Szarpanie raczej nie będzie z powodu turbiny. Jak jest zmienna geometria to wtedy właśnie są kierownice w turbinie (czyli to to samo). Wcześniej było tak że byłą klapka w kolektorze wydechowym która regulowała dopływ spalin do turbiny.
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
ALbo wtrysk ci padł albo turbina.
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Nie rozwiązane
Zainteresuj się ta turbiną jak pisałem.
Jeśli świst dochodzi od turbiny to należy ją wymontować i oddać fachowcowi, bo skutki awarii mogą być bolesne finansowo. Najlepiej by ktoś kompetentny przejechał sie , posłuchał i podjął decyzje co do usterki, bo równie może być to dziura w przewodzie i sama turbina
Witam wszystkich..mam takie pytanie czy powinien być luz poprzeczny na turbie po regeneracji jeżeli tak to jaki? Wczoraj przyszła do mnie turbina po regeneracji zapłaciłem 750zl i wyczułem luz poprzeczny nie zamątowałem jej bo nie wiem czy ma tak być..Renault Laguna 2003r 1.9dti turbina GARRETT PROSZĘ O POMOC.. pozdrawim
wnioskuje, ze Laguna II, a tam bardzo czesto wystepuje problem z pompa oleju; 3,5 Bar/ 3000Rpm.
padła ci turbina zobacz posłuchaj czy chodzi
Cześć. Szczegółowo problem opisałem na forum Laguny https://renaultlaguna.pl/forum/topic/165... Przekopałem różna fora i nie znalazłem zadowalającej mnie odpowiedzi. Otóż. Drodzy, powiedzcie jak jest sterowany elektrozawór doładowania. Rozumiem że na podstawie info...
Turbina zbyt późno reaguje
Panewki, turbina, zużycie.
Witam. Z dnia na dzień auto straciło moc tak jakby turbina przestała działac. Poza tym od czasu do czasu zapala sie kontrolka swiec żarowych i auto jeszcze bardziej traci moc.Na dodatek ostatnio zapaliła sie kolejna kontrolka czerwonego silnika z napisem stop, która mryga.Oprócz tego ,co najdziwniejsze w tym aucie, cofa sie główny licznik po przejechaniu...
Po odłączeniu EGR jest niestety tak samo, błąd pokazuję się po załączeniu turbiny, a turbina była wymieniana
Turbina w regeneracji ok. miesiąca temu, więc z nią chyba powinno wszystko być okej. . I tu bym się mocno zastanowił czy problem nie pojawił się po regeneracji turbiny :cry: ? W zrzutach masz że ciśnienie jest za niskie. Może być jeszcze elektrozawór sterowania turbiny lub EGR.
Witam, czy dostałeś odpowiedź dotyczaca turbosprężarki laguny, sam jestem ciekaw.
Turbina do regeneracji.
Turbina była wymieniona z powodu awarii czy z innego powodu?
Wymień turbinę na sprawną .
No to zostaje tylko wymienić turbinę na inną, używkę.
ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej Turbiny W czym bo naliczyłem przynajmniej 4 silniki z turbiną w Lagunie II???
Tam jest silnik z Reno z którym nie kojarzę takich problemów . Pytanie czy suzuki nie wsadziło tam jakiegoś dziwnego osprzętu - turbina czasami nie jest chłodzona wodą ? Poszukaj na forach Renault Megane / laguna czy ktoś nie wałczył z takim problemem .
Turbina po regeneracji, to im zamelduj
Turbina założona nowa , regenerowana czy używana ?
ale turbina aż gwiżdże wchodzi bez problemu na obrotu
Do tego silnika ja leję 7 do 7,5l oleju i to jest dopiero stan max na miarce. Co do tej mazi to wygląda jakby był nieszczelny wymiennik splainy-ukł. chłodzenia "wymiennik egr" i od sprawdzenia ciśnieniowego bym zaczął. Ewentualnie turbina jest chłodzona wodą ale raczej byłby duży ubytek płynu gdyby była pęknięta muszla.
Witam. Mam Renault Laguna z 2002r 1.9 DCI 120km. Nie wiem dlaczego ale znika olej, samochód nie kopci, brak plam pod samochodem, turbina ładnie ciągnie. Jedyne co widać to spocony czujnik na rurze z filtra powietrza do turbiny.
