Dlatego że to wszystko jest w jednym przełączniku, to mogę powróżyć że to właśnie przełącznik zespolony. Resztę powie ci clip.
Na pewno nie dmuchawa, sprawdź czy serwo porusza klapą kierunku
Płyn kontakt ,a wcześniej alkohol izopropylowy
https://www.rclio.com/headlight_adjustme... Instrukcja po angielsku, sekcja III. Jak widać na rysunkach pod odnośnikiem śrubka do regulacji horyzontalnej jest wrednie ukryta i instrukcja zaleca zdemontowanie nadkola.
czy on powinien być w uchwycie czy przed, Chyba oczywiste, że ma siedzieć w uchwycie
Pewnie powstały złe styki, nic nie pozostaje jak rozebrać i sprawdzić co się dzieje. Jeśli, jak to mówią masz dwie lewe ręce to lepiej nie rozbieraj sam, jednak nie powinna to być skomplikowana naprawa. Co do kosztów to trudno ocenić. Pozdrawiam
Może Cię nie ratuje,ale może się przydać https://docplayer.net/37602801-T31-nissa... W załączniku masz już konkret
Wiązka prawego stopnia
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Kolego wydaje mi się że nie ma zasilania na module UCH bo jak on nie jest zasilany,(albo uszkodzony) to nie ma kierunków i lampka immo nie świeci wyciągnij wtyczki z niego i przeczyść zobacz masy
Rozepnij biała wtyczkę kontrolkę w rękę i bez problemu znajdziesz które przewody odpowiadają za kierunki itp :]
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
Zwykłe radio-są normalnie 4 otwory. Radio ze zmieniaczem-u dołu sa dwie pałskie szczeliny, wsadza się tam coś płaskiego i przesuwa w kierunku radia.
Witam ! Problem mam identyczny ! Renault trafic 1,9dci BRAK KIERUNKÓW ! Może ktoś pomoże ?
raczej coś z UCH posprawdzaj grube masy i plusy,szczególnie bezpieczniki koło akumulatora
Czujnik poziomu oleju wymieniłem na nowy nowe klocki hamulcowe i czujniki Tak ok ale co z instalacją czujnika i z modulatorem przyczepy ? Bez profesjonalnej diagnostyki to szukanie po omacku; i nawet jeżeli wymienisz to i owo to jaka pewność że idziesz w dobrym kierunku ?...
centralnie na środek tłok dokładnie
To na pewno wina modułu UCH.Jest on chyba zintegrowany z listwą bezpieczników lub jest za nimi.
Jak pamiętam to w prawym rogu obok przekaźników jest układ który steruje kierunkami. Pisałeś że czyściłeś - a patrzałeś jak to wygląda po układami? Ja miałem raz tak że pod tym układem było zielono a z wierzchu zbytnio nie było nic widać a kierunki wariowały.
A po co ci znaki? Zdejmujesz kopułkę i patrzysz w którą strone kręci się palec (obracasz wałem). Ustawiasz zapłon w pierwszym garze i w kolejności (zgodnie z obrotem palca) zakładasz przewody. Chłopie, to podstawy, to przedszkole przedszkola! Do jasności obracaj wałem zgodnie z kierunkiem jego pracy,obyś nie kręcił w przeciwnym kierunku
Dziwne, bo przewody są obok siebie. Dwa jasne, jak dobrze pamiętam. Do poszukiwań najlepiej wykorzystać probówkę.
Myślę, że to jednak brak masy. Przy zwarciu plusa kierunku do masy wywali bezpiecznik, ewentualnie padnie przerywacz, a zwarcie z światłami drogowymi lub mijania powodowało by ich mruganie przy wyłączonych światłach. Szukałbym niepełnej masy przy prawym reflektorze, wspólnej z prawym kierunkiem. Po załączeniu świateł bierze masę przez żarówki z kierunku....
