Witam Któryś z kondensatorów przestał działać i radio w transponderze wzbudza się Pozdrawiam www.MILAtech.pl
Przypisanie tak samo jak bez HF Wyczyszczenie niemożliwe Nowa karta z HF za 320
Po lewej rezystor zerowy, po prawej rezystor 56kΩ.
Sądzę że ten pin nie musi być do niczego przylutowany ponieważ piny od cewki które są niezbędne to te dwa naprzeciwko tego urwanego.
Podmień czytnik na sprawny na początek, języczek służy tylko do odpalania impulsowego z przycisku (nie musisz trzymać start/stop do momentu odpalenia silnika tylko wciskasz raz a jak silnik zapali to rozrusznik się wyłącza. Jak nie masz od kogo pożyczyć to kup - nieduży koszt, ja stawiam na uszkodzony czytnik. Jak zachowuje się dioda immo na liczniku?...
Znajomy też ma ten system na pilota, nie jest to żadną wadą, jak chce otworzyć bagażnik to musi podejść do drzwi aby się otworzyły, oczywiście nie musi dotykać klamki.
zamknięcie przyciskiem karty,jeżeli pełna opcja Hand Free zamknięcie przyciskiem w klamce.otwarcie przyciskiem karty lub wsunięcie dłoni w szczelinę klamka drzwi(po prostu chwyć klamkę)
Próbowałem zakodować programem SBB działa odpalanie a centralny nie kiepskie tp lub kiepskie sbb
Zgniła instalacja. Jak to w Renault. Karta nic do tego. Olej pominę milczeniem.
W czytniku są mikroprzełączniki sprawdzające czy karta jest włożona - uszkadzają się, wyrabiają.
Przeglądając dostępne "schematy", jest to kondensator C14. Niestety brak naniesionych pojemności kondensatorów dla Meganki. No ale jest coś dla Laguny z tym samym układem, i z tych wyprowadzeń na przyciski jest tam jako pierwszy C12 o poj. 1nF. W Meganie jako pierwszy pojawia się C14, więc zakładam że jego pojemość to właśnie 1nF. Taką ciekawostkę dodam...
Najtaniej i najrozsądniej to kupić zestaw startowy (karta, UCH, ECU, blokada kierownicy) z rynku wtórnego i szukać kogoś kto to podmieni.
Mogła Ci się trafić jedna z uszkodzonym prekodem. Zdarza się. Prekoduj ją jeszcze raz i będzie latało. Rozumiem, że na drugiej karcie jest OK ?
ogólnie się nie da i czy karta taka sama najlepiej rozbierz i przelutuj pamięci jezeli takie samezwykła karta pracuje na 7947 a HF7943
Karta ma 3 cewki , jedna okrągła dwie płaskie chodzi o to by działały w różnych płaszczyznach (ułożeniach karty) wzmacniacz wybiera sobie cewkę z najmocniejszym sygnałem . Karta jak widać działa , ale może mieć mniejszy zasięg , lub wymagać obrócenia żeby zadziałał system hands free . Warto było dolutować pozostałe cewki było by pewniej .
Jak wyślesz do mnie UCH to Ci zakoduje karty. Będzie odpalać i centralny też będzie działać.
Pamietajmy,, karta laguna 2 ma 2 baterieeeeeeee jedna wymieniasz druga laduje sie w stacji odczytujacej ja, mogla pasc druga bateria gdy nie byla ladowana z samochodu PAMIETAJ TO.
Nie sądzę że karta zakłóca radio to coś innego skoro mówisz że dopiero na zapłonie.
Nie ma żadnej adaptacji Świeci dioda w karcie?
Bo otwierać te karty, to trzeba "umić". Wzrokowo, to w większości kondensatory i cewki, jeden rezystor na pewno. Nowa czysta karta cenowo Cię osłabi, ale używka i przełożyć brakujące 1:1 już lepiej wyjdzie.
Dziękuję za podpowiedź, pozdrawiam.
Card not detected. A w odpalajacej baterie wymieniłem i nic sie nie poprawiło
Sprawdź baterię, potem karta na przyrząd który sprawdzi moc nadajnika i częstotliwość w karcie ( taki przyrząd powinien mieć fachowiec od kluczyków ) a na koniec podmień czytnik.
Witam No właśnie, tak myślałem że wina leży po stronie PCF-a (brak prekodowania) chociaż przy Lagunie nie ma tego problemu, dajesz nowy i działa. Jakim sprzętem można prekodować PCF-a ? Pozdrawiam
Naładuj aku i sprawdź bezpieczniki na klemie
Oddalem karte bez rozwiązania problemu.
Element zaznaczony czerwono to cewka . Za jej pomocą karta autoryzuje immobiliser. Można np wyciągnąć taką cewkę z innej karty.
Co ma bateria do czytania karty przez czytnik ? Hmm ? Do grzesiek920427 masz drugą kartę ? Sprawdziłeś stany w modułach ?
To nie przyciski
Czy znacie jakiś sklep lub parametry tego elementu, gdzie można to kupić? Tylko wylut lub zakup bezpośrednio z Chin. Tylko jednej pewnie się nie opłaca. Niestety niewiele osób naprawia takie karty, bo się niezbyt opłaca.