Witam od niedawna mam renault laguna ll 1.9dci. Ostatnio zaczeła mi brać olej jakies pół litra na 500 km i ciagle poci sie kolektor ssący. Czy to turbina zaczyna sie kończyc? Niedawno wyciagałem turbine,czysciłem kolektor ssący zawór egr-u. Wirnik turbiny nie miał dużego luzu. Czy pomimo to turbina może wyganiac tyle oleju:?:
Turbina wysysa olej i tłoczy do kolektora i masz szczęście, że silnik cały po takich obrotach....
Musisz ustalić dlaczego turbina jest głośna ,są 2 powody;nieszczelności ,rozsypane turbo to na początek.
Masz clipa ? Tam możesz sprawdzić korekty na wtryskach. Turbina jakiego pochodzenia, jaki był powód wymiany ??
Turbina do regeneracji, z czujników widać że brak doładowania....
No. Ja mam jedynkę. Byłem na diagnostyce i nie wiem czy oni mają sprzęt zepsuty czy co, bo nic nie pokazało. Wszystko ok. Ja podejrzewam turbinę lub jakiś kabelek od turbiny.
A to ze turbina lala olej po calym silniku to tez nie przyczyna zeby ja wymienic?
Witam posiadam Renault Laguna II 1.9 Dci 120KM czy w tym aucie do wymiany uszczelniaczy zaworowych trzeba zdjąć głowice czy podejdę od góry? drugie pytanie czy ktoś wie jaki rozmiar jest szpilek turbina -katalizator M8x?x rozmiar gwintu. Pozdrawiam
Mam auto od roku. Od pół roku świecił "serwis", okazało się padł zawór sterujący pracą gruszki przy turbinie (miał przerwę na cewce). Teraz serwis nie świeci. W/g mnie praca silnika pozostała bez zmian. To moje pierwsze auto z turbiną. Nie słyszę żadnego gwizdu jak sugerują znajomi - jeżdzi jak jechało. Sprawdziłem strzykawką - gruszka rusza zaworem...
a turbina ma czujnik kopiowania? bo one często zwarcie robiły
Z opisu turbina złom, auto oddać do warsztatu.
Bazowa jednostka bylo fabryczne 60 KM. Na poczatku zdlubalem glowice, zmienilem kolektor wydechowy, walek i dalo to 68km i 114nm - bylo to malo.... Zalozona zostala turbina garetta k03 z Audi S4 2,7l biturbo, IC z Iveco - co dalo 130 km i 170nm przy doladowaniu 0,5 bara :) Teraz jezdzi sie fajnie :)
Może odma jest zapchana i nadciśnienie wypycha olej. A w jaki sposób została uszkodzona poprzednia turbina?
Regenerowałeś turbinę czy kupowałeś nową ? Jak Ci świszczała ? cały czas czy w określonym przedziale obrotów ?
Może turbina umiera i zaciąga olej. Sprawdz czy nie ubywa oleju na bagnecie.
Ok sprawdzałem grafikę wcześniej i tak jak jest pokazane to chyba lipa bo umnie zero reakcji wogule sie nie włańcza turbina dopiero jak zamienie przewody zielony n brązowym dlaczego
do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
Cześć masz także turbinę do sprawdzenia tu bym szukał w pierwszej kolejności.
Witam, wracając z trasy auto straciło całkiem na mocy, nie może przekroczyć 3000 obrotów, do tego kontrolka świec żarowych świeci się jednostajnie. Zaworek N75 strasznie głośno bzyczy, przypomina to jakby spięcie. Podczas jazdy słychać, że turbina chodzi. Odpinając przepływomierz, nie widać było żadnej różnicy. Napięcie na zasilaniu świec prawidłowe....
Nie turbina bym się martwił tylko stanem silnika. Zanim kupisz turbine to porządnie go sprawdź bo może remont nie będzie opłacalny
Wężyki podciśnienia szczelne, nowe, wymienione? Turbina czyszczona? Sterownik N75 nie jest przypadkiem pęknięty?
