już odpali, silnik pracuje bardzo dobrze, spalanie niskie w granicach...
Trafił do mnie z trasy jak padła jej turbina. Przy okazji trochę było przy niej robione i wymiana oleju itp. Jak przyszło do odpalania to kręciła i dopiero jak kierowce trochę podszedłem to przyznał się ,że musi długo kręcić " ale żebym się nie przejmował bo rozrusznik rozłącza jak za długo" jak on to ujął. Tylko już zakładałem zaworek zwrotny na zasilanie...
Odp. Akumulator był dołączany wiele razy. Auto stoi na zewnątrz już bardzo długo. Moduł wtrysku-brak zasilania, ale to już wiesz.
Komunikat od wtrysku i naprawa bardzo pilna świeci się od tego , długo kręci że zapala też od tego . Wykręć czujnik obejrzyj czy nie jest przytarty albo uszkodzony .
Jak podasz masę na sterownik świec to auto zapali? Tak pali, tyle że cały czas idzie prąd na świece. Nawet gdy wyjmę kartę i zamknę auto. Dodano po 3 Żarówką. Dodano po 32 Wiesz może które piny to 3f2 i 3d3, ma być tam + czy -?Prąd na nich płynie kiedy i jak długo? Jutro posprawdzam wielkie dzięki!
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Wtryskiwacze leją górą na zaworkach i nie odpali. Taki sam temat przerabiałem dwukrotnie ale w renault. Psikniesz plaka odpala od strzału😀, jak nie dasz plaka to możesz zarżnąć rozrusznik i nie odpali. Podasz jakie jest to ciśnienie podczas kręcenia czy jeszcze długo będziesz szukał usterki na oko?
Samochód odpalił na plaku, ale niechętnie. Nie reagował na pedał gazu, zniknęło wspomaganie. Był człowiek z komputerem i pokasował błędy, wprowadził ustawienia, po których wspomniane defekty ustąpiły. Samochód wygasił, po czym próbował uruchomić ponownie. Nie dało się i znowu plak. Uruchomił, ponownie brak reakcji na pedale gazu i brak wspomagania....
Rozrusznik kręci długo i bez wiekszych kłopotów. Auto nie odpala nie zależnie czy zimne czy ciepłe. Na plaku odpala.
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
na rozrządzie są dwa czujniki na górze jest czujnik położenia wałka rozrządu jak on będzie walnięty , auto będzie długo kręcić ale powinno zapalić . A jak będzie walnięty ten od pozycji wału korbowego ten na dole auto nie zapali .
Witam Sprawdź oscyloskopem napięcie na akku podczas kręcenia .... skoro pali na plaka i pych (chyba, że długo trzeba ciągać). pozdrawiam
Nie ma
Witam. Mam takie pytanie. Mam auto po wypadku w którym został zgnieciony filtr paliwa i złamał się ten czujnik. Silnik po kolizji nie chce odpalać. Długo kręci zanim odpali. Czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problem z odpaleniem auta czy nie ma to znaczenia? Te nóżki się wyłamały co wchodzą do środka do filtra paliwa. Paliwo nie cieknie....
Witam mam problem z moją Renault Espace 4 benzyna 2 0 turbo 2006 rok a więc do sedna problemem jest odpalenie auta strasznie długo kręci tak jak by się dławił , jak już odpali to na benzynie ma problem z jazdą ( kangury) a gdy przełączy na gaz to problem znika , cewki świece wymienione przewody podciśnienia są ok
Wszyscy piszą i nic !.Czy mogę się dowiedzieć z którego roku jest auto i czy to zwykła ósemka czy szesnastka? Czy w trakcie kręcenia silnika gaśnie led imo ? Nie długo panowie dojdziecie do producenta. pozdro
Tak, skasujesz rozrusznik i akumulator. Ani rozrusznik nie lubi być długo kręcony, ani akumlator takiego prądu oddawać przez dłuższy czas. Silnikowi to raczej nic nie będzie, może katalizator jeszcze oberwie, o ile jest.