Widzisz jak jest montowany w Mercedesie. W ten sam sposób powinien być zamontowany w Masterze /kierunek ruchu/. W związku z tym, że nie wiesz jak powinien być prawidłowo założony /z tego co kojarzę to wcięciem do koła - na zewnątrz samochodu, ale mogę się mylić/ to zdejmij osłonkę gumową i zobacz jak wygląda kierunek ruchu sworznia.
Ma ktos moze schemat tego modułu, dokladnie chodzi mi o to ktory przekaźnik jest od kierunków.
Wszystko sprowadza się do sprawdzenia wiązki przy akumulatorach w ramach 2 bezpieczników, które to są odpowiedzialne odpowiednio za światła i kolejny z ogrzewanie.
Masz przegrzany bezpiecznik. Raz łączy raz nie. Daj zdjęcia tej kostki, może numer pinu z niej.
Jeżeli jest to 8V to sprawa prosta. A jak to jest 16V to już uważaj.
Witam mam problem z kierunkami ma może ktoś układ bezpieczników do megane III który z bezpieczników odpowiada za awaryjne i kierunki?
daj to komuś Ja rozumiem, że znasz się bardziej ode mnie. Ale miernik nie jest mi obcy. Znam też podstawy elektroniki bo jestem z tego z zawodu. Potrzebuję tylko kierunku.
Przecież pisałem co steruje kierunkami!
A gdzie ,wsadził żarówkę od kierunku zamiast podwójnej.
Witam, mam pytanie, czy ktoś wie jak skalibrować rewers w renault Ares 630 rz 2001? problemem jest podszarpywanie przy zmianach kierunku jazdy, chciałbym zacząć od tego. z góry dziękuje.
czyli przebieg nie za duży, więc raczej konwerter powinien być ok. Choć ja nie ale kolega miał renówkę z tą skrzynią z walniętym konwerterem po przebiegu 80 tyś. Warsztaty powinny szukać w tym kierunku ( sterowanie, konwerter )
Masz pewnie dołożone sterowanie centralnym albo alarm i klei przekaźnik. Trzeba dostać się do sterownika zamka/alarmu i wymienić przekaźnik zasilający kierunki
Wnioskując po tym co piszesz to wina leży po stronie przełącznika kierunków przy kierownicy.
Nie wiem z czego to idzie tam czy z bcm czy uch.Jak nie działa trzeba zajrzeć w parametry i zobaczyć czy bcm "widzi"polecenie włączenia kierunku.
Prąd nie dochodzi do bezpiecznika kierunkowskazów ,nie działają kierunki i lampka czuwania.
Wiązki nie musisz podmieniać, można ją, po wypięciu, przemierzyć miernikiem, a jeszcze lepiej żarówką ( np. 21 W od kierunków ).
Awaryjne i kierunki nie działaja nawet na zgaszonym,gdy auto pracuje i właczam awaryjne lub kierunek auto gaśnie
Przy lampce sufitowej nie mam nic - gładko. Pisałem, że kluczyk prawdopodobnie radiowy, więc to nie ten kierunek.
gdzie idą kable gniazda zapalniczki tylnej(w bagażniku) bo nie mam zasilania!? A bezpiecznik sprawny?
Pod sam silnik to tylko w funkcji wiatraka. Sterownik zmienia obroty w zależności od kierunku obrotu wałka.
Myśl logicznie, jak się zamyka obieg świateł kierunku jazdy. Dostałeś konkretne porady.
Witam! Temat znany i "lubiany". Poszukuję schematu UCBIC ponieważ już zatoczyłem koło. bezpieczniki sprawdzone, przeczyszczone, masy ok, immo już było wcześniej usunięte, centralka oczywiście nie działa. zastanawiam się czy drążyć temat dalej czy kupić używane UCBIC.\ jeżeli możecie pomóżcie.
Witam!!! Mam problem z kierunkami w renault laguna. Mianowicie żadne z kierunków nie działają. Awaryjne są normalnie a kierunków brak. Bardzo proszę o pomoc w zlokalizowaniu i usunięciu usterki. Pozdrawiam Temat poprawiłem.