Też sie nad tym zastanawiałem ale sprzedawca z serwisu nagaz24 powiedział że tak sobie nie mogę zamienić parownika jeśli mam ig1 Turbo bo że niby zmianą parownika moge sterownik od gazu uszkodzić. Troszkę mi się tu wierzyć nie chce ale biorę to pod uwagę. I dlatego wolę zapytać.I jeszcze mam pytanie gdzie powinien być wpięty przewód o podcisnienia od...
problem rozwiązany ,zastała się turbina pomogło czyszczenie turbiny i kolektora, teraz ma moc i nie ma żadnego błędy. dzięki za pomoc
Wykręć i sprawdź zawór EGR, czy nie zasyfiony. Kopcenie na czarno świadczy o złym spalaniu mieszanki. Mogą już wtryski siadać i leją. Zarypany filtr powietrza. Turbina niedomaga. Nieszczelności w układzie doładowania. Przyczyn może być dużo.
egr wyczyść, może to być wina czujnika doładowania, zaworu sterującego turbiną, wężyków FAPa jeśli go posiadasz. Proponuję zajrzeć tu: http://renaultlaguna.pl/forum/
Ale nie wydaje się mi aby kompresja była kiepska bo moc jej nie brakuje. A może to być że kopci od wtrysków bo więcej pali ON bo olej myślę że turbina wyciąga, 5000km po czyszczeniu interculera i rur zaś jest w nich olej.
witam wszystkich. podzczas dynamicznej jazdy zapala sie kontrolka świec żarowych i auto zaczyna zamulać. dzieje sie tak kiedy przyspiesza i załacza sie turbina to za chwile masz kontrolke swiec zarowych która sie pali. przy spokojnen jexdzie nie ma tego problemu. pomocy!!!!
witam mam problem z laguna 1.9 dci wymieniłem filtr paliwa wymienione pierścienie turbina nie nowa lae koleś dał mi 3 miesiące gwarancji ze jest dobra wyczyściłem zawór egr i nic dalej kopci czuć takim spalonym olejem czy może być jeszcze nieszczelność w intercoolerze ale to by było czuć spalonym olejem !!!! dzieki za odp
OK. Wszystko sie zgadza i chcialbym podjac rozsadna decyzje, stad tez te wszystkie pytania co trzeba wymienic a co nie. Ta turbina byla juz regenerowana ponad rok temu przez poprzedniego wlasciciela i widac nie wytrzymala zbyt dlugo. stad tez moje watpliwosci. Tam na obudowie od strony zimnej widac tez slady tarcia, prawdopodobnie sprzed regeneracji....
No to się trochę wyjaśniło. Dzisiaj padła turbina, zasłona dymna już od 1300obr. Dym szaro niebieski z posmakiem oleju. Pracował krótko więc na bagnecie nie widać aby dużo ubyło. Co dziwne to całkowicie przestał kopcić na czarno nawet przy 4k obrotów. Czy to kopcenie na czarno mogło być spowodowane agonią turbiny? Czy turbina w tym modelu jest chłodzona...
witam jeszcze raz mam renault lagune II 1,8 16v i jak wiecie są one słabe a mianowicie maja mały moment obrotowy i słabe przyspieszenie od czego powinienem zacząć zęby dodać mu mocy jestem do niego przywiązany i nie chciał bym go zmieniać czy do benzyniaka tez się daje turbinę ?
Po pierwsze po zassaniu oleju przez turbinę powinieneś wymyć cały dolot (rury intercoler itp) np benzyną estrakcyjną Co do Twojej usterki to stawiałbym na uszkodzoną świecę żarową .
Laguny "dwojki" nie bierz, to krolowa lawet, turbiny w dieslach padaja po 150tys, elektronika koszmar. Dwoch znajomych mialo w firmie, wzieli nowki i serwis byl odwiedzany bardzo czesto, miedzy innymi turbina po nieclaych 150tys.
Koledzy coś to jest nie tak,skoro auto na doładowanym silnika jedzie gorzej to może jak kolega wcześniej wspominał coś TY pogrzebałeś a może konstruktorom się coś pomyliło i w Twoim samochodzie turbina przeszkadza.Kolego nie ma innego wyjścia podjedz do dobrego warsztatu oczywiście wszystko popodpinaj i na pewno wszystko się wyda może coś z wydechem...
Jeżeli autko odpala bez większych problemów to silnik nie powinien być całkiem kaput. Sugerowałbym sprawdzić w pierwszej kolejności stan turbo. Jeżeli w przewodzie dolotowym jest olej już przed turbiną to znaczy, że dostaje się z odmy a więc przedmuchy do skrzyni korbowej. Jeżeli olej jest za odmą to padające turbo. Na tym etapie można jeszcze próbować...