Mam problem z odpalaniem,po nocy muszę długo kręcić zanim odpali,odpala za czwartym,piątym razem a w dzień jest wszystko ok.Mam instalacje gazową ale odpalam z benzyny.
Świece grzeją ok 10s i rozrusznik zaczyna kręcić Przy tych temperaturach i tak długo. turbina załącza się po 2tyś Czyli prawidłowo. Wtryskiwacze do sprawdzenia, clipa też nie zaszkodzi podłączyć.
Dziękuję za odpowiedź; Takie kody spisał kierowca w trasie - błąd wyświetla się czasami, nie zawsze; generalnie samochód ma problem z odpalaniem - czasem trzeba go długo kręcić, żeby zapalił. Pali się kontrolka od add blue. Jeszcze taki opis mi podał: EMS occurrence 145
Zerwane kable od baterii, problemy z bezpiecznikiem zasilającym tą część układu. Renault Megane/Scenic baaaardzo nie lubi mycia silnika myjką ciśnieniową, odgrzybiania klimatyzacji (preparat kapiący z przewodów powietrznych na elektronikę), przejeżdżania przez duże kałuże (silnik, moduł ręcznego), otwartych okien podczas deszczu. Unikaj tego, a będziesz...
WITAM Mam problem z Scenikiem ,ma problem z zapalaniem po nocy trzeba bardzo długo kręcić,czasami zapali od razu czasami potrzebuję kilku podejść,problem pojawil się po założeniu instalacji gazowej!!Może ktoś się już z tym spotkał?
A jak ten rozrusznik się grzeje? Kręcisz nim za długo, czy nie ma siły obrócić wałem? Nie napiszesz nic konkretnego i chcesz trafnej diagnozy. Równie dobrze mogłes przygiąć mise i upierniczyć smok.
Jest już długo po temacie ale okazało się że padł cały komputer. Podczas podpinania wyświetlało tylko ABS. I to był Renault scenic 2003 r 1.9dci polift.
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
Witam posiadam mastera 2.5 z 2008 roku Problem jest z odpalaniem Po kupnie wymieniony rozrząd olej... Po przejechaniu około 5 tysi wyskoczyła kontrolka od świec żarowych i stracił moc po zgaszeniu i odpaleniu pracuje normalnie dodam że była to pora letnia Na komputerze kontrolka odpowiadała błąd zaworu ciśnienia pompy. Wymieniony na nowy nic nie pomogło...
Po pierwsze zacząć od rzeczy podstawowych separator tuż obok zbiornika jeżeli jest plastikowy przeźroczysty to wyczyścić a jeżeli typu filtr wymienny wymienić na nowy , dalej wymienić filtry paliwa , wyczyścić odstojnik pompki ręcznej na silniku. Kolejną rzeczą jaką bym zrobił a zrobił bym to przed wymianą filtrów to test komputerowy sprawdzenie ciśnień...
to tak: po podłączeniu pod kompa okazało się ze ma zbyd dużo spalin w komorze: -wymieniłem EGR na nowy - Wywaliłem katalizator Auto trochę zaczęło jeździć ale pojawił się nowy problem: zaczeło znowu mu brakować mocy na starcie, nie wkręcał sie w obroty od startu tylko później, teraz doszły jeszcze falujące obroty. -Wymieniłem przepływomierz na nowy(Magnetti...
szanowny kolego kkknc myślę że Twoja diagnoza jest błędna ponieważ pisałem że jak zmostkuję przekaźnik środkowy to rozrusznik działa bez problemów , kręci tak długo jak chcę Problem stanowi brak iskry , podawania paliwa i kręcenie rozrusznika przez ok2-3 sek Osobiście wskazuje mi to na immo ale oczywiście sprawdzam wszystkie wskazówki z forum .
Co to znaczy że masz problem z odpalaniem porannym? Przy jakich temp. się to dzieje i jak długo, czy może słabo kręci? W okolicy zera świece nie są potrzebne w tym silniku. A działa to tak jak ci już pisałem że ECM włącza świece (poprzez moduł) jak zajdzie taka potrzeba. Główna "informacja" jest brana z czujnika temp płynu. Ale może być i z czujnika...