Większość gruzu na drogach od mniej/więcej 2006/7 roku Nic na to nie poradzimy, wszystko idzie w kierunku jednorazówek, kupujesz, pojeździsz i wyrzucasz.
Dokładnie w przednich drzwiach są kolego kierunki.
Teraz też problem z immo i w tym kierunku idź.
Witam. Gdzie znajdę przekaznik/przerywacza kierunkow renault master 2 z roku 2009? Muszę wymienić bo prawy kierunek ciągle się świecie i nie mryga, pomocy.
Witam. Ciągle przepala mi żarówkę od kierunku jak wilgoci dostanie. Są fajne i niedrogie kierunki ledowe hermetyczne. Jednak jak to się podłączy to wywala błąd na desce. Co by trzeba było wlutować po drodze aby nie wywalało błędu? Instalacja 24v.
sprawdż włacznik awaryjnych - raz miałem padnięty i wtedy nie działały kierunki ani awaryjne.
To inaczej- w kości lampy wszystkie prądy są czy brakuje na kierunek?
chodzi o to że do skrzynki dostaje się wilgoć i jakieś styki nie łączą, dlatego tak się robi z wycieraczkami i kierunkami.
Witam, mam podobną sytuację z moją renią czy ktoś coś wie w tym kierunku?
kolego GAWERT męcze i co jak jest u nich pali jak na złośc i wiesz ze jak pewnosci nie maja to na gwarancji niczego nie zrobią (bo będą musieli pokryc z własnych funduszy) jak by to były pogwarancyjne to by rozebrali w mak bo klijent zapłaci Kolega ALIBABA w dobrym kierunku strzela
Temat zbacza w zupełnie innym kierunku. Zamykam.
Rozwiązano problem. Brakował masy na przerywaczu kierunków. Po podaniu oddzielnym przewodem kierunki znów pracują
A ile przewodow idzie z twojej centralki na kierunki??? Podejezewam ze tylko jeden?? Podlacz to przez dwie diody 3A...
Witam odkopuję temat ponieważ mój problem jest podobny a nie chce zakładać nowego. Samochód to Renault Midlum sterownik identyczny jak na zdjęciu wyżej a problem objawia się tak, że kierunkowskazy działają ale jest brak wskazania załączonych kierunków na desce.
W niektórych samochodach (a zwłaszcza starszych) sygnały z manetki do kierunkowskazów idą przez wyłącznik awaryjnych. Żęby się o tym przekonać odłącz kostkę od wyłącznika i zobacz czy masz lewy kierunek.
Wszystko w ostatnim czasie na raz. Jak nic się nie działo to teraz wszystko. Tym razem błąd wg pyclip dtc044311 df081. Renault Megane 3 2.0T F4RT. Co jakiś czas wyskakuje na desce "skontroluj układ wydechowy" wraz z CE. Opis wg pyclip: obwód elektrozaworu opróżniania kanistra CC.0 zapamiętany. Oprócz komunikatu żadnych zmian w zachowaniu samochodu....
Witam. Safrane, 2000', brak kierunków, awaryjne są. Przełącznik kierunkowsazów sprawny, automat podstawiony, bezpiecznik sprawny (bezpiecznik od awaryjnych). A może w tym modelu jest osobny bezpiecznik od kierunków ?
Witam . Czy awaryjne działają?,czy jak włączysz lewy kierunek przerywacz szybciej cyka?.
Prawdopodobnie rozsypal się przełącznik kierunków, związku z szyba nie widzę ale od tego bym zaczął.
Podłącz pozycyjne, a jezeli upierasz się przy kierunkach, to poprzez 2 diody 5A do każdego kierunkowskazu
Przecież masz rozpiskę na obudowie. D. znaczy dr czyli prawy G. to jest gh i znaczy lewy. ciemne kółka to kontrolki jasne to lampy, 3 sygnał na załączenie awaryjnych 4 kontrolka awaryjnych 11 stały plus 12 stały minus 13 załączenie lewych kierunków 14 załączenie prawych kierunków 2,6,8, prawa strona 1,5,7, lewa strona Całość bez naczepy
W kierunku jazdy https://obrazki.elektroda.pl/6588218000_...