Nieszczelny tłumik nie ma nic do tego czy silnik kopci. Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Z reguły jest tak ; jeśli dymi na biało to albo para wodna - jak na dworze zimno , albo płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Jak dym niebieski - to spala olej - pierwsza podejrzana turbina. Jak dymi...
witam kolego wszystkie doloty powietrza do turbiny powiny byc szczelne moze bycz przyczyna tej peknietej rury a ten zawor mozesz przemy zwyklym wd. A jak lapie lewe powietrze to turbina bedzie gwizdac. A ile masz jeszcze przejechane czy to moze laguna 2. Bo w lagunach sa wadliwe sprezarki kolo 140000 tys sie rozpadajo
Przepustnica zawirowywania mieszanki - montowana w tych silnikach tylko przy osnówkach ( Laguna. Espace, VelSatis ). Dla mastera nie występowało . Albo masz kolektor ssący z osobówki albo cały silnik
witam wszystkich , mam problem z swoją lagua , mianowicie kupiłem ją z zepsutym silnikiem ( silnik sie rozsypał przez nie fochową wymiane turbiny ) , wymieniłem silnik i turbine , po odpaleniu silnika turbina zaczyna dmuchac od wolnych obrotów tzn. na wolnych obrotach jak przłoże dłon do wlotu powierza przy filtrze to moło mi jej nie wciągnie zresztą...
Odpal z popuszczonym wydechem przy turbinie.
Chciałbym jeszcze wrócić do tematu. Co prawda wystawiłem samochód na sprzedaż, ale nie chcę go oddać za grosze więc rozpatruję coraz poważniej opcję naprawy. I tutaj moje pytanie. Mechanik poradził, żebym najpierw wymienił turbinę i trochę pojeździł. Czy przy moim stanie silnika turbina nie ulegnie uszkodzeniu i będę mógł ją potem zamontować do nowego...
Olej wymieniać nie w trybie long life Żeby wymieniać co 15kkm trzeba kupić lepszy olej a to na to samo wychodzi. Po drugie jazda silnikiem TDI poniżej 2000obr/min to jego powolna śmierć trzeba dawać czadu i żeby turbina pompowała silnik. PS dzisiaj pierwszy raz jechałem autostradą i na 5 biegu silnik dostawał odcinki, fajnie.
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
Do prawidłowej pracy silnika tłokowego potrzebujemy 14litrów powietrza na litr paliwa i tej proporcji należy się trzymać. Każda anomalia to dymienie na różne kolory i z reguły mała moc. Dym na czarno to zbyt mały wydatek powietrza. Wydatek powietrza to nie tylko turbina, ale też filtr powietrza, przepływomierz, przewodu doprowadzające powietrze, turbina,...
To mnie przeraża ponoć te laguny są bardzo awaryjne ... :/ Sam nie wiem , na forum piszą o jakichś problemach z turbiną... cuda niewidy ... nie wiem czy jest sens sie pchać w ten samochód ... tak czy siak.
Witam kolegów. Mam kolejny problem z Moją Laguna. Otóż wyświetla mi żółtą kontrolke i blad ukladu powietrza . Po podłączeniu pod kompa zauważyłem że dużo wartości jest na minusie jeżeli chodzi np o turbo czy przepływomierz no i nie zgadza się liczba obrotów silnika. Co innego wskazuje obrotomierz a co innego komputer. Różnica wacha się w przedziale...
Witam. Jestem tu nowy, więc jak zrobiłem coś źle to przepraszam. Mianowicie mam problem od miesiąca. Zauważyłem pod maską, że coś mi spociło. Renault Laguna 1.9dci. Proszę o pomoc. Jak nazywa się ta część oraz czy trzeba w to ingerować? Czy to jest turbina? Bo ja się nie znam. Może doświadczeni będą wiedzieli o co chodzi. Za odpowiedź dziękuję z góry....
Citroen C5 II . Silnik do gazu (2,0 16V 140KM) juz sie za bardzo nie nadaje, i szału z moca nie będzie, lub 1,6 HTP 156KM z turbiną. Silnik od BMW, ale troche wyżyłowany jak do tej masy, więc długo nie pojeżdzi...
Udać się do mechanika celem stwierdzenia brakiem doładowania z turbiny.
czy w najgorszym wypadku może być to turbina ? Dodano po 2 rozumiem mechanik od disla i to konkretny.Dzięki za poradę. Dodano po 6 Jeżeli usunę usterkę dam znać i to szybko >Pozdrawiam.
