Witam.Posiadam renault kangoo 1.2 i mam taki problem.Nie pokazuje wskaźnik poziomu paliwa,a rezerwa działa.A czy ktoś wie jak ściągnąć przewody paliwa przy zbiorniku?? Z góry dzięki za pomoc.
mógłby mi ktoś opisać jakie przewody dochodzą / odchodzą od filtra paliwa. dzięki za wszystkie głosy!
Ech..... No nikt za Ciebie tu nie poszuka..... Często przecierają się przewody między filtrem paliwa a pompą.
ja też bym się dołączył ale chyba temat umarł :( potrzebuje do kangoo 1,9 TDI z 2001r a dokładnie rozkład przewodów od czujnika w zbiorniku paliwa do wskaźnika gdyż wystąpiła przerwa w obwodzie i trzeba namierzyć które to przewody...
Impulsator namierzony. Co do czujnika paliwa. Dla potomnych: - Wskazania paliwa pokazywane są po przez potencjometr w zbiorniku. Do potencjometru dochodzą dwa przewody z licznika. Nie jest to sprawdzane na podstawie rezystancji do masy auta lecz rezystancja pomiędzy pinami licznika.
Z wcześniejszego opisu wynika, że masz zapowietrzanie się układu między filtrem a wtryskami. Wymień filtr paliwa (najlepiej PURFLUX FCS748) i gruchę (koszt ok. 50zł). Odpowietrz dobrze układ, również przy wtryskach - jeśli będą problemy. Przewody przy pompie i wtryskach nie są mokre?
Aby zakończyć temat: Wymiana wtrysków na regenerowane i ... dalej nie dobrze Wymiana pompy na używkę ale sprawną - auto odpala ale nie da się tego zestroić, zero mocy ... nie dobrze Okazuje się, że jeden wtryk miał uszkodzoną cewkę ale nie wykazywało tego na testerze. Wymiana wtrysku na inny po regeneracji i ... jest sukces. Udało się zestroić, auto...
są tylko 4 autotransformatory ze wspólną masą Są dwie cewki których końcami uzwojeń wtórnych są fajki świec odpowiednio 1-4 i 2-3 (iskra jest jednocześnie na świecy 1i4 lub 2i3) Przewody na wtyczce cewki to zasilanie+15, sterowanie cewką 1-4 i 2-3 i wyjście na kondensator przeciwzakłóceniowy Dodano po 2 metalowa płytka, do której w czterech miejscach...
Witam Was wszystkich, mam problem z moim samochodem, po nocy odpala bez problemu ale zaraz dławi się i traci obroty jakby nie dostawał paliwa. Jak jade jest ok gdy dojade do skrzyżowania wyrzucam na luz to gasnie. Gdy złapie temperature po 4 km wszystko jest ok i cały dzien moge spokojnie jezdzic, moze stac 8h w robocie i odpali bez problemu. Pojechałem...
Należy sprawdzić filtr paliwa czasem się zdarza ,że jego uszkodzenie mechaniczne powoduje ze pompa pobiera powietrze DIESEL nie lubi powietrza w paliwie stąd problemy z odpalaniem takie coś może również doprowadzić do uszkodzenia pompy wtryskowej . Radze sprawdzić dokładnie przewody paliwowe następnie filtr paliwa wszelkie opaski na przewodach radze...
odkręciłem przewody od wtrysków aby sprawdzić czy pompa podaje paliwo.Otóż okazało się że do wtrysków nie dochodzi paliwo.Sprawdziłem napięcie czy dochodzi do dwóch kostek(jedna zielona, druga brązowa) do brązowej dochodzi a do zielonej nie.Przy próbie zapalenia na plaku ma chęć zapalić po czym odpala na 1 sec. i na tym koniec.Po podłączeniu do kompa...
