MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID270 Stężenie NOx w gazach spalinowych MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID46 Brak kontroli tlenków azotu MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID42 Przerwanie dawkowania roztworu AdBlue MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID115 Zbiornik roztworu AdBlue pusty Ogólnie to proponuję się wybrać...
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
Z tego co widzę niby dobrze rysuje... ale jakby ten przewód był przerwany to by nie wyłączał całkowicie tacho? Mi tacho nie wyłącza tylko te funkcje i wyświetla wtedy błąd T 200...
Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od tego czy pompa jest z oznaczeniem 1 znajduje się on w module pompy adblue . A jeśli ma oznaczenia 2 znajduje się w obudowie wtrysku Dodano po 1 Kolego ten błąd psid 101 to jest blad od zaworu sterowania przepływem czynnika adblue . W zależności od...
Temat ogarnięty. Jednak usterka zasadnicza to odległość między czujnikiem a koronką na piascie. Po drugie za każdym razem gdy coś zrobimy musowo przejechać się autem, inaczej te błędy będą nadal. Sporo zamieszania narobił zepsuty nowy czujnik. Wielkie podziękowania dla kolegi Dagomir. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Edycja postu. Kolego nic nie rusz. Najpierw błędy. Jak coś, to podałem na PW namiar.
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
MID144 G001 - Blok elektroniczny pojazdu PPID3 Stan na wyjściu przekaźnika rozruchu FMI-4 Napięcie zbyt niskie lub zwarcie z układem o niższym napięciu lub z masą Wydaje mi się że masz jeszcze jakieś błędy których zapomniałeś dopisać. Jeśli nie ma nic innego to sprawdź przekaźniki i bezpieczniki.
Nie widzę sposobu na dojście do ładu. Masz jakieś 30km na warsztat, gdzie może Ci pomóc jeden z naszych kolegów. Namiar posłałem na PW.
witam. Z tego co wyczytałem z opisu , kolega ma magnum czyli ciężarówkę. Światłami w tym pojeździe steruje moduł lmc, czy masz jakieś błędy na desce.
Sprawdzał Kolega czy są jakieś błędy w ECU EMS ?
MID140 to chyba moduł sterujący zestawem wskaźników, FMI11 to nieznany błąd. Ja bym zaczął od odłączenia baterii na 15 minut, potem sprawdził bezpieczniki, kable itd. Wpisz w Google te błędy i znajdź PDF-ki z listą tych błędów.
wymiana wtrysku wymiana katalizatora wymiana płytki w pompie adblue
Czujnik zużycia klocków hamulcowych osi 1 strona lewa.Sprawdź przewody,stan wtyczek.Możliwe uszkodzenie samego czujnika,a w najgorszym wypadku modulator ebs.
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Lepiej udać się do dobrego diagnozy. Błędy te są wewnętrzne błędy jednostek sterujących.
Witam, szukam opisu kodu błędów w RENAULT MAGNUM 480 DXI 2006, KIEROWCA STOI NA AWARII W TRASIE , MÓWI ŻE MA SŁABE HAMULCE I WYSKOCZYŁY MU DWA BŁĘDY NA DESCE ROZDZIELCZEJ: 1. FAULT 202 2. BULB: NARYSOWNA ŻARÓWKA BARDZO PROSZĘ O POMOC W ROZSZYFROWANIU BŁĘDÓW
wymieniony byl sam wklad
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Jak mnie pamięci nie myli, to w tych autach robi się kalibracje skrzyni i sprzęgła. Robiłeś ?
A czy po tym wyświetla na tacho brak zasilania? Dziś to sprawdziłem , tacho działa ok bez zarzutów , świeci się i jest ok tylko wyświetla tę błędy i obrotomierz spada.
A teraz żadne błędy już nie wyskakują ?
Witam, W dwóch autach wystąpił ten sam problem, lewarek jest w pozycji neutralnej ale komputer tego nie widzi i nie można odpalić. Pomaga odłączenie zasilania (resetowanie). Prawdopodobnie brak zasilania na module sterującym układem pneumatycznym skrzyni (?). Czy to może być przyczyną ? I gdzie znajdę dokładnie ten moduł - może trzeba przeczyścić styki...
PPID:270 FMI:3 Czujnik NOx napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. SID32,FMI:5 Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód.
Kolego "Frenzel" wydaje mi się że zabrałeś głos ale nie znasz systemu EBS Knorr-Bremse. W systemie tym występują czujniki trzy przewodowe gdzie jeden to masa drugi to sygnał PWM trzeci to 5V. Sygnały te monitoruje elektronika EBS jeśli podłączysz rezystor to i tak będzie bł. Sygnał PWM zawiera się w napięciu od 0.5V do 4.5V wskazując stopień zużycia...