Witam. Renault Master 2004 rok 2.5 DCI 120 200.000km Mam problem z odpaleniem rano w szczególności jak jest zimno, trzeba długo kręcić rozrusznikiem aż załapie. kiedyś nie miałem tego problemu auto paliło na dotyk. -sprawdzony czujnik temperatury, -wymienione świece żarowe. przypuszczam że może być to związane z elektroniką. jak ktoś ma jakis pomysł...
no tak ale samochód chodzi i ściągnąłem pokrywę rozrządu i przed demontażem chciałem ustawić na znaki kręcąc wałem ale nie zgrywają się tak jak na schemacie i nie może być przestawiony rozrząd bo auto pali idealnie tak jak pisałem wcześniej góra A i B i łańcuch się zgrywają ale dolne koło C już nie ale po kręceniu silnikiem z 40 razy to znalazłem że...
Piszesz,że akumulator lichy wymień na nowy jak długo chcesz go zabierać do domu. Na kable nie odpaliłeś dlatego,że twój akumulator jest rozładowany i zabiera większość prądu.Po wymianie sprawdz ładowanie.
Dalej gdybam. A szczelność dolotu? Jest tam EGR? On jak się zawiesza robi podobnie. Z kołami zmiennych faz - jeszcze nie miałem okazji spotkać takiego co kuleje ciepły. Zawsze problem jest z samym zapalaniem (trzeba gazu dodać żeby zapalił i długo kręcić rozrusznikiem) i potem dalej problemy jak opisujesz. Wiem z innych tematów tu i inne fora ze podobno...
Witam. Mam problem z swoją laguna 2 2004r 1.9dci. Otóż zaświeciła mi się kontrolka check, napis stop, auto zaczęło od razu tracić moc po czym nie chciało odpalić. Po pół godzinie odpala normalnie, przejedzie jakieś 3 km i znowu to samo. Przy tym wszystkim jest podwyższona temp chłodnicy, palą się ABS i trakcja. Bardzo długo kręci. Naprawiany ostatnio...
Witam. Mam problem z samochodem Renault Master 2,8 DTI. Samochód raz odpala raz nie , np 2 razy odpala normalnie a 3 raz kreci i nie chce odpalic...Podczas odpalania trzeba długo kręcić zanim odpali lub w ogóle nie odpala. myślałem że to wina rozrusznika i wymieniłem na nowy lecz historia sie powtarza... W samochodzie wymieniłem świece żarową , i rozrusznik...
Witam. Posiadam Lagune 1.8 8v z 1994r. Mój problem polega na tym że autko jak się zagrzeje to zaczyna szarpać przy przyspieszeniu zarówno na PB jak i LPG. Czasami zdarza się, że autko pracując na wolnych obrotach potrafi zgasnąć (np. na światłach lub w korku) i to również sie dzieje na PB i LPG. No i po takim zgaśnięciu bardzo ciężko jest odpalić samochód,...
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
Ja mam dziwny problem gaśnie mi meganka 1,6 - 16V na niskich obrotach na gazie. Tzn jak schodzi z wysokich na niskie, ale nie zawsze. A co do świec to po wymianie mam problem z zapalaniem - długo kręcę rozrusznikiempotem pali i już jest OK (na benzynie) zastanawiam sie czy to nie mogą być żle dobrane świece.
1.9 TDI 130km to silnik na pompowtryskach...wiec daj trochę elektronice pomyśleć zanim zapali :) oczywiście nie do przesady, ciężko doradzić coś przez forum ale jeśli silnik zachowuje się normalnie nie kopci ma dobra moc a świece żarowe są ok nie przezywał bym zbytnio tego kręcenia :) Mój znajomy ma firmę transportową i cięzarówki Renault Premium i...
Witam. Mam problem z Kangoo silnik 1.9 Diesel. Jak auto jest zimne i temperatura powietrza spada poniżej zera to bardzo długo trzeba kręcić żeby odpalił, a jak już odpali to mocno szarpie silnik ale po rozgrzaniu silnika problem znika. Auto miało wymienione świece żarowe na nowe ale nic nie pomogło. Proszę o pomoc!
