Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Nie pamiętam dokładnie bo od wielu lat nie mam premiumek ( to fajne auta były), ale musisz zdaje się przekręcić zapłon i przycisnąć klawisz odpowietrzania przez jakiś czas i dopiero odpalić. Ale z tego co pamiętam u mnie to oznaczało problemy z zasilaniem w paliwo ( nieszczelne połączenia, filtry, itp.). Masz jakieś inne objawy?
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Dzień Dobry mam problem z pompa paliwowa renault midlum 180 KM 2004 r, schodzi paliwo z pompy paliwowej z powrotem do zbiornika wymieniłem filtry przewody powrotne na wtryskach i zaworek na pompie paliwowej jak pompuje zapala jak nie, no to nie
Pozostaje serwis pomp (diagnostyka układu paliwowego) - jak by nie było to już 20 lat i nie wiadomo jaki stan pompy czy wtryskiwaczy. Możesz jeszcze zaobserwować, czy w przewodach nie pojawiają się pęcherzyki powietrze oraz czy paliwo utrzymuje się w nich po wyłączeniu silnika.
nabij pompką paliwo do filtra przed zapaleniem
Zaraz, to w końcu problemy z paliwem i filtrem czy czujnik stopu ?
W Renault Clio 3 filtr paliwa znajduje się przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa. Dojście po podniesieniu siedzenia tylniej kanapy.
Znacie jakieś metody, jak to zaślepić, żeby paliwo nie uciekało? Przykręcić zaślepkę ze starego filtra.
Zobacz obok Baku taki metalowy na przewodach paliwowych
Paliwo , sprawdź ciśnienie i filtr paliwa.
A co ze szczelnością układu zasilania paliwem? Sprawdzone połączenia przy filtrze paliwa? Paliwo się przypadkiem nie cofa do zbiornika?
Co jakis czas wywala paliwo przez filtr,najpierw myslelismy ze to wina uszczelki na filtrze ale zalozylismy drugi filtr i znowu leje sie co jakis czas paliwoprzez ten nowy filtr.
Paliwo nie zamarznięte? Co się dzieje w filtrze paliwa?
Pierwsze to paliwo, czy pompa podaje paliwo przy zapłonie. Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Co może być? Wszystko. Zacznij od sprawdzenia, czy jest paliwo i filtry drożne, potem diagnostyka komputerem.
Szukaj pod maską.
Auto jechało w miarę. W miarę czyli nie dobrze ? Tym bardziej rozrząd do sprawdzenia. nie możliwe zeby sie paliwo cofało filtr jest wyżej niż pompa więc powinien odpalać. Może się cofnąć i bardzo często się cofa ;-) DF195 - zgodność czujnika położenia wałka rozrządu/prędkości obotowej silnika - zbyt duża przestrzeń wypełniona powietrzem między czujnikiem...
Witam, mam taki problem, że moje Renault nie odpala, paliwo podaje, filtr paliwowy czyściutki, paliwo dochodzi do listwy wtryskowej, świece i kable są okej, iskra jest, kontrolka od immo gaśnie, a on dalej nie odpala. Z tego co zaobserwowałem to nie daje paliwa na świece, samochód kiedyś miał problemy z odpalaniem ale odpalał, a teraz na postoju pracował...
Spuść stare paliwo zalej nowe i zmień filtry na początek.
Spalanie to proces chemiczny, jeśli coś z tego zostaje to albo brak powietrza lub nadmiar paliwa - webasta mają własny filtr - albo kiepskiej jakości paliwo i nie spala się w pełni - coś z niego zostaje.
W jakim stanie filtr paliwa?
Nieszczelność na przewodach, filtr paliwa, oringi na wężach itp dochodzących do filtra. Odpowietrzony układ?
Jak odpali i tak przerywa to kopci i to bardzo, raczej na biało ale tak jest tylko na początku jak jest zimny po rozgrzaniu jest ok Wg mnie cofa się paliwo. Jak tam filtr paliwa? Pompa?
To teraz pytanko czy poza ręcznym pompowaniem z baku oczywiście przy odpowietrzeniu przy filtrze paliwa można jeszcze jakoś wspomóc pompę , żeby zassała ?
Witam! Mam problem z odpaleniem samochodu, otóż: wymieniłem dziś filtr paliwa i zamontowałem nowy na "sucho" nie zalewając go paliwem. Wszystkie przewody popodpinałem. Paliwo dochodzi do pompy, ale samochód nie może zapalić. Ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną?