żle wyregulowana turbina, za dlugie gięgno sterujące geometrią, jak jest za długie to trochę czasu mija zanim otworzy skrzydełka gemetrii. Stąd takie zachowanie. Może byc też ciężko puruszające się cięgno aktuatora, może troch w wd40.
jeśli wyłącza turbinę przy wyższych obrotach podejrzewam egr - silnik wchodzi w tryb awaryjny przerabiałem to w megane 2 miałem dokładnie te same objawy, podłącz clip-a i wszystko będzie wiadomo,
Filtr czysty znaczy sie wymianiałem nie dawno, Odme ma dzisiaj sprawdzić mechanik dam znac jak cos wymysli A wiec tak : Odma wyczyszczona wypłynęło sporo dziadostwa i teraz tak jak by mniej tego oleju leci. Druga sprawa jaka mnie zastanawia czy to nie jest juz koniec turbiny ponieważ przy około 2,5 tyś/obr turbina bardzo głośno piszczy i nagle jest...
A mam pytanie? sprawdzałeś Vacuum przy zaworku TURBO, czy w innym miejscu. Bo ostatnio z tym silnikiem się dłuuugo gryzłem, czyściłem zaworki, podejrzewałem pompę VACUUM , a okazło się że przytkany był wężyk (właściwie trójnik) doprowdzający podciśnienie do zaworka i próżnia była zbyt mała, przez co turbina miała lenia w tyłku i objawy j/w. Sprawdzałeś...
Po pierwsze czy znasz opinie o 1,9 dci (RENAULT) ! Poczytaj o bolączkach w tych silnikach w internecie: turbina, panewki itd. Żeby później nie żałować. PS. Siostra ma Lagunę II 1,9 dci 101 KM na razie wymienione ( turbina, katalizator) przebieg 210 tyś. km.
turbina gdy ją zakładałem nie miała ani deka luzu na tym wiatraczku a teraz sprawdzałem i jest minimalny luz. Aaa i jak stoi autko całą noc to rano jest pod spodem troszkę oleju.
Turbina była sprawdzona, parametry i ciśnienie wskazywały że wszystko jest ok. A jeżeli gruszka nie pociąga sztangi co to oznacza? Czy turbina wtedy będzie niesprawna? Dodano po 5 Jednak było to sprawdzane w serwisie i jest ok. Czy jest możliwość obrócenia tłoków? ( francuzy mają liczone tłoki od skrzyni, a europejczyki od rozrządu)
Witam. Mam problem z moją laguną. Auto posiada silnik 1.9 dci o mocy 120 koni. 2002 rok Problem polega na tym, że moje auto głośno pracuje pod obciążeniem tzn... na 1,2,3 biegu jak delikatnie wciskam pedał gazu to jest ok, natomiast jak chciałbym przyśpieszyć i mocniej wcisnę gaz to z okolic turbiny, kolektora i katalizatora słyszę takie buczenie. Dodam...
DF325 Sporadyczny Układ recyrkulacji spalin\r\nRóżnica ujemna DF186 Sporadyczny Obwód podgrzewacza wstępnego świec\r\nBrak sygnału lub sygnał nieprawidłowy DF176 Sporadyczny Obwód sterujący niską prędkością zespołu wentylatora\r \nZwarcie z +30 DF197 Sporadyczny Informacja o ciśnieniu paliwa\r\nZbyt duży spadek ciśnienia DF197 Sporadyczny Informacja...
Nic sie nie zmienia ani z nawiewem ani z niczym, po prostu co jest raczej nielogiczne ale w Lagunie niestety wszystko jest mozliwe jak sie załącza turbina to wskaznik temp cieczy opada. Co jeszcze ciekawsze dzis Laguna chodzi prawidłowo bez zająkniecia. Tak czy inaczej zostawiłem ja u mechanika niech cos wymyśli. Czekam też na wasze pomysły bo z francuzem...
Nie dziwie się że nastąpiła decyzja o zmianie auta, no bo taka puszka i 3 cylindry - prawie jak kosiarka także tutaj będzie spora różnica i jak idziemy w segment D - wg mnie polecany - to skok będzie spory. Tutaj nawet Audi A4 B5 z 98 było by sporą różnicą w kulturze pracy silnika, wygodzie i wyciszeniu. Jeśli chodzi o 1,8T to - owszem w A4 B7 też jest...
Silnik dostał samozapłonu bo spalał olej który puszczała turbina, wiec pewnie wkręcił się w takie obroty ze zabrakło obrotomierza :D Aż dziw ze korbowód bokiem nie wyszedł.Proponuje dobrego fachowca żeby silnik przejrzał może coś z niego jeszcze będzie.