Jest to Renault 19 1.4 jednopunktowy wtrysk, sterownik Bingo S, reduktor Bigas, z aktuatorem. Auto odpala się zawsze na benzynie, tylko po dłuższej jeździe na gazie po wyłączeniu silnika ciężko go ponownie uruchomić chodź odpala się znów na benzynie. Zawsze zapali tylko denerwujące jest to że trzeba tak długo kręcić. Muszę sprawdzić ten elektrozawór...
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
Renault Master 2, 2004 , 3.0 dci DCI - odpala i gaśnie, w komputerze błąd 0606. Kontrolka od immobilizera gaśnie jak trzeba na liczniku. Auto złapie, za chwilę zgaśnie , i aby złapało następny raz - trzeba czekać, długo kręcić albo Bóg wie co jeszcze cudować. Na zaciąg nie pali. Na plaku chodzi byle jak ale chodzi. Sprawdzić wiązkę ECU na tyłach silnika...
a bierze ci olej ?? bo mozesz miec słabe cisnienie w cylindrach przez to to długie kręcenie
Witam! Mam do rozwiązania jeszcze jeden problem z autem jak w temacie (automat z instalacją LPG) . Jest kłopot z uruchamianiem ciepłego silnika, ale dość specyficzny. Otóż zimny odpala bardzo ładnie; gorący (np. kilka minut po zgaszeniu) również. Ale gdy postoi ok. pół godziny po jeździe to trzeba długo kręcić, czasem odpala z trudem "kulejąc" za drugim,...
Objawy pasują do syfu w zbiorniku lub już gdzieś po drodze do pompy. Na wolnych jest ok bo jest małe zapotrzebowanie na on a przy wyższych brakuje mu paliwa nie pamiętam czy to auto ma pompkę w zbiorniku. Zacznij od zbiornika.
auto ciężko odpala tzn. długo kręci i sprwaia wrażenie jakby ie palił na wszystkie cylindry. Zaraz po odpaleniu i zgaszeniu auta Odpala po jednym obrocie rozrusznika czyli jak ciepły. Nieszczelność układu zasilania
Dzięki za porady, zakup zrealizowany. Facet w sklepie doradził mi Europump podobno dobrej jakości, zamontuje i zobaczymy. Trochę z innej beczki, mam jeszcze escorta mk7 z 1.8 TD. Problem w nim taki, że jak przestoi przez cały dzień to długo kręci zanim zapali. Co może być przyczyną? I jak go poprawić nie generując dużych kosztów? Z góry dziękuję.
Witam! Pomóżcie koledzy, jest spory problem z Renault Laguna II silnik 1.9 TDI rocznik 2001. Zaczęło się od wahań temp ale okazało się, że jakieś zwarcie było i czujnik temperatury wariował. Po wyjechaniu z warsztatu wszystko było ok i jakiś czas później wyrwało przewody raz jeden z odmy i za jakiś czas inny, ale też od odmy z olejem, ogólnie cały silnik...
Z filmu wynika, że 2 sonda się długo rozgrzewa, ale jednak działa, a z jazdy wychodzi, że prawdopodobnie katalizator kończy karierę, ale to sprawdzę w swoim jak będę musiał jechać, bo specjalnie w to zimno i ślisko mi się nie uśmiecha. Nagrzewa się normalnie, a nie szarpał, bo go pewnie trochę wyżej niż zwykle kręciłeś. albo wystartowałeś już zbyt ciepłym....
Dzięki za info. Samochód robię długo, bo mam też inne, a do tego mam 200 km. Robię z doskoku, na weekend znowu nim kręciłem z eterem, poszła kolejna puszka (40 zł). Potem, bez eteru, kręcąc, to już czułem, że pali ropę, bo kręcąc na rozruszniku, wygasała kontrolka ładowania oraz kontrolka STOP, a dodatkowo średnio kopcił białym dymem, tak jak na eterze...