Kolego okolo 2.2 bara przy badaniu na pelnym obciazeniu . Premiumka ma zawor sterowania cisnieniem turbiny znajduje sie on z lewej strony silnika obok filtra paliwa
Witam. Podejrzewam, że mam poważny problem z moim Mascotem. Mianowicie wyjechałem w trase i auto zgasło po 200 metrach (zapaliła się migająca kontrolka w kształcie piramidek). Nie mam kompa, więc niestety nie podam wam błędów. Auto po ponownym odpaleniu chodzi przez okres 2 sekund na jałowym i znów gaśnie i tak w kółko. Podejrzewam zawór regulujący...
Filtr paliwa,pompa paliwa.
Pewnie masz nieszczelny uklad paliwowy i po dluzszym czasie cofa ci sie paliwo,sprawdz wszystkie polonczenia przewodow paliwowych a szczegolnie przy filtrze paliwa. Pozdrawiam
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy. Skoro pojawia sie powietrze w rurce która idzie od filtra paliwa do pompy to musi być jakaś nieszczelność skoro zaciąga powietrze i prawdopodobnie dlatego cofa sie paliwo do zbiornika gdy silnik nie pracuje.Sprawdż zaciski na filtrze paliwa oraz przewody paliwowe oraz podłączenie przewodów...
witam. mam ten sam problem. wjechalem w kałuże i nagle zgasł. pod filtrem powietrza mam wode. wleje paliwo i gaśnie
Mi też dymił po odpaleniu. Też zaobserwowałem powietrze w przewodach i z nim bezskutecznie walczyłem przez kilka tygodni. Okazało się, że to zupełnie nie to. Winny był czujnik temperatury powietrza znajdujący się w filtrze powietrza. Po wymianie problem się skończył mimo, że bąble w przewodach są dalej. U Ciebie problemem raczej będzie coś innego bo...
auto zapaliło na chwile ponieważ w pompie jeszcze było paliwo, ale paliwo się cofnęło do baku, nieraz trzeba długo pompować tą gruszke przy filtrze palwa, albo nawet zalać filtr paliwa ropą
Podłącz paliwo bezpośrednio do pompy , wymień filtry i sprawdź drożność układu paliwowego.
Witam mam problem z moim mascottem 3.0 160km 2005r objawy sa takie ze nie chce odpalic jak damy plaka to pali a jesli przestane podawac plaka to gasnie komputer nie pokazuje zadnych bledow program to delphi ds150 a pali sie kontrolka abs swiec i servis przelewy byly sprawdzane wszystkie zawory sa sprawne pompa paliwa dziala jest maly tez problem ze...
Skoro do filtra dochodzi a dalej nie to masz zapchany filtr. Chyba że nie sprawdzałeś czy dochodzi dalej.
W Renault Clio 3 filtr paliwa znajduje się przy pompie paliwa w zbiorniku paliwa. Dojście po podniesieniu siedzenia tylniej kanapy.
Jak widać na filmie jest filtr wbudowany - tak piszą tez pompa jest z filtrem dla silnika 1,2 TCe. Dlatego tez warto lac dobre paliwo i od czasu do czasu rozpuścić to co może zalega poprzez dodawanie chemii - Renault zaleca do silników TCe stosowanie, 1.2 Nissana to to samo więc pewnie ta sama procedura jest.
Czy ty aby kolego nie masz problem z paliwem? Albo tez z filtrem paliwowym. Aha co to znaczy RT
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Ten roundapu jest bardzo klejący ciężko umyć po chwili same ręce kleją jak smalec. mam płyn który leje się wraz z paliwem do zbiornika i czyści pompę i wtryski zobaczy czy umyje to wszystko
Benzyna czy diesel? Jeżeli benzyna to czy próbowałeś przekręcić kluczyk parę razy na zapłon przed uruchomieniem samochodu aby dopompować paliwo? Wypadałoby sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej. Jak diesel to zerknij czy nie ma gdzieś pod maską gruszki paliwowej, którą możesz dopompować ropę. Ewentualnie zalać filtr paliwa ropą.
krec rozrusznikiem i niech ktis w tym czsie pompuje paliwo gruszką przy filtrze delphi jest cieżki do odpowietrzenia
Witam. W RENAULT FR1 nie działa podgrzewacz paliwa przy filtrach paliwowych, nie pali się kontrolka na desce rozdzielczej. System podgrzewania włączał się automatycznie przy temperaturze poniżej -1, obecnie przy -6 nie działa. Mam pytanie gdzie znajduje się czujnik odpowiedzialny za włączanie systemy podgrzewania, jakie ma oznaczenie? Jakie mogą być...