Witam.A wiec tak jestem posiadaczem Laguny II 1,9 dCi 2001r 180tys od ok miesiaca.Nigdy nie miałem stycznosci z doladowanym silnikiem diesla. Pare dni po kupnie samochodu zacza wyskakiwac mi bład Fuel Injection Fault..... cos tam i pokazywac sie blad na pomaranczowo .Oczywiscie moc spadla rozpedzic ja do 130 km to jest sukces.Wiec poszukalem no i znalazlem...
Witam ponownie Panowie dziękuję za odpowiedzi. Miałem przyjemność badać ten temat z owym mechanikiem. Wyjął nowy EGR z magazynu włożył i sam jeszcze raz ze mną pojechał na sprawdzenie - to samo ;(( - też był zdziwiony. Silnik suchy, żadnych gwizdów i świstów, żadnych wycieków. 7000 km temu zmieniany był rozrząd+ pompa, filtry i oleje. Objaw pojawił...
Skoro jest 10W40 to kup ELF COMPETITION 10W40 zalecany przez Renault. Nie polecam Castrola firma strasznie się popsuła, i turbina nie będzie miała takiego smarowania jak potrzeba. Tutaj masz specyfikację olejową ELF: [url=http://www.elf.com.pl/produkty/osob... i [url=http://www.elf.com.pl/katalogi/olej...
zamieniany jest silnika 120km na 130 km z turbina i osprzętem (wtrysku pompa wtryskowa) cały komplet z ph2 do ph1. Kości których schematy są potrzebne to te od łączenia kabiny z wnęką silnika - piny oraz kości w sterowniku
laguna 2 1.9 dci. Klient wracał z trasy musiał zjechać bo stracił moc. Odpalił było ok. Komputer pokazał zawór sterowania turbina i egr. Kiedy zacząłem rozbierać zawór egr był zaślepiony i wyłączony komputerowo (stwierdzam tak ponieważ był bardzo czysty) brak luzu na wirniku turbiny. Sprawdziłem 3 zawory sterujące na podmianę i na każdym nie działał...
Niestety świece żarowe nie mają nic wspólnego z wyciekiem oleju ponieważ są wkręcone do głowicy, gdzie otwór do którego są wkręcone kończy się w komorze spalania. Po drugie to twoja turbina z całą pewnością pracuje w całym zakresie obrotów gdyż jest napędzana przepływem spalin. Jednak w pewnym zakresie obrotów jest to bardziej odczuwalne niż w innym....
Ok, kilka nowości. Pompa jest BOSH. Standardowa. Dalej, spec od pomp oglądał, i stwierdził, że to raczej nie pompa, bo wszystko pięknie śmiga, gdy już zapali auto. Jeżeli zdejmie pompę, to 300zł. Jeżeli remont pompy to 1000. Zasugerował sprawdzenie elektryki i podpięcie wcześniej komputera. Świece żarowe wymienione, rozrząd jakieś 8kkm temu. Znajomy...
Cześć Czujnik przed turbiną (czujnik spalin) pokazuje o 130mbar za dużo względem ciśnienia atmosferycznego na wyłączonym silniku. Czy to jest jeszcze w granicy tolerancji czy nadaje się do wymiany? https://obrazki.elektroda.pl/8640100500_...
Proszę lista komunikatów w naszych lalach Może komuś się przyda. Kolejność odpowiada numerom plików zamieszczonym na FTP. 1. Welcome, the vehicle computer is now checking systems for you Witam, komputer pokładowy sprawdza systemy 2. Rear left hand door not closed Tylne lewe drzwi nie są zamknięte 3. Rear right hand door not closed Tylne prawe drzwi...
Wg mnie jak turbina zdycha to może powodować nadciśnienie w komorze silnika ,stąd takie objawy. Wygląda na to że masz powtórkę z historii. Co cię podkusiło żeby regenerować turbinę i to jeszcze tak delikatną jak każda z renault. Więc turbinka do sprawdzenia i radził bym poszukać dobrej używki z gwarancją i nie wyrzucać więcej kasy. Może mało siedzę...
renault laguna czujnik turbina renault laguna turbina kopci renault laguna regeneracja turbina
mixer słuchawkowy krótki kabel zasilacz programy nagrywania ekranu
kable zasilające audio kable sieciowe
Czujniki temperatury wody w Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 2016 Jak falownik zmienia 24V DC na 230V AC?