To błąd wtórny. Będzie ubogi to sondę pierwszą wywali. Podcisnienie w dolocie na wolnych jakie jest?
no do końca to nie wiadomo czy to przepustnica może być też komputer
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Podnieś obroty na gazie.
Czy ten samochód ma jakieś odcięcie paliwa powyżej niebezpiecznych obrotów ? Dzięki za odpowiedzi . Pozdrawiam . Tak Nie ma sensu kręcić do takich obrotów
Słuchaj, pomogłem ci? To nie wnerwiaj mnie resztą bzdurnych i lamerskich pytań, ok?
Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
Miałby wtedy podwyższone obroty.
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
Czujnik obrotów wału.
Masa powietrza jaka? Na wolnych obrotach masz 40 kilo na godzinę? Przy podwyższonych jaka?
Trochę bym się tu kłócil bo można by było zobaczyć wtyczkę i zrobic staranne mycie przepustnicy przed wymiana przepustnicy. Adaptacji jako takiej nie ma. Można wskazywać adaptacje wszystkie z ecu i wtedy sam sobie zrobi adaptacje.
miałem podobne objawy i pomogła regulacja zaworów
Pisząc o sprawdzeniu luzów wiedziałem dokładnie o co chodzi.Kiedyś dwa dni walczyłem z takim samochodem i w tym wypadku czułem że własnie tu leży problem.Laguna pomimo ośmiu zaworów niezbyt toleruje gaz a jeszcze jak ktoś chce żeby tego gazu palił mało to już wiadomo co będzie dalej.Jak znam życie to nie znajdziesz cieńszych płytek więc pozostaje zebrać...
No z tym lewym powietrzem to moze tak byc. Sprawdz czy kolektor sie nie odkrecil. Mozna to sprawdzic psiukajac dezodorantem przy zapalonym silniku i patrzec czy gdzies go nie zasysa. Powdzenia!!!
Pin 2 ecu
Może to być czujnik obrotów.
Dokładnie: po rozgrzaniu samochód zaczyna co chwilę przygasać, wchodzić na wyższe obroty ( tak jakby go zarzucało), aż w końcu zgaśnie. Cięzko po tym go uruchomić ( tak jakby był zalany), świece czarne, ale tak jak pisałem czujniki posprawdzane, ciśnienie paliwa jest, rozrząd ok. To samo i na gazie i na benzynie więc nie sądzę żeby to zasilanie. Dodano...
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
masz żle ustawioną mieszankę zatarty silniczek krokowy wolnych obrotów lub uszkodzony.
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Problem rozwiązany.
Turbina wysysa olej i tłoczy do kolektora i masz szczęście, że silnik cały po takich obrotach....
Skoro podnosi się stan płynu to jednak sprawdź szczelność głowicy
Witam czy wie ktoś gdzie jest licznik obrotów w renault laguna 2? siedzę od kilku godzin i już mnie krew zalewa ;/
Wygląda jakby ktoś wstawił skrzynie od silnika benzynowego .
W tych autach obroty najczęściej falowały z dwóch powodów-uszkodzona przepustnica i wewnętrzne uszkodzenie ECM Sagem S2000
Czujnik temperatury to nie termostat A ok. Już wiem gdzie to jest. To może być przyczyną niskich obrotów?
Renault Laguna rocznik 1997 2.0 silnik kod F3R -728Problem z duzymi obrotami na biegu jałowym około 1350 obrotów /minute . Komputer nie podaje błędów. Czy winę ponosi tylko czujnik regulacji biegu jałowego
[quote="Maniek19871029"]Wal był blokowany śruba do tego stworzona. Przez otwór pod cewka zapłonowa. Przypuszczalnie śruba nie trafiła w otwór w wale przeznaczony do blokowania. Trzeba obrócić wał o ok 180' względem aktualnego ustawienia, zablokować wał i ustawiać wałki rozrządu. Kiedyś widziałem rozrząd ustawiony na dziurę wyważenia w wale, przestawiony...
Lewe powietrze,otwarta przepustnica lub zacięty zawór powietrzny wolnych obrotów.
wymien nastawnik wolnych obrotów
Witam. Mam ten sam problem. Laguna 1.9dci Proszę o pomoc.
Przestygł i uszczelnił sobie lewe powietrze... O ile się czujniki nie pogubiły. łatwo sprawdzić.
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
Silnik krokowy jest z lewej strony kolektora.
witam udało mi się uporać z tym problemem ,przyczyną był niesprawny potencjometr przepustnicy oraz dwie cewki zapłonowe które dawały iskrę tyle że zbyt słabą
Mniejsza dawka powietrza=bogatszy skład mieszanki=ssanie stąd większe obroty.
Masz zepsuty odfalowywacz obrotów.
Czy jest jakiś zawór regulacji obrotów silnika? Nie
Sprawdz jeszcze układ wydechowy do jak bedzie nieszczelny to tez moga obroty falowac.
Witam. Renault Laguna, ruszam z jedynki, dwójka, średnie obroty i czuć jak coś przerywa, to samo na trójce. Dalej tego nie ma, jak gwałtowie przyspieszam też nie.