Moja Thalia 2002 r. (przebieg 60kkm) jak jest zimna to odpala na dotyk. Gdy się zagrzeje i troche postoi,ale jeszcze nie całkiem ostygnie, to nie zawsze, ale dość często jest problem z uruchomieniem silnika. Muszę kręcić rozrusznikiem kilka razy albo kręcić dość długo. Poza tym silnik ciągnie prawidłowo, mało pali, nie kopci, ogólnie jest OK. ps Wiem,że...
mój mascot bardzo długo pali , przez pierwsze 5-6 obrotów nic nie łapie jakby nie dostawał paliwa, a po 6 obrocie łapie od razu i dymka nie puszcza ,, Podczas kręcenia rozrusznikiem pali sie ta kontrolka czerwona z wtryskiem paliwa, Bywa też chodź nie zawsze że na rozgrzanym silniku podczas kręcenia dodając gazu i po 6 obrotach nie załapie wo gule (...
Witam posiadam mastera 2,5dci 2007 r .Auto ciężko odpala gdy temp. minusowa jak jest na + nie ma problemu . Wymieniłem świece żarowe ,sprawdzone przelewy wtrysków w kompie nie ma błędów. Gdy temp –2 trzeba długo kręcić rozrusznikiem +- 5 sekund jak jest temp. na + odpala po sekundzie nawet szybciej . Zimą na zimnym silniku przy -15 w ogóle nie...
Mam pewien problem już od 1.5miesiąca!Moim problemem jest zapalanie auta gdy już sie rozgrzeje!Może opisze problem!Gdy rano wstaje i próbuje zapalić auto to pali bez żadnego problemu ale gdy jest rozgrzany i np. zgasiłem auto na 5min po ponownym zapalaniu długo musze kręcić,ale gdy samochód zapale po ok 30minutach to wszystko ok!Tak jakby coś sie grzało...
Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
Witam, problem tego typu, że auto długo musi kręcić żeby odpalić, po prostu za niskie ciśnienie na szynie CR podczas kręcenia. Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa, auto odpala bez problemu. pojeździ 200km i pojawia się ten sam problem. Wyciągne regulator ciśnienia paliwa przedmucham go, (tak dla pewności że nie ma jakiś mikro opiłków, gołym okiem...
Witam. Czy w tym autku z silnikiem 1,7 f3n jest możliwość wywołania kodów błyskowych albo czegoś takiego i skąd dorwać tablicę kodów ? Kiedy zapalam mój po kilku godzinowym postoju to muszę strasznie długo kręcić zanim zapali (jakieś 4sekundy) jak się już nagrzeje jest oki. Pomyślałem że to może być coś z wtryskiem więc taki problem powinno pokazać....
Witam, Mam problem z moja Meganka, konkretniej z odpalaniem jej . Nie ważne czy auto jest zimne czy rozgrzane, żeby je uruchomić trzeba dosyć długo je kręcić (ok 5-7 sek) po czym jak załapie ciężko łapie obroty, kwestia kolejnych paru sekund i wszystko jest już normalnie tak jak powinno być. Czy ktoś z użytkowników miał taki problem lub mniej więcej...
Według mnie źle ustawiasz wałek podczas regulacji tych luzów. Zasada jest taka. Kręcisz wałem tak długo aż zawory na 4 cylindrze będą się mijać (tj. lekkie obrócenie w prawo spowoduje otwarcie ssącego a e lewo otwarcie wydechowego - oczywiście podczas regulacji zaleca się kręcić w jedną stronę bez cofania) Jak znajdziesz takie położenie to regulujesz...
Witam, niestety auto dalej pali kiepsko jak paliło. Jak odpalę auto i przejadę gdzieś i potem od razu chcę je odpalić to pali od strzału. Natomiast jak auto postoi przez noc to strasznie długo trzeba kręcić żeby odpaliło. Paliwo na pewno się nie cofa bo wstawiłem zaworek zwrotny na pompie. Jakieś dwa miesiące temu był wymieniany rozrząd. Może być przyczyną...