Jak zrobić wyjście na kierunki?
W Clio II jest sterowanie minusem na 100% bo właśnie je podłączyłem ;) tylko nie moge odnależć kirunków bo nie chce grzebać koło kiery żeby nic od poduszki nie rtuszyć może ktoś wie gdzie indziej i jakie kolory kabli od kierunków ??
Czyli co trzeba by zrobić żeby chodził w drugą stronę ? To auto było przerobione z wersji angielskiej i ma włożony angielski wentylator w nagrzewnicę z "normalnego" auta. Wszystko działa a nawiewu nie czuć, więc podejrzewam, że powinien się kręcić w innym kierunku.
Z calym samochodem jak sie domyslam ? A co to jest te ECU I gdzie mialbym sie udac ? Tak po przekreceniu kluczyka auto kreci i same zalaczaja sie kierunki .
Mam problem, otóż nie wiem jak mam zmienić kierunek obrotów w rozruszniku?
W jakim celu dałeś diody na wejściu przekaźnika,diody powinny być na wyjściu (styk87)najlepiej po dwie, 3-amperowe na lewą i prawą stronę czyli kierunki.
Ty szukasz od roku? a post jest starszy.
Prawdopodobnie zacięty silnik klap. Bradzo ciężko sie to naprawia (podobno) byłem kiedyś u gościa co się zajmuje tylko klimami powiedział że nie podejmie sie naprawy trzeba rozbierać cały kokpit. A tak pozatym najlepiej podpiąć go i będzie widać Pozdrawiam
Witam, Padł mi moduł haka erich jeager 321113 w renault scenic 3 i brakuje kierunku tylnego lewego i prawego. Wiem, że można to obejść bez zakupu nowego modułu ale nie wiem które piny połączyć. Czy jeśli połącze odpowiednie piny i podepne przyczepkę to światła będą działać bez problemu? https://obrazki.elektroda.pl/8375611400_...
Manetka do kierunków?
Tu masz pompę wspomagania do twojego auta http://allegro.pl/pompa-wspomagania-rena... Wygladać moze tak samo ale pasować nie będzie :) Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica...
Witam,autko naprawione,winny był przekaźnik kontroli zamykania drzwi ,moduł centralki wysyła sygnał do mrugnięcia do przekaźnika (jednym przewodem),a przekaźnik rozdziela go na lewy i prawy kierunek.
Tak działa i do niego podłączyłem zwykła centralke i drzwi się otwierają i zamykają mszę znaleźć jeszcze kierunki żeby migaly.
Najbardziej podejrzana jest stacyjka. Zdejmij osłonę kierownicy i sprawdź na kostce. Wyłącza te obwody, które są wyłączane na czas rozruchu silnika.
Nie szukaj przerywacza tylko urwanych kabli do lewych kierunków (może ,,pyta,, między kabiną a ramą???)
Przekaźniki do sprawdzenia. Kierunki, podgrzewanie szyb, wycieraczki- nagle tyle przekaźników może nie działać?
Witam ponownie starego formatu nie pamiętam już, ale przerobiłem parę filmów na format DVD i na mp4 i niestety nie działa. I niestety nie wem na jaki format to przerobić, żeby to zadziałało. Witam. Moja navi czyta pliki avi to niech kolega spróbuje w tym kierunku.
A czy nie zamyka się to przez obwody autoalarmu ? Często autoalarm sygnalizuje kierunkami stan pracy.
Sterownik ma tak skonfigurowaną pracę, że po prawidłowym podłączeniu wtyczki wymusza właściwy kierunek wirowania.
A retarder nie włącza świateł stop? Może w tym kierunku trzeba iść.