Cześć Proszę o informację co można zrobić z takim kodem błędu. Wszystko było ok dopóki nie założyłem lampy led na naczepie Firmy WAŚ. Po pierwsz paliły się cały czas 2 diody kierunkowskazu prawej lampy lecz elektryk założył dodatkową zwykłą żarówkę i było ok. Teraz pojawił się taki błąd FCU MID:216 PSID:17 FMI:5 I CO MAM ZROBIć? Czy można przprogramować...
Renault Magnum etech 440 kody: Czy ktoś napisze co to za błędy: VECU 0 00604 07 000 CHRO 0 05004 00 021 Z góry dziękuje.
Witam. Problem Renault rozwiązany chociaż magnumka mnie zaskoczyła. Dla szanownych kolegów opiszę problem. Przegląd instalacji na odcinku kabina- skrzynia, wykazał uszkodzenie obu CANów na tych zagięciach z przodu pojazdu. Ogólnie mimo iż wszystko było jeszcze orginalnie zabezpieczone pełno było wody co mnie zaskoczyło. Naprawa instalacji wykonana przekręcam...
Wszystkie błędy MID 140 , 130 , 144 PSID 204 FMI 9 sprowadzają do jednego - Usterka komunikacji przez łącze danych SAE J1939 ze sterownikiem hamowania (MID136). Sprawdź chociaż wiązkę pod obciążeniem, styki itd..
witam mam podobny problem i takie błędy a stało mi się to po wyjęciu radia wyświetlają mi się te błędy i nie tylko :-( bo wyświetla jeszcze coś takiego jak (próba kradzieży ) i odcieło mi wszystko ! nie mogę odpaliuć auta ! to jest jakieś wielkie nieporozumienie w tych autach !
Jest to kontrolka informująca o obecności wody w filtrze paliwa. Po prawej stronie powinieneś mieć klawisz do spuszczania wody z filtra, na włączonym zapłonie włącz klawicz i czekaj . Ewentualnie w komputerze pokładowym masz opcje spuszczania wody z paliwa ( w zależności od wersji ) http://obrazki.elektroda.pl/9575654400_1...
witam moze ktoś rozkodować te błędy: EBS: 0 00810 07 127 EECU: 0 00098 03 008
Napisz jak można zresetować osuszacz z deski . Moim zdaniem kod MID140 PSID227 FMI9 jest to komunikacja can między deskom a osuszaczem ( opis z pamięci ) . Odkręć liczniki wypnij kostki i wepnij ostatnio taki zabieg pomógł.
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
Problemem jest z czujnikiem temperatury. Lub przewody elektryczne do niego. błąd wskazuje na krótkie spięcie.
Proszę bardzo: MID 136 - blok elektroniczny układu EBS SID 7 - modulator, oś pierwsza, strona lewa FMI 14 - instrukcje specjalne SID1 - czujnik prędkości obrotowej koła, oś pierwsza, koło lewe FMI5 - prąd zbyt niski lub przerwany obwód Zmierz czujnik na lewym kole powinien się mierzyć około 1,2kΩ
Przy odpalaniu zapaliły sie te błedy i nie jedzie. MID136 PSID227 FMI9 MID144 PSID227 FMI9 MID140 PSID 227 FMI 9 MID 128 PSID 231 FMI2 Nie mam jeszcze auta przy sobie Zegar od powietrza sie nie podnosi ale nabija normalnie
Defekt przedniego lewego czujnika zużycia klocków lub zbyt wielka różnica pomiędzy lewą a prawą stroną.
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
Zrób diagnostykę , ale ja bym obstawił uszkodzony czujnik prędkości obrotowej, podeślij błędy z ems to sprawdzimy który .
Podgrzewacz powietrza dolotowego przykręcony jest do kolektora dolotowego masz go poniżej na zdjęciu.Sprawdż najpierw bezpieczniki,instalację.Schematy poniżej oznaczone N 004 i S 501.