Hej. u mnie Laguna kreci ale nie odpala, pewnego razu poprostu zaczela szarpac i zgasła. i juz nie odpala wymieniłem dwie cewki kable, na swiecach jest iskra nie sa wilgotne - czyli nie zalane, pompe sprawdzilem - i podaje paliwo. co moge jeszcze sam zrobic ? filtr paliwa ? co jeszcze ? POMOCY
Prawdopodobnie podgrzewacz filtra paliwa...
Paliwo może się cofać, zaworek w ręcznej pompce może nie trzymać, albo filtr pliwa do du...
Witam, jak w temacie, wie ktoś gdzie szukać filtra paliwa?
Dziękuję ,,domex32,, Jutro sprawdzę czy faktycznie nie leci z niego paliwo do kolektora jeśli tak to mam nadzieję ze to będzie przyczyną. Sprawdzałem także z pomocą oprócz iskry czy nie wali kompresją na wyjsciu z kolektora ssacego przed filtrem było ok ale własnie smierdziało strasznie paliwem.
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
Wymień pompę paliwa (jest na grodzi i ciężko ją dostrzec, leć po przedowach paliwa) i paliwo powinno pomóc. Chodzi Ci o pompkę przy filtrze paliwa tzw. "gruszkę"?
Sama pompka tańsza. Widziałeś kiedyś dwudziestoletni filtr paliwa?
Właśnie założyłem nową pompke i nowe przewody i dalej mi się cofa te paliwo, na starym to samo było. Czyli pomiędzy filtrem a pompką można zamontować? Tylko ciekawe czy się zmieści bo tam nie wiele tego przewodu jest :)
W razie gdyby komuś miało to pomóc. W tym aucie filtr paliwa wbudowany jest w pompę i stanowi jej nierozłączną część. Okazało się, iż ktoś przede mną (w momencie zakupu przeze mnie clio miało roczek i jednego właściciela) lał benzynę używając chyba piasku i ściółki leśnej jako "dodatek". Filtr był tak zapchany, że się paliwo z trudem przeciskało. Wymiana...
no cóż. trzeba będzie chyba zaprzestać na tym co jest. a takie jeszcze jedno pytanie. Jak jest zimny to na I i II biegu szarpie podczas jazdy a na pozostałych jest ok. wie ktoś co to może być za przyczyną?Dodam, że świece wymienione, cewki wymienione na nowe a i tak szarpie.Ma ktoś pomysł co może być jeszcze nie tak? Z góry dzieki
Witam. Mam takie pytanie. Mam auto po wypadku w którym został zgnieciony filtr paliwa i złamał się ten czujnik. Silnik po kolizji nie chce odpalać. Długo kręci zanim odpali. Czy uszkodzenie tego czujnika może powodować problem z odpaleniem auta czy nie ma to znaczenia? Te nóżki się wyłamały co wchodzą do środka do filtra paliwa. Paliwo nie cieknie....
Uszkodzona wymieniaj, filtr też i pilnuj aby zawsze było paliwo w baku, min. rezerwa przynajmniej
Na gazie , obroty "stoją " idealnie. Co kolego z zasilaniem w paliwo ,/benzyna/ - cisnienie ,filtr itp - sprawdzane ?
Witam! Mam problem z moim Renault Megane 1,9 dti. W czasie jazdy nagle zaczął szarpać, stracił moc, a gdy dojechałem do domu i zgasiłem samochód już potem nie odpalił. Samochód dostaje paliwo i grzeje świece, ale nie odpala. Gdy psiknę plakiem w filtr powietrza to samochód się odezwie. Samochód ma nową pompę paliwa i wszystkie filtry. Proszę o pomoc.
Na zdjęciu w pierwszym poście widać. Obok filtra paliwa.
Na filtrze paliwa powinna być ręczna pompka, spróbuj pompować i sprawdź czy wtedy paliwo leci do pompy (będziesz czuł opór pod pompką).