Podobna sytuacja Laguna II 1.6 16V. Zaraz po uruchomieni silnik w miejscu pracuje równo. Problem zaczyna się kiedy, dodaje sie gazu i to szczególnie więcej. Auto szarpie, dusi się przez kilometr. Później kiedy się nagżeje pewnie silnik problem znika.
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
jedź do mechanika i niech Ci sprawdzi na oscyloskopie synchronizacje czujnika walu i halla... bo tu może leżeć problem...
Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
Benzyna czy diesel ?
Wcześniej miałem laguna I phII z silnikiem 2.0 16v i silnik nie pracował w taki głośny sposób. Nie wydaje się dziwnym to ze przy prędkości 90 km na 5 biegu mam 3000 obrotów?
Zacznij od sprawdzenia akumulatora i jego podłączenia.
Linkę wypinasz na silniku i przy pedale gazu. Po wymianie sprawdź jak działa regulacja obrotów.
Ostatnio zauwarzyłem że zaczoł to robić tylko na ciepłym silniku i na samym począdku (jak odpale zimny samochód) gdy zaczne jechać pierwsze metry, oczywiscie tylko podczas zmiany biegu wchodzi na wyższe obroty.
Witam. Posiadam samochód Renault laguna 2 1.8. I mam parę pytań odnośnie jego: 1. podczas odpalenia w chłodny dzień falują obroty od 900-3000. Wyczytalem gdzieś ze to oringi na przepustnicy (czy według Was to możliwe?). 2. po przejechaniu ok 10 tys muszę dolewać olej i zastanawia się czy to wyciek, czy remont silnika mnie czeka (dodam, Iz auto nie kopci)....
Stawiam na przepustnicę.hamulec jest twardy?
Kupiłem taką Lagunę tydzień temu od Brata. (tyle z 2000r) Mówił mi że miał taką historię. Mówił że gdy pojechał z tym do serwisu to zdemontowali element z przepustnicą , wymyli to w benzynie i wróciły normalne obroty.
ale turbina aż gwiżdże wchodzi bez problemu na obrotu
Witam, czy ktoś znalazł przyczynę tego rozłączania klimatyzacji? Niedawno kupiłem lagunę i mam to samo. Mniej więcej przy 2300 obr rozłącza klimę. Na jednym przewodzie do kompresora jest cały czas 12V(podpinałem żarówkę). Ale żarówkę tez podpiłem pod zasilenie kompresora i równo przy 2300 żarówka gasła, a jak obroty spadły poniżej 2300 to zapalała się...
Problem rozwiązany, czujnik temperatury wody
Ciśnienie paliwa wartość wymagana i rzeczywista pokrywają się , Sprawdzane podczas jazdy, pokrywa się w całym zakresie obrotów?
Regenerowałeś turbinę czy kupowałeś nową ? Jak Ci świszczała ? cały czas czy w określonym przedziale obrotów ?
Sprawdź czujnik położenia przepustnicy - wyjmij wtyczkę i zmierz rezystancje między zewnętrznymi pinami czujnika (zasilanie +/-) powinna być w granicach 600 - 1,5k om. Przy pomiarze na środkowym pinie powinieneś zaobserwować jak zmienia się rezystancja przy zmkniętej/półprzymkniętej/otwartej przepustnicy.
Nieszczelność konkretnie czego ma sprawdzić? Silnik gdy traci te obroty, ma sie wrażenie jakby się dławił. W czasie jazdy tego nie czuć. Nieszczelność całego silnika. Kolektory, odmy, uszczelki. Jak jedzie to tego nie ma, jednak jak odpuści gaz to pewnie obroty szaleją.
W lagunie były co najmniej 3 silniki 3.0 v6. Potrzeba zobaczyć temperature i podciśnienie, oraz czy przepustnica działą prawidłowo.
Wracam do tematu, żeby napisać o efektach Przepustnica zamieniona na używaną i 3 tyś. km zrobione. Na chwilę obecną obroty są takie jak powinny.
dodam, ze jezdze na gazie :)
mam problem z wolnymi obrotami w renault laguna ma 1400 co zrobić aby je obniżyć pomocy!!!!!!!!!! mytnik78 silnik 2.0 8 zaworów
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
W mojej Lagunie gdy padała dwumasa nie było żadnych hałasów tylko właśnie telepanie silnikiem na wolnych obrotach.
Tak zapłon wyłączyłem i kluczyk w rękę i nie zgasł to odrazu delikatnie zadusiłem szczęście że byłem w aucie i od razu jak obroty sie wkręcały działałem to były sekundy
Immo zostaw w spokoju, nigdy przenigdy nie zgasi silnika już uruchomionego. Problem leży w tym, że Twoje auto nie widzi obrotów wału, Diagnostyka plus czujnik do wymiany pewnie.
podłączałem i nic nie wykryło
cZujnik tempratury do sprawdzenia
Podaj kod błędu.
Wymieniłem czujnik temperatury i wszystko wróciło do normy, pięknie pali i ma prawidłowe obroty. Dziękuję za pomoc. Temat do zamknięcia.