Witam, pojawiają się 2 błędy: MID128 PSID46 FMI14 MID128 PPID270 FMI12 Wyświetla się komunikat o ograniczeniu mocy za kilka godzin. Ad Blue pobiera ze zbiornika, po wyłączeniu stacyjki słychać jak pompa pracuje. Proszę o podpowiedź co może być
Spoko problem raz występuje raz nie. Teraz wszystko działa. Myslskrm ze dodane od kogoś precyzyjniejsze informacje , konkretne miejsca do sprawdzenia Tak i jeszcze ci naprawimy poprzez forum masz błędy więc sam musisz szukać
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Witam, czy wie ktoś co oznaczają te błędy EBS 0 00627 07 127 EECU 0 00098 03 001 z góry dziękuje za jakieś odpowiedzi pozdro
Witam, Samochód to Renault Magnum 460 DXI euro 5. Czy ma ktoś może jakąś "rozpiskę" z kodami błędów ? Obecnie mam 2 błędy a samochód w Szwajcarii i nie wiem na ile to poważne (kierowca meldował, że stracił na chwile hamulce) MID:136 SID: 1 FMI: 7 MID:136 SID: 1 FMI: 5 Z góry wielkie dzięki.
sprawdze to co mówisz, dzisiaj rano wywalił po 10ciu min pracy takiego błęda; 0 00653 08 000 podpowiesz co to może byc?
Witam, Gdyby był ktoś taki miły i mógłby powiedzieć do czego odnoszą się te błędy: EBS 0 01062 02 002 VECU 0 00702 04 007 A druga sprawa, to siły hamowania naczepy, dostałem informacje po podłączeniu komputera ze powodem może być uszkodzony czujnik prędkości, może ktoś powiedzieć co więcej. Wielkie dzięki ! Pozdrawiam
Witam. gdzie go szukać Przewód ten biegnie od czujnika luzu (skrzynia biegów) do VECU (pin5 złącza SL4).Łączy się również z przekaźnikiem rozrusznika. Na przewodzie tym powinien pojawiać się sygnał (31) ,kiedy skrzynia jest w pozycji "luz". Sprawdź czy na czujniku luzu masz dobrą masę.
Witam. Renault magnum nie odpala. Na postoju wyświetla się kominikat "ustaw dźwignię w położeniu N", mimo, że samochód jest na luzie. Kiedy próbuję ją odpalić wyświetlają się wszystkie możliwe błędy i rozrusznik nie kręci. Czy możliwe, że uszkodzony jest przełącznik zmiany biegów? Będę wdzięczny za Państwa wskazówki. Rafał
Witam. Mam problem z ebs w renault magnum dxi 2006r. Naprawiam była sprężarka i APM., ciągnik cały czas blokuje , a naczepa wcale nie hamuje. Auto posiada dwa błędy,zamieszczam na foto. Może ktoś podpowie co one znaczą.
A w którym miejscu znajduję się ten panel?
Witam po pierwsze napiszz moj komuter nic nie pokazuje ,po drugie to z jakim sterownikiem sie laczysz w celu diagnozy retardera,a po trzecie masz odpowiedz na kod bledu. ZWALNIACZ INTARDER ZF - SPN: 4001 - FMI: 05 ph0/ph1 Elektrozawór w zbiorniku powietrza: CC z masą Sprawdzić zawór (80 Omów < R < 140 Omów) Sprawdzić przewody między blokiem a...
błędy na komputerze pokładowym Vecu ? czy komputerem pokładowym nazywasz ogólnie tablicę rozdzielcza i wyświetlacz ? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... odczytywania kodów usterek
kalibracja sprawdzona, tacho był wymieniany, wiązka tachografu , impulsator oraz wymieniony czujnik prędkości obrotowej walu napędowego na skrzyni biegów. Jeszcze gubi się w biegach, nie zmienia płynnie tylko są stuki. Wyświetla błędy 00010008126. Mam już dość tego auta :cry:
Błędy zapisane w sterowniku silnika jako nieaktywne pozostaną tam jeszcze przez wiele godzin, to normalne że błędów związanych z układem oczyszczaniem spalin nie usuniemy ze sterownika, ale w niczym one nie przeszkadzają, skoro układ działa poprawnie, a wygląda że tak (kontrolka nie świeci) testy urządzeniem diagnostycznym pomyślne przechodzą, to może...
Mam awarię w DXI problem z AdBlue samochód przechodzi w tryb awaryjny i traci moc, komputer diagnostyczny lokalizuje błąd i opisuje go jako "zbyt duże stężenie azotu" czy ktoś wie o co tu chodzi jest to wina katalizatora ? Nadmieniam że nie występują inne błędy pompa i wtrysk AdBlue są ok.
Przyczyn może być setki a ostatnią możliwą, awaria ECU. Skanowałeś auto komputerem? Jeśli tak, to jakie błędy powracają? Jeśli nie, to od tego zacznij.
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? Cos mi się wydaje że będzie to tak... psid 11 fmi 03 ilość wystąpień 23 MID 144 PSID 11 Wyjścia światła stop, sprawdź przekaźnik, zapewne uszkodzony.