Witam Posiadam clio 1.9 dti Problem polega na tym ,że jak samochód się rozgrzeje to muszę długo kręcić żeby zapalił a jak już zaskoczy to bardzo zakopci jak by był zalany . Problem pojawia się jak zgaszę samochód i za jakie 10 min chce odpalić . Czujnik temperatury wymieniony ,ale jak zdejmę wtyczkę z niego ,auto zapala od razu. Zimny pali ładnie .
witam wszystkich mam megane 1,9 dti 99 rok classic. wymieniłem jej cały rozrzad wszystkie filtry oleje swiece, a ona dalej nie odpala jak silnik zimny trzeba długo kręcić zeby zaskoczyła potem jest wszystko ok normalnie chodzi świece grzeją, bylem z nią na kompie tylko ze silnik był wtedy ciepły i wykazało immobilizer nic wiecej, czy trzeba zrobic test...
Witam.Mam problem z scenikiem 1,616v 2001r. Rano na zimnym silniku odpala bardzo szybko ,krótko kręci i zaskakuje.Po rozgrzaniu silnika długo kręci nie może zaskoczyć , po uruchomieniu nie może wejść na obroty , jakby był zalany. Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd sondy lambdy. Może ktoś miał podobny problemik , proszę o informacje.
I tu RENO-MAX miałeś rację. Przywieźli mi ją dzisiaj koło 20 i miałem czas żeby wymienić tylko czujnik. Taki jest opis błędu " 2201 Czujnik biegu (wał korbowego) Utrata sygnału przy rozruchu" Objawy bardzo długo kręci przy odpalaniu a tak odpala jakby była zapowietrzona. Będę jutro coś z nią działał i przepraszam za chaotyczny opis w pierwszym poście....
Co się dzieje z tym silniczkiem? Zupełnie się nie kręci? Przerabiałem to w moim Scenicu, można łatwo stojan od mechanizmu odkręcić i cały wirnik wychodzi. Można wtedy szczotki przeczyścić. Należy zaznaczyć położenie stojana względem mechanizmu (są tam magnesy) bo zamontowanie go odwrotnie powoduje pracę mechanizmu w drugą stronę. Długo walczyłem z silniczkiem...
to jeszcze raz ja:) może niekoniecznie ten sam samochód, ale francuz to francuz. problem jest taki, ze posiadam cytrynkę xantia 1.8i 8V 95r. z instalacją gazową holenderską (nie wiem gdzie sprawdzić markę itp), fakty: 1. przy "ciepłych" temp. auto nie odpali z gazu, 2. przy jeździe na gaz dusi mi na jedynce,dwójce, a przy wrzuceniu na 3 i dalej jest...
Witam Miałem Taki Sam Problem Jak W Temacie I Rozwiązałem Go. Też Gdy Odpaliłem Na Benzynie I Przerzucił Się Na Gaz I Jak Zgasiłem To Nie Mogłem Go Zapalić Musiałem Długo Kręcić, A Okazało Się Że Pobiera Gaz I Benzynie Jednocześnie W Sensie Że Parownik Przepuszczał Gaz I Gdy Chciało Sie Go Odpalić Zaraz Po Zgaszeniu To Nie Chciał Załapać A Jak Już...
Witam mam problem z moją meganką. Jaśniej chodzi o to że rano gdy jest zimno mam problem z odpaleniem już dokładniej opisuje problem Przychodzę rano do autka przekręcam kluczyk i zapala ale jeśli nie przytrzymam gazu mocniej to zaraz zgaśnie i później już trzeba długo kręcić z 5-6 razy żeby zapalił. Jeśli trzymam pedał gazu to jest ok. Problem występuje...
długo kręcić odpalić master długo kręcić mercedes długo kręcić
zabezpieczyć brama prosty pilot włącz wyłącz bascom input bajty
renesas programowanie thomson 26hu5253
Wyprowadzenie anteny zewnętrznej w Audiocore AC910 Citroen Relay - Rozładowujący się akumulator po włączeniu biegu wstecznego