Właśnie przed chwilą sprawdzaliśmy, 270 barów na jałowym, podczas przyspieszania było 1300 barów przy 3000 obrotach.
W 16V jest juz krokowy. Jesli przy zatkaniu spadaja obroty to ewidentnie masz problem z krokowym,ewentualnie nieszczelnoscia przy nim.
Nieszczelność za przepływomierzem. Ogólnie ciężko wróżyć z fusow.
Wydaje mi się że sprężanie jest oki nie bierze oleju ani nie ciśnie kompresji przez miarkę bardziej mi się pompa nie podoba bo on nie wchodzi na obroty a jak pod pompuje pompką ręczną to wzrastają troszkę obroty.
tzn tak jakby turbo sie wylaczalo na sekundę Niewiem jakie to uczucie wyłaczenia turbiny na 1 sek, ale raczej wtryski ci szwankują lub czujnik obrotów.
Parownik do sprawdzenia. Mebrana mogła sie złużyc. A wogule jaki to gaz normalny czy sekwecja?. Bo nikt nie jest jasnowidzem ani wróżką
czy ok. 60PLN za odczytanie kodów/diagnozę to tak duzo???
U mnie(sekwencja brc) gasł na wolnych obrotach na gazie. pomogło psiknięcie wd40. Zdjąć wężyk wlotu gazu z listwy wtryskowej, zapodać wd40(sporo, żeby sie wylało) założyć wężyk. Zapalić i ...... działa u mnie bez problemu od 1tyś. Pewnie za jakiś czas trzeba będzie to powtórzyć ale przynajmniej nie musiałem wymieniać wtrysków tak jak to mi gazownicy...
Witam Mam Problem ze swoją laguną II 1.6 16V . Coraz częściej wskakuje w tryb awaryjny . Wcześniej miałem już taki problem wymieniłem pedał gazu i przepustnice po 500km problem wrócił mechanik stwierdził że znowu jest do wymiany przepustnica . Lecz po założeniu nowej to samo 500km i problem znowu powraca . Laguna nie reaguje na pedał gazu i obroty falują...
Pojawił się problem który nie za bardzo wiem jak ugryźć mianowicie brak mocy pomiędzy 3000-3100 obrotów na 2, 3, 4, 5, 6 biegu. Mianowicie auto się zbiera lekki przestój i dalej się zbiera jak trzeba. Clip nie pokazuje błędów. Samochód to Renault Laguna 1.9 dCi 120km. Czy to przepływomierz ? czy w innym kierunku szukać błędu ?
Witam. Niedawno zakupiłem Renault Lagunę 2 2001 rok 2.0 IDE. Zauważyłem, że na postoju, lekko faluje wskazówka obrotów i minimalnie szarpie. Wie ktoś, co może być przyczyną? Auto nie ma założonej instalacji LPG.
Dzięki za podpowiedź zaraz lecę do garażu i sprawdze!
Są jakieś błędy na komputerze? Trzeba sprawdzić w danych na komputerze ciśnienie paliwa i obroty silnika.
wepnij spinacz w kabel czujnika i sprawdz jak się zachowa czy obroty skoczą.
jaki masz gaz sekwencja czy taki na "śrubke"?
Ja mam podobny przypadek który jest w megane ii 1.4 benzyna. Po zagrzaniu i dotknięciu gazu na np.2tys obrotów spada na 900 a po chwili sama podnosi na np. 2tys i tak zostaje. Powiem szczerze że wymienione wszystko wraz z paliwem w baku i pozostało mi na wymyśli tylko podwieszanie zaworów na jednym cylindrze bo są rozne skoki ciśnienia na tym właśnie...
A po polsku to co to jest Warsa?
witam, czy wie ktoś może czy da się zamienić obroty ? Wentylator firmy Behr z Laguny 1. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
pozostają zawory? Od nich powinieneś zacząć Trzymałeś równe obroty?
Na tunelu dolotowym powietrza od wentylatora jest wkręcona biało szara kostka 4 lub 5 przewodów w środku 3 sprężyny z drutu oporowego do regulacji obrotów plus bezpiecznik termiczny. Sprawdź ten bezpiecznik
Jaki silnik i nr błędu?
Możliwe ze program ze sterownika gazowego "wyleciał" jedz do gazowników podepną się i na pewno pomorze.
Podłącz interfejs i zobacz czy sterownik widzi że wciskasz gaz.
Popraw pisownie , czytać się tego nie da.Nikt Tobie nie pomoże dopóki tego nie zrobisz.
Renault laguna 1.8 8v instalacja zakładana fabrycznie 1995r. Auto na gazie kiedy jest zimny przerywa, strzela w kolektor dolotowy ale po paru minutach to ustępuje kiedy silnik jest już rozgrzany ,mimo wszystko nie ma mocy. Na benzynie auto jedzie normalnie.
renault laguna rozrusznik obroty wysokie obroty renault laguna renault laguna klimatyzacja obroty
fronius licznik energii impedancja przesunięcie fazowe młotowiertarka milwaukee
Brak prądu w gniazdkach, światło działa - przyczyny Błąd A13 w zmywarce Indesit DFP5731 - przyczyny i rozwiązania