Witam. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt długi czas osiągnięcia ciśnienia wyłączenia. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojedzie i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza przesycony wilgocią. Usterka osuszacza powietrza. Jeżeli nie...
zawór jak zawór warto sprawdzic ale ja stawiam na przewody i złaczki które sa do niedo podłaczone z wiekiem dzieja sie tam cuda i moze tak sie dziac jesli wartosci z poziomic sie zmieniaja to powinno wszystko działac
Czy masz jakieś błędy po EBS? Sprawdź czujniki ciśnienia na zawóre pneumatycznym pod kabiną.
Problem polega na tym, że nie rozłącza wiskozy, pojawia się błąd mid 128 sid 33 fmi 3 Podłączyłem dobre wisko, z boku zmadowałem, błąd jest dalej. Wykasowałem błędy kasownikiem, nic nie pomaga, może ktoś pomoże?
faktycznie pomyłka, w EBS jest błąd 00108707127
SID 073 01 075 Czujnik zużycia okładzin, oś 2-ga,prawa strona Usterka czujnika zużycia. Usterka modulatora. Uszkodzone przewody elektryczne lub złącza. PSID 030 01 001 Niskie ciśnienie zasilania hamulców. Spadek ciśnienia w zbiorniku obwodu hamulca postojowego poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Jak znajdę ten 3 to dopiszę.
Obok są jeszcze bezpieczniki i przekaźnik.
Witam, mam problem z Magnum, mianowicie nie reaguje na pedał gazu - to znaczy podnosi obroty tylko o 100 obrotów. Błędy to mid128, psid26, fmi3 i parę błędów od Adblue. Czy ktoś może coś na to poradzić?
Witam proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodów błędów EBS Renault Magnum E-Tech 0 00790 02 010 0 01061 02 014
Witam,potrzebuję aby ktoś rozkodował mi te błędy auto jak w nazwie. MID128 PSID89 FMI-10 oraz MID128 PSID42 FMI-14 Auto ma problemy z adblue i dużym spalaniem.Mógłby ktoś pomóc i podrzucić jakąś radę?
Kod usterek: MID 136 - PSID41 - FMI14 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID41ESP pasywny FMI-14Instrukcje specjalne Urządzenie(a) objęte kontrolą: G005Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS C086Czujnik kąta skrętu C087Czujnik przyspieszenia bocznego podwozia Trzeba odczytać pozostałe kody...
Sprężarkę powietrza odłączałeś z obiegu wody? Tu masz opis błędu:
Czujnik ciśnienia "EBS" tylnego mostu sprawdź przewody, ciągłość oraz czy nie ma zwarć.
Witam mam prośbę a wiec mam dwa błędy na komputerze PSID 200 09 001 VECU SID 039 07 EMS Proszę o odszyfrowanie tych błędów i o szybka odpowiedź Kierowca jest w Francji i mówi ze mu te błędy wyskoczyły
Wymieniliśmy ten zawór na nowy. Nie ma już problemu z samorzutnym załączaniem się hamulców. Nadal świeci STOP, nie działa intarder nożny i tempomat, lampa stopu też się nie świeci. Wydaje mi się, że jeszcze pozostały jakieś błędy do wykasowania i powinno być. Co o tym myślicie?
Kolego udało się rozwiązać problem? U mnie ten sam błąd
Jeśli jest taka możliwość proszę o opis błędów lub podpowiedzi. kod 36 fmi 20 kod 32 fmi 20 kod 35 fmi 20 kod 30 fmi 20 kod 31 fmi 20 kod 52 fmi 40 kod 51 fmi 40 kod 50 fmi 40 kod 10 fmi 96 kod 10 fmi 14 kod 10 fmi 13 kod 10 fmi 95 kod 10 fmi 98 kod 51 fmi 92 kod 50 fmi 92 kod 52 fmi 92 Przód zawieszony na resorze, przewody do tyłu sprawdzone oraz cewki...
Poczytaj [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... temat. Sposób odczytu i opis błędów Renault Premium Magnum DXI jest na samym dole.
Zobacz czy przez odmę nie sadzi Ci spalinami oraz poprawność ustawienia rozrządu. Dodano po 3 Komputer był podłączany?Jakieś błędy?Tłumiki drożne bo może jak miałeś wytarte pierścienie katalizator jest zabity.