Skoro pompa paliwa chodzi, to czujnik bezwładnościowy sprawny nie wybity. Skoro iskra na świecach jest, to czujnik położenia wału ok. Trzeba sprawdzić sterowanie wtryskiwaczy: Do każdego wtryskiwacza idą dwa przewody, jeden przewód z tych dwóch jest dla wszystkich czterech wtryskiwaczy wspólny, to jest ich zasilanie. Na tym przewodzie powinieneś mieć...
Jak mam to rozumieć koło zamachowe nie mogło od tak się zepsuć z przestawieniem nie ma opcji ale tak czy siak sprawdzę bardziej skłonny jestem uznać że to może coś z kompem tak jak pisałem wcześniej auto łapie temp przygazówka i gaśnie kręcąc rozrusznikiem nie podaje paliwa na przewody na wtryski wyskakuje błąd czujnika położenia wału auto odstoi swoje...
Witam. Mam problem w swoim kangoo 1.5 dci ,a mianowicie -samochód zimny odpala od strzała ale gdy pojeżdzę trochę i silnik się dobrze nagrzeje ,gdy go zgaszę to za nic w świecie nie chce odpalic -muszę wtedy czekac aż ostygnie i kontynuowac jazdę. Myślałem ,że to może czujnik temp. płynu chłodzącego ale jednak nie. Dziś gdy rozgrzałem samochód ,poluzowałem...
Witam po dłuższej przerwie. Auto uruchomione, okazało się, że bezpiecznik pod maską od zasilania dość ciekawie upalił się. Także auto odpala, jeździ i jest ...dobrze. Znaczy prawie dobrze. Dwie sprawy...Jedna, po odpaleniu auta wywala błąd świec żarowych (założone nowe NGK) i stały błąd zaworu EGR (podkładałem drugi). Do tego na powrocie paliwa z pompy...
Witam Wiem ze temat poruszany był już kilkakrotnie ale w każdym temacie finalnie było info że należy zmienić czujnik położenia wału do rzeczy - mam kangoo z silnikiem 1,2 i problem że niekiedy nie chce odpalić - sprawdzałem za każdym jak nie chce odpalić brak jest iskry. Wymieniłem i sprawdziłem następujące rzeczy - czujnik - pierwszy używany oryginał,...
Winą jest powrót z wtryskiwaczy. Wymień wężyki, Jak chcesz to możesz również przenieść przelewy na powrót do filtra.
Witam. Nie mam możliwości sprawdzenia świec innej, niż omomierzem. Wskazanie jest ok 0,8om więc wedle tego co wyczytałem są ok. Bodajże w zeszłym roku mechanik świece wymieniał (to znaczy za taką wymianę zapłaciłem :) ). Chcę się skupić na tym przekaźniku, bo jego wymiana byłaby najprostsza, ale także kosztowna. Używany przekaźnik to ok 40zł, nowy to...
sprawdzalem .. wszystko jest szczelne. dzis zauwazylem z prawej strony kolo przedniego koła taki zbiorniczek z ktorego wychodzi wezyk do podcisnienia w kolektorze dolotowym.. jest lekkie pekniecie ale nie czuc zeby ciagnelo tam lewe powietrze. wogole dziwne rozwiazanie bo jeszcze w ten zbiorniczek dochodza do tego przewody poliwowe. Gdyby ciągneło...
Witam Wiem ze temat poruszany był już kilkakrotnie ale w każdym temacie finalnie było info że należy zmienić czujnik położenia wału do rzeczy - mam kangoo z silnikiem 1,2 i problem że niekiedy nie chce odpalić - sprawdzałem za każdym jak nie chce odpalić brak jest iskry. Wymieniłem i sprawdziłem następujące rzeczy - czujnik - pierwszy używany oryginał,...
To jest w okolicy prawego kielicha zawieszenia? Jeśli tak to pozostaje tylko elektrozawór pochłaniacza par paliwa, zamocowany pod zderzakiem a złącze elektrozaworu wystaje pod prawym reflektorem
Witam. Mam problem z zapalaniem samochodu Renault Kangoo 1.9 diesel. Ranem muszę długo kręcić aż odpali. W przewodach paliwowych jest widoczne powietrze i paliwo cofa się do tyłu. Macie na to jakąś radę??