Dziękuje bardzo, czekam na zdjęcia.
Po profesjonalnej kontroli. Działa:) Ale nie znałem tego sposobu. dziękuję przyda mi się:)
[url=http://renaultlaguna.pl/forum/Napra... masz manual ze zdjęciami jak to naprawić. Kleić jednak i tak nie polecam. Lepiej znaleźć używkę, i przełożyć ten element.
Spróbuj od strony pasażera , prawdopodobnie masz uszkodzoną antenę keyless po stronie kierowcy . Ewentualnie wymień baterię w karcie . Jeśli działa radio i auto pali z hands free to przyczyną będzie antena lub jej przewody.
Mierząc na mojej płytce pokazuje wartość ok 10nF (bez wylutowania).
albert > mógłbyś podesłać dobre zdjęcie wnętrza takiej karty a szczególnie różnic 2 i 3 przyciskowej pozdrawiam
Dowiedziałeś się Kolego jakie to były kondensatory ?
Witam, karta naprawiona :), przwinąłem cewkę i samochód cudnie odpalił :D Moja karta bez baterii czekała na mnie kilka dni. Dla informacji cewka ma 250 zwojów, drut nawojowy 0,05mm. Dziękuję wszystkim, pozdrawiam.
Jeszcze niemiałem do czynienia z tymi kartami,ale może spróbuj po chłopsku ją przyuczyć jedną od drugiej naciskając w tym samym mo męcie zamykanie,a potem odmykanie,bo ja tak bym spróbował. Sory mogą to być bzdury i się nimi sugeruj. A tak na marginesie do moderatora,że jeżeli to są bzdury,to proszę o usuniecie postu.
Dzień dobry. Potrzebuję pomocy w identyfikacji brakujących elementów na PCB karty Renault Megane. Karta była otwierana przez zdenerwowanego kierowcę po komunikacie o nierozpoznaniu karty. Tu oczywiście problemem był oderwana cewka. Ale teraz już działa. Nie działa natomiast nadajnik 433 MHz. Analizując posty, znalazłem już informację o części nr 4 kondensator...
Witam; Pozwolę się podpiąć pod temat. Karta 4-przyciskowa. Brakujący element to kondensator ceramiczny. Niestety nie wiem jakiej pojemności 15 a może 10nF i jaka wielkość smd 0603??? Z góry dziękuję za pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/3536729900_1...
bateria sprawna, bo zmienialem na nowa. Karta tydzień czasu leżała na półce, jest sprawna. Sprawdzalem tez zapasową- ten sam efekt
Witam mam problem z kartą w Megane II samochód posiadał tylko jedną kartę postanowiłem dokupić drugą i ją zaprogramować, posiadam odpowiedni do tego zabiegu sprzęt i wszystkie potrzebne kody, kartę nową bez problemu zaprogramowałem samochód odpala ale nie mogę go ani otworzyć ani zamknąć z karty, patrząc w podgląd wartości rzeczywistych pierwsza karta...
Przelutuj całą karte od a do z
Dziękuje za podpowiedź. Konec końców nie wlutowywałem kondensatora póki co, natomiast co do działania karty - okazało się, że pomogło przelutowanie nóżek układu scalonego, mimo iż pozornie luty wyglądały dobrze. Pozdrawiam
Mam problem z dopisaniem karty do Renault Koleos. Zakupiłem używana z logo koleos i wyczyściłem ją advanced code Evo. Programowalem Renault ecu tool, cały proces pięknie przechodzi, karta koduje się pod VIN jednak działa tylko odpalanie. Centralny zamek i HF nie działają. Jaka może być przyczyną? Próbowałem 3 różnych kart: od koleosa 2 szt. i megane...
Witam wszystkich, nie będę zakładał nowego tematu tylko podepnę się by wszystko było w jednym miejscu. Mam pytanie czy ma ktoś fote bądź schemat w/w płytki (2 przyciski) po zdjęciu scalaka (philips) gdyż brakuje mi lekko ścieżek a dokładnie mówiąc 1,4,6 patrząc od lewej/góry scalaka. I drugie pytanie, jaką bateria jest zasilany w/w pilot (proszę o podanie...
Problem rozwiązany, po kąpieli w myjce ultradzwiękowej karta zaczęła działać.
Witam. Dostałem kartę od Laguny 2 którą klient sam otworzył i wyrwał 3 elementy . Proszę o pomoc w ich identyfikacji a dokładnie wartości kondensatora zaznaczonego znakiem ??? Pozdrawiam
Przepraszam za wcześniejszy wpis , to nie do tego tematu .Tak ostatnio działa przywracanie wiadomości. Jak bardzo szybko ? Powiedzmy w ciągu dnia ? Czy karta była rozkładana ? Jaki jest jej stan , dość mocno eksploatowana ?
karta renault renault espace karta karta renault bateria
panasonic zabezpieczenie rs232 odczyt danych karta abonencka
Konica Minolta Bizhub C451i - Nie uruchamia się Błąd "Err" na prostowniku PowerTech SDC10 - przyczyny i rozwiązania