Jeśli dobrze pamiętam modulator osi drugiej
witam w renault Magnum 440 Etech czasami silnik nie pracuje płynnie na wolnych obrotach , lecz szatkuje.nie pojawiają się żadne błędy na wyświetlaczu , które by naprowadziły na trop. kierowca mówi ze w czasie jazdy tez to się zdarza i do tego maszyna jest widocznie słabsza. prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu dziekuję Proszę natychmiast poprawić pisownię,...
Zwykły termostat wystarczy, nie musisz "machać" zaworem kilka razy na minutę i masz pomiar temperatury. Mam schemat, ale akurat część ze sterowaniem zawiera błędy. Najtańsze termostat z wyjściem przekaźnikowym robi robotę z czujnikiem umieszczonym w miejscu oryginalnego. Przerabiałem temat w kilku Magnumkach.
Masz opisy tych błędów? Wygląda na to że immo nie widzi klucza i blokuje sterownik silnika.
Witam najlepiej Kolego jakbyś podał aktualne błędy z wyświetlacza dla sterowników EECU oraz VECU ogólnie defekt 200 ma kilka znaczeń a głównie wiąże się z szyna CAN.
Modulator osi przedniej sprawdź pod kątem pneumatycznym. Zacznij od procedury aktywacja pedału hamulca.
MID 185 PSID 19 Zbiornik osuszacza FMI 0 Warunki wygenerowania kodu usterki: Nie jest możliwe utrzymywanie ciśnienia sterującego na poziomie 12,5 bar. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojeździe i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza...
A w jaki szanowny Panie mamy Ci pomóc???
Witam, mam problem z EBS w magnumce, błąd MID136 SID4 FMI10. Wiem, że chodzi o prawe tylne koło, wymieniony czujnik ABS, koronka jest ok., piny w zaworze czyste. Test prędkości koła cały czas 230km/h. Gdzie jeszcze może problem, dodam, że czujnik wymieniłem dwa razy, raz założyłem chińczyka ale teraz jest WABCO. Magnum 500dxi 2008r.
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
Witam, Posiadam na stanie następujące samochody: - Volvo FH12 (rocznik 2004) - Volvo FH13 (rocznik 2009) - Renault Mangum DXI (rocznik 2008) - Renault Premium DXI (rocznik 2007) Poszukuje interfejsu do diagnostyki. Zależy mi głównie na tym, aby mógł wyświetlić błędy, usunąć je, skalibrować skrzynię automatyczną czy przestawić wysokość zawieszenia pneumatycznego...
Witam! Problem jak w temacie... na biegu jałowym samoczynnie wzrastają obroty silnika do ok 1000 obr/min, po jakimś czasie czasem opadają do normalnych 600 obr/min, ale przeważnie są cały czas wysokie, pomimo nabicia powietrza do pełnego stanu. Kiedy wrzuci się jakiś bieg obroty spadają ale po wyjęciu biegu znów wracają do ok 1000. Jest to dosyć wkurzające,...
A czy mógłbyś napisać mi czy możliwe jest aby na wyświetlaczu nie było błędu a "AUTOCOM" by go wykrył? ogólnie w mojej magnumce są 2 błędy: 1 to błąd czujnika klocków który jest mi znany i chciałem zobaczyć jak autocom go zinterpretuje. ogólnie wskazał kod błedu, i opisął mi cała usterkę 2 błąd to właśnie ten o który pytam. dziwna sprawa gdyż teoretycznie...
Witam potrzebuję rozszyfrować kody błedów do magnum DXI 2010 r. MID 128 PSID 132 FMI 5 dodam ze swieci sie kontrolka ad-blue
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
Problem rozwiązany błąd pochodzi z czujnika skrętu kierownicy.
Auto nie gaśnie i pracuje bez zarzutów. Problem tylko z pierwszym rozruchem po długim postoju. dziś jeszcze wymienię pompkę ręczną bo ona ma ponoć w sobie zaworek jednokierunkowy. Dziś zamówiłem interfejs AutoCom, skasuje błędy i zobaczę jeszcze co w trawie piszczy. Jeśli to nie pomoże to chyba pogodzę się z faktem TTTM -TEN TYP TAK MA Pozdrawiam
Walnięty bezpiecznik lub brak przekaźnika wycieraczek
Niema takich błędów w dxi. Przykładowy błąd mid 128 sid 22 fmi 7.
Czujnik oryginalny? Znaczenie ma biegunowość podłączenia przewodów.
błędy renault magnum komputer błędy renault magnum magnum błędy
szlifierka kątowa kondensator schemat dorobienie kluczyka peugeot odzyskiwanie klucza windows
Podświetlenie zegarów Chrysler Sebring 2007 - diagnostyka i naprawa Kompatybilność GeForce RTX 4060 z MSI H270 PC MATE