Pierwsze do sprawdzenia czy nie cofa ci paliwa najlepiej załóż zaworek bezzwrotny na przewód
Owszem jest . Pokaż!!!!!!!!!!!!!! Pisze o LII!!! A co myślicie o takim przypadku- auto pali gdy naciska się " gruszkę" gdy przestaniemy naciskać zgaśnie po 5s. Gruszka jest twarda. Ooooo. Ktoś mnie wywołał do tablicy :D Będzie trochę problem z pokazaniem ale postaram się coś wymyślić żeby troszkę Cię poduczyć :D Zrzut ekranu z programu doboru części...
rozwiązany problem !! wykonałem test przelewów na wtryskach, jakie było moje zdumienie jak się okazało iż 3 i 4 wtrysk leje !!! dwa regenerowane wtryski ponowna wymiana filtra paliwa czyszczenie układu paliwowego, wymiana przewodów paliwowych i montaż dodatkowego filtra paliwa pod autem !!! kodowanie wtryskiwaczy i autko chodzi jak zegarek
W zbiorniku paliwa, w koszu smoka jest zaworek jednokierunkowy, taka czerwona gumka, jak jest nieszczelny, to paliwo cofa się do zbiornika i układ zapowietrza się
Gdy nie chce zapalić: 1. Jeśli to benzyna to sprawdzić czy jest iskra. (zdrąć przewód wysokiego napięcia i założyć jakś starą świecę) 2. Sprawdzić czy dostaje paliwo.
I tak właśnie się stało :D rozebrałem obudowy poduszki itd..zablokowałem wał i wałek, pompę na znaki i CUD TUSKA po złożeniu, pali jak palił przez 200000km. Powietrze w przewodzie powrotnym paliwa jest i było - w niczym to nie przeszkadza.
Witam. Nie dawno nabyłem Kangoo 1.9d 65km pompa wtryskowa Lucas Delphi epic😎 i w przeciągu tygodnia zaczął ciężko odpalać aż wkoncu zdechł 😭 Wymieniłem świece żarowe bo tylko jedna grzała oraz wtyczki świecy żarowej bo były w opłakanym stanie , filtr paliwa ,gruszkę . Po długich próbach nadal nie odpala. Odkręciłem przewody wysokiego...
Pozostaje serwis pomp (diagnostyka układu paliwowego) - jak by nie było to już 20 lat i nie wiadomo jaki stan pompy czy wtryskiwaczy. Możesz jeszcze zaobserwować, czy w przewodach nie pojawiają się pęcherzyki powietrze oraz czy paliwo utrzymuje się w nich po wyłączeniu silnika.
Jeśli wtryski regenerował ogarnięty warsztat to powinny być pozatykane i zalane paliwem. Dodano po 1 Robiłeś same wtryski czy komplet pompa, przewody, zbiornik.?
Kolega z góry ma racje to padaczki wtryski sie sypia niestety z jakosci sprzedawanego paliwa a po pierwszych wtryskach i pompie jest w układnie duzo nieczystosci co towarzyszy szybszemy zuzywaniu sie nastepnych. Czyszczenie baku, przewodów, filtr obowiazkowo.
Witam szanownych forumowiczów Mam takowy proble w owym pojezdzie,a mianowicie...był wyjęty silniczor do remontu kapitalnego.Po jego wstawieniu zaczeły sie problemy z elektryką:cry:Po włączeniu zapłonu pali się cały czas kontrolka immobilizera,również jak kręce rozrusznikiem świeci się nadal.Przyuważyłem że jeśli chwile poczekam zanim pokręce rozrusznikiem,wtedy...
renault kangoo paliwa przewody pompy paliwa kangoo pompa paliwa renault kangoo
rosyjskie układy drukarka online zasilacz domofonu elfon
telewizor manta vectra kabel zrywa
Regulacja VNT turbosprężarki w Ford 1.6 TDCi Agregat Carrier Vector gaśnie i uruchamia się ponownie bez błędów