Raczej grzałki tyle wciągają ,a wolna jazda jeszcze potęguje problem bo więcej czasu spędzasz w aucie czyli więcej idzie na ogrzewanie a mniej na pokonywanie km. Paradoksalnie im szybciej jedziesz to stosunek energii potrzebnej do ogrzania do energii zużywanej do jazdy przesuwa w kierunku energii potrzebnej do jazdy.
Potrzebuje schemat elektryczny przełaczniów zespolonych bezpieczników i UCH . Nie działaja kierunkowskazy i przednie wycieraczki z manetek. W testach Clipem działają. Dodano po 8 Dziękuję serdecznie za okazaną jak zwykle pomoc. Na Was zawsze mogę liczyć ! Dodano po 51 Poradziłem sobie w inny sposób przy pomocy Kolegów z innego forum.
Mateo ma rację,aby zmienić kierunek obrotów trzeba zmienić kolejnośc komutacji uzwojeń,ale przyglądnij się jeszcze raz obu turbinkom,czy są identyczne,czy jednak łopatki maja odmiennie
Lampy z przodu oryginalne Styki w kierunku czyszczone również te w oprawce, sprawdzałem na innej żarówce
Masz rację kolego, i zwracam ci honor. Pomyliłem się i to bardzo, ale to dlatego że nie jestem jednak znawcą Renault i marna w tym kierunku moja wiedza, ale chciałem żonie pomóc bo wóz odmówił współpracy na mrozach. Znalazłem jednak powód że autko nie odezwało się ani trochę, a przyczyną okazał się jednak padnięty czujnik temperatury płynu chłodzącego...
Ściągnij pasek i zobacz czy bez niego też występuje ten dźwięk - będziesz wiedział wtedy czy to któraś z rolek czy zupełnie w innym kierunku trzeba szukać.
nie dzialaja mi kierunki i awaryjki w renault scenic 1.6 1998.to chyba przekaznik?pozatym wycieraczki wariuja nawet po wylaczeniu same sie wlaczaja.centralny zamek nie dziala.gdzie jest przekaznik od kieronkow,najlepiej schemat.
Jak masz podstawowe pojęcie o elektryce to do dzieła. Krańcówki podają masę, gdy wszystkie drzwi są zamknięte to po zadziałaniu zamka, kierunki migną, przy którychkolwiek otwartych zamek zamknie ale kierunki nie potwierdzą tego. Będziesz mieć problem z wymontowaniem krańcówek ze słupków, zatrzaski trzymające to prze.......a sprawa
Przekaźniki zamieniałem losowo, nie wiem który to. Uszkodzona była również wiązka pod kabiną, zwarcie miały przewody, które idą do gniazda naczepy (pozycja, kierunek i stop).
Witam otóż mam taki problem w Renault Clio 2, tykanie od kierunków nie ustaje, tzn wszystko działa poprawnie kierunki i awaryjne ale cały czas tyka nawet po ich wyłączeniu. Po wyjęciu jednego z przekaźników tykanie jest cichsze. I mam pytanie co może być nie tak
Jak wlaczysz kierunki lub awaryjne to piszczy?
Po włączeniu którego kierunku miga także podświetlenie zegarów?
PANOWIE ! PEŁNA VICTORIA ! Auto pali gdy jest zimne na strzała, mogę go kręcić do odcięcia i może tylko "pierdnie" czarnym dymkiem. !! Za komputer zapłaciłem 50 zł . "Ja Ci już powiem jakie będą efekty - nie uruchomisz silnika... " Nic takiego nie odnotowałem... tyle że mi się zresetował licznik przejechanych kilometrów. Panowie.. gdy będziecie mieli...
kierunków renault renault kierunków awaryjnych oporniki kierunków
skrypt uruchamia automatyczny volvo potencjometr przepustnica indukcyjność łuku
polonez abimex parkside robot koszący
Wyciszenie elektrycznego dzwonka szkolnego: metody i rozwiązania Kod do radia Mekede oparty na godzinie - jak go uzyskać?