Nie mam przed sobą rozpiski ale tak z pamięci wydaje mi się że jest to błąd związany z niskim ciśnieniem zasilania paliwa. Ciśnienie zasilania na biegu jałowym powinno wynosić 3,2-3,5 bar. Do sprawdzenia drożność smoka, przewody paliwowe oraz filtry. Temperatury teraz niskie więc może i paliwo słabej jakości. Pzdr
Witam. Chciałem się dowiedzieć gdzie znajduje się filtr paliwa w Renault Clio II 1.2, 2001r ?
Witam Cewki i świece sprawne ? Akumulator sprawny ? Paliwo jest podawane do silnika? Filtr powietrza drożny? Można spróbować zaczytać błędy może naprowadzą na trop usterki?
Jestem ciekaw o które o-ringi dokładnie chodziło mechanikom, raczej nie o uszczelki od samej puszki filtra bo je się wymienia za każdym razem z filtrem, być może mieli na myśli o-ringi w szybkozłączkach od przewodów, one rzeczywiście z czasem mogą ulec zużyciu od odpinania i wpinania i mogą zacząć przepuszczać powietrze. Jeśli przewód między filtrem...
Witam mam następujący problem ze swoim samochodem. Jakiś czas temu podczas jazdy zaświeciła się kontrolka serwis + komunikat check fuel filter, wkład wymieniłem paliwo w filtrze czyste bez wody. Podjechałem na diagnostykę - błąd pod tytułem przerwa w obwodzie w/w czujnika. W grę wchodzi wymiana, bagatela 440zł w serwisie, poza serwisem część niedostępna....
Wymień filtr paliwa
Twój filtr ma mieć jak to piszesz - płaskie wloty. Oryginalny filtr jest f-my PURFLUX i ma oznaczenie EP58 (kosztuje grosze).Ma z każdej strony wyloty o dwóch średnicach (żeby można łączyć z dwoma różnymi średnicami przewodów paliwowych). Praktycznie identyczne filtry były w gażnikowych wersjach F125/F126/ Polonez. Sprzedawca się nie popisał.
Ten metalowy to jest filtr paliwa.
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Odkopie Dodam coś od siebie bo ja szukając też nic nie znalazłem dopiero gdzieś na ruskich forach. Błąd ten odpowiada za ciśnienie paliwa w układzie wtryskowym A wiec jeśli takowy błąd komuś wyskoczy to jest bardzo prawdopodobne że w paliwie macie powietrze gdzie widać na przewodzie paliwowym (unieść maskę i z lewej strony przy błotniku widać na przewodzi...
Właśnie te kolorowe prostokąty dość mocno ścisnąć i zdjąć.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Właśnie skończyłem sprawdzanie układu paliwowego. Smoki ok, filtry ok, podstawa filtrów ok, przewody szczelne, paliwo dochodzi do głowicy i się nie cofa. Nadal cięzko zapala. TEXA wykryła błąd 6-go wtrysku więc wytargam ten pompowtrysk i zobaczę co dalej.
zaczął ciężko odpalać Po jakim czasie od zgaszenia silnika? Jeśli układ zasilania jest szczelny i nie zapowietrza się, to zawór zwrotny gruszki puszcza. Podobny problem miałem w 1.9 DTI. W ciągu siedmiu lat, wymieniłem trzy gruszki. W 1,5 DCI wymontowałem gruszkę z uszkodzonym zaworem zwrotnym i w jej miejsce założyłem zawór zwrotny. Przez okres trzech...
Przelewy posprawdzane ( w porządku ), Jak to sprawdziłeś w piezoelektrykach? Te odczyty wartości zadanych i rzeczywistych, sprawdzałeś na postoju czy w czasie występowania usterki? Ja bym jeszcze podstawił bańkę z paliwem przed filtrem. Sprawdź jeszcze zawór na przewodzie przelewowym, ma trzymać 20 bar.
Nie wiem ile tam powinno przeplywac na sekunde, wiem ze zawsze cisnienie na listwie jest podawane w Kpi lub psi i do odpalenia musi byc 250psi na listwie zeby wtryski zaczely pracowac, a max w twoim ukladzie to 1300psi. Najpierw zrob probe przelewowa, a jak nie to chociaz sprawdz czy jakiekolwiek paliwo wylatuje bo wtryski moga byc zatarte. czy sprawdzales...
Za filtrem też widać ze jest paliwo a jak czasami pompuje to słyszę taki cichy pisk uciekającego powietrza czy to może być uszkodzony przewód paliwa ? i gdzie można taki kupić?
Premium fajny samochodzik ... jedzilem co prawda nie duzo bo tylko 5 miesiecy, ale przez ten czas autko mialo wymiane oleju i tyle... :) Paliwo ruskie filtry zmieniane co 40tys km i mozna dalej gnac!
Rozumiem, że na gazie chodzi OK? Przyczyną takiego stanu może być umierająca pompa paliwa. Sprawdź ciśnienie w układzie paliwowym. Mogą być też zapieczone wtryskiwacze - jednym słowem przyczyn wiele. Jednak dobrze myślisz - zacznij od filtra paliwa.
Przy mrozie minus 20 i wiecęcej na różnym paliwie wyskakuje Fault injection po 5 sekundowym kręceniem silnikiem. Samochód zapala ale po paru próbach zapalenia. Po zapaleniu wchodzi normalnie na obroty i gaśnie komunikat. Podczas jazdy komunikat sie nie pojawia i samochód działa sprawnie. Wymienic filtr czy może trafiłem na złe paliwo.
Wszystko jest mozliwe wtryski , pompa moze pompa pylkuje i syf krazy w systemie i znowu uszkodzil wtryski. Trzeba sprawdzic czy nie ma opilkow w filtrze paliwa.
Tak powinna bez problemu zaciągnąć paliwo, chyba że jest gdzieś nieszczelność lub pompka już siadła. Wstrzyknij jej trochę oleju i sprawdź czy zaciąganie.
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
Jest powietrze w przewodach paliowych ale jak podloncze werzyki do pompy omijając filtr paliwa i przewody włożę do banki z paliwem to odpala bez dobrze i silnlk pracuje dobrze co moze mu dolegać
mógłby mi ktoś opisać jakie przewody dochodzą / odchodzą od filtra paliwa. dzięki za wszystkie głosy!
milejow paliwo jest w baku nigdy nie jeżdzę na rezerwie zawsze zwracam na to uwagę więc problem nie leży w braku paliwa Dodano po 1 posprzątać co przez to rozumiesz ?? filtr paliwa wymieniony w tamtym tygodniu :/
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Problemem ciężkiego odpalania są (podkładki pod wtryskami) a właściwie kielichy wtrysków w głowicach. Kompresja dostaje się do przelewów paliwowych i miesza się w filtrze paliwa (seperatorze) z zasilaniem.
Czy to auto ma wogle gdzieś filtr paliwa? Chciałem wymienić go ale nigdzie nie znalazłem, nie zaglądałem tylko do zbiornika bo nie udało mi się odkręcić nakrętki. Poza tym wogle dziwny ma ten układ paliwowy bo nie ma na listwie regulatora ciśnienia ani powrotu paliwa, od zbiornika idą tylko 2 przewody, zasilenie i do filtra oprarów, ten typ tak ma?
Witam, Mam problem z odpaleniem r premium 420. Nie odpala już nawet z plaka. Ręczne pompowanie nie pomaga. Zostały wymienione: zawor ciśnieniowy na listwie, zawor na głównej pompie, nowa pompa ręczna, filtry układ paliwowy przeczyszczony. Pompa nie podaje paliwa na listwe. Co mogę jeszcze zrobic ? Dzieki z góry za pomoc.
Nie zawsze był. Jak jest to zaraz koło zbiornika paliwa.
auto regularnie tankowane nigdy nie przekroczyło poniżej rezerwy tak więc zapowietrzenie nie możliwe Nie chodzi o to że zasysa powietrze, tylko że jak autko dłużej stoi to paliwo może cofać się z wężyka do baku (np. jak filtr źle działa).
Zacznij od podstawowych czynności; -układ zasilania paliwem (filtr paliwa , pompka czy trzyma ciśnienie) - przewody wysokiego napięcia, świece ich stan - obejrzeć skrzynkę bezpiecznikową pod kątem korozji - obejrzeć złącze ECU
filtr paliwo renault wymiana filtr paliwo renault renault wymiana filtr paliwo
zatkany wydech wygłuszanie pomieszczeń schemat gniazdo przyczepki
współczesne badziewie radmor5412 przestrojenie
Wymiana trzpienia bębna w pralce czy nowa pralka? Jak otworzyć bagażnik w Renault Clio